ďťż
Rondo Ofiar Katynia - kolejna wpadka
ďťż
Start
takie tam...
 
W cztery godziny po puszczeniu ruchu wybudowanym pasem awaryjnym tenże
rozsypał się pod ciężarem przejeżdżających pojazdów. Firma Radko po
dziesięciu dniach remontu ma
już cztery dni opóźnienia.
Myślę, że rondo w tym tempie może będzie gotowe na Euro 2012 :)

Komunikat ze strony ZIKIT:
Rondo Ofiar Katynia - przywrócenie pierwotnej organizacji ruchu
W związku z awarią drogi tymczasowej zbudowanej przy południowej jezdni
ul. Radzikiowskiego, przywrócona zostaje pierwotna organizacja ruchuna
Rondzie Ofiar Katynia (do czasu usunięcia awarii). O dalszych zmianach
ZIKiT będzie informował w miarę postępu prac.



Naprawiaja to co przed kilkoma dniami zrobili, kompromitacja.

belgrano napisal:[color=blue]
> Naprawiaja to co przed kilkoma dniami zrobili, kompromitacja.[/color]

Czyzby ta firma Radko to bylo cos takiego jak turecki Guris?

--
Pozdrawiam,

Jacek

Dnia Fri, 26 Mar 2010 00:32:40 -0700 (PDT), belgrano napisał(a):[color=blue]
> Naprawiaja to co przed kilkoma dniami zrobili, kompromitacja.[/color]

A jeszcze się tak chwalili że wylali ten asfalt w parę godzin... :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki [email]joshua@ceti.pl[/email] GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.



GreGG wrote:[color=blue]
> W cztery godziny po puszczeniu ruchu wybudowanym pasem awaryjnym tenże
> rozsypał się pod ciężarem przejeżdżających pojazdów. Firma Radko po
> dziesięciu dniach remontu ma
> już cztery dni opóźnienia.
> Myślę, że rondo w tym tempie może będzie gotowe na Euro 2012 :)
>
> Komunikat ze strony ZIKIT:
> Rondo Ofiar Katynia - przywrócenie pierwotnej organizacji ruchu
> W związku z awarią drogi tymczasowej zbudowanej przy południowej
> jezdni ul. Radzikiowskiego, przywrócona zostaje pierwotna organizacja
> ruchu na Rondzie Ofiar Katynia (do czasu usunięcia awarii). O
> dalszych zmianach ZIKiT będzie informował w miarę postępu prac.[/color]

w tym aspekcie przerażą ze ONI mają budować tam drogi i mosty...

jeśłi nie potrafią wybudować drogi tymczasowej.

Marek Dyjor pisze:[color=blue]
> GreGG wrote:[color=green]
>> W cztery godziny po puszczeniu ruchu wybudowanym pasem awaryjnym tenże
>> rozsypał się pod ciężarem przejeżdżających pojazdów. Firma Radko po
>> dziesięciu dniach remontu ma
>> już cztery dni opóźnienia.
>> Myślę, że rondo w tym tempie może będzie gotowe na Euro 2012 :)
>>
>> Komunikat ze strony ZIKIT:
>> Rondo Ofiar Katynia - przywrócenie pierwotnej organizacji ruchu
>> W związku z awarią drogi tymczasowej zbudowanej przy południowej
>> jezdni ul. Radzikiowskiego, przywrócona zostaje pierwotna organizacja
>> ruchu na Rondzie Ofiar Katynia (do czasu usunięcia awarii). O
>> dalszych zmianach ZIKiT będzie informował w miarę postępu prac.[/color]
>
> w tym aspekcie przerażą ze ONI mają budować tam drogi i mosty...
>
> jeśłi nie potrafią wybudować drogi tymczasowej.[/color]

nie przywykles jeszcze ?

pokaz mi jakas wybudowana ostatnio droge ktora nie ma defektow ...

cieknacy przejazd pod grunwaldzkim ?
dziurawa kamienskiego ?
dylatacje na estakadzie nad wielicka ?
estakada nad 29'go -> wyrzutnia w kierunku ekranow akustycznych

to Polska panie ...

--
Mateo

[color=blue]
>W cztery godziny po puszczeniu ruchu wybudowanym pasem awaryjnym tenże
>rozsypał się pod ciężarem przejeżdżających pojazdów. Firma Radko po[/color]

wszystkie tiry bym wysadził w powietrze, nie trzeba budować żadnych estakad
i remontować dróg

[color=blue]
> wszystkie tiry bym wysadził w powietrze, nie trzeba budować żadnych
> estakad
> i remontować dróg[/color]
Po co wysadzać? Lepiej zorganizować ich transport koleją. Dla wszystkich
stron z pożytkiem.
Tylko w Polsce panują powszechne "nie da się", "nie opłaca się". Może
rzeczywiście wszyscy wartościowi ludzie zostali zabici w 2 wojnie światowej?
Jak się spojrzy na kadrę kierowniczą w firmach, rząd i polityków... to
człowiek się zastanawia jakim cudem to się w ogóle jeszcze kręci?

Ĺ*

[color=blue][color=green]
>> wszystkie tiry bym wysadził w powietrze, nie trzeba budować żadnych
>> estakad
>> i remontować dróg[/color]
> Po co wysadzać? Lepiej zorganizować ich transport koleją. Dla wszystkich
> stron z pożytkiem.
> Tylko w Polsce panują powszechne "nie da się", "nie opłaca się". Może
> rzeczywiście wszyscy wartościowi ludzie zostali zabici w 2 wojnie
> światowej? Jak się spojrzy na kadrę kierowniczą w firmach, rząd i
> polityków... to człowiek się zastanawia jakim cudem to się w ogóle
> jeszcze kręci?[/color]

Bo mają wzajemnie na siebie haki, pieprzeni agenci.

zyga
--
--force --nodeps --all

m0w napisal:[color=blue]
> Tylko w Polsce panują powszechne "nie da się", "nie opłaca się". Może
> rzeczywiście wszyscy wartościowi ludzie zostali zabici w 2 wojnie światowej?[/color]

A ty uwazasz, ze wtedy bylo lepiej? 8^)

Poczytaj sobie Kwiatkowskiego 'Dysproporcje'.

--
Pozdrawiam,

Jacek

....katastrofa budowlana...dobrze, że bez ofiar.
Weź se stań koło jakiejś budowy i pooglądaj. Wszędzie zdarzają się
błędy. Poprawia się, naprawia i jedzie dalej. Taka sprawa na początku
da, mam nadzieję, większą dyscyplinę i przezorność na kolejne etapy robót.
Pdr. M

W dniu 2010-03-26 14:55, Marek Dyjor pisze:[color=blue]
>
> w tym aspekcie przerażą ze ONI mają budować tam drogi i mosty...
>
> jeśłi nie potrafią wybudować drogi tymczasowej.[/color]

Bo ta firemka nigdy nic takiego nie robiła. Sprawdź na ich stronie -
parę centrów logistycznych, jedna naprawa drogi krajowej koło Oświęcimia
na długości 3 km.

Kto dopuścił ich do przetargu????

Czarno widzę tę przebudowę. Jeszcze miesiąc, i firemka ucieknie z krzykiem,
pan Kozioł puści sp z o.o. w błoto i otworzy Radko 2 sp. zo.o. a my
czyli obywatele
zostaniemy z rozrytym rondem...

W dniu 2010-03-27 09:27, GreGG pisze:[color=blue]
> W dniu 2010-03-26 14:55, Marek Dyjor pisze:[color=green]
>>
>> w tym aspekcie przerażą ze ONI mają budować tam drogi i mosty...
>>
>> jeśłi nie potrafią wybudować drogi tymczasowej.[/color]
>
> Bo ta firemka nigdy nic takiego nie robiła. Sprawdź na ich stronie -
> parę centrów logistycznych, jedna naprawa drogi krajowej koło Oświęcimia
> na długości 3 km.
>
> Kto dopuścił ich do przetargu????
>
> Czarno widzę tę przebudowę. Jeszcze miesiąc, i firemka ucieknie z krzykiem,
> pan Kozioł puści sp z o.o. w błoto i otworzy Radko 2 sp.z o.o. a my
> czyli obywatele
> zostaniemy z rozrytym rondem...
>
>[/color]
Dodam jeszcze, że różnica między firemką a drugim Warbudem i trzecią
firmą, Mota-Engil,
była minimalna (121/124/124,5 miliona złotych).
Dlaczego w przetargu nie było warunku, że firma ma się wykazać
doświadczeniem w wykonywaniu tego rodzaju inwestycji??????

GreGG pisze:[color=blue]
> W dniu 2010-03-27 09:27, GreGG pisze:[color=green]
>> W dniu 2010-03-26 14:55, Marek Dyjor pisze:[color=darkred]
>>>
>>> w tym aspekcie przerażą ze ONI mają budować tam drogi i mosty...
>>>
>>> jeśłi nie potrafią wybudować drogi tymczasowej.[/color]
>>
>> Bo ta firemka nigdy nic takiego nie robiła. Sprawdź na ich stronie -
>> parę centrów logistycznych, jedna naprawa drogi krajowej koło Oświęcimia
>> na długości 3 km.
>>
>> Kto dopuścił ich do przetargu????
>>
>> Czarno widzę tę przebudowę. Jeszcze miesiąc, i firemka ucieknie z
>> krzykiem,
>> pan Kozioł puści sp z o.o. w błoto i otworzy Radko 2 sp. z o.o. a my
>> czyli obywatele
>> zostaniemy z rozrytym rondem...
>>
>>[/color]
> Dodam jeszcze, że różnica między firemką a drugim Warbudem i trzecią
> firmą, Mota-Engil,
> była minimalna (121/124/124,5 miliona złotych).
> Dlaczego w przetargu nie było warunku, że firma ma się wykazać
> doświadczeniem w wykonywaniu tego rodzaju inwestycji??????[/color]

Ależ był: "w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004 r. wykonali co najmniej
1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie (remoncie) ulic
lub skrzyżowania drogowego. Wymagana wartość zamówienia min. 150 mln
PLN" - źródło:
[url]http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:194166-2009:TEXT:PL:HTML&src=0&tabId=1[/url]

Problem w tym, że nie można zabronić nikomu, by znalazł sobie partnera z
doświadczeniem. I Radko ma takiego (hinduskiego, jak prasa donosi)
partnera (aczkolwiek gazety nie pisały, który z nich miał to
doświadczenie)...

Gdyby coś było nie tak, konkurencja z pewnością by to wyciągnęła
(zresztą w tej sprawie było jakieś odwołanie, po którym odrzucona
wcześniej oferta Radko miała być przywrócona).

Pozdrawiam
--
Grzegorz Bednarczyk
[url]http://www.jazon.krakow.pl/[/url]
pl.sci.historia FAQ - [url]http://horyzonty.org/psh/?page_id=34[/url]

>> wszystkie tiry bym wysadził w powietrze, nie trzeba budować żadnych[color=blue][color=green]
>> estakad i remontować dróg[/color][/color]
[color=blue]
> Po co wysadzać? Lepiej zorganizować ich transport koleją. Dla wszystkich
> stron z pożytkiem.[/color]

Oczywista bzdura. Choc jak widze nie dla wszystkich.

Chyba ze wylozysz kase na pokrycie strat jakie wygeneruje
taka zabawa, to nie ma sprawy :)

q

> wszystkie tiry bym wysadził w powietrze, nie trzeba budować żadnych[color=blue]
> estakad i remontować dróg[/color]

A czym byś transportował towary przez Polskę? Koleją, a może barkami po
Wiśle?

Wojtek

mk wrote:[color=blue]
> ...katastrofa budowlana...dobrze, że bez ofiar.
> Weź se stań koło jakiejś budowy i pooglądaj. Wszędzie zdarzają się
> błędy. Poprawia się, naprawia i jedzie dalej. Taka sprawa na początku
> da, mam nadzieję, większą dyscyplinę i przezorność na kolejne etapy
> robót. Pdr. M[/color]

Wisz co...

bez jaj. zrobienie nawierzchni która sie rozlatuje po 4 godzinach świadczy o
kompletnej niekompetencji wykonawcy.

To nie jest jakaś nowatorska technologia tylko standardowa budowa.

Marek Dyjor pisze:[color=blue]
> mk wrote:[color=green]
>> ...katastrofa budowlana...dobrze, że bez ofiar.
>> Weź se stań koło jakiejś budowy i pooglądaj. Wszędzie zdarzają się
>> błędy. Poprawia się, naprawia i jedzie dalej. Taka sprawa na początku
>> da, mam nadzieję, większą dyscyplinę i przezorność na kolejne etapy
>> robót. Pdr. M[/color]
>
> Wisz co...
>
> bez jaj. zrobienie nawierzchni która sie rozlatuje po 4 godzinach
> świadczy o kompletnej niekompetencji wykonawcy.
>[/color]

...bardzo delikatnie to ujales bo na usta cisna sie mocniejsze okreslenia ;)

pzdr
A.

złoty denied rebel lies:
[color=blue][color=green]
>> Wisz co...
>> bez jaj. zrobienie nawierzchni która sie rozlatuje po 4 godzinach
>> świadczy o kompletnej niekompetencji wykonawcy.[/color]
> ..bardzo delikatnie to ujales bo na usta cisna sie mocniejsze
> okreslenia ;)[/color]

Czyli który szwagier zarobił?

--
<:> Roger, MoonWolf Out <:>|Hate... I can't control it anymore
(::) (::)|
(:)JID:moonwolfATjabberpl.org(:)| [url]http://karakkhaz.prv.pl[/url]

W dniu 2010-03-27 20:59, MoonWolf pisze:[color=blue]
> złoty denied rebel lies:
>[color=green][color=darkred]
>>> Wisz co...
>>> bez jaj. zrobienie nawierzchni która sie rozlatuje po 4 godzinach
>>> świadczy o kompletnej niekompetencji wykonawcy.[/color]
>> ..bardzo delikatnie to ujales bo na usta cisna sie mocniejsze
>> okreslenia ;)[/color]
>
> Czyli który szwagier zarobił?
>[/color]
....i dlaczego to znowu był dziadek Tuska :-P ;-)

--
[url]http://monter.FM[/url]
Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

monter.FM pisze:[color=blue]
> W dniu 2010-03-27 20:59, MoonWolf pisze:[color=green]
>> złoty denied rebel lies:
>>[color=darkred]
>>>> Wisz co...
>>>> bez jaj. zrobienie nawierzchni która sie rozlatuje po 4 godzinach
>>>> świadczy o kompletnej niekompetencji wykonawcy.
>>> ..bardzo delikatnie to ujales bo na usta cisna sie mocniejsze
>>> okreslenia ;)[/color]
>> Czyli który szwagier zarobił?
>>[/color]
> ...i dlaczego to znowu był dziadek Tuska :-P ;-)
>[/color]

...odpowiadajac zbiorczo:
nie - nie wiem czy szwagier zarobil choc... ;) W PL niewiele sie zmienia
w tym temacie jak widze..

...watpie by to byl dziadek Tuska (nawet nie wiem czy zyje). I..przyznac
musze iz niewiele wiem na jego temat. Jesli jednak prawda sa info
podawane przez media..to moim zdazniem - zwykly tchorz byl, ktory ze
strachu (a moze i wygody) poszedl do Wehrmachtu w czasie, gdy inni
tracili zycie badz wolnosc przeciwstawiajac sie temu. Wiec..nie
mieszajmy lepiej tej osoby do tego watku ani ..genow przez niego
pozostawionych.

pzdr
A.

> bez jaj. zrobienie nawierzchni która sie rozlatuje po 4 godzinach świadczy[color=blue]
> o kompletnej niekompetencji wykonawcy.
>
> To nie jest jakaś nowatorska technologia tylko standardowa budowa.[/color]

tzn generalnie Cie popieram.
partactwo jakich malo, jedyne o czym mysle(tak niby na obrone firmy
wykonujacej:)
to to ze podobno trafili na inny grunt niz sie spodziewali(mniej stabilny)
tutaj oczywiscie wiadomo zekazdy powie ze nie na takim gruncie sie drogi
buduje i wytrzymuja wiecej niz pare godzin.
ale ja mysle ze tu chodzilo o presje czasu(zamkniecie ronda) oraz koszty :)
nie oszukujmy sie, nikt nie chce wywalic w bloto na tymczasowa droge
ciezkich pieniedzy.
wiec moze oszczednosci + presja czasu i zrobili co zrobili.

to ich nie tlumaczy, ale ... no niewiem.
jak dla mnie wiekszosc inwestycji w krakowie to jakas kpina.
na rondzie grunwaldzkim ile mies temu remontowali dyletacje ? a po paru mies
na jednej z nich mozna bylo kolo urwac. lepiej juz przed remontem wygladaly
:)
estakada na nowohuckiej .... i zamkniecie do remontu planowanego objazdu na
czas remontu w .... dniu rozpoczecia remotnu :)
jak by 2-3 mies wczesniej nie mogli zrobic remontu drogi objazdowej i
udostepnic ja gotowa w dniu zamkniecia glownej ....
paranoja

--
pzdr
piotrek

>> bez jaj. zrobienie nawierzchni która sie rozlatuje po 4 godzinach[color=blue][color=green]
>> świadczy o kompletnej niekompetencji wykonawcy.
>> To nie jest jakaś nowatorska technologia tylko standardowa budowa.[/color]
> tzn generalnie Cie popieram.
> partactwo jakich malo, jedyne o czym mysle(tak niby na obrone firmy
> wykonujacej:)
> to to ze podobno trafili na inny grunt niz sie spodziewali(mniej stabilny)
> tutaj oczywiscie wiadomo zekazdy powie ze nie na takim gruncie sie drogi
> buduje i wytrzymuja wiecej niz pare godzin.
> ale ja mysle ze tu chodzilo o presje czasu(zamkniecie ronda) oraz koszty
> :) nie oszukujmy sie, nikt nie chce wywalic w bloto na tymczasowa droge
> ciezkich pieniedzy.[/color]

Teraz za to wszyscy przelkna informacje ze koszty musza wzrosnac ;)

q

Dnia 27-03-2010 o 09:07:16 mk <dwaskrzydla@o2.pl> napisał(a):
[color=blue]
> ...katastrofa budowlana...dobrze, że bez ofiar.
> Weź se stań koło jakiejś budowy i pooglądaj. Wszędzie zdarzają się
> błędy. Poprawia się, naprawia i jedzie dalej. Taka sprawa na początku
> da, mam nadzieję, większą dyscyplinę i przezorność na kolejne etapy
> robót.
> Pdr. M[/color]

Ciekawe co byś powiedział jakby Ci dom w ten sposób budowali.
Spartolili by parter a potem powiedzieli, że dalej będzie już tylko lepiej
:)

--
Scowron

> Mota-Engil,

Czy to nie im zawalil sie nowo budowany wiadukt na Zakopiance w Strozy?

--
ml

m0w pisze:
[color=blue][color=green]
>> wszystkie tiry bym wysadził w powietrze, nie trzeba budować żadnych
>> estakad
>> i remontować dróg[/color]
> Po co wysadzać? Lepiej zorganizować ich transport koleją. Dla wszystkich
> stron z pożytkiem.[/color]

A obok "biedronki" tuż pod Twoim oknem ktoś wybuduje bocznicę...
zejdź na ziemię.

--
Piotr Czyż

Scowron pisze:
[color=blue]
> Ciekawe co byś powiedział jakby Ci dom w ten sposób budowali.
> Spartolili by parter a potem powiedzieli, że dalej będzie już tylko
> lepiej :)[/color]
Drogę rozbiorą i zrobią od nowa. Życzyłbym wszystkim, którzy maja
spartolone coś w domu aby w ten sposób sprawy błędów pozałatwiali.

złoty <goldnoname@gazeta.pl> wrote:[color=blue]
> strachu (a moze i wygody) poszedl do Wehrmachtu w czasie, gdy inni
> tracili zycie badz wolnosc przeciwstawiajac sie temu. Wiec..nie
> mieszajmy lepiej tej osoby do tego watku ani ..genow przez niego
> pozostawionych.[/color]

Niezły z Ciebie chojrak... Jak rozumiem, jako pierwszy dałbyś się
rostrzelać...

Tomasz

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates