Na grupie *pl.regionalne.szczecin*, dnia 20 grudzień (środa), znalazłem donos TW *TLZ*, o treści cytowanej poniżej: [color=blue] > ponieważ wcześniej działała, dopiero po "naprawie" przestała > działać...[/color]
Skoro działała to po co była oddawana do serwisu? Czegoś tu nie rozumiem, albo Ty tak piszesz chaotycznie. -- ....:::WISKOLER:::...
W średniowieczu jak miało się problemy z sąsiadem, to brało się kumpli, palilo mu chate, gwałciło bydło i odjeżdżało na żonie...
[color=blue] > > Skoro działała to po co była oddawana do serwisu? > Czegoś tu nie rozumiem, albo Ty tak piszesz chaotycznie.[/color]
eee spoko, był okres, że z pewnych względów drukarki trafiały od nas do naprawy do ITSerwisu...i tak właśnie było z drukarką "znajomej" Lamy...
Pisząc wcześniej o rzetelności firmy IT Serwis nawiązywałem do takich właśnie przypadków, kiedy po 5 razy oddawaliśmy tam sprzęt. IT Serwis mówił na grupie, że oczywiście to nie prawda (przytaczał o sobie dobre opinie z przed kilku lat...), a tutaj mój dobry "przyjaciel" przyszedł z pomocą i nawet to opisał i nieświadomie potwierdził...... Bardzo dziękuję za tę informację.
Dodam, że NIE ZAJMUJEMY SIĘ JUŻ NAPRAWAMI DRUKAREK. Zatem nie ma co polecać, ani nie polecać.
-- MZ
Freude am Fahren
....:::WISKOLER:::... napisał(a):[color=blue] > Na grupie *pl.regionalne.szczecin*, dnia 20 grudzień (środa), > znalazłem donos TW *TLZ*, > o treści cytowanej poniżej: >[color=green] >> ponieważ wcześniej działała, dopiero po "naprawie" przestała >> działać...[/color] > > Skoro działała to po co była oddawana do serwisu? > Czegoś tu nie rozumiem, albo Ty tak piszesz chaotycznie.[/color]
Nie wciagała papieru, po podaniu ręcznym bezproblemowo drukowała!!! Teraz kapejszyn?
-- TLZ.| [url]http://rtfm.killfile.pl/#wybierz[/url]
TLZ napisał(a): [color=blue] > Nie wciagała papieru, po podaniu ręcznym bezproblemowo drukowała!!![/color]
Czyli stary problem z seperatorem? Trzeba było samemu kupić i założyć.
-- Pozdrawiam,
Paweł Spychalski
> Dodam, że NIE ZAJMUJEMY SIĘ JUŻ NAPRAWAMI DRUKAREK. Zatem nie ma co[color=blue] > polecać, ani nie polecać.[/color]
Hmmm... To co robi pieczątka Baza Partner na przyjęciu do serwisu?!
A z tego co wiem, codziennie o 16 przyjeżdża do Was serwisant od drukarek :(
-- TLZ.| [url]http://rtfm.killfile.pl/#wybierz[/url]
Paweł 'Dziku' Spychalski napisał(a):[color=blue] > TLZ napisał(a): >[color=green] >> Nie wciagała papieru, po podaniu ręcznym bezproblemowo drukowała!!![/color] > > Czyli stary problem z seperatorem? Trzeba było samemu kupić i założyć.[/color]
Nie to, że chcę kogoś bronić oslt... ale zawsze mnie wściekało podejście typu "a... to łatwe - mogłeś sam sobie to zrobić". Po to oddaję coś do serwisu, bo tam są fachowcy i wiedzą jak naprawić nawet taką błahą usterkę.
Ale to tylko moje skromne zdanie z mojego utopijnego świata...
-- Lech Karol Pawłaszek <ike> "You will never see me fall from grace" [KoRn]
WITAM
DEMENTUJĘ TĄ INFORMACJĘ. ZAPEWNIAM, ŻE HISTORII O 5-CIO KROTNEJ REKLAMACJI SĄ TYLKO ELEMENTEM WALKI O RYNEK.
Jeśli są problemy z urządzeniem - zapraszam.
z poważaniem, Piotr Walczak
Mario napisał(a):[color=blue][color=green] > > > > Skoro działała to po co była oddawana do serwisu? > > Czegoś tu nie rozumiem, albo Ty tak piszesz chaotycznie.[/color] > > eee spoko, był okres, że z pewnych względów drukarki trafiały od nas do > naprawy do ITSerwisu...i tak właśnie było z drukarką "znajomej" Lamy... > > Pisząc wcześniej o rzetelności firmy IT Serwis nawiązywałem dotakich > właśnie przypadków, kiedy po 5 razy oddawaliśmy tam sprzęt. IT Serwis > mówił na grupie, że oczywiście to nie prawda (przytaczał o sobie dobre > opinie z przed kilku lat...), a tutaj mój dobry "przyjaciel" przyszedł z > pomocą i nawet to opisał i nieświadomie potwierdził...... > Bardzo dziękuję za tę informację. > > > Dodam, że NIE ZAJMUJEMY SIĘ JUŻ NAPRAWAMI DRUKAREK. Zatem nie ma co > polecać, ani nie polecać. > > > -- > MZ > > Freude am Fahren[/color]
WITAM
DEMENTUJĘ TĄ INFORMACJĘ. ZAPEWNIAM, ŻE HISTORII O 5-CIO KROTNEJ REKLAMACJI SĄ TYLKO ELEMENTEM NIEUCZCIWEJ WALKI O RYNEK.
Jeśli są problemy z urządzeniem - zapraszam.
z poważaniem, Piotr Walczak
Mario napisał(a):[color=blue][color=green] > > > > Skoro działała to po co była oddawana do serwisu? > > Czegoś tu nie rozumiem, albo Ty tak piszesz chaotycznie.[/color] > > eee spoko, był okres, że z pewnych względów drukarki trafiały od nas do > naprawy do ITSerwisu...i tak właśnie było z drukarką "znajomej" Lamy... > > Pisząc wcześniej o rzetelności firmy IT Serwis nawiązywałem dotakich > właśnie przypadków, kiedy po 5 razy oddawaliśmy tam sprzęt. IT Serwis > mówił na grupie, że oczywiście to nie prawda (przytaczał o sobie dobre > opinie z przed kilku lat...), a tutaj mój dobry "przyjaciel" przyszedł z > pomocą i nawet to opisał i nieświadomie potwierdził...... > Bardzo dziękuję za tę informację. > > > Dodam, że NIE ZAJMUJEMY SIĘ JUŻ NAPRAWAMI DRUKAREK. Zatem nie ma co > polecać, ani nie polecać. > > > -- > MZ > > Freude am Fahren[/color]
WITAM
DEMENTUJĘ TĄ INFORMACJĘ. ZAPEWNIAM, ŻE HISTORIE O 5-CIO KROTNEJ REKLAMACJI SĄ TYLKO ELEMENTEM NIEUCZCIWEJ WALKI O RYNEK.
Jeśli są problemy z urządzeniem - zapraszam.
z poważaniem, Piotr Walczak
Mario napisał(a):[color=blue][color=green] > > > > Skoro działała to po co była oddawana do serwisu? > > Czegoś tu nie rozumiem, albo Ty tak piszesz chaotycznie.[/color] > > eee spoko, był okres, że z pewnych względów drukarki trafiały od nas do > naprawy do ITSerwisu...i tak właśnie było z drukarką "znajomej" Lamy... > > Pisząc wcześniej o rzetelności firmy IT Serwis nawiązywałem dotakich > właśnie przypadków, kiedy po 5 razy oddawaliśmy tam sprzęt. IT Serwis > mówił na grupie, że oczywiście to nie prawda (przytaczał o sobie dobre > opinie z przed kilku lat...), a tutaj mój dobry "przyjaciel" przyszedł z > pomocą i nawet to opisał i nieświadomie potwierdził...... > Bardzo dziękuję za tę informację. > > > Dodam, że NIE ZAJMUJEMY SIĘ JUŻ NAPRAWAMI DRUKAREK. Zatem nie ma co > polecać, ani nie polecać. > > > -- > MZ > > Freude am Fahren[/color]
DEMENTUJĘ TĄ INFORMACJĘ. ZAPEWNIAM, ŻE HISTORIE O 5-CIO KROTNEJ REKLAMACJI SĄ TYLKO ELEMENTEM NIEUCZCIWEJ WALKI O RYNEK.
A 3 krotne powielenie tej informacji czym jest jak nie reklamą i walką o rynek.
T68
itserwis.net - profesjonalny serwis komputerowy napisał(a):[color=blue] > WITAM > > DEMENTUJĘ TĄ INFORMACJĘ. ZAPEWNIAM, ŻE HISTORIE O 5-CIO KROTNEJ > REKLAMACJI SĄ TYLKO ELEMENTEM NIEUCZCIWEJ WALKI O RYNEK.[/color]
Nie dementuj, ja nie lubię się osobiście z Bazą, od czasu jak powstał między nami spór o wykonaną Umowę-Zlecenie, za którą Baza nie miała zamiaru zapłacić, tylko oświadczyła że zostało to wykonane niewłaściwie (kwestia uznaniowa - zawsze można powiedzieć że to nie tak...).
A co do rzeczonej drukarki, 20.12 znów trafiła do Bazy Partner, przy czym teraz serwisanci kazali czekać na decyzję szefa (MARIO?) co będzie z tym urządzeniem...
-- TLZ.| [url]http://rtfm.killfile.pl/#wybierz[/url]
Dnia 22 Dec 2006 02:15:50 -0800, itserwis.net - profesjonalny serwis komputerowy napisał(a): [color=blue] > WITAM > > DEMENTUJĘ TĄ INFORMACJĘ. ZAPEWNIAM, ŻE HISTORIE O 5-CIO KROTNEJ > REKLAMACJI SĄ TYLKO ELEMENTEM NIEUCZCIWEJ WALKI O RYNEK.[/color]
Krzyki, trzy posty, pisanie nad postem, full profesjonal :)
-- Sabat JID:Sabat@autocom.pl | GG:87338 | ICQ:81749963 [url]www.b3d.pl[/url]
> DEMENTUJĘ TĄ INFORMACJĘ. ZAPEWNIAM, ŻE HISTORIE O 5-CIO KROTNEJ[color=blue] > REKLAMACJI SĄ TYLKO ELEMENTEM NIEUCZCIWEJ WALKI O RYNEK.[/color]
to dopiero walka o rynek. Może jakieś reality sioł powstanie. Tylko znajdź chętnych do tej walki.
a ja nie dementuję poniższego : [color=blue][color=green] >> Dodam, że NIE ZAJMUJEMY SIĘ JUŻ NAPRAWAMI DRUKAREK. Zatem nie ma co >> polecać, ani nie polecać.[/color][/color]
-- MZ
Freude am Fahren
[color=blue] > Nie dementuj, ja nie lubię się osobiście z Bazą, od czasu jak powstał > między nami spór o wykonaną Umowę-Zlecenie, za którą Baza nie miała > zamiaru zapłacić, tylko oświadczyła że zostało to wykonane niewłaściwie > (kwestia uznaniowa - zawsze można powiedzieć że to nie tak...).[/color]
a ten ciągle swoje..... i zaraz pewnie doda (elektroda), że do dnia dzisiejszego pracujemy na jego krwawicy....eh
Jaka to lama niech świadczy jego post z 17.12.2006 z p.c.o.l.sieci , w którym pyta :
"Czy jest jakaś dystrybucja, która defaultowo ma wkompilowaną w jądro obsługę interfejsów IMQ, protokołu Layer7 i całej reszty potrzebnej do QOS???"
Żeby było jasne właśnie to mu zlecałem jakieś półtora roku temu, ale jak mógł to zrobić, skoro do dziś nawet sobie tego nie potrafi wykonać, tylko szuka..............?????
ot, człowiek orkiestra - mydło i powidło i tyle.
-- MZ
Freude am Fahren
[color=blue] > No i? Chciałem sobie ułatwić, obecnie mam właśnie własne jądro[/color]
no co ty nie powiesz !!! a resztę też masz ?? [color=blue] > dostępne. Stąd moje pytanie. A Ty 2 rzeczy mieszasz w jedną i myślisz że > Ci ktoś uwierzy :P[/color]
nie, nie, nie - skąd !! po prostu nieźle się bawię i tyle.
Tobie to napewno WSZYSCY uwierzą w powyższe. Naprawdę nie musisz nikogo przekonywać.
-- MZ
Freude am Fahren
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|