|
takie tam... |
|
Jest gdzieś na sieci wizualizacja/projekt jak będzie wyglądał węzeł Dk88- obwodnica Bytomia na Miechowicach ????
Mayky
Użytkownik "mayky" <mayky@ceti.pl> napisał w wiadomości news:ho4q52$21o0$1@alfa.ceti.pl...[color=blue] > Jest gdzieś na sieci wizualizacja/projekt jak będzie wyglądał węzeł > Dk88- obwodnica Bytomia na Miechowicach ???? >[/color]
Na stronie bardzo licha mapka [url]http://www.bytomobwodnica.pl/[/url] Jeśli tu nie ma nic więcej to wątpię, żeby gdzieś indziej było. Poza tym to Bytom, tak że nie oczekiwałbym jakiś rewelacji.
W dniu 2010-03-21 11:49, kajus44 pisze:[color=blue] > Użytkownik "mayky" <mayky@ceti.pl> napisał w wiadomości > news:ho4q52$21o0$1@alfa.ceti.pl...[color=green] >> Jest gdzieś na sieci wizualizacja/projekt jak będzie wyglądał węzeł >> Dk88- obwodnica Bytomia na Miechowicach ???? >>[/color] > > Na stronie bardzo licha mapka [url]http://www.bytomobwodnica.pl/[/url] > Jeśli tu nie ma nic więcej to wątpię, żeby gdzieś indziej było. Poza tym > to Bytom, tak że nie oczekiwałbym jakiś rewelacji.[/color]
Czyli będzie węzeł bezkolizyjny jak widac ?? Chciałem się właśnie dowiedzieć jak planują rozwiązać go ....
Mayky
Użytkownik mayky napisał:[color=blue] > Czyli będzie węzeł bezkolizyjny jak widac ??[/color]
Węzeł z DK88 powinien być bezkolizyjny, ale nie mniej ważne jest to, czy dalej do granic miasta będą tylko dwa pasy czy już cztery jak na odcinku zabrzańskim. Na mój gust miejsca jest tyle samo, tylko trzeba zbudować chodnik poza drogą (to co teraz jest chodnikiem od skrzyżowania do Areny dawniej było poboczem).
-- ----------------------------------------------------------------------- * Bartłomiej Zieliński [url]http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/[/url] * * Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 * -----------------------------------------------------------------------
[color=blue] > Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał[/color] w wiadomości news:ho7qgc$jt6$1@polsl.pl...[color=blue] > ale nie mniej ważne jest to, czy > dalej do granic miasta będą tylko dwa pasy czy już cztery jak na odcinku > zabrzańskim. Na mój gust miejsca jest tyle samo, tylko trzeba zbudować > chodnik poza drogą (to co teraz jest chodnikiem od skrzyżowania do Areny > dawniej było poboczem).[/color]
Niestety wiadukcik obok stacji paliwowej Plejady zrobiono nie tak dawno tylko na dwa pasy - jest wąskie gardło !. Z drugiej strony dotychczasowy odcinek do tzw. obwodnicy piekarskiej jest dwupasmowy, a ruch tam idzie dość dobrze (to nieomal droga ekspresowa). Jeśli zjazdy z/na Miechowicką będą zrobione z głową, to te dwa pasy chyba wystarczą...
Roman
Użytkownik Roman napisał:[color=blue] > Niestety wiadukcik obok stacji paliwowej Plejady zrobiono nie tak > dawno tylko na dwa pasy - jest wąskie gardło !.[/color]
Teraz jest tak, że od świateł przy wjeździe na DK88 (koło Statoil) odbywają się wyścigi i przepychanki, bo za chwilę ginie lewy pas.Po czym spora część aut i tak zjeżdża do Plejady. Można by jużteraz zrobić tak, że pas do Plejady jest już od tych świateł, ewentualnie wjazd na DK byłby z jednego pasa (byłoby bezpieczniej i mniej nerwowo). A że nie da się wyprzedzić maruderów... i tak za kilometr są już cztery pasy, a maruderzy może znikną w czeluściach Plejady ;-) [color=blue] > Z drugiej strony dotychczasowy odcinek do tzw. obwodnicy piekarskiej > jest dwupasmowy, a ruch tam idzie dość dobrze (to nieomal droga > ekspresowa).[/color]
Rzeczywiście jedzie się tam całkiem fajnie, z wyjątkiem może początkowego fragmentu (od Piekar do zjazdu na Radzionków).
Może się okazać, że dociągnięcie obwodnicy do DK88 rozwiąże problem - ruch od strony miasta i "przelotowy" będą się dobrze mieszać, lepiej niż obecnie, kiedy to całość wstrzymują światła. A docelowo skrzyżowanie ma być bezkolizyjne (kiedyś widziałem mapkę).
-- ----------------------------------------------------------------------- * Bartłomiej Zieliński [url]http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/[/url] * * Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 * -----------------------------------------------------------------------
[color=blue] > Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał[/color] w wiadomości news:hoc7uq$9he$1@polsl.pl...[color=blue] > > Teraz jest tak, że od świateł przy wjeździe na DK88 (koło Statoil) > odbywają się wyścigi i przepychanki, bo za chwilę ginie lewy pas.[/color]
Spora część autek tak jedzie już od Piekar - teraz po Celnej (m.in. ja!). Gdy będzie ciągłość DK88 to będziemy śmigać prosto od Piekar na Gliwice. Drugi strumień autek bezkolizyjnie pojedzie sobie z centrum Bytomia na Miechowice. Część aut z centrum i Miechowic oczywiście będzie się włączała na tę DK88 - i oby to było mądrze wykonane, jak "prosiłem" wcześniej.
Roman
Użytkownik Roman napisał:[color=blue] > Część aut z centrum i Miechowic oczywiście będzie się włączała > na tę DK88 - i oby to było mądrze wykonane, jak "prosiłem" wcześniej.[/color]
Tu jest mapka: [url]http://forum.gkw.katowice.pl/viewtopic.php?t=602&start=20[/url] (na dole strony)
-- ----------------------------------------------------------------------- * Bartłomiej Zieliński [url]http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/[/url] * * Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 * -----------------------------------------------------------------------
[color=blue] > Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał[/color] w wiadomości news:hof137$uce$1@polsl.pl...[color=blue] > Tu jest mapka:[/color]
Nieźle, wydłużono "zanik" lewego pasa dla jadących w stronę Gliwic od Miechowickiej - będzie więcej czasu na uformowanie jednopasmowego "wężyka aut".
Pod wiaduktem na DK88 będzie na kilkaset metrów rozszerzenie nitek na dwa pasy, ale się będą działy wyścigi żeby tam wyprzedzić marudne TIRy i kapeluszników.
Mam nadzieję, że będą inteligentne światła (z czujnikami obecności pojazdów) dostosowujące się do natężenia ruchu. Newralgiczny wydaje się zjazd od Gliwic na Miechowice - tylko jeden pas, ostry skręt i podwójne światła ....
Zobaczymy, pojeździmy. Roman
Dnia Wed, 24 Mar 2010 22:35:25 +0100, Roman napisał(a): [color=blue] > Spora część autek tak jedzie już od Piekar - teraz po Celnej (m.in. ja!). > Gdy będzie ciągłość DK88 to będziemy śmigać prosto od Piekar na Gliwice. > Drugi strumień autek bezkolizyjnie pojedzie sobie z centrum Bytomia na > Miechowice. Część aut z centrum i Miechowic oczywiście będzie się włączała > na tę DK88 - i oby to było mądrze wykonane, jak "prosiłem" wcześniej.[/color]
Celna w remoncie więc centrum zapchane :( Mam nadzieję że obwodnica + A1 usprawni ruch, ciekawe co będzie się działo w centrum jak otworzą Agorę.
-- [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094] [Astra G '1,6 16V] [SY]
Użytkownik "huri_khan" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:1hmxflwgtesdb$.1lc78u3hrx9ez.dlg@40tude.net...[color=blue] > ciekawe co będzie się działo > w centrum jak otworzą Agorę.[/color]
Bedziemy mieli bytomskie galerianki ;-))))
Roman
A tak przy okazji chciałem spytać, czy nie wiadomo czegoś o wydłużeniu obwodnicy Bytomia w kierunku wschodnim. Tam aż się prosi o zbudowanie obwodnicy, mogłaby potem przebiegać między Piekarami a obecną DK94, potem na północ od Bańgowa, od biedy mogłaby nawet połączyćsię z obecną drogą w okolicach M1 w Czeladzi.
-- ----------------------------------------------------------------------- * Bartłomiej Zieliński [url]http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/[/url] * * Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 * -----------------------------------------------------------------------
Dnia Mon, 29 Mar 2010 17:23:57 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a): [color=blue] > A tak przy okazji chciałem spytać, czy nie wiadomo czegoś o wydłużeniu > obwodnicy Bytomia w kierunku wschodnim. Tam aż się prosi o zbudowanie > obwodnicy, mogłaby potem przebiegać między Piekarami a obecną DK94, > potem na północ od Bańgowa, od biedy mogłaby nawet połączyć się z obecną > drogą w okolicach M1 w Czeladzi.[/color]
Nie wiem jakbyś chciał przeprowadzić tą trasę, bo musiałbyś przedzielić Brzeziny i Dąbrówkę Wielką, zbudować kilka wiadkuktów nad torami oraz nad Brynicą, a to chyba za drogo jak na obwodnicę, poza tym część trasy byłaby różnoległa do budowanej A1.
-- [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094] [Astra G '1,6 16V] [SY]
Użytkownik huri_khan napisał:[color=blue] > Nie wiem jakbyś chciał przeprowadzić tą trasę, bo musiałbyś > przedzielić Brzeziny i Dąbrówkę Wielką, zbudować kilka wiadkuktów nad > torami oraz nad Brynicą, a to chyba za drogo jak na obwodnicę,[/color]
To jest kwestia ile da UE ;-) [color=blue] > poza tym część trasy byłaby różnoległa do budowanej A1.[/color]
A tak się nie zdublują? Właśnie odcinek bytomski będzie się dublował. Z Gliwic do Bytomia będzie można pojechać A1 lub DK88 i wyjechać na obwodnicę Piekar praktycznie w tym samym miejscu. I co dalej?
-- ----------------------------------------------------------------------- * Bartłomiej Zieliński [url]http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/[/url] * * Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 * -----------------------------------------------------------------------
Dnia Tue, 30 Mar 2010 18:09:18 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a): [color=blue] > > A tak się nie zdublują? Właśnie odcinek bytomski będzie się dublował. Z > Gliwic do Bytomia będzie można pojechać A1 lub DK88 i wyjechać na > obwodnicę Piekar praktycznie w tym samym miejscu. I co dalej?[/color]
Ale A1 nie kończy się w Piekarach. Z Gliwic do Bytomia to A1 do węzła A1/DK88 (bo taki chyba będzie) i później 88 do Bytomia. Chyba nie ma sensu jechać A1 przez Wieszową, Stolarzowice do Bytomia/Piekar. Znaczna część samochodów jadących DK94 do Czeladzi wskakuje na DK86 w kierunku Częstochowy więc A1 powinna odciążyć ten kierunek, poczekamy zobaczymy.
-- [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094] [Astra G '1,6 16V] [SY]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|