|
takie tam... |
|
Trochę zdziwiło mnie dzisiaj to, że będą kładli tory przy Wzgórzu Gajowym na Bardzkiej: [url]http://www.fotopolska.eu/85441,foto.html[/url] .... i jest nawet rozjazd przy skrzyżowaniu ze Świeradowską: [url]http://www.fotopolska.eu/85414,foto.html[/url]
Zdziwiło mnie bo myślałem, że nie będą tam kładli torów - tylko na Świeradowskiej i na Bardzkiej od Świeradowskiej do Armii Krajowej. Wiem, że ma być budowana w 2054 roku linia do Jagodna ale czy ktoś wie czy te tory będą kończyły się tuż za Świeradowską /i będzie coś jak na Dmowskiego - 50m linii na Kozanów/ czy pociągną je do wiaduktu i tam zrobią końcówkę...?
[color=blue] > > Zdziwiło mnie bo myślałem, że nie będą tam kładli torów - tylko na > Świeradowskiej i na Bardzkiej od Świeradowskiej do Armii Krajowej. Wiem, > że ma być budowana w 2054 roku linia do Jagodna ale czy ktoś wie czy te > tory będą kończyły się tuż za Świeradowską /i będzie coś jak na > Dmowskiego - 50m linii na Kozanów/ czy pociągną je do wiaduktu i tam > zrobią końcówkę...?[/color]
W obecnym projekcie jest 200 metrów torów i koniec a dalej hmm nie ma projektu i zapewne kasy.
Pozdrawiam
> W obecnym projekcie jest 200 metrów torów i koniec a dalej hmm nie ma[color=blue] > projektu i zapewne kasy.[/color]
Dzięki za informację. Czyli kolejne marnotrawienie pieniędzy na coś po czym nie pojedzie nigdy tramwaj... I na dwie zwrotnice, słupy i na tory - kilkaset tysięcy zł pewnie będzie albo i więcej.
W dniu 2010-03-16 13:54, Neo[EZN] pisze:[color=blue] > Dzięki za informację. Czyli kolejne marnotrawienie pieniędzy na coś po > czym nie pojedzie nigdy tramwaj... I na dwie zwrotnice, słupy i na tory > - kilkaset tysięcy zł pewnie będzie albo i więcej.[/color]
Jak budowali milenijny, który kończył się w polu to też tak marudziłeś? Ciekaw jestem co byś powiedział, gdyby teraz nie zrobili tego zakończenia, a za kilka lat wzięli się do roboty i musieli zamknąć na kilka tygodni całą linię tramwajową, bo przy pętli musieliby dorobić dwie zwrotnice, słupy i tory. Pewnie byłoby narzekanie dlaczego nikt o tym nie pomyślał od razu.
-- Pozdrawiam Tomek
Milenijny uwzględniał dalszy kawałek. Linia na Jagodno nie wiadomo jak pójdzie.
Użytkownik "Przemek" <p.filar@gmail.com> napisał w wiadomości news:5892d72c-a030-4da3-99b5-55cfbcd0bfe2@d2g2000yqa.googlegroups.com... Milenijny uwzględniał dalszy kawałek. Linia na Jagodno nie wiadomo jak pójdzie.
Może i jest projekt na dalszy odcinek, ja go jednak nie widziałem co nie znaczy że takowego nie ma. Na dalszy odcinek milenijnego projekt też powstawał "prawie" na bieżąco. Do tej pory wprowadzane są zmiany.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 13:54:52 +0100, Neo[EZN] napisał(a):[color=blue] > Czyli kolejne marnotrawienie pieniędzy[/color] Nie marnotrawienie pieniędzy tylko myślenie perspektywiczne.
-- Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]
Dołącz do tych, którym zależy. [url]http://zwijaj.pl/[/url]
Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@NOSPAM.space.pl> napisał w wiadomości news:4b9f81eb$1@news.home.net.pl...[color=blue] > Jak budowali milenijny, który kończył się w polu to też tak marudziłeś?[/color]
Jak budowali milenijny to nie marudziłem bo dla mnie - w przeciwieństwie do wielu innych osób - ten most nie kończy się w polu tylko ZNACZNIE odciążył ulicę Pomorską, Reymonta, most Osobowicki i pl. 1 Maja. Tak więc ja tutaj widzę ogromną różnicę - porównujesz most, który przyniósł sporo korzyści mimo tego, że stanowi część niekompletnej jeszcze inwestycji z linią tramwajową po której być może nigdy nic nie pojedzie. [color=blue] > Ciekaw jestem co byś powiedział, gdyby teraz nie zrobili tego zakończenia, > a za kilka lat wzięli się do roboty i musieli zamknąć na kilka tygodni > całą linię tramwajową, bo przy pętli musieliby dorobić dwie zwrotnice, > słupy i tory. Pewnie byłoby narzekanie dlaczego nikt o tym nie pomyślał od > razu.[/color]
Wystarczy spojrzeć na ulicę Dmowskiego i 50m linię na Kozanów, która tam już "kwitnie" bodajże od 1994 roku. Przecież te zwrotnice na skrzyżowaniu Dmowskiego z trasą Mieszczańską trzeba będzie niedługo wymieniać. Jeśli mają zbudować linię na Jagodno nawet za 5 lat (co uważam za wariant mało prawdopodobny) to lepiej jest wstawić zwrotnice za te 5 lat niż przez 5 lat je eksploatować i skracać ich żywotność. Dla mnie to głupie posunięcie. -- Piotr Herba [url]http://www.fotopolska.eu[/url] | Wratislaviae Amici [url]http://www.youtube.com/user/neoezn[/url] - Tramwajem po Wrocławiu
Użytkownik "PYTON" <jurekgajmalpa@interia.pl> napisał w wiadomości news:hno0va$65f$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Może i jest projekt na dalszy odcinek, ja go jednak nie widziałem co > nie znaczy że takowego nie ma. Na dalszy odcinek milenijnego projekt też > powstawał "prawie" na bieżąco. Do tej pory wprowadzane są zmiany.[/color]
.... ale jak dobrze wiemy czasem mimo gotowych projektów może nie dojść do ich realizacji - albo w ogóle albo w zakładanej formie (np. Szewska).
[color=blue] > ... ale jak dobrze wiemy czasem mimo gotowych projektów może nie dojść do > ich realizacji - albo w ogóle albo w zakładanej formie (np. Szewska).[/color] Szewska będzie musiała być przebudowana.
Pooh wrote:[color=blue] > Dnia Tue, 16 Mar 2010 13:54:52 +0100, Neo[EZN] napisał(a):[color=green] >> Czyli kolejne marnotrawienie pieniędzy[/color] > Nie marnotrawienie pieniędzy tylko myślenie perspektywiczne.[/color]
a moze siakas bocznica jakby tramwaj sie zepsul to mozna go tam zepchnac?
Pooh pisze:[color=blue][color=green] >> Czyli kolejne marnotrawienie pieniędzy[/color] > Nie marnotrawienie pieniędzy tylko myślenie perspektywiczne.[/color]
Myślenie perspektywiczne to założenie, że ta trasa nie powstanie w ciągu najbliższych 10 lat a po tych 10 latach zwrotnica pójdzie do wymiany albo będzie w niezbyt dobrej kondycji - znacznie gorszej niż gdyby ją tam wstawiono za te 10 czy 50 lat.
Jeszcze żADNA nowa trasa tramwajowa we Wrocławiu od 15 lat nie powstała zgodnie z wcześniejszymi planami. Zawsze jest albo obsuwa do "niewiadomokiedy" albo zmiana planów. Cud, że ten kawałek do świeradowskiej udało się zbudować ale ta linia początkowo miała przebiegać ulicą Borowską do Akademii Medycznej i świeradowskiej plus wariant przez Bardzką. Skończyło się tylko na budowie linii na Gaj w bardzo okrojonej wersji w dodatku bez budowy odcinka przez Hubską i Suchą. Czy ktoś z was naprawdę wierzy w to, że skoro od 50 lat nie mogą wybudować linii tramwajowych na Psie Pole, Nowy Dwór czy Kozanów to zbudują linię na Jagodno w ciągu kilku najbliższych lat???
Użytkownik "Neo[EZN]" <adessaxKASUJ@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnnvo7$4oq$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=blue][color=green] >> W obecnym projekcie jest 200 metrów torów i koniec a dalej hmm nie ma >> projektu i zapewne kasy.[/color] > > Dzięki za informację. Czyli kolejne marnotrawienie pieniędzy na coś po > czym nie pojedzie nigdy tramwaj... I na dwie zwrotnice, słupy i na tory - > kilkaset tysięcy zł pewnie będzie albo i więcej.[/color]
To są pieniądze, które tak czy owak byłyby wydane i naprawdę nie wiem co jest tańsze - dobudowanie za 5-10 lat do ślepej koncówki kawałka nowej linii czy rozrycie od podstaw skrzyżowania celem wbudowania rozjazdu. Że o uciążliwości dla uczestników ruchu drogowego nie wspomnę.
pzdrw gl12d4
Thus wrote Neo[EZN] <adessaxKASUJTOTO@wp.pl>:[color=blue] > "kwitnie" bodajże od 1994 roku. Przecież te zwrotnice na skrzyżowaniu > Dmowskiego z trasą Mieszczańską trzeba będzie niedługo wymieniać. Jeśli mają[/color]
W tym roku dokładniej :^) [color=blue] > zbudować linię na Jagodno nawet za 5 lat (co uważam za wariant mało > prawdopodobny) to lepiej jest wstawić zwrotnice za te 5 lat niż przez 5 lat > je eksploatować i skracać ich żywotność. Dla mnie to głupie posunięcie.[/color]
I ryć wtedy skrzyżowanie. Robią dokładnie taki kawałek, jaki będzie się z jezdnią krzyżował.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | * * * To err is human, to purr feline. -- Robert Byrne |
Thus wrote Papkin <spam@spamerssux.net>:[color=blue] > a moze siakas bocznica jakby tramwaj sie zepsul to mozna go tam zepchnac?[/color]
Zważywszy na to, że akurat w tym miejscu będzie się z tymi torami jezdnia krzyżowała to raczej niespecjalnie. Choć w sumie tor odstawczy na środku skrzyżowania to fajny pomysł :^P
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | * * * Avoid Gates of Hell. Use Linux. * * * |
Thus wrote Neo[EZN] <SKASUJTOadessax@wp.pl>:[color=blue] > bardzo okrojonej wersji w dodatku bez budowy odcinka przez Hubską i > Suchą. Czy ktoś z was naprawdę wierzy w to, że skoro od 50 lat nie mogą[/color]
Brak odcinka przez Hubską i Suchą to akurat zaleta...
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | * * Suddenly... life has new meaning. -- Burzum |
[color=blue] > Jeszcze żADNA nowa trasa tramwajowa we Wrocławiu od 15 lat nie powstała > zgodnie z wcześniejszymi planami. Zawsze jest albo obsuwa do > "niewiadomokiedy" albo zmiana planów. Cud, że ten kawałek do > świeradowskiej udało się zbudować ale ta linia początkowo miała przebiegać > ulicą Borowską do Akademii Medycznej.......[/color]
A skąd znasz takie plany ?? Owszem tory miały iść aż do Akademi Medycznej ale właśńie trasą jak teraz czyli Bardzka w Świeradowską do Borowskiej i kończyc przy AM. Niestety budynki przy przy obecnie powstającej "pętli" na Świeradowskiej okazały się praktycznie nie do ruszenia więc inwestycja staneła tam gdzie jest obecnie.
i świeradowskiej plus[color=blue] > wariant przez Bardzką. Skończyło się tylko na budowie linii na Gaj w > bardzo okrojonej wersji w dodatku bez budowy odcinka przez Hubską i Suchą. > Czy ktoś z was naprawdę wierzy w to, że skoro od 50 lat nie mogą wybudować > linii tramwajowych na Psie Pole, Nowy Dwór czy Kozanów to zbudują linię na > Jagodno w ciągu kilku najbliższych lat???[/color]
Nie byłbym takim pesymistom, W końcu nawet zainwestowano w nową trafostację która staje koło wjazdu na ulicę Ziębicka która będzie zasilać między innymi T+. Miała stać koło BP ( chyba to BP) ale nie wyszło heh.
W dniu 2010-03-16 13:54, Neo[EZN] pisze:[color=blue][color=green] >> W obecnym projekcie jest 200 metrów torów i koniec a dalej hmm nie ma >> projektu i zapewne kasy.[/color] > > Dzięki za informację. Czyli kolejne marnotrawienie pieniędzy na coś po > czym nie pojedzie nigdy tramwaj... I na dwie zwrotnice, słupy i na tory > - kilkaset tysięcy zł pewnie będzie albo i więcej.[/color]
Może po prostu chodzi o tramwaje na cmentarz na 1 listopada?
Cyprian
PYTON pisze:[color=blue] > A skąd znasz takie plany ?? Owszem tory miały iść aż do Akademi Medycznej > ale właśńie trasą jak teraz czyli[/color]
Z WPI z lat bodajże 2000-2003 - jeśli masz je na dysku to poszukaj informacji na temat budowy linii tramwajowej na ulicy Borowskiej planowanej na 2005 rok. Z całej tej inwestycji udało się tylko wyremontować jedną nitkę Borowskiej i nic więcej. W kolejnym WPI budowa tej linii nie została oznaczona latami realizacji a później z niego wyleciała. [color=blue] > Bardzka w Świeradowską do Borowskiej i kończyc przy AM. Niestety budynki > przy przy obecnie powstającej "pętli" na Świeradowskiej okazały się > praktycznie nie do ruszenia więc inwestycja staneła tam gdzie jest obecnie.[/color]
Ale jest jeszcze Działkowa - tutaj miejsce na tramwaj jest choć trochę trzeba by było "ugryźć" z sąsiednich działek.
gl12d4 pisze:[color=blue] > To są pieniądze, które tak czy owak byłyby wydane i naprawdę nie wiem co > jest tańsze - dobudowanie za 5-10 lat do ślepej koncówki kawałka nowej > linii czy rozrycie od podstaw skrzyżowania celem wbudowania rozjazdu. Że > o uciążliwości dla uczestników ruchu drogowego nie wspomnę.[/color]
To dlaczego nie zrobiono tego samego na skrzyżowaniu Legnickiej / Milenijej / Na Ostatnim Groszu albo Wyszyńskiego / Sienkiewicza a podczas przebudowywanej obecnie ulicy Strzegomskiej też nie widzę, żeby szykowali się do kładzenia torów tramwajowych (choć tutaj trochę czasu minie nim skończą jezdnie robić)?
Paweł Więcek pisze:[color=blue] > Thus wrote Neo[EZN] <adessaxKASUJTOTO@wp.pl>:[color=green] >> "kwitnie" bodajże od 1994 roku. Przecież te zwrotnice na skrzyżowaniu >> Dmowskiego z trasą Mieszczańską trzeba będzie niedługo wymieniać. Jeśli mają[/color] > > W tym roku dokładniej :^)[/color]
To ciekawe czy przetrwają te skręty w Dmowskiego. Czy dalej będą służyły sporadycznie tramwajom rezerwowym... (choć dawno ich tam nie widziałem)
Użytkownik "Neo[EZN]" <SKASUJTOadessax@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnouis$67m$1@news.dialog.net.pl...[color=blue] > PYTON pisze:[color=green] >> A skąd znasz takie plany ?? Owszem tory miały iść aż do Akademi Medycznej >> ale właśńie trasą jak teraz czyli[/color] > > Z WPI z lat bodajże 2000-2003 - jeśli masz je na dysku to poszukaj > informacji na temat budowy linii tramwajowej na ulicy Borowskiej > planowanej na 2005 rok. Z całej tej inwestycji udało się tylko > wyremontować jedną nitkę Borowskiej i nic więcej. W kolejnym WPI budowa > tej linii nie została oznaczona latami realizacji a później z niego > wyleciała.[/color]
To umkneło to mojej uwadze hmm Milenijny wtedy był u mnie na topie, może dlatego to przeoczyłem :) [color=blue] >[color=green] >> Bardzka w Świeradowską do Borowskiej i kończyc przy AM. Niestety budynki >> przy przy obecnie powstającej "pętli" na Świeradowskiej okazały się >> praktycznie nie do ruszenia więc inwestycja staneła tam gdzie jest >> obecnie.[/color] > > Ale jest jeszcze Działkowa - tutaj miejsce na tramwaj jest choć trochę > trzeba by było "ugryźć" z sąsiednich działek.[/color]
No z tego co mi wiadomo to chyba ul. Działkowa nie była brana pod uwagę. Miało iść na "wprost" do Borowskiej.
Thus wrote PYTON <jurekgajmalpa@interia.pl>:[color=blue] > No z tego co mi wiadomo to chyba ul. Działkowa nie była brana pod uwagę. > Miało iść na "wprost" do Borowskiej.[/color]
To ciekawe, bo o Działkowej w tej roli owa była od lat.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | * I love mankind... It's people I hate. -- Schulz |
[color=blue] > > To ciekawe, bo o Działkowej w tej roli owa była od lat. > > Paweł[/color]
No o wielu sprawach jest mowa, szczególnie w prasie. Już nawet gdzieś czytałem że w Kwietniu 2010r będziesz ruch od Milenijnego do Obornickiej heh :)
Na Strzegomskiej będzie buspas, czyli miejsce pod tram.
T+ pójdzie dalej Działkową.
A miał iść prosto Borowską, tylko zespół przygotowujący projekt drogowy nie dostał info, że istnieje zespół robiący projekt torowiska :P
Tak narzekacie, że będzie bezużyteczna zwrotnica i kawałek torów?To może takie małe zadanie organizacyjne:
- do czego będzie wykorzystywany ten kawałek torów biegnący w stronę Jagodna?
Hint: Na końcu trasy przy Świeradowskiej nie będzie typowej "pętli"..
Pzdr. M.
Meryl pisze:[color=blue] > Tak narzekacie, że będzie bezużyteczna zwrotnica i kawałek torów? To > może takie małe zadanie organizacyjne: > > - do czego będzie wykorzystywany ten kawałek torów biegnący w stronę > Jagodna? > Hint: Na końcu trasy przy Świeradowskiej nie będzie typowej "pętli".[/color]
.... ja bym nie był pewny co do tego czy zastosowanie tego kawałka torów na Bardzkiej w stronę cmentarza będzie mogło być podobne do tego z końca świeradowskiej... póki co nie ma na Bardzkiej żadnej zwrotnicy i jeśli tak będzie to jedyne na co będzie się mogło to torowisko przydać to tylko do spychania zepsutych tramwajów ;) Tramwaj dwukierunkowy nie pojedzie przecież "pod prąd" tylko musi mieć przelotkę z jednego toru na drugi...
Thus wrote Neo[EZN] <SKASUJTOadessax@wp.pl>:[color=blue] > tak będzie to jedyne na co będzie się mogło to torowisko przydać to > tylko do spychania zepsutych tramwajów ;) Tramwaj dwukierunkowy nie[/color]
Ja wam przypominam, że ten kawałek torowiska będzie na środku jezdni.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | If two people love each other, there can be no happy end to it. -EH|
W artykule <hnnls4$1cu$1@atlantis.news.neostrada.pl> Neo[EZN] napisał(a):[color=blue] > Troch? zdziwi?o mnie dzisiaj to, ?e b?d? k?adli tory przy Wzgórzu Gajowym > na Bardzkiej: > [url]http://www.fotopolska.eu/85441,foto.html[/url] > ... i jest nawet rozjazd przy skrzy?owaniu ze ?wieradowsk?: > [url]http://www.fotopolska.eu/85414,foto.html[/url] > > Zdziwi?o mnie bo my?la?em, ?e nie b?d? tam k?adli torów - tylko na > ?wieradowskiej i na Bardzkiej od ?wieradowskiej do Armii Krajowej. Wiem, ?e > ma by? budowana w 2054 roku linia do Jagodna ale czy kto? wie czy te tory > b?d? ko?czy?y si? tu? za ?wieradowsk? /i b?dzie co? jak na Dmowskiego - 50m > linii na Kozanów/ czy poci?gn? je do wiaduktu i tam zrobi? ko?cówk?...? >[/color] Popatrz na mosty mieszczańskie i tory w kirunku Długiej. Do ZDiUM-u nie dociągneli, pewnie do pracy chceli mieć bliżej.
-- Szanuj admina swego, możesz mieć gorszego..... (c) 2000 Przemysław Gubernat
+-=-=- Przemysław Gubernat <repcio@repcio.net> -=-=-=-=-=-=-+ | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna | | System Administrator @ Repcio.NET | | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! | +-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:27:40 +0000 (UTC), Przemyslaw 'Repcio' Gubernat napisał(a): [color=blue] > Popatrz na mosty mieszczańskie i tory w kirunku Długiej. Do ZDiUM-u nie dociągneli, > pewnie do pracy chceli mieć bliżej.[/color]
Raczej szybciej ;)
PS. Sygnaturkę masz lekko niepoprawną.
-- Pozdrawiam, Sebastian S.
Paweł Więcek pisze: [color=blue] > Ja wam przypominam, że ten kawałek torowiska będzie na środku jezdni.[/color]
Chyba jednak nie tylko. Byłem tam przed chwilą i tory leżą również przy wzgórzu - jakieś 100-150m na południe od skrzyżowania ze świeradowską.
Thus wrote Neo[EZN] <SKASUJTOadessax@wp.pl>:[color=blue][color=green] >> Ja wam przypominam, że ten kawałek torowiska będzie na środku jezdni.[/color] > Chyba jednak nie tylko. Byłem tam przed chwilą i tory leżą również przy > wzgórzu - jakieś 100-150m na południe od skrzyżowania ze świeradowską.[/color]
No wiesz, one się nie będą pod kątem prostym z jezdnią krzyżować, to trochę miejsca zajmie. Przeanalizuj sobie w którym miejscu będzie jezdnia to sam zobaczysz.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | The perfect lover is one who turns into a pizza at 4:00 A.M. -- CP |
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|