|
takie tam... |
|
[url]http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/850651.html[/url]
"Złe wiadomości są też dla kierowców czekających na otwarcie mostu Szczytnickiego. Miało to nastąpić w czerwcu. Ale już wiadomo, że nic z tego. Inwestor (firma Skanska) musiał przerobić projekt, ponieważ wcześniej nie wiedział, że ceglane łuki pod mostem są w bardzo złym stanie i trzeba je wyremontować. Prace potrwają do końca roku."
Nic tylko gryźć kierownicę ze wściekłości.
Użytkownik "seba" <sebanews@gmail.com> napisał w wiadomości news:cce39d19-8d9c-47cb-a470-10dd95d1fe9e@27g2000hsf.googlegroups.com...[color=blue][color=green][color=darkred] >>>Nic tylko gryźć kierownicę ze wściekłości.[/color][/color][/color]
jeszcze nie przywykłeś? ... ino kumu tu nastukać... :-(((
-- serdeczności! zbisa
Użytkownik zbisa napisał:[color=blue] > jeszcze nie przywykłeś? ... ino kumu tu nastukać... :-((([/color]
Jak to komu? Zarządcom miasta, Dutkiewiczowi i spółce. To oni tak ustawiają warunki przetargów, że wygrywają znane już wszystkim firmy ze swojej... solidności.
Arek
--
[url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]
seba pisze:[color=blue] > [url]http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/850651.html[/url] > > "Złe wiadomości są też dla kierowców czekających na otwarcie mostu > Szczytnickiego. Miało to nastąpić w czerwcu. Ale już wiadomo, że nic z > tego. Inwestor (firma Skanska) musiał przerobić projekt, ponieważ > wcześniej nie wiedział, że ceglane łuki pod mostem są w bardzo złym > stanie i trzeba je wyremontować. Prace potrwają do końca roku." > > Nic tylko gryźć kierownicę ze wściekłości.[/color]
Skanska się po prostu opierdala przy tym moście. Należałoby postraszyć ich jakąś solidną karą finansową za opóźnienia. A jak nie poskutkuje, to nie straszyć tylko dopierdzielić taką kwotę, by z butów prezes wyskoczył.
-- Marcin "Kenickie" Mydlak GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl
seba wrote in news:cce39d19-8d9c-47cb-a470- [email]10dd95d1fe9e@27g2000hsf.googlegroups.com[/email]: [color=blue] > Inwestor (firma Skanska) musiał przerobić projekt, ponieważ > wcześniej nie wiedział, że ceglane łuki pod mostem są w bardzo złym > stanie i trzeba je wyremontować.[/color]
nikt sie nie spodziewal hiszpanskiej inkwizycji.
Cosmo
On Thu, 08 May 2008 17:53:59 +0200, Arek wrote:[color=blue] >Użytkownik zbisa napisał:[color=green] >> jeszcze nie przywykłeś? ... ino kumu tu nastukać... :-((([/color] > >Jak to komu? >Zarządcom miasta, Dutkiewiczowi i spółce. >To oni tak ustawiają warunki przetargów, że wygrywają znane już >wszystkim firmy ze swojej... solidności.[/color]
Ale nie za solidnosc, bo na to sa inne mechanizmy, zreszta Skanska pewnie ma solidne papiery na to rozszeszerzenie robot,
tylko za brak perspektywicznego myslenia - rozebranie dwoch mostow na jednym kierunku naraz, brak ekspertyzy stanu, brak planu remontow ..
J.
Użytkownik J.F. napisał:[color=blue] > Ale nie za solidnosc, bo na to sa inne mechanizmy, zreszta Skanska > pewnie ma solidne papiery na to rozszeszerzenie robot,[/color]
Ale ja nie mam pretensji do tej firmy. Miasto pozwala się dymać to je dymają ile wlezie.
Mam pretensje do tego kogo zatrudnia Dutkiewicz i do niego samego. Bo mi - onegdaj - wystarczył jeden spacer przy tym moście by zorientować się, że to totalna, rozsypująca się ruina, nadająca się tylko do rozbiórki. No ale ja fachowcem nie jestem przecież, więc teraz pojawia się pytanie czy ten kto określał zakres prac jest a) jeszcze większym ignorantem niż ja ? b) świadomym szkodnikiem, który tak pisze przetargi by wybrane firmy mogły potem dymać miasto ile wlezie a panowie się działkować ?
pozdrawiam Arek
--
[url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]
Obudziłeś się ze snu zimowego? Przecież o tym jest wiadomo od stycznia. No i most nie miał być otwarty w czerwcu tylko dokładnie 13 kwietnia 2008 roku. Później dopiero był czerwiec a z czerwca zrobiła się jesień czyli grudzień. Moooże na Sylwestra pojedziemy mostem! HURA!
>> Ale nie za solidnosc, bo na to sa inne mechanizmy, zreszta Skanska[color=blue][color=green] >> pewnie ma solidne papiery na to rozszeszerzenie robot,[/color] > > Ale ja nie mam pretensji do tej firmy. > Miasto pozwala się dymać to je dymają ile wlezie.[/color]
Do firmy też można mieć bo ponoć ona również bierze udział w ustalaniu harmonogramu prac. A harmonogram był taki, że mieli 1,5 roku na wymianę dodatkowych przęseł po dwóch stronach mostu a dopiero 6 miesięcy przed oddaniem mostu do użytku - zdjęcie nawierzchni, płyty i odsłonięcie przęseł.
Efekt tego był taki, że przez 1,5 roku na samym moście praktycznie g..no się działo. Mogę przypomnieć jak to wyglądało z datami:
23.06.2006 - pierwsze prace na moście (chodniki, barierki) 24.06.2006 - zamknięcie jednego pasa na moście w kierunku wyjazdu z miasta - zamknięcie Kochanowskiego od Różyckiego do Czackiego 09.2006 - zdjęte chodniki i barierki po pd stronie mostu, zdemontowane rury po pd stronie mostu, trwa budowa mostu tymczasowego 10.2006 - to samo, na moście jest już tylko po 1 pasie ruchu w każdą stronę 11.2006 - otwarcie mostu tymczasowego 12.2006 - 3.2007 - skuwanie przęseł z 1933-34 roku 3.2007 - przygotowywanie filarów do położenia stalowych przęseł 3.2007 - przyjechały przęsła 8.2007 - zamontowano przęsła po pd stronie mostu (wow) 10.2007 - zamontowano przęsła po pn stronie mostu (wow x2) 10-12.2007 - prace przy stalowych przęsłach 1.2008 - zdjęcie płyty mostu 1-4.2008 - czekanie na projekt 4.2008 - coś ruszyło! wzmacnianie konstrukcji, przyjeżdżają stalowe elementy które będą użyte do tej operacji
Rok czasu zajęło im zamontowanie i "uzbrojenie" przęseł! Nie dało się szybciej?
Dodatkowo - jeżeli mają takich fantastycznych "ekspertów" którzy nie potrafią ocenić stanu mostu to dlaczego nie zdjęli chociaż części płyty mostu już we wrześniu czy październiku 2007 tylko dopiero w styczniu 2008? Wiem że stara część mostu była potrzebna do postawienia stalowych przęseł ale we wrześniu już stały i były zakrywane.
Czy ktoś w ogóle poniesie za to konsekwencje? Ale ktoś inny niż my, którzy przez paru debili musimy stać codziennie w korkach i patrzyć się na ten żenujący pseudoremont, który ma trwać aż 2,5 roku.
seba pisze:[color=blue] > "Złe wiadomości są też dla kierowców czekających na otwarcie mostu > Szczytnickiego. Miało to nastąpić w czerwcu. Ale już wiadomo, że nic z > tego. Inwestor (firma Skanska) musiał przerobić projekt, ponieważ > wcześniej nie wiedział, że ceglane łuki pod mostem są w bardzo złym > stanie i trzeba je wyremontować. Prace potrwają do końca roku."[/color]
Most Warszawski nadal otwierają 1 maja? Nie wiem pytam, dawno tam nie jechałem ;)
Neo[EZN] napisał(a): [color=blue] > Rok czasu zajęło im zamontowanie i "uzbrojenie" przęseł! Nie dało się > szybciej?[/color]
wczoraj wlasnie na ten temat (chodzilo akurat o warszawski) rozmawialem z jednym obcym-krajowcem, ktory wybral sobie Polske na kraj do mieszkania zadziwia go terminowosc naszych "fachowcow" we wogole a tych od mostow w szczegole
wyrazil dosc kontrowersyjna teze, ze most sie stawia w jeden dzien znaczy przywozi sie go zmontowanego barka i stawia ;o) -- c l i c k 'n' r i d e | jazda w lekkim poslizgu ;) "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
> Most Warszawski nadal otwierają 1 maja? Nie wiem pytam, dawno tam nie
tak, ale to jeszcze 11 miesięcy z kawałkiem ...
Jacek Popławski pisał więc napisał: [color=blue] > Most Warszawski nadal otwieraja 1 maja? Nie wiem pytam, dawno tam > nie jechalem ;)[/color]
mają już odbiór i ponoć najpóźniej w poniedziałek będziemy stać w korku na nowym moście:-)
Pozdrawiam.
-- ..lamer
click pisał więc napisał: [color=blue] > wyrazil dosc kontrowersyjna teze, ze most sie stawia w jeden dzien > znaczy przywozi sie go zmontowanego barka i stawi[/color]
tak jest w normalnych krajach:-)
Pozdrawiam.
-- ..lamer
625 napisał(a):[color=blue][color=green] >> wyrazil dosc kontrowersyjna teze, ze most sie stawia w jeden dzien >> znaczy przywozi sie go zmontowanego barka i stawia >> ;o) >> --[/color] > > tak jak most Pionierów w Szczecinie, czy estakady nad ul. Struga > kawałek przed nim.[/color]
piszac 'kontrowersyjna' zapomniauem uzyc " " ;o) -- c l i c k 'n' r i d e | jazda w lekkim poslizgu ;) "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
On Fri, 09 May 2008 11:44:20 +0200, click wrote:[color=blue] >wczoraj wlasnie na ten temat (chodzilo akurat o warszawski) >rozmawialem z jednym obcym-krajowcem,[/color] [color=blue] >wyrazil dosc kontrowersyjna teze, ze most sie stawia w jeden dzien >znaczy przywozi sie go zmontowanego barka i stawia >;o)[/color]
No, w stosunku do niektorych mostow to moze miec racje - jesli warunki pozwalaja, a tu akurat jakby pozwalaly - kanal waski, rzeka splawna - przynajmniej tak sie wydaje.
Choc i tak chyba zapomnial ze trzeba nabrzeza/filary przygotowac, moze nieuwzglednil ze zabytek, ze preferujemy mosty betonowe - a tu nie wiem czy dalej tak prosto ..
I oni na tym zgnilym zachodzie potrafia robic mosty dlugo, a sam widzialem jak w Anglii oszczedzali robote i trwala trzy weekendy zamiast jednego.
A swoja droga trzeba przyznac ze przy Milenijnym Skanska tak jakby sie op* zdrowo i tez moglby powstac znacznie szybciej. Tylko z drugiej strony po co, skoro ciagle reszta nie gotowa :-)
J.
On Fri, 9 May 2008 10:16:26 +0200, Neo[EZN] wrote:[color=blue] >Dodatkowo - jeżeli mają takich fantastycznych "ekspertów" którzy nie >potrafią ocenić stanu mostu to dlaczego nie zdjęli chociaż części płyty >mostu już we wrześniu czy październiku 2007 tylko dopiero w styczniu 2008? >Wiem że stara część mostu była potrzebna do postawienia stalowych przęseł >ale we wrześniu już stały i były zakrywane.[/color]
No ale gdzie sa eksperci miasta, ktorzy powinni na to nalegac jeszcze w specyfice zamowienia - co oni, nie widzieli w jakim stanie most i ze trzeba szybko rozebrac zeby sprawdzic ? [color=blue] >Czy ktoś w ogóle poniesie za to konsekwencje? Ale ktoś inny niż my, którzy >przez paru debili musimy stać codziennie w korkach i patrzyć się na ten >żenujący pseudoremont, który ma trwać aż 2,5 roku.[/color]
Pisac do gazet, moze wyborcy skresla Dutkiewicza :-)
J.
On 9 Maj, 09:51, "Neo[EZN]" <adessaxKA...@wp.pl> wrote:[color=blue] > Obudziłeś się ze snu zimowego? Przecież o tym jest wiadomo od stycznia. No > i most nie miał być otwarty w czerwcu tylko dokładnie 13 kwietnia 2008 > roku. Później dopiero był czerwiec a z czerwca zrobiła się jesień czyli > grudzień. Moooże na Sylwestra pojedziemy mostem! HURA![/color]
Hmmm. To jak się "postarają" to pierwszą okrągłą rocznicę otwarcia zaliczymy. Deszczowa jesień,szybka i mroźna zima i wszystko się może zdarzyć.
> Hmmm.[color=blue] > To jak się "postarają" to pierwszą okrągłą rocznicę otwarcia > zaliczymy. > Deszczowa jesień,szybka i mroźna zima i wszystko się może zdarzyć.[/color]
A już za miesiąc będziemy mogli obchodzić dwulecie rozpoczęcia remontu, patrząc się jednocześnie na most, którego przebudowa potrwa jeszcze kolejne pół roku. W grudniu trzeba będzie urządzić huczną imprezę i całować urzędników miejskich po rękach za to, że tylko trzy jesienie i lata przestaliśmy w korkach a nie np. cztery.
> A swoja droga trzeba przyznac ze przy Milenijnym Skanska tak jakby sie[color=blue] > op* zdrowo i tez moglby powstac znacznie szybciej. Tylko z drugiej > strony po co, skoro ciagle reszta nie gotowa :-)[/color]
No móglby ale powstal w 2 lata most majacy kilometr dlugosci. Z tego co widze - czy most ma kilometr dlugosci, czy 200 metrów czy 60 metrów to krócej niz w 2 lata nie da sie tego zrobic ;] Jak sie zabiora za m.Mlynskie to pewnie tez 2 lata zejda na remont.
Neo[EZN] wrote in news:g0107a$ja0$1@nemesis.news.neostrada.pl: [color=blue] > Obudziłeś się ze snu zimowego? Przecież o tym jest wiadomo od > stycznia. No i most nie miał być otwarty w czerwcu tylko dokładnie 13 > kwietnia 2008 roku. Później dopiero był czerwiec a z czerwca zrobiła > się jesień czyli grudzień. Moooże na Sylwestra pojedziemy mostem! > HURA![/color]
a przy okazji jakas awaria mostow tymczasowych co by nie bylo tak pieknie... ;]
Cosmo
Neo[EZN] pisze:[color=blue][color=green][color=darkred] >>> Ale nie za solidnosc, bo na to sa inne mechanizmy, zreszta Skanska >>> pewnie ma solidne papiery na to rozszeszerzenie robot,[/color] >> >> Ale ja nie mam pretensji do tej firmy. >> Miasto pozwala się dymać to je dymają ile wlezie.[/color] > > Do firmy też można mieć bo ponoć ona również bierze udział w ustalaniu > harmonogramu prac. A harmonogram był taki, że mieli 1,5 roku na wymianę > dodatkowych przęseł po dwóch stronach mostu a dopiero 6 miesięcy przed > oddaniem mostu do użytku - zdjęcie nawierzchni, płyty i odsłonięcie > przęseł.[/color]
Znaczy ten przetarg jak zwykle był do d... Trochę mam doczynienia z zamówieniami publicznymi chociaż na mniejszą dużo skalę. Zwykle jest tak że harmonogram prac, harmonogramem prac ale istotny jest termin oddania, sztywny i obłożony solidnymi karami za każdy dzień spóźnienia. Nie wiem też jak jest to jest fakturowane, ale jakby ostatnią transzę wyznaczyć na powiedzmy 40% ;) wartości zamówienia płatne po odbiorze + kary za spóźnienie tak z 0,5% dziennie to byłby to niezły bacik motywujący na wykonawcę.
-- Ziemo
> Znaczy ten przetarg jak zwykle był do d... Trochę mam doczynienia z[color=blue] > zamówieniami publicznymi chociaż na mniejszą dużo skalę. Zwykle jest tak > że harmonogram prac, harmonogramem prac ale istotny jest termin oddania, > sztywny i obłożony solidnymi karami za każdy dzień spóźnienia. Nie[/color]
Tyle, że wykonawca nie może ponieść za to żadnych konsekwencji skoro był ustalony termin oddania więc dlaego przez rok niewiele działo się na moście a kierownik mówił że nie spieszą się bo jeszcze mają parę miesięcy i spokojnie zdążą na czas.
Także całe to logiczne myślenie - że przecież wystarczyło przycisnąć tempo na początku i jak najszybciej odsłonić przęsło żeby wiedzieć w jakim jest stanie - można o kant dupy rozbić skoro wykonawca ma czas i nie musi wcale się z niczym spieszyć.
I jedni i drudzy dali nawalili ale głowy się nie posypią ani nawet nie ma co liczyć na tekst w stylu "przepraszamy ale stało się tak i tak, osoby które były za to odpowiedzalne już u nas nie pracują".
Neo[EZN] <adessaxKASUJ@wp.pl> wrote: [color=blue] > A już za miesiąc będziemy mogli obchodzić dwulecie rozpoczęcia remontu, > patrząc się jednocześnie na most, którego przebudowa potrwa jeszcze kolejne > pół roku. W grudniu trzeba będzie urządzić huczną imprezęi całować > urzędników miejskich po rękach za to, że tylko trzy jesienie i lata > przestaliśmy w korkach a nie np. cztery. [/color]
Na Grunwaldzkim placu tez obchodzilismy to rocznice to na Szczytnickim moscie tez możemy ;)
..lamer pisze:[color=blue] > Jacek Popławski pisał więc napisał: >[color=green] >> Most Warszawski nadal otwieraja 1 maja? Nie wiem pytam, dawno tam >> nie jechalem ;)[/color] > > mają już odbiór i ponoć najpóźniej w poniedziałek będziemy stać w korku > na nowym moście:-) > > Pozdrawiam. >[/color]
Dwa dni temu jeździli po nim ciężarówkami z piaskiem, wczoraj wisiało już oznakowanie i kończono malować paski...
Zgadnijcie ile będzie pasów?
Po jednym w każdą stronę :)
Pozdrawiam Wojtek
> Po jednym w każdą stronę :)
O tym wiadomo już od paru lat, że na nowym moście będzie jedna jezdnia z dwoma pasami ruchu no i nie widzę w tym niczego dziwnego.
In <news:g01p4b$83p$1@atlantis.news.neostrada.pl>, Wojciech 'Wheart' Penar wrote: [color=blue] > Dwa dni temu jeździli po nim ciężarówkami z piaskiem, wczoraj wisiało > już oznakowanie i kończono malować paski...[/color]
Dzisiaj był odbiór przez MPK, czyli przejazd autobusu po nowej trasie. Egzamin oblany z powodu latarni ;)
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
On Fri, 09 May 2008 14:32:29 +0200, Ziemo wrote:[color=blue] >Znaczy ten przetarg jak zwykle był do d... Trochę mam doczynienia z >zamówieniami publicznymi chociaż na mniejszą dużo skalę. Zwykle jest tak >że harmonogram prac, harmonogramem prac ale istotny jest termin oddania, > sztywny i obłożony solidnymi karami za każdy dzień spóźnienia. Nie >wiem też jak jest to jest fakturowane, ale jakby ostatnią transzę >wyznaczyć na powiedzmy 40% ;) wartości zamówienia płatne po odbiorze[/color]
A nie jest przypadkiem tak ze calosc jest platna dopiero po odbiorze ?
Co nawiasem mowiac powinno dopingowac wykonawce do przyspieszenia wykonania .. [color=blue] >+ kary za spóźnienie tak z 0,5% dziennie to byłby to niezły bacik >motywujący na wykonawcę.[/color]
No tak, ale on sobie odkrywa zly stan lukow i dostaje kolejne miesiace :-)
J.
Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości news:g016c9$uee$1@news.onet.pl...[color=blue] > Neo[EZN] napisał(a): >[color=green] >> Rok czasu zajęło im zamontowanie i "uzbrojenie" przęseł! Nie dało się >> szybciej?[/color] > > wczoraj wlasnie na ten temat (chodzilo akurat o warszawski) rozmawialem z > jednym obcym-krajowcem, ktory wybral sobie Polske na kraj do mieszkania > zadziwia go terminowosc naszych "fachowcow" we wogole > a tych od mostow w szczegole > > wyrazil dosc kontrowersyjna teze, ze most sie stawia w jeden dzien > znaczy przywozi sie go zmontowanego barka i stawia > ;o)[/color]
Ceglane, żelbetowe i zespolone również?
W Polsce też to trwa dzien, ale budowamie mostu, to nie tylko nakładanie przęsła na filary. To jedna z tysiąca robót. Szczególnie przy remoncie a nie stawianiu nowego.
pzdrw gl12d4
perian pisze:[color=blue] > In <news:g01p4b$83p$1@atlantis.news.neostrada.pl>, Wojciech 'Wheart' > Penar wrote: >[color=green] >> Dwa dni temu jeździli po nim ciężarówkami z piaskiem, wczoraj wisiało >> już oznakowanie i kończono malować paski...[/color] > > Dzisiaj był odbiór przez MPK, czyli przejazd autobusu po nowej trasie. > Egzamin oblany z powodu latarni ;) >[/color]
Słup w skrajni postawili, czy na którymś z tymczasowych przejazdów przeszkadza?
Powoli nic mnie nie jest w stanie w tym mieście zaskoczyć...
Pozdrawiam Wojtek
Neo[EZN] pisze:[color=blue][color=green] >> Po jednym w każdą stronę :)[/color] > > O tym wiadomo już od paru lat, że na nowym moście będzie jedna jezdnia z > dwoma pasami ruchu no i nie widzę w tym niczego dziwnego.[/color]
Wiewiórki twierdziły (a może to tylko były pobożne życzenia kierowców), że do czasu ukończenia remontu starego mostu ruch w kierunku miasta będzie szedł torowiskiem - wydawało się to nawet logiczne i sensowne.
Póki co na miejscy torowiska między długą a krótką częścią mostu ziała dziura w ziemi, w której panowie zajmowali się odwodnieniem albo kanalizacją.
Pozdrawiam Wojtek
> Wiewiórki twierdziły (a może to tylko były pobożne życzenia kierowców),[color=blue] > że do czasu ukończenia remontu starego mostu ruch w kierunku miasta > będzie szedł torowiskiem - wydawało się to nawet logiczne i sensowne.[/color]
Dla mnie też wydawało się logiczne i sensowne bo przecież już od jutra można było pożegnać się z tymi gigantycznymi korkami na mostach Szczytnickim i Warszawskim - w dodatku ponoć UM myślał nad takim rozwiązaniem ale niestety jak zwykle nic z tego nie będzie bo część tramwajowa nowego mostu będzie służyła jako zaplecze techniczne do remontu starego mostu - oficjalnie do września 2008, nieoficjalnie i wróżąc z fusów - do września 2009.
Użytkownik "Neo[EZN]" <neoSKASUJTO@hydral.com.pl> napisał w wiadomości news:g06ljn$3af$1@news.dialog.net.pl... [color=blue] > jak zwykle nic z tego nie będzie bo część tramwajowa nowego mostu będzie > służyła jako zaplecze techniczne do remontu starego mostu - oficjalnie do > września 2008, nieoficjalnie i wróżąc z fusów - do września 2009.[/color]
Zaplecze techniczne? Przecież tam jest przerwa między jednym mostem a drugim.
Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości news:g06mme$3sf$1@news.dialog.net.pl...[color=blue][color=green] >> jak zwykle nic z tego nie będzie bo część tramwajowa nowego mostu będzie >> służyła jako zaplecze techniczne do remontu starego mostu - oficjalnie do >> września 2008, nieoficjalnie i wróżąc z fusów - do września 2009.[/color] > > Zaplecze techniczne? Przecież tam jest przerwa między jednym mostem a > drugim.[/color]
Zgadza się - tyle, że jest ona dosyć wąska - ma z 4-5m szerokości... [url]http://wroclaw.hydral.com.pl/218327,foto.html[/url]
A z części nowego mostu mają właśnie remontować stary... Pewnie położą jakieś kładki i będą stamtąd dostarczać materiały i sprzęt...
Użytkownik "Neo[EZN]" <neoSKASUJTO@hydral.com.pl> napisał w wiadomości news:g0763v$efs$1@news.dialog.net.pl...[color=blue] > Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości > news:g06mme$3sf$1@news.dialog.net.pl...[color=green][color=darkred] >>> jak zwykle nic z tego nie będzie bo część tramwajowa nowego mostu będzie >>> służyła jako zaplecze techniczne do remontu starego mostu - oficjalnie >>> do września 2008, nieoficjalnie i wróżąc z fusów - do września 2009.[/color] >> >> Zaplecze techniczne? Przecież tam jest przerwa między jednym mostem a >> drugim.[/color] > > Zgadza się - tyle, że jest ona dosyć wąska - ma z 4-5m szerokości... > [url]http://wroclaw.hydral.com.pl/218327,foto.html[/url] > > A z części nowego mostu mają właśnie remontować stary... Pewnie położą > jakieś kładki i będą stamtąd dostarczać materiały i sprzęt...[/color]
To chyba jakiś wykręt.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|