|
takie tam... |
|
Remont trwał ponad rok, więc naiwnie można pomyśleć że był to czas wystarczający na zrobienie wszystkiego co trzeba, a nawet na korekcję planów w razie wyskoczenia jakichś niespodzianek. Możnaby też domniemywać, że nie będzie konieczności remontu do.. no, powiedzmy przynajmniej do EURO 2012 ;-)
Zamiast tego już przedwczoraj można było zobaczyć jak maszyny skuwają świeżutki asfalt i kopią dziurę w miejscu oddanej przed kilkoma tygodniami... na szczęście nie drogi, tylko na razie ścieżki rowerowej. Jeśli nie był to nagły wypadek w rodzaju pęknięcia rury (choć nie wyglądało) to jest to kolejna laurka dla decydentów.
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Użytkownik "GB" <gregbalWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:506a.00000065.4ab9d0cf@newsgate.onet.pl...[color=blue] > Remont trwał ponad rok, więc naiwnie można pomyśleć że był to czas > wystarczający > na zrobienie wszystkiego co trzeba, a nawet na korekcję planów w razie > wyskoczenia jakichś niespodzianek. Możnaby też domniemywać, że nie będzie > konieczności remontu do.. no, powiedzmy przynajmniej do EURO 2012 ;-) > > Zamiast tego już przedwczoraj można było zobaczyć jak maszyny skuwają > świeżutki > asfalt i kopią dziurę w miejscu oddanej przed kilkoma tygodniami... na > szczęście > nie drogi, tylko na razie ścieżki rowerowej. Jeśli nie był to nagły > wypadek w > rodzaju pęknięcia rury (choć nie wyglądało) to jest to kolejna laurka dla > decydentów.[/color]
no ale nie wspomniałeś o tej zapadniętej studzience na środku jezdni :P
"GB" <gregbalWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:506a.00000065.4ab9d0cf@newsgate.onet.pl...[color=blue] > Zamiast tego już przedwczoraj można było zobaczyć jak maszyny skuwają > świeżutki > asfalt i kopią dziurę w miejscu oddanej przed kilkoma tygodniami... na > szczęście > nie drogi, tylko na razie ścieżki rowerowej. Jeśli nie był to nagły > wypadek w > rodzaju pęknięcia rury (choć nie wyglądało) to jest to kolejna laurka dla > decydentów.[/color]
Kucie dziur w świeżym asfalcie to przecież standard. Identycznie było na Kamieńskiego. Wielka jama o szerokości 1/3 całej jezdni, w nowo oddanym odcinku ziała przez parę tygodni. A studzienki (występujące, a jakże, co 10 metrów) były pozapadane już w momencie oddania drogi.
Za to remont 1,5km odcinka trwał 1,5 roku.
> no ale nie wspomniałeś o tej zapadniętej studzience na środku jezdni :P
Bo sądząc po innych świeżo wyremontowantych ulicach nie jest to żadna usterka, a raczej specyficzny polski standard. Czemu ma to służyć? Nie wiem, mam parę pomysłów.
Być może w zamyśle konstruktorów ma to działać analogicznie do progów zwalniających, tyle że w zakresie prędkości od ok. 80km/h wzwyż. Idea oryginalna, chociaż uciążliwa w zastosowaniu ze względu na dość szybką zużywalność studzienek ;-)
Inną hipotezą jest oczywiście teoria spiskowa sugerująca że firmy drogownicze dbają o to żeby zawsze mieć pracę przy kolejnych niekończących się remontach ;- )
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy:
GB pisze: [color=blue] > Zamiast tego już przedwczoraj można było zobaczyć jak maszyny skuwają świeżutki > asfalt i kopią dziurę w miejscu oddanej przed kilkoma tygodniami... na szczęście > nie drogi, tylko na razie ścieżki rowerowej. Jeśli nie był to nagły wypadek w > rodzaju pęknięcia rury (choć nie wyglądało) to jest to kolejna laurka dla > decydentów.[/color]
Pikuś .... nowy odcinek na DK8 pod Kępnem ... już nazw wioch nie pomnę .... miesiącami sterczeliśmy na wahadłach, w korkach ... na CB optymistyczne pocieszenia, że jak oddadzą to będzie szybciej ... oddali ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe słupki na podwójnych ciągłych) ... nie minęły 3 tygodnie ... jadę ... i korek, że ja piździu ...
Po dojechaniu do nowego wahadła widzę, że na dystansie około 300 metrów zdarty jeden pas, który tydzień wcześniej raptem został wykończony, w tym omalowany pasami ;)
Żyjesz w Polsce, więc nie rozumiem Twojego zdziwienia ;)
-- Rafał "SP" Gil - [url]http://www.rafalgil.pl/[/url] Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER [url]http://www.motopower.pl/[/url] Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli [url]http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008[/url]
Rafał "SP" Gil pisze: [color=blue] > Po dojechaniu do nowego wahadła widzę, że na dystansie około 300 metrów > zdarty jeden pas, który tydzień wcześniej raptem został wykończony, w > tym omalowany pasami ;)[/color]
Farba się słabo trzymała asfaltu, to trzeba było zmienić... asfalt ;)
Użytkownik "ducze" <ducze23_kasacja_@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9con5$2ds$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Rafał "SP" Gil pisze: >[color=green] >> Po dojechaniu do nowego wahadła widzę, że na dystansie około 300 metrów >> zdarty jeden pas, który tydzień wcześniej raptem został wykończony, w tym >> omalowany pasami ;)[/color] > > Farba się słabo trzymała asfaltu, to trzeba było zmienić... asfalt ;)[/color]
LOL
McMac pisze:[color=blue] > "GB" <gregbalWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message > news:506a.00000065.4ab9d0cf@newsgate.onet.pl...[color=green] >> Zamiast tego już przedwczoraj można było zobaczyć jak maszyny skuwają >> świeżutki >> asfalt i kopią dziurę w miejscu oddanej przed kilkoma tygodniami... na >> szczęście >> nie drogi, tylko na razie ścieżki rowerowej. Jeśli nie był to nagły >> wypadek w >> rodzaju pęknięcia rury (choć nie wyglądało) to jest to kolejna laurka dla >> decydentów.[/color] > > > Kucie dziur w świeżym asfalcie to przecież standard. Identycznie było na > Kamieńskiego. Wielka jama o szerokości 1/3 całej jezdni, w nowo oddanym > odcinku ziała przez parę tygodni. > A studzienki (występujące, a jakże, co 10 metrów) były pozapadane już w > momencie oddania drogi. > > Za to remont 1,5km odcinka trwał 1,5 roku. >[/color]
dodam jeszcze wielkie kaluze tworzace sie przy kilku bocznych uliczkach -- c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
Rafał "SP" Gil pisze:[color=blue] > > ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe słupki na > podwójnych ciągłych)[/color]
w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej? -- c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości news:h9crk3$98v$3@news.onet.pl...[color=blue] > Rafał "SP" Gil pisze:[color=green] >> ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe słupki >> na podwójnych ciągłych)[/color] > > w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej?[/color]
W wyprzedzaniu :-)
Traktorow, rowerzystow, furmanek.
J.
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:h9cojb$1gs$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Po dojechaniu do nowego wahadła widzę, że na dystansie około 300 > metrów zdarty jeden pas, który tydzień wcześniej raptem został > wykończony, w tym omalowany pasami ;) > Żyjesz w Polsce, więc nie rozumiem Twojego zdziwienia ;)[/color]
Z tym ze wiesz - jesli to wykonawca cos sp* i teraz po sobie poprawia - to sie zdarza.
Ale zeby swiezo zrobiona droge pruc, bo ktos sobie przypomnial ze przeciez rury musi przerzucic - to tez sie zdarza, ale zbyt czesto :-)
J.
J.F. pisze:[color=blue] > Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości > news:h9crk3$98v$3@news.onet.pl...[color=green] >> Rafał "SP" Gil pisze:[color=darkred] >>> ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe słupki na >>> podwójnych ciągłych)[/color] >> >> w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej?[/color] > > W wyprzedzaniu :-) > > Traktorow, rowerzystow, furmanek.[/color]
czyli sensowne jednak rozwiazanie
-- c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
Użytkownik "GB" <gregbalWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:506a.00000065.4ab9d0cf@newsgate.onet.pl...[color=blue] > Remont trwał ponad rok, więc naiwnie można pomyśleć że był to czas > wystarczający > na zrobienie wszystkiego co trzeba, a nawet na korekcję planów w razie > wyskoczenia jakichś niespodzianek. Możnaby też domniemywać, że nie będzie > konieczności remontu do.. no, powiedzmy przynajmniej do EURO 2012 ;-) > ...CIACH[/color]
Pracuje przy Krakowskiej więc codziennie mam okazje przechadzać się tamtędy więc moje spostrzeżenia : 1) na całej długości od traugutta do Armii Krajowej nie ma możliwości postawienia legalnie samochodu. Jest kilka parkingów lecz wszystkie należa do kogoś ...i jestniezła bieda:/ przed remontem można było stawiac na dość szerokim chodniku teraz nie ma takiej możliwości bo...... 2) Bo W ramach wchodzenia w dup... cyklistom zafundowano im droge szybkiego ruchu i to w obu kierunkach. Pasy asfaltu dla rowerów szerokiego na 2 metry przeplatają się z chodnikiem co chwila narażając przechodniów na potrącenia. Niech ktos spróbuj eprzejść sobie zpod maka do praktikera qqqqwica chwyta jak chodnik sie kończy przystankiem i płotkiem i uj ...bo rowerek musi przejechać ....tragedia 3) Lewoskręty - skęt w lewo z Krakowskiej we wjazdy do firm - których tu jest bardzo dużo graniczy z cudem bo .... bo inteligentni kierowcy zastawiaja przejazdy stojąc w gigantycznych korkach bo.... 4) ktoś kto ustawiał swiatła na Krakowska./Niskie Łąki że .... się te korki robią...... Drugie inteligentne światła dla tramwajów pod Zeco zamiast właczać się gdy podjeżdza tramwaj włączają się kiedy chca ...trzymając tramwaj przed przystankiem i .... cały lewy pas który za nim jedzie ...... bo po co miał by tramwaj podjechać i raz dwa zabrac ludzi z przystanku lepiej żeby wszyscy postali nie ?...
Ogólnie podsumowując gratulacje , aby tak dalej :/ już się boje kolejnych "udoskonaleń naszego miasta"
....
Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości news:h9cu3g$j11$1@news.onet.pl...[color=blue] > J.F. pisze:[color=green][color=darkred] >>>> ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe >>>> słupki na podwójnych ciągłych) >>> >>> w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej?[/color] >> >> W wyprzedzaniu :-) >> >> Traktorow, rowerzystow, furmanek.[/color] > > czyli sensowne jednak rozwiazanie[/color]
Przejedziesz pare razy i moze zmienisz zdanie. Sensowne to to jest na drodze o 4 pasach ruchu.
J.
J.F. pisze:[color=blue] > Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości > news:h9cu3g$j11$1@news.onet.pl...[color=green] >> J.F. pisze:[color=darkred] >>>>> ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe słupki na >>>>> podwójnych ciągłych) >>>> >>>> w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej? >>> >>> W wyprzedzaniu :-) >>> >>> Traktorow, rowerzystow, furmanek.[/color] >> >> czyli sensowne jednak rozwiazanie[/color] > > Przejedziesz pare razy i moze zmienisz zdanie.[/color]
wystarczy ze raz jechalem nowa 8 do wawy - wiecej nie musze [color=blue] > Sensowne to to jest na drodze o 4 pasach ruchu. >[/color]
tak, ja uwazam, ze na rok powinni zniesc wszelkie regulacje dotyczace ruchu drogowego potem wszystko wrociloby do rownowagi
-- c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
> 1) na całej długości od traugutta do Armii Krajowej nie ma możliwości[color=blue] > postawienia legalnie samochodu.[/color] Żeby tylko postawienia. W razie awarii nie ma jak przepchnąć na pobocze (czyli ścieżkę), bo wysokość krawężników to uniemożliwia.
[color=blue] > 2) Bo W ramach *wchodzenia w dup... cyklistom zafundowano im droge szybkiego > ruchu i to w obu kierunkach.[/color] Jeżdżę zarówno samochodem jak rowerem i nie uważam to za włażenie w d.ę cyklistom, chyba że nieumiejętne. Częste przeploty z chodnikiem są dla rowerzysty równie niewygodne jak dla pieszego, a robienie drugiego kierunku na Krakowskiej to wg mnie działanie które może poprawić jedynie statystyki. [color=blue] > 4) ktoś kto ustawiał swiatła na Krakowska./Niskie Łąki *że .... się te korki > robią......[/color] Ktoś w ogóle nawalił za dużo świateł (albo dokładniej, niewłaściwych świateł). Przy WSZ czy tramwaj jedzie czy nie jedzie, światło czerwone i tak się włączy i zablokuje ruch.
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:59:21 +0200, click napisał(a): [color=blue][color=green] >> Kucie dziur w świeżym asfalcie to przecież standard. Identycznie było na >> Kamieńskiego. Wielka jama o szerokości 1/3 całej jezdni, w nowo oddanym >> odcinku ziała przez parę tygodni. >> A studzienki (występujące, a jakże, co 10 metrów) były pozapadane już w >> momencie oddania drogi.[/color][/color] [color=blue] > dodam jeszcze wielkie kaluze tworzace sie przy kilku bocznych uliczkach[/color]
Studzienki to mistrzostwo, tak jak wjazdy na osiedle - trzeba pokonać krawężnik (fakt, że niski ale jednak).
Ale fakt faktem skończyli przed czasem - ciekawe jak będzie z obiorem prac.
-- Pozdrawiam, Sebastian S.
Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości news:h9crk3$98v$3@news.onet.pl...[color=blue] > Rafał "SP" Gil pisze:[color=green] >> >> ... piknie się jedzie mimo kretyńskich rozwiązań (pionowe słupki na >> podwójnych ciągłych)[/color] > > w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej?[/color]
ostatnio jechałem do warszawy (przez łódź), kilka km drogi prostej jak strzała, widoczność idealna i co, i jakiś idiota pomalował podwójną ciągłą
Seba pisze:[color=blue] > Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:59:21 +0200, click napisał(a): >[color=green][color=darkred] >>> Kucie dziur w świeżym asfalcie to przecież standard. Identycznie było na >>> Kamieńskiego. Wielka jama o szerokości 1/3 całej jezdni, w nowo oddanym >>> odcinku ziała przez parę tygodni. >>> A studzienki (występujące, a jakże, co 10 metrów) były pozapadane już w >>> momencie oddania drogi.[/color][/color] >[color=green] >> dodam jeszcze wielkie kaluze tworzace sie przy kilku bocznych uliczkach[/color] > > Studzienki to mistrzostwo, tak jak wjazdy na osiedle - trzeba pokonać > krawężnik (fakt, że niski ale jednak).[/color]
a to pewnie beda dokladac asfaltu taj jak na pierwszej czesci
[color=blue] > Ale fakt faktem skończyli przed czasem - ciekawe jak będzie z obiorem > prac. > >[/color]
chcialbym zobaczyc zatwierdzenie oznakowania poziomego przy wjezdzie w Kamienskiego od Zmigrodzkiej/baltyckiej zeby legalnie wjechac od Poznania, to trzeba albo hamowac do zera albop zaciagnac reczny, tak os jezdni wyznaczyli
-- c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:53:32 +0200, click napisał(a): [color=blue][color=green] >> Studzienki to mistrzostwo, tak jak wjazdy na osiedle - trzeba pokonać >> krawężnik (fakt, że niski ale jednak).[/color] > > a > to pewnie beda dokladac asfaltu taj jak na pierwszej czesci[/color]
Coś nie wydaje mnie się - prace zakończone, oznakowanie jezdni wymalowane. [color=blue][color=green] >> Ale fakt faktem skończyli przed czasem - ciekawe jak będzie z obiorem >> prac. >>[/color] > > chcialbym zobaczyc zatwierdzenie oznakowania poziomego przy wjezdzie w > Kamienskiego od Zmigrodzkiej/baltyckiej > zeby legalnie wjechac od Poznania, to trzeba albo hamowac do zera > albop zaciagnac reczny, tak os jezdni wyznaczyli[/color]
Jak sam wiesz takich kwiatków mamy więcej - ciekawy jestem jak będzie wyglądał protokół z odbioru.
-- Pozdrawiam, Sebastian S.
click pisze: [color=blue][color=green] >> W wyprzedzaniu :-) >> Traktorow, rowerzystow, furmanek.[/color] > czyli sensowne jednak rozwiazanie[/color]
Przejedź się w zimie tam jak się coś na kierunku jednopasowym rozkraczy ... to pogadamy.Już tam stałem w lecie. Sam brałem udział w rozkręcaniu słupków na podwójnej i wypie*&dalaniu je w krzaki jak najdalej. Nie przejedziesz osobówką przez to bez uszkodzeń. A na służby w zimie będziesz czekał godzinami.
Zastanawiam się czy jechałeś tym odcinkiem, bo piszesz jakbyś tego nie widział.
Nomen omen - zastanawiam się kto będzie odpowiadał za wydanie publicznych pieniędzy na te słupki, gdy zmiecie je pierwszy pług .... tak , tak ... wiem ... postawią nowe ...
-- Rafał "SP" Gil - [url]http://www.rafalgil.pl/[/url] Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER [url]http://www.motopower.pl/[/url] Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli [url]http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008[/url]
J.F. pisze: [color=blue] > Z tym ze wiesz - jesli to wykonawca cos sp* i teraz po sobie poprawia - > to sie zdarza.[/color]
Dziś jechałem ... już ponad kilometr spruty ... i kładą od początkowo sprutej nawierzchni znowu na nowo asfalt ...
Wiesz ... poprawianie rozumiem, ale zamast 3 miesięcy wahadeł będzie kur*a 6 miesięcy ... Na pmsie pojebany nelix pokrzykuje o zużyciu paliwa z tyt. świateł - czy ktoś zastanawia się jakie koszty dla szarego podatnika (firmy, prywatni) generuje taki przestój ? To nie tylko paliwo ... to przedwczesne pauzy w tirach itd itp ...
-- Rafał "SP" Gil - [url]http://www.rafalgil.pl/[/url] Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER [url]http://www.motopower.pl/[/url] Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli [url]http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008[/url]
Jesli chodzi o Krakowską to od dzisiaj jest zwężenie pod wiaduktem AK i wyryta wielka dziura na samym środku prawego pasa nowiutkiej drogi.
Rafał "SP" Gil pisze: [color=blue] > Zastanawiam się czy jechałeś tym odcinkiem, bo piszesz jakbyś tego nie > widział.[/color]
w zyciu juz 8 nie pojade do wawy - pisalem wczesniej wystarczyla mi jedna podroz rok temu
-- c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
>> Ale fakt faktem skończyli przed czasem - ciekawe jak będzie z obiorem[color=blue][color=green] >> prac.[/color][/color]
Jak przed czasem? Dawno temu czytałem że mają skończyć do września 2009, i rzeczywiście we wrześniu 2009 oddali. Czyli zgodnie z planem. [color=blue] > chcialbym zobaczyc zatwierdzenie oznakowania poziomego przy wjezdzie w > Kamienskiego od Zmigrodzkiej/baltyckiej > zeby legalnie wjechac od Poznania, to trzeba albo hamowac do zera albop > zaciagnac reczny, tak os jezdni wyznaczyli[/color]
Eeee, coś przesadzasz. Ja tam skręcam normalnie.
McMac pisze: [color=blue][color=green] >> chcialbym zobaczyc zatwierdzenie oznakowania poziomego przy wjezdzie w >> Kamienskiego od Zmigrodzkiej/baltyckiej >> zeby legalnie wjechac od Poznania, to trzeba albo hamowac do zera >> albop zaciagnac reczny, tak os jezdni wyznaczyli[/color] > > Eeee, coś przesadzasz. Ja tam skręcam normalnie.[/color]
ja tez ale przejezdzam ciagla podobnie jest z wyjazdem z Kamienskiego w lewo -- c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie "Who wants to pedal bike uphill? The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]
Dnia Thu, 24 Sep 2009 11:38:26 +0200, McMac napisał(a): [color=blue] > Jak przed czasem? Dawno temu czytałem że mają skończyć do września 2009, i > rzeczywiście we wrześniu 2009 oddali. > Czyli zgodnie z planem.[/color]
[url]http://wzp.zdik.wroc.pl/attachments/3503/projekt_umowy.pdf[/url] § 3, pkt 1
-- Pozdrawiam, Sebastian S.
On Wed, 23 Sep 2009 13:40:24 +0200, click wrote:[color=blue] >J.F. pisze:[color=green][color=darkred] >>>>> w czym przeszkadzaja ci slupki na podwojnej ciaglej? >>>> W wyprzedzaniu :-) >>>> Traktorow, rowerzystow, furmanek. >>> >>> czyli sensowne jednak rozwiazanie[/color] >> Przejedziesz pare razy i moze zmienisz zdanie.[/color] >wystarczy ze raz jechalem nowa 8 do wawy - wiecej nie musze[/color]
Raz to moze byc za malo [color=blue][color=green] >> Sensowne to to jest na drodze o 4 pasach ruchu. >>[/color] >tak, ja uwazam, ze na rok powinni zniesc wszelkie regulacje dotyczace >ruchu drogowego potem wszystko wrociloby do rownowagi[/color]
Jak popatrzysz na droge to mogloby sie wydawac ze u nas zadne przepisy nie obowiazuja. I co ? I nic, wszyscy jezdza, wypadkow nie ma duzo :-)
J.
[color=blue] > > Jak popatrzysz na droge to mogloby sie wydawac ze u nas zadne przepisy > nie obowiazuja. I co ? I nic, wszyscy jezdza, wypadkow nie ma duzo :-) >[/color] Czy przypadkiem nie jesteśmy w czołówce jeśli chodzi i liczbę zabitych na 1000 mieszkańców (mam na myśli Europę, bo w końcu w Europie chyba jesteśmy)?
Marek, Wrocław
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|