ďťż
[Drogowo] Wyjazd ze Struga na Kościuszki...
ďťż
Start
takie tam...
 
.... od Piotrkowskiej. Może się czepiam i narzekam ale to mnie dosłownie
rozłożyło na łopatki. Ktoś miał jedwabistą koncepcję postawienia tam
znaku sugerującego że są 4 pasy (lewo, lewo/prosto, prosto, prawo).
Zapomnieli tylko narysować pasy (nb. ciekawe jak będą je malować na tej
kostce losowo połatanej asfaltem :P) co skutkuje oczywiście ogólnym
bajzlem i dezorientacją. Nie wiem co za megamózg to wymyślił ale
powinien zastanowić się nad swoim życiem...

--
pzdr
Alex



W dniu 2008-11-06 21:10, Alex81 pisze:[color=blue]
> .... od Piotrkowskiej. Może się czepiam i narzekam ale to mnie dosłownie
> rozłożyło na łopatki. Ktoś miał jedwabistą koncepcję postawienia tam
> znaku sugerującego że są 4 pasy (lewo, lewo/prosto, prosto, prawo).
> Zapomnieli tylko narysować pasy (nb. ciekawe jak będą je malować na tej
> kostce losowo połatanej asfaltem :P) co skutkuje oczywiście ogólnym
> bajzlem i dezorientacją. Nie wiem co za megamózg to wymyślił ale
> powinien zastanowić się nad swoim życiem...
>[/color]
Pewnie ten sam co programował sygnalizację na skrzyżowaniu Zachodnia -
Lutomierska, skrzyżowanie otwarte dopiero od kilku dni a w zasadzie co
chwila dochodzi do dantejskich scen o kolizjach nie wspomnę.

--
Pozdrawiam
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

W dniu 2008-11-06 21:10, Alex81 pisze:[color=blue]
> .... od Piotrkowskiej. Może się czepiam i narzekam ale to mnie dosłownie
> rozłożyło na łopatki. Ktoś miał jedwabistą koncepcję postawienia tam
> znaku sugerującego że są 4 pasy (lewo, lewo/prosto, prosto, prawo).
> Zapomnieli tylko narysować pasy (nb. ciekawe jak będą je malować na tej
> kostce losowo połatanej asfaltem :P) co skutkuje oczywiście ogólnym
> bajzlem i dezorientacją. Nie wiem co za megamózg to wymyślił ale
> powinien zastanowić się nad swoim życiem...
>[/color]
Pewnie ten sam co programował sygnalizację na skrzyżowaniu Zachodnia -
Lutomierska, skrzyżowanie otwarte dopiero od kilku dni a w zasadzie co
chwila dochodzi do dantejskich scen o kolizjach nie wspomnę.

--
Pozdrawiam
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Olo pisze:[color=blue]
> W dniu 2008-11-06 21:10, Alex81 pisze:[color=green]
>> .... od Piotrkowskiej. Może się czepiam i narzekam ale to mnie
>> dosłownie rozłożyło na łopatki. Ktoś miał jedwabistą koncepcję
>> postawienia tam znaku sugerującego że są 4 pasy (lewo, lewo/prosto,
>> prosto, prawo). Zapomnieli tylko narysować pasy (nb. ciekawe jak będą
>> je malować na tej kostce losowo połatanej asfaltem :P) co skutkuje
>> oczywiście ogólnym bajzlem i dezorientacją. Nie wiem co za megamózg to
>> wymyślił ale powinien zastanowić się nad swoim życiem...
>>[/color]
> Pewnie ten sam co programował sygnalizację na skrzyżowaniu Zachodnia -
> Lutomierska, skrzyżowanie otwarte dopiero od kilku dni a w zasadzie co
> chwila dochodzi do dantejskich scen o kolizjach nie wspomnę.
>[/color]

Na Kopcińskiego/Rydza Śmigłego też jest fajnie. Tabliczka informująca o
tym, że wolny jest tylko jeden pas ruchu, jest w miejscu, w którym już
się stoi od dawna w korku i rozmiar tej tablicy jest taki, że można ją
odczytać dopiero z odległości mniej więcej 3 metrów. Ponadto nie
wyjaśnia ona, które konkretnie pasy są zajęte, a który jest przejezdny -
więc ludzie co tam pierwszy raz jadą nie wiedzą jak się zachować. Jak
był remont Piłsudskiego, to ludzie uciekali za wiaduktem w prawo w
Nawrot, a potem różnymi kombinacjami docierali do Targowej lub
Kilińskiego. Teraz jednak zjazd w Nawrot jest zablokowany, więc ta opcja
odpada. W rezultacie jak się wpadnie tam w korek zaraz za Narutowicza to
trzeba w nim tkwić aż do Piłsudzkiego, co trwa ok 40 minut. Nie wiem
czy nie lepiej by było prostu zamknąć ten odcinek arterii - wtedy jednak
by to wymagało od włodarzy naszego miasta opracowania trasy objazdu i
oznakowania go...

--
--------------------------------------
Tomek "Poli_merek" Ganicz
[url]http://www.ceti.pl/kganicz/poli/kontakt.html[/url]
--------------------------------------



Olo pisze:[color=blue]
> W dniu 2008-11-06 21:10, Alex81 pisze:[color=green]
>> .... od Piotrkowskiej. Może się czepiam i narzekam ale to mnie
>> dosłownie rozłożyło na łopatki. Ktoś miał jedwabistą koncepcję
>> postawienia tam znaku sugerującego że są 4 pasy (lewo, lewo/prosto,
>> prosto, prawo). Zapomnieli tylko narysować pasy (nb. ciekawe jak będą
>> je malować na tej kostce losowo połatanej asfaltem :P) co skutkuje
>> oczywiście ogólnym bajzlem i dezorientacją. Nie wiem co za megamózg to
>> wymyślił ale powinien zastanowić się nad swoim życiem...
>>[/color]
> Pewnie ten sam co programował sygnalizację na skrzyżowaniu Zachodnia -
> Lutomierska, skrzyżowanie otwarte dopiero od kilku dni a w zasadzie co
> chwila dochodzi do dantejskich scen o kolizjach nie wspomnę.
>[/color]

Na Kopcińskiego/Rydza Śmigłego też jest fajnie. Tabliczka informująca o
tym, że wolny jest tylko jeden pas ruchu, jest w miejscu, w którym już
się stoi od dawna w korku i rozmiar tej tablicy jest taki, że można ją
odczytać dopiero z odległości mniej więcej 3 metrów. Ponadto nie
wyjaśnia ona, które konkretnie pasy są zajęte, a który jest przejezdny -
więc ludzie co tam pierwszy raz jadą nie wiedzą jak się zachować. Jak
był remont Piłsudskiego, to ludzie uciekali za wiaduktem w prawo w
Nawrot, a potem różnymi kombinacjami docierali do Targowej lub
Kilińskiego. Teraz jednak zjazd w Nawrot jest zablokowany, więc ta opcja
odpada. W rezultacie jak się wpadnie tam w korek zaraz za Narutowicza to
trzeba w nim tkwić aż do Piłsudzkiego, co trwa ok 40 minut. Nie wiem
czy nie lepiej by było prostu zamknąć ten odcinek arterii - wtedy jednak
by to wymagało od włodarzy naszego miasta opracowania trasy objazdu i
oznakowania go...

--
--------------------------------------
Tomek "Poli_merek" Ganicz
[url]http://www.ceti.pl/kganicz/poli/kontakt.html[/url]
--------------------------------------


Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości
news:MPG.237d6db4aa58d9f19896a6@news.onet.pl...[color=blue]
> ... od Piotrkowskiej. Może się czepiam i narzekam ale to mnie dosłownie
> rozłożyło na łopatki. Ktoś miał jedwabistą koncepcję postawienia tam
> znaku sugerującego że są 4 pasy (lewo, lewo/prosto, prosto, prawo).
> Zapomnieli tylko narysować pasy (nb. ciekawe jak będą je malować na tej
> kostce losowo połatanej asfaltem :P) co skutkuje oczywiście ogólnym
> bajzlem i dezorientacją. Nie wiem co za megamózg to wymyślił ale
> powinien zastanowić się nad swoim życiem...[/color]

Hmm.
Głupio to zabrzmi, ale jak bywało drzewiej ? Nie jeżdzę tamtedy za czesto i
wiem że jest kostka, wiem że nagle robi się szeroko, nie ma oznakowania
poziomego, a pionowego nie pamiętam
Kiedy ten znak tam postawili?

Bo ja "od zawsze" pamiętam ustawiające się po 4 auta na szerokości (bez
problemu) i jedyna różnica między tym co tam widziałem to większa
uniwersalność prawego pasa, bo sporo ludzi tamtedy jechało prosto

Z poważaniem
Bartosz Augustyniak


Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości
news:MPG.237d6db4aa58d9f19896a6@news.onet.pl...[color=blue]
> ... od Piotrkowskiej. Może się czepiam i narzekam ale to mnie dosłownie
> rozłożyło na łopatki. Ktoś miał jedwabistą koncepcję postawienia tam
> znaku sugerującego że są 4 pasy (lewo, lewo/prosto, prosto, prawo).
> Zapomnieli tylko narysować pasy (nb. ciekawe jak będą je malować na tej
> kostce losowo połatanej asfaltem :P) co skutkuje oczywiście ogólnym
> bajzlem i dezorientacją. Nie wiem co za megamózg to wymyślił ale
> powinien zastanowić się nad swoim życiem...[/color]

Hmm.
Głupio to zabrzmi, ale jak bywało drzewiej ? Nie jeżdzę tamtedy za czesto i
wiem że jest kostka, wiem że nagle robi się szeroko, nie ma oznakowania
poziomego, a pionowego nie pamiętam
Kiedy ten znak tam postawili?

Bo ja "od zawsze" pamiętam ustawiające się po 4 auta na szerokości (bez
problemu) i jedyna różnica między tym co tam widziałem to większa
uniwersalność prawego pasa, bo sporo ludzi tamtedy jechało prosto

Z poważaniem
Bartosz Augustyniak

Dnia Fri, 07 Nov 2008 10:38:37 +0100, Tomek "Polimerek" Ganicz napisał(a):
[color=blue]
> Na Kopcińskiego/Rydza Śmigłego też jest fajnie. Tabliczka informująca o
> tym, że wolny jest tylko jeden pas ruchu, jest w miejscu, w którym już
> się stoi od dawna w korku i rozmiar tej tablicy jest taki, że można ją
> odczytać dopiero z odległości mniej więcej 3 metrów. Ponadto nie
> wyjaśnia ona, które konkretnie pasy są zajęte, a który jest przejezdny -
> więc ludzie co tam pierwszy raz jadą nie wiedzą jak się zachować. Jak
> był remont Piłsudskiego, to ludzie uciekali za wiaduktem w prawo w
> Nawrot, a potem różnymi kombinacjami docierali do Targowej lub
> Kilińskiego. Teraz jednak zjazd w Nawrot jest zablokowany, więc ta opcja
> odpada. W rezultacie jak się wpadnie tam w korek zaraz za Narutowicza to
> trzeba w nim tkwić aż do Piłsudzkiego, co trwa ok 40 minut. Nie wiem
> czy nie lepiej by było prostu zamknąć ten odcinek arterii - wtedy jednak
> by to wymagało od włodarzy naszego miasta opracowania trasy objazdu i
> oznakowania go...[/color]

Nasi włodarze wykonali już pierwszy krok, wywalili urzędniczkę
odpowiedzialną za ten bajzel. Teraz wszystko na nią zwalą i kolejna
kadencja w kieszeni.

Pozdrawiam
--
Radosław "Radio Erewan" Przybył; [url]http://www.fotosite.pl[/url]

Dnia Fri, 07 Nov 2008 10:38:37 +0100, Tomek "Polimerek" Ganicz napisał(a):
[color=blue]
> Na Kopcińskiego/Rydza Śmigłego też jest fajnie. Tabliczka informująca o
> tym, że wolny jest tylko jeden pas ruchu, jest w miejscu, w którym już
> się stoi od dawna w korku i rozmiar tej tablicy jest taki, że można ją
> odczytać dopiero z odległości mniej więcej 3 metrów. Ponadto nie
> wyjaśnia ona, które konkretnie pasy są zajęte, a który jest przejezdny -
> więc ludzie co tam pierwszy raz jadą nie wiedzą jak się zachować. Jak
> był remont Piłsudskiego, to ludzie uciekali za wiaduktem w prawo w
> Nawrot, a potem różnymi kombinacjami docierali do Targowej lub
> Kilińskiego. Teraz jednak zjazd w Nawrot jest zablokowany, więc ta opcja
> odpada. W rezultacie jak się wpadnie tam w korek zaraz za Narutowicza to
> trzeba w nim tkwić aż do Piłsudzkiego, co trwa ok 40 minut. Nie wiem
> czy nie lepiej by było prostu zamknąć ten odcinek arterii - wtedy jednak
> by to wymagało od włodarzy naszego miasta opracowania trasy objazdu i
> oznakowania go...[/color]

Nasi włodarze wykonali już pierwszy krok, wywalili urzędniczkę
odpowiedzialną za ten bajzel. Teraz wszystko na nią zwalą i kolejna
kadencja w kieszeni.

Pozdrawiam
--
Radosław "Radio Erewan" Przybył; [url]http://www.fotosite.pl[/url]

In article <gf17ah$3qi$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
[email]ogest@bez.spamu.toya.net.pl[/email] says...>[color=blue]
> Hmm.
> Głupio to zabrzmi, ale jak bywało drzewiej ? Nie jeżdzę tamtedy za czesto i
> wiem że jest kostka, wiem że nagle robi się szeroko, nie ma oznakowania
> poziomego, a pionowego nie pamiętam
> Kiedy ten znak tam postawili?[/color]
Właśnie za nic w świecie nie kojarzę tych znaków pionowych.. Poziomych
nie sposób tam umieścić ;)
[color=blue]
> Bo ja "od zawsze" pamiętam ustawiaj?ce się po 4 auta na szeroko?ci (bez
> problemu) i jedyna różnica między tym co tam widziałem to większa
> uniwersalno?ć prawego pasa, bo sporo ludzi tamtedy jechało prosto[/color]
No i było w miarę OK. A teraz po walnięciu znaków pionowych bez
malowania pasów jest kompletny bałagan. Dzisiaj np. trzy prawe pasy
jechały prosto :)

--
pzdr
Alex

In article <gf17ah$3qi$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
[email]ogest@bez.spamu.toya.net.pl[/email] says...>[color=blue]
> Hmm.
> Głupio to zabrzmi, ale jak bywało drzewiej ? Nie jeżdzę tamtedy za czesto i
> wiem że jest kostka, wiem że nagle robi się szeroko, nie ma oznakowania
> poziomego, a pionowego nie pamiętam
> Kiedy ten znak tam postawili?[/color]
Właśnie za nic w świecie nie kojarzę tych znaków pionowych.. Poziomych
nie sposób tam umieścić ;)
[color=blue]
> Bo ja "od zawsze" pamiętam ustawiaj?ce się po 4 auta na szeroko?ci (bez
> problemu) i jedyna różnica między tym co tam widziałem to większa
> uniwersalno?ć prawego pasa, bo sporo ludzi tamtedy jechało prosto[/color]
No i było w miarę OK. A teraz po walnięciu znaków pionowych bez
malowania pasów jest kompletny bałagan. Dzisiaj np. trzy prawe pasy
jechały prosto :)

--
pzdr
Alex

Tomek "Polimerek" Ganicz ni au koto ha itsumo tanosii
[color=blue]
>
> Na Kopcińskiego/Rydza Śmigłego też jest fajnie. Tabliczka informująca
> o tym, że wolny jest tylko jeden pas ruchu, jest w miejscu, w którym
> już się stoi od dawna w korku i rozmiar tej tablicy jest taki, że
> można ją odczytać dopiero z odległości mniej więcej 3 metrów. Ponadto
> nie wyjaśnia ona, które konkretnie pasy są zajęte, a który jest
> przejezdny - więc ludzie co tam pierwszy raz jadą nie wiedzą jak się
> zachować. Jak był remont Piłsudskiego, to ludzie uciekali za
> wiaduktem w prawo w Nawrot, a potem różnymi kombinacjami docierali do
> Targowej lub Kilińskiego. Teraz jednak zjazd w Nawrot jest
> zablokowany, więc ta opcja odpada. W rezultacie jak się wpadnie tam w
> korek zaraz za Narutowicza to trzeba w nim tkwić aż do Piłsudzkiego,
> co trwa ok 40 minut. Nie wiem czy nie lepiej by było prostu zamknąć
> ten odcinek arterii - wtedy jednak by to wymagało od włodarzy naszego
> miasta opracowania trasy objazdu i oznakowania go...[/color]

Piłsudskiego !!! kurde faja.

--
ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

Tomek "Polimerek" Ganicz ni au koto ha itsumo tanosii
[color=blue]
>
> Na Kopcińskiego/Rydza Śmigłego też jest fajnie. Tabliczka informująca
> o tym, że wolny jest tylko jeden pas ruchu, jest w miejscu, w którym
> już się stoi od dawna w korku i rozmiar tej tablicy jest taki, że
> można ją odczytać dopiero z odległości mniej więcej 3 metrów. Ponadto
> nie wyjaśnia ona, które konkretnie pasy są zajęte, a który jest
> przejezdny - więc ludzie co tam pierwszy raz jadą nie wiedzą jak się
> zachować. Jak był remont Piłsudskiego, to ludzie uciekali za
> wiaduktem w prawo w Nawrot, a potem różnymi kombinacjami docierali do
> Targowej lub Kilińskiego. Teraz jednak zjazd w Nawrot jest
> zablokowany, więc ta opcja odpada. W rezultacie jak się wpadnie tam w
> korek zaraz za Narutowicza to trzeba w nim tkwić aż do Piłsudzkiego,
> co trwa ok 40 minut. Nie wiem czy nie lepiej by było prostu zamknąć
> ten odcinek arterii - wtedy jednak by to wymagało od włodarzy naszego
> miasta opracowania trasy objazdu i oznakowania go...[/color]

Piłsudskiego !!! kurde faja.

--
ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D


"Alex81" napisał
[color=blue]
> Właśnie za nic w świecie nie kojarzę tych znaków pionowych..[/color]

Są, dzisiaj zwróciłam uwagę. Nie zauważyłam, żeby ktoś się nimi specjalnie
przejmował. Byłam już głęboko na prawym pasie i szczerze powiedziawszy było
za późno na zmianę pasa na drugi od prawej, żeby jechać prosto. Poza tym
wydłużałoby to kolejkę do świateł na tym pasie, podczas gdy skrajny prawy
byłby prawie pusty.
[color=blue]
> No i było w miarę OK. A teraz po walnięciu znaków pionowych bez
> malowania pasów jest kompletny bałagan. Dzisiaj np. trzy prawe pasy
> jechały prosto :)[/color]

Bo to jest tak:
1. od prawej ma swoją kontunuację w prawym pasie za skrzyżowaniem.
2. od prawej analogicznie.
3. od prawej (że niby do jazdy na wprost lub w lewo) jest de facto pasem do
skrętu w lewo ze Struga w Wólczańską :D
4. od prawej ok - do skrętu w lewo.

Poza tym... jak już ktoś wymyślił sobie cztery pasy i raczył je oznakować
pionowymi znakami, mógłby się postarać o czwarty sygnalizator na górze. Te
trzy, które są teraz, w ogóle nie pasują do teoretycznego (zamierzonego,
wirtualnego?) układu na jezdni.

Pozdrawiam,
(codziennie tamtędy jeżdżąca)
Magda


"Alex81" napisał
[color=blue]
> Właśnie za nic w świecie nie kojarzę tych znaków pionowych..[/color]

Są, dzisiaj zwróciłam uwagę. Nie zauważyłam, żeby ktoś się nimi specjalnie
przejmował. Byłam już głęboko na prawym pasie i szczerze powiedziawszy było
za późno na zmianę pasa na drugi od prawej, żeby jechać prosto. Poza tym
wydłużałoby to kolejkę do świateł na tym pasie, podczas gdy skrajny prawy
byłby prawie pusty.
[color=blue]
> No i było w miarę OK. A teraz po walnięciu znaków pionowych bez
> malowania pasów jest kompletny bałagan. Dzisiaj np. trzy prawe pasy
> jechały prosto :)[/color]

Bo to jest tak:
1. od prawej ma swoją kontunuację w prawym pasie za skrzyżowaniem.
2. od prawej analogicznie.
3. od prawej (że niby do jazdy na wprost lub w lewo) jest de facto pasem do
skrętu w lewo ze Struga w Wólczańską :D
4. od prawej ok - do skrętu w lewo.

Poza tym... jak już ktoś wymyślił sobie cztery pasy i raczył je oznakować
pionowymi znakami, mógłby się postarać o czwarty sygnalizator na górze. Te
trzy, które są teraz, w ogóle nie pasują do teoretycznego (zamierzonego,
wirtualnego?) układu na jezdni.

Pozdrawiam,
(codziennie tamtędy jeżdżąca)
Magda

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates