ďťż
Policjanci w zajezdni autobusów
ďťż
Start
takie tam...
 
W środę wieczorem z prokuratorskim nakazem szczecińscy policjanci weszli na
teren zajezdni Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego „Klonowica”.
Sprawdzane były autobusy Volvo, które miały mieć przeróbki w układzie
hamulcowym. Wszczęte jest śledztwo w sprawie sprowadzenia bezpośredniego
niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym oraz poświadczenia nieprawdy.

Od pewnego czasu do policji docierały informacje o nieprawidłowościach w
Szczecińskim Przedsiębiorstwie Autobusowym „Klonowica”. Informacje dotyczyły
przeróbek w układzie hamulcowym autobusów komunikacji miejskiej. W środę
wieczorem z prokuratorskim nakazem policjanci z Sekcji Dochodzeniowo-Śledczej
i do walki z Przestępczością Gospodarczą Komendy Miejskiej weszli na teren
zajezdni. Sprawdzane były wszystkie autobusy marki Volvo. W ośmiu przypadkach
biegły stwierdził nieprawidłowe przeróbki w układzie hamulcowym. Samochody te
zostały zabezpieczone do dalszych badań. Policjanci zabezpieczyli również
dokumentację związaną z eksploatacją pojazdów i ich naprawą. Przesłuchane
będą wszystkie osoby mające wpływ na stan techniczny autobusów oraz
kierownictwo firmy. Dopiero po tych przesłuchaniach i po opinii biegłego będą
podejmowane decyzje co do dalszego toku prowadzonego postępowania.

Na tym etapie śledztwa jest jeszcze za wcześnie aby mówić o ewentualnych
podejrzanych i zarzutach.

Za sprowadzenie bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu grozi
kara pozbawienia wolności od sześciu miesięcy do lat 8.

Pzdr z NY
Jacek

--




Użytkownik "Killer " <killerszcz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:ed719u$dd8$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> W środę wieczorem z prokuratorskim nakazem szczecińscy policjanci weszli[/color]
na

a miasto oczywiście kasy nie ma na klocki i węże ...ktoś kasę na cześć
wielkiego modernizatora wziął

a może nie tylko kasę na okoliczność nagrody ale i wsparcie ubogiego
decydenta otrzymał od producenta ?

trzeba mieć krzywo pod sufitem aby kupować autobusy które są w eksploatacji
najdroższe w UE

--
=== OPIX ===

Dnia Thu, 31 Aug 2006 16:04:14 +0000 (UTC), Killer napisał(a):
[color=blue]
> Sprawdzane były wszystkie autobusy marki Volvo. W ośmiu przypadkach
> biegły stwierdził nieprawidłowe przeróbki w układzie hamulcowym. Samochody te
> zostały zabezpieczone do dalszych badań.[/color]

Kurde na czym oni tam oszczędzali?
I co powodowały te przeróbki, bo ja się na samochodach nie znam.

[color=blue]
> Pzdr z NY
> Jacek[/color]

Ech ty nawet tam masz informacje ze Szczecina :)

--
Sabat
JID:sabat@jabber.autocom.pl | GG:87338 | ICQ:81749963

To co oni, kawałki blach spawali do klockow ? Jak tam mozna przerabiac,
rozumiem jak są tarcze, ale tam chyba hamulce bebnowe.. wiec co tam
przerabiac nielegalnie - nieoryginalne czesci?

--

Paweł
gg 1237441




Użytkownik "Killer " <killerszcz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:ed719u$dd8$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
>W środę wieczorem z prokuratorskim nakazem szczecińscy policjanci weszli na
> teren zajezdni Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego
> „Klonowica”.
> Sprawdzane były autobusy Volvo, które miały mieć przeróbki w układzie
> hamulcowym. Wszczęte jest śledztwo w sprawie sprowadzenia bezpośredniego
> niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym oraz poświadczenia nieprawdy.[/color]
Firmy sa na wlasnym garnuszku i szukaja innych rozwiazan dla zastapienia
bardzo drogich czesci zamiennych ,ale wlasnie tutaj szklem tylka nie
podetrzesz i moze sie to odbic na bezpieczenstwie podroznych.
juras

Tak to jest jak ma być jak najtaniej. Wystarczy popatrzeć na stare
ikarusy, jak "fantazyjnie" były naprawiane. Chyba musi się zmienić
mentalność mechaników, bo nie da się wszystkiego naprawić drutem
kolczastym.
pozdr.

--
Jimthree


Użytkownik "Jimthree" <g_k3@wp.pl> napisał w wiadomości
news:op.te6vk0sxeuk40g@laptop.chello.pl...[color=blue]
> Tak to jest jak ma być jak najtaniej. Wystarczy popatrzeć na stare
> ikarusy, jak "fantazyjnie" były naprawiane. Chyba musi się zmienić
> mentalność mechaników, bo nie da się wszystkiego naprawić drutem
> kolczastym.[/color]

Ciągle się tez zastanawiałem jak te autobusy przechodzą badania techniczne i
prawda okazała się bardzo prosta ,diagności mimo tego ze są mianowani przez
wojewodę ale są pracownikami zajezdni i jak kumplowi nie przyjmiesz
autobusu?
Pozdr.
juras

Autobusy po tunningu? :)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates