|
takie tam... |
|
Czy ktoś z grupowiczów orientuje się może co oznaczają rozstawione wokół Kijowskiej i Lea znaki o robotach drogowych i nawet "ślepej" alei Kijowskiej? Stoją już chyba tydzień, póki co zasłonięte taśmą. To chyba jeszcze nie euro2012 lifting?
-- Maciej Hamiga aka Comarade
Linux Registered User #421652 "Owca daje radę, widać ją na łące..."
Maciej Hamiga pisze:[color=blue] > Czy ktoś z grupowiczów orientuje się może co oznaczają rozstawione wokół > Kijowskiej i Lea znaki o robotach drogowych i nawet "ślepej" alei > Kijowskiej? Stoją już chyba tydzień, póki co zasłonięte taśmą. To chyba > jeszcze nie euro2012 lifting?[/color]
Kilka tygodni temu było mówione, że Kijowska i Czarnowiejska w końcu dorobią się buspasów. Aczkolwiek nie daję głowy czy to już przygotowania pod tym kątem - tak sobie przypuszczam ;)
Użytkownik "Maciej Hamiga" <maciej.hamiga@WYTNIJMNIEPROSZEgmail.com> napisał w wiadomości news:gts9e3$7ab$1@news.interia.pl...[color=blue] > Czy ktoś z grupowiczów orientuje się może co oznaczają rozstawione wokół > Kijowskiej i Lea znaki o robotach drogowych i nawet "ślepej" alei > Kijowskiej? Stoją już chyba tydzień, póki co zasłonięte taśmą. To chyba > jeszcze nie euro2012 lifting?[/color]
Gdzie to niby stoi znak mowiacy o "slepej" Kijowskiej? Moim zdaniem stoja tam jedynie tablice informujace o zmianie organizacji ruchu na tym skrzyzowaniu, a nie "slepej" Kijowskiej.
-- ## Piotr Łotocki / [email]piotr@opn.org.pl[/email] Ojcowski Park Narodowy / [url]www.opn.org.pl[/url] ##
Użytkownik "vear" <veareal@gmail.smieciniesafajne.com> napisał w wiadomości news:gtsats$ep8$1@news.onet.pl... [color=blue] > Kilka tygodni temu było mówione, że Kijowska i Czarnowiejska w końcu > dorobią się buspasów. Aczkolwiek nie daję głowy czy to już przygotowania > pod tym kątem - tak sobie przypuszczam ;)[/color]
Jeszcze nawet nie ma pieniedzy na sporzadzenie projektu tej przebudowy...
-- ## Piotr Łotocki / [email]piotr@opn.org.pl[/email] Ojcowski Park Narodowy / [url]www.opn.org.pl[/url] ##
vear wrote:[color=blue] > > Kilka tygodni temu było mówione, że Kijowska i Czarnowiejska w końcu > dorobią się buspasów.[/color]
a co to są "buspasy"? moon
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gtt87f$iim$1@news.interia.pl... [color=blue] > a co to są "buspasy"?[/color]
| | | | BUS | | | | | | | | | | BUS | | | |
:)
-- ## Piotr Łotocki / [email]piotr@opn.org.pl[/email] Ojcowski Park Narodowy / [url]www.opn.org.pl[/url] ##
Użytkownik "Maciej Hamiga" <maciej.hamiga@WYTNIJMNIEPROSZEgmail.com> napisał w wiadomości news:gtu80i$orf$1@news.interia.pl... [color=blue] > Mieszkam przy tym znaku, wiem co piszę ;) > Skrzyżowanie Lea/Kijowska, jadąc od strony Czarnowiejskiej. > Takie T z czerwonym daszkiem ;)[/color]
A prawo jazdy masz? Bo o znakach to nie masz pojecia. Tam jest tablica informujaca o "slepym" lewym pasie, a nie alei Kijowskiej.
-- ## Piotr Łotocki / [email]piotr@opn.org.pl[/email] Ojcowski Park Narodowy / [url]www.opn.org.pl[/url] ##
Piotr wrote:[color=blue] > Gdzie to niby stoi znak mowiacy o "slepej" Kijowskiej? > Moim zdaniem stoja tam jedynie tablice informujace o zmianie organizacji > ruchu na tym skrzyzowaniu, a nie "slepej" Kijowskiej.[/color]
Mieszkam przy tym znaku, wiem co piszę ;) Skrzyżowanie Lea/Kijowska, jadąc od strony Czarnowiejskiej. Takie T z czerwonym daszkiem ;)
-- Maciej Hamiga aka Comarade
Linux Registered User #421652 "Owca daje radę, widać ją na łące..."
Moon pisze:[color=blue] > vear wrote:[color=green] > > >> Kilka tygodni temu było mówione, że Kijowska i Czarnowiejska w końcu >> dorobią się buspasów.[/color] > > a co to są "buspasy"?[/color]
nowomowa
-- <<śmierć wegetarianom>> to powiedział *hephalump* "Wesoło w czubie i w piętach,/A najweselej na skrętach!"(Tuwim)
Piotr wrote: [color=blue] > Użytkownik "Maciej Hamiga" <maciej.hamiga@WYTNIJMNIEPROSZEgmail.com> > napisał w wiadomości news:gtu80i$orf$1@news.interia.pl... >[color=green] >> Mieszkam przy tym znaku, wiem co piszę ;) >> Skrzyżowanie Lea/Kijowska, jadąc od strony Czarnowiejskiej. >> Takie T z czerwonym daszkiem ;)[/color] > > A prawo jazdy masz? Bo o znakach to nie masz pojecia. > Tam jest tablica informujaca o "slepym" lewym pasie, a nie alei > Kijowskiej. >[/color]
Racja, jakoś źle zapamiętałem dokładną formę tych znaków. Mój błąd.
-- Maciej Hamiga aka Comarade
Linux Registered User #421652 "Owca daje radę, widać ją na łące..."
Piotr wrote:[color=blue] > Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości > news:gtt87f$iim$1@news.interia.pl... >[color=green] >> a co to są "buspasy"?[/color] >[color=green] >> | |[/color] > | BUS |[color=green] >> | |[/color] > | |[color=green] >> | |[/color] > | BUS |[color=green] >> | |[/color] >[/color]
A wiem, to ta nowa metoda marnowania pasów ruchu na sporadyczny przejazd autobusu. moon
On 2009-05-07, Moon <munip79@yahoo.com> wrote:[color=blue] > Piotr wrote:[color=green] >> Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości >> news:gtt87f$iim$1@news.interia.pl... >>[color=darkred] >>> a co to są "buspasy"?[/color] >> >> | BUS |[color=darkred] >>> | |[/color] >> | |[color=darkred] >>> | |[/color] >> | BUS |[color=darkred] >>> | |[/color][/color] > > A wiem, to ta nowa metoda marnowania pasów ruchu na sporadyczny przejazd > autobusu.[/color]
Ano. Ale jeszcze gorsza jest ta moda na marnowanie przestrzeni uprawnej przez jakieś drogi. :/
-- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: [url]http://wrzask.pl/[/url]
[color=blue][color=green][color=darkred] >>> a co to są "buspasy"?[/color] >>[color=darkred] >>> | |[/color] >> | BUS |[color=darkred] >>> | |[/color] >> | |[color=darkred] >>> | |[/color] >> | BUS |[color=darkred] >>> | |[/color] >>[/color] > > A wiem, to ta nowa metoda marnowania pasów ruchu na sporadyczny przejazd > autobusu.[/color]
Po której nie mogą jeździć rowerzyści.
zyga
hephalump <bedechcial@topodam.pl> wrote in news:gtugvh$81u$1@news.wp.pl:[color=blue][color=green][color=darkred] >>> dorobia się buspasów.[/color] >> a co to są "buspasy"?[/color] > nowomowa[/color] Jesli juz, to przejaw nowomowy :)
Moon pisze:[color=blue] > A wiem, to ta nowa metoda marnowania pasów ruchu na sporadyczny przejazd > autobusu.[/color]
Lepiej przeznaczyć go na stałe stanie puszek...?
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gtv0nn$p5s$1@news.interia.pl... [color=blue] > A wiem, to ta nowa metoda marnowania pasów ruchu na sporadyczny przejazd > autobusu.[/color]
Lepiej marnowac pas na przejazd 100 osob w jednym autobusie niz na stanie w korku kilkunastu osob w 10. samochodach.
-- ## Piotr Łotocki / [email]piotr@opn.org.pl[/email] Ojcowski Park Narodowy / [url]www.opn.org.pl[/url] ##
Piotr pisze:[color=blue] > Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości > news:gtv0nn$p5s$1@news.interia.pl... >[color=green] >> A wiem, to ta nowa metoda marnowania pasów ruchu na sporadyczny >> przejazd autobusu.[/color] > > Lepiej marnowac pas na przejazd 100 osob w jednym autobusie[/color]
Raz na pół godziny.
Piotr wrote:[color=blue] > Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości > news:gtv0nn$p5s$1@news.interia.pl... >[color=green] >> A wiem, to ta nowa metoda marnowania pasów ruchu na sporadyczny >> przejazd autobusu.[/color] > > Lepiej marnowac pas na przejazd 100 osob w jednym autobusie niz na > stanie w korku kilkunastu osob w 10. samochodach.[/color]
nieprawda. 1. to zakrawa na dyskryminację ludzi, którzy bynajmniej ZA DARMOCHĘ nie jeżdżą i płacą pierdolone podatki; może i więcej od tych w autobusach. 2. pusty pas ruchu, a obok dwa zapchane pasy, co często widać w Alejach, to największy idiotyzm speców od ruchu ulicznego. Po to się poszerza drogi i płaci za to wielkie sumy, żeby rozładować korki, a nie po to żeby dogodzić jakiejś grupie "uprzywilejowanych" ludków. 3. Ilosc zatrutego powietrza i zmarnowanego paliwa, która mogłaby zostać odzyskana poprzez użycie dodatkowego pasa ruchu tylko pokazuje jak koncepcje ochrony środowiska są pojmowane przez władze. od razu powiem, że to powinno być oprotestowane przez zielonych, ale przecież wiadomo, że te komuchy mają w dupie srodowisko, chodzi im tylko o kasę i stołki. moon
Moon pisze:[color=blue] > Piotr wrote:[color=green] >> Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości >> news:gtv0nn$p5s$1@news.interia.pl... >>[color=darkred] >>> A wiem, to ta nowa metoda marnowania pasów ruchu na sporadyczny >>> przejazd autobusu.[/color] >> >> Lepiej marnowac pas na przejazd 100 osob w jednym autobusie niz na >> stanie w korku kilkunastu osob w 10. samochodach.[/color] > > nieprawda. > 1. to zakrawa na dyskryminację ludzi, którzy bynajmniej ZA DARMOCHĘ nie > jeżdżą i płacą pierdolone podatki; może i więcej od tych w autobusach. > 2. pusty pas ruchu, a obok dwa zapchane pasy, co często widać w Alejach, > to największy idiotyzm speców od ruchu ulicznego. Po to się poszerza > drogi i płaci za to wielkie sumy, żeby rozładować korki, a nie po to > żeby dogodzić jakiejś grupie "uprzywilejowanych" ludków.[/color]
Tak mi przyszło do głowy: pusty pas jest marnowaniem miejsca. Dlaczego by nie wprowadzić mechanizmu rynkowego? Licencje na jazdę pasem "autobusowym". Płacisz 100-200-500 miesięcznie - i masz takie same prawa, jak autobus czy taksówka. Najfajniejsze: korzystają również jeżdżący "darmowymi" pasami, bo część samochodów przesiada się na "płatny". Teraz tylko tak dobrać opłaty, żeby "płatny się nie zapchał ( i broń Panie Boże nie dawać licencji radnym i reszcie politycznego zwierzyńca).
Normalnie: mamy dobro rzadkie, właściwym rozwiązaniem problemu racjonowania jest rynek.
pzdr
TRad
Moon pisze:[color=blue] > 1. to zakrawa na dyskryminację ludzi, którzy bynajmniej ZA DARMOCHĘ nie > jeżdżą i płacą pierdolone podatki; może i więcej od tych w autobusach.[/color]
Nie dyskryminacja kogokolwiek, a premiowanie tych, którzy nie zatruwają miasta. Weź pod uwagę, że buspas nie został wydzielony z istniejących pasów ogólnych. [color=blue] > 2. pusty pas ruchu, a obok dwa zapchane pasy, co często widać w Alejach, > to największy idiotyzm speców od ruchu ulicznego. Po to się poszerza > drogi i płaci za to wielkie sumy, żeby rozładować korki, a nie po to > żeby dogodzić jakiejś grupie "uprzywilejowanych" ludków.[/color]
Poszerzanie dróg prowadzi do intensyfikacji ruchu i w konsekwencji powrotu korków. [color=blue] > 3. Ilosc zatrutego powietrza i zmarnowanego paliwa, która mogłaby zostać > odzyskana poprzez użycie dodatkowego pasa ruchu tylko pokazuje jak > koncepcje ochrony środowiska są pojmowane przez władze.[/color]
Patrz punkt drugi.
Użytkownik "Tomasz Radko" <trad@interia.pl> napisał w wiadomości news:gtvnm2$ng9$1@news.interia.pl... [color=blue] > Raz na pół godziny.[/color]
A to nie wiedzialem, ze w Krakowie autobusy kursuja co pol godziny...
-- ## Piotr Łotocki / [email]piotr@opn.org.pl[/email] Ojcowski Park Narodowy / [url]www.opn.org.pl[/url] ##
vear wrote:[color=blue] > Moon pisze:[color=green] >> 1. to zakrawa na dyskryminację ludzi, którzy bynajmniej ZA DARMOCHĘ >> nie jeżdżą i płacą pierdolone podatki; może i więcej od tych w >> autobusach.[/color] > > Nie dyskryminacja kogokolwiek, a premiowanie tych, którzy nie > zatruwają miasta.[/color]
zatruwają i to jak! przez to, że blokują inne pasy przyczynają się do zwiększenia spalin. nic nie kumasz!
Weź pod uwagę, że buspas nie został wydzielony z[color=blue] > istniejących pasów ogólnych.[/color]
druga nieprawda. trzeci pas ruchu był zbudowany "od nowa" kilka lat temu i od razu przeznaczony na zmarnowanie.
[color=blue] > > Poszerzanie dróg prowadzi do intensyfikacji ruchu i w konsekwencji > powrotu korków.[/color]
bullshit. budowa dróg nie powoduje zwiększenia ilości samochodów. tak się aut nie robi,
moon
vear pisze: [color=blue][color=green] >> 2. pusty pas ruchu, a obok dwa zapchane pasy, co często widać w >> Alejach, to największy idiotyzm speców od ruchu ulicznego. Po to się >> poszerza drogi i płaci za to wielkie sumy, żeby rozładować korki, a >> nie po to żeby dogodzić jakiejś grupie "uprzywilejowanych" ludków.[/color] > > Poszerzanie dróg prowadzi do intensyfikacji ruchu i w konsekwencji > powrotu korków.[/color]
Do korków prowadzi niedostateczna ilość dróg.
pzdr
TRad
On 2009-05-08, Tomasz Radko <trad@interia.pl> wrote:[color=blue] > vear pisze: >[color=green][color=darkred] >>> 2. pusty pas ruchu, a obok dwa zapchane pasy, co często widać w >>> Alejach, to największy idiotyzm speców od ruchu ulicznego. Po to się >>> poszerza drogi i płaci za to wielkie sumy, żeby rozładować korki, a >>> nie po to żeby dogodzić jakiejś grupie "uprzywilejowanych" ludków.[/color] >> >> Poszerzanie dróg prowadzi do intensyfikacji ruchu i w konsekwencji >> powrotu korków.[/color] > > Do korków prowadzi niedostateczna ilość dróg.[/color]
Zapodaj przykład miasta z dostateczną ilością. :)
Pjongjang się nie liczy.
-- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: [url]http://wrzask.pl/[/url]
Jan Srzednicki pisze:[color=blue] > On 2009-05-08, Tomasz Radko <trad@interia.pl> wrote:[color=green] >> vear pisze: >>[color=darkred] >>>> 2. pusty pas ruchu, a obok dwa zapchane pasy, co często widać w >>>> Alejach, to największy idiotyzm speców od ruchu ulicznego. Po to się >>>> poszerza drogi i płaci za to wielkie sumy, żeby rozładować korki, a >>>> nie po to żeby dogodzić jakiejś grupie "uprzywilejowanych" ludków. >>> Poszerzanie dróg prowadzi do intensyfikacji ruchu i w konsekwencji >>> powrotu korków.[/color] >> Do korków prowadzi niedostateczna ilość dróg.[/color] > > Zapodaj przykład miasta z dostateczną ilością. :)[/color]
Im mniej kilometrów dróg na jednego mieszkańca z samochodem, tym większa gęstość ruchu. Elementarne.
pzdr
TRad
On 2009-05-08, Tomasz Radko <trad@interia.pl> wrote:[color=blue] > Jan Srzednicki pisze:[color=green] >> On 2009-05-08, Tomasz Radko <trad@interia.pl> wrote:[color=darkred] >>> vear pisze: >>> >>>>> 2. pusty pas ruchu, a obok dwa zapchane pasy, co często widać w >>>>> Alejach, to największy idiotyzm speców od ruchu ulicznego. Po to się >>>>> poszerza drogi i płaci za to wielkie sumy, żeby rozładować korki, a >>>>> nie po to żeby dogodzić jakiejś grupie "uprzywilejowanych" ludków. >>>> Poszerzanie dróg prowadzi do intensyfikacji ruchu i w konsekwencji >>>> powrotu korków. >>> Do korków prowadzi niedostateczna ilość dróg.[/color] >> >> Zapodaj przykład miasta z dostateczną ilością. :)[/color] > > Im mniej kilometrów dróg na jednego mieszkańca z samochodem, tym większa > gęstość ruchu. Elementarne.[/color]
Myślałeś o emigracji na Księżyc? Wiesz, ile tam będzie miejsca na drogi? Elementarne!
-- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: [url]http://wrzask.pl/[/url]
Jan Srzednicki pisze:[color=blue] > On 2009-05-08, Tomasz Radko <trad@interia.pl> wrote:[color=green] >> Jan Srzednicki pisze:[color=darkred] >>> On 2009-05-08, Tomasz Radko <trad@interia.pl> wrote: >>>> vear pisze: >>>> >>>>>> 2. pusty pas ruchu, a obok dwa zapchane pasy, co często widać w >>>>>> Alejach, to największy idiotyzm speców od ruchu ulicznego. Po to się >>>>>> poszerza drogi i płaci za to wielkie sumy, żeby rozładować korki, a >>>>>> nie po to żeby dogodzić jakiejś grupie "uprzywilejowanych" ludków. >>>>> Poszerzanie dróg prowadzi do intensyfikacji ruchu i w konsekwencji >>>>> powrotu korków. >>>> Do korków prowadzi niedostateczna ilość dróg. >>> Zapodaj przykład miasta z dostateczną ilością. :)[/color] >> Im mniej kilometrów dróg na jednego mieszkańca z samochodem, tym większa >> gęstość ruchu. Elementarne.[/color] > > Myślałeś o emigracji na Księżyc? Wiesz, ile tam będzie miejsca na drogi? > Elementarne![/color]
Wiesz, emigrować na Księżyc powinienes raczej Ty. Zero dróg. Zero samochodów. Zabierz ze sobą rower z przyczepką, będziesz miał zbiorkom.
pzdr
TRad
Dnia Fri, 08 May 2009 00:49:12 +0200, Tomasz Radko napisał(a): [color=blue][color=green] >> Lepiej marnowac pas na przejazd 100 osob w jednym autobusie[/color] > > Raz na pół godziny.[/color]
Tomku, przeginasz.
-- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|