ďťż
Polscy pasażerowie pojadą niemiecką koleją
ďťż
Start
takie tam...
 
Sporo sie ostatnio denerwowalem na nasze koleje podmiejskie. Te wszystkie
km, skm itd.
Te niuanse w logotypach, te pospieszne bez oznaczen, ta super punktualnosc,
extra tabor, wysoka jakosc przejazdu, niskie ceny, ci zdecydowani
kontrolerzy itp.

Nie wiem czy juz wiecie ale pocichutku wchodzi do Polski DB Bahn.
[url]http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/383424,polscy_pasazerowie_pojada_niemiecka_koleja.html[/url]
Bylem w Niemczech i wiem, ze za niewiele drozsze bilety niz w PL dostaje o
200% lepszy standard.

Ciesze sie ze z KM, SKM, PR, PKP ... bedzie tak samo jak z Lot-em, tpsa albo
Ruch-em.



Dnia pięknego Tue, 09 Feb 2010 12:02:25 +0100, osobnik zwany Krukie
wystukał:
[color=blue]
> Sporo sie ostatnio denerwowalem na nasze koleje podmiejskie. Te
> wszystkie km, skm itd.
> Te niuanse w logotypach, te pospieszne bez oznaczen, ta super
> punktualnosc, extra tabor, wysoka jakosc przejazdu, niskie ceny, ci
> zdecydowani kontrolerzy itp.
>
> Nie wiem czy juz wiecie ale pocichutku wchodzi do Polski DB Bahn.
> [url]http://biznes.gazetaprawna.pl/[/url][/color]
artykuly/383424,polscy_pasazerowie_pojada_niemiecka_koleja.html[color=blue]
> Bylem w Niemczech i wiem, ze za niewiele drozsze bilety niz w PL dostaje
> o 200% lepszy standard.
>
> Ciesze sie ze z KM, SKM, PR, PKP ... bedzie tak samo jak z Lot-em, tpsa
> albo Ruch-em.[/color]

nie będzie. Już PLK się postarają, żeby nie dostali żadnych atrakcyjnych
czasów w rozkładzie

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

>> Ciesze sie ze z KM, SKM, PR, PKP ... bedzie tak samo jak z Lot-em, tpsa[color=blue][color=green]
>> albo Ruch-em.[/color]
>
> nie będzie. Już PLK się postarają, żeby nie dostali żadnych atrakcyjnych
> czasów w rozkładzie[/color]

1. Jak do Polski wchodzil Ryanair czy Norwegian ludzie z Lotu/Centralwings
mowili, ze taniej i lepiej latac sie nie da. Ze oni maja najlepsza siatke
polaczen ;-)
Nie przekonali mnie - na dalekie loty wybieram AirFrance albo FinnAir lub
Malev. Do Mediolanu latam Lufthansa.
2. Ruch mowil, ze taniej nie da sie sprzedawac, prowadzic biznesu z
dystrybucja prasy. Kto sie mylil?
3. Telekomunikacja Polska/Orange/Centertel mowili, ze - to bylo przed Play -
taniej sie nie da rozmawiac przez telefon. Dalo sie? Mozna?

Krukie pisze:
[color=blue]
> Nie wiem czy juz wiecie ale pocichutku wchodzi do Polski DB Bahn.[/color]

Juz dawno weszlo, wraz z zakupem PCC. Wobec czego na na Kujawach jezdzi
i wozi pasazerow Arriva-DB Schenker. A teraz tworza w Polsce kolejna
spolke.
[color=blue]
> Ciesze sie ze z KM, SKM, PR, PKP ... bedzie tak samo jak z Lot-em, tpsa albo
> Ruch-em.[/color]

Na razie Niemcy nie wykazuja zainteresowania ruchem regionalnym.

Krzysztof



On Tue, 9 Feb 2010 15:03:20 +0100, "Krukie" <klekons@wp.pl> wrote:
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Ciesze sie ze z KM, SKM, PR, PKP ... bedzie tak samo jak z Lot-em, tpsa
>>> albo Ruch-em.[/color]
>>
>> nie będzie. Już PLK się postarają, żeby nie dostali żadnych atrakcyjnych
>> czasów w rozkładzie[/color]
>
>1. Jak do Polski wchodzil Ryanair czy Norwegian ludzie z Lotu/Centralwings
>mowili, ze taniej i lepiej latac sie nie da. Ze oni maja najlepsza siatke
>polaczen ;-)[/color]

Wszytko fajnie - tyle że te tanie linie działają na obleganych
kierunkach. A jak musiałem polecieć do Wiednia to się okazło że tanie
linei nei są zainetersowane tym kierunkiem i proponuja mi Bratysławę i
dojazd autobusem. A za bezpośrednie połaczenie powrotne frma płaci cos
koło 2 tysiećy PLN. tanie linie lataja tam gdzie mają dobre
wypełnienie miejsc.

Zdrówko

> Te niuanse w logotypach, te pospieszne bez oznaczen, ta super[color=blue]
> punktualnosc, extra tabor, wysoka jakosc przejazdu, niskie ceny, ci
> zdecydowani kontrolerzy itp.[/color]

Jeżeli zdaje się tobie, że nagle z dnia na dzień punktualność znacząco
wzrośnie, ceny mocno spadną a tabor będzie super-hiper wypasiony, to cię
zawiodę - nagle to wszystko się nie zmieni, a za zakup nowego taboru (bo DB
poza spalinowymi i wagonowymi (lecz z lokomotywą dostosowaną do naszych
warunków - tych wiele nie mają) składami nie mają czym wjeżdżać do Polski)
trzeba będzie zapłacić. Jeszcze nikt za darmo niczego nie dawał. Jakość moze
i będzie dobra, ale na pewno za odpowiednią cenę. Natomiast co do
punktualności - mój ulubiony przykład. EN Kiepura chyba w tym rozkładzie
jeszcze nie wjechał do Polski z Niemiec całkowicie punktualnie ,zaś
najczęściej jego opóźnienie waha się od 50 do 200 minut.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates