ďťż
kolejny wspaniała przebudowa
ďťż
Start
takie tam...
 

Z [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4566772.html[/url]

"Trzeba więc będzie ją wyłączyć, zwłaszcza że musi być zsynchronizowana
ze światłami, które budowane są przy ul. Jastrzębiej - mówi Ewa Mazur,
rzeczniczka Zarządu Dróg i Komunikacji we Wrocławiu."

Nie wiem kto projektuje te rzeczy, ale niech się mocno stuknie w swą
głupią pałę. Proponuje przepuścić kasę i wybudować światła co 40m, na
skrzyżowaniu z Racławicką, Sokolą, Orlą itp. Najlepiej niech ogłoszą
nowy wielki PLAN: "50 metrów" - Jeśli pomiędzy dwoma sąsiednimi
sygnalizacjami w mieście jest więcej niż 50m to trzeba tam zrobić
światła! Oczywiście nikt ich nie potrzebuje, ale co tam, kasa jest -
trzeba wydać, firma Pana Wiesia i Czesia sobie zarobi i EneriaPro też...

Jacek



Ruch kierowany od godziny 7 do 18 :).

Użytkownik "Jacek Wegryn" <nospam@bez_adresu.pl> napisał w wiadomości
news:fekjqn$cp7$1@news.onet.pl...

Z [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4566772.html[/url]

"Trzeba więc będzie ją wyłączyć, zwłaszcza że musi być zsynchronizowana
ze światłami, które budowane są przy ul. Jastrzębiej - mówi Ewa Mazur,
rzeczniczka Zarządu Dróg i Komunikacji we Wrocławiu."

Nie wiem kto projektuje te rzeczy, ale niech się mocno stuknie w swą
głupią pałę. Proponuje przepuścić kasę i wybudować światła co 40m, na
skrzyżowaniu z Racławicką, Sokolą, Orlą itp. Najlepiej niech ogłoszą
nowy wielki PLAN: "50 metrów" - Jeśli pomiędzy dwoma sąsiednimi
sygnalizacjami w mieście jest więcej niż 50m to trzeba tam zrobić
światła! Oczywiście nikt ich nie potrzebuje, ale co tam, kasa jest -
trzeba wydać, firma Pana Wiesia i Czesia sobie zarobi i EneriaPro też...

Jacek

> Nie wiem kto projektuje te rzeczy, ale niech się mocno stuknie w swą[color=blue]
> głupią pałę. Proponuje przepuścić kasę i wybudować światła co 40m, na
> skrzyżowaniu z Racławicką, Sokolą, Orlą itp.[/color]

Nie ma co się denerwować. Jeśli światła są dobrze zsynchronizowane to
jedzie się dobrze. Zobacz ile jest świateł na Sienkiewicza od Wyszyńskiego
do Piastowskiej - zupełnie mi nie przeszkadzają a pomagają wyjechać
kierowcom z bocznych ulic i pieszym w przejściu przez jezdnię.

Bardzo dobrze że wzięli się za skrzyżowanie Hallera - Powstańców Śląskich.
Przez tydzień pewnie będzie się ciężko tamtędy jeździło ale akurat ulica
Powstańców Śląskich to ulica którą można ominąć na wiele sposobów (od
południa - Turniejowa - Sudecka / Ślężna, Krzycka - Skarbowców -
Racławicka, Sokola - Januszowicka, od północy Gajowicka / Sztabowa -
Sudecka / Sztabowa - Ślężna). Popatrz sobie co mają na codzień ci którzy
jadą z Psiego Pola do centrum - tu tylko możesz sobie wybrać ulicę na
której będziesz musiał stać i to już tak jest od roku a nie od tygodnia.

Neo[EZN] <adessaxKASUJ@wp.pl> wrote:
[color=blue]
> Bardzo dobrze że wzięli się za skrzyżowanie Hallera - Powstańców Śląskich.
> Przez tydzień pewnie będzie się ciężko tamtędy jeździłoale akurat ulica
> Powstańców Śląskich to ulica którą można ominąć na wiele sposobów (od
> południa - Turniejowa - Sudecka / Ślężna, Krzycka - Skarbowców -
> Racławicka, Sokola - Januszowicka, od północy Gajowicka / Sztabowa -
> Sudecka / Sztabowa - Ślężna). Popatrz sobie co mają na codzieńci którzy
> jadą z Psiego Pola do centrum - tu tylko możesz sobie wybrać ulicę na
> której będziesz musiał stać i to już tak jest od roku a nie od tygodnia. [/color]

Jedynym efektem tejże przebudowy bedzie tylko oszpecenie tej ulicy poprzez
wyciecie drzew. Wyburzyc to miasto i zrobic wielki asfaltowy placek a
korkow na pewno nie bedzie.



> Jedynym efektem tejże przebudowy bedzie tylko oszpecenie tej ulicy[color=blue]
> poprzez
> wyciecie drzew. Wyburzyc to miasto i zrobic wielki asfaltowy placek a
> korkow na pewno nie bedzie.[/color]

Lepiej jak wytną te kilka drzew i nie będzie tych sznurów aut, trujących
pozostałych kilkadziesiąt drzew od Parku Południowego do Hallera.

Neo[EZN] <adessaxKASUJ@wp.pl> wrote:[color=blue][color=green]
>> Jedynym efektem tejże przebudowy bedzie tylko oszpecenie tej ulicy
>> poprzez
>> wyciecie drzew. Wyburzyc to miasto i zrobic wielki asfaltowy placek a
>> korkow na pewno nie bedzie.[/color]
>
> Lepiej jak wytną te kilka drzew i nie będzie tych sznurów aut, trujących
> pozostałych kilkadziesiąt drzew od Parku Południowego do Hallera.[/color]

Nie rozumiem, jak poszerzenie ulicy ma zmniejszyc ilosc aut. Po prostu korek
bedzie krotszy bo bedzie o jeden pas wiecej ale aut stojacych w nim bedzie
tyle samo, jak nie wiecej.

Ale co tam, kazdy samochodziarz wie swoje.
Korki w miescie robi:
tranzyt - szczegolnie na tranzytowej ulicy
Olszewskiego.
waskie drogi - a co wytnie sie jeszcze ze 100 drzew, na pewno bedzie
bardziej urokliwie.

tramwaje i wszyscy byle nie ja w swoim samochodzie.

Tomi pisze:
[color=blue]
> Ale co tam, kazdy samochodziarz wie swoje.
> Korki w miescie robi:
> tranzyt - szczegolnie na tranzytowej ulicy
> Olszewskiego.
> waskie drogi - a co wytnie sie jeszcze ze 100 drzew, na pewno bedzie
> bardziej urokliwie.
>
> tramwaje i wszyscy byle nie ja w swoim samochodzie.[/color]

Zgadzam się, że transport publiczny powinien w centrum wypierać ruch
samochód osobowych, ale obecnie nie ma na to szans. Po prostu nie jest
konkurencją. Tramwaje i autobusy jeżdżą wolno, stoją w tych samych
korkach i częstość jest za mała.
Moim zdaniem jedyne rozwiązanie to metro. Jeśli w okolicach Lotniczej
byłaby stacja to sam zostawiłbym samochód i w 10 min dojechał do rynku,
a pchał się tam samochodem.

Za to tranzytu nie przeceniał bym bardzo. Przypuszczam, że po otwarciu
AOW ruch będzie prawie taki sam. Zobacz na to: 31 sierpnia na ulicach
luz, a nagle 1 września 5x samochodów. Myślisz, że to tranzyt?? Nie to
ludziska z lokalne wożą pociechy do szkół/przedszkoli itp.

Jacek

Użytkownik "Jacek Wegryn" <nospam@bez_adresu.pl> napisał w wiadomości
news:fekv8q$g6j$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Za to tranzytu nie przeceniał bym bardzo. Przypuszczam, że po otwarciu
> AOW ruch będzie prawie taki sam. Zobacz na to: 31 sierpnia na ulicach
> luz, a nagle 1 września 5x samochodów. Myślisz, że to tranzyt?? Nie to
> ludziska z lokalne wożą pociechy do szkół/przedszkoli itp.[/color]

Dokładnie tak. Tranzyt wielu szkód jeśli chodzi o przepustowość nie robi.
Najbardziej miasto zapychają sami Wrocławianie. 1 września można było
zobaczyć co miasto zapchało i wcale nie były to tiry. Zobaczycie co się
będzie działo w grudniu jak wszyscy zaczną masowo jeździć do sklepów. Rano
rozwieźć całą rodzinę do pracy / szkoły, potem odebrać ze szkoły i jechać
na świąteczne zakupy. TIR mniej problemów może sprawić niż poruszająca się
wszędzie samochodem, 3 razy na dobę, rodzina.

Dlatego nie wiem czy dobrym pomysłem jest robienie galerii handlowych w
centrum miasta - jak Galeria Dominikańska czy ta na pl.Grunwaldzkim. Aż się
boję pomyśleć co będzie na drogach przed 6 i 24 grudnia między
pl.Gruwaldzkim a pl.Dominikańskim ;]

Jacek Wegryn <nospam@bez_adresu.pl> wrote:[color=blue]
> Tomi pisze:
> [color=green]
>> Ale co tam, kazdy samochodziarz wie swoje.
>> Korki w miescie robi:
>> tranzyt - szczegolnie na tranzytowej ulicy
>> Olszewskiego.
>> waskie drogi - a co wytnie sie jeszcze ze 100 drzew, na pewno bedzie
>> bardziej urokliwie.
>>
>> tramwaje i wszyscy byle nie ja w swoim samochodzie.[/color]
>
> Zgadzam się, że transport publiczny powinien w centrum wypierać ruch
> samochód osobowych, ale obecnie nie ma na to szans. [/color]

Nastepna mowa trawa, w ten sposob tez rozumuje przecietny
kierowca auta. Tak samo tez mysli UM wycinajac kolejne drzewa
i asfaltujac trawniki.
[color=blue]
> Po prostu nie jest
> konkurencją. Tramwaje i autobusy jeżdżą wolno, stoją w tych samych
> korkach i częstość jest za mała.[/color]

Czestotliwosc na ciagu Powstancow Slaskich jest wystarczajaca.
Zreszta nigdy nie bedzie lepiej poniewaz wszystkie inwestycje
na komunikacje ida w drogi a nie w transport publiczny.
[color=blue]
> Moim zdaniem jedyne rozwiązanie to metro. Jeśli w okolicach Lotniczej
> byłaby stacja to sam zostawiłbym samochód i w 10 min dojechał do rynku,
> a pchał się tam samochodem.[/color]

Nie trzeba tu metra. Przyklad, jechalem wczoraj z roboty samochodem
(centrum-tarnogaj). Jakos tak sie zlozylo ze tramwaj ktory mijalem na
placu Legionow dojechal do Armii Krajowej szybciej niz ja. Wystarczyl by
priorytet na skrzyzowaniach dla komunikacji zbiorowej i podejrzewam ze
czas jazdy bylby nieporownywalny.
[color=blue]
> Za to tranzytu nie przeceniał bym bardzo. Przypuszczam, że po otwarciu
> AOW ruch będzie prawie taki sam. Zobacz na to: 31 sierpnia na ulicach
> luz, a nagle 1 września 5x samochodów. Myślisz, że to tranzyt??Nie to
> ludziska z lokalne wożą pociechy do szkół/przedszkoli itp.[/color]

Dokladnie tu sie zgadzam.

Neo[EZN] <adessaxKASUJ@wp.pl> wrote:
[color=blue]
> Dlatego nie wiem czy dobrym pomysłem jest robienie galerii handlowychw
> centrum miasta - jak Galeria Dominikańska czy ta na pl.Grunwaldzkim. Aż się
> boję pomyśleć co będzie na drogach przed 6 i 24 grudnia między
> pl.Gruwaldzkim a pl.Dominikańskim ;] [/color]

Niedlugo oblezenie Legnickiej bedzie ;)
Ostatnia niekorkujaca sie ulica upadnie pod naporem zwiekszajacej sie liczby
milosnikow zakupow ;)

I dobrze tak, ja sobie wsiade w 20 i bede mial to z glowy - jeszcze zeby
wydzielili torowisko na Krupniczej i Podwalu to byloby super :)

[color=blue]
>[color=green]
>> Za to tranzytu nie przeceniał bym bardzo. Przypuszczam, że po otwarciu
>> AOW ruch będzie prawie taki sam. Zobacz na to: 31 sierpnia na ulicach
>> luz, a nagle 1 września 5x samochodów. Myślisz, że to tranzyt?? Nie to
>> ludziska z lokalne wożą pociechy do szkół/przedszkoli itp.[/color]
>
> Dokladnie tu sie zgadzam.[/color]

Własnie.

Ktoś pisał o niekorkującym sie skrzyżowaniu Legnicka/Na Ostatnim Groszu.
Obawiam sie ,ze po otwarciu estakady na Kalecińskiej będzie tam znacznie
gorzej... (już teraz ogonek aut od Kalecińskiej sięga kościoła)

ciach
Kalecińskiej
ciach

Klecińskiej oczywiscie :)

Jacek Wegryn pisze:
[color=blue]
> Nie wiem kto projektuje te rzeczy, ale niech się mocno stuknie w swą
> głupią pałę.[/color]
Wiesz co, może jednak Ty się stuknij?
[color=blue]
> Proponuje przepuścić kasę i wybudować światła co 40m, na
> skrzyżowaniu z Racławicką, Sokolą, Orlą itp. Najlepiej niech ogłoszą
> nowy wielki PLAN: "50 metrów" - Jeśli pomiędzy dwoma sąsiednimi
> sygnalizacjami w mieście jest więcej niż 50m to trzeba tam zrobić
> światła! Oczywiście nikt ich nie potrzebuje, ale co tam, kasa jest -
> trzeba wydać, firma Pana Wiesia i Czesia sobie zarobi i EneriaPro też...[/color]

Chyba nie masz pojęcia o tym, że na skrzyżowaniu Jastrzębiej/Jaworowej z
Powstańców był średnio 1 wypadek dziennie. Zamiast postawić światła,
zrobili barierki i od dłuższego czasu nie da się przejechać prosto na
linii Jastrzębia - Jaworowa i nie można skręcić w lewo/zawrócić na
Powstańców Śląskich. Trzeba zrobić dodatkowy kilometr, co w przypadku
korków ma duże znaczenie.

Nareszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i powstanie normalne skrzyżowanie.

--
CHANI

>Zgadzam się, że transport publiczny powinien w centrum wypierać ruch[color=blue]
>samochód osobowych, ale obecnie nie ma na to szans. Po prostu nie jest
>konkurencją. Tramwaje i autobusy jeżdżą wolno, stoją w tych samych korkach
>i częstość jest za mała.[/color]

A ja ostatnio przesiadlem sie w tramwaj i nie narzekam. Stawiam auto kolo
ronda, wbijam w dowolny tramwaj i wysiadam w okolicach rynku (Galeria, Hala
Targowa, Opera, Szewska) - jezdza co 5 minut. Nie frustruje sie staniem w
korkach, gazete przeczytam i nawet czesto jest miejsce siedzace bo ludzie
zaczynaja chyba myslec, ze jazda z MPK uwlacza ich godnosci. Czas przejazdu
z powodu wydzielonego torowiska krotszy niz autem. Mogliby tylko lepiej
ogrzewac te tramwaje i byl by git.

Pozdrawiam
Dysiek

On 11 Paź, 12:52, Jacek Wegryn <nospam@bez_adresu.pl> wrote:[color=blue]
> Tomi pisze:[/color]
[color=blue][color=green]
> > tramwaje i wszyscy byle nie ja w swoim samochodzie.[/color]
>
> Zgadzam się, że transport publiczny powinien w centrum wypierać ruch
> samochód osobowych, ale obecnie nie ma na to szans. Po prostu nie jest
> konkurencją. Tramwaje i autobusy jeżdżą wolno, stoją w tych samych
> korkach i częstość jest za mała.[/color]
Dlatego zamiast w hektary asfaltu powinni inwestować KM. Bus pasy,
wydzielone torowiska, System informacji pasażerskiej itp. itd.
[color=blue]
> Moim zdaniem jedyne rozwiązanie to metro. Jeśli w okolicach Lotniczej
> byłaby stacja to sam zostawiłbym samochód i w 10 min dojechał do rynku,
> a pchał się tam samochodem.[/color]
Nie wiesz o czym mówisz. wystarczy realizacja projektu "tramwaj +" ale
nie... lepiej budować estakady i przejścia podziemne dla pieszych.
Droga do nikąd. Bez sensu.

--
Michał

Użytkownik "CHANI" <chani@g_z_t_.pl> napisał w wiadomości
news:fem0e3$egn$1@inews.gazeta.pl...
[color=blue]
> Nareszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i powstanie normalne
> skrzyżowanie.[/color]

W którym rozumie pisze, że połączenie jednej sygnalizacji z drugą wymaga
tygodniowej przerwy?

MC pisze:
[color=blue]
> W którym rozumie pisze, że połączenie jednej sygnalizacji z drugą wymaga
> tygodniowej przerwy?[/color]

Darując sobie podobną uszczypliwość, informuję Cię, że jest tam większy
remont i wszystko jest rozkopane.

--
CHANI

Użytkownik "CHANI" <chani@g_z_t_.pl> napisał w wiadomości
news:feotpq$rgk$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> MC pisze:
>[color=green]
>> W którym rozumie pisze, że połączenie jednej sygnalizacji z drugą wymaga
>> tygodniowej przerwy?[/color]
>
> Darując sobie podobną uszczypliwość, informuję Cię, że jest tam większy
> remont i wszystko jest rozkopane.[/color]

No to co? Nie ma w pakamerze paru słupów z sygnalizatorami i kilku metrów
przewodu? A jak nie ma - to nie można kupić? No cóż, wszystko zależy od
priorytetów.

Jacek Wegryn naciapał:
[color=blue]
> Nie wiem kto projektuje te rzeczy[/color]

Pani Ewa M. dla której pl. Powstańców Śl. to rondo:-D

Pozdrawiam.

--
..lamer

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates