ďťż
Nagle zmiany tras i ograniczenia w ruchu transportu miejskiego nawiadukcie zoliborskim
ďťż
Start
takie tam...
 
[url]http://www.ztm.waw.pl/andersa.php[/url]

Szanowni Państwo!

W związku decyzją Zarządu Dróg Miejskich o awaryjnym zamknięciu, dla
pojazdów komunikacji miejskiej, wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu
ul. Andersa (szczegółowe informacje na stronie Zarządu Dróg Miejskich)
Zarząd Transportu Miejskiego przygotował trasy objazdowe dla tramwajów i
autobusów:

Tramwaje:

6 - Linia zostanie zastąpiona przez linie: 28 (na ul. Grochowskiej) i 36
(na ul. Marymonckiej)

28 - Linia zostanie skierowana na trasę: Gocławek - Grochowska - Targowa
- ... - Koło. W całości będzie obsługiwana pociągami dwuwagonowymi. Jej
częstotliwość nie ulegnie zmianie.

36 - Linia skierowana zostanie na trasę: Wyścigi - ... - Andersa -
Stawki - al. Jana Pawła II - rondo Radosława - Popiełuszki - Marymoncka
- Zgrupowania AK Kampinos - Metro Młociny. Jej częstotliwość pozostanie
bez zmian.

Autobusy:

114 - Linia będzie kursowała trasą zmienioną: Bródno-Podgrodzie - ... -
pl. Wilsona - Krasińskiego - Broniewskiego - al. Reymonta - Conrada -
Sokratesa - Metro Młociny - Zgrupowania AK Kampinos - Pułkowa -
Dzierżoniowska - Żubrowa - Młociny-UKSW (powrót: Wóycickiego - Pułkowa).
Linia będzie kursowała z taką samą częstotliwością.

116 - Autobusy tej linii będą kursowały trasą objazdową: Chomiczówka -
.... - Mickiewicza - Zajączka - Krajewskiego - Jeziorańskiego -
Zakroczymska - Konwiktorska - Bonifraterska - ... - Wilanów. Linia
będzie kursowała częściej między godzinami szczytu oraz w dni
świąteczne. Jej nowa częstotliwość: 10/10/10. Utrzymanie zostaną również
kursy skrócone na trasie: Chomiczówka - Metro Marymont.

122 - Na północnym odcinku linia zostanie skierowana na trasę zmienioną:
Stare Bemowo - ... - pl. Wilsona - Mickiewicza - Potocka - Gwiaździsta.
Linia zostanie połączona również z linią 205. Jej częstotliwość
pozostanie taka sama. Na południowym odcinku linia zostanie zastąpiona
przez linię Z-2, która będzie kursowała trasą: Spartańska - trasa linii
122 - Międzyparkowa - Szymanowska - Zakroczymska - Konwiktorska (powrót:
Konwiktorska - Bonifraterska). Częstotliwość - bez zmian.

157 - Linia będzie kursowała trasą objazdową: Gwiaździsta - ... -
Mickiewicza - Zajączka - Krajewskiego - Jeziorańskiego - Zakroczymska -
Konwiktorska - Muranowska - Stawki - ... - Dw. Zachodni. Linia będzie
kursowała z częstotliwością: 12/12/20.

195 - Autobusy tej linii będą jeździły na krótszej trasie: Natolin Płn.
- ... - Krakowskie Przedmieście - Królewska - pl. Piłsudskiego (powrót:
Moliera - Senatorska - Miodowa - Krakowskie Przedmieście). Nowa
częstotliwość kursowania tej linii to: 15/20/20

205 - Linia będzie połączona ze 122.

520 - Na północnym odcinku linia zostanie zastąpiona przez linię 114. Na
południowym odcinku będzie skierowana na trasę skróconą: Marysin - ... -
Andersa - Świętojerska - Muranów (powrót: Świętojerska - pl. Krasińskich
- Miodowa - Kapucyńska - al. Solidarności - pl. Bankowy. Częstotliwość
pozostanie niezmieniona.

N44 - Linia będzie kursowała na trasie zmienionej: Zajezdnia Żoliborz -
.... - Mickiewicza - Zajączka - Krajewskiego - Jeziorańskiego -
Zakroczymska - Konwiktorska - Muranowska - Bonifraterska - ... - Dw.
Centralny.

W sześciu miejscach dyżurować będą informatorzy Zarządu Transportu
Miejskiego (ubrani w odblaskowe kamizelki): ul. Andersa, ul.
Bonifraterska, ul. Zajączka, pl. Wilsona, Dw. Gdański i pl. Bankowy. W
sumie wszystkich informatorów będzie 12. Będą pracowali od niedzieli (9
listopada) do piątku (14 listopada), w godz. 8-18 (od niedzieli do
wtorku) i 7-19 (od środy do piątku).
We wszystkich autobusach i tramwajach będą również ulotki (w nakładzie
100 tys. egzemplarzy) informujące o trasach objazdowych.
Na stacjach warszawskiego metra, na odcinku od Centrum do Marymontu, od
soboty emitowane będą komunikaty głosowe informujące o zamknięciu
wiaduktu oraz o zmianach w kursowaniu pojazdów komunikacji miejskiej.
Krótkie komunikaty pojawią się także na tablicach elektronicznych na
przystankach w Alejach Jerozolimskich.



Krzysztof Olszak pisze:[color=blue]
> [url]http://www.ztm.waw.pl/andersa.php[/url]
>
> Szanowni Państwo!
>
> W związku decyzją Zarządu Dróg Miejskich o awaryjnym zamknięciu, dla
> pojazdów komunikacji miejskiej, wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu
> ul. Andersa (szczegółowe informacje na stronie Zarządu Dróg Miejskich)
> Zarząd Transportu Miejskiego przygotował trasy objazdowe dla tramwajów i
> autobusów:
>[/color]
<ciach>

To się zacznie od poniedziałku,

Jeden Pan się dzisiaj wypowiadał dla GW(tzn wczoraj a dzisiaj
opublikowali)
"myśleliśmy że jeszcze rok się uda wytrzymać"
"przecież jest metro"

Powązkowska stoi, Trasa stoi, Rondo Babka stoi ale chyba najmniej, na
Andersa za chwilę przestaną wpuszczać samochody,
może niech do metra dołączą wagony towarowe
To jest kpina po prostu z ludzi .
coś co można postawić w 3 miesiące, nie jest nawet przygotowane
projektowo jeszcze,
i i stawiane pewnie będzie przez 2 lata

za to buduje się węzeł autostradowy, który nie wiadomo jak na razie
gdzie i kiedy będzie doprowadzony

FCI

Mądry Pan nie zastanowił się jak piesi przedostaną się do tego metra.
Czy jacyś dziennikarze czytają prw? Czy ktoś może się tym zająć?
Przecież nie trzeba zamykać wiaduktu dla pieszych, albo wybudować
jakąś cholerną przeprawę do metra... Czy ktoś tu rusza mózgiem?

R.

Rysiek G. wrote:[color=blue]
> Mądry Pan nie zastanowił się jak piesi przedostaną się do tego metra.[/color]

W kwestii "jest metro" chodzi o ruch z Żoliborza, a nie z okolic torów.
Jeśli postawią kładkę, to ludzie sobie po niej przejść do wybranego
środka transportu.
Ja coś czuję, że będzie przejście przez tory, bo taniej, a ruch pociągów
niewielki. Oby ktoś tego pilnował non stop.

pozdrawiam,
Kosu



Użytkownik Kosu napisał:
[color=blue]
> Ja coś czuję, że będzie przejście przez tory, bo taniej, a ruch pociągów
> niewielki. Oby ktoś tego pilnował non stop.[/color]

Po calkowitym zamknieciu wiaduktu na Mickiewicza, to SOK zacznie zbijac
kokosy. Juz teraz od czasu, do czasu lapia tych co sie z Zoliborza
spiesza do pociagu.

Krzysztof

> Po calkowitym zamknieciu wiaduktu na Mickiewicza, to SOK zacznie zbijac[color=blue]
> kokosy. Juz teraz od czasu, do czasu lapia tych co sie z Zoliborza spiesza
> do pociagu.[/color]

Jakby nie łapali, a doszło by do wypadku, to zaraz by się posypały gromy, że
nic nie robią. I nie piszcie, że pociągi w tamtym miejscu jeżdżą wolno - nie
w takich miejscach dochodziło do wypadków i nie przy takim ruchu.

[color=blue]
> W kwestii "jest metro" chodzi o ruch z Żoliborza, a nie z okolic torów.
> Jeśli postawią kładkę, to ludzie sobie po niej przejść do wybranego środka transportu.[/color]

Nie tylko z okolic torów jak to mówisz. Cały Żoliborz aż do pl.
Wilsona jest odcięty. Spojrzyj na mapę.

Pozdr.
R.

Rysiek G. wrote:[color=blue]
> Nie tylko z okolic torów jak to mówisz. Cały Żoliborz aż do pl.
> Wilsona jest odcięty. Spojrzyj na mapę.[/color]

Nie no. Na placu Wilsona metro staje w dalszym ciągu. Nikt się ludziom
nie zabrania cofnąć (choć jest jakiś taki efekt psychologiczny, że
ludzie wolą przejść 400 metrów do stacji "w stronę celu" niż cofnąć się
200m do poprzedniej).

pozdrawiam,
Kosu

Kosu pisze:[color=blue]
> Rysiek G. wrote:[color=green]
>> Nie tylko z okolic torów jak to mówisz. Cały Żoliborz aż do pl.
>> Wilsona jest odcięty. Spojrzyj na mapę.[/color]
>
> Nie no. Na placu Wilsona metro staje w dalszym ciągu. Nikt się ludziom
> nie zabrania cofnąć (choć jest jakiś taki efekt psychologiczny, że
> ludzie wolą przejść 400 metrów do stacji "w stronę celu" niż cofnąć się
> 200m do poprzedniej).
>
> pozdrawiam,
> Kosu[/color]
Jasne

to spójrz też na mapę i zobacz ile jest od Bankowego do Stawek, jeśli
tak mówisz o cofaniu

Odnośnie remontu wiaduktu to z tego co pamiętam most syreny wojsko
stawiało 3 miesiące.

A tak się zastanawiam co następne w kolejności zamkną chcąc nie chcąc
wychodzi że Trasę Toruńską, pewnie akurat wtedy kiedy skończą węzeł koło
Powązek, ot taka ironia losu

FCI

Piotrek SP5FCI <sp5fci@poczta.onet.pl> writes:
[color=blue]
> to spójrz też na mapę i zobacz ile jest od Bankowego do Stawek, jeśli
> tak mówisz o cofaniu[/color]

Od Bankowego do Stawek jezdza tramwaje i autobusy.

MJ

> Nie no. Na placu Wilsona metro staje w dalszym ciągu. Nikt się ludziom nie zabrania cofnąć (choć jest jakiś taki efekt[color=blue]
> psychologiczny, że ludzie wolą przejść 400 metrów do stacji "w stronę celu" niż cofnąć się 200m do poprzedniej).[/color]

Naprawdę, spójrz na mapę.

Pozdr.
R.

Rysiek G. wrote:[color=blue]
> Naprawdę, spójrz na mapę.[/color]

Patrzę i nadal nie rozumiem. Ludzie mieszkający na północ od torów mają
116 i 157, którymi mogą podjechać do metra w jedną lub drugą stronę
(mogą wybrać luźniejsze autobusy). Od samych torów do najbliższego
przystanku jest trochę ponad 300 metrów, ale przy torach nikt nie
mieszka, więc będą mieć bliżej. Z kolei przejście przez wiadukt i
dotarcie do metra to... także 300 metrów. I tu znowu: nikt przy torach
nie mieszka tyle że w tym wypadku wszyscy mieli dalej. No i musieli się
wdrapać na wiadukt.
Chcesz coś dodać? :)

pozdrawiam,
Kosu

Kosu wrote:[color=blue]
> Chcesz coś dodać? :)[/color]

Albo ja dodam. Załóżmy, że ludzi mieszkających na północ od pl.
Inwalidów obsługiwał pl. Wilsona, a tych na południe (do torów) -
Dworzec Gdański. Weźmy środek tego obszaru między torami, a pl.
Inwalidów. Załóżmy, że jest to skrzyżowanie Felińskiego i Zajączka.
Idziemy Zajączka do Mickiewicza, a potem wiaduktem i do metra - ~830
metrów. A teraz idziemy Felińskiego prosto Krasińskiego, skręcamy w
prawo i wpadamy na wejście do metra. ~900 metrów.

pozdrawiam,
Kosu

Tak. Wiadukt mają ROZEBRAĆ.
Wyobraź sobie też ruch puszczony Krajewskiego.

Pozdr.
R.

Rysiek G. wrote:[color=blue]
> Tak. Wiadukt mają ROZEBRAĆ.[/color]

Właśnie Ci napisałem, że statystyczny zainteresowany ma niemal tyle samo
do omawianych stacji metra. Rozbiorą - no cóż. Bywa. Kiedyś pewnie
zbudują nowy i wszystko wróci do normy.
[color=blue]
> Wyobraź sobie też ruch puszczony Krajewskiego.[/color]

Pasażerowie autobusów jakoś sobie poradzą. Przesiadając się do metra
będą mogli złapać poprzedni kurs (mówię o linii 116 lub 157). Poza tym
wysiadając z metra na którejś z kolejnych stacji i wsiadając w
odpowiedni tramwaj/autobus można dojechać do celu w czasie, kiedy
wyjściowy autobus będzie się pewnie jeszcze przebijał przez objazd.

Kierowcy samochodów będą tam stać, ale to już ich problem :]

pozdrawiam,
Kosu

Wybacz, ale po prostu rusz się na Żoliborz w te rejony, i nie pieprz
mi tu o kierowcach, bo jak rozbiorą most to piesi też będą musieli
jeździć. Autobusami. Większego braku wyobraźni i gorszego "mędrkowania"
jakem żyw nie czytałem.

Pozdr.
R.


Użytkownik "Kosu" <kosu@kosu.pl> napisał w wiadomości
news:gf7rla$rtd$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Rysiek G. wrote:[color=green]
> > Tak. Wiadukt mają ROZEBRAĆ.[/color]
>
> Właśnie Ci napisałem, że statystyczny zainteresowany ma niemal tyle samo
> do omawianych stacji metra. Rozbiorą - no cóż. Bywa. Kiedyś pewnie
> zbudują nowy i wszystko wróci do normy.
>[/color]

Czym się tak martwic,- przeciez remont tego wiaduktu dzięki geniuszowi ekipy
partii Politycznych Oszustów rezydujacej w ratuszu i samej HGW trwac będzie
zaledwie ponad 1/3 DŁUŻEJ niz trwała budowa najdłuzszego mostu w Europie ,
liczącego 17,2 km !!
No, ale tam nie mieli szczęscia zaznac umiejetności bufetowej;-)

p47

p47 wrote:[color=blue]
> Czym się tak martwic,- przeciez remont tego wiaduktu dzięki geniuszowi ekipy
> partii Politycznych Oszustów rezydujacej w ratuszu i samej HGW trwac będzie
> zaledwie ponad 1/3 DŁUŻEJ niz trwała budowa najdłuzszego mostu w Europie ,
> liczącego 17,2 km !!
> No, ale tam nie mieli szczęscia zaznac umiejetności bufetowej;-)[/color]

Nie wiem czy masz świadomość, ale piszesz drugi raz dokładnie to samo.
Radzę się wysypiać bardziej.

pozdrawiam,
Kosu

Rysiek G. wrote:[color=blue]
> Wybacz, ale po prostu rusz się na Żoliborz w te rejony, i nie pieprz
> mi tu o kierowcach, bo jak rozbiorą most to piesi też będą musieli
> jeździć. Autobusami. Większego braku wyobraźni i gorszego "mędrkowania"
> jakem żyw nie czytałem.[/color]

Znam te rejony i nie wiem o co Ci chodzi. Ba! Byłem tam dziś i nie
zauważyłem końca świata. Obiecuję, że jeśli się pojawi po kompletnym
zamknięciu mostu, to przyznam Ci rację.

Tymczasem sytuacja mieszkańców zmienia się z doskonałej na wciąż niezłą
- o to taki płacz?
OK - będzie ciaśniej. Tyle że na początku tego wątku główne biadolenie
było o odcięcie dostępu do metra (to Ty zacząłeś). Oczywiście jeśli ktoś
dojeżdżał do metra 1 przystanek, to teraz będzie musiał pewnie dłużej
poczekać na busa albo się przejść. Kto chodził nie odczuje zmian w ogóle.

Tracą tramwaj i być może dostaną w zamian korki, ale obszar jest
otoczony węzłami komunikacyjnymi. Już bardziej współczuję ludziom z
północy, którzy od lat jęczą przez brak mostu - oni naprawdę mieszkają
na zadupiu (z całym szacunkiem).

pozdrawiam,
Kosu

Kosu pisze:
[color=blue]
> Znam te rejony i nie wiem o co Ci chodzi.[/color]

Tez znam rozne rejony z nazwy lub obrazka, ale nie musze stamtad
dojezdzac codziennie rano do pracy, wiec nie wypowiadam sie.
[color=blue]
> Ba! Byłem tam dziś i nie
> zauważyłem końca świata.[/color]

Delikatnie mowiac, wybrales malo reprezentatywny dzien :)

W.

Wojciech Skrzypinski wrote:[color=blue]
> Tez znam rozne rejony z nazwy lub obrazka, ale nie musze stamtad
> dojezdzac codziennie rano do pracy, wiec nie wypowiadam sie.[/color]

Ja tam jestem kilka razy w tygodniu jako pieszy/komunikant masowy. 3-4
razy w tygodniu jako dwukołowy uczestnik ruchu. Muszę tu też zaznaczyć,
że o ile pod wiaduktem czasem ruch był, to na wiadukcie nigdy tłoku nie
widziałem (pojawiałem się w godzinach 10-16, w weekendy rano). I może
dzięki temu, że nie jestem mieszkańcem, zachowuję jakiś obiektywizm.
Czego w tym wątku nikt nie podkreślił: ta okolica jest niemal doskonała
komunikacyjnie. Metro, tramwaje, autobusy, pociąg - jak w centrum, a
luźniej. Nagle odcinają wiadukt i pojawiają się problemy, które obalają
świat mieszkańców (Ryśka G.?), ale dla wielu warszawiaków to i tak raj
(nie mówię tu nawet o tak skrajnych przypadkach jak kolega M., do
którego na Wilanów dojeżdża autobus raz na godzinę i do tego zarzygany)
[color=blue]
> Delikatnie mowiac, wybrales malo reprezentatywny dzien :)[/color]

Nie sądzę. W większości miasta dość standardowy ruch, w M1 Marki "ludź
na ludziu". W autobusach (512,190,175,150) tłok może nawet większy niż
np w piątek. Traf sprawia, że będę tam też w środę rano (w godzinach
szczytu), ale póki samochody przejeżdżają wiaduktem niczego ciekawego
pewnie nie zobaczę.

pozdrawiam,
Kosu

Użytkownik Rysiek G. napisał:[color=blue]
> Wybacz, ale po prostu rusz się na Żoliborz w te rejony, i nie pieprz
> mi tu o kierowcach, bo jak rozbiorą most to piesi też będą musieli
> jeździć. Autobusami. Większego braku wyobraźni i gorszego "mędrkowania"
> jakem żyw nie czytałem.[/color]

A próbowałeś sobie wyobrazić jak wiadukt robi bum?
Rusz na wiadukt i przyjrzyj mu się. Oburzające jest nie to, że go
rozbierają, tylko to, że dopiero teraz. W autobusie jakoś udawało mi się
o tym nie myśleć, ale ilekroć zdarzyło mi się stać na lub przechodzić
pod wiaduktem, nie miałam pewności, że ujdę z życiem.

Pozdrawiam,
MAG

Użytkownik Kosu napisał:
[color=blue][color=green]
>> Delikatnie mowiac, wybrales malo reprezentatywny dzien :)[/color]
>
> Nie sądzę. W większości miasta dość standardowy ruch, w M1 Marki "ludź
> na ludziu". W autobusach (512,190,175,150) tłok może nawet większy niż
> np w piątek. Traf sprawia, że będę tam też w środę rano (w godzinach
> szczytu), ale póki samochody przejeżdżają wiaduktem niczego ciekawego
> pewnie nie zobaczę.
>
> pozdrawiam,
> Kosu[/color]

A tu się nie zgodzę. Doświadczyłam wczoraj metra i 158 i krótkiej chwili
na przystanku w centrum. Wszędzie ludzi mniej więcej (momentami nawet
mniej) połowa niż zwykle.

Pozdrawiam,
MAG


Użytkownik "MAG" <mag27@wyrzuc.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gfbm1h$q8g$1@news.onet.pl...
[color=blue]
> A próbowałeś sobie wyobrazić jak wiadukt robi bum?
> Rusz na wiadukt i przyjrzyj mu się. Oburzające jest nie to, że go
> rozbierają, tylko to, że dopiero teraz. W autobusie jakoś udawało mi się o
> tym nie myśleć, ale ilekroć zdarzyło mi się stać na lub przechodzić pod
> wiaduktem, nie miałam pewności, że ujdę z życiem.[/color]

Ja staralam sie o tym nie myslec, jadac wiaduktem 520 do pracy.
No coz, teraz bede sobie czlapac do metra.
Czyli: chomiczowka>metro mlociny>metro politechnika>rawar. Troszke bedzie
tych przesiadek :)
A tak lubilam te codzienna poranna godzinna drzemke... :)

malgosia

"p47" wrote...[color=blue]
>
> Czym się tak martwic,- przeciez remont tego wiaduktu dzięki[/color]
geniuszowi[color=blue]
> ekipy partii Politycznych Oszustów rezydujacej w ratuszu i samej HGW
> trwac będzie zaledwie ponad 1/3 DŁUŻEJ niz trwała budowa[/color]
najdłuzszego[color=blue]
> mostu w Europie, liczącego 17,2 km !![/color]

Cierpisz na "ślepotę polityczną"! Nie jestem jakimś wielbicielem HGW,
ale HGW nie rządzi tu z PO od kilkunastu lat! Ponadto, lepiej coś
wybudować później i dłużej nic wcale nie budować! A poprzednik HGW
właśnie brylował w niebudowaniu i pobił w tej konkurencji absolutny
rekord!
A.

> Użytkownik "Aaron"[color=blue][color=green]
> > Czym się tak martwic,- przeciez remont tego wiaduktu dzięki[/color]
> geniuszowi[color=green]
> > ekipy partii Politycznych Oszustów rezydujacej w ratuszu i samej HGW
> > trwac będzie zaledwie ponad 1/3 DŁUŻEJ niz trwała budowa[/color]
> najdłuzszego[color=green]
> > mostu w Europie, liczącego 17,2 km !![/color][/color]
[color=blue]
> Cierpisz na "ślepotę polityczną"! Nie jestem jakimś wielbicielem HGW,
> ale HGW nie rządzi tu z PO od kilkunastu lat! Ponadto, lepiej coś
> wybudować później i dłużej nic wcale nie budować! A poprzednik HGW
> właśnie brylował w niebudowaniu i pobił w tej konkurencji absolutny
> rekord!
> A.[/color]

Zabraklo Ci odwagi? Napisz to wprost. Za stan wiaduktu w ciagu ulic
Andersa / Mickiewicza i za to ze nie zostal wyrymontowany na czas
odpowiada byly prezydent Stolicy Kaczynski. Nie Kozak, nie Swiecicki
ani poprzednicy, ale wlasnie Kaczynski. Wtedy wszystko bedize jasne.
AM

"Hades" wrote...[color=blue]
>
> Zabraklo Ci odwagi? Napisz to wprost. Za stan wiaduktu w
> ciagu ulic Andersa / Mickiewicza i za to ze nie zostal
> wyrymontowany na czas odpowiada byly prezydent
> Stolicy Kaczynski.[/color]

RÓWNIEŻ ON. Na pewno bardziej ON niż HGW.
Sprawa dotyczy też Mostu Północnego, drugiej nitki metra i kilku
innych bardzo ważnych inwestycji.
Dopilnowanie zbudowania jednego Muzeum nie wymazuje winy zaniedbania w
innych inwestycjach.
A zaległości rzeczywiście sięgają prawie prehistorii i poprzednicy
Kaczyńskiego nie mają czystych sumień :(
A.


Użytkownik "Aaron" <spamtrap@pulapka.qdnet.pl> napisał w wiadomości
news:491abf49.0@news.qdnet.pl...[color=blue]
> "Hades" wrote...[color=green]
> >
> > Zabraklo Ci odwagi? Napisz to wprost. Za stan wiaduktu w
> > ciagu ulic Andersa / Mickiewicza i za to ze nie zostal
> > wyrymontowany na czas odpowiada byly prezydent
> > Stolicy Kaczynski.[/color]
>
> RÓWNIEŻ ON. Na pewno bardziej ON niż HGW.
> Sprawa dotyczy też Mostu Północnego, drugiej nitki metra i kilku
> innych bardzo ważnych inwestycji.
> Dopilnowanie zbudowania jednego Muzeum nie wymazuje winy zaniedbania w
> innych inwestycjach.
> A zaległości rzeczywiście sięgają prawie prehistorii i poprzednicy
> Kaczyńskiego nie mają czystych sumień :(
> A.[/color]

I nawet,gdyby byłoby prawda (a nie jest, -ale to na marginesie!), co
piszecie wyzej, to jaki to ma zwiazek z tym, ze teraz, gdy HGW i ekipa
Politycznych Oszustów rzadzi na ratuszu juz 2 lata!! znów okazuje się, ze
jest tak, pozal się Boże, sprawna organizacyjnie, tak dba o interes
mieszkańców Warszawy (z wyjątkiem może p. Waltera i Agory;-), ze mały ,
calkowicie zwyczajny wiadukcik budowac bedzie az o 1/3 dłuzej !! niz
potrzebowano na wybudowanie lekko licząc 200 razy dłuzszego mostu
pełnomorskiego, obliczonego na przetrzymanie najcięzszych trzęsień ziemi,
korozję wody morskiej, pływy, ruch statków oceanicznych , gdzie trzeba było
choćby pod podpory wbic w dno ponad 2000 potęznych, betonowych pali o
długosci do 90m!!, patrz:
[url]http://www.muratorplus.pl/inwestycje/polecamy/most-vasco-da-gamy-w-lizbonie,25476_3001.htm[/url]

I co gorsza uważa ona zapewne, ze to wszystko w porządku, że za takie
właśnie efektywne zarządzanie tym hordom urzędników (z wiadomego nadania) a
i samej bufetowej sute pensje sie należą. Bo geniuszy mamy na ratuszu!;-((

p47

p47 pisze:[color=blue]
> Użytkownik "Kosu" <kosu@kosu.pl> napisał w wiadomości
> news:gf7rla$rtd$1@inews.gazeta.pl...[color=green]
>> Rysiek G. wrote:[color=darkred]
>>> Tak. Wiadukt mają ROZEBRAĆ.[/color]
>> Właśnie Ci napisałem, że statystyczny zainteresowany ma niemal tyle samo
>> do omawianych stacji metra. Rozbiorą - no cóż. Bywa. Kiedyś pewnie
>> zbudują nowy i wszystko wróci do normy.
>>[/color]
>
> Czym się tak martwic,- przeciez remont tego wiaduktu dzięki geniuszowi ekipy
> partii Politycznych Oszustów rezydujacej w ratuszu i samej HGW trwac będzie
> zaledwie ponad 1/3 DŁUŻEJ niz trwała budowa najdłuzszego mostu w Europie ,
> liczącego 17,2 km !![/color]

A wszystko przez twojego Kaczora ktory w Warszawie nic nie remontowal bo
jakos to bedzoe wiec czep sie "spierzaj dziada"

H[color=blue]
> Zabraklo Ci odwagi? Napisz to wprost. Za stan wiaduktu w ciagu ulic
> Andersa / Mickiewicza i za to ze nie zostal wyrymontowany na czas
> odpowiada byly prezydent Stolicy Kaczynski. Nie Kozak, nie Swiecicki
> ani poprzednicy, ale wlasnie Kaczynski. Wtedy wszystko bedize jasne.[/color]

Kaczor alias" Spiprzaj dziadu" razem ze swoim przydupaskiem Kazikiem
wystarczajaco zle rzadzili jak to z Przepros i Spierdalaj bywa

p47 pisze:[color=blue]
> Użytkownik "Aaron" <spamtrap@pulapka.qdnet.pl> napisał w wiadomości
> news:491abf49.0@news.qdnet.pl...[color=green]
>> "Hades" wrote...[color=darkred]
>>> Zabraklo Ci odwagi? Napisz to wprost. Za stan wiaduktu w
>>> ciagu ulic Andersa / Mickiewicza i za to ze nie zostal
>>> wyrymontowany na czas odpowiada byly prezydent
>>> Stolicy Kaczynski.[/color]
>> RÓWNIEŻ ON. Na pewno bardziej ON niż HGW.
>> Sprawa dotyczy też Mostu Północnego, drugiej nitki metra i kilku
>> innych bardzo ważnych inwestycji.
>> Dopilnowanie zbudowania jednego Muzeum nie wymazuje winy zaniedbania w
>> innych inwestycjach.
>> A zaległości rzeczywiście sięgają prawie prehistorii i poprzednicy
>> Kaczyńskiego nie mają czystych sumień :(
>> A.[/color]
>
>
> I nawet,gdyby byłoby prawda (a nie jest, -ale to na marginesie!), co
> piszecie wyzej, to jaki to ma zwiazek z tym, ze teraz, gdy HGW i ekipa
> Politycznych Oszustów rzadzi na ratuszu juz 2 lata!![/color]

Jakis ty glupi ale kaczomozgi tak maja. Przez ten czas przygotowano sie
do remontu wiaduktu a dokladniej do jego budowy
[color=blue]
>[/color]

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - [url]http://www.inwestowanie.org.pl/[/url]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates