|
takie tam... |
|
Podsumowując pozdrawiam wszytkich tych co nas nie lubią naszczesćie dużo nie naliczyłem i polecam im konkurencje jak przepłaca napewno poczują sie lepiej,tak naprawde odzwierciedleniem naszych usług jest opinia osób które płaca rachunki w kasie i ona jest pozytywna a coż że 10% ludzi jest wiecznie nie zadowolona to nic nie poradze ,sam sie przekonałem ze dogodzić wszyskim nie można ani jak sie da wyższą przepustość czy obniży cene zawsze bedzie ale .... ludzie na dobra sprawe od tego wolnego rynku troche za tracili kultury i mysla że pieniądze to wszytko.Ciekawe czy osoby tak negatywnie nas opisujące maja działająca nasz sieć czy tylko opisują wydarzenia sprzed 2-3 lat a może wasi znajomi maja coś do powiedzenia boi skoro jest tak żle .......
--
Użytkownik "koniu" <koniugWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:531f.0000021a.427a6884@newsgate.onet.pl...[color=blue] > Podsumowując pozdrawiam wszytkich tych co nas nie lubią naszczesćie dużo[/color] nie[color=blue] > naliczyłem i polecam im konkurencje jak przepłaca napewno poczują sie[/color] lepiej,tak[color=blue] > naprawde odzwierciedleniem naszych usług jest opinia osób które płaca[/color] rachunki w
moja opinia będzie taka jaką opisałem. Nie zmienią jej promocje wywieszane na klatkach na słabej jakości ksero. Zwłaszcza ,że Firma o której piszę nie próbuje skontaktować sie nawet z Klientem i odpisać na zgłaszane reklamacje tylko 3 lata po fakcie nasyła Firmy windykacyjne .... to dzieje się teraz, w 2005 r. [color=blue] > da wyższą przepustość czy obniży cene zawsze bedzie ale .... ludzie na[/color] dobra[color=blue] > sprawe od tego wolnego rynku troche za tracili kultury i mysla że[/color] pieniądze to
kultura nakazuje odpowiadać na pisma reklamacyjne. ......niektórzy ludzie myślą, że jak siedzą w SMDĄB to już Klient i cała reszta może im .....
Użytkownik "East" <tt@eastlog.com> napisał w wiadomości news:427a82ba$1@news.home.net.pl...[color=blue] > kultura nakazuje odpowiadać na pisma reklamacyjne. ......niektórzy > ludzie myślą, że jak siedzą w SMDĄB to już Klient i cała reszta może > im .....[/color]
Chyba nawet prawo nakazuje... A próbowałeś skontaktować się z jaką instytucją chroniącą konsumenta? -- Pozdrawiam Robert Jacek [url]www.szachy.szczecin.pl[/url]
[color=blue] >A próbowałeś skontaktować się z jaką > instytucją chroniącą konsumenta? > --[/color] dzięki za radę , na pewno spróbuję.
Użytkownik "koniu" <koniugWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:531f.0000021a.427a6884@newsgate.onet.pl...[color=blue] > Podsumowując pozdrawiam wszytkich tych co nas nie lubią naszczesćie dużo[/color] nie[color=blue] > naliczyłem[/color]
szkoda bo jest ich wielu, zauwazam tutaj braki z dziedziny matematyki i statystyki, ale to juz inna sprawa [color=blue] > i polecam im konkurencje jak przepłaca napewno poczują sie lepiej,tak[/color]
moze przeplaca a moze i nie, ale z pewnoscia usługi beda jakosciowo lepsze nie wspominajac o obsłudze klienta [color=blue] > Ciekawe czy osoby tak negatywnie nas opisujące maja działająca nasz sieć > czy tylko opisują wydarzenia sprzed 2-3 lat a może wasi znajomi maja coś[/color] do[color=blue] > powiedzenia boi skoro jest tak żle .......[/color]
przepraszam ale nie zrozumialam tego zdania ale w domysle odpowiadam,... osobiscie mam niekorzystne zdanie na temat ww. firmy, mam jednak nadzieje ze wszystkie te posty wplyna na przeprowadzenie analizy i wylonienie odpowiednich wnioskow.
> Podsumowując pozdrawiam wszytkich tych co nas nie lubią naszczesćie dużo[color=blue] > nie > naliczyłem i polecam im konkurencje jak przepłaca napewno poczują sie > lepiej,tak > naprawde odzwierciedleniem naszych usług jest opinia osób które płaca > rachunki w > kasie i ona jest pozytywna a coż że 10% ludzi jest wiecznie nie zadowolona > to > nic nie poradze ,sam sie przekonałem ze dogodzić wszyskim nie można ani > jak sie > da wyższą przepustość czy obniży cene zawsze bedzie ale .... ludzie na > dobra > sprawe od tego wolnego rynku troche za tracili kultury i mysla że > pieniądze to > wszytko.Ciekawe czy osoby tak negatywnie nas opisujące maja działająca > nasz sieć > czy tylko opisują wydarzenia sprzed 2-3 lat a może wasi znajomi maja coś > do > powiedzenia boi skoro jest tak żle .......[/color]
Prawie rok czasu męczyłem się z Espolem. Nie ma to jak budzić się o 7 rano, chcieć przejrzeć wiadomości na Onecie czy sprawdzić pocztę i zastanawiać się w czasie wczytywania systemu - będzie dzisiaj sieć działać czy nie będzie ?
No i ci kolesie, różnorodni "script kiddies" usiłujący po LAN-ie co jakiś czas "złamać" mój firewall :)
Na szczęście jestem abonentem TV Vectra, mam teraz modem kablowy, stałe IP, przepustowość 1 megabit, pełen zakres programów telewizyjnych i wszystko za 150 zł brutto z groszami.
Zdaję sobie sprawę, że szczecińska Vectra nie jest najnowocześniejszą siecią pod słońcem, ale w porównaniu do Espola, dostęp przez nią to istne niebo w gębie. Jestem abonentem od 1 listopada i zdarzył się w tym czasie tylko jeden przestój przez jedno popołudnie, bo im siadło zasilanie w serwerowni.
Pozdrawiam.
> Na szczęście jestem abonentem TV Vectra, mam teraz modem kablowy, stałe IP,[color=blue] > przepustowość 1 megabit, pełen zakres programów telewizyjnych i wszystko[/color] za[color=blue] > 150 zł brutto z groszami. > > Zdaję sobie sprawę, że szczecińska Vectra nie jest najnowocześniejszą[/color] siecią[color=blue] > pod słońcem, ale w porównaniu do Espola, dostęp przez nią to istne niebo w > gębie. Jestem abonentem od 1 listopada i zdarzył się w tym czasie tylko > jeden przestój przez jedno popołudnie, bo im siadło zasilanie w[/color] serwerowni.
i to jest wlasnie roznica w oferowanych uslugach, Nie uwazam ze ten watek to sianie zametu( wypowiedz: morghul), choc pewnie niektorych prawda w oczy ........,
Użytkownik "Kim" <kim251@wp.pl> napisał w wiadomości news:d5gjit$sac$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue][color=green] >> Na szczęście jestem abonentem TV Vectra, mam teraz modem kablowy, stałe[/color] > IP,[color=green] >> przepustowość 1 megabit, pełen zakres programów telewizyjnych i wszystko[/color] > za[color=green] >> 150 zł brutto z groszami. >> >> Zdaję sobie sprawę, że szczecińska Vectra nie jest najnowocześniejszą[/color] > siecią[color=green] >> pod słońcem, ale w porównaniu do Espola, dostęp przez nią to istne niebo >> w >> gębie. Jestem abonentem od 1 listopada i zdarzył się w tym czasie tylko >> jeden przestój przez jedno popołudnie, bo im siadło zasilanie w[/color] > serwerowni. > > > i to jest wlasnie roznica w oferowanych uslugach, > Nie uwazam ze ten watek to sianie zametu( wypowiedz: morghul), choc pewnie > niektorych prawda w oczy ........,[/color]
Myślę że Espol za sprawą Vectry stracił sporo klientów, ciekawe czy dało im to coś do myślenia? Z tego co widzę z wypowiedzi i relacji w tym wątku - chyba jednak nie.
> i to jest wlasnie roznica w oferowanych uslugach,[color=blue] > Nie uwazam ze ten watek to sianie zametu( wypowiedz: morghul), choc pewnie > niektorych prawda w oczy ........,[/color]
Jak gość pisze tak jak pisze, podburza ludzi jakimiś bezsensownymi wypowiedziami albo wali takie błędy ze az jego syn by sie wstydził przed polonistką to niech się najpierw zastanowi zanim go mecenas wyśmieje. Poza tym to niech troche poczyta ze zrozumieniem tematu bo wyjdzie ze go to wiecej zakosztuje niż Espol od niego wymaga zaległości.
Widzisz... ten wątek to sienie zamętu. Nie sam temat ale sposób w jaki jest prowadzony przez coniektórych ludzi.
piwne pozdr
--
morghul
> Jak gość pisze tak jak pisze, podburza ludzi jakimiś bezsensownymi[color=blue] > wypowiedziami albo wali takie błędy ze az jego syn by sie wstydził przed > polonistką to niech się najpierw zastanowi zanim go mecenas wyśmieje. Poza > tym to niech troche poczyta ze zrozumieniem tematu bo wyjdzie ze go to > wiecej zakosztuje niż Espol od niego wymaga zaległości. > Widzisz... ten wątek to sienie zamętu. Nie sam temat ale sposób w jaki[/color] jest[color=blue] > prowadzony przez coniektórych ludzi.[/color]
To jest jakies smieszne okreslienie "sianie zametu", jezeli juz mowa o bledach jakichkolwiek to nie chcialabym przytoczyc twoich bledow i koniu. Ja nie zrobie tego, bo nie o to chodzi w tym watku, tak wiec same "wytykanie" ich swiadczy ze ktos tutaj nie ma innych argumentow. Aby kogos poprawiac, nalezy samemu byc w miare bezblednym. [color=blue] >Nie sam temat ale sposób w jaki jest > prowadzony przez coniektórych ludzi.[/color]
Masz racje temat jest swietny i nelezy do niego czesciej powracac ( z pewnoscia tak tez sie stanie).
[color=blue] > piwne pozdr > > -- > > morghul > >[/color]
[color=blue] > Myślę że Espol za sprawą Vectry stracił sporo klientów, ciekawe czy dało[/color] im[color=blue] > to coś do myślenia? Z tego co widzę z wypowiedzi i relacji w tym wątku - > chyba jednak nie.[/color]
Podobne mam spostrzezenia i sadze ze jezeli nie zmienia swojej "taktyki na klienta" to straca ich jeszcze wiecej.
Użytkownik "morghul" <talar4@tlen.pl> napisał w wiadomości news:d5hbi3$9g7$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > Widzisz... ten wątek to sienie zamętu. Nie sam temat ale sposób w jaki[/color] jest[color=blue] > prowadzony przez coniektórych ludzi.[/color]
Widzisz... przeczytaj uważnie pierwszy post. Gość dał ogłoszenie że szuka ludzi którzy czuja się oszukani przez jednego ze szczecińskich prowiderów Internetu, wiec _gdzie tu sienie zamętu_? A moze inaczej - kto ten zamęt zaczął siać? Jak byk widać, ze największy zamęt zasiali prowiderzy z "sieci konkurencyjnych", którzy poniekąd bronili samych siebie.
-- Pozdrawiam Robert Jacek [url]www.szachy.szczecin.pl[/url]
P.S. Każdy z nas wie, jak są skonstruowane umowy z dostawcami: dostawca ma same prawa, a odbiorca teoretycznie niewielkie, a praktycznie nie ma ich wcale (w końcu wszystko można zwalić na ogólnie złe działanie sieci interenet, albo na inne czynniki zewnętrzne). Nie dziwne więc, że ludzie upominają się o swoje prawa...
[color=blue] > Jak gość pisze tak jak pisze, podburza ludzi jakimiś bezsensownymi > wypowiedziami[/color]
jeżeli cytaty z Regulaminu uznać za bezsensowne to może to tak wyglądać. Czyżbyś Panie Morghul miał kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem ? bo jakoś nikt inny nie ma takich uwag. [color=blue] > tym to niech troche poczyta ze zrozumieniem tematu bo wyjdzie ze go to > wiecej zakosztuje niż Espol od niego wymaga zaległości.[/color] .... a to mam rozumiec jako groźbę ? pięknie pięknie..ośmieszsz się człowieku. [color=blue] > Widzisz... ten wątek to sienie zamętu.[/color] piękna polszczyzna nie ma co heheheheh
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|