ďťż
=?utf-8?Q?Koniec =22cie=C5=9Bniny kleci=C5=84skiej=22?
ďťż
Start
takie tam...
 
Wczoraj w radiu Traffic FM powiedzieli że dzisiaj mają odbyć się próby
obciążeniowe na nowej estakadzie a w przyszłym tygodniu możemy już pojechać
dwupasmową Klecińską :) To chyba będzie oznaczało koniec koszmaru zwanego
ulicą Klecińską ;] Warto też dodać że szybko się uporali z tą przebudową -
oficjalny termin zakończenia prac to był bodajże 30 listopada 2007.

Dodam jeszcze że na stronie WZP ZDiKu w informacji o przetargu na projekt
przebudowy ul.Curie-Skłodowskiej jest informacja:

"Instrukcja dla wykonawców - cz. III pkt.4.4. pdpkt 11 otrzymuje brzmienie:
Rozpoczęcie robót budowlanych należy przewidzieć po ukończeniu przebudowy
mostu
Szczytnickiego /przewidywany okres zakończenia robót – styczeń 2008r./."

Maja czas do 14 kwietnia 2008 ale może uda im się zakończyć te prace
rzeczywiście w styczniu? Ostatnio w ciągu 2 dni postawili ostatnie nowe
przęsła od strony północnej, skrzyżowanie Kochanowskiego - Różyckiego
gotowe (brakuje warstwy ścieralnej), na Grunwaldzkiej prace też mocno
zaawansowane. No cóż, zobaczymy.



Neo[EZN] <adessaxKASUJ@wp.pl> wrote:[color=blue]
> Wczoraj w radiu Traffic FM powiedzieli że dzisiaj mają odbyć siępróby
> obciążeniowe na nowej estakadzie a w przyszłym tygodniu możemy już pojechać
> dwupasmową Klecińską :) To chyba będzie oznaczało koniec koszmaru zwanego
> ulicą Klecińską ;] Warto też dodać że szybko się uporali z tą przebudową -
> oficjalny termin zakończenia prac to był bodajże 30 listopada 2007.[/color]

Spoko. Postoimy na skrzyzowaniu z Grabiszynska.

> Spoko. Postoimy na skrzyzowaniu z Grabiszynska.

Jeśli już to i tak będzie dużo lepiej niż stanie przed wjazdem na Klecińską
i sunięcie się nią z prędkością 5km/h. W dodatku wątpię żeby tam było tak
źle. Popatrz na skrzyżowanie ul.Na Ostatnim Groszu z Legnicką - dwie
ruchliwe ulice, tramwaje jeżdżą i jakoś korków nigdy tam nie widziałem.
Na skrzyżowaniu Grabiszyńska - Hallera po przebudowie mamy wolne pasy do
jazdy prosto od strony Klecińskiej (a nie jak to było wcześniej - prawy pas
służył też do skrętu w prawo i jedno auto potrafiło zablokować cały pas gdy
skręcało w prawo). Takiej jazdy jak na Hallera - Powstańców Śląskich też
raczej nie będzie bo więcej aut będzie jechało prosto przez skrzyżowanie a
nie jak tam - skręcało w lewo lub prawo (z jednego pasa, po przebudowie z
dwóch).

Teraz tylko powinni krajową piątkę przenieść na ulicę Hallera - Klecińską i
Osobowicką, dzięki temu "odetchnie" ulica Gajowicka, Zaporoska, pl.Legionów
i pl.1 Maja a drogę krajową numer 94 przenieść z trasy WZ na obwodnicę
śródmiejską - od Krakowskiej do Lotniczej.

Tomi pisze:[color=blue]
> Spoko. Postoimy na skrzyzowaniu z Grabiszynska.[/color]

Kiedyś mówili, że przeprogramują światła na skrzyżowaniu...



OB <niedlaspamu@interia.pl> wrote:[color=blue]
> Tomi pisze:[color=green]
>> Spoko. Postoimy na skrzyzowaniu z Grabiszynska. [/color]
>
> Kiedyś mówili, że przeprogramują światła na skrzyżowaniu....[/color]

No to na Solskiego ;) Co za roznica.

Neo[EZN] napisał(a):
[color=blue]
> Popatrz na skrzyżowanie ul.Na Ostatnim Groszu z
> Legnicką - dwie ruchliwe ulice, tramwaje jeżdżą i jakoś korków nigdy tam
> nie widziałem.[/color]

moze o niewlasciwej porze tam byles?
bo ja i owszem widywalem - z mostu w strone OG
z OG w Legnicka
z Legnickiej w OG

--
c l i c k 'n' r i d e | [url]http://speed4fun.ovh.org/wirus.jpg[/url]
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

[color=blue]
> Popatrz na skrzyżowanie ul.Na Ostatnim Groszu z
> Legnicką - dwie ruchliwe ulice, tramwaje jeżdżą i jakoś korków nigdy tam
> nie widziałem.[/color]

No niestety ja widzę regularnie ok godz 15 jadąc estakadą w stronę
mostu. Uważam, że cykl świateł w tym miejscu jest zbyt krótki. Może
wystarczyłoby go wydłużyć. Swoje robią też TIRy zmierzające ospale na
most Milenijny...


[color=blue]
>
> Maja czas do 14 kwietnia 2008 ale może uda im się zakończyć te prace
> rzeczywiście w styczniu? Ostatnio w ciągu 2 dni postawili ostatnie nowe
> przęsła od strony północnej, skrzyżowanie Kochanowskiego - Różyckiego
> gotowe (brakuje warstwy ścieralnej), na Grunwaldzkiej prace też mocno
> zaawansowane. No cóż, zobaczymy.[/color]

Nie uda, cześć drogowa będzie w listopadzie tego roku ale sam most do
Kwietnia 2008.

Pozdrawiam

> Nie uda, cześć drogowa będzie w listopadzie tego roku ale sam most do[color=blue]
> Kwietnia 2008.[/color]

A czy w listopadzie będzie otwarta ulica Grunwaldzka od mostu w stronę
ulicy Sienkiewicza? (oczywiście tylko w tym jednym kierunku) Trochę by to
ułatwiło "ewakuację" z zapchanego czasem pl.Grunwaldzkiego (bo tak to do
Bujwida trzeba się doturlać).


[color=blue]
> A czy w listopadzie będzie otwarta ulica Grunwaldzka od mostu w stronę
> ulicy Sienkiewicza? (oczywiście tylko w tym jednym kierunku) Trochę by to
> ułatwiło "ewakuację" z zapchanego czasem pl.Grunwaldzkiego (bo tak to do
> Bujwida trzeba się doturlać).[/color]

Nie jestem teraz pewien ale wydaje mi się że tak, dziś wieczorek, lub
jutro to sprawdzę jak wygląda organizacja i napisze :))

Pozdrawiam

> Nie jestem teraz pewien ale wydaje mi się że tak, dziś wieczorek,[color=blue]
> lub jutro to sprawdzę jak wygląda organizacja i napisze :))[/color]

Ok, dzięki. Liczę na odpowiedź w stylu "tak, za 2 tygodnie będzie możliwy
bezpośredni przejazd z m.tymczasowego na ulicę Grunwaldzką" :] (i dopisek -
"a szczytnicki jednak otwieramy za 3 tygodnie a nie za pół roku" ;)

On 2007-10-11 11:07:25 +0200, "Neo[EZN]" <adessaxKASUJ@wp.pl> said:
[color=blue]
> Teraz tylko powinni krajową piątkę przenieść na ulicę Hallera -
> Klecińską i Osobowicką, dzięki temu "odetchnie" ulica Gajowicka,
> Zaporoska, pl.Legionów i pl.1 Maja a drogę krajową numer 94 przenieść z
> trasy WZ na obwodnicę śródmiejską - od Krakowskiej do Lotniczej.[/color]
Przecież i tak większość tirów jedzie przez Klecińską i Osobowicką. A
jeśli chodzi o "odetchnięcie" Gajowickiej (od dawna już nie ma tam DK
5) , to nie wiem, od czego ma odetchnąć. Gajowicka w szczycie nie ma
jakiś procent natężenia ruchu, który panuje na Osobowickiej.

--
Elias

>> Teraz tylko powinni krajową piątkę przenieść na ulicę Hallera -[color=blue][color=green]
>> Klecińską i Osobowicką, dzięki temu "odetchnie" ulica Gajowicka,
>> Zaporoska, pl.Legionów i pl.1 Maja a drogę krajową numer 94 przenieść z
>> trasy WZ na obwodnicę śródmiejską - od Krakowskiej do Lotniczej.[/color]
> Przecież i tak większość tirów jedzie przez Klecińską i Osobowicką.[/color]

I to widać na placu Legionów. Parę lat temu po godzinie 15 tiry ciągnęły
się sznurem jeden za drugim lewoskrętem z Grabiszyńskiej w Podwale. Teraz
jest ich tam DUŻO mniej i poprawiła się sytuacja komunikacyjna w tym
rejonie miasta no i co mnie zdziwiło - rzadko kiedy tworzą się korki na
Piłsudskiego do Legionów! Przed wakacjami były w każdy dzień powszedni -
teraz pustki :-O
[color=blue]
> jeśli chodzi o "odetchnięcie" Gajowickiej (od dawna już nie ma tam DK 5)
> , to nie wiem, od czego ma odetchnąć. Gajowicka w szczycie nie ma[/color]

Odetchnąć od tego hałasu, które powodują ciężarówki na zniszczonej
nawierzchni.


[color=blue]
> Ok, dzięki. Liczę na odpowiedź w stylu "tak, za 2 tygodnie będzie możliwy
> bezpośredni przejazd z m.tymczasowego na ulicę Grunwaldzką" :] (i
> dopisek - "a szczytnicki jednak otwieramy za 3 tygodnie a nie za pół roku"
> ;)[/color]

No niestety zmartwię cię, częściowo będą udostępnione drogi dla ruchu,
ale na pewno nie ul. Grunwaldzka z dojazdem do Szczytnickiego. Wynika to z
tego że zdik nie odbierze drogi "niedokończonej" a jak nie odbierze to nikt
nie zgodzi się na puszczenie tam ruchu. Wynika to częściowo z tego że jest
coś takiego jak gwarancja na drogę a jak by puścili tam ruch to i tak
gwarancją zacznie być liczona od dnia odbioru, a nie od dnie puszczenia
ruchu.

Pozdrawiam

>[color=blue]
> No niestety zmartwię cię, częściowo będą udostępnione drogi dla ruchu,
> ale na pewno nie ul. Grunwaldzka z dojazdem do Szczytnickiego. Wynika to
> z tego że zdik nie odbierze drogi "niedokończonej" a jak nie odbierze to
> nikt nie zgodzi się na puszczenie tam ruchu. Wynika to częściowo z tego
> że jest[/color]

Dzięki za informację. Myślałem że jak możliwe było częściowe udostępnienie
dla ruchu niedokończonego pl.Grunawldzkiego to i z Grunwaldzką nie będzie
problemu...

Neo[EZN] wrote:[color=blue][color=green]
>> No niestety zmartwię cię, częściowo będą udostępnione drogi dla
>> ruchu, ale na pewno nie ul. Grunwaldzka z dojazdem do
>> Szczytnickiego. Wynika to z tego że zdik nie odbierze drogi
>> "niedokończonej" a jak nie odbierze to nikt nie zgodzi się na
>> puszczenie tam ruchu. Wynika to częściowo z tego że jest[/color]
>
> Dzięki za informację. Myślałem że jak możliwe było częściowe
> udostępnienie dla ruchu niedokończonego pl.Grunawldzkiego to i z
> Grunwaldzką nie będzie problemu...[/color]

a ja myslę, że nie jest to niemożliwe. wielekroć przy innych inwestycjach do
ruchu dopuszczano fragmenty przebudowywanej drogi - patrz plac grunwaldzki -
dlaczego miałoby to być problemem przy moście szczytnickim?
a ruch mozna częściowo puścić nawet bez warstwy ścieralnej - patrz wschodnia
jezdnia na klecińskiej. ino trzeba chcieć.

--
artek

artek pisze:
[color=blue]
> a ja myslę, że nie jest to niemożliwe. wielekroć przy innych inwestycjach do
> ruchu dopuszczano fragmenty przebudowywanej drogi - patrz plac grunwaldzki -
> dlaczego miałoby to być problemem przy moście szczytnickim?
> a ruch mozna częściowo puścić nawet bez warstwy ścieralnej - patrz wschodnia
> jezdnia na klecińskiej. ino trzeba chcieć.[/color]

Moją uliczkę np. robią bez zamknięcia ruchu - tylko zrobili 1 kierunek
jazdy. Jeden pas jest w remoncie, a drugim można jeździć.

--
CHANI

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates