|
takie tam... |
|
"Remont mostu Szczytnickiego opóźni się o dziesięć miesięcy. Wysoką karę płaci nie wykonawca, ale miasto i podatnicy. Od stycznia tego roku Wrocław płaci miesięcznie aż 190 tysięcy złotych firmie Skanska remontującej most Szczytnicki. To opłata za użyczenie zastępczego mostu, który stoi obok tego remontowanego. Pieniądze podatników urzędnicy będą przelewać na konto drogowców jeszcze przez prawie pół roku. Tak przewiduje podpisana przez magistrat umowa."
[url]http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/855501.html[/url]
-- c l i c k 'n' r i d e | jazda w lekkim poslizgu ;) "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
click pisze:[color=blue] > "Remont mostu Szczytnickiego opóźni się o dziesięć miesięcy. Wysoką karę > płaci nie wykonawca, ale miasto i podatnicy. > Od stycznia tego roku Wrocław płaci miesięcznie aż 190 tysięcy złotych > firmie Skanska remontującej most Szczytnicki. To opłata za użyczenie > zastępczego mostu, który stoi obok tego remontowanego. Pieniądze > podatników urzędnicy będą przelewać na konto drogowców jeszcze przez > prawie pół roku. Tak przewiduje podpisana przez magistrat umowa." > > [url]http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/855501.html[/url] >[/color]
A gdyby tak napisać list do odpowiednich władz, że mieszkańcy nie życzą sobie większej ilości remontów dokonywanych przez Skanska? Zawsze może to uratować sytuację (moga odstapic od tych oplat i sie pospieszyc) - budowa biurowca grunwaldzki center jakoś planowo idzie, a też skanska robi.
Wydaje się, że trzeba tę firmę przegonić raz, a dobrze...
pozdr, p.
beherit / pn pisze: [color=blue][color=green] >> [url]http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/855501.html[/url] >>[/color] > > A gdyby tak napisać list do odpowiednich władz, że mieszkańcy nie życzą > sobie większej ilości remontów dokonywanych przez Skanska?[/color]
"pisanie na Brerdyczow"
mnie ciekawi czy misato placilo za wynajem mostu od poczatku remontu bo skoro teraz placa, to niby dlaczego wczesniej nie?
-- c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC Cigarettes and coffee, man, that's a combination ;-)
click wrote in news:g11k0s$264$2@news.onet.pl: [color=blue] > mnie ciekawi czy misato placilo za wynajem mostu od poczatku remontu > bo skoro teraz placa, to niby dlaczego wczesniej nie?[/color]
no mysle ze od poczatku placili ale przewidzieli remont na koniec 2007 w zwiazku z czym obecne oplaty sa tak jakby dodatkowe i delikatnie mowiac wyrzucane w bloto.
Cosmo
[color=blue][color=green] >> mnie ciekawi czy misato placilo za wynajem mostu od poczatku remontu >> bo skoro teraz placa, to niby dlaczego wczesniej nie?[/color] > > no mysle ze od poczatku placili ale przewidzieli remont na koniec 2007 w > zwiazku z czym obecne oplaty sa tak jakby dodatkowe i delikatnie mowiac > wyrzucane w bloto. >[/color] czyli juz nie skoncza remontu bo po co, beda kasowac ponad 2 miliony rocznie od miasta i juz
In <news:g11jq9$2vuq$1@news2.ipartners.pl>, beherit / pn wrote: [color=blue] > budowa biurowca grunwaldzki center jakoś planowo idzie, a też skanska robi.[/color]
Jaki inwestor taka budowa.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
click pisał więc napisał: [color=blue] > [url]http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/855501.html[/url][/color]
i jak zwykle pojawia się Pani Mazur z błyskotliwa wypowiedzią:
"- Nie mogli wiedzieć, że natrafią na takie problemy. Dlatego też firma nie poniesie żadnej kary - mówi Ewa Mazur, rzeczniczka prasowa Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta."
I nie zapomnijcie ponownie głosować na PO i "jeszcze nie z PO" niezależnego Dudkiewicza:-D
Pozdrawiam.
-- ..lamer
Thus wrote beherit / pn <beherit@firenet.eu.org>:[color=blue] > A gdyby tak napisać list do odpowiednich władz, że mieszkańcy nie życzą > sobie większej ilości remontów dokonywanych przez Skanska? Zawsze może[/color]
Zrzucisz się potem na odszkodowania za bezprawne niedopuszczenie do przetargu? "Mieszkańcy nie życzą sobie" nie jest argumentem przewidzianym prawem (kilka przewidzianych za to jest).
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | * * * To err is human, to purr feline. -- Robert Byrne |
Użytkownik ".lamer" <lamer@fake.pl> napisał w wiadomości news:Xns9AA5CAFF27115lamerfakepl@127.0.0.1...[color=blue] > click pisał więc napisał: > > > I nie zapomnijcie ponownie głosować na PO i "jeszcze nie z PO" > niezależnego Dudkiewicza:-D >[/color]
Chyba żaden myślący człowiek nie zagłosowałby już na Dutkiewicza. Przynajmniej we Wrocławiu, bo w innych miastach jeszcze myślą, że on sobą coś reprezentuje. R.
ad pisze: [color=blue] > czyli juz nie skoncza remontu bo po co, beda kasowac ponad 2 miliony rocznie > od miasta i juz[/color]
zawsze cos moze przeciez niespodziewanego wyskoczyc znienacka
-- c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC Cigarettes and coffee, man, that's a combination ;-)
Użytkownik ".lamer" <lamer@fake.pl> napisał w wiadomości news:Xns9AA5CAFF27115lamerfakepl@127.0.0.1...[color=blue] > click pisał więc napisał: >[color=green] >> [url]http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/855501.html[/url][/color] > > i jak zwykle pojawia się Pani Mazur z błyskotliwa wypowiedzią: > > "- Nie mogli wiedzieć, że natrafią na takie problemy. Dlatego też firma > nie poniesie żadnej kary - mówi Ewa Mazur, rzeczniczka prasowa Zarządu > Dróg i Utrzymania Miasta."[/color]
Żadna firma (ani sama Skanska, ani żaden podwykonawca) nie chce tego ruszać i to się będzie z pewnością ciągnęło dłużej niż dodatkowy rok. Po rozebraniu pomostu, okazało się, że że ten "trzeci", murowany, najbardziej problematyczny most jest w stanie agonalnym i tak naprawdę, to nie wiadomo co z nim zrobić. Wypowiedź pani Mazur nie była może błyskotliwa, ale oddaje stan rzeczy.
pzdrw gl12d4
R wrote in news:g11qta$hsc$1@nemesis.news.neostrada.pl: [color=blue] > Chyba żaden myślący człowiek nie zagłosowałby już na Dutkiewicza. > Przynajmniej we Wrocławiu, bo w innych miastach jeszcze myślą, że on > sobą coś reprezentuje.[/color]
gowno prawda. wolisz zeby w ogole nie bylo remontow? moze to wina Dutkiewicza ze mamy takie a nie inne prawo? pewnie gdyby rzadzil PIS to by w ogole tych remontow nie bylo a Szczytnicki to by sie w pol rozlecial jakiegos pieknego pochmurnego dnia.
Cosmo
Użytkownik "Cosmo" <cosmo@cosmo.com> napisał w wiadomości news:g127pd$5n8$1@nemesis.news.neostrada.pl... [color=blue] > gowno prawda. wolisz zeby w ogole nie bylo remontow?[/color]
Jakich remontów?
Most Szczytnicki - kompromitacja miasta na całego. Plac Grunwaldzki - jeszcze dobrze nie skończyli, a już widać, że w niczym nie poprawił sytuacji. Mało tego, Dutkiewicz wyprzedając wolne działki przy placu zablokował możliwość rozbudowy skrzyżowania na dziesięciolecia. Czekam na kolejne "sukcesy" UM, np. przy remoncie mostu Warszawskiego, ul. Krakowskiej i innych...
A może zamiast "wytrysku Dupkiewicza" przeznaczyć 20 mln zł na zatrudnienie fachowca od organizacji remontów? R.
Użytkownik "R" <nospam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:g139tl$fvh$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=blue] > Most Szczytnicki - kompromitacja miasta na całego. > Plac Grunwaldzki - jeszcze dobrze nie skończyli, a już widać, że w niczym > nie poprawił sytuacji.[/color]
Ja bym poczekał na koniec remontu m.Szczutnickiego. Mimo wszystko ruch nie rozkłada się w tym rejonie tak jak to ma być docelowo.
Użytkownik "Neo[EZN]" <neoSKASUJTO@hydral.com.pl> napisał w wiadomości news:g13n7b$4kq$1@news.dialog.net.pl...[color=blue] > > Ja bym poczekał na koniec remontu m.Szczutnickiego. Mimo wszystko ruch nie > rozkłada się w tym rejonie tak jak to ma być docelowo.[/color]
Poczekamy - nie mamy wyboru :-). Często jednak widać, że korek jest do ronda, a dalej pusto, aż za skrzyżowaniem z Norwida. R.
Użytkownik "R" <nospam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:g13nls$1ue$1@atlantis.news.neostrada.pl...[color=blue] > Poczekamy - nie mamy wyboru :-). > Często jednak widać, że korek jest do ronda, a dalej pusto, aż za > skrzyżowaniem z Norwida.[/color]
Jak pisałem - wszystko wyjaśni się po otwarciu mostu Szczytnickiego ORAZ Warszawskiego. Cykle świetlne zapewne nie są ustawione tak jak będą po zakończeniu tych inwestycji - w końcu przez ulicę M.Curie-Skłodowskiej wiedzie objazd drogi nr 8 dla tirów co się oczywiście ma zmienić za parę miesięcy (jak się cud stanie).
R pisze: [color=blue] > Plac Grunwaldzki - jeszcze dobrze nie skończyli, a już widać, że w niczym > nie poprawił sytuacji.[/color]
O, przepraszam - mnie się lepiej przesiada z 0L na 4 :P
Pozdrawiam, -- ------> Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl <------ ------> [url]http://psoras.republika.pl[/url] <------ ------> Nie ma rzeczy, których nie można przeliczyć na pieniądze <------ ------> Adam Płaszczyca, pl.misc.kolej, 2007 <------
> Po rozebraniu pomostu, okazało się, że że ten "trzeci", murowany, najbardziej[color=blue] > problematyczny most jest w stanie agonalnym i tak naprawdę, to nie wiadomo > co z nim zrobić. Wypowiedź pani Mazur nie była może błyskotliwa, ale oddaje > stan rzeczy.[/color]
Z tego co kojarze, to informacja o tragicznym stanie mostu pojawiła się grubo rok po rozpoczęciu remontu. Więc co tam na początku robiono? Jeżdżę tamtedy codziennie i wyglądało to mniej więcej tak, że rozbebeszyli most, a potem rok ciszy - na placu budowy bywało co najwyżej kilka osób. Może reszta siedziała pod mostem i przez rok wykonywała ekspertyzę? Następnym razem jak oficjele zjawią się na rynku, żeby pytlować o Euro, Expo, EiT czy innym hgw, to powiedzmy im, żeby takie imprezy sobie w d... wsadzili i raczej zadbali o jakość inwestycji publicznych w miescie.
--
Użytkownik "bob" <alcohol_denatWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:7913.000000aa.4836f4d3@newsgate.onet.pl...[color=blue] > Z tego co kojarze, to informacja o tragicznym stanie mostu pojawiła się > grubo > rok po rozpoczęciu remontu. Więc co tam na początku robiono? Jeżdżę > tamtedy[/color]
Dokładnie 16 miesięcy po rozpoczęciu remontu zdjęli płytę mostu i dowiedzieli się w jakim jest stanie. Przez ten czas faktycznie nie zaimponowali postępem prac na samym moście. Owszem - z okolicznymi ulicami poradzili sobie w miarę szybko ale do stycznia 2008 jedyne co zrobili na moście to skucie przęseł z 1934 roku i wstawienie nowych. Dla mnie to bardzo dziwne, że nie będąc pewnym faktycznego stanu mostu nie wykonali tych prac znacznie szybciej tylko po to, żeby szybciej zdjąć płytę mostu i obejrzeć przęsła od góry. Mieli MNÓSTWO czasu na te prace - mieli dwie ciepłe zimy które nie są wliczane do harmonogramu prac. Roboty przewidziano na 12 miesięcy czyli 3 sezony budowlane od czerwca 2006 (czerwiec - październik 2006, kwiecień - październik 2007, kwiecień 2008) a w rzeczywistości - odliczając zimne dni - mieli na to prawie 20 miesięcy!!! Czyli tak naprawdę pracując na 100% swojej "mocy" przęsła mogły być wymienione znacznie wcześniej i co za tym idzie - zdjęta płyta mostu.
Na jakieś personalne kary nie liczę bo każdy będzie chronił swoje dupsko w magistracie ale może będzie na przyszłość jakaś lekcja dla paru palantów przez których musimy stać w korkach.
On Wed, 21 May 2008 22:30:05 +0000 (UTC), Cosmo wrote:[color=blue] >R wrote in news:g11qta$hsc$1@nemesis.news.neostrada.pl:[color=green] >> Chyba żaden myślący człowiek nie zagłosowałby już na Dutkiewicza. >> Przynajmniej we Wrocławiu, bo w innych miastach jeszcze myślą, że on >> sobą coś reprezentuje.[/color] > >gowno prawda. wolisz zeby w ogole nie bylo remontow? moze to wina >Dutkiewicza ze mamy takie a nie inne prawo?[/color]
Wina Dutkiewicza ze mamy taki ZUiM jaki mamy :-) [color=blue] >pewnie gdyby rzadzil PIS to by >w ogole tych remontow nie bylo a Szczytnicki to by sie w pol rozlecial >jakiegos pieknego pochmurnego dnia.[/color]
Skoro tak to Szczytnicki nalezalo 5 lat temu wyremontowac. Albo 5 lat temu dokonczyc obwodnice.
Tak nawiasem mowiac to Zdrojewski sie wypromowal na powodzi 97, a mowiac szczerze to byl pokaz nieudolnosci ze strony wszystkich wladz.
J.
On 23 May 2008 18:46:12 +0200, bob wrote:[color=blue] >Następnym razem jak oficjele zjawią się na rynku, żeby pytlować o Euro, Expo, >EiT czy innym hgw, to powiedzmy im, żeby takie imprezy sobie w d... wsadzili i >raczej zadbali o jakość inwestycji publicznych w miescie.[/color]
Hm, no wiesz .. rok, dwa, trzy - i most w koncu zrobia.
A EIT zostanie na dziesieciolecia. Czasem trzeba pomyslec perspektywicznie.
Z tym euro to poczekamy, zobaczymy co z tego wyszlo - wielka klapa czy wielkie przyspieszenie, i zamiast ciagle narzekac na brak autostrad pojedziemy ekspresowkami ..
J.
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:vhmf34h7t5n82thf1pes7ftr03aliicd3q@4ax.com...[color=blue] > Z tym euro to poczekamy, zobaczymy co z tego wyszlo - wielka klapa > czy wielkie przyspieszenie, i zamiast ciagle narzekac na brak > autostrad pojedziemy ekspresowkami ..[/color]
Mam taką nadzieję bo przynajmniej nie trzeba będzie płacić za przejazd nimi a jeździ się po nich prawie tak dobrze jak po autostradach.
Neo[EZN] napisał(a):[color=blue] > Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości > news:vhmf34h7t5n82thf1pes7ftr03aliicd3q@4ax.com...[color=green] >> Z tym euro to poczekamy, zobaczymy co z tego wyszlo - wielka klapa >> czy wielkie przyspieszenie, i zamiast ciagle narzekac na brak >> autostrad pojedziemy ekspresowkami ..[/color] > > Mam taką nadzieję bo przynajmniej nie trzeba będzie płacić za przejazd > nimi a jeździ się po nich prawie tak dobrze jak po autostradach.[/color]
po tych z jednym pasem ruchu i poboczem rowniez? -- c l i c k 'n' r i d e | jazda w lekkim poslizgu ;) "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości news:g193vo$90f$1@news.onet.pl...[color=blue][color=green] >> Mam taką nadzieję bo przynajmniej nie trzeba będzie płacić za przejazd >> nimi a jeździ się po nich prawie tak dobrze jak po autostradach.[/color] > > po tych z jednym pasem ruchu i poboczem rowniez?[/color]
Po nich też się źle nie jeździ o ile ci którzy jadą wolniej potrafią zjechać nieco na prawo. Zawsze lepsze 1000km takich dróg niż 20km autostrad.
Neo[EZN] napisał(a):[color=blue] > Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości > news:g193vo$90f$1@news.onet.pl...[color=green][color=darkred] >>> Mam taką nadzieję bo przynajmniej nie trzeba będzie płacić za >>> przejazd nimi a jeździ się po nich prawie tak dobrze jak po >>> autostradach.[/color] >> >> po tych z jednym pasem ruchu i poboczem rowniez?[/color] > > Po nich też się źle nie jeździ[/color]
pomiedzy "prawie tak dobrze jak po autostradach" a "tez sie zle nie jezdzi" jest pewna roznica - nieprawdaz? ;o)
[color=blue] > o ile ci którzy jadą wolniej potrafią > zjechać nieco na prawo.[/color]
no i z tym jest pewien problem w dzien, przy dobrej widocznosci, jak trafi sie ktos, kto chce mnie wyprzedzic, to zjezdzam sam od nikogo nie wymagam zjezdzania w nocy i w ulewach nie zjezdzam
nie chce mi sie grzebac po PoRD, ale zjezdzanie niekoniecznie jest regulaminowe na ekspresowkach pobocze jest ciagla linia odmalowane [color=blue] > Zawsze lepsze 1000km takich dróg niż 20km autostrad.[/color]
-- c l i c k 'n' r i d e | jazda w lekkim poslizgu ;) "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
On Sat, 24 May 2008 15:09:15 +0200, click wrote:[color=blue] >Neo[EZN] napisał(a):[color=green] >> Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości[color=darkred] >>> Z tym euro to poczekamy, zobaczymy co z tego wyszlo - wielka klapa >>> czy wielkie przyspieszenie, i zamiast ciagle narzekac na brak >>> autostrad pojedziemy ekspresowkami ..[/color] >> >> Mam taką nadzieję bo przynajmniej nie trzeba będzie płacić za przejazd >> nimi a jeździ się po nich prawie tak dobrze jak po autostradach.[/color] > >po tych z jednym pasem ruchu i poboczem rowniez?[/color]
No coz - mamy nadzieje ze beda mialy jednak 4 pasy ruchu, pobocze w zasadzie niepotrzebne - jesli furmanek, pieszych i rowerzystow sie nie spodziewamy.
No i mamy nadzieje ze beda bezkolizyjne skrzyzowania, a nie co kawalek 70 i fotoradar :-)
J.
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:idkg34d5br3bb46od4r3nl42tm91f3jthb@4ax.com...[color=blue] > No i mamy nadzieje ze beda bezkolizyjne skrzyzowania, a nie co kawalek > 70 i fotoradar :-)[/color]
To chyba podstawowe wymaganie dotyczące drogi eksprezowej - bezkolizyjność skrzyżowań.
Neo[EZN] pisze:[color=blue] > Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości > news:idkg34d5br3bb46od4r3nl42tm91f3jthb@4ax.com...[color=green] >> No i mamy nadzieje ze beda bezkolizyjne skrzyzowania, a nie co kawalek >> 70 i fotoradar :-)[/color] > > To chyba podstawowe wymaganie dotyczące drogi eksprezowej - > bezkolizyjność skrzyżowań.[/color]
spoko jako przepis stojacy na drodze (nomen omen) do cudu, zostanie usuniety przez Komisarza Palikota -- c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC Cigarettes and coffee, man, that's a combination ;-)
Neo[EZN] pisał więc napisał: [color=blue] > Ja bym poczekal na koniec remontu m.Szczutnickiego. Mimo wszystko > ruch nie rozklada sie w tym rejonie tak jak to ma byc docelowo.[/color]
OK. Napisz mi tylko, dlaczego na całym placu sypie się asfalt? Wzdłóż każdej szyny torowiska...
Pozdrawiam.
-- ..lamer
On Mon, 26 May 2008 11:31:34 +0000 (UTC), .lamer wrote:[color=blue] > >OK. Napisz mi tylko, dlaczego na całym placu sypie się asfalt? Wzdłóż >każdej szyny torowiska...[/color]
Bo miasto chcialo zeby wykonawca zrobil dobrze, ale napisalo zeby zrobil zgodnie z projektem ?
J.
J.F napisał(a): [color=blue] > Bo miasto chcialo zeby wykonawca zrobil dobrze, ale napisalo zeby > zrobil zgodnie z projektem ?[/color]
Bo miało być dobrze i tanio a wyszło, że było tanio i teraz trzeba będzie jeszcze raz zapłacić za dobrze. Dopóki wiodącym kryterium będzie "najniższa cena" to tak będzie.
j.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|