|
takie tam... |
|
Z [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4566772.html[/url]
"Trzeba więc będzie ją wyłączyć, zwłaszcza że musi być zsynchronizowana ze światłami, które budowane są przy ul. Jastrzębiej - mówi Ewa Mazur, rzeczniczka Zarządu Dróg i Komunikacji we Wrocławiu."
Nie wiem kto projektuje te rzeczy, ale niech się mocno stuknie w swą głupią pałę. Proponuje przepuścić kasę i wybudować światła co 40m, na skrzyżowaniu z Racławicką, Sokolą, Orlą itp. Najlepiej niech ogłoszą nowy wielki PLAN: "50 metrów" - Jeśli pomiędzy dwoma sąsiednimi sygnalizacjami w mieście jest więcej niż 50m to trzeba tam zrobić światła! Oczywiście nikt ich nie potrzebuje, ale co tam, kasa jest - trzeba wydać, firma Pana Wiesia i Czesia sobie zarobi i EneriaPro też...
Jacek
Ruch kierowany od godziny 7 do 18 :).
Użytkownik "Jacek Wegryn" <nospam@bez_adresu.pl> napisał w wiadomości news:fekjqn$cp7$1@news.onet.pl...
Z [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4566772.html[/url]
"Trzeba więc będzie ją wyłączyć, zwłaszcza że musi być zsynchronizowana ze światłami, które budowane są przy ul. Jastrzębiej - mówi Ewa Mazur, rzeczniczka Zarządu Dróg i Komunikacji we Wrocławiu."
Nie wiem kto projektuje te rzeczy, ale niech się mocno stuknie w swą głupią pałę. Proponuje przepuścić kasę i wybudować światła co 40m, na skrzyżowaniu z Racławicką, Sokolą, Orlą itp. Najlepiej niech ogłoszą nowy wielki PLAN: "50 metrów" - Jeśli pomiędzy dwoma sąsiednimi sygnalizacjami w mieście jest więcej niż 50m to trzeba tam zrobić światła! Oczywiście nikt ich nie potrzebuje, ale co tam, kasa jest - trzeba wydać, firma Pana Wiesia i Czesia sobie zarobi i EneriaPro też...
Jacek
> Nie wiem kto projektuje te rzeczy, ale niech się mocno stuknie w swą[color=blue] > głupią pałę. Proponuje przepuścić kasę i wybudować światła co 40m, na > skrzyżowaniu z Racławicką, Sokolą, Orlą itp.[/color]
Nie ma co się denerwować. Jeśli światła są dobrze zsynchronizowane to jedzie się dobrze. Zobacz ile jest świateł na Sienkiewicza od Wyszyńskiego do Piastowskiej - zupełnie mi nie przeszkadzają a pomagają wyjechać kierowcom z bocznych ulic i pieszym w przejściu przez jezdnię.
Bardzo dobrze że wzięli się za skrzyżowanie Hallera - Powstańców Śląskich. Przez tydzień pewnie będzie się ciężko tamtędy jeździło ale akurat ulica Powstańców Śląskich to ulica którą można ominąć na wiele sposobów (od południa - Turniejowa - Sudecka / Ślężna, Krzycka - Skarbowców - Racławicka, Sokola - Januszowicka, od północy Gajowicka / Sztabowa - Sudecka / Sztabowa - Ślężna). Popatrz sobie co mają na codzień ci którzy jadą z Psiego Pola do centrum - tu tylko możesz sobie wybrać ulicę na której będziesz musiał stać i to już tak jest od roku a nie od tygodnia.
Neo[EZN] <adessaxKASUJ@wp.pl> wrote: [color=blue] > Bardzo dobrze że wzięli się za skrzyżowanie Hallera - Powstańców Śląskich. > Przez tydzień pewnie będzie się ciężko tamtędy jeździłoale akurat ulica > Powstańców Śląskich to ulica którą można ominąć na wiele sposobów (od > południa - Turniejowa - Sudecka / Ślężna, Krzycka - Skarbowców - > Racławicka, Sokola - Januszowicka, od północy Gajowicka / Sztabowa - > Sudecka / Sztabowa - Ślężna). Popatrz sobie co mają na codzieńci którzy > jadą z Psiego Pola do centrum - tu tylko możesz sobie wybrać ulicę na > której będziesz musiał stać i to już tak jest od roku a nie od tygodnia. [/color]
Jedynym efektem tejże przebudowy bedzie tylko oszpecenie tej ulicy poprzez wyciecie drzew. Wyburzyc to miasto i zrobic wielki asfaltowy placek a korkow na pewno nie bedzie.
> Jedynym efektem tejże przebudowy bedzie tylko oszpecenie tej ulicy[color=blue] > poprzez > wyciecie drzew. Wyburzyc to miasto i zrobic wielki asfaltowy placek a > korkow na pewno nie bedzie.[/color]
Lepiej jak wytną te kilka drzew i nie będzie tych sznurów aut, trujących pozostałych kilkadziesiąt drzew od Parku Południowego do Hallera.
Neo[EZN] <adessaxKASUJ@wp.pl> wrote:[color=blue][color=green] >> Jedynym efektem tejże przebudowy bedzie tylko oszpecenie tej ulicy >> poprzez >> wyciecie drzew. Wyburzyc to miasto i zrobic wielki asfaltowy placek a >> korkow na pewno nie bedzie.[/color] > > Lepiej jak wytną te kilka drzew i nie będzie tych sznurów aut, trujących > pozostałych kilkadziesiąt drzew od Parku Południowego do Hallera.[/color]
Nie rozumiem, jak poszerzenie ulicy ma zmniejszyc ilosc aut. Po prostu korek bedzie krotszy bo bedzie o jeden pas wiecej ale aut stojacych w nim bedzie tyle samo, jak nie wiecej.
Ale co tam, kazdy samochodziarz wie swoje. Korki w miescie robi: tranzyt - szczegolnie na tranzytowej ulicy Olszewskiego. waskie drogi - a co wytnie sie jeszcze ze 100 drzew, na pewno bedzie bardziej urokliwie.
tramwaje i wszyscy byle nie ja w swoim samochodzie.
Tomi pisze: [color=blue] > Ale co tam, kazdy samochodziarz wie swoje. > Korki w miescie robi: > tranzyt - szczegolnie na tranzytowej ulicy > Olszewskiego. > waskie drogi - a co wytnie sie jeszcze ze 100 drzew, na pewno bedzie > bardziej urokliwie. > > tramwaje i wszyscy byle nie ja w swoim samochodzie.[/color]
Zgadzam się, że transport publiczny powinien w centrum wypierać ruch samochód osobowych, ale obecnie nie ma na to szans. Po prostu nie jest konkurencją. Tramwaje i autobusy jeżdżą wolno, stoją w tych samych korkach i częstość jest za mała. Moim zdaniem jedyne rozwiązanie to metro. Jeśli w okolicach Lotniczej byłaby stacja to sam zostawiłbym samochód i w 10 min dojechał do rynku, a pchał się tam samochodem.
Za to tranzytu nie przeceniał bym bardzo. Przypuszczam, że po otwarciu AOW ruch będzie prawie taki sam. Zobacz na to: 31 sierpnia na ulicach luz, a nagle 1 września 5x samochodów. Myślisz, że to tranzyt?? Nie to ludziska z lokalne wożą pociechy do szkół/przedszkoli itp.
Jacek
Użytkownik "Jacek Wegryn" <nospam@bez_adresu.pl> napisał w wiadomości news:fekv8q$g6j$1@news.onet.pl...[color=blue] > Za to tranzytu nie przeceniał bym bardzo. Przypuszczam, że po otwarciu > AOW ruch będzie prawie taki sam. Zobacz na to: 31 sierpnia na ulicach > luz, a nagle 1 września 5x samochodów. Myślisz, że to tranzyt?? Nie to > ludziska z lokalne wożą pociechy do szkół/przedszkoli itp.[/color]
Dokładnie tak. Tranzyt wielu szkód jeśli chodzi o przepustowość nie robi. Najbardziej miasto zapychają sami Wrocławianie. 1 września można było zobaczyć co miasto zapchało i wcale nie były to tiry. Zobaczycie co się będzie działo w grudniu jak wszyscy zaczną masowo jeździć do sklepów. Rano rozwieźć całą rodzinę do pracy / szkoły, potem odebrać ze szkoły i jechać na świąteczne zakupy. TIR mniej problemów może sprawić niż poruszająca się wszędzie samochodem, 3 razy na dobę, rodzina.
Dlatego nie wiem czy dobrym pomysłem jest robienie galerii handlowych w centrum miasta - jak Galeria Dominikańska czy ta na pl.Grunwaldzkim. Aż się boję pomyśleć co będzie na drogach przed 6 i 24 grudnia między pl.Gruwaldzkim a pl.Dominikańskim ;]
Jacek Wegryn <nospam@bez_adresu.pl> wrote:[color=blue] > Tomi pisze: > [color=green] >> Ale co tam, kazdy samochodziarz wie swoje. >> Korki w miescie robi: >> tranzyt - szczegolnie na tranzytowej ulicy >> Olszewskiego. >> waskie drogi - a co wytnie sie jeszcze ze 100 drzew, na pewno bedzie >> bardziej urokliwie. >> >> tramwaje i wszyscy byle nie ja w swoim samochodzie.[/color] > > Zgadzam się, że transport publiczny powinien w centrum wypierać ruch > samochód osobowych, ale obecnie nie ma na to szans. [/color]
Nastepna mowa trawa, w ten sposob tez rozumuje przecietny kierowca auta. Tak samo tez mysli UM wycinajac kolejne drzewa i asfaltujac trawniki. [color=blue] > Po prostu nie jest > konkurencją. Tramwaje i autobusy jeżdżą wolno, stoją w tych samych > korkach i częstość jest za mała.[/color]
Czestotliwosc na ciagu Powstancow Slaskich jest wystarczajaca. Zreszta nigdy nie bedzie lepiej poniewaz wszystkie inwestycje na komunikacje ida w drogi a nie w transport publiczny. [color=blue] > Moim zdaniem jedyne rozwiązanie to metro. Jeśli w okolicach Lotniczej > byłaby stacja to sam zostawiłbym samochód i w 10 min dojechał do rynku, > a pchał się tam samochodem.[/color]
Nie trzeba tu metra. Przyklad, jechalem wczoraj z roboty samochodem (centrum-tarnogaj). Jakos tak sie zlozylo ze tramwaj ktory mijalem na placu Legionow dojechal do Armii Krajowej szybciej niz ja. Wystarczyl by priorytet na skrzyzowaniach dla komunikacji zbiorowej i podejrzewam ze czas jazdy bylby nieporownywalny. [color=blue] > Za to tranzytu nie przeceniał bym bardzo. Przypuszczam, że po otwarciu > AOW ruch będzie prawie taki sam. Zobacz na to: 31 sierpnia na ulicach > luz, a nagle 1 września 5x samochodów. Myślisz, że to tranzyt??Nie to > ludziska z lokalne wożą pociechy do szkół/przedszkoli itp.[/color]
Dokladnie tu sie zgadzam.
Neo[EZN] <adessaxKASUJ@wp.pl> wrote: [color=blue] > Dlatego nie wiem czy dobrym pomysłem jest robienie galerii handlowychw > centrum miasta - jak Galeria Dominikańska czy ta na pl.Grunwaldzkim. Aż się > boję pomyśleć co będzie na drogach przed 6 i 24 grudnia między > pl.Gruwaldzkim a pl.Dominikańskim ;] [/color]
Niedlugo oblezenie Legnickiej bedzie ;) Ostatnia niekorkujaca sie ulica upadnie pod naporem zwiekszajacej sie liczby milosnikow zakupow ;)
I dobrze tak, ja sobie wsiade w 20 i bede mial to z glowy - jeszcze zeby wydzielili torowisko na Krupniczej i Podwalu to byloby super :)
[color=blue] >[color=green] >> Za to tranzytu nie przeceniał bym bardzo. Przypuszczam, że po otwarciu >> AOW ruch będzie prawie taki sam. Zobacz na to: 31 sierpnia na ulicach >> luz, a nagle 1 września 5x samochodów. Myślisz, że to tranzyt?? Nie to >> ludziska z lokalne wożą pociechy do szkół/przedszkoli itp.[/color] > > Dokladnie tu sie zgadzam.[/color]
Własnie.
Ktoś pisał o niekorkującym sie skrzyżowaniu Legnicka/Na Ostatnim Groszu. Obawiam sie ,ze po otwarciu estakady na Kalecińskiej będzie tam znacznie gorzej... (już teraz ogonek aut od Kalecińskiej sięga kościoła)
ciach Kalecińskiej ciach
Klecińskiej oczywiscie :)
Jacek Wegryn pisze: [color=blue] > Nie wiem kto projektuje te rzeczy, ale niech się mocno stuknie w swą > głupią pałę.[/color] Wiesz co, może jednak Ty się stuknij? [color=blue] > Proponuje przepuścić kasę i wybudować światła co 40m, na > skrzyżowaniu z Racławicką, Sokolą, Orlą itp. Najlepiej niech ogłoszą > nowy wielki PLAN: "50 metrów" - Jeśli pomiędzy dwoma sąsiednimi > sygnalizacjami w mieście jest więcej niż 50m to trzeba tam zrobić > światła! Oczywiście nikt ich nie potrzebuje, ale co tam, kasa jest - > trzeba wydać, firma Pana Wiesia i Czesia sobie zarobi i EneriaPro też...[/color]
Chyba nie masz pojęcia o tym, że na skrzyżowaniu Jastrzębiej/Jaworowej z Powstańców był średnio 1 wypadek dziennie. Zamiast postawić światła, zrobili barierki i od dłuższego czasu nie da się przejechać prosto na linii Jastrzębia - Jaworowa i nie można skręcić w lewo/zawrócić na Powstańców Śląskich. Trzeba zrobić dodatkowy kilometr, co w przypadku korków ma duże znaczenie.
Nareszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i powstanie normalne skrzyżowanie.
-- CHANI
>Zgadzam się, że transport publiczny powinien w centrum wypierać ruch[color=blue] >samochód osobowych, ale obecnie nie ma na to szans. Po prostu nie jest >konkurencją. Tramwaje i autobusy jeżdżą wolno, stoją w tych samych korkach >i częstość jest za mała.[/color]
A ja ostatnio przesiadlem sie w tramwaj i nie narzekam. Stawiam auto kolo ronda, wbijam w dowolny tramwaj i wysiadam w okolicach rynku (Galeria, Hala Targowa, Opera, Szewska) - jezdza co 5 minut. Nie frustruje sie staniem w korkach, gazete przeczytam i nawet czesto jest miejsce siedzace bo ludzie zaczynaja chyba myslec, ze jazda z MPK uwlacza ich godnosci. Czas przejazdu z powodu wydzielonego torowiska krotszy niz autem. Mogliby tylko lepiej ogrzewac te tramwaje i byl by git.
Pozdrawiam Dysiek
On 11 Paź, 12:52, Jacek Wegryn <nospam@bez_adresu.pl> wrote:[color=blue] > Tomi pisze:[/color] [color=blue][color=green] > > tramwaje i wszyscy byle nie ja w swoim samochodzie.[/color] > > Zgadzam się, że transport publiczny powinien w centrum wypierać ruch > samochód osobowych, ale obecnie nie ma na to szans. Po prostu nie jest > konkurencją. Tramwaje i autobusy jeżdżą wolno, stoją w tych samych > korkach i częstość jest za mała.[/color] Dlatego zamiast w hektary asfaltu powinni inwestować KM. Bus pasy, wydzielone torowiska, System informacji pasażerskiej itp. itd. [color=blue] > Moim zdaniem jedyne rozwiązanie to metro. Jeśli w okolicach Lotniczej > byłaby stacja to sam zostawiłbym samochód i w 10 min dojechał do rynku, > a pchał się tam samochodem.[/color] Nie wiesz o czym mówisz. wystarczy realizacja projektu "tramwaj +" ale nie... lepiej budować estakady i przejścia podziemne dla pieszych. Droga do nikąd. Bez sensu.
-- Michał
Użytkownik "CHANI" <chani@g_z_t_.pl> napisał w wiadomości news:fem0e3$egn$1@inews.gazeta.pl... [color=blue] > Nareszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i powstanie normalne > skrzyżowanie.[/color]
W którym rozumie pisze, że połączenie jednej sygnalizacji z drugą wymaga tygodniowej przerwy?
MC pisze: [color=blue] > W którym rozumie pisze, że połączenie jednej sygnalizacji z drugą wymaga > tygodniowej przerwy?[/color]
Darując sobie podobną uszczypliwość, informuję Cię, że jest tam większy remont i wszystko jest rozkopane.
-- CHANI
Użytkownik "CHANI" <chani@g_z_t_.pl> napisał w wiadomości news:feotpq$rgk$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > MC pisze: >[color=green] >> W którym rozumie pisze, że połączenie jednej sygnalizacji z drugą wymaga >> tygodniowej przerwy?[/color] > > Darując sobie podobną uszczypliwość, informuję Cię, że jest tam większy > remont i wszystko jest rozkopane.[/color]
No to co? Nie ma w pakamerze paru słupów z sygnalizatorami i kilku metrów przewodu? A jak nie ma - to nie można kupić? No cóż, wszystko zależy od priorytetów.
Jacek Wegryn naciapał: [color=blue] > Nie wiem kto projektuje te rzeczy[/color]
Pani Ewa M. dla której pl. Powstańców Śl. to rondo:-D
Pozdrawiam.
-- ..lamer
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|