ďťż
Znowu pokaz geniuszu tym razem Hallera :-(
ďťż
Start
takie tam...
 
Pięknie ktoś zarządził na Hallera.
Zlikwidowano ruch jedną nitką pod wiaduktem i na odcinku Ojca
Benzyma-Mielecka-Wróbla.
Ruch puszczono pełną parą starą nitką ale na końcu NIESPODZIANKA :
skrzyżowanie z Gajowicką nie gotowe więc PUSZCZONO PRZEZ TORY na wysokości
ul. Wróblej. Efekty wiadomome mega korki Grabiszyńska-Gajowicka :-(

Wystarczyło do końca remontu pozostawić starą remnotową organizację,
która spisywała się b.dobrze jak warunki panujące w tej okolicy.

Pozdrowienia dla "Geniuszy"

W.W.



> Pięknie ktoś zarządził na Hallera.[color=blue]
> Zlikwidowano ruch jedną nitką pod wiaduktem i na odcinku Ojca
> Benzyma-Mielecka-Wróbla.
> Ruch puszczono pełną parą starą nitką ale na końcu NIESPODZIANKA :
> skrzyżowanie z Gajowicką nie gotowe więc PUSZCZONO PRZEZ TORY na wysokości
> ul. Wróblej. Efekty wiadomome mega korki Grabiszyńska-Gajowicka :-(
>
> Wystarczyło do końca remontu pozostawić starą remnotową organizację,
> która spisywała się b.dobrze jak warunki panujące w tej okolicy.
>[/color]

Lepiej bylo przypilnowac wykonawce coby prace wykonal w terminie a nie
kombinowac.

Swoja droga zastanawia mnie fakt czemu za opoznienia w zamykaniu takich drog
nie ma jakis gigantycznych odszkodowan. Konczyliby w czasie.

Icek

--
[url]www.StareGry.pl[/url] - Najwiekszy polski serwis o tematy ce starych gier

> Pięknie ktoś zarządził na Hallera.[color=blue]
> Zlikwidowano ruch jedną nitką pod wiaduktem i na odcinku Ojca
> Benzyma-Mielecka-Wróbla.
> Ruch puszczono pełną parą starą nitką ale na końcu NIESPODZIANKA :
> skrzyżowanie z Gajowicką nie gotowe więc PUSZCZONO PRZEZ TORY na wysokości
> ul. Wróblej. Efekty wiadomome mega korki Grabiszyńska-Gajowicka :-(
>
> Wystarczyło do końca remontu pozostawić starą remnotową organizację,
> która spisywała się b.dobrze jak warunki panujące w tej okolicy.
>[/color]

Lepiej bylo przypilnowac wykonawce coby prace wykonal w terminie a nie
kombinowac.

Swoja droga zastanawia mnie fakt czemu za opoznienia w zamykaniu takich drog
nie ma jakis gigantycznych odszkodowan. Konczyliby w czasie.

Icek

--
[url]www.StareGry.pl[/url] - Najwiekszy polski serwis o tematy ce starych gier


Użytkownik "Wojtek W" <pawciowy@gmx> napisał w wiadomości
news:gfs8pv$4l$1@atlantis.news.neostrada.pl...[color=blue]
> Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]

I dla tych, ktorzy jezdza na pamiec i na wysokosci Ojca Beyzyma jadac od
Grabiszynskiej przejezdzaja pprzez torowisko i pchaja sie pod prad ;-)
Akcja widziana przed chwila.

Pozdrawiam
Deni




Użytkownik "Wojtek W" <pawciowy@gmx> napisał w wiadomości
news:gfs8pv$4l$1@atlantis.news.neostrada.pl...[color=blue]
> Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]

I dla tych, ktorzy jezdza na pamiec i na wysokosci Ojca Beyzyma jadac od
Grabiszynskiej przejezdzaja pprzez torowisko i pchaja sie pod prad ;-)
Akcja widziana przed chwila.

Pozdrawiam
Deni

[...][color=blue]
>
> Swoja droga zastanawia mnie fakt czemu za opoznienia w zamykaniu takich[/color]
drog[color=blue]
> nie ma jakis gigantycznych odszkodowan. Konczyliby w czasie.
>[/color]

Bardziej firmy by kończyły swoj działalność ogłaszając bankructwo :) i wtedy
by już nie było komu robić żadnych dróg.

[...][color=blue]
>
> Swoja droga zastanawia mnie fakt czemu za opoznienia w zamykaniu takich[/color]
drog[color=blue]
> nie ma jakis gigantycznych odszkodowan. Konczyliby w czasie.
>[/color]

Bardziej firmy by kończyły swoj działalność ogłaszając bankructwo :) i wtedy
by już nie było komu robić żadnych dróg.

Użytkownik Napoleon napisał:[color=blue]
> Bardziej firmy by kończyły swoj działalność ogłaszając bankructwo :) i wtedy
> by już nie było komu robić żadnych dróg.[/color]

Byłoby gdyby nie stawiali absurdalnych warunków, czyli pozwalali w
przetargach stawać każdej firmie, a nie tylko tym, które w ostatnich 5
latach robiły już takie inwestycje.
W ten sposób zamknęli krąg do SWOICH firm a skutki... widać gołym okiem.
Pomijam przy tym, że coś co mogłoby kosztować 1 zł kosztuje 30 zł.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik Napoleon napisał:[color=blue]
> Bardziej firmy by kończyły swoj działalność ogłaszając bankructwo :) i wtedy
> by już nie było komu robić żadnych dróg.[/color]

Byłoby gdyby nie stawiali absurdalnych warunków, czyli pozwalali w
przetargach stawać każdej firmie, a nie tylko tym, które w ostatnich 5
latach robiły już takie inwestycje.
W ten sposób zamknęli krąg do SWOICH firm a skutki... widać gołym okiem.
Pomijam przy tym, że coś co mogłoby kosztować 1 zł kosztuje 30 zł.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik 625 napisał:[color=blue]
> jasne, wtedy mogłaby wystartować PolAqua i zrobić tam aquapark jak na
> Klecinie :D[/color]

Kompletnie nie rozumiem Twojego kpiarskiego tonu w sprawie, przez którą
my mieszkańcy Wrocławia tracimy co roku setki milionów.
Oczywistym jest, że gdyby Dutkiewicz i jego ekipa nie stawiali
absurdalnych wymagań to koszt budowy dróg byłby WIELOKROTNIE niższy.
Ale wiadomo dlaczego stawiają.

Chyba, że uważasz, że np. taka wymiana krawężników lub wylanie asfaltu
to tak poważne przedsięwzięcie, że wymaga wybitnie specjalistycznych
firm liczących sobie krocie za roboczogodzinę.
A taki Józek z Heńkiem s.c. to se mogą co najwyżej domy budować, ale
nie krawężniki?

Skutek jest taki, że te KILKA firm, które są w stanie spełnić wymogi
przetargów wypasły się jak święte krowy i robią co chcą.
Stawki dają z kosmosu - bo już nawet nie sufitu - dezorganizują ruch w
mieście i robią jak robią bo nic im nie zrobią.
Jak to było "I co majstrowi zrobisz??"

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik 625 napisał:[color=blue]
> jasne, wtedy mogłaby wystartować PolAqua i zrobić tam aquapark jak na
> Klecinie :D[/color]

Kompletnie nie rozumiem Twojego kpiarskiego tonu w sprawie, przez którą
my mieszkańcy Wrocławia tracimy co roku setki milionów.
Oczywistym jest, że gdyby Dutkiewicz i jego ekipa nie stawiali
absurdalnych wymagań to koszt budowy dróg byłby WIELOKROTNIE niższy.
Ale wiadomo dlaczego stawiają.

Chyba, że uważasz, że np. taka wymiana krawężników lub wylanie asfaltu
to tak poważne przedsięwzięcie, że wymaga wybitnie specjalistycznych
firm liczących sobie krocie za roboczogodzinę.
A taki Józek z Heńkiem s.c. to se mogą co najwyżej domy budować, ale
nie krawężniki?

Skutek jest taki, że te KILKA firm, które są w stanie spełnić wymogi
przetargów wypasły się jak święte krowy i robią co chcą.
Stawki dają z kosmosu - bo już nawet nie sufitu - dezorganizują ruch w
mieście i robią jak robią bo nic im nie zrobią.
Jak to było "I co majstrowi zrobisz??"

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Arek pisze:
[color=blue]
> Chyba, że uważasz, że np. taka wymiana krawężników lub wylanie asfaltu
> to tak poważne przedsięwzięcie, że wymaga wybitnie specjalistycznych
> firm liczących sobie krocie za roboczogodzinę.
> A taki Józek z Heńkiem s.c. to se mogą co najwyżej domy budować, ale
> nie krawężniki?[/color]

alez robia
jako podwykonawcy

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Arek pisze:
[color=blue]
> Chyba, że uważasz, że np. taka wymiana krawężników lub wylanie asfaltu
> to tak poważne przedsięwzięcie, że wymaga wybitnie specjalistycznych
> firm liczących sobie krocie za roboczogodzinę.
> A taki Józek z Heńkiem s.c. to se mogą co najwyżej domy budować, ale
> nie krawężniki?[/color]

alez robia
jako podwykonawcy

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Użytkownik click napisał:[color=blue]
> alez robia
> jako podwykonawcy[/color]

Eeee... zepsułeś mi pułapkę ;(

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik click napisał:[color=blue]
> alez robia
> jako podwykonawcy[/color]

Eeee... zepsułeś mi pułapkę ;(

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Arek pisze:[color=blue]
> Użytkownik click napisał:[color=green]
>> alez robia
>> jako podwykonawcy[/color]
>
> Eeee... zepsułeś mi pułapkę ;([/color]

myslales ze ktos w nia wpadnie?
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Arek pisze:[color=blue]
> Użytkownik click napisał:[color=green]
>> alez robia
>> jako podwykonawcy[/color]
>
> Eeee... zepsułeś mi pułapkę ;([/color]

myslales ze ktos w nia wpadnie?
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> alez robia
>> jako podwykonawcy
>>[/color]
>
> także jako ci co zimą rzucają asfalt łopatą na dziury :D[/color]

w miejscach, w ktorych ledwie wiosna kladli ten asfalt

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> alez robia
>> jako podwykonawcy
>>[/color]
>
> także jako ci co zimą rzucają asfalt łopatą na dziury :D[/color]

w miejscach, w ktorych ledwie wiosna kladli ten asfalt

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

625 pisze:[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> także jako ci co zimą rzucają asfalt łopatą na dziury :D[/color]
>> w miejscach, w ktorych ledwie wiosna kladli ten asfalt
>>[/color]
>
> nie kładli, rzucali :D
>
> a potem ubijają walonkami :D[/color]

tak wlasnie wyglada zrobiona za pieniadze unijne Zmigrodzka zaraz za
skrzyzowaniem z Kamienskiego - patchwork

ostatnio sie tez zafrasowalem pofaldowaniem asfaltu na Powstancow
miedzy Orla a Hallera
moze tam jakies ruchy tektoniczne wystepuja
bo przeciez chyba nie wykonawca spartolil robote

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

625 pisze:[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> także jako ci co zimą rzucają asfalt łopatą na dziury :D[/color]
>> w miejscach, w ktorych ledwie wiosna kladli ten asfalt
>>[/color]
>
> nie kładli, rzucali :D
>
> a potem ubijają walonkami :D[/color]

tak wlasnie wyglada zrobiona za pieniadze unijne Zmigrodzka zaraz za
skrzyzowaniem z Kamienskiego - patchwork

ostatnio sie tez zafrasowalem pofaldowaniem asfaltu na Powstancow
miedzy Orla a Hallera
moze tam jakies ruchy tektoniczne wystepuja
bo przeciez chyba nie wykonawca spartolil robote

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> ostatnio sie tez zafrasowalem pofaldowaniem asfaltu na Powstancow
>> miedzy Orla a Hallera
>> moze tam jakies ruchy tektoniczne wystepuja
>> bo przeciez chyba nie wykonawca spartolil robote[/color]
>
>
> mówisz o tym kawałku, co Ziajka robił tak fajnie, że nawet ZDiK tego
> odebrać nie chciał?
>
> to Cię uraduje zapewne, że na Bema spółka-krzak, nieznana poza tym, że
> jej prezesem jest ta sama pani Ziajka, która jest prezesem firmy
> Ziajka, dała najniższą cenę :D[/color]

i ona byla prezesem tej spolki co juz 3 razy chyba robila
Powstancow/Marszalka/Swidnicka?

a do kompletu dodac nalezaloby Kazimierza przy Bialoskorniczej - z
takim trudem odnowione wlasnie
choc generalka yla 10 lat temu po powodzi

cos mi sie widzi, ze juz teraz mozna ukladac mape remontow na kolejne
10 lat i kolejne 10...
i kolejne...
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination
;-)

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> ostatnio sie tez zafrasowalem pofaldowaniem asfaltu na Powstancow
>> miedzy Orla a Hallera
>> moze tam jakies ruchy tektoniczne wystepuja
>> bo przeciez chyba nie wykonawca spartolil robote[/color]
>
>
> mówisz o tym kawałku, co Ziajka robił tak fajnie, że nawet ZDiK tego
> odebrać nie chciał?
>
> to Cię uraduje zapewne, że na Bema spółka-krzak, nieznana poza tym, że
> jej prezesem jest ta sama pani Ziajka, która jest prezesem firmy
> Ziajka, dała najniższą cenę :D[/color]

i ona byla prezesem tej spolki co juz 3 razy chyba robila
Powstancow/Marszalka/Swidnicka?

a do kompletu dodac nalezaloby Kazimierza przy Bialoskorniczej - z
takim trudem odnowione wlasnie
choc generalka yla 10 lat temu po powodzi

cos mi sie widzi, ze juz teraz mozna ukladac mape remontow na kolejne
10 lat i kolejne 10...
i kolejne...
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination
;-)

Thus wrote click <click_n_ride@psychop.op.pl>:[color=blue]
> Powstancow/Marszalka/Swidnicka?[/color]

Nie ma takiego skrzyżowania :^P

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | * * You can't go home unless you set $HOME. * * |

Thus wrote click <click_n_ride@psychop.op.pl>:[color=blue]
> Powstancow/Marszalka/Swidnicka?[/color]

Nie ma takiego skrzyżowania :^P

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | * * You can't go home unless you set $HOME. * * |

Paweł Więcek pisze:[color=blue]
> Thus wrote click <click_n_ride@psychop.op.pl>:[color=green]
>> Powstancow/Marszalka/Swidnicka?[/color]
>
> Nie ma takiego skrzyżowania :^P[/color]

a co juz sie do reszty rozlecialo? ;)

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination
;-)

Paweł Więcek pisze:[color=blue]
> Thus wrote click <click_n_ride@psychop.op.pl>:[color=green]
>> Powstancow/Marszalka/Swidnicka?[/color]
>
> Nie ma takiego skrzyżowania :^P[/color]

a co juz sie do reszty rozlecialo? ;)

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination
;-)

Thus wrote click <click_n_ride@psychop.op.pl>:[color=blue][color=green]
>> Nie ma takiego skrzyÄąźowania :^P[/color]
> a co juz sie do reszty rozlecialo? ;)[/color]

Nigdy nie było. Piłsudskiego się nie krzyżuje z Powstańców Śląskich.

Paweł

PS. Napraw sobie czytnik.

--
(___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] |
< o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |
\ ^ / | * A computer without COBOL and Fortran is like a piece * |
(") | * of chocolate cake without ketchup and mustard. * |

Thus wrote click <click_n_ride@psychop.op.pl>:[color=blue][color=green]
>> Nie ma takiego skrzyÄąźowania :^P[/color]
> a co juz sie do reszty rozlecialo? ;)[/color]

Nigdy nie było. Piłsudskiego się nie krzyżuje z Powstańców Śląskich.

Paweł

PS. Napraw sobie czytnik.

--
(___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] |
< o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |
\ ^ / | * A computer without COBOL and Fortran is like a piece * |
(") | * of chocolate cake without ketchup and mustard. * |

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> a do kompletu dodac nalezaloby Kazimierza przy Bialoskorniczej - z
>> takim trudem odnowione wlasnie
>> choc generalka yla 10 lat temu po powodzi[/color]
>
> nie, to było jak zwykle źle zaprojektowane za pierwszym razem.
> podobnie jak np. ostatnia przebudowa pętli na Kromera.[/color]

ale nawierzchnia?
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> a do kompletu dodac nalezaloby Kazimierza przy Bialoskorniczej - z
>> takim trudem odnowione wlasnie
>> choc generalka yla 10 lat temu po powodzi[/color]
>
> nie, to było jak zwykle źle zaprojektowane za pierwszym razem.
> podobnie jak np. ostatnia przebudowa pętli na Kromera.[/color]

ale nawierzchnia?
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Paweł Więcek pisze:[color=blue]
> Thus wrote click <click_n_ride@psychop.op.pl>:[color=green][color=darkred]
>>> Nie ma takiego skrzyżowania :^P[/color]
>> a co juz sie do reszty rozlecialo? ;)[/color]
>
> Nigdy nie było. Piłsudskiego się nie krzyżuje z Powstańców Śląskich.[/color]

wiem, ale nie potrafie sie z tym pogodzic

[color=blue]
> PS. Napraw sobie czytnik.
>[/color]

nie jest zepsuty
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Paweł Więcek pisze:[color=blue]
> Thus wrote click <click_n_ride@psychop.op.pl>:[color=green][color=darkred]
>>> Nie ma takiego skrzyżowania :^P[/color]
>> a co juz sie do reszty rozlecialo? ;)[/color]
>
> Nigdy nie było. Piłsudskiego się nie krzyżuje z Powstańców Śląskich.[/color]

wiem, ale nie potrafie sie z tym pogodzic

[color=blue]
> PS. Napraw sobie czytnik.
>[/color]

nie jest zepsuty
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> ale nawierzchnia?
>> --[/color]
>
> nie, na Nowym Świecie wylot z Buspasa był za wąski. I to robiono.[/color]

ale nawierzchnie tez kladli, w sensie asfaltu, ktory byl tam rozjechany
takoz i kostka na torowisku byla serowa
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> ale nawierzchnia?
>> --[/color]
>
> nie, na Nowym Świecie wylot z Buspasa był za wąski. I to robiono.[/color]

ale nawierzchnie tez kladli, w sensie asfaltu, ktory byl tam rozjechany
takoz i kostka na torowisku byla serowa
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> ale nawierzchnie tez kladli, w sensie asfaltu, ktory byl tam rozjechany
>> takoz i kostka na torowisku byla serowa[/color]
>
> nie, kiedy to robiono? coś nie tak piszesz. pewnie chodzi Ci o remont
> KW, który nie doszedł do tego miejsca.[/color]

a co w wakacje robiono?
nawierzchnia byla wszak zerwana na obu jezdniach miedzy Bibliot Uniw a
Arsenalem
czy za tory sie brali, to nie wiem, wiem tylko ze jak sie stalo na
przystanku w strone osobowic, to widac bylo dziurawe otoczenie szyn
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> ale nawierzchnie tez kladli, w sensie asfaltu, ktory byl tam rozjechany
>> takoz i kostka na torowisku byla serowa[/color]
>
> nie, kiedy to robiono? coś nie tak piszesz. pewnie chodzi Ci o remont
> KW, który nie doszedł do tego miejsca.[/color]

a co w wakacje robiono?
nawierzchnia byla wszak zerwana na obu jezdniach miedzy Bibliot Uniw a
Arsenalem
czy za tory sie brali, to nie wiem, wiem tylko ze jak sie stalo na
przystanku w strone osobowic, to widac bylo dziurawe otoczenie szyn
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Wojtek W pisze:
[color=blue]
> Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]

Chyba mamy samych "geniuszy" ..
[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url]

--
Pozdr.
Michał

Wojtek W pisze:
[color=blue]
> Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]

Chyba mamy samych "geniuszy" ..
[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url]

--
Pozdr.
Michał

> > Pozdrowienia dla "Geniuszy"[color=blue]
>
> Chyba mamy samych "geniuszy" ..
> [url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url][/color]

mi sie podoba to:

"Koszt budowy przeprawy szacuje się na ponad pół miliarda złotych."

Jak to sie szacuje ????? Chyba jak przetarg ktos wygral to jest znana
ostateczna kwota ??

Icek

--
[url]www.StareGry.pl[/url] - Najwiekszy polski serwis o tematy ce starych gier

> > Pozdrowienia dla "Geniuszy"[color=blue]
>
> Chyba mamy samych "geniuszy" ..
> [url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url][/color]

mi sie podoba to:

"Koszt budowy przeprawy szacuje się na ponad pół miliarda złotych."

Jak to sie szacuje ????? Chyba jak przetarg ktos wygral to jest znana
ostateczna kwota ??

Icek

--
[url]www.StareGry.pl[/url] - Najwiekszy polski serwis o tematy ce starych gier

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości
news:ggemm3$fmm$1@node1.news.atman.pl...[color=blue][color=green][color=darkred]
>> > Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]
>>
>> Chyba mamy samych "geniuszy" ..
>> [url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url][/color]
>
> mi sie podoba to:
>
> "Koszt budowy przeprawy szacuje się na ponad pół miliarda złotych."
>
> Jak to sie szacuje ????? Chyba jak przetarg ktos wygral to jest znana
> ostateczna kwota ??[/color]

To nie tak. Konkretna kwota oczywiście jest znana - np. 500 mln PLN i na
taką się podpisuje umowę. Czasem jednak tak jest, że grunt może być słabszy
między odwiertami, woda gruntowa będzie wyżej/niżej czy dokopią się do
poniemiecekiego składu amunicji z Festung Breslau. Wtedy koszt się zmienia,
inwestor się wykręca jak może, ale płaci i ostateczny koszt może wynieść np
555 mln PLN.

Takie rzeczy miewaja miejsce szczególnie w dużych inwestycjach budowlanych w
dziewiczym środowisku. Eurotunel na przykład był niedoszacowany o ok. 50%
pierwotnej kwoty (wg różnych źródeł kosztował ca 12 mld EUR a miał kosztować
8 mld EUR)

pzdrw
gl12d4

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości
news:ggemm3$fmm$1@node1.news.atman.pl...[color=blue][color=green][color=darkred]
>> > Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]
>>
>> Chyba mamy samych "geniuszy" ..
>> [url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url][/color]
>
> mi sie podoba to:
>
> "Koszt budowy przeprawy szacuje się na ponad pół miliarda złotych."
>
> Jak to sie szacuje ????? Chyba jak przetarg ktos wygral to jest znana
> ostateczna kwota ??[/color]

To nie tak. Konkretna kwota oczywiście jest znana - np. 500 mln PLN i na
taką się podpisuje umowę. Czasem jednak tak jest, że grunt może być słabszy
między odwiertami, woda gruntowa będzie wyżej/niżej czy dokopią się do
poniemiecekiego składu amunicji z Festung Breslau. Wtedy koszt się zmienia,
inwestor się wykręca jak może, ale płaci i ostateczny koszt może wynieść np
555 mln PLN.

Takie rzeczy miewaja miejsce szczególnie w dużych inwestycjach budowlanych w
dziewiczym środowisku. Eurotunel na przykład był niedoszacowany o ok. 50%
pierwotnej kwoty (wg różnych źródeł kosztował ca 12 mld EUR a miał kosztować
8 mld EUR)

pzdrw
gl12d4

On Sun, 23 Nov 2008 12:47:45 +0100, Michał Baszyński wrote:[color=blue]
>Wojtek W pisze:[color=green]
>> Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]
>
>Chyba mamy samych "geniuszy" ..
>[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url][/color]

No wlasnie - ktos wie czemu w najszerszym miejscu ?

J.

On Sun, 23 Nov 2008 12:47:45 +0100, Michał Baszyński wrote:[color=blue]
>Wojtek W pisze:[color=green]
>> Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]
>
>Chyba mamy samych "geniuszy" ..
>[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url][/color]

No wlasnie - ktos wie czemu w najszerszym miejscu ?

J.

Dnia 24-11-2008 o 19:37:08 Icek <icek@do.pl> napisał(a):
[color=blue][color=green][color=darkred]
>> > Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]
>>
>> Chyba mamy samych "geniuszy" ..
>> [url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url][/color]
>[/color]

Zwróćcie uwagę na fotografię. Jak wygladałyby koszty gdyby most postawiono
kilkaset metrów dalej. Widać wyraźnie, że tam rzeka ma jedno stosunkowo
wąskie koryto. Dlaczego zatem bedą budować w najszerszym możliwym miejscu ?

--
Piotr

Dnia 24-11-2008 o 19:37:08 Icek <icek@do.pl> napisał(a):
[color=blue][color=green][color=darkred]
>> > Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]
>>
>> Chyba mamy samych "geniuszy" ..
>> [url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url][/color]
>[/color]

Zwróćcie uwagę na fotografię. Jak wygladałyby koszty gdyby most postawiono
kilkaset metrów dalej. Widać wyraźnie, że tam rzeka ma jedno stosunkowo
wąskie koryto. Dlaczego zatem bedą budować w najszerszym możliwym miejscu ?

--
Piotr

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> wąskie koryto. Dlaczego zatem bedą budować w najszerszym możliwym miejscu ?
>>[/color]
> bo w węższym wpadałby na bloki i trzeba by wysiedlić kilka tysięcy
> ludzi?[/color]

O które bloki chodzi dokładnie? bo na mapce googlowej ich jeszcze nie ma.

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> wąskie koryto. Dlaczego zatem bedą budować w najszerszym możliwym miejscu ?
>>[/color]
> bo w węższym wpadałby na bloki i trzeba by wysiedlić kilka tysięcy
> ludzi?[/color]

O które bloki chodzi dokładnie? bo na mapce googlowej ich jeszcze nie ma.

Użytkownik "Piotr" <piotrhns@news.onet.pl> napisał w wiadomości
news:op.uk53jdkwr544xq@pkoww2003.insert-ad.insert.intranet...[color=blue]
> Dnia 24-11-2008 o 19:37:08 Icek <icek@do.pl> napisał(a):
>[color=green][color=darkred]
>>> > Pozdrowienia dla "Geniuszy"
>>>
>>> Chyba mamy samych "geniuszy" ..
>>> [url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url][/color]
>>[/color]
>
> Zwróćcie uwagę na fotografię. Jak wygladałyby koszty gdyby most postawiono[/color]

Ale ta fotografia to nonsens. Autor artykułu ma słuszne intencje, ale wąski
punkt widzenia.
[color=blue]
> kilkaset metrów dalej. Widać wyraźnie, że tam rzeka ma jedno stosunkowo
> wąskie koryto.[/color]

Autostrada to łagodnie zmieniający kierunki pas gruntu +- stumetrowej
szerokości (min. 70), w związku z tym wg wariantu z linku trzeba by
wysiedlić fragment Kozanowa, całą Rędzińską i przejść przez kilkadziesiąt
prywatnych gruntów. Samo dochodzenie się z mieszkańcami +
wykupy/odszkodowania to gigantyczny stracony czas (ergo koszty) i koszty.

pzdrw
gl12d4

Użytkownik "Piotr" <piotrhns@news.onet.pl> napisał w wiadomości
news:op.uk53jdkwr544xq@pkoww2003.insert-ad.insert.intranet...[color=blue]
> Dnia 24-11-2008 o 19:37:08 Icek <icek@do.pl> napisał(a):
>[color=green][color=darkred]
>>> > Pozdrowienia dla "Geniuszy"
>>>
>>> Chyba mamy samych "geniuszy" ..
>>> [url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url][/color]
>>[/color]
>
> Zwróćcie uwagę na fotografię. Jak wygladałyby koszty gdyby most postawiono[/color]

Ale ta fotografia to nonsens. Autor artykułu ma słuszne intencje, ale wąski
punkt widzenia.
[color=blue]
> kilkaset metrów dalej. Widać wyraźnie, że tam rzeka ma jedno stosunkowo
> wąskie koryto.[/color]

Autostrada to łagodnie zmieniający kierunki pas gruntu +- stumetrowej
szerokości (min. 70), w związku z tym wg wariantu z linku trzeba by
wysiedlić fragment Kozanowa, całą Rędzińską i przejść przez kilkadziesiąt
prywatnych gruntów. Samo dochodzenie się z mieszkańcami +
wykupy/odszkodowania to gigantyczny stracony czas (ergo koszty) i koszty.

pzdrw
gl12d4

On 23 Lis, 12:47, Michał Baszyński <mbasz...@ga.ze.ta.pl> wrote:[color=blue]
> Wojtek W pisze:
>[color=green]
> > Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]
>
> Chyba mamy samych "geniuszy" ..[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url]
>
> --
> Pozdr.
> Michał[/color]

Ha ha, dobre te komentarze. W swiecie wedlug zeglarzy najpierw sie
powinno zbudowac most, tam gdzie rzeka najwezsza (i koniecznie
prostopadle), a potem dopiero myslec nad dojazdem - czyli albo zrobic
jakiegos slimaczka, albo rozjechac pol osiedla buldozerem, zeby prosto
wyszlo.

On 23 Lis, 12:47, Michał Baszyński <mbasz...@ga.ze.ta.pl> wrote:[color=blue]
> Wojtek W pisze:
>[color=green]
> > Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]
>
> Chyba mamy samych "geniuszy" ..[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=501[/url]
>
> --
> Pozdr.
> Michał[/color]

Ha ha, dobre te komentarze. W swiecie wedlug zeglarzy najpierw sie
powinno zbudowac most, tam gdzie rzeka najwezsza (i koniecznie
prostopadle), a potem dopiero myslec nad dojazdem - czyli albo zrobic
jakiegos slimaczka, albo rozjechac pol osiedla buldozerem, zeby prosto
wyszlo.

Piotr <piotrhns@news.onet.pl> napisał(a):
[color=blue]
> Zwróćcie uwagę na fotografię. Jak wygladałyby koszty gdyby most[/color]
postawiono[color=blue]
> kilkaset metrów dalej. Widać wyraźnie, że tam rzeka ma jedno stosunkowo
> wąskie koryto. Dlaczego zatem bedą budować w najszerszym możliwym miejscu ?
>[/color]

Nie jestem budowlańcem, ale dwie rzeczy są dość oczywiste:

1. Na nizinach mosty i towarzyszące im estakady nie buduje się od brzegu do
brzegu, tylko od wału do wału. Cała tamta okolica ze względu na bycie
terenami zalewowymi ma wały oddalone od rzeki o kilkaset metrów. Oprócz 600-
m mostu będą też budowane dwie estakady o łącznej długości ponad 1200 m.
Wariant alternatywny w zaproponowanym przebiegu (czyli łącznie z nie
prostymi estakadami) byłby dłuższy niż obecny (= droższy), mimo że przez
samą rzekę most przechodziłby prostopadle i w węższym miejscu.

2. Na mapce z proponowanym alternatywnym przebiegiem autostrady autor
bestrosko nakreślił zakręt o blisko 90 stopni na odcinku 150-200 m oraz pod
kątem niemal prostym doprowadził ją do dalszego śladu (od ul. Wędkarzy na
północny wschód; tam zapewne wyobraża sobie podobny zakręt). To nie ma być
wiejska droga o dopuszczalnej prędkości 40 km/h, tylko autostrada!
Zaproponowane rozwiązanie (lub podobne) byłoby niezgodne z prawem - mimalny
promień łuku musi wynosić 750 m (dla prędkości projektowej 120 km/h, a taka
będzie AOW), czyli do wykręcenia o 90 stopni potrzeba grubo ponad 1 km
autostrady! Do tego podobny zakręt w drugą stronę - tam nie ma miejsca na
takie historie.

Pzdr

--

Piotr <piotrhns@news.onet.pl> napisał(a):
[color=blue]
> Zwróćcie uwagę na fotografię. Jak wygladałyby koszty gdyby most[/color]
postawiono[color=blue]
> kilkaset metrów dalej. Widać wyraźnie, że tam rzeka ma jedno stosunkowo
> wąskie koryto. Dlaczego zatem bedą budować w najszerszym możliwym miejscu ?
>[/color]

Nie jestem budowlańcem, ale dwie rzeczy są dość oczywiste:

1. Na nizinach mosty i towarzyszące im estakady nie buduje się od brzegu do
brzegu, tylko od wału do wału. Cała tamta okolica ze względu na bycie
terenami zalewowymi ma wały oddalone od rzeki o kilkaset metrów. Oprócz 600-
m mostu będą też budowane dwie estakady o łącznej długości ponad 1200 m.
Wariant alternatywny w zaproponowanym przebiegu (czyli łącznie z nie
prostymi estakadami) byłby dłuższy niż obecny (= droższy), mimo że przez
samą rzekę most przechodziłby prostopadle i w węższym miejscu.

2. Na mapce z proponowanym alternatywnym przebiegiem autostrady autor
bestrosko nakreślił zakręt o blisko 90 stopni na odcinku 150-200 m oraz pod
kątem niemal prostym doprowadził ją do dalszego śladu (od ul. Wędkarzy na
północny wschód; tam zapewne wyobraża sobie podobny zakręt). To nie ma być
wiejska droga o dopuszczalnej prędkości 40 km/h, tylko autostrada!
Zaproponowane rozwiązanie (lub podobne) byłoby niezgodne z prawem - mimalny
promień łuku musi wynosić 750 m (dla prędkości projektowej 120 km/h, a taka
będzie AOW), czyli do wykręcenia o 90 stopni potrzeba grubo ponad 1 km
autostrady! Do tego podobny zakręt w drugą stronę - tam nie ma miejsca na
takie historie.

Pzdr

--

[email]alcohol.denat@gmail.com[/email] napisał(a):
[color=blue]
> On 23 Lis, 12:47, Micha=B3 Baszy=F1ski <mbasz...@ga.ze.ta.pl> wrote:[color=green]
> > Wojtek W pisze:
> >[color=darkred]
> > > Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]
> >
> > Chyba mamy samych "geniuszy" ..[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?rea=[/url][/color]
> dmore=3D501[color=green]
> >
> > --
> > Pozdr.
> > Micha=B3[/color]
>
> Ha ha, dobre te komentarze. W swiecie wedlug zeglarzy najpierw sie
> powinno zbudowac most, tam gdzie rzeka najwezsza (i koniecznie
> prostopadle), a potem dopiero myslec nad dojazdem - czyli albo zrobic
> jakiegos slimaczka, albo rozjechac pol osiedla buldozerem, zeby prosto
> wyszlo.[/color]

W świecie według bogatego @Michała (bo to też on płaci podatkami tym
"geniuszom"), buduje się mosty ustawione po skosie, a drogi się do nich
doprowadza ze slimakami i zygzakami.
[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=493[/url] (Most Milenijny)

Na trasach proponowanych przez marynarzy nie ma żadnych osiedli do rozjechania
buldożerem, więc nie ośmieszaj "żeglarzy", bo ośmieszasz raczej siebie.

--

[email]alcohol.denat@gmail.com[/email] napisał(a):
[color=blue]
> On 23 Lis, 12:47, Micha=B3 Baszy=F1ski <mbasz...@ga.ze.ta.pl> wrote:[color=green]
> > Wojtek W pisze:
> >[color=darkred]
> > > Pozdrowienia dla "Geniuszy"[/color]
> >
> > Chyba mamy samych "geniuszy" ..[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?rea=[/url][/color]
> dmore=3D501[color=green]
> >
> > --
> > Pozdr.
> > Micha=B3[/color]
>
> Ha ha, dobre te komentarze. W swiecie wedlug zeglarzy najpierw sie
> powinno zbudowac most, tam gdzie rzeka najwezsza (i koniecznie
> prostopadle), a potem dopiero myslec nad dojazdem - czyli albo zrobic
> jakiegos slimaczka, albo rozjechac pol osiedla buldozerem, zeby prosto
> wyszlo.[/color]

W świecie według bogatego @Michała (bo to też on płaci podatkami tym
"geniuszom"), buduje się mosty ustawione po skosie, a drogi się do nich
doprowadza ze slimakami i zygzakami.
[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=493[/url] (Most Milenijny)

Na trasach proponowanych przez marynarzy nie ma żadnych osiedli do rozjechania
buldożerem, więc nie ośmieszaj "żeglarzy", bo ośmieszasz raczej siebie.

--

625 <P.Filar@gmail.com> napisał(a):
[color=blue]
> zapomnia=B3e=B6, =BFe to most na obwodnicy, a nie na Osobowickiej.[/color]

Nie zapomniałem. Obydwa przypadki są identyczne jeśli chodzi o bezsens
wyznaczania takiej trasy. Miejsce na most obwodnicy Wrocławia zaprojektowali
już Niemcy wiele lat temu. Na zdjęciu satelitarnym widać wyraźnie układ dróg
poniżej Mostu Rędzińskiego, a nawet dwa łukowate odgałęzienia do
nieistniejącej już przeprawy promowej. A to wszystko bez budowania
prowizorycznych mostów i zasypywania komory czynnej i potrzebnej śluzy.

--

625 <P.Filar@gmail.com> napisał(a):
[color=blue]
> zapomnia=B3e=B6, =BFe to most na obwodnicy, a nie na Osobowickiej.[/color]

Nie zapomniałem. Obydwa przypadki są identyczne jeśli chodzi o bezsens
wyznaczania takiej trasy. Miejsce na most obwodnicy Wrocławia zaprojektowali
już Niemcy wiele lat temu. Na zdjęciu satelitarnym widać wyraźnie układ dróg
poniżej Mostu Rędzińskiego, a nawet dwa łukowate odgałęzienia do
nieistniejącej już przeprawy promowej. A to wszystko bez budowania
prowizorycznych mostów i zasypywania komory czynnej i potrzebnej śluzy.

--

Użytkownik " Kapitan" <alhenag@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:ggh14f$l9q$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> [email]alcohol.denat@gmail.com[/email] napisał(a):
>[color=green]
>> On 23 Lis, 12:47, Micha=B3 Baszy=F1ski <mbasz...@ga.ze.ta.pl> wrote:[/color][/color]
[color=blue][color=green]
>> Ha ha, dobre te komentarze. W swiecie wedlug zeglarzy najpierw sie
>> powinno zbudowac most, tam gdzie rzeka najwezsza (i koniecznie
>> prostopadle), a potem dopiero myslec nad dojazdem - czyli albo zrobic
>> jakiegos slimaczka, albo rozjechac pol osiedla buldozerem, zeby prosto
>> wyszlo.[/color]
>
> W świecie według bogatego @Michała (bo to też on płaci podatkami tym
> "geniuszom"), buduje się mosty ustawione po skosie, a drogi się do nich
> doprowadza ze slimakami i zygzakami.
> [url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=493[/url] (Most Milenijny)
> Na trasach proponowanych przez marynarzy nie ma żadnych osiedli do
> rozjechania
> buldożerem, więc nie ośmieszaj "żeglarzy", bo ośmieszasz raczej siebie.[/color]

Sęk w tym, że marynarze nie proponują trasy, tylko malutki jej wycinek. To
jest prosta manipulacja - niczym w teleszopie. Tam zrobienie soku z czterech
ładnie pokrojonych, obranych i wypestkowanych ćwiartek jabłka za pomocą
jakiegoś kosmicznego wyciskacza trwa 3 sekundy. I jest szerokie grono ludzi,
które w to wierzy i powtarza znajomym, że "soki to sie robi w trzy sekundy".
To, że skręcenie cudownej maszynki, umycie, obranie, pokrojenie i
wypestkowanie jabłka z rozkręceniem, umyciem i wysuszeniem maszynki po
wyciskaniu - czego już w tv nie widać - trwa kilkadziesiąt razy dłużej juz
ich nie interesuje.

Dobrze, że marynarze pływają, a nie wznoszą konstrukcji. Sam nie chaciłbym
by za sterami okrętu, którym miałbym popłynąć, siedzieli konstruktor z
architektem.

pzdrw
gl12d4

Użytkownik " Kapitan" <alhenag@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:ggh14f$l9q$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> [email]alcohol.denat@gmail.com[/email] napisał(a):
>[color=green]
>> On 23 Lis, 12:47, Micha=B3 Baszy=F1ski <mbasz...@ga.ze.ta.pl> wrote:[/color][/color]
[color=blue][color=green]
>> Ha ha, dobre te komentarze. W swiecie wedlug zeglarzy najpierw sie
>> powinno zbudowac most, tam gdzie rzeka najwezsza (i koniecznie
>> prostopadle), a potem dopiero myslec nad dojazdem - czyli albo zrobic
>> jakiegos slimaczka, albo rozjechac pol osiedla buldozerem, zeby prosto
>> wyszlo.[/color]
>
> W świecie według bogatego @Michała (bo to też on płaci podatkami tym
> "geniuszom"), buduje się mosty ustawione po skosie, a drogi się do nich
> doprowadza ze slimakami i zygzakami.
> [url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=493[/url] (Most Milenijny)
> Na trasach proponowanych przez marynarzy nie ma żadnych osiedli do
> rozjechania
> buldożerem, więc nie ośmieszaj "żeglarzy", bo ośmieszasz raczej siebie.[/color]

Sęk w tym, że marynarze nie proponują trasy, tylko malutki jej wycinek. To
jest prosta manipulacja - niczym w teleszopie. Tam zrobienie soku z czterech
ładnie pokrojonych, obranych i wypestkowanych ćwiartek jabłka za pomocą
jakiegoś kosmicznego wyciskacza trwa 3 sekundy. I jest szerokie grono ludzi,
które w to wierzy i powtarza znajomym, że "soki to sie robi w trzy sekundy".
To, że skręcenie cudownej maszynki, umycie, obranie, pokrojenie i
wypestkowanie jabłka z rozkręceniem, umyciem i wysuszeniem maszynki po
wyciskaniu - czego już w tv nie widać - trwa kilkadziesiąt razy dłużej juz
ich nie interesuje.

Dobrze, że marynarze pływają, a nie wznoszą konstrukcji. Sam nie chaciłbym
by za sterami okrętu, którym miałbym popłynąć, siedzieli konstruktor z
architektem.

pzdrw
gl12d4

[color=blue]
> W świecie według bogatego @Michała (bo to też on płaci podatkami tym
> "geniuszom"), buduje się mosty ustawione po skosie, a drogi się do nich
> doprowadza ze slimakami i zygzakami.[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=493(Most[/url] Milenijny)
>
> Na trasach proponowanych przez marynarzy nie ma żadnych osiedli do rozjechania
> buldożerem, więc nie ośmieszaj "żeglarzy", bo ośmieszasz raczejsiebie.
>
> --
> ->[/color]

Co do AOW to juz pisali inni - autostrada musi trzymac parametry -
zmiania polozenia mostu spowoduje zmianie przebiegu drogi na odcinku
kilku km.
Co do milenijnego, to popatrz jeszcze raz na mape. Jakbys chcial
puscic ladny luk od przedluzenia Ostatniego grosza w kierunku NE, to
jak w morde strzelil idzie przez orbite. Jakby ja ominac od zachodu,
to potem trzeba ostro w prawo i duzym skosem przez Odre (czyli tez
niedobrze), albo przejsc przez tereny dzialkowe (a zabawy z
dzialkowcami juz byly przerabiane na Klecinskiej i wystarczajaco
opoznily budowe).

[color=blue]
> W świecie według bogatego @Michała (bo to też on płaci podatkami tym
> "geniuszom"), buduje się mosty ustawione po skosie, a drogi się do nich
> doprowadza ze slimakami i zygzakami.[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=493(Most[/url] Milenijny)
>
> Na trasach proponowanych przez marynarzy nie ma żadnych osiedli do rozjechania
> buldożerem, więc nie ośmieszaj "żeglarzy", bo ośmieszasz raczejsiebie.
>
> --
> ->[/color]

Co do AOW to juz pisali inni - autostrada musi trzymac parametry -
zmiania polozenia mostu spowoduje zmianie przebiegu drogi na odcinku
kilku km.
Co do milenijnego, to popatrz jeszcze raz na mape. Jakbys chcial
puscic ladny luk od przedluzenia Ostatniego grosza w kierunku NE, to
jak w morde strzelil idzie przez orbite. Jakby ja ominac od zachodu,
to potem trzeba ostro w prawo i duzym skosem przez Odre (czyli tez
niedobrze), albo przejsc przez tereny dzialkowe (a zabawy z
dzialkowcami juz byly przerabiane na Klecinskiej i wystarczajaco
opoznily budowe).

[email]alcohol.denat@gmail.com[/email] napisał(a):
[color=blue]
> Co do milenijnego, to popatrz jeszcze raz na mape. Jakbys chcial
> puscic ladny luk od przedluzenia Ostatniego grosza w kierunku NE, to
> jak w morde strzelil idzie przez orbite. Jakby ja ominac od zachodu,
> to potem trzeba ostro w prawo i duzym skosem przez Odre (czyli tez
> niedobrze), albo przejsc przez tereny dzialkowe (a zabawy z
> dzialkowcami juz byly przerabiane na Klecinskiej i wystarczajaco
> opoznily budowe).[/color]

Popatrzyłem na mapę - jakoś mam widać inną:
[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/images/news/milenijny_rekord.jpg[/url]

Dodam jedynie, że marynarze nie chcą stawiać mostów tylko zadają pytania.

--

[email]alcohol.denat@gmail.com[/email] napisał(a):
[color=blue]
> Co do milenijnego, to popatrz jeszcze raz na mape. Jakbys chcial
> puscic ladny luk od przedluzenia Ostatniego grosza w kierunku NE, to
> jak w morde strzelil idzie przez orbite. Jakby ja ominac od zachodu,
> to potem trzeba ostro w prawo i duzym skosem przez Odre (czyli tez
> niedobrze), albo przejsc przez tereny dzialkowe (a zabawy z
> dzialkowcami juz byly przerabiane na Klecinskiej i wystarczajaco
> opoznily budowe).[/color]

Popatrzyłem na mapę - jakoś mam widać inną:
[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/images/news/milenijny_rekord.jpg[/url]

Dodam jedynie, że marynarze nie chcą stawiać mostów tylko zadają pytania.

--

On 25 Lis, 17:59, " " <alhe...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:[color=blue]
> alcohol.de...@gmail.com napisał(a):
>[color=green]
> > Co do milenijnego, to popatrz jeszcze raz na mape. Jakbys chcial
> > puscic ladny luk od przedluzenia Ostatniego grosza w kierunku NE, to
> > jak w morde strzelil idzie przez orbite. Jakby ja ominac od zachodu,
> > to potem trzeba ostro w prawo i duzym skosem przez Odre (czyli tez
> > niedobrze), albo przejsc przez tereny dzialkowe (a zabawy z
> > dzialkowcami juz byly przerabiane na Klecinskiej i wystarczajaco
> > opoznily budowe).[/color]
>
> Popatrzyłem na mapę - jakoś mam widać inną:[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/images/news/milenijny_rekord.jpg[/url]
>
> Dodam jedynie, że marynarze nie chcą stawiać mostów tylko zadają pytania.
>
> --
> ->[/color]

To jeszcze dorysuj dalszy odcinek tej obwodnicy, ktorego budowa
powinna wlasnie ruszyc.
Bez wchodzenia w ogrodki dzialkowe i skretow o 90 stopni na odcinku
100m.

On 25 Lis, 17:59, " " <alhe...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:[color=blue]
> alcohol.de...@gmail.com napisał(a):
>[color=green]
> > Co do milenijnego, to popatrz jeszcze raz na mape. Jakbys chcial
> > puscic ladny luk od przedluzenia Ostatniego grosza w kierunku NE, to
> > jak w morde strzelil idzie przez orbite. Jakby ja ominac od zachodu,
> > to potem trzeba ostro w prawo i duzym skosem przez Odre (czyli tez
> > niedobrze), albo przejsc przez tereny dzialkowe (a zabawy z
> > dzialkowcami juz byly przerabiane na Klecinskiej i wystarczajaco
> > opoznily budowe).[/color]
>
> Popatrzyłem na mapę - jakoś mam widać inną:[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/images/news/milenijny_rekord.jpg[/url]
>
> Dodam jedynie, że marynarze nie chcą stawiać mostów tylko zadają pytania.
>
> --
> ->[/color]

To jeszcze dorysuj dalszy odcinek tej obwodnicy, ktorego budowa
powinna wlasnie ruszyc.
Bez wchodzenia w ogrodki dzialkowe i skretow o 90 stopni na odcinku
100m.

[email]alcohol.denat@gmail.com[/email] napisał(a):[color=blue]
> To jeszcze dorysuj dalszy odcinek tej obwodnicy, ktorego budowa
> powinna wlasnie ruszyc.
> Bez wchodzenia w ogrodki dzialkowe i skretow o 90 stopni na odcinku
> 100m.[/color]

Przecież to nie jest o obwodnicy tylko o Moście Milenijnym, który rzekomo nie
mógł być inaczej poprowadzony niż jest. A zjazd z niego do Osobowickiej to nie
ślimaczek niemal o 180 stopni?

Co do AOW to zgadzam sie wyłącznie z jednym stwierdzeniem: autostrada nie może
mieć ostrych łuków, niemniej w trudnych miejscach jakimi sa góry i mosty
dopuszcza się zmniejszenie prędkości ze względu na mniej normatywne krzywizny.
Tak jest w Niemczech gdzie autostrad jest tak na oko tysiąc razy więcej niż w
Polsce, a kraj jest tak bogaty, ze mógłby puścić autostradę estakadą nad
Wrocławskim Ratuszem

Ale Autostradowej Obwodnicy Wrocławia jeszcze nie ma. Nie mówmy więc że trzeba
zmienić jej przebieg ze względu na Most Rędziński, który można byłoby
zaprojektować inaczej gdyby nie chodziło wyłącznie o bicie rekordów...
[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/images/news/most/most-r4.jpg[/url]
Na lewym brzegu Odry przy ujściu Ślęzy trasa niewiele się różni. Na prawym
brzegu Odry są tereny zalewowe (międzywale), które i tak przeznaczono w
części na estakadę (po prostu biegłaby inaczej - troszkę dalej), a czymże jest
zburzenie kilku innych domów niż te na Wyspie Rędzińskiej czy wywłaszczenie
kilku pól uprawnych za wałem.

--

[email]alcohol.denat@gmail.com[/email] napisał(a):[color=blue]
> To jeszcze dorysuj dalszy odcinek tej obwodnicy, ktorego budowa
> powinna wlasnie ruszyc.
> Bez wchodzenia w ogrodki dzialkowe i skretow o 90 stopni na odcinku
> 100m.[/color]

Przecież to nie jest o obwodnicy tylko o Moście Milenijnym, który rzekomo nie
mógł być inaczej poprowadzony niż jest. A zjazd z niego do Osobowickiej to nie
ślimaczek niemal o 180 stopni?

Co do AOW to zgadzam sie wyłącznie z jednym stwierdzeniem: autostrada nie może
mieć ostrych łuków, niemniej w trudnych miejscach jakimi sa góry i mosty
dopuszcza się zmniejszenie prędkości ze względu na mniej normatywne krzywizny.
Tak jest w Niemczech gdzie autostrad jest tak na oko tysiąc razy więcej niż w
Polsce, a kraj jest tak bogaty, ze mógłby puścić autostradę estakadą nad
Wrocławskim Ratuszem

Ale Autostradowej Obwodnicy Wrocławia jeszcze nie ma. Nie mówmy więc że trzeba
zmienić jej przebieg ze względu na Most Rędziński, który można byłoby
zaprojektować inaczej gdyby nie chodziło wyłącznie o bicie rekordów...
[url]http://www.zegluga.wroclaw.pl/images/news/most/most-r4.jpg[/url]
Na lewym brzegu Odry przy ujściu Ślęzy trasa niewiele się różni. Na prawym
brzegu Odry są tereny zalewowe (międzywale), które i tak przeznaczono w
części na estakadę (po prostu biegłaby inaczej - troszkę dalej), a czymże jest
zburzenie kilku innych domów niż te na Wyspie Rędzińskiej czy wywłaszczenie
kilku pól uprawnych za wałem.

--

J.F. pisze:
[color=blue]
> No wlasnie - ktos wie czemu w najszerszym miejscu ?[/color]

Honorarium projektantów jest zazwyczaj powiązane z wartością całej
inwestycji, więc im dłuższy jest ten most, tym... fajniejszy ;-)

T.

J.F. pisze:
[color=blue]
> No wlasnie - ktos wie czemu w najszerszym miejscu ?[/color]

Honorarium projektantów jest zazwyczaj powiązane z wartością całej
inwestycji, więc im dłuższy jest ten most, tym... fajniejszy ;-)

T.

625 <P.Filar@gmail.com> napisał(a):
[color=blue]
>
> zjazd do Osobowickiej jest tymczasowy.
>
> poka=BF te niemieckie koncepcj=EA, bo to naprawd=EA interesuj=B1ce. sam
> szuka=B3em, ale tam nie mog=EA znale=BC=E6. za to polecam zobaczy=E6, =BFe =
> na
> Ringstrasse jest nawet obni=BFenie terenu, aby Aleja sz=B3a za wa=B3em
> ziemnym.[/color]
Przecież nie w tym rzecz czy istnieją "stare" i "nowe" koncepcje... Rzecz w
tym, że jeśli w celu przyspieszenia sobie etapów realizacji wykonawca chce
zasypać śluzę - to jest to właśnie "genialne inaczej", a "wrocławskich
geniuszach" wszak ten wątek.

--

625 <P.Filar@gmail.com> napisał(a):
[color=blue]
>
> zjazd do Osobowickiej jest tymczasowy.
>
> poka=BF te niemieckie koncepcj=EA, bo to naprawd=EA interesuj=B1ce. sam
> szuka=B3em, ale tam nie mog=EA znale=BC=E6. za to polecam zobaczy=E6, =BFe =
> na
> Ringstrasse jest nawet obni=BFenie terenu, aby Aleja sz=B3a za wa=B3em
> ziemnym.[/color]
Przecież nie w tym rzecz czy istnieją "stare" i "nowe" koncepcje... Rzecz w
tym, że jeśli w celu przyspieszenia sobie etapów realizacji wykonawca chce
zasypać śluzę - to jest to właśnie "genialne inaczej", a "wrocławskich
geniuszach" wszak ten wątek.

--

625 <P.Filar@gmail.com> napisał(a):

[color=blue]
> no ale poka=BF :D[/color]

Co niby mam pokazać ponad to co pokazałem? Koncepcje? Dyskutujemy o stanie
faktycznym, a nie koncepcjach :D

--

625 <P.Filar@gmail.com> napisał(a):

[color=blue]
> no ale poka=BF :D[/color]

Co niby mam pokazać ponad to co pokazałem? Koncepcje? Dyskutujemy o stanie
faktycznym, a nie koncepcjach :D

--

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates