[url]http://www.ztm.waw.pl/andersa.php[/url]
Szanowni Państwo!
W związku decyzją Zarządu Dróg Miejskich o awaryjnym zamknięciu, dla pojazdów komunikacji miejskiej, wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ul. Andersa (szczegółowe informacje na stronie Zarządu Dróg Miejskich) Zarząd Transportu Miejskiego przygotował trasy objazdowe dla tramwajów i autobusów:
Tramwaje:
6 - Linia zostanie zastąpiona przez linie: 28 (na ul. Grochowskiej) i 36 (na ul. Marymonckiej)
28 - Linia zostanie skierowana na trasę: Gocławek - Grochowska - Targowa - ... - Koło. W całości będzie obsługiwana pociągami dwuwagonowymi. Jej częstotliwość nie ulegnie zmianie.
36 - Linia skierowana zostanie na trasę: Wyścigi - ... - Andersa - Stawki - al. Jana Pawła II - rondo Radosława - Popiełuszki - Marymoncka - Zgrupowania AK Kampinos - Metro Młociny. Jej częstotliwość pozostanie bez zmian.
Autobusy:
114 - Linia będzie kursowała trasą zmienioną: Bródno-Podgrodzie - ... - pl. Wilsona - Krasińskiego - Broniewskiego - al. Reymonta - Conrada - Sokratesa - Metro Młociny - Zgrupowania AK Kampinos - Pułkowa - Dzierżoniowska - Żubrowa - Młociny-UKSW (powrót: Wóycickiego - Pułkowa). Linia będzie kursowała z taką samą częstotliwością.
116 - Autobusy tej linii będą kursowały trasą objazdową: Chomiczówka - .... - Mickiewicza - Zajączka - Krajewskiego - Jeziorańskiego - Zakroczymska - Konwiktorska - Bonifraterska - ... - Wilanów. Linia będzie kursowała częściej między godzinami szczytu oraz w dni świąteczne. Jej nowa częstotliwość: 10/10/10. Utrzymanie zostaną również kursy skrócone na trasie: Chomiczówka - Metro Marymont.
122 - Na północnym odcinku linia zostanie skierowana na trasę zmienioną: Stare Bemowo - ... - pl. Wilsona - Mickiewicza - Potocka - Gwiaździsta. Linia zostanie połączona również z linią 205. Jej częstotliwość pozostanie taka sama. Na południowym odcinku linia zostanie zastąpiona przez linię Z-2, która będzie kursowała trasą: Spartańska - trasa linii 122 - Międzyparkowa - Szymanowska - Zakroczymska - Konwiktorska (powrót: Konwiktorska - Bonifraterska). Częstotliwość - bez zmian.
157 - Linia będzie kursowała trasą objazdową: Gwiaździsta - ... - Mickiewicza - Zajączka - Krajewskiego - Jeziorańskiego - Zakroczymska - Konwiktorska - Muranowska - Stawki - ... - Dw. Zachodni. Linia będzie kursowała z częstotliwością: 12/12/20.
195 - Autobusy tej linii będą jeździły na krótszej trasie: Natolin Płn. - ... - Krakowskie Przedmieście - Królewska - pl. Piłsudskiego (powrót: Moliera - Senatorska - Miodowa - Krakowskie Przedmieście). Nowa częstotliwość kursowania tej linii to: 15/20/20
205 - Linia będzie połączona ze 122.
520 - Na północnym odcinku linia zostanie zastąpiona przez linię 114. Na południowym odcinku będzie skierowana na trasę skróconą: Marysin - ... - Andersa - Świętojerska - Muranów (powrót: Świętojerska - pl. Krasińskich - Miodowa - Kapucyńska - al. Solidarności - pl. Bankowy. Częstotliwość pozostanie niezmieniona.
N44 - Linia będzie kursowała na trasie zmienionej: Zajezdnia Żoliborz - .... - Mickiewicza - Zajączka - Krajewskiego - Jeziorańskiego - Zakroczymska - Konwiktorska - Muranowska - Bonifraterska - ... - Dw. Centralny.
W sześciu miejscach dyżurować będą informatorzy Zarządu Transportu Miejskiego (ubrani w odblaskowe kamizelki): ul. Andersa, ul. Bonifraterska, ul. Zajączka, pl. Wilsona, Dw. Gdański i pl. Bankowy. W sumie wszystkich informatorów będzie 12. Będą pracowali od niedzieli (9 listopada) do piątku (14 listopada), w godz. 8-18 (od niedzieli do wtorku) i 7-19 (od środy do piątku). We wszystkich autobusach i tramwajach będą również ulotki (w nakładzie 100 tys. egzemplarzy) informujące o trasach objazdowych. Na stacjach warszawskiego metra, na odcinku od Centrum do Marymontu, od soboty emitowane będą komunikaty głosowe informujące o zamknięciu wiaduktu oraz o zmianach w kursowaniu pojazdów komunikacji miejskiej. Krótkie komunikaty pojawią się także na tablicach elektronicznych na przystankach w Alejach Jerozolimskich.
Krzysztof Olszak pisze:[color=blue] > [url]http://www.ztm.waw.pl/andersa.php[/url] > > Szanowni Państwo! > > W związku decyzją Zarządu Dróg Miejskich o awaryjnym zamknięciu, dla > pojazdów komunikacji miejskiej, wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu > ul. Andersa (szczegółowe informacje na stronie Zarządu Dróg Miejskich) > Zarząd Transportu Miejskiego przygotował trasy objazdowe dla tramwajów i > autobusów: >[/color] <ciach>
To się zacznie od poniedziałku,
Jeden Pan się dzisiaj wypowiadał dla GW(tzn wczoraj a dzisiaj opublikowali) "myśleliśmy że jeszcze rok się uda wytrzymać" "przecież jest metro"
Powązkowska stoi, Trasa stoi, Rondo Babka stoi ale chyba najmniej, na Andersa za chwilę przestaną wpuszczać samochody, może niech do metra dołączą wagony towarowe To jest kpina po prostu z ludzi . coś co można postawić w 3 miesiące, nie jest nawet przygotowane projektowo jeszcze, i i stawiane pewnie będzie przez 2 lata
za to buduje się węzeł autostradowy, który nie wiadomo jak na razie gdzie i kiedy będzie doprowadzony
FCI
Mądry Pan nie zastanowił się jak piesi przedostaną się do tego metra. Czy jacyś dziennikarze czytają prw? Czy ktoś może się tym zająć? Przecież nie trzeba zamykać wiaduktu dla pieszych, albo wybudować jakąś cholerną przeprawę do metra... Czy ktoś tu rusza mózgiem?
R.
Rysiek G. wrote:[color=blue] > Mądry Pan nie zastanowił się jak piesi przedostaną się do tego metra.[/color]
W kwestii "jest metro" chodzi o ruch z Żoliborza, a nie z okolic torów. Jeśli postawią kładkę, to ludzie sobie po niej przejść do wybranego środka transportu. Ja coś czuję, że będzie przejście przez tory, bo taniej, a ruch pociągów niewielki. Oby ktoś tego pilnował non stop.
pozdrawiam, Kosu
Użytkownik Kosu napisał: [color=blue] > Ja coś czuję, że będzie przejście przez tory, bo taniej, a ruch pociągów > niewielki. Oby ktoś tego pilnował non stop.[/color]
Po calkowitym zamknieciu wiaduktu na Mickiewicza, to SOK zacznie zbijac kokosy. Juz teraz od czasu, do czasu lapia tych co sie z Zoliborza spiesza do pociagu.
Krzysztof
> Po calkowitym zamknieciu wiaduktu na Mickiewicza, to SOK zacznie zbijac[color=blue] > kokosy. Juz teraz od czasu, do czasu lapia tych co sie z Zoliborza spiesza > do pociagu.[/color]
Jakby nie łapali, a doszło by do wypadku, to zaraz by się posypały gromy, że nic nie robią. I nie piszcie, że pociągi w tamtym miejscu jeżdżą wolno - nie w takich miejscach dochodziło do wypadków i nie przy takim ruchu.
[color=blue] > W kwestii "jest metro" chodzi o ruch z Żoliborza, a nie z okolic torów. > Jeśli postawią kładkę, to ludzie sobie po niej przejść do wybranego środka transportu.[/color]
Nie tylko z okolic torów jak to mówisz. Cały Żoliborz aż do pl. Wilsona jest odcięty. Spojrzyj na mapę.
Pozdr. R.
Rysiek G. wrote:[color=blue] > Nie tylko z okolic torów jak to mówisz. Cały Żoliborz aż do pl. > Wilsona jest odcięty. Spojrzyj na mapę.[/color]
Nie no. Na placu Wilsona metro staje w dalszym ciągu. Nikt się ludziom nie zabrania cofnąć (choć jest jakiś taki efekt psychologiczny, że ludzie wolą przejść 400 metrów do stacji "w stronę celu" niż cofnąć się 200m do poprzedniej).
pozdrawiam, Kosu
Kosu pisze:[color=blue] > Rysiek G. wrote:[color=green] >> Nie tylko z okolic torów jak to mówisz. Cały Żoliborz aż do pl. >> Wilsona jest odcięty. Spojrzyj na mapę.[/color] > > Nie no. Na placu Wilsona metro staje w dalszym ciągu. Nikt się ludziom > nie zabrania cofnąć (choć jest jakiś taki efekt psychologiczny, że > ludzie wolą przejść 400 metrów do stacji "w stronę celu" niż cofnąć się > 200m do poprzedniej). > > pozdrawiam, > Kosu[/color] Jasne
to spójrz też na mapę i zobacz ile jest od Bankowego do Stawek, jeśli tak mówisz o cofaniu
Odnośnie remontu wiaduktu to z tego co pamiętam most syreny wojsko stawiało 3 miesiące.
A tak się zastanawiam co następne w kolejności zamkną chcąc nie chcąc wychodzi że Trasę Toruńską, pewnie akurat wtedy kiedy skończą węzeł koło Powązek, ot taka ironia losu
FCI
Piotrek SP5FCI <sp5fci@poczta.onet.pl> writes: [color=blue] > to spójrz też na mapę i zobacz ile jest od Bankowego do Stawek, jeśli > tak mówisz o cofaniu[/color]
Od Bankowego do Stawek jezdza tramwaje i autobusy.
MJ
> Nie no. Na placu Wilsona metro staje w dalszym ciągu. Nikt się ludziom nie zabrania cofnąć (choć jest jakiś taki efekt[color=blue] > psychologiczny, że ludzie wolą przejść 400 metrów do stacji "w stronę celu" niż cofnąć się 200m do poprzedniej).[/color]
Naprawdę, spójrz na mapę.
Pozdr. R.
Rysiek G. wrote:[color=blue] > Naprawdę, spójrz na mapę.[/color]
Patrzę i nadal nie rozumiem. Ludzie mieszkający na północ od torów mają 116 i 157, którymi mogą podjechać do metra w jedną lub drugą stronę (mogą wybrać luźniejsze autobusy). Od samych torów do najbliższego przystanku jest trochę ponad 300 metrów, ale przy torach nikt nie mieszka, więc będą mieć bliżej. Z kolei przejście przez wiadukt i dotarcie do metra to... także 300 metrów. I tu znowu: nikt przy torach nie mieszka tyle że w tym wypadku wszyscy mieli dalej. No i musieli się wdrapać na wiadukt. Chcesz coś dodać? :)
pozdrawiam, Kosu
Kosu wrote:[color=blue] > Chcesz coś dodać? :)[/color]
Albo ja dodam. Załóżmy, że ludzi mieszkających na północ od pl. Inwalidów obsługiwał pl. Wilsona, a tych na południe (do torów) - Dworzec Gdański. Weźmy środek tego obszaru między torami, a pl. Inwalidów. Załóżmy, że jest to skrzyżowanie Felińskiego i Zajączka. Idziemy Zajączka do Mickiewicza, a potem wiaduktem i do metra - ~830 metrów. A teraz idziemy Felińskiego prosto Krasińskiego, skręcamy w prawo i wpadamy na wejście do metra. ~900 metrów.
pozdrawiam, Kosu
Tak. Wiadukt mają ROZEBRAĆ. Wyobraź sobie też ruch puszczony Krajewskiego.
Pozdr. R.
Rysiek G. wrote:[color=blue] > Tak. Wiadukt mają ROZEBRAĆ.[/color]
Właśnie Ci napisałem, że statystyczny zainteresowany ma niemal tyle samo do omawianych stacji metra. Rozbiorą - no cóż. Bywa. Kiedyś pewnie zbudują nowy i wszystko wróci do normy. [color=blue] > Wyobraź sobie też ruch puszczony Krajewskiego.[/color]
Pasażerowie autobusów jakoś sobie poradzą. Przesiadając się do metra będą mogli złapać poprzedni kurs (mówię o linii 116 lub 157). Poza tym wysiadając z metra na którejś z kolejnych stacji i wsiadając w odpowiedni tramwaj/autobus można dojechać do celu w czasie, kiedy wyjściowy autobus będzie się pewnie jeszcze przebijał przez objazd.
Kierowcy samochodów będą tam stać, ale to już ich problem :]
pozdrawiam, Kosu
Wybacz, ale po prostu rusz się na Żoliborz w te rejony, i nie pieprz mi tu o kierowcach, bo jak rozbiorą most to piesi też będą musieli jeździć. Autobusami. Większego braku wyobraźni i gorszego "mędrkowania" jakem żyw nie czytałem.
Pozdr. R.
Użytkownik "Kosu" <kosu@kosu.pl> napisał w wiadomości news:gf7rla$rtd$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Rysiek G. wrote:[color=green] > > Tak. Wiadukt mają ROZEBRAĆ.[/color] > > Właśnie Ci napisałem, że statystyczny zainteresowany ma niemal tyle samo > do omawianych stacji metra. Rozbiorą - no cóż. Bywa. Kiedyś pewnie > zbudują nowy i wszystko wróci do normy. >[/color]
Czym się tak martwic,- przeciez remont tego wiaduktu dzięki geniuszowi ekipy partii Politycznych Oszustów rezydujacej w ratuszu i samej HGW trwac będzie zaledwie ponad 1/3 DŁUŻEJ niz trwała budowa najdłuzszego mostu w Europie , liczącego 17,2 km !! No, ale tam nie mieli szczęscia zaznac umiejetności bufetowej;-)
p47
p47 wrote:[color=blue] > Czym się tak martwic,- przeciez remont tego wiaduktu dzięki geniuszowi ekipy > partii Politycznych Oszustów rezydujacej w ratuszu i samej HGW trwac będzie > zaledwie ponad 1/3 DŁUŻEJ niz trwała budowa najdłuzszego mostu w Europie , > liczącego 17,2 km !! > No, ale tam nie mieli szczęscia zaznac umiejetności bufetowej;-)[/color]
Nie wiem czy masz świadomość, ale piszesz drugi raz dokładnie to samo. Radzę się wysypiać bardziej.
pozdrawiam, Kosu
Rysiek G. wrote:[color=blue] > Wybacz, ale po prostu rusz się na Żoliborz w te rejony, i nie pieprz > mi tu o kierowcach, bo jak rozbiorą most to piesi też będą musieli > jeździć. Autobusami. Większego braku wyobraźni i gorszego "mędrkowania" > jakem żyw nie czytałem.[/color]
Znam te rejony i nie wiem o co Ci chodzi. Ba! Byłem tam dziś i nie zauważyłem końca świata. Obiecuję, że jeśli się pojawi po kompletnym zamknięciu mostu, to przyznam Ci rację.
Tymczasem sytuacja mieszkańców zmienia się z doskonałej na wciąż niezłą - o to taki płacz? OK - będzie ciaśniej. Tyle że na początku tego wątku główne biadolenie było o odcięcie dostępu do metra (to Ty zacząłeś). Oczywiście jeśli ktoś dojeżdżał do metra 1 przystanek, to teraz będzie musiał pewnie dłużej poczekać na busa albo się przejść. Kto chodził nie odczuje zmian w ogóle.
Tracą tramwaj i być może dostaną w zamian korki, ale obszar jest otoczony węzłami komunikacyjnymi. Już bardziej współczuję ludziom z północy, którzy od lat jęczą przez brak mostu - oni naprawdę mieszkają na zadupiu (z całym szacunkiem).
pozdrawiam, Kosu
Kosu pisze: [color=blue] > Znam te rejony i nie wiem o co Ci chodzi.[/color]
Tez znam rozne rejony z nazwy lub obrazka, ale nie musze stamtad dojezdzac codziennie rano do pracy, wiec nie wypowiadam sie. [color=blue] > Ba! Byłem tam dziś i nie > zauważyłem końca świata.[/color]
Delikatnie mowiac, wybrales malo reprezentatywny dzien :)
W.
Wojciech Skrzypinski wrote:[color=blue] > Tez znam rozne rejony z nazwy lub obrazka, ale nie musze stamtad > dojezdzac codziennie rano do pracy, wiec nie wypowiadam sie.[/color]
Ja tam jestem kilka razy w tygodniu jako pieszy/komunikant masowy. 3-4 razy w tygodniu jako dwukołowy uczestnik ruchu. Muszę tu też zaznaczyć, że o ile pod wiaduktem czasem ruch był, to na wiadukcie nigdy tłoku nie widziałem (pojawiałem się w godzinach 10-16, w weekendy rano). I może dzięki temu, że nie jestem mieszkańcem, zachowuję jakiś obiektywizm. Czego w tym wątku nikt nie podkreślił: ta okolica jest niemal doskonała komunikacyjnie. Metro, tramwaje, autobusy, pociąg - jak w centrum, a luźniej. Nagle odcinają wiadukt i pojawiają się problemy, które obalają świat mieszkańców (Ryśka G.?), ale dla wielu warszawiaków to i tak raj (nie mówię tu nawet o tak skrajnych przypadkach jak kolega M., do którego na Wilanów dojeżdża autobus raz na godzinę i do tego zarzygany) [color=blue] > Delikatnie mowiac, wybrales malo reprezentatywny dzien :)[/color]
Nie sądzę. W większości miasta dość standardowy ruch, w M1 Marki "ludź na ludziu". W autobusach (512,190,175,150) tłok może nawet większy niż np w piątek. Traf sprawia, że będę tam też w środę rano (w godzinach szczytu), ale póki samochody przejeżdżają wiaduktem niczego ciekawego pewnie nie zobaczę.
pozdrawiam, Kosu
Użytkownik Rysiek G. napisał:[color=blue] > Wybacz, ale po prostu rusz się na Żoliborz w te rejony, i nie pieprz > mi tu o kierowcach, bo jak rozbiorą most to piesi też będą musieli > jeździć. Autobusami. Większego braku wyobraźni i gorszego "mędrkowania" > jakem żyw nie czytałem.[/color]
A próbowałeś sobie wyobrazić jak wiadukt robi bum? Rusz na wiadukt i przyjrzyj mu się. Oburzające jest nie to, że go rozbierają, tylko to, że dopiero teraz. W autobusie jakoś udawało mi się o tym nie myśleć, ale ilekroć zdarzyło mi się stać na lub przechodzić pod wiaduktem, nie miałam pewności, że ujdę z życiem.
Pozdrawiam, MAG
Użytkownik Kosu napisał: [color=blue][color=green] >> Delikatnie mowiac, wybrales malo reprezentatywny dzien :)[/color] > > Nie sądzę. W większości miasta dość standardowy ruch, w M1 Marki "ludź > na ludziu". W autobusach (512,190,175,150) tłok może nawet większy niż > np w piątek. Traf sprawia, że będę tam też w środę rano (w godzinach > szczytu), ale póki samochody przejeżdżają wiaduktem niczego ciekawego > pewnie nie zobaczę. > > pozdrawiam, > Kosu[/color]
A tu się nie zgodzę. Doświadczyłam wczoraj metra i 158 i krótkiej chwili na przystanku w centrum. Wszędzie ludzi mniej więcej (momentami nawet mniej) połowa niż zwykle.
Pozdrawiam, MAG
Użytkownik "MAG" <mag27@wyrzuc.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gfbm1h$q8g$1@news.onet.pl... [color=blue] > A próbowałeś sobie wyobrazić jak wiadukt robi bum? > Rusz na wiadukt i przyjrzyj mu się. Oburzające jest nie to, że go > rozbierają, tylko to, że dopiero teraz. W autobusie jakoś udawało mi się o > tym nie myśleć, ale ilekroć zdarzyło mi się stać na lub przechodzić pod > wiaduktem, nie miałam pewności, że ujdę z życiem.[/color]
Ja staralam sie o tym nie myslec, jadac wiaduktem 520 do pracy. No coz, teraz bede sobie czlapac do metra. Czyli: chomiczowka>metro mlociny>metro politechnika>rawar. Troszke bedzie tych przesiadek :) A tak lubilam te codzienna poranna godzinna drzemke... :)
malgosia
"p47" wrote...[color=blue] > > Czym się tak martwic,- przeciez remont tego wiaduktu dzięki[/color] geniuszowi[color=blue] > ekipy partii Politycznych Oszustów rezydujacej w ratuszu i samej HGW > trwac będzie zaledwie ponad 1/3 DŁUŻEJ niz trwała budowa[/color] najdłuzszego[color=blue] > mostu w Europie, liczącego 17,2 km !![/color]
Cierpisz na "ślepotę polityczną"! Nie jestem jakimś wielbicielem HGW, ale HGW nie rządzi tu z PO od kilkunastu lat! Ponadto, lepiej coś wybudować później i dłużej nic wcale nie budować! A poprzednik HGW właśnie brylował w niebudowaniu i pobił w tej konkurencji absolutny rekord! A.
> Użytkownik "Aaron"[color=blue][color=green] > > Czym się tak martwic,- przeciez remont tego wiaduktu dzięki[/color] > geniuszowi[color=green] > > ekipy partii Politycznych Oszustów rezydujacej w ratuszu i samej HGW > > trwac będzie zaledwie ponad 1/3 DŁUŻEJ niz trwała budowa[/color] > najdłuzszego[color=green] > > mostu w Europie, liczącego 17,2 km !![/color][/color] [color=blue] > Cierpisz na "ślepotę polityczną"! Nie jestem jakimś wielbicielem HGW, > ale HGW nie rządzi tu z PO od kilkunastu lat! Ponadto, lepiej coś > wybudować później i dłużej nic wcale nie budować! A poprzednik HGW > właśnie brylował w niebudowaniu i pobił w tej konkurencji absolutny > rekord! > A.[/color]
Zabraklo Ci odwagi? Napisz to wprost. Za stan wiaduktu w ciagu ulic Andersa / Mickiewicza i za to ze nie zostal wyrymontowany na czas odpowiada byly prezydent Stolicy Kaczynski. Nie Kozak, nie Swiecicki ani poprzednicy, ale wlasnie Kaczynski. Wtedy wszystko bedize jasne. AM
"Hades" wrote...[color=blue] > > Zabraklo Ci odwagi? Napisz to wprost. Za stan wiaduktu w > ciagu ulic Andersa / Mickiewicza i za to ze nie zostal > wyrymontowany na czas odpowiada byly prezydent > Stolicy Kaczynski.[/color]
RÓWNIEŻ ON. Na pewno bardziej ON niż HGW. Sprawa dotyczy też Mostu Północnego, drugiej nitki metra i kilku innych bardzo ważnych inwestycji. Dopilnowanie zbudowania jednego Muzeum nie wymazuje winy zaniedbania w innych inwestycjach. A zaległości rzeczywiście sięgają prawie prehistorii i poprzednicy Kaczyńskiego nie mają czystych sumień :( A.
Użytkownik "Aaron" <spamtrap@pulapka.qdnet.pl> napisał w wiadomości news:491abf49.0@news.qdnet.pl...[color=blue] > "Hades" wrote...[color=green] > > > > Zabraklo Ci odwagi? Napisz to wprost. Za stan wiaduktu w > > ciagu ulic Andersa / Mickiewicza i za to ze nie zostal > > wyrymontowany na czas odpowiada byly prezydent > > Stolicy Kaczynski.[/color] > > RÓWNIEŻ ON. Na pewno bardziej ON niż HGW. > Sprawa dotyczy też Mostu Północnego, drugiej nitki metra i kilku > innych bardzo ważnych inwestycji. > Dopilnowanie zbudowania jednego Muzeum nie wymazuje winy zaniedbania w > innych inwestycjach. > A zaległości rzeczywiście sięgają prawie prehistorii i poprzednicy > Kaczyńskiego nie mają czystych sumień :( > A.[/color]
I nawet,gdyby byłoby prawda (a nie jest, -ale to na marginesie!), co piszecie wyzej, to jaki to ma zwiazek z tym, ze teraz, gdy HGW i ekipa Politycznych Oszustów rzadzi na ratuszu juz 2 lata!! znów okazuje się, ze jest tak, pozal się Boże, sprawna organizacyjnie, tak dba o interes mieszkańców Warszawy (z wyjątkiem może p. Waltera i Agory;-), ze mały , calkowicie zwyczajny wiadukcik budowac bedzie az o 1/3 dłuzej !! niz potrzebowano na wybudowanie lekko licząc 200 razy dłuzszego mostu pełnomorskiego, obliczonego na przetrzymanie najcięzszych trzęsień ziemi, korozję wody morskiej, pływy, ruch statków oceanicznych , gdzie trzeba było choćby pod podpory wbic w dno ponad 2000 potęznych, betonowych pali o długosci do 90m!!, patrz: [url]http://www.muratorplus.pl/inwestycje/polecamy/most-vasco-da-gamy-w-lizbonie,25476_3001.htm[/url]
I co gorsza uważa ona zapewne, ze to wszystko w porządku, że za takie właśnie efektywne zarządzanie tym hordom urzędników (z wiadomego nadania) a i samej bufetowej sute pensje sie należą. Bo geniuszy mamy na ratuszu!;-((
p47
p47 pisze:[color=blue] > Użytkownik "Kosu" <kosu@kosu.pl> napisał w wiadomości > news:gf7rla$rtd$1@inews.gazeta.pl...[color=green] >> Rysiek G. wrote:[color=darkred] >>> Tak. Wiadukt mają ROZEBRAĆ.[/color] >> Właśnie Ci napisałem, że statystyczny zainteresowany ma niemal tyle samo >> do omawianych stacji metra. Rozbiorą - no cóż. Bywa. Kiedyś pewnie >> zbudują nowy i wszystko wróci do normy. >>[/color] > > Czym się tak martwic,- przeciez remont tego wiaduktu dzięki geniuszowi ekipy > partii Politycznych Oszustów rezydujacej w ratuszu i samej HGW trwac będzie > zaledwie ponad 1/3 DŁUŻEJ niz trwała budowa najdłuzszego mostu w Europie , > liczącego 17,2 km !![/color]
A wszystko przez twojego Kaczora ktory w Warszawie nic nie remontowal bo jakos to bedzoe wiec czep sie "spierzaj dziada"
H[color=blue] > Zabraklo Ci odwagi? Napisz to wprost. Za stan wiaduktu w ciagu ulic > Andersa / Mickiewicza i za to ze nie zostal wyrymontowany na czas > odpowiada byly prezydent Stolicy Kaczynski. Nie Kozak, nie Swiecicki > ani poprzednicy, ale wlasnie Kaczynski. Wtedy wszystko bedize jasne.[/color]
Kaczor alias" Spiprzaj dziadu" razem ze swoim przydupaskiem Kazikiem wystarczajaco zle rzadzili jak to z Przepros i Spierdalaj bywa
p47 pisze:[color=blue] > Użytkownik "Aaron" <spamtrap@pulapka.qdnet.pl> napisał w wiadomości > news:491abf49.0@news.qdnet.pl...[color=green] >> "Hades" wrote...[color=darkred] >>> Zabraklo Ci odwagi? Napisz to wprost. Za stan wiaduktu w >>> ciagu ulic Andersa / Mickiewicza i za to ze nie zostal >>> wyrymontowany na czas odpowiada byly prezydent >>> Stolicy Kaczynski.[/color] >> RÓWNIEŻ ON. Na pewno bardziej ON niż HGW. >> Sprawa dotyczy też Mostu Północnego, drugiej nitki metra i kilku >> innych bardzo ważnych inwestycji. >> Dopilnowanie zbudowania jednego Muzeum nie wymazuje winy zaniedbania w >> innych inwestycjach. >> A zaległości rzeczywiście sięgają prawie prehistorii i poprzednicy >> Kaczyńskiego nie mają czystych sumień :( >> A.[/color] > > > I nawet,gdyby byłoby prawda (a nie jest, -ale to na marginesie!), co > piszecie wyzej, to jaki to ma zwiazek z tym, ze teraz, gdy HGW i ekipa > Politycznych Oszustów rzadzi na ratuszu juz 2 lata!![/color]
Jakis ty glupi ale kaczomozgi tak maja. Przez ten czas przygotowano sie do remontu wiaduktu a dokladniej do jego budowy [color=blue] >[/color]
-- Portal edukacyjny o inwestowaniu - [url]http://www.inwestowanie.org.pl/[/url]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|