|
takie tam... |
|
no teraz we wroclawskim drogownictwie ma nastapic przyspieszenie i poprawa jakosci [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4476367.html[/url]
"Władze Wrocławia mają dość opóźniających się remontów dróg, urzędniczego galimatiasu i korowodów z przetargami. Za budowę dróg we Wrocławiu będzie teraz odpowiadać nowa spółka, w całości należąca do miasta: Wrocławskie Inwestycje."
czyli przekaldajac to na praktyke dnia codziennego: zamiast doprowadzic, do tego zeby ZDiK realizowal swoje zadania dobrze, te zadania zabierze sie ZDiKowi (nie likwidujac go zapewne) i powola sie nowa instytucje... w ktorej beda pracowali starzy sprawdzeni na froncie robot pracownicy:
"- Część dotychczasowych pracowników ZDiK-u na pewno będzie chciała przejść do Wrocławskich Inwestycji - mówi Bartosz Małysa szef ZDiK-u. - Jeśli zechcą, przeniosą się wraz z projektami, które prowadzą."
-- c l i c k 'n' r i d e | *SRAM ESP&TY-18* [url]http://miniurl.pl/to_koniec[/url] "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
click pisał więc napisał: [color=blue] > [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4476367.html[/url][/color]
mam nadzieję, że nie skończy się na tym, że więcej obiboków będzie wyciągąć pieniądze z kasy miasta:-( Bo jeśli wydajnośc ma wzrosnąć o 20%, a wydatki o 100% to nie ma to sensu.
Pozdrawiam.
-- ..lamer
Wiesław Łopata-z pracy napisał(a):[color=blue] > Znam sie trochę na procesach projektowo-inwestycyjnych. > To nie jest problem niekompetencji "ludzi ze ZDiKu". To jest problem naszego > kulawego prawodawstwa.[/color]
IMHO jest to piorunujaca mieszanka jednego i drugiego
-- c l i c k 'n' r i d e | *SRAM ESP&TY-18* [url]http://miniurl.pl/to_koniec[/url] "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
Znam sie trochę na procesach projektowo-inwestycyjnych. To nie jest problem niekompetencji "ludzi ze ZDiKu". To jest problem naszego kulawego prawodawstwa. Jak sie nic nie zmieni to te same problemy będzie miał nowy podmiot. Chyba że chodzi tu całkiem o cos innego...... Wiesiek
Użytkownik "Wiesław Łopata-z pracy" napisał: [color=blue] > Znam sie trochę na procesach projektowo-inwestycyjnych. > To nie jest problem niekompetencji "ludzi ze ZDiKu". To jest problem > naszego > kulawego prawodawstwa. > Jak sie nic nie zmieni to te same problemy będzie miał nowy podmiot. > Chyba że chodzi tu całkiem o cos innego......[/color]
To znajdz mi w naszym kulawym prawodawstwie chocby cien poszlaki ktory zmusil naszych dzielnych intelektualistow ze ZDiKu do zrobienia z pl Solnego swiatowego kuriozum organizacji ruchu. Tak sie sklada ze szwnedam sie po swiecie samochodem. Jezdzilem po 18 miastach powyzej miliona ludzi. I takiej bezmyslnej organizacji ruchu nie widzialem nawet w tzw trzecim swiecie.
uriuk
[color=blue] > > To znajdz mi w naszym kulawym prawodawstwie chocby cien poszlaki ktory > zmusil naszych dzielnych intelektualistow ze ZDiKu do zrobienia z pl[/color] Solnego[color=blue] > swiatowego kuriozum organizacji ruchu. > Tak sie sklada ze szwnedam sie po swiecie samochodem. Jezdzilem po 18 > miastach powyzej miliona ludzi. I takiej bezmyslnej organizacji ruchu nie > widzialem nawet w tzw trzecim swiecie. > >[/color]
1. A czy masz gwarancje że nowa ekipa będzie mądrzejsza. Albo skąd brać tych mądrzejszych. Mądrość i kompetencje sa obecnie towarem deficytowym. Albo ma własna firmę, albo wyjechało do Szkocji.
2. Z tym placem Solnym to może być tak: - aby "zrobić" dobrą organizacje ruchu należałoby zaorać plac i okolice - albo - jak nie możesz mieć to co lubisz musisz polubić to co masz. Wiesiek
Wiesław Łopata-z pracy napisał(a):[color=blue] >[color=green] >> To znajdz mi w naszym kulawym prawodawstwie chocby cien poszlaki ktory >> zmusil naszych dzielnych intelektualistow ze ZDiKu do zrobienia z pl[/color] > Solnego[color=green] >> swiatowego kuriozum organizacji ruchu. >> Tak sie sklada ze szwnedam sie po swiecie samochodem. Jezdzilem po 18 >> miastach powyzej miliona ludzi. I takiej bezmyslnej organizacji ruchu nie >> widzialem nawet w tzw trzecim swiecie. >> >>[/color] > > 1. A czy masz gwarancje że nowa ekipa będzie mądrzejsza. Albo skąd brać tych > mądrzejszych. Mądrość i kompetencje sa obecnie towarem deficytowym. Albo ma > własna firmę, albo wyjechało do Szkocji.[/color]
przypomniam, ze ZdiK dzialal zanim fachowcy zaczeli uciekac do Szkocji [color=blue] > 2. Z tym placem Solnym to może być tak: > - aby "zrobić" dobrą organizacje ruchu należałoby zaorać plac i okolice > - albo - jak nie możesz mieć to co lubisz musisz polubić to co masz.[/color]
widac Solny zrobili Szkoci wlasnie ;)
-- c l i c k 'n' r i d e | *SRAM ESP&TY-18* [url]http://miniurl.pl/to_koniec[/url] "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości news:fc5usc$le2$1@news.onet.pl...[color=blue] > Wiesław Łopata-z pracy napisał(a):[color=green] >>[color=darkred] >>> To znajdz mi w naszym kulawym prawodawstwie chocby cien poszlaki ktory >>> zmusil naszych dzielnych intelektualistow ze ZDiKu do zrobienia z pl[/color] >> Solnego[color=darkred] >>> swiatowego kuriozum organizacji ruchu. >>> Tak sie sklada ze szwnedam sie po swiecie samochodem. Jezdzilem po 18 >>> miastach powyzej miliona ludzi. I takiej bezmyslnej organizacji ruchu >>> nie >>> widzialem nawet w tzw trzecim swiecie. >>> >>>[/color] >> >> 1. A czy masz gwarancje że nowa ekipa będzie mądrzejsza. Albo skąd brać >> tych >> mądrzejszych. Mądrość i kompetencje sa obecnie towarem deficytowym. Albo >> ma >> własna firmę, albo wyjechało do Szkocji.[/color] > > przypomniam, ze ZdiK dzialal zanim fachowcy zaczeli uciekac do Szkocji >[color=green] >> 2. Z tym placem Solnym to może być tak: >> - aby "zrobić" dobrą organizacje ruchu należałoby zaorać plac i okolice >> - albo - jak nie możesz mieć to co lubisz musisz polubić to co masz.[/color] > > widac Solny zrobili Szkoci wlasnie ;)[/color]
Jakby go robili Szkoci to by na wlotach powstawiali odpowiedniki znaku C-12. Nie chcę wywoływać flejmu, ale przy _istniejącej_ geometrii Solnego obecne rozwiązanie jest mniej kolizyjne mimo posiadania wiekszej ilości zasadniczych punktów kolizji niż organizacja a la rondo. Poza tym auta na Solnym to i tak barbarzyństwo ;)
pzdrw gl12d4
Użytkownik "gl12d4" napisał: [color=blue] > Nie chcę wywoływać flejmu, ale przy _istniejącej_ geometrii Solnego obecne > rozwiązanie jest mniej kolizyjne mimo posiadania wiekszej ilości > zasadniczych punktów kolizji niż organizacja a la rondo. > Poza tym auta na Solnym to i tak barbarzyństwo ;)[/color]
Tak sie jakos sklada, ze wiekszosc miasteczek Europy Srodkowej posiada rynki w identycznym ukladzie jak nasz pl. Solny i zamiast korzystac ze swiatlych rozwiazan wroclawskich inznierow ruchu tkwia w mrokach sredniowiecza i robia ze swoich ryneczkow skrzyzowanie z ruchem okreznym.
uriuk
uriuk napisał(a):[color=blue] > Użytkownik "gl12d4" napisał: >[color=green] >> Nie chcę wywoływać flejmu, ale przy _istniejącej_ geometrii Solnego obecne >> rozwiązanie jest mniej kolizyjne mimo posiadania wiekszej ilości >> zasadniczych punktów kolizji niż organizacja a la rondo. >> Poza tym auta na Solnym to i tak barbarzyństwo ;)[/color] > > > Tak sie jakos sklada, ze wiekszosc miasteczek Europy Srodkowej posiada rynki > w identycznym ukladzie jak nasz pl. Solny i zamiast korzystac ze swiatlych > rozwiazan wroclawskich inznierow ruchu tkwia w mrokach sredniowiecza i robia > ze swoich ryneczkow skrzyzowanie z ruchem okreznym.[/color]
tym bardziej, ze wlotow jakby wiecej maja ale co sie dziwic, to prowincja jest, a tu panie europa pelna geba
-- c l i c k 'n' r i d e | *SRAM ESP&TY-18* [url]http://miniurl.pl/to_koniec[/url] "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
Użytkownik "uriuk" <wywal-wredna@uriuk.com> napisał w wiadomości news:fc6ldq$c3p$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > > Użytkownik "gl12d4" napisał: >[color=green] >> Nie chcę wywoływać flejmu, ale przy _istniejącej_ geometrii Solnego >> obecne rozwiązanie jest mniej kolizyjne mimo posiadania wiekszej ilości >> zasadniczych punktów kolizji niż organizacja a la rondo. >> Poza tym auta na Solnym to i tak barbarzyństwo ;)[/color] > > > Tak sie jakos sklada, ze wiekszosc miasteczek Europy Srodkowej posiada > rynki w identycznym ukladzie jak nasz pl. Solny i zamiast korzystac ze > swiatlych rozwiazan wroclawskich inznierow ruchu tkwia w mrokach > sredniowiecza i robia ze swoich ryneczkow skrzyzowanie z ruchem okreznym.[/color]
Heh, wiedziałem, żę się odezwiesz ;) Ponownie zatem przypominam, że nie piszę o jakichś miastach w Europie Środkowej i układach ich rynków, tylko o obecnie istniejącym Placu Solnym we Wrocławiu.
Zgadzam się, że ruch okrężny dla większości jest rozwiązaniem idealnym. Co do Solnego nie mam takiej pewności i nie uważam, żeby istniejące rozwiąznie było "głupie" tylko dlatego, że wszędzie indziej jest inaczej.
Co do inżynierów zdikowskich to jak wszędzie - są lepsi i gorsi, ale przemierzając autem po Wrocku kilkaset kilometrów tygodniowo rzadziej wkur..am się na organizację i oznakowanie niż na człekokształtnych za kółkiem.
pzdrw gl12d4
Użytkownik "gl12d4" napisał: [color=blue] > Co do inżynierów zdikowskich to jak wszędzie - są lepsi i gorsi, ale > przemierzając autem po Wrocku kilkaset kilometrów tygodniowo rzadziej > wkur..am się na organizację i oznakowanie niż na człekokształtnych za > kółkiem.[/color]
No to moze inaczej. Jesli zamiast tych inzynierow zatrudnic srednio zdolna malpe ktora bedzie sie zajmowac grzebaniem kredkami w uchu i innych otworach fizjologicznych, to mamy szanse przejechac przez co drugie skrzyzowanie na zielonym swietle. Poniewaz mamy tych srednio zdolnych inzynierow (juz nie ze ZDiKu ale z wydzialu inzynierii ruchu) to stoimy na WIEKSZOSCI skrzyzowan. Ostanio jadac po Pomorskiej zapalaly mi sie przed nosem czerwone swiatla w kazdym mozliwym punkcie (nawet na przejsciach dla pieszych bez srzyzowan, co juz zakrawa na sabotaz), wiec odstalem praktycznie maksymalna ilosc czasu. ZADNA malpa by tego nie zrobila.
uriuk
PS Nie ma nic gorszego niz pracowity idiota
uriuk wrote: [color=blue] > > Użytkownik "gl12d4" napisał: >[color=green] >> Co do inżynierów zdikowskich to jak wszędzie - są lepsi i gorsi, ale >> przemierzając autem po Wrocku kilkaset kilometrów tygodniowo rzadziej >> wkur..am się na organizację i oznakowanie niż na człekokształtnych za >> kółkiem.[/color] > > > No to moze inaczej. Jesli zamiast tych inzynierow zatrudnic srednio zdolna > malpe ktora bedzie sie zajmowac grzebaniem kredkami w uchu i innych > otworach fizjologicznych, to mamy szanse przejechac przez co drugie > skrzyzowanie na zielonym swietle. Poniewaz mamy tych srednio zdolnych > inzynierow (juz nie ze ZDiKu ale z wydzialu inzynierii ruchu) to stoimy na > WIEKSZOSCI skrzyzowan. Ostanio jadac po Pomorskiej zapalaly mi sie przed > nosem czerwone swiatla w kazdym mozliwym punkcie (nawet na przejsciach dla > pieszych bez srzyzowan, co juz zakrawa na sabotaz), wiec odstalem > praktycznie maksymalna ilosc czasu. ZADNA malpa by tego nie zrobila.[/color]
Światła _są_ synchronizowane. Niestety nie zawsze na przepisowe 50 km/h. Ale taka synchronizacja (na 50-tkę) jest np. na Karkonoskiej jadąc od Bielan. Zawsze mam niezły ubaw jak mnie ludziska wyprzedzają popędzając te swoje konie mechaniczne, a ja spokojnie, spacerkiem docieram na zielone.
Myślę, że światła dla samochodów to pikuś. Komu udaje się przejść (nie przebiec!) dowolną dwupasmową jezdnię na zielonym świetle dla pieszych?
-- Mariusz Lotko
Mariusz Lotko napisał(a): [color=blue] > Światła _są_ synchronizowane. Niestety nie zawsze na przepisowe 50 km/h.[/color]
na Legnickiej (przed remontem) pomiedzy strzegomskim a swiatlami przed placem JPII synchronizacja wymagala >100 [color=blue] > Ale taka synchronizacja (na 50-tkę) jest np. na Karkonoskiej jadąc od > Bielan. Zawsze mam niezły ubaw jak mnie ludziska wyprzedzają popędzając > te swoje konie mechaniczne, a ja spokojnie, spacerkiem docieram na zielone.[/color]
tak, ale tylko tam chyba jest bo juz Na Ostatnim Groszu jest porazka [color=blue] > Myślę, że światła dla samochodów to pikuś. Komu udaje się przejść (nie > przebiec!) dowolną dwupasmową jezdnię na zielonym świetle dla pieszych? > >[/color]
zeby dwupasmowa, sa takie przjescia ze jezdni nie da sie przejsc -- c l i c k 'n' r i d e | *SRAM ESP&TY-18* zakazać drukowania w miejscach publicznych: [url]http://miniurl.pl/straszne_rzeczy[/url] "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|