ďťż
Będzie AOW
ďťż
Start
takie tam...
 
Wojewoda dziś powiedział, że minister podpisał decyzję o zmianie lokalizacji
AOW i w zasadzie można budować.
Znaczy - ukłony prezydenta w kierunku pisu spełniły swoje zadanie.
Trochę więcej: [url]http://www.infowroclaw.pl/index.php?c=22,1,348[/url]
Pozdr.
tz
---
Najlepsza strona Wrocławia
[url]http://www.INFOwroclaw.pl[/url]



> Wojewoda dziś powiedział, że minister podpisał decyzję o zmianie[color=blue]
> lokalizacji[/color]

O... A na jaką? To te mapki ze strony GDDKiA są nieważne?
--
___________________________________________MAT________


Użytkownik "Tomasz Zaród" <tomek@infowroclaw_antyspam.pl> napisał[color=blue]
> Wojewoda dziś powiedział, że minister podpisał decyzję o zmianie
> lokalizacji AOW i w zasadzie można budować.
> Znaczy - ukłony prezydenta w kierunku pisu spełniły swoje zadanie.[/color]

Jak milo czytac takie wiesci z rana. Dziekuje.
PS. Zdaje sie, ze przed wyborami samorzadowymi to PiS i PO klanialy sie
prezydentowi D., by sie z nimi focil :-)


Użytkownik "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> napisał w
wiadomości news:457e62ce$1@news.home.net.pl...[color=blue][color=green]
>> Wojewoda dziś powiedział, że minister podpisał decyzję o zmianie
>> lokalizacji[/color]
>
> O... A na jaką? To te mapki ze strony GDDKiA są nieważne?
> --[/color]

no przez Warszawke...;p



Dnia Mon, 11 Dec 2006 20:11:01 +0100, Tomasz Zaród napisał(a):[color=blue]
> Trochę więcej: [url]http://www.infowroclaw.pl/index.php?c=22,1,348[/url][/color]
Jeszcze więcej:
[url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3785771.html?skad=rss[/url]

--
Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]

Twój komputer też może być wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url]
Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]

"Tomasz Zaród" <tomek@infowroclaw_antyspam.pl> wrote in
news:elkadt$7ab$1@bandai.magma-net.pl:
[color=blue]
> Wojewoda dziś powiedział, że minister podpisał decyzję o zmianie
> lokalizacji AOW i w zasadzie można budować.
> Znaczy - ukłony prezydenta w kierunku pisu spełniły swoje zadanie.
> Trochę więcej: [url]http://www.infowroclaw.pl/index.php?c=22,1,348[/url][/color]

Jak sobie wyobraze to miasto bez tirow, to az sobie tego nie moge wyobrazic
:)

--
___//] ____ Wozik [url]http://wozik.com[/url]
|o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
`(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

"Za dwa albo trzy lata".
Taaa, na pewno. Może bym uwierzył, gdybym nie widział codziennie
Klecińskiej (co to chyba nawet kilometra nie ma), i to od dnia kiedy
zakończyli estakadę.

--
Cyneq

On 2006-12-12 11:46:32 +0100, Wozik <wozik@stone.pl> said:
[color=blue]
> Jak sobie wyobraze to miasto bez tirow, to az sobie tego nie moge wyobrazic :)[/color]
Tak zupełnie "bez" to ono znowu nie będzie. Niemniej godzinne stanie na
lewym pasie Grabiszyńskiej przy dojeździe do pl. Legionów powinno
przejść za te 3 lata do historii.

--
Elias

Użytkownik "Elias" <eliasu@wywaltoorange.peel> napisał w wiadomości
news:elmh89$jsc$1@opal.futuro.pl...[color=blue]
> On 2006-12-12 11:46:32 +0100, Wozik <wozik@stone.pl> said:
>[color=green]
>> Jak sobie wyobraze to miasto bez tirow, to az sobie tego nie moge
>> wyobrazic :)[/color]
> Tak zupełnie "bez" to ono znowu nie będzie. Niemniej godzinne stanie na
> lewym pasie Grabiszyńskiej przy dojeździe do pl. Legionów powinno przejść
> za te 3 lata do historii.[/color]

Naiwny.

On 2006-12-12 16:24:03 +0100, "MC" <m5c@go2.pl> said:
[color=blue]
> Naiwny.[/color]
Nie mówię, że wogóle znikną korki. Zniknie czołganie się w żółwim
tempie za tirami, przed które bez opamiętania wpychają się osobówki z
bardzo dumnymi ze swojej zaradności kierowcami. Jeśli taka kolejka
będzie składała się z samych prawie osobówek, to ruch będzie się
odbywał szybciej, bo tylko bardzo szybkim uda się wcisnąć w dużo
mniejsze luki.
Udaj się kiedyś na kładkę dla pieszych nad Grabiszyńską na wys. ul.
Kolejowej i poobserwuj sobie, co się tam wyrabia. Prawie identyczna
sytuacja jest na Hallera przed wjazdem w Klecińską, gdzie "operatywni"
wciskający się prawie uniemożliwiają dużym autom ruszenie. Słów ich
kierowców lecących w eter przez CB lepiej nie powtarzać.

--
Elias

Użytkownik "Elias" <eliasu@wywaltoorange.peel> napisał w wiadomości
news:elmk7d$rbe$1@opal.futuro.pl...[color=blue]
> On 2006-12-12 16:24:03 +0100, "MC" <m5c@go2.pl> said:
>[color=green]
>> Naiwny.[/color]
> Nie mówię, że wogóle znikną korki. Zniknie czołganie się w żółwim tempie
> za tirami, przed które bez opamiętania wpychają się osobówki z bardzo
> dumnymi ze swojej zaradności kierowcami. Jeśli taka kolejka będzie
> składała się z samych prawie osobówek, to ruch będzie się odbywał
> szybciej, bo tylko bardzo szybkim uda się wcisnąć w dużo mniejsze luki.[/color]

Usunięcie tirów na obwodnice jest jedną z wielu "urban legends". Tylko mała
część tirów jeździ tranzytem, większość ładuje lub rozładowuje tutaj. Więc
nie skorzystają z zaproszenia do jazdy obwodnicą. A takie wciskanie się,
aczkolwiek wkurzające, nie ma większego wpływu na istnienie korków. Bez tego
obrzydliwego zwyczaju istnałyby tak samo.
[color=blue]
> Udaj się kiedyś na kładkę dla pieszych nad Grabiszyńską na wys. ul.
> Kolejowej i poobserwuj sobie, co się tam wyrabia. Prawie identyczna[/color]

Z tego co piszesz wynika, że potrzeba Ci połączenia Zaporoskiej z Legnicką
na tyłach dworca świebodzkiego, z pominięciem ścisłego centrum. I takie coś
nawet było w planach tyle że zostało przesunięte na koniec kolejki. Przez
budowę innych, mniej efektywnych rzeczy, w tym AOW.

On 2006-12-12 17:28:29 +0100, "MC" <m5c@go2.pl> said:
[color=blue]
> Z tego co piszesz wynika, że potrzeba Ci połączenia Zaporoskiej z
> Legnicką na tyłach dworca świebodzkiego, z pominięciem ścisłego centrum.[/color]
Jak najbardziej przydałoby się.
[color=blue]
> I takie coś nawet było w planach tyle że zostało przesunięte na koniec
> kolejki. Przez budowę innych, mniej efektywnych rzeczy, w tym AOW.[/color]
AOW jest finansowane z zupełnie innych pieniędzy.

--
Elias

Użytkownik "Elias" <eliasu@wywaltoorange.peel> napisał w wiadomości
news:elmodh$6jm$1@opal.futuro.pl...[color=blue]
> On 2006-12-12 17:28:29 +0100, "MC" <m5c@go2.pl> said:
>[color=green]
>> Z tego co piszesz wynika, że potrzeba Ci połączenia Zaporoskiej z
>> Legnicką na tyłach dworca świebodzkiego, z pominięciem ścisłego centrum.[/color]
> Jak najbardziej przydałoby się.
>[color=green]
>> I takie coś nawet było w planach tyle że zostało przesunięte na koniec
>> kolejki. Przez budowę innych, mniej efektywnych rzeczy, w tym AOW.[/color][/color]
[color=blue]
> AOW jest finansowane z zupełnie innych pieniędzy.[/color]

Tamta trasa też mogłaby być budowana z "zupełnie innych pieniędzy".

MC napisał(a):[color=blue]
>
> Usunięcie tirów na obwodnice jest jedną z wielu "urban legends". Tylko
> mała część tirów jeździ tranzytem, większość ładuje lub rozładowuje
> tutaj.[/color]

Którędy zatem omijają nas TIRy jadące 5 lub 8. No chyba, że wszystkie
droig prowadzą do Wrocławia i mamy tu gigantyczne centrum logistyczne do
którego zmierzają ciężarówki.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski

Użytkownik "Mateusz Mirski" <Bez_Spamu_mattiz@interia.pl> napisał w
wiadomości news:elmv2m$uv6$1@news.onet.pl...[color=blue]
> MC napisał(a):[color=green]
>>
>> Usunięcie tirów na obwodnice jest jedną z wielu "urban legends". Tylko
>> mała część tirów jeździ tranzytem, większość ładuje lub rozładowuje
>> tutaj.[/color]
>
> Którędy zatem omijają nas TIRy jadące 5 lub 8.[/color]

Zapytaj w sztabie kryzysowym. Oni coś kombinowali z objazdami. Nie wiem czy
z sukcesem..
[color=blue]
> No chyba, że wszystkie droig prowadzą do Wrocławia i mamy tu gigantyczne
> centrum logistyczne do którego zmierzają ciężarówki.[/color]

Co chciałeś przez to powiedzieć? Nie wszystkie drogi prowadzą do Wrocławia i
całe szczęście. I co ma z tego wynikać?

Tomasz Zaród naciapał:
[color=blue]
> [url]http://www.infowroclaw.pl/index.php?c=22,1,348[/url][/color]

ok, fajnie... a co ze wschodnią częścia Wrocławia, za którego Cara
zrobią tam obwodnicę?;-)

Pozdrawiam serdecznie.

--
..lamer

Dnia Tue, 12 Dec 2006 21:03:53 +0100, MC napisał(a):
[color=blue]
> Zapytaj w sztabie kryzysowym. Oni coś kombinowali z objazdami. Nie wiem czy
> z sukcesem..[/color]

Kombinowali z objazdami DK8 do Warszawy. Jest jeszcze DK5 na Poznań.
Tranzyt z pierwszej zatyka Grunwald/Wyszyńskiego, z drugiej
Hallera/Milenijny, o ile tirolot nie zrobi sobie gdzieś objazdu. Przy
okazji miasto pozbędzie się w ten sposób części osobówek które są tylko
przejazdem.
[color=blue]
> Co chciałeś przez to powiedzieć? Nie wszystkie drogi prowadzą do Wrocławia i
> całe szczęście. I co ma z tego wynikać?[/color]

Że TIR-y chętnie by ominęły nasze korki gdyby mogły. Posłuchaj czasem CB.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

MC <m5c@go2.pl> wrote:
: Użytkownik "Elias" <eliasu@wywaltoorange.peel> napisał w wiadomości
: news:elmk7d$rbe$1@opal.futuro.pl...
: > On 2006-12-12 16:24:03 +0100, "MC" <m5c@go2.pl> said:
: >
: >> Naiwny.
: > Nie mówię, że wogóle znikną korki. Zniknie czołganie się w żółwim tempie
: > za tirami, przed które bez opamiętania wpychają się osobówki z bardzo
: > dumnymi ze swojej zaradności kierowcami. Jeśli taka kolejka będzie
: > składała się z samych prawie osobówek, to ruch będzie się odbywał
: > szybciej, bo tylko bardzo szybkim uda się wcisnąć w dużo mniejsze luki.

: Usunięcie tirów na obwodnice jest jedną z wielu "urban legends". Tylko mała
: część tirów jeździ tranzytem, większość ładuje lub rozładowuje tutaj. Więc
: nie skorzystają z zaproszenia do jazdy obwodnicą. A takie wciskanie się,

Skorzystają.

"Obwodnica, biegnąca z Kątów Wrocławskich do Długołęki, będzie miała 3
pasy w każdym kierunku, 7 zjazdów i 20 mostów."

A to znaczy, że wjadą sobie do Wrocławia tym zjazdem, który będzie
najbliższy ich punktom docelowym i nie będą korkować centrum. Poza tym
w tej chwili też wiele jadących z tras 5/8 wcale nie omija Wrocławia,
tylko usiłuje oszczędzić na odległości i pcha się przez Wrocław

--
_________
(_ _' __) Tomasz R. Surmacz, * -------------- * tsurmacz @ict.pwr.wroc.pl
| (__ \ [url]http://www.ict.pwr.wroc.pl/~tsurmacz/[/url] ** Home: ts@ wroc,apk,net
|__(____/ This post brought to you by the letters f, y, and the number i.


..lamer napisał(a):
[color=blue]
> ok, fajnie... a co ze wschodnią częścia Wrocławia, za którego Cara
> zrobią tam obwodnicę?;-)[/color]

Tam nie bedzie obwodnicy - po prostu nie bedzie potrzebna. Tam bedzie
droga wojewódzka Długołęka - Łany - Bielany.

k.

kwieciu naciapał:
[color=blue]
> Tam nie bedzie obwodnicy - po prostu nie bedzie potrzebna. Tam bedzie
> droga wojewódzka Długołęka - Łany - Bielany.[/color]

jak dla mnie mogą to nazwać roklostradą... pytam kiedy?:-)

Pozdrawiam serdecznie.

--
..lamer

".lamer" <lamer@fake.pl> wrote in
news:Xns9897EE64B8E6Blamerfakepl@127.0.0.1:
[color=blue][color=green]
>> Tam nie bedzie obwodnicy - po prostu nie bedzie potrzebna. Tam bedzie
>> droga wojewódzka Długołęka - Łany - Bielany.[/color]
>
> jak dla mnie mogą to nazwać roklostradą... pytam kiedy?:-)[/color]

Tez mnie to interesuje, bo we wrzesniu 2007 przeprowadzam sie do Gajkowa.

--
___//] ____ Wozik [url]http://wozik.com[/url]
|o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
`(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

Wozik pisał więc napisał:
[color=blue]
> Tez mnie to interesuje, bo we wrzesniu 2007 przeprowadzam sie do
> Gajkowa.[/color]

o będziem sąsiadami:-)

Pozdrawiam serdecznnie.
--
..lamer

Użytkownik "Tomasz R. Surmacz" <tsurmacz@spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> napisał
w wiadomości news:eln61k$46u$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
[color=blue]
> : > Nie mówię, że wogóle znikną korki. Zniknie czołganie się w żółwim
> tempie
> : > za tirami, przed które bez opamiętania wpychają się osobówki z bardzo
> : > dumnymi ze swojej zaradności kierowcami. Jeśli taka kolejka będzie
> : > składała się z samych prawie osobówek, to ruch będzie się odbywał
> : > szybciej, bo tylko bardzo szybkim uda się wcisnąć w dużo mniejsze
> luki.
>
> : Usunięcie tirów na obwodnice jest jedną z wielu "urban legends". Tylko
> mała
> : część tirów jeździ tranzytem, większość ładuje lub rozładowuje tutaj.
> Więc
> : nie skorzystają z zaproszenia do jazdy obwodnicą. A takie wciskanie się,
>
> Skorzystają.
>
> "Obwodnica, biegnąca z Kątów Wrocławskich do Długołęki, będzie miała 3
> pasy w każdym kierunku, 7 zjazdów i 20 mostów."[/color]
[color=blue]
> A to znaczy, że wjadą sobie do Wrocławia tym zjazdem, który będzie
> najbliższy ich punktom docelowym i nie będą korkować centrum. Poza tym[/color]

Znam teksty z reklamówek, ale chodzi o to żeby uruchomić swoje szare
komórki. Porównaj np z tym:
"Wiosną rozpocznie się budowa autostradowej obwodnicy Wrocławia -
zapowiedział w poniedziałek wojewoda dolnośląski Krzysztof Grzelczyk. Droga
będzie szersza, niż początkowo planowano - zamiast dwóch pasów w każdą
stronę będzie miała po trzy.
Droga będzie tak szeroka od węzła Nowa Wieś Wrocławska (skrzyżowanie z
autostradą A4) do węzła Widawa (wylot z Wrocławia w kierunku Poznania)."
źródło: [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3785771.html[/url]

Więc trzech pasów nie będzie na całej długości, i to już powino Ci dać do
myślenia, że z tym tekstem nie jest wszystko w porządku. Nie ma powodu
bezkrytycznie wierzyć we wszystko co piszą goście od dróg.
Wracając do tematu, to conajmniej połowy miasta nie da sie osiągnąć z AOW
bez przejeżdżania przez centrum. Spojrzyj na mapę.
[color=blue]
> w tej chwili też wiele jadących z tras 5/8 wcale nie omija Wrocławia,
> tylko usiłuje oszczędzić na odległości i pcha się przez Wrocław[/color]

Tego nie wiemy. Inni twierdzą, że omijają miasto jak mogą żeby nie tracić
czasu. Którym przyznasz rację? Nie ma sensu wnioskować na tak wątłych
podstawach.

In <news:eln61k$46u$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Tomasz R. Surmacz wrote:
[color=blue]
> A to znaczy, że wjadą sobie do Wrocławia tym zjazdem, który będzie
> najbliższy ich punktom docelowym i nie będą korkować centrum. Poza tym
> w tej chwili też wiele jadących z tras 5/8 wcale nie omija Wrocławia,
> tylko usiłuje oszczędzić na odległości i pcha się przez Wrocław[/color]

Ryzykowna teza zważywszy na to, iż obwodnica ma być płatna.

--
Perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Perian napisał(a):

[...]
[color=blue]
> Ryzykowna teza zważywszy na to, iż obwodnica ma być płatna.[/color]

Jeżeli to prawda (bo nie słyszałem jeszcze o płatnej obwodnicy
żadnego miasta) to jest to typowy przykład strzelania sobie samemu
w nogę z broni automatycznej... ;P

j.

--
[url]http://www.BSGwTVP.info[/url] - Battlestar Galactica w TVP2
Najlepszy serial sci-fi ostatnich lat nareszcie w Polsce!
Nie przegap - powiadom przyjaciół o ataku Cylonów!
Jeszcze dziś podpisz apel do telewizji o zmianę pory emisji!

".lamer" <lamer@fake.pl> wrote in
news:Xns98988477A27A5lamerfakepl@127.0.0.1:
[color=blue][color=green]
>> Tez mnie to interesuje, bo we wrzesniu 2007 przeprowadzam sie do
>> Gajkowa.[/color]
>
> o będziem sąsiadami:-)
>
> Pozdrawiam serdecznnie.[/color]

Jaka ulica?

--
___//] ____ Wozik [url]http://wozik.com[/url]
|o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
`(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

In <news:slrneo045e.6sj.januszek@lexx.eu.org>, januszek wrote:
[color=blue]
> Jeżeli to prawda (bo nie słyszałem jeszcze o płatnej obwodnicy
> żadnego miasta) to jest to typowy przykład strzelania sobie samemu
> w nogę z broni automatycznej... ;P[/color]

O ile wiem, to plany się nie zmieniły i będzie płatna. Kogo w Warszawie
interesuje, jaką obwodnicę będzie miał Wrocław? Byle miał, takie to
myślenie kretynów.

--
Perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Dnia Wed, 13 Dec 2006 15:21:19 +0000 (UTC), Perian napisał(a):
[color=blue]
> O ile wiem, to plany się nie zmieniły i będzie płatna. Kogo w Warszawie
> interesuje, jaką obwodnicę będzie miał Wrocław? Byle miał, takie to
> myślenie kretynów.[/color]

Z tego co kojarzę (choć może być to na zasadzie, że znajomy znajomego,
więc głowy nie daję ;) to miała być bezpłatna dla mieszkańców Wrocławia.
Ale co mi po tym, jak mam rejestrację PL ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

januszek <januszek@polska.irc.pl> wrote:[color=blue]
> Perian napisał(a):
>
> [...]
>[color=green]
> > Ryzykowna teza zważywszy na to, iż obwodnica ma być płatna.[/color]
>
> Jeżeli to prawda (bo nie słyszałem jeszcze o płatnej obwodnicy
> żadnego miasta) to jest to typowy przykład strzelania sobie samemu
> w nogę z broni automatycznej... ;P[/color]

Ale juz widze jak wszyscy beda jezdzic z Nowej Wsi Wroclawskiej do Widawy.
Obecnie nawet Milenijny nie jest zapchany a tu sie buduje jeszcze jeden
mostek. Nie lepiej wybudowac cos na wschodzie? Bo najblizszy most
przez Odre to Olawa (nie liczac kolejowego).

--
[url]http://kasia.asi.pwr.wroc.pl/[/url] - Zdjecia Walbrzycha i okolic.

Wozik pisał więc napisał:
[color=blue]
> Jaka ulica?[/color]

Wiocha dalej:-)

Pozdrawiam.
--
..lamer

Użytkownik "decomposed06" <decomposed06@transport.wroc.biz.invalid> napisał
w wiadomości news:s5m554-ofq.ln1@aborticide.art.pl...
[color=blue]
> Ale juz widze jak wszyscy beda jezdzic z Nowej Wsi Wroclawskiej do Widawy.
> Obecnie nawet Milenijny nie jest zapchany a tu sie buduje jeszcze jeden
> mostek. Nie lepiej wybudowac cos na wschodzie? Bo najblizszy most
> przez Odre to Olawa (nie liczac kolejowego).[/color]

Nie doszukuj sie w przebiegu AOW treści merytorycznej, ona od powstania
pomysłu do ustalenia przebiegu ma całkiem inny charakter.


decomposed06 napisał(a):
[color=blue]
> Ale juz widze jak wszyscy beda jezdzic z Nowej Wsi Wroclawskiej do Widawy.
> Obecnie nawet Milenijny nie jest zapchany a tu sie buduje jeszcze jeden
> mostek. Nie lepiej wybudowac cos na wschodzie? Bo najblizszy most
> przez Odre to Olawa (nie liczac kolejowego).[/color]

tyle ze Milenijny narazie jest nie obciazony bo za nim konczy sie
obwodnica srodmiejska - jak pociagna ta obwodnice dalej na polnoc i w
kierunku warszawy to zobaczysz ile tam aut sie pojawi!
a na wschodzie to rzeczywiscie powinni cos tam wkoncu zrobic - Ciekawe
kiedy wezma sie za "powiatowke" noi kiedy na wysokosci biskupina odre
cos przetnie zeby zamknac srodmiejska?
pozdro

In <news:phdlekiid2xy.6cw87dslhxdx.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło
wrote:
[color=blue]
> Z tego co kojarzę (choć może być to na zasadzie, że znajomy znajomego,
> więc głowy nie daję ;) to miała być bezpłatna dla mieszkańców Wrocławia.[/color]

1. ciekawe jak poznasz, że jedzie mieszkaniec Wrocławia
2. g* to da, skoro AOW ma służyć do ominięcia miasta a nie komunikacji
wewnątrzmiejskiej.
[color=blue]
> Ale co mi po tym, jak mam rejestrację PL ;)[/color]

Rozpoznawanie po rejestracji, skąd jest kierowca jest równie głupie, jak
pomysł płatnej obwodnicy ;)

--
Perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Perian wrote:
[color=blue]
>
> Ryzykowna teza zważywszy na to, iż obwodnica ma być płatna.
>[/color]

A możesz podać źródło tej informacji (jakąś strone www)? Pierwszy raz
słyszę, aby AOW miała być płatna...

Dnia Wed, 13 Dec 2006 18:27:05 +0000 (UTC), Perian napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Z tego co kojarzę (choć może być to na zasadzie, że znajomy znajomego,
>> więc głowy nie daję ;) to miała być bezpłatna dla mieszkańców Wrocławia.[/color]
>
> 1. ciekawe jak poznasz, że jedzie mieszkaniec Wrocławia[/color]

Prosto, ale bez sensu - po rejestracji

Skuteczniej, ale drożej - bramki wyzwalane przez radiowe chipy wydawane
(najpewniej odpłatnie) tylko osobom zameldowanym we Wrocławiu i
deaktywowane przy wymeldowaniu.
[color=blue]
> 2. g* to da, skoro AOW ma służyć do ominięcia miasta a nie komunikacji
> wewnątrzmiejskiej.[/color]

Część ruchu miejskiego mogłaby spokojnie wziąć na siebie, szczególnie
ludzi którzy muszą dojeżdżać do pracy przez całe miasto. Wielu by pewnie
wybrało nawet nadłożenie drogi w zamian za szybki i bezstresowy dojazd.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

In <news:1kol1uty9tz6p.175l7u71c9pyk$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło
wrote:
[color=blue]
> Część ruchu miejskiego mogłaby spokojnie wziąć na siebie, szczególnie
> ludzi którzy muszą dojeżdżać do pracy przez całe miasto. Wielu by pewnie
> wybrało nawet nadłożenie drogi w zamian za szybki i bezstresowy dojazd.[/color]

Korki na bramkach będą odstraszać ;)

--
Perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:elpiib$co$1@nemesis.news.tpi.pl>, OB wrote:
[color=blue]
> A możesz podać źródło tej informacji (jakąś strone www)? Pierwszy raz
> słyszę, aby AOW miała być płatna...[/color]

Ja nigdy nie słyszałem, żeby miała być bezpłatna (nie liczę wypowiedzi
polityków).

A źródło (link może się złamać):
[url]http://www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_wroclaw/budowa_autostradowej_obwodnicy_wroclawia//index.php[/url]

Budowa PPO i SPO wprost to wskazują.

--
Perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Dnia Wed, 13 Dec 2006 19:33:30 +0000 (UTC), Perian napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Część ruchu miejskiego mogłaby spokojnie wziąć na siebie, szczególnie
>> ludzi którzy muszą dojeżdżać do pracy przez całe miasto. Wielu by pewnie
>> wybrało nawet nadłożenie drogi w zamian za szybki i bezstresowy dojazd.[/color]
>
> Korki na bramkach będą odstraszać ;)[/color]

Może ktoś ruszy głową i zainstaluje system płatności przez takie właśnie
bezprzewodowe cusie - dzięki temu przejeżdżasz bez korków. W Danii zwie się
to AFAIR ProBIZZ i znajdziesz je na wielkim moście, przy promach itp.
Wystarczy zwolnić do ~20km/h.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys.nospam@nospam.leszno.edu.pl> napisał w
wiadomości news:1kol1uty9tz6p.175l7u71c9pyk$.dlg@40tude.net...
[color=blue]
> Część ruchu miejskiego mogłaby spokojnie wziąć na siebie, szczególnie
> ludzi którzy muszą dojeżdżać do pracy przez całe miasto.[/color]

Przy takim przebiegu?
[color=blue]
> Wielu by pewnie
> wybrało nawet nadłożenie drogi w zamian za szybki i bezstresowy dojazd.[/color]

Do AOW też trzeba dojechać.

Użytkownik "boru" <borru@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1166033962.233102.47330@j72g2000cwa.googlegroups.com...
[color=blue][color=green]
>> Ale juz widze jak wszyscy beda jezdzic z Nowej Wsi Wroclawskiej do
>> Widawy.
>> Obecnie nawet Milenijny nie jest zapchany a tu sie buduje jeszcze jeden
>> mostek. Nie lepiej wybudowac cos na wschodzie? Bo najblizszy most
>> przez Odre to Olawa (nie liczac kolejowego).[/color][/color]
[color=blue]
> tyle ze Milenijny narazie jest nie obciazony bo za nim konczy sie
> obwodnica srodmiejska - jak pociagna ta obwodnice dalej na polnoc i w
> kierunku warszawy to zobaczysz ile tam aut sie pojawi![/color]

Ile?

Dnia Wed, 13 Dec 2006 19:34:18 +0000 (UTC), Perian napisał(a):
[color=blue]
> A źródło (link może się złamać):
> [url]http://www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_wroclaw/budowa_autostradowej_obwodnicy_wroclawia//index.php[/url]
>
> Budowa PPO i SPO wprost to wskazują.[/color]

Plus legenda mapek na dole strony :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Dnia Wed, 13 Dec 2006 21:12:26 +0100, MC napisał(a):[color=blue]
> Przy takim przebiegu?[/color]
A co? przez centrum miała iść?
[color=blue]
> Do AOW też trzeba dojechać.[/color]
Ja będę miał jakieś 3 minuty :-)

--
Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]

Twój komputer też może być wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url]
Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]

Borys Pogoreło naciapał:
[color=blue]
> Prosto, ale bez sensu - po rejestracji[/color]

fakt.. to metoda bez sensu. Ilu wrocławskich przedsiębiorców ma auto w
leasingu?

Pozdrawiam serdecznie.

--
..lamer

Użytkownik "Pooh" <news@nospam.pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
news:1rn4w9zxxqqnc$.dlg@pooh.priv.pl...[color=blue]
> Dnia Wed, 13 Dec 2006 21:12:26 +0100, MC napisał(a):[color=green]
>> Przy takim przebiegu?[/color]
> A co? przez centrum miała iść?[/color]

Jeśli według Borys Pogoreło "Część ruchu miejskiego mogłaby spokojnie wziąć
na siebie", to musiałaby być bliżej centrum.[color=blue]
>[color=green]
>> Do AOW też trzeba dojechać.[/color]
> Ja będę miał jakieś 3 minuty :-)[/color]

Sam nie zapełnisz wszystkich pasów.

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys.nospam@nospam.leszno.edu.pl> napisał w
wiadomości news:146sr78pn39vi$.1ov15xgni7mcr$.dlg@40tude.net...
[color=blue]
> Plus legenda mapek na dole strony :)[/color]

Nie widzę tej legendy za to na górze pisze takie coś:
"Zadanie jest realizowane w oparciu o Ustawę z dnia 27 października 1994 r.
o autostradach płatnych"

Dnia Wed, 13 Dec 2006 21:31:59 +0100, MC napisał(a):
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Przy takim przebiegu?[/color]
>> A co? przez centrum miała iść?[/color]
>
> Jeśli według Borys Pogoreło "Część ruchu miejskiego mogłaby spokojnie wziąć
> na siebie", to musiałaby być bliżej centrum.[/color]

Ruch miejski składa się również z samochodów, które chcą przedostać się do
innej części miasta i o nich cały czas piszę. A moje imię się odmienia ;)
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Do AOW też trzeba dojechać.[/color]
>> Ja będę miał jakieś 3 minuty :-)[/color]
>
> Sam nie zapełnisz wszystkich pasów.[/color]

W kupie siła ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Dnia Wed, 13 Dec 2006 21:35:18 +0100, MC napisał(a):
[color=blue]
> Nie widzę tej legendy za to na górze pisze takie coś:
> "Zadanie jest realizowane w oparciu o Ustawę z dnia 27 października 1994 r.
> o autostradach płatnych"[/color]

Na dole map jest napisane "Obwodnica Wrocławia, odcinek autostrady płatnej
A-4 od km .... do km ....".

Tak więc moi drodzy wyciągamy portfele... ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys.nospam@nospam.leszno.edu.pl> napisał w
wiadomości news:39i2fi4gfory$.xwv3tiyan1e6.dlg@40tude.net...
[color=blue]
> Ruch miejski składa się również z samochodów, które chcą przedostać się do
> innej części miasta i o nich cały czas piszę.[/color]

Oczywiście, ale niekoniecznie AOW jest im po drodze. Nawet rzadko któremu.
[color=blue]
> A moje imię się odmienia ;)[/color]

Przepraszam, wklejałem ...
[color=blue][color=green]
>> Sam nie zapełnisz wszystkich pasów.[/color]
>
> W kupie siła ;)[/color]

Na razie ta kupa jest o skarbonce.

Dnia Wed, 13 Dec 2006 23:22:23 +0100, MC napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Ruch miejski składa się również z samochodów, które chcą przedostać się do
>> innej części miasta i o nich cały czas piszę.[/color]
>
> Oczywiście, ale niekoniecznie AOW jest im po drodze. Nawet rzadko któremu.[/color]

A skąd wiesz? ;)

AOW otoczy pół miasta, praktycznie połowa 'dzielnic' będzie miała do niej
łatwy dojazd - ludzie naprawdę nie pracują 100 metrów od domu.. :)

Mi tam rybka, bo mieszkam na Biskupinie i swoje muszę odstać z każdej
strony, ale współczuję np. tym z Psiego Pola którzy pracują gdzieś na
południu. Pewnie woleliby nawet wjeżdżać z okolic lotniska, byle nie
przebijać się przez miasto (nawet jak się skończą remonty do czasu
powstania obwodnicy).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys.nospam@nospam.leszno.edu.pl> napisał w
wiadomości news:1mrm6w7fdt7ws.1op5wsblc60gs$.dlg@40tude.net...[color=blue]
> Dnia Wed, 13 Dec 2006 23:22:23 +0100, MC napisał(a):
>[color=green][color=darkred]
>>> Ruch miejski składa się również z samochodów, które chcą przedostać się
>>> do
>>> innej części miasta i o nich cały czas piszę.[/color]
>>
>> Oczywiście, ale niekoniecznie AOW jest im po drodze. Nawet rzadko
>> któremu.[/color]
>
> A skąd wiesz? ;)[/color]

Bo w mieście, które ma regularny, okrągły kształt, ludzie na ogół poruszają
się w kierunku od lub do centrum. W centrum mają cel podróży lub przez
centrum jadą do innych dzielnic najkrótszą drogą. Jednym słowem poruszają
się radialnie. Dla tej większości trasa obwodowa położona tak daleko od
centrum nie rozwiąże żadnego z ich problemów.
[color=blue]
> AOW otoczy pół miasta, praktycznie połowa 'dzielnic' będzie miała do niej
> łatwy dojazd - ludzie naprawdę nie pracują 100 metrów od domu.. :)[/color]

Patrzyłeś na mapę?[color=blue]
>
> Mi tam rybka, bo mieszkam na Biskupinie i swoje muszę odstać z każdej
> strony, ale współczuję np. tym z Psiego Pola którzy pracują gdzieś na
> południu. Pewnie woleliby nawet wjeżdżać z okolic lotniska, byle nie
> przebijać się przez miasto (nawet jak się skończą remonty do czasu
> powstania obwodnicy).[/color]

Ale z całym szacunkiem do Psiego Pola ale to jednak margines. A psiepolaków
pracujących w Bielanach to margines do kwadratu.

Dnia Wed, 13 Dec 2006 23:53:14 +0100, MC napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> AOW otoczy pół miasta, praktycznie połowa 'dzielnic' będzie miała do niej
>> łatwy dojazd - ludzie naprawdę nie pracują 100 metrów od domu.. :)[/color]
>
> Patrzyłeś na mapę?[/color]

Oczywiście.
[color=blue][color=green]
>> Mi tam rybka, bo mieszkam na Biskupinie i swoje muszę odstać z każdej
>> strony, ale współczuję np. tym z Psiego Pola którzy pracują gdzieś na
>> południu. Pewnie woleliby nawet wjeżdżać z okolic lotniska, byle nie
>> przebijać się przez miasto (nawet jak się skończą remonty do czasu
>> powstania obwodnicy).[/color]
>
> Ale z całym szacunkiem do Psiego Pola ale to jednak margines. A psiepolaków
> pracujących w Bielanach to margines do kwadratu.[/color]

Psie Pole, cała północ, Pilczyce/Kuźniki/Maślice, Muchobór, Oporów,
Klecina, Bielany.. Taki margines? Z tych radialnych wielu na pewno przełoży
wygodę nad tłuczenie się taką Pułaskiego. Do tego dochodzą wszyscy którzy
będą chcieli dostać się do nowobudowanych zakładów - tego jakoś nikt nie
uwzględnił. Samo LG to tysiące ludzi których trzeba będzie co dzień jakoś
przerzucić do Kobierzyc.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys.nospam@nospam.leszno.edu.pl> napisał w
wiadomości news:gz0pvata1880.fy1icqawco6p$.dlg@40tude.net...
[color=blue]
> Psie Pole, cała północ, Pilczyce/Kuźniki/Maślice, Muchobór, Oporów,
> Klecina, Bielany.. Taki margines?[/color]

Oczywiście, że margines i weź pod uwage, że nie tylko początek ale i koniec
podróży musiałby być w tych rejonach. Więc ten udział należałoby podnieść do
kwadratu, tak jak pisałem. Jeśli ten odsetek to 10% miasta, to do kwadtatu
daje 1%. To jest ta cześć mieszkańców która rzeczywiście skorzysta z AOW.
[color=blue]
> Z tych radialnych wielu na pewno przełoży
> wygodę nad tłuczenie się taką Pułaskiego.[/color]

Za pieniądze na AOW można niejedną Pułaskiego zmodernizować.
[color=blue]
> Do tego dochodzą wszyscy którzy
> będą chcieli dostać się do nowobudowanych zakładów - tego jakoś nikt nie
> uwzględnił. Samo LG to tysiące ludzi których trzeba będzie co dzień jakoś
> przerzucić do Kobierzyc.[/color]

Mieszkańcy Wrocławia podróżują dziennie z pół miliona, a może milion razy.
Według kierunków o których pisałem. Ty im przeciwstawiasz kilka, góra
kilkanaście tysięcy podróży. To nie ta skala.

Borys Pogoreło <borys.nospam@nospam.leszno.edu.pl> wrote:
: Dnia Wed, 13 Dec 2006 18:27:05 +0000 (UTC), Perian napisał(a):

: >> Z tego co kojarzę (choć może być to na zasadzie, że znajomy znajomego,
: >> więc głowy nie daję ;) to miała być bezpłatna dla mieszkańców Wrocławia.
: >
: > 1. ciekawe jak poznasz, że jedzie mieszkaniec Wrocławia

: Prosto, ale bez sensu - po rejestracji

Owszem, bez sensu.

Sądząc po układzie planowanej AOW oraz jej połączenia z A4 (która też ma
być płatna) oraz tym, jak już teraz wyglądają wszystkie zjazdy z A4
między Wrocławiem a Gliwicami, działać to będzie tak, że przy wjeździe
kierowca dostaje bilecik, a płaci dopiero przy wyjeździe - kwotę zależną
od przejechanych kilometrów, wynikającą wprost z tego, co ma wydrukowane
na bileciku (innym na każdym wjeździe).

Nie ma żadnych technicznych przeciwskazań, żeby bilecik wydany na jednym z
wjazdów na AOW uprawniał do bezpłatnego wyjazdu na wszystkich innych
wyjazdach z AOW, a płacić trzeba by dopiero na dalszych zjazdach.

Tylko że znając życie, to pewnie skończy się na płaceniu za wszystko.

: Skuteczniej, ale drożej - bramki wyzwalane przez radiowe chipy wydawane
: (najpewniej odpłatnie) tylko osobom zameldowanym we Wrocławiu i
: deaktywowane przy wymeldowaniu.

Raczej - wydawane ("sprzedawane", tak jak się "sprzedaje" telefon z
abonamentem) wszystkim, którzy z autostrady korzystają często i wolą
wjeżdżać/wyjeżdżać z niej szybciej, a płatności regulować co miesiąc
(za odcinki płatne). Dlaczego miałoby to tyczyć tylko mieszkańców
Wrocławia, a nie tych, co korzystają wyłącznie z odcinka AOW?

--
_________
(_ _' __) Tomasz R. Surmacz PGP 56A1520D [email]tsurmacz@ict.pwr,wroc.pl[/email]
| (__ \ Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to
|__(____/ tylko możliwe, i ani trochę prościej. Albert Einstein.

Dnia Wed, 13 Dec 2006 21:31:59 +0100, MC napisał(a):[color=blue]
> Sam nie zapełnisz wszystkich pasów.[/color]
Sam w tej okolicy nie mieszkam.

--
Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]

Twój komputer też może być wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url]
Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]

Dnia Wed, 13 Dec 2006 23:53:14 +0100, MC napisał(a):
[color=blue]
> lub przez centrum jadą do innych dzielnic najkrótszą drogą.[/color]
Tak robią bo bez sensu było by jechać dłuższą skoro muszą tyle samo odstać
w korkach.
Jak będzie AOW, wybiorą dłuższą drogę bo będzie szybsza.
[color=blue]
> się radialnie. Dla tej większości trasa obwodowa położona tak daleko od
> centrum nie rozwiąże żadnego z ich problemów.[/color]
Rozwiąże. Będą mieli więcej miejsca na ulicach bo część ruchu (lokalnego +
tranzyt) przejmie AOW.

--
Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]

Twój komputer też może być wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url]
Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]

Dnia Thu, 14 Dec 2006 00:00:04 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):[color=blue]
> Samo LG to tysiące ludzi których trzeba będzie co dzień jakoś
> przerzucić do Kobierzyc.[/color]
Patrzyłeś na mapę?

W Bielanach powstało potężne centrum logistyczne
[url]http://www.industrial.pl/magazyn/25_prologis_park_wroclaw_pl.html[/url]
Na zdjęciu to te wszystkie hale poza tą w lewym górnym rogu (Centrum
Bielany II). W sumie jest tam ponad 200 doków załadowczych.
Sporo ciężarówek jadących z/do tego miejsca pojedzie właśnie AOW.

--
Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]

Twój komputer też może być wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url]
Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]

Dnia Thu, 14 Dec 2006 01:32:14 +0100, MC napisał(a):[color=blue]
> Za pieniądze na AOW można niejedną Pułaskiego zmodernizować.[/color]
Zrobić ją piętrową, żeby przepustowość zwiększyć? :->

--
Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]

Twój komputer też może być wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url]
Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]

Perian <perianWYTNIJTO@interia.pl> wrote in
news:12d6v2vmlbdiz$.dlg@perian.pl:
[color=blue]
> Ryzykowna teza zważywszy na to, iż obwodnica ma być płatna.[/color]

Przeciez TIRy i tak placa za korzystanie z drog krajowych.

--
___//] ____ Wozik [url]http://wozik.com[/url]
|o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
`(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

Dnia 14 Dec 2006 00:41:06 GMT, Tomasz R. Surmacz napisał(a):
[color=blue]
> Nie ma żadnych technicznych przeciwskazań, żeby bilecik wydany na jednym z
> wjazdów na AOW uprawniał do bezpłatnego wyjazdu na wszystkich innych
> wyjazdach z AOW, a płacić trzeba by dopiero na dalszych zjazdach.[/color]

Pewnie zasłonią się tym, że ludzie by wjeżdżali na następnym wjeździe od
skrzyżowania z A-4 i zjeżdżali na przedostatnim nie płacąc nic. Tak jak
robią (robili? nie wiem jak z bramkami teraz) na odcinku Kraków-Katowice by
płacić połowę tylko za wjazd lub wyjazd.
[color=blue]
> Raczej - wydawane ("sprzedawane", tak jak się "sprzedaje" telefon z
> abonamentem) wszystkim, którzy z autostrady korzystają często i wolą
> wjeżdżać/wyjeżdżać z niej szybciej, a płatności regulować co miesiąc
> (za odcinki płatne). Dlaczego miałoby to tyczyć tylko mieszkańców
> Wrocławia, a nie tych, co korzystają wyłącznie z odcinka AOW?[/color]

To samo pytanie można postawić zarządzającym wcześniej wspomnianym płatnym
odcinkiem - w ich przypadku 'abonament' to bodajże zakup 100 biletów ze
zniżką 10% czy coś równie promocyjnego. Chyba że jeździsz czymś o DMC>3.5t
;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Osoba przedstawiająca się jako *Borys Pogoreło* stuknęła w klawisze i
oto co powstało:
[color=blue]
> skrzyżowania z A-4 i zjeżdżali na przedostatnim nie płacąc nic. Tak
> jak robią (robili? nie wiem jak z bramkami teraz) na odcinku
> Kraków-Katowice by płacić połowę tylko za wjazd lub wyjazd.[/color]

Z taką kombinacją to się można posrać tam.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
JID:olgierd@jabber.org || [url]http://olgierd.bblog.pl[/url]

MC <m5c@go2.pl> wrote:
[color=blue][color=green]
> > tyle ze Milenijny narazie jest nie obciazony bo za nim konczy sie
> > obwodnica srodmiejska - jak pociagna ta obwodnice dalej na polnoc i w
> > kierunku warszawy to zobaczysz ile tam aut sie pojawi![/color]
>
> Ile?[/color]

3trzi.

:P

--
[url]http://transport.wroc.biz/[/url] - Najwieksza galeria komunikacyjna na swiecie :)

Użytkownik "Pooh" <news@nospam.pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
news:1vbfhtxnv825z$.dlg@pooh.priv.pl...[color=blue]
> Dnia Thu, 14 Dec 2006 01:32:14 +0100, MC napisał(a):[color=green]
>> Za pieniądze na AOW można niejedną Pułaskiego zmodernizować.[/color]
> Zrobić ją piętrową, żeby przepustowość zwiększyć? :->[/color]

A po co?

Użytkownik "Pooh" <news@nospam.pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
news:1nghfq8wyugn4.dlg@pooh.priv.pl...[color=blue]
> Dnia Thu, 14 Dec 2006 00:00:04 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):[color=green]
>> Samo LG to tysiące ludzi których trzeba będzie co dzień jakoś
>> przerzucić do Kobierzyc.[/color]
> Patrzyłeś na mapę?
>
> W Bielanach powstało potężne centrum logistyczne
> [url]http://www.industrial.pl/magazyn/25_prologis_park_wroclaw_pl.html[/url]
> Na zdjęciu to te wszystkie hale poza tą w lewym górnym rogu (Centrum
> Bielany II). W sumie jest tam ponad 200 doków załadowczych.
> Sporo ciężarówek jadących z/do tego miejsca pojedzie właśnie AOW.[/color]

Trochę pojedzie i co z tego?

Użytkownik "Pooh" <news@nospam.pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
news:cgrup9gsprsv$.dlg@pooh.priv.pl...[color=blue]
> Dnia Wed, 13 Dec 2006 21:31:59 +0100, MC napisał(a):[color=green]
>> Sam nie zapełnisz wszystkich pasów.[/color]
> Sam w tej okolicy nie mieszkam.[/color]

Z sąsiadami też nie dasz rady.

Dnia Thu, 14 Dec 2006 15:16:10 +0100, MC napisał(a):[color=blue][color=green]
>> Zrobić ją piętrową, żeby przepustowość zwiększyć? :->[/color]
> A po co?[/color]
A niby jak modernizacjami zamiast budowy obwodnicy chcesz usprawnić ruch?

--
Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]

Twój komputer też może być wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url]
Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]

Dnia Thu, 14 Dec 2006 15:18:17 +0100, MC napisał(a):[color=blue]
> Trochę pojedzie i co z tego?[/color]
Jakie masz IQ, że nie jesteś w stanie wywnioskować, że dzięki AOW samochody
te nie pojadą przez miasto?

--
Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]

Twój komputer też może być wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url]
Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]

Dnia Thu, 14 Dec 2006 15:18:56 +0100, MC napisał(a):[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Sam nie zapełnisz wszystkich pasów.[/color]
>> Sam w tej okolicy nie mieszkam.[/color]
> Z sąsiadami też nie dasz rady.[/color]
Czyli wg Ciebie potrzebne nam są w całym kraju jedynie wąskie drogi
osiedlowe? Przecież nikt sam (nawet z sąsiadami) nie zapełni szerokich
autostrad.

--
Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]

Twój komputer też może być wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url]
Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]


MC napisał(a):[color=blue]
> Użytkownik "boru" <borru@o2.pl> napisał w wiadomości
> news:1166033962.233102.47330@j72g2000cwa.googlegroups.com...
>[color=green][color=darkred]
> >> Ale juz widze jak wszyscy beda jezdzic z Nowej Wsi Wroclawskiej do
> >> Widawy.
> >> Obecnie nawet Milenijny nie jest zapchany a tu sie buduje jeszcze jeden
> >> mostek. Nie lepiej wybudowac cos na wschodzie? Bo najblizszy most
> >> przez Odre to Olawa (nie liczac kolejowego).[/color][/color]
>[color=green]
> > tyle ze Milenijny narazie jest nie obciazony bo za nim konczy sie
> > obwodnica srodmiejska - jak pociagna ta obwodnice dalej na polnoc i w
> > kierunku warszawy to zobaczysz ile tam aut sie pojawi![/color]
>
> Ile?[/color]

zobaczysz ;P

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates