ďťż
Krakowska - pobity rekord?
ďťż
Start
takie tam...
 
Remont trwał ponad rok, więc naiwnie można pomyśleć że był to czas wystarczający
na zrobienie wszystkiego co trzeba, a nawet na korekcję planów w razie
wyskoczenia jakichś niespodzianek. Możnaby też domniemywać, że nie będzie
konieczności remontu do.. no, powiedzmy przynajmniej do EURO 2012 ;-)

Zamiast tego już przedwczoraj można było zobaczyć jak maszyny skuwają świeżutki
asfalt i kopią dziurę w miejscu oddanej przed kilkoma tygodniami... na szczęście
nie drogi, tylko na razie ścieżki rowerowej. Jeśli nie był to nagły wypadek w
rodzaju pęknięcia rury (choć nie wyglądało) to jest to kolejna laurka dla
decydentów.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:




Użytkownik "GB" <gregbalWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:506a.00000065.4ab9d0cf@newsgate.onet.pl...[color=blue]
> Remont trwał ponad rok, więc naiwnie można pomyśleć że był to czas
> wystarczający
> na zrobienie wszystkiego co trzeba, a nawet na korekcję planów w razie
> wyskoczenia jakichś niespodzianek. Możnaby też domniemywać, że nie będzie
> konieczności remontu do.. no, powiedzmy przynajmniej do EURO 2012 ;-)
>
> Zamiast tego już przedwczoraj można było zobaczyć jak maszyny skuwają
> świeżutki
> asfalt i kopią dziurę w miejscu oddanej przed kilkoma tygodniami... na
> szczęście
> nie drogi, tylko na razie ścieżki rowerowej. Jeśli nie był to nagły
> wypadek w
> rodzaju pęknięcia rury (choć nie wyglądało) to jest to kolejna laurka dla
> decydentów.[/color]

no ale nie wspomniałeś o tej zapadniętej studzience na środku jezdni :P

"GB" <gregbalWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:506a.00000065.4ab9d0cf@newsgate.onet.pl...[color=blue]
> Zamiast tego już przedwczoraj można było zobaczyć jak maszyny skuwają
> świeżutki
> asfalt i kopią dziurę w miejscu oddanej przed kilkoma tygodniami... na
> szczęście
> nie drogi, tylko na razie ścieżki rowerowej. Jeśli nie był to nagły
> wypadek w
> rodzaju pęknięcia rury (choć nie wyglądało) to jest to kolejna laurka dla
> decydentów.[/color]

Kucie dziur w świeżym asfalcie to przecież standard. Identycznie było na
Kamieńskiego. Wielka jama o szerokości 1/3 całej jezdni, w nowo oddanym
odcinku ziała przez parę tygodni.
A studzienki (występujące, a jakże, co 10 metrów) były pozapadane już w
momencie oddania drogi.

Za to remont 1,5km odcinka trwał 1,5 roku.

> no ale nie wspomniałeś o tej zapadniętej studzience na środku jezdni :P

Bo sądząc po innych świeżo wyremontowantych ulicach nie jest to żadna usterka,
a raczej specyficzny polski standard. Czemu ma to służyć? Nie wiem, mam parę
pomysłów.

Być może w zamyśle konstruktorów ma to działać analogicznie do progów
zwalniających, tyle że w zakresie prędkości od ok. 80km/h wzwyż. Idea
oryginalna, chociaż uciążliwa w zastosowaniu ze względu na dość szybką
zużywalność studzienek ;-)

Inną hipotezą jest oczywiście teoria spiskowa sugerująca że firmy drogownicze
dbają o to żeby zawsze mieć pracę przy kolejnych niekończących się remontach ;-
)

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:



GB pisze:
[color=blue]
> Zamiast tego już przedwczoraj można było zobaczyć jak maszyny skuwają świeżutki
> asfalt i kopią dziurę w miejscu oddanej przed kilkoma tygodniami... na szczęście
> nie drogi, tylko na razie ścieżki rowerowej. Jeśli nie był to nagły wypadek w
> rodzaju pęknięcia rury (choć nie wyglądało) to jest to kolejna laurka dla
> decydentów.[/color]

Pikuś .... nowy odcinek na DK8 pod Kępnem ... już nazw wioch nie
pomnę .... miesiącami sterczeliśmy na wahadłach, w korkach ...
na CB optymistyczne pocieszenia, że jak oddadzą to będzie
szybciej ... oddali ... piknie się jedzie mimo kretyńskich
rozwiązań (pionowe słupki na podwójnych ciągłych) ... nie minęły
3 tygodnie ... jadę ... i korek, że ja piździu ...

Po dojechaniu do nowego wahadła widzę, że na dystansie około 300
metrów zdarty jeden pas, który tydzień wcześniej raptem został
wykończony, w tym omalowany pasami ;)

Żyjesz w Polsce, więc nie rozumiem Twojego zdziwienia ;)

--
Rafał "SP" Gil - [url]http://www.rafalgil.pl/[/url]
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER [url]http://www.motopower.pl/[/url]
Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli
[url]http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008[/url]

Rafał "SP" Gil pisze:
[color=blue]
> Po dojechaniu do nowego wahadła widzę, że na dystansie około 300 metrów
> zdarty jeden pas, który tydzień wcześniej raptem został wykończony, w
> tym omalowany pasami ;)[/color]

Farba się słabo trzymała asfaltu, to trzeba było zmienić... asfalt ;)


Użytkownik "ducze" <ducze23_kasacja_@wp.pl> napisał w wiadomości
news:h9con5$2ds$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Rafał "SP" Gil pisze:
>[color=green]
>> Po dojechaniu do nowego wahadła widzę, że na dystansie około 300 metrów
>> zdarty jeden pas, który tydzień wcześniej raptem został wykończony, w tym
>> omalowany pasami ;)[/color]
>
> Farba się słabo trzymała asfaltu, to trzeba było zmienić... asfalt ;)[/color]

LOL

McMac pisze:[color=blue]
> "GB" <gregbalWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
> news:506a.00000065.4ab9d0cf@newsgate.onet.pl...[color=green]
>> Zamiast tego już przedwczoraj można było zobaczyć jak maszyny skuwają
>> świeżutki
>> asfalt i kopią dziurę w miejscu oddanej przed kilkoma tygodniami... na
>> szczęście
>> nie drogi, tylko na razie ścieżki rowerowej. Jeśli nie był to nagły
>> wypadek w
>> rodzaju pęknięcia rury (choć nie wyglądało) to jest to kolejna laurka dla
>> decydentów.[/color]
>
>
> Kucie dziur w świeżym asfalcie to przecież standard. Identycznie było na
> Kamieńskiego. Wielka jama o szerokości 1/3 całej jezdni, w nowo oddanym
> odcinku ziała przez parę tygodni.
> A studzienki (występujące, a jakże, co 10 metrów) były pozapadane już w
> momencie oddania drogi.
>
> Za to remont 1,5km odcinka trwał 1,5 roku.
>[/color]

dodam jeszcze wielkie kaluze tworzace sie przy kilku bocznych uliczkach
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Rafał "SP" Gil pisze:[color=blue]
>
> ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe słupki na
> podwójnych ciągłych)[/color]

w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej?
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w
wiadomości news:h9crk3$98v$3@news.onet.pl...[color=blue]
> Rafał "SP" Gil pisze:[color=green]
>> ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe słupki
>> na podwójnych ciągłych)[/color]
>
> w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej?[/color]

W wyprzedzaniu :-)

Traktorow, rowerzystow, furmanek.

J.

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w
wiadomości news:h9cojb$1gs$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Po dojechaniu do nowego wahadła widzę, że na dystansie około 300
> metrów zdarty jeden pas, który tydzień wcześniej raptem został
> wykończony, w tym omalowany pasami ;)
> Żyjesz w Polsce, więc nie rozumiem Twojego zdziwienia ;)[/color]

Z tym ze wiesz - jesli to wykonawca cos sp* i teraz po sobie
poprawia - to sie zdarza.

Ale zeby swiezo zrobiona droge pruc, bo ktos sobie przypomnial ze
przeciez rury musi przerzucic - to tez sie zdarza, ale zbyt czesto
:-)

J.

J.F. pisze:[color=blue]
> Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości
> news:h9crk3$98v$3@news.onet.pl...[color=green]
>> Rafał "SP" Gil pisze:[color=darkred]
>>> ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe słupki na
>>> podwójnych ciągłych)[/color]
>>
>> w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej?[/color]
>
> W wyprzedzaniu :-)
>
> Traktorow, rowerzystow, furmanek.[/color]

czyli sensowne jednak rozwiazanie

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]


Użytkownik "GB" <gregbalWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:506a.00000065.4ab9d0cf@newsgate.onet.pl...[color=blue]
> Remont trwał ponad rok, więc naiwnie można pomyśleć że był to czas
> wystarczający
> na zrobienie wszystkiego co trzeba, a nawet na korekcję planów w razie
> wyskoczenia jakichś niespodzianek. Możnaby też domniemywać, że nie będzie
> konieczności remontu do.. no, powiedzmy przynajmniej do EURO 2012 ;-)
> ...CIACH[/color]

Pracuje przy Krakowskiej więc codziennie mam okazje przechadzać się tamtędy
więc moje spostrzeżenia :
1) na całej długości od traugutta do Armii Krajowej nie ma możliwości
postawienia legalnie samochodu.
Jest kilka parkingów lecz wszystkie należa do kogoś ...i jestniezła bieda:/
przed remontem można było stawiac na dość szerokim chodniku teraz nie ma
takiej możliwości bo......
2) Bo W ramach wchodzenia w dup... cyklistom zafundowano im droge szybkiego
ruchu i to w obu kierunkach. Pasy asfaltu dla rowerów szerokiego na 2 metry
przeplatają się z chodnikiem co chwila narażając przechodniów na potrącenia.
Niech ktos spróbuj eprzejść sobie zpod maka do praktikera qqqqwica chwyta
jak chodnik sie kończy przystankiem i płotkiem i uj ...bo rowerek musi
przejechać ....tragedia
3) Lewoskręty - skęt w lewo z Krakowskiej we wjazdy do firm - których tu
jest bardzo dużo graniczy z cudem bo .... bo inteligentni kierowcy
zastawiaja przejazdy stojąc w gigantycznych korkach bo....
4) ktoś kto ustawiał swiatła na Krakowska./Niskie Łąki że .... się te korki
robią......
Drugie inteligentne światła dla tramwajów pod Zeco zamiast właczać się gdy
podjeżdza tramwaj włączają się kiedy chca ...trzymając tramwaj przed
przystankiem i .... cały lewy pas który za nim jedzie ...... bo po co miał
by tramwaj podjechać i raz dwa zabrac ludzi z przystanku lepiej żeby
wszyscy postali nie ?...

Ogólnie podsumowując gratulacje , aby tak dalej :/ już się boje kolejnych
"udoskonaleń naszego miasta"

....

Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w
wiadomości news:h9cu3g$j11$1@news.onet.pl...[color=blue]
> J.F. pisze:[color=green][color=darkred]
>>>> ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe
>>>> słupki na podwójnych ciągłych)
>>>
>>> w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej?[/color]
>>
>> W wyprzedzaniu :-)
>>
>> Traktorow, rowerzystow, furmanek.[/color]
>
> czyli sensowne jednak rozwiazanie[/color]

Przejedziesz pare razy i moze zmienisz zdanie.
Sensowne to to jest na drodze o 4 pasach ruchu.

J.

J.F. pisze:[color=blue]
> Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości
> news:h9cu3g$j11$1@news.onet.pl...[color=green]
>> J.F. pisze:[color=darkred]
>>>>> ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe słupki na
>>>>> podwójnych ciągłych)
>>>>
>>>> w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej?
>>>
>>> W wyprzedzaniu :-)
>>>
>>> Traktorow, rowerzystow, furmanek.[/color]
>>
>> czyli sensowne jednak rozwiazanie[/color]
>
> Przejedziesz pare razy i moze zmienisz zdanie.[/color]

wystarczy ze raz jechalem nowa 8 do wawy - wiecej nie musze
[color=blue]
> Sensowne to to jest na drodze o 4 pasach ruchu.
>[/color]

tak, ja uwazam, ze na rok powinni zniesc wszelkie regulacje dotyczace
ruchu drogowego
potem wszystko wrociloby do rownowagi

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

> 1) na całej długości od traugutta do Armii Krajowej nie ma możliwości[color=blue]
> postawienia legalnie samochodu.[/color]
Żeby tylko postawienia. W razie awarii nie ma jak przepchnąć na pobocze (czyli
ścieżkę), bo wysokość krawężników to uniemożliwia.

[color=blue]
> 2) Bo W ramach *wchodzenia w dup... cyklistom zafundowano im droge szybkiego
> ruchu i to w obu kierunkach.[/color]
Jeżdżę zarówno samochodem jak rowerem i nie uważam to za włażenie w d.ę
cyklistom, chyba że nieumiejętne. Częste przeploty z chodnikiem są dla
rowerzysty równie niewygodne jak dla pieszego, a robienie drugiego kierunku na
Krakowskiej to wg mnie działanie które może poprawić jedynie statystyki.
[color=blue]
> 4) ktoś kto ustawiał swiatła na Krakowska./Niskie Łąki *że .... się te korki
> robią......[/color]
Ktoś w ogóle nawalił za dużo świateł (albo dokładniej, niewłaściwych świateł).
Przy WSZ czy tramwaj jedzie czy nie jedzie, światło czerwone i tak się włączy
i zablokuje ruch.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:

Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:59:21 +0200, click napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Kucie dziur w świeżym asfalcie to przecież standard. Identycznie było na
>> Kamieńskiego. Wielka jama o szerokości 1/3 całej jezdni, w nowo oddanym
>> odcinku ziała przez parę tygodni.
>> A studzienki (występujące, a jakże, co 10 metrów) były pozapadane już w
>> momencie oddania drogi.[/color][/color]
[color=blue]
> dodam jeszcze wielkie kaluze tworzace sie przy kilku bocznych uliczkach[/color]

Studzienki to mistrzostwo, tak jak wjazdy na osiedle - trzeba pokonać
krawężnik (fakt, że niski ale jednak).

Ale fakt faktem skończyli przed czasem - ciekawe jak będzie z obiorem
prac.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.


Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości
news:h9crk3$98v$3@news.onet.pl...[color=blue]
> Rafał "SP" Gil pisze:[color=green]
>>
>> ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe słupki na
>> podwójnych ciągłych)[/color]
>
> w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej?[/color]

ostatnio jechałem do warszawy (przez łódź), kilka km drogi prostej jak
strzała, widoczność idealna i co, i jakiś idiota pomalował podwójną ciągłą

Seba pisze:[color=blue]
> Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:59:21 +0200, click napisał(a):
>[color=green][color=darkred]
>>> Kucie dziur w świeżym asfalcie to przecież standard. Identycznie było na
>>> Kamieńskiego. Wielka jama o szerokości 1/3 całej jezdni, w nowo oddanym
>>> odcinku ziała przez parę tygodni.
>>> A studzienki (występujące, a jakże, co 10 metrów) były pozapadane już w
>>> momencie oddania drogi.[/color][/color]
>[color=green]
>> dodam jeszcze wielkie kaluze tworzace sie przy kilku bocznych uliczkach[/color]
>
> Studzienki to mistrzostwo, tak jak wjazdy na osiedle - trzeba pokonać
> krawężnik (fakt, że niski ale jednak).[/color]

a
to pewnie beda dokladac asfaltu taj jak na pierwszej czesci

[color=blue]
> Ale fakt faktem skończyli przed czasem - ciekawe jak będzie z obiorem
> prac.
>
>[/color]

chcialbym zobaczyc zatwierdzenie oznakowania poziomego przy wjezdzie w
Kamienskiego od Zmigrodzkiej/baltyckiej
zeby legalnie wjechac od Poznania, to trzeba albo hamowac do zera
albop zaciagnac reczny, tak os jezdni wyznaczyli

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:53:32 +0200, click napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Studzienki to mistrzostwo, tak jak wjazdy na osiedle - trzeba pokonać
>> krawężnik (fakt, że niski ale jednak).[/color]
>
> a
> to pewnie beda dokladac asfaltu taj jak na pierwszej czesci[/color]

Coś nie wydaje mnie się - prace zakończone, oznakowanie jezdni
wymalowane.
[color=blue][color=green]
>> Ale fakt faktem skończyli przed czasem - ciekawe jak będzie z obiorem
>> prac.
>>[/color]
>
> chcialbym zobaczyc zatwierdzenie oznakowania poziomego przy wjezdzie w
> Kamienskiego od Zmigrodzkiej/baltyckiej
> zeby legalnie wjechac od Poznania, to trzeba albo hamowac do zera
> albop zaciagnac reczny, tak os jezdni wyznaczyli[/color]

Jak sam wiesz takich kwiatków mamy więcej - ciekawy jestem jak będzie
wyglądał protokół z odbioru.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

click pisze:
[color=blue][color=green]
>> W wyprzedzaniu :-)
>> Traktorow, rowerzystow, furmanek.[/color]
> czyli sensowne jednak rozwiazanie[/color]

Przejedź się w zimie tam jak się coś na kierunku jednopasowym
rozkraczy ... to pogadamy.Już tam stałem w lecie. Sam brałem
udział w rozkręcaniu słupków na podwójnej i wypie*&dalaniu je w
krzaki jak najdalej. Nie przejedziesz osobówką przez to bez
uszkodzeń. A na służby w zimie będziesz czekał godzinami.

Zastanawiam się czy jechałeś tym odcinkiem, bo piszesz jakbyś
tego nie widział.

Nomen omen - zastanawiam się kto będzie odpowiadał za wydanie
publicznych pieniędzy na te słupki, gdy zmiecie je pierwszy pług
.... tak , tak ... wiem ... postawią nowe ...

--
Rafał "SP" Gil - [url]http://www.rafalgil.pl/[/url]
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER [url]http://www.motopower.pl/[/url]
Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli
[url]http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008[/url]

J.F. pisze:
[color=blue]
> Z tym ze wiesz - jesli to wykonawca cos sp* i teraz po sobie poprawia -
> to sie zdarza.[/color]

Dziś jechałem ... już ponad kilometr spruty ... i kładą od
początkowo sprutej nawierzchni znowu na nowo asfalt ...

Wiesz ... poprawianie rozumiem, ale zamast 3 miesięcy wahadeł
będzie kur*a 6 miesięcy ... Na pmsie pojebany nelix pokrzykuje o
zużyciu paliwa z tyt. świateł - czy ktoś zastanawia się jakie
koszty dla szarego podatnika (firmy, prywatni) generuje taki
przestój ? To nie tylko paliwo ... to przedwczesne pauzy w
tirach itd itp ...

--
Rafał "SP" Gil - [url]http://www.rafalgil.pl/[/url]
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER [url]http://www.motopower.pl/[/url]
Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli
[url]http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008[/url]

Jesli chodzi o Krakowską to od dzisiaj jest zwężenie pod wiaduktem AK
i wyryta wielka dziura na samym środku prawego pasa nowiutkiej drogi.

Rafał "SP" Gil pisze:
[color=blue]
> Zastanawiam się czy jechałeś tym odcinkiem, bo piszesz jakbyś tego nie
> widział.[/color]

w zyciu juz 8 nie pojade do wawy - pisalem wczesniej
wystarczyla mi jedna podroz rok temu

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

>> Ale fakt faktem skończyli przed czasem - ciekawe jak będzie z obiorem[color=blue][color=green]
>> prac.[/color][/color]

Jak przed czasem? Dawno temu czytałem że mają skończyć do września 2009, i
rzeczywiście we wrześniu 2009 oddali.
Czyli zgodnie z planem.
[color=blue]
> chcialbym zobaczyc zatwierdzenie oznakowania poziomego przy wjezdzie w
> Kamienskiego od Zmigrodzkiej/baltyckiej
> zeby legalnie wjechac od Poznania, to trzeba albo hamowac do zera albop
> zaciagnac reczny, tak os jezdni wyznaczyli[/color]

Eeee, coś przesadzasz. Ja tam skręcam normalnie.

McMac pisze:
[color=blue][color=green]
>> chcialbym zobaczyc zatwierdzenie oznakowania poziomego przy wjezdzie w
>> Kamienskiego od Zmigrodzkiej/baltyckiej
>> zeby legalnie wjechac od Poznania, to trzeba albo hamowac do zera
>> albop zaciagnac reczny, tak os jezdni wyznaczyli[/color]
>
> Eeee, coś przesadzasz. Ja tam skręcam normalnie.[/color]

ja tez
ale przejezdzam ciagla
podobnie jest z wyjazdem z Kamienskiego w lewo
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Dnia Thu, 24 Sep 2009 11:38:26 +0200, McMac napisał(a):
[color=blue]
> Jak przed czasem? Dawno temu czytałem że mają skończyć do września 2009, i
> rzeczywiście we wrześniu 2009 oddali.
> Czyli zgodnie z planem.[/color]

[url]http://wzp.zdik.wroc.pl/attachments/3503/projekt_umowy.pdf[/url]
§ 3, pkt 1

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

On Wed, 23 Sep 2009 13:40:24 +0200, click wrote:[color=blue]
>J.F. pisze:[color=green][color=darkred]
>>>>> w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej?
>>>> W wyprzedzaniu :-)
>>>> Traktorow, rowerzystow, furmanek.
>>>
>>> czyli sensowne jednak rozwiazanie[/color]
>> Przejedziesz pare razy i moze zmienisz zdanie.[/color]
>wystarczy ze raz jechalem nowa 8 do wawy - wiecej nie musze[/color]

Raz to moze byc za malo
[color=blue][color=green]
>> Sensowne to to jest na drodze o 4 pasach ruchu.
>>[/color]
>tak, ja uwazam, ze na rok powinni zniesc wszelkie regulacje dotyczace
>ruchu drogowego potem wszystko wrociloby do rownowagi[/color]

Jak popatrzysz na droge to mogloby sie wydawac ze u nas zadne przepisy
nie obowiazuja. I co ? I nic, wszyscy jezdza, wypadkow nie ma duzo :-)

J.

[color=blue]
>
> Jak popatrzysz na droge to mogloby sie wydawac ze u nas zadne przepisy
> nie obowiazuja. I co ? I nic, wszyscy jezdza, wypadkow nie ma duzo :-)
>[/color]
Czy przypadkiem nie jesteśmy w czołówce jeśli chodzi i liczbę zabitych
na 1000 mieszkańców (mam na myśli Europę, bo w końcu w Europie chyba
jesteśmy)?

Marek, Wrocław

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates