|
takie tam... |
|
Wiceprezydent powiedział: metro powinno być w krakowie, ale nie ma takie potrzeby? I gdzie tu logika??
[url]http://www.mmkrakow.pl/500/2008/5/16/prezydent-trzmiel-metro-za--lat?category=news[/url]
i obiecał metro za dwadzieścia lat <hahaha>
--
<super-yeti@WYTNIJ.gazeta.pl> news:g0mbu1$dv0$1@inews.gazeta.pl [color=blue] > i obiecał metro za dwadzieścia lat <hahaha>[/color]
20 lat? Znając polskie realia obecne noworodki chyba nie dożyją momentu otwarcia przynajmniej kilku stacji ;) Nie w tym mieście :D
[email]super-yeti@WYTNIJ.gazeta.pl[/email] pisze:[color=blue] > Wiceprezydent powiedział: metro powinno być w krakowie, ale nie ma takie > potrzeby? I gdzie tu logika?? > > [url]http://www.mmkrakow.pl/500/2008/5/16/prezydent-trzmiel-metro-za--lat?category=news[/url] > > i obiecał metro za dwadzieścia lat <hahaha>[/color]
Bo szwagier nie potrafi jeszcze metra budować, więc nie będzie - trzeba by wtedy dać zarobić fachowcowi, a to takie niezgodne z naszą lokalną krakowską tradycją :)
-- Grzegorz Janoszka
> Wiceprezydent powiedział: metro powinno być w krakowie, ale nie ma takie[color=blue] > potrzeby? I gdzie tu logika?? > > [url]http://www.mmkrakow.pl/500/2008/5/16/prezydent-trzmiel-metro-za--lat?category=news[/url] > > i obiecał metro za dwadzieścia lat <hahaha> >[/color]
metro w krakowie bedzie jesli bedzie nami rzadzil milosciwie panujacy JM. koniec kropka:) dla niedowiarkow powiem nawet gdzie bedzie najpierw:) kolo krakowskiej szkoly wyzszej naszego milosciwie nam panujacego:)
bo np ruczaj gdzie zaczyna sie robic gigantyczna sypialnia krakowa niema co liczyc na szybki tramwaj ale juz trasa kolo KSW moze liczyc na dotacje :)
[url]http://news.komunikacja.krakow.pl/lokalne/index.php?id=20080516[/url]
cytat Prezydent Krakowa zapewniał wczoraj, że to nie koniec. - Jesteśmy niemal pewni, że miasto dostanie dotację rządową związaną z Euro 2012, za którą będziemy budować tory między rondem Grzegórzeckim i Golikówką na Rybitwach - mówi wiceprezydent Trzmiel. - Przy okazji tego projektu chcemy kupić kolejnych 15 niskopodłogowców. Pieniądze, na jakie możemy liczyć, to ok. 100 mln zł.
Najmniej szans mamy na unijną dotację dla planowanej od dawna linii tramwajowej na Ruczaj wzdłuż ul. Grota-Roweckiego. - W końcu maja okaże się, czy mamy w ogóle o czym marzyć. Jeśli projekt nie zostanie nawet wstępnie zakwalifikowany na listę tych, które mają szansę na dotację, to za rok raczej nie ruszymy z pracami - uprzedza Trzmiel.
tak wiec mieszkancy naszego wspanialego miasta, przeprowadzac sie w okolice szkoly milosciwie nam panujacego to bedziecie mieli wszystko:) nawet metro jesli bedzie trzeba :)
-- pzdr piotrek
<super-yeti@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:g0mbu1$dv0$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Wiceprezydent powiedział: metro powinno być w krakowie, ale nie ma takie > potrzeby? I gdzie tu logika?? > > [url]http://www.mmkrakow.pl/500/2008/5/16/prezydent-trzmiel-metro-za--lat?category=news[/url] > > i obiecał metro za dwadzieścia lat <hahaha> > > -- > -> > [/color]
za 20 lat? co za optymizm, to chyba jutro by musieli zaczac budowac zeby zdazyc :D
Slawek
Piotrek pisze:[color=blue] > metro w krakowie bedzie jesli bedzie nami rzadzil milosciwie panujacy JM. > koniec kropka:) dla niedowiarkow powiem nawet gdzie bedzie najpierw:) > kolo krakowskiej szkoly wyzszej naszego milosciwie nam panujacego:) > > bo np ruczaj gdzie zaczyna sie robic gigantyczna sypialnia krakowa niema co > liczyc na szybki tramwaj ale juz trasa kolo KSW moze liczyc na dotacje :)[/color]
Pytanie, jak u ciebie z znajomością Krakowa? Bo z tego wynika iż według ciebie ul.Golikówka jest koło KSW. A tak na prawdę to trasa będzie miała jeszcze ponad 2km w terenie gdzie jest obecnie bardzo potrzebny ten środek transportu (i wiem iż jest on również potrzebny np. na Ruczaju - tylko w Płaszowie jest większe poparcie dla tej inwestycji i nie było żadnych protestów jak na Ruczaju).
> Pytanie, jak u ciebie z znajomością Krakowa?
calkiem niezle. [color=blue] > Bo z tego wynika iż według ciebie ul.Golikówka jest koło KSW. A tak na > prawdę to trasa będzie miała jeszcze ponad 2km w terenie gdzie jest > obecnie bardzo potrzebny ten środek transportu (i wiem iż jest on również > potrzebny np. na Ruczaju - tylko w Płaszowie jest większe poparcie dla tej > inwestycji i nie było żadnych protestów jak na Ruczaju).[/color]
dziwnym trafem sporo rzeczy sie dzieje kolo KSW. jak by mialy priorytet, na ruczaju protestow nie bylo tylko byly niedociagniecia urzedu miasta jesli chodzi o zabezpieczenie gruntu pod ta inwestycje w okolicy tesco. dalej juz jest pas na rozbudowe drogi i lini tramwajowej. nawet podczas nieudolnej modernizacji lini pomiedzy lagiewnikami a rondem grunwaldzkim nikt o tym nie pomyslal zeby przygotowac cokolwiek pod ta inwestycje. ale po co skoro jasnie nam panujacy ruczaju nie lubi bo tu nie mial prawie wogole poparcia w ostatnich wyborach. jak to powiedzial on po blocie nie bedzie chodzic wiec ruczaju nie odwiedzi :)
w porownaniu z ruczajem plaszow ma naprawde niezla komunikacje. szkoda ze na ruczaju buduja sie nowe wydzialy UJ a nie KSW bo juz bysmy mieli w planach metro na Euro 2012 :) widocznie jacys gorsi ci studenci UJ niz KSW :) o mieszkancach nie wspomne.
-- pzdr piotrek
Piotrek pisze:[color=blue] > nawet podczas nieudolnej modernizacji lini pomiedzy > lagiewnikami a rondem grunwaldzkim nikt o tym nie pomyslal zeby przygotowac > cokolwiek pod ta inwestycje.[/color]
Bzdurzysz. Stworzono to betonowe podbudowy pod rozjazdy w stronę Ruczaju. Jest to o tyle istotne, że beton wiąże przynajmniej 28 dni - a to oznaczałoby wstrzymanie ruchu na miesiąc, zamiast tygodnia na szybką budowę skrzyżowania. Samych rozjazdów nie wstawiono, bo to mija się z celem - po kilku latach jeżdżenia krzyżownice byłyby już nieźle zużyte, ale tylko w jednym kierunku - toteż konieczna byłaby wymiana.
W latach 80., przy budowie linii na Krowodrzę Górkę, na Dworcu Towarowym wstawiono zwrotnice umożliwiające wjazd na pętlę tramwajów jadących z tunelu, który otwarty będzie dopiero jesienią tego roku. Oczywiście nigdy z nich nie skorzystano, zostały zlikwidowane kilka lat temu przy okazji remontu torowisk na Kamiennej i Nowym Kleparzu (pozostały same krzyżownice i kawałki prostych torów). Podobnie postąpiono na Krowodrzy Górce, gdzie powstały krótkie tory wylotowe z pętli w kierunku Prądnika Białego/Górki Narodowej - nigdy nie wykorzystane, zlikwidowane chyba przy którejś wymianie łuków. [color=blue] > szkoda ze na ruczaju buduja sie nowe wydzialy UJ a nie KSW bo juz bysmy > mieli w planach metro na Euro 2012 :)[/color]
Małym i jednym z bardzo nielicznych plusów JM jest to, że nie próbuje mydlić ludziom oczu nierealną inwestycją w postaci metra. A że robi to samo z kupą innych... ;)
> Bzdurzysz. Stworzono to betonowe podbudowy pod rozjazdy w stronę[color=blue] > Ruczaju. Jest to o tyle istotne, że beton wiąże przynajmniej 28 dni - a > to oznaczałoby wstrzymanie ruchu na miesiąc, zamiast tygodnia na szybką > budowę skrzyżowania. Samych rozjazdów nie wstawiono, bo to mija się z > celem - po kilku latach jeżdżenia krzyżownice byłyby już nieźle zużyte, > ale tylko w jednym kierunku - toteż konieczna byłaby wymiana.[/color]
mnie sie wydawalo ze pomysly byly zeby przygotowac cos podczas remontu ale stwierdzono pozniej ze nie robimy nic. mozliwe ze jestem w bledzie, ale zadnych przygotowan pod linie na ruczaj nie widzialem i nie widze :) [color=blue] > Małym i jednym z bardzo nielicznych plusów JM jest to, że nie próbuje > mydlić ludziom oczu nierealną inwestycją w postaci metra. A że robi to > samo z kupą innych... ;)[/color]
mysle ze az tak glupi narod w krakowie nie mieszka ze by w szybka budowe metra uwierzyl(chociaz patrzac na to co milosciwie nam panujacy obiecuje, pozniej co robi a pozniej patrzac na wyniki wyborow to mam powazne watpliwosci co do inteligencji glosujacych:) metro by sie przydalo ale poki co krakow juz tonie po uszy w dlugach niegospodarnosc srodkow na iwestycje i balagan w staraniu sie o dotacje z UE nie poprawia tej sytuacji.
-- pzdr piotrek
Piotrek <a@b.ru> napisal:[color=blue] > metro by sie przydalo ale poki co krakow juz tonie po uszy w dlugach[/color]
Za to ma most kosztujacy tyle co dwa normalne mosty, ale za to jakie sliczne te luki ;-) [color=blue] > niegospodarnosc srodkow na iwestycje i balagan w staraniu sie o dotacje z UE > nie poprawia tej sytuacji.[/color]
Moze byc gorzej. Jezeli sie okaze, ze sprawa lesnika i budostalu ma szersze tlo, to moze sie okazac, ze miasto bedzie musialo ODDAC pieniadze Brukseli. Takie sa kary za korupcje w funduszach europejskich. I nikogo nie obchodzi, ze sama Komisja za rzadow Edith Cresson byla skorumpowana do szpiku kosci. -- Pozdrawiam,
Jacek
Piotrek pisze:[color=blue] > > dziwnym trafem sporo rzeczy sie dzieje kolo KSW. > jak by mialy priorytet, na ruczaju protestow nie bylo tylko byly > niedociagniecia urzedu miasta jesli chodzi o zabezpieczenie gruntu pod ta > inwestycje w okolicy tesco. dalej juz jest pas na rozbudowe drogi i lini > tramwajowej.[/color]
Dziwne, bo ja pamiętam art z prasy o protestach by tramwaj szedł drugą stroną ulicy bo będzie hałasował, czy jakiegoś zakład/przedsiębiorstwo iż tramwaj odetnie go od ulicy, przez co będzie ponosił straty.
Gazeta Krakowska 12.12.2006 ..... Problem z właścicielami Mimo, że w budżecie miasta na budowę torów zostały zarezerwowane pieniądze, nadal są problemy z właścicielami działek potrzebnych pod inwestycję. W tym roku miejski wydział skarbu wykupił zaledwie dwie działki, na których zaplanowano przebieg nowej linii. Do nabycia pozostało ich jeszcze ponad 100. - Są już przygotowane oferty dla właścicieli terenów. Trudno jednak powiedzieć jak długo będzie trwał wykup - mówi Anna Trembecka, zastępca dyrektora miejskiego wydziału skarbu. Jej zdaniem jest jednak szansa, że cały teren zostanie pozyskany do 2010. Pojawiła się nadzieja, że inwestycja nabierze tempa, gdy 16 grudnia wejdzie w życie nowa ustawa dotycząca budowy dróg. Wojewoda będzie wywłaszczał właścicieli terenu na podstawie ostatecznej decyzji lokalizacyjnej. Odpowiedzialni za miejskie inwestycje obawiają się jednak, że nowe przepisy zostaną zaskarżone do Trybunału Konstytucyjnego. .....
Widzisz a w Płaszowie nie było takich kłopotów z pozyskaniem działek.
[color=blue] > w porownaniu z ruczajem plaszow ma naprawde niezla komunikacje. > szkoda ze na ruczaju buduja sie nowe wydzialy UJ a nie KSW bo juz bysmy > mieli w planach metro na Euro 2012 :) > widocznie jacys gorsi ci studenci UJ niz KSW :) o mieszkancach nie wspomne. >[/color]
:D :D :D :D Ruczaj ma 5 ważniejszych linii (114,124,128,178,194), 2 linie nocne (obie jeżdżą co godzinę), pełno jeszcze linii którymi można dojechać na Łagiewniki i r. Grunwaldzkie
A co ma Płasów? 2 główne linie (125,185), 1 nocną która jeździ co 2 godziny.
Pozatym zapraszam w szczycie, bo Saską by w ciągu 30-40 min przejechać 2-3 przystanków (Płaszów - Szklarska/Stoczniowców)
> Dziwne, bo ja pamiętam art z prasy o protestach by tramwaj szedł drugą[color=blue] > stroną ulicy bo będzie hałasował, czy jakiegoś zakład/przedsiębiorstwo iż > tramwaj odetnie go od ulicy, przez co będzie ponosił straty. >[/color]
no tak, ale tak sie konczy jesli miasto wydaje pozwolenia na budowe nie patrzac na plany zagospodarowania przestrzennego bo tesco bylo wazniejsze :) sami sobie zablokowali mozliwosc prowadzenia inwestycji pozbywajac sie dzialek lezacych w pasie przyszej inwestycji. [color=blue] > Widzisz a w Płaszowie nie było takich kłopotów z pozyskaniem działek.[/color]
niewiele to zmienia bo zawsze bedzie problem z dzialkami pod rozne inwestycje. budowe obwodnicy wieliczki od wezla w nowym biezanowie tez blokowal jeden mieszkaniec i jakos sobie z nim poradzili. trzeba chciec. tylko po co sie starac jak sie nie ma wlasnych korzysci z tego:) [color=blue] > :D :D :D :D > Ruczaj ma 5 ważniejszych linii (114,124,128,178,194), 2 linie nocne (obie > jeżdżą co godzinę), pełno jeszcze linii którymi można dojechać na > Łagiewniki i r. Grunwaldzkie[/color]
2 linie nocne? gdzie ? ja widze tylko jedna 609 :) ktora na dodatek konczy jazde na petli ruczaj i dziesiatki osob mieszkajace przy petli Kampus UJ musi isc 3 przystanki na nogach. podobnie linia 124, 128 konczy na petli Ruczaj bo na malenkiej petli Kampus UJ z wielkim problemem sie mieszcza autobusy lini 114, 178, 194
linie ktore jada przez kobierzynska to juz wogole sa smieszne bo sa to linie strefowe ktore koncza w wiekszosci na gorze borkowskiej i ich czastotliwosc jest smieszna [color=blue] > Pozatym zapraszam w szczycie, bo Saską by w ciągu 30-40 min przejechać 2-3 > przystanków (Płaszów - Szklarska/Stoczniowców)[/color]
to zapraszam rano na ruczaj, korek zaczyna sie od petli kampus uj na wysokosci motoroli :) a na drugim przystanku od petli mozesz miec problem zeby sie zmiescic do autobusu rano:)
-- pzdr piotrek
> Za to ma most kosztujacy tyle co dwa normalne mosty, ale za to jakie[color=blue] > sliczne te luki ;-) >[/color]
ale za to sie mozna pochwalic ze sie wybudowalo mosty za swojej kadencji :) i estakady sie ladne zrobilo(szkoda ze jedna nielegalnie, podobnie jak i jeden most:) oraz rozkopalo sie rynek(tez nielegalne:) do tej pory pamietam tablice na rynku ze to z polecenia milosciwie nam panujacego jest remont rynku, a jak okleili plakatami (remont prowadzony na zlecenie milosciwie nam panujacego:) rozkopane przez 2 lata(i zostawione przez turkow) rondo mogilskie to zaraz po 9 sluzby miejskie zdzieraly te plakaty ze do 12 sladu nie bylo:) szkoda ze nie sprzataja z takim zapalem :) [color=blue] > Moze byc gorzej. Jezeli sie okaze, ze sprawa lesnika i budostalu ma > szersze > tlo, to moze sie okazac, ze miasto bedzie musialo ODDAC pieniadze > Brukseli. > Takie sa kary za korupcje w funduszach europejskich. I nikogo nie > obchodzi, > ze sama Komisja za rzadow Edith Cresson byla skorumpowana do szpiku kosci.[/color]
z jednej strony to dobrze ze ich nie obchodzi kto zawinil, porzadek musi byc. ale jak zwykle szary obywatel dostanie po dupie a nie ten co jest winny. milosciwie nam panujacy wydaje juz swoja gazete za nasze pieniadze i tym samym przygotowywuje sie do kampani prezydenckiej. lesnik posiedzi troche za nasza kase w areszcie a pozniej wyjdzie i nie poniesie zadnych konsekwencji. a na wybory pojdzie szara durna masa i zapewni nam kolejne pare latek piastowania urzadu przez milosciwie nam panujacego. tramawaj kolo ksw bedzie smigal az milo, budostal bedzie marnowal publiczne pieniadze na nielegalnych inwestycjach a ludzie beda sie meczyc w krakowie. ot krakowska sielanka:)
-- pzdr piotrek
Piotrek pisze:[color=blue] > Najmniej szans mamy na unijn? dotacje^ dla planowanej od dawna linii > tramwajowej na Ruczaj wzd^(3)u? ul. Grota-Roweckiego. - W kon~cu maja oka?e sie^, > czy mamy w ogóle o czym marzy?. Je?li projekt nie zostanie nawet wste^pnie > zakwalifikowany na liste^ tych, które maj? szanse^ na dotacje^, to za rok > raczej nie ruszymy z pracami - uprzedza Trzmiel.[/color]
A czy linia na Ruczaj jest planowana NA czy OBOK rezerwy gruntów przeznaczonej na kanał ulgi Wisły?
-- Wojciech Smagowicz [url]http://www.ebaja.pl[/url] zabawki, które Twoje dziecko pokocha
> A czy linia na Ruczaj jest planowana NA czy OBOK rezerwy gruntów[color=blue] > przeznaczonej na kanał ulgi Wisły? >[/color]
chcialo by sie powiedziec ze OBOK, ale znajac naszych rzadzacych to mozliwe ze planuja to NA albo POD albo cholera wie jak jeszcze :)
wiesz obwodnica krakowa tez ma leciec NA terenach gdzie miasto chce postawic spalarnie:) co ciekawe pozwolenia sa chetni wydac i na jedno i na drugie :)
-- pzdr piotrek
Piotrek pisze:[color=blue] > 2 linie nocne? gdzie ? ja widze tylko jedna 609 :) > ktora na dodatek konczy jazde na petli ruczaj i dziesiatki osob mieszkajace > przy petli Kampus UJ musi isc 3 przystanki na nogach.[/color]
Mylisz się.
Piotrek pisze:[color=blue] > milosciwie nam panujacy wydaje juz swoja gazete za nasze pieniadze i tym > samym przygotowywuje sie do kampani prezydenckiej. lesnik posiedzi troche za > nasza kase w areszcie a pozniej wyjdzie i nie poniesie zadnych konsekwencji. > a na wybory pojdzie szara durna masa i zapewni nam kolejne pare latek > piastowania urzadu przez milosciwie nam panujacego. > tramawaj kolo ksw bedzie smigal az milo, budostal bedzie marnowal publiczne > pieniadze na nielegalnych inwestycjach a ludzie beda sie meczyc w krakowie. > ot krakowska sielanka:)[/color]
Nie sielanka a tradycja. A tradycja to rzecz święta. I wara temu, kto ją próbuje zmienić.
-- Grzegorz Janoszka
"Piotrek" news:g0pd65$p29$1@opal.futuro.pl [color=blue] > mysle ze az tak glupi narod w krakowie nie mieszka ze by w szybka budowe > metra uwierzyl(chociaz patrzac na to co milosciwie nam panujacy obiecuje, > pozniej co robi a pozniej patrzac na wyniki wyborow to mam powazne > watpliwosci co do inteligencji glosujacych:)[/color]
To nie rodowici Krakusi. To znaczna część hołoty, która przyjechała tutaj na studia i niestety postanowiła osiedlić się w tym mieście.
Rozumiem niestety o nim nie grzeszą.
Rzecz jasna nie wszyscy mają cyrk w głowie, ale takie osoby stanowią margines uczelnianych osadników.
Ci co czują się urażeni, niech nie zabierają głosu w dyskusji. Wiadomo przecież - uderz w stół... ;)
Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:[color=blue] > Piotrek pisze:[color=green] >> Najmniej szans mamy na unijn? dotacje^ dla planowanej od dawna linii >> tramwajowej na Ruczaj wzd^(3)u? ul. Grota-Roweckiego. - W kon~cu maja >> oka?e sie^, czy mamy w ogóle o czym marzy?. Je?li projekt nie zostanie >> nawet wste^pnie zakwalifikowany na liste^ tych, które maj? szanse^ na >> dotacje^, to za rok raczej nie ruszymy z pracami - uprzedza Trzmiel.[/color] > > A czy linia na Ruczaj jest planowana NA czy OBOK rezerwy gruntów > przeznaczonej na kanał ulgi Wisły? > > >[/color] Obok, tak na mapę patrząc to ok 3/4 długości terenu tesco.
Jak nie zapomnę to jutro zrobię zdjęcie z mapy jak wygląda wzajemne położenie III obwodnicy/kanału ulgi/tramwaju
Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:g0pqqs$nus$1@news.onet.pl... [color=blue] > A czy linia na Ruczaj jest planowana NA czy OBOK rezerwy gruntów > przeznaczonej na kanał ulgi Wisły?[/color]
Pewnie na ... bo to będzie tramwaj wodny. Co za ulga ;). Rafał
Piotrek pisze:[color=blue] > niewiele to zmienia bo zawsze bedzie problem z dzialkami pod rozne > inwestycje. budowe obwodnicy wieliczki od wezla w nowym biezanowie tez > blokowal jeden mieszkaniec i jakos sobie z nim poradzili. trzeba chciec. > tylko po co sie starac jak sie nie ma wlasnych korzysci z tego:)[/color]
Akurat w Płaszowie była chęć doprowadzenia sprawy do końca np że strony DRXIII. Albo pomoc przy poszukiwaniu właścicieli starych działek, której udzielił proboszcze przeszukując stare księgi.
[color=blue] > 2 linie nocne? gdzie ? ja widze tylko jedna 609 :)[/color] a 608 ?
Ja najbliższą linie (poza 605) mam na Ofiar Dąbia (609) lub KSW (902)
>> 2 linie nocne? gdzie ? ja widze tylko jedna 609 :)[color=blue][color=green] >> ktora na dodatek konczy jazde na petli ruczaj i dziesiatki osob >> mieszkajace przy petli Kampus UJ musi isc 3 przystanki na nogach.[/color] > > Mylisz się.[/color]
ahh co za konkrety napisales:) niema to jak podystkutowac sensownie:)
dzisiaj doczytalem ze w liniach nocnych cos sie ma zmienic i ma jedna linia jezdzic zawila a 609 bedzie wreszcie jezdzic do petli kampus uj.
-- pzdr piotrek
Piotrek pisze:[color=blue] > dzisiaj doczytalem ze w liniach nocnych cos sie ma zmienic i ma jedna linia > jezdzic zawila a 609 bedzie wreszcie jezdzic do petli kampus uj. >[/color]
To przeczytaj jeszcze raz bo mi się zdaje iż 609 już tak jeździ.
> To przeczytaj jeszcze raz bo mi się zdaje iż 609 już tak jeździ.
jezdzilo czy jezdzi, kwestia kilku dni od kiedy zmiana jest wprowadzona.
niewielka poprawa kiepskiej nocnej komunikacji w krakowie ktora wiele nie ulatwia zycia w tej dzielnicy ktora z miesiaca na miesiac jest coraz bardziej zaludniona. blok na bloku sie buduje a UJ zaraz skonczy budowac kolejne budynki swojego kampusu.
-- pzdr piotrek
spex pisze:[color=blue] > Jak nie zapomnę to jutro zrobię zdjęcie z mapy jak wygląda wzajemne > położenie III obwodnicy/kanału ulgi/tramwaju[/color] Dzięki -- Wojciech Smagowicz [url]http://www.ebaja.pl[/url] zabawki, które Twoje dziecko pokocha
Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:[color=blue] > spex pisze:[color=green] >> Jak nie zapomnę to jutro zrobię zdjęcie z mapy jak wygląda wzajemne >> położenie III obwodnicy/kanału ulgi/tramwaju[/color] > Dzięki[/color] I zapomniałem :D
gervee pisze:[color=blue] > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsma@poczta.onet.pl> napisał w > wiadomości news:g0pqqs$nus$1@news.onet.pl... >[color=green] >> A czy linia na Ruczaj jest planowana NA czy OBOK rezerwy gruntów >> przeznaczonej na kanał ulgi Wisły?[/color] > > Pewnie na ... bo to będzie tramwaj wodny. Co za ulga ;). > Rafał[/color] Dobry tramwaj wodny by nie był zły :-) Z Hutu pod Wawel i na Bielany ile by się płynęło?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|