Ta waga nie waży :) Kupiłam wczoraj i sprawdzałam w MM. Pierwsza ważyła powietrze (2 kg), druga: pierwszy pomiar był OK, ale nie potrafiła zważyć drugiej osoby 20 sekund pozniej...
Pzdr kasia_rowerowa
--
Dnia Fri, 16 Dec 2005 08:37:03 +0000 (UTC), Kasia_rowerowa napisał(a): [color=blue] > Ta waga nie waży :) Kupiłam wczoraj i sprawdzałam w MM. Pierwsza ważyła > powietrze (2 kg), druga: pierwszy pomiar był OK, ale nie potrafiła zważyć > drugiej osoby 20 sekund pozniej... > > Pzdr > kasia_rowerowa[/color]
a wytarowałaś ją ? (czyt.: Ustaliłaś TARĘ ?) -- SOCAR (socar@iv.pl)
SOCAR zapodał(a): [color=blue] > Dnia Fri, 16 Dec 2005 08:37:03 +0000 (UTC), Kasia_rowerowa napisał(a):[color=green] >> Ta waga nie waży :) Kupiłam wczoraj i sprawdzałam w MM. Pierwsza ważyła >> powietrze (2 kg), druga: pierwszy pomiar był OK, ale nie potrafiła zważyć >> drugiej osoby 20 sekund pozniej... >> Pzdr >> kasia_rowerowa[/color] > a wytarowałaś ją ? (czyt.: Ustaliłaś TARĘ ?)[/color]
Czy nie wytarowana waga powinna wskazywać różne odczyty?
-- Dominik Siedlak (bachus) bachus(at)irc(dot)pl
Kasia_rowerowa wrote:[color=blue] > Ta waga nie waży :) Kupiłam wczoraj i sprawdzałam w MM. Pierwsza ważyła > powietrze (2 kg), druga: pierwszy pomiar był OK, ale nie potrafiła zważyć > drugiej osoby 20 sekund pozniej... >[/color] Ludzie ile czasu jeszcze potrzeba abyście się nauczyli, że w MM sie niczego nie kupuje.
witek napisał(a): [color=blue] > Ludzie ile czasu jeszcze potrzeba abyście się nauczyli, że w MM sie > niczego nie kupuje.[/color]
jak to niczego mozna pare rzeczy trafic [url]http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3067891.html[/url] ;-) -- | c l i c k 'n' r i d e | | [url]http://speed4fun.ovh.org[/url] | | Instinct keeps me running |[color=blue][color=green][color=darkred] >>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<[/color][/color][/color]
Fri, 16 Dec 2005 08:39:21 -0600, w <dnujj8$em8$3@inews.gazeta.pl>, witek <witek7205@gazeta.pl.spam.invalid> napisał(-a): [color=blue] > Ludzie ile czasu jeszcze potrzeba abyście się nauczyli, że w MM sie > niczego nie kupuje.[/color]
Ja wczoraj musiałem :( Mam nadzieję, że w końcu udało mi się trafić coś niepsującego :)
witek napisał(a): [color=blue] > Ludzie ile czasu jeszcze potrzeba abyście się nauczyli, że w MM sie > niczego nie kupuje.[/color]
Ile czasu Ci potrzeba, żeby pomyśleć nad bzdurami, które wypisujesz?
-- * Mimo wysokich kosztów, życie jest nadal bardzo popularne... * GyGy: 1327427 * mail: [url]http://cerbermail.com/?hHgQBdOOrK[/url] * Pozdr, sez.
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.spam.invalid> napisał w wiadomości news:dnujj8$em8$3@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Ludzie ile czasu jeszcze potrzeba abyście się nauczyli, że w MM sie > niczego nie kupuje.[/color] Podaj mi sensowny argument dlaczego.
-- Pozdrawiam Pooh
[url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]
[color=blue] > Ile czasu Ci potrzeba, żeby pomyśleć nad bzdurami, które wypisujesz?[/color]
Np. telewizor z jednym glosnikiem, sluchawki dzialajace jak sie je poprosi... Drogo... MM dla idiotow :D
Badi napisał(a): [color=blue] > Np. telewizor z jednym glosnikiem, sluchawki dzialajace jak sie je > poprosi...[/color]
Rozumiem, że telewizora nie chcieli sprawdzić? Gwarancji też Ci nie dali? A to, że ja kupiłem tam już trochę w pełni *działajacego* sprzętu (i jeszcze ani razu nie oddawanego do gwarancji) to FART? [color=blue] > Drogo...[/color]
No cholernie! Ceny to chyba 3x takie jak w innych sklepach! A ludzie kupują, no popatrz... [color=blue] > MM dla idiotow :D[/color]
No jeśli tam już kupowałeś to faktycznie, zgadzało by się...
-- * Mimo wysokich kosztów, życie jest nadal bardzo popularne... * GyGy: 1327427 * mail: [url]http://cerbermail.com/?hHgQBdOOrK[/url] * Pozdr, sez.
> Podaj mi sensowny argument dlaczego.[color=blue] > >[/color]
Na sprzet komputerowy np. czesto dają krotsza gwarancje niz daje producent.
-- Pozdr!
Sat, 17 Dec 2005 22:36:26 +0100, w <do20do$c0p$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Leszek" <tonie@adres.pl> napisał(-a): [color=blue][color=green] > > Podaj mi sensowny argument dlaczego.[/color] > > Na sprzet komputerowy np. czesto dają krotsza gwarancje niz daje producent.[/color]
A przy okazji -- dalej na naprawę czeka się _3_ tygodnie, bo "tyle topanie trwa i ja nic na to nie poradzę, że wysyłamy 1 raz / tydzień"
Użytkownik "Leszek" <tonie@adres.pl> napisał w wiadomości news:do20do$c0p$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue][color=green] >> Podaj mi sensowny argument dlaczego.[/color] > Na sprzet komputerowy np. czesto dają krotsza gwarancje niz daje > producent.[/color] Jeżeli to prawda, to i tak nie znaczy, że nic u nich nie można kupować.
-- Pozdrawiam Pooh
[url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]
Użytkownik <radekp@alpha.net.pl> napisał w wiadomości news:qocaq15p998ce1dk3tc8ebegp3judr2kpg@4ax.com...[color=blue] > A przy okazji -- dalej na naprawę czeka się _3_ tygodnie, bo "tyle to > panie > trwa i ja nic na to nie poradzę, że wysyłamy 1 raz / tydzień"[/color] A mi uszkodzony sprzęt wymienili kiedyś od ręki (choć spodziewałem się, że zabiorą mi go na dwa tygodnie do naprawy).
-- Pozdrawiam Pooh
[url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]
Sun, 18 Dec 2005 13:29:54 +0100, w <do3ko8$lse$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> napisał(-a): [color=blue] > A mi uszkodzony sprzęt wymienili kiedyś od ręki (choć spodziewałem się, że > zabiorą mi go na dwa tygodnie do naprawy). [/color]
Tak się dzieje, gdy sprzęt jest zepsuty "firmowo" (i masz niepodbita gwarancję).
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|