Witam mam pytanie kupiłam na początku roku laptopa w Media Markt, jest on objęty gwarancją, muszę go oddac do naprawy w zwiazku z tym czy jedynym punktem jest Media czy mogę go dac do naprawy w ramach gwarancji w inne miejsce, proszę o podpowiedź, pozdrawiam Agnieszka
Aga pisze:[color=blue] > Witam mam pytanie kupiłam na początku roku laptopa w Media Markt, jest on > objęty gwarancją, muszę go oddac do naprawy w zwiazku z tym czy jedynym > punktem jest Media czy mogę go dac do naprawy w ramach gwarancji w inne > miejsce, proszę o podpowiedź, pozdrawiam Agnieszka[/color]
Zobacz co masz napisane w karcie gwarancyjnej. I pamiętaj, że prócz gwarancji masz jeszcze "niezgodność towaru z umową". Niezgodność zawsze do sprzedawcy, gwarancję tam gdzie mówi karta gwarancyjna. Jeśli nie masz karty gwarancyjnej to do sprzedawca jest pierwszym krokiem
-- Pozdrawiam,
Paweł Spychalski
Użytkownik "Paweł 'Dziku' Spychalski" <spychalski_NOSPAM_@strona.pl>[color=blue] > I pamiętaj, że prócz gwarancji masz jeszcze "niezgodność towaru z umową". > Niezgodność zawsze do sprzedawcy, gwarancję tam gdzie mówi karta > gwarancyjna. Jeśli nie masz karty gwarancyjnej to do sprzedawca jest > pierwszym krokiem[/color]
a najbardziej to pamiętaj, zeby sobie kopie dokumentów zrobić. Często jednym ze sposobów usuwania usterek jest przywrócenie dysku do fabrycznego stanu. P.
Dziękuje bardzo za podpowiedzi, pozdrawiam Agnieszka
On 29 Maj, 11:10, Paweł 'Dziku' Spychalski <spychalski_NOSP...@strona.pl> wrote: [color=blue] > Zobacz co masz napisane w karcie gwarancyjnej. > I pamiętaj, że prócz gwarancji masz jeszcze "niezgodność towaruz > umową".[/color]
Dodam ze w wielu przypadkach niezgodnosc towaru z umowa jest lepszym wyjsciem dla konsumenta.
Podkreslam KONSUMENTA.
Pozdrawiam Rafal
On 29 Maj, 22:54, "Aga" <a...@interia.pl> wrote:[color=blue] > Dziękuje bardzo za podpowiedzi, pozdrawiam Agnieszka[/color]
Z ciekawosci - jakiej firmy lapek?
Pozdrawiam Rafal
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|