ďťż
Wrocławskie autobusy wpuszczone w korek
ďťż
Start
takie tam...
 
[url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5847688,Wroclawskie_autobusy_wpuszczone_w_korek.html?skad=rss[/url]

Wrocławskie autobusy wpuszczone w korek
Magda Nogaj
2008-10-25, ostatnia aktualizacja 2008-10-24 19:19

Władze Wrocławia od lat obiecują, że w centrum miasta będą kursować
wyłącznie tramwaje, bo autobusy i tak stoją tam w korkach. Natomiast
wydział transportu z końcem listopada chce wprowadzić projekt, który te
założenia obraca w niwecz

Nie da się zrobić pętli dla autobusów na rondzie Reagana

We Wrocławiu powstały nowoczesne węzły przesiadkowe: rondo Reagana, pl.
Kromera i Powstańców Wielkopolskich. Kolejne planowane są przy pl. Jana
Pawła II i Wróblewskiego. To zalążek pomysłu władz Wrocławia, które
zapowiadały, że wkrótce autobusy miejskie nie będą wjeżdżać do centrum.
Będą kursować tylko do tych placów, a dalej pasażerowie mają jeździć
wyłącznie tramwajami.

Pomysł był jak najbardziej słuszny. Na nic pasażerowie nie skarżą się
tak często, jak na niepunktualność autobusów. Większość z nich w ogóle
nie trzyma się rozkładów. Autobusy spóźniają się, bo przejazd przez
zakorkowane centrum zajmuje im mnóstwo czasu. Tramwajom łatwiej się
poruszać, bo mają tam w większości wydzielone torowiska.

Proponowane przez miasto rozwiązanie mogło sprawić, że wrocławianie
przekonają się wreszcie do komunikacji miejskiej. Teraz wolą stać w
korku we własnym aucie niż w autobusie. Koncepcja, która mogła to
zmienić, pozostanie jednak tylko na papierze. Okazuje się, że władze
Wrocławia planują jedno, a urzędnicy, którzy są od realizacji tych
planów, wprowadzają w życie zupełnie coś odwrotnego.

Za miesiąc mostem Szczytnickim znów mają kursować tramwaje. W związku z
tym wydział transportu chce także zmienić trasy autobusów, które
przejeżdżają przez pl. Grunwaldzki. Rondo Reagana jest przebudowane.
Teoretycznie mogłyby więc być to pierwsze linie, które kursują według
nowego systemu. Będzie jednak po staremu, a nawet gorzej.

Autobusy z Psiego Pola i Zakrzowa nadal będą kursować do centrum. Ale to
nie wszystko. Urzędnicy chcą, by nie tylko przebijały się przez
najbardziej zakorkowane ulice w mieście, ale jechały przez całe miasto,
na Gaj lub Nowy Dwór. Podobnie autobusy z Bartoszowic na wschodzie
Wrocławia mają docierać na Kuźniki w zachodnim Wrocławiu.

Urzędnicy zaproponowali, by zlikwidować autobusy N, 131, 139, 141 oraz
146 i utworzyć nowe linie z połączenia ich tras. Np. autobus 111
jechałby z ul. Litewskiej na Nowy Dwór trasami dotychczasowych linii 131
i 149.

Skąd takie rozwiązanie? Okazuje się, że nowoczesne rondo Reagana nie
może pełnić funkcji pętli autobusowej. Kierowcy nie mogą się zatrzymywać
tam na dłużej, bo blokowaliby przejazd. Nie można więc wprowadzić
organizacji komunikacji sprzed remontu, gdy linie z Nowego Dworu czy
Zakrzowa kończyły tam trasy. Autobusy musiałyby wysadzać pasażerów na
wyspie przystankowej, następnie robić kółko wokół ronda i zjeżdżać na
przerwę dopiero na ul. Norwida. Podobną trasę musiałyby pokonać, chcąc
zabrać pasażerów w przeciwnym kierunku. Marek Czuryło, szef wydziału
transportu, tłumaczy, że to spotęgowałoby tylko korki na rondzie.
Dlatego autobusy nie mogą tam zawracać, muszą jechać dalej. Dyrektor
twierdzi, że połączenie tras będzie udogodnieniem dla pasażerów, bo nie
będą musieli się przesiadać, tylko bezpośrednio dojadą z jednego końca
Wrocławia na drugi.

Marek Żabiński, wicedyrektor Biura Rozwoju Wrocławia, przyznaje
wprawdzie, że rondo Reagana byłoby najlogiczniejszym punktem, w którym
autobusy z Psiego Pola mogłyby kończyć trasy. Krzyżuje się tam jednak
tak wiele linii, że nie było już miejsca na pętlę. Innego miejsca z
takim przeznaczeniem dyrektor nie potrafił wskazać.

Po raz kolejny możemy się więc przekonać, że rozwiązania, które od lat
funkcjonują w innych krajach, u nas są niemożliwe do zrealizowania.
Podobnie było np. ze zbyt niskimi peronami na rondzie Reagana. Osoby
starsze mają problem, by wsiąść tam do tramwaju. Wtedy usłyszeliśmy, że
inaczej się nie dało wybudować tych przystanków.

Czy władze Wrocławia ponownie ugną się pod takim argumentem? Projekt
wydziału transportu będzie w poniedziałek dyskutowany na spotkaniu u
prezydenta Wojciecha Adamskiego, który odpowiada za funkcjonowanie
komunikacji miejskiej.

Źródło: Gazeta Wyborcza Wrocław
--
Marcin Kowalczyk

"Maszynista parowozu obowiązany jest w przypadku nawet największego
niebezpieczeństwa do pełnienia swoich obowiązków z całą przytomnością i
nie powinien opuścić parowozu, dopóki nie wyczerpie wszystkich środków
służących do zapobiegnięcia grożącemu niebezpieczeństwu lub mogących go
przynajmniej zmniejszyć.
----------------
[url]http://www.covalus.pl[/url]
-------------------------




Użytkownik "Covalus" <wunderwaffe_wytnij@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:gdv6ur$vo2$2@news.dialog.net.pl...[color=blue]
>
> Wrocławskie autobusy wpuszczone w korek[/color]

Przed przebudową ronda był do dyspozycji olbrzymi teren na budowę nawet
dużej pętli autobusowej. Ale zachłanność urzędników miejskich była taka, że
najpierw sprzedali wszystko co się dało, a później zaczęli się zastanawiać
jak rozwiązać problemy komunikacyjne mieszkańców...
R.


Użytkownik "Covalus" <wunderwaffe_wytnij@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:gdv6ur$vo2$2@news.dialog.net.pl...[color=blue]
>
> Wrocławskie autobusy wpuszczone w korek[/color]

Przed przebudową ronda był do dyspozycji olbrzymi teren na budowę nawet
dużej pętli autobusowej. Ale zachłanność urzędników miejskich była taka, że
najpierw sprzedali wszystko co się dało, a później zaczęli się zastanawiać
jak rozwiązać problemy komunikacyjne mieszkańców...
R.

On Sat, 25 Oct 2008 15:28:23 +0200, Covalus wrote:[color=blue]
>[url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5847688,Wroclawskie_autobusy_wpuszczone_w_korek.html?skad=rss[/url]
>Władze Wrocławia od lat obiecują, że w centrum miasta będą kursować
>wyłącznie tramwaje, bo autobusy i tak stoją tam w korkach.[/color]

I tak miasto wpuscilo sie w kanal kolejny raz :-)
Moze czas docenic prywatne samochody .. no i zmienic wreszcie ten
zarzad drog :-)

[color=blue]
>Autobusy z Psiego Pola i Zakrzowa nadal będą kursować do centrum. Ale to
>nie wszystko. Urzędnicy chcą, by nie tylko przebijały się przez
>najbardziej zakorkowane ulice w mieście, ale jechały przez całe miasto,
>na Gaj lub Nowy Dwór. Podobnie autobusy z Bartoszowic na wschodzie
>Wrocławia mają docierać na Kuźniki w zachodnim Wrocławiu.[/color]

Z tym ze to akurat jest naturalne. Jak juz sie autobus przebil do
centrum, to czemu ma zawracac, skoro moze pojechac dalej ?
A zamiast niego "wroci" drugi, ten ktory do centrum przebil sie z
konca dlugiej trasy.

A czy wladze sie zapytaly pasazerow czy wola jechac na drugi koniec
miasta zakorkowanym autobusem, czy z dwiema przesiadkami ?

Do tego dochodzi cena biletow .. choc tu akurat moze i dobrze - kto
dalej jedzie wiecej placi ..
[color=blue]
>Czy władze Wrocławia ponownie ugną się pod takim argumentem?[/color]

Ale co sie maja nie uginac - zrobia na sile i zakorkuja rondo na amen?
Trzeba bylo nie upychac miasta na sile, to byloby miejsce manewru, a
tak juz za pozno na nastepne 20 lat ..

A w sumie to kto wie czy nie dobrze, bo przerzuciliby wszystko na
tramwaje a potem jedna mala awaria i pol miasta stoi .. tzn biegnie na
drugi koneic centrum :-)

J.



On Sat, 25 Oct 2008 15:28:23 +0200, Covalus wrote:[color=blue]
>[url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5847688,Wroclawskie_autobusy_wpuszczone_w_korek.html?skad=rss[/url]
>Władze Wrocławia od lat obiecują, że w centrum miasta będą kursować
>wyłącznie tramwaje, bo autobusy i tak stoją tam w korkach.[/color]

I tak miasto wpuscilo sie w kanal kolejny raz :-)
Moze czas docenic prywatne samochody .. no i zmienic wreszcie ten
zarzad drog :-)

[color=blue]
>Autobusy z Psiego Pola i Zakrzowa nadal będą kursować do centrum. Ale to
>nie wszystko. Urzędnicy chcą, by nie tylko przebijały się przez
>najbardziej zakorkowane ulice w mieście, ale jechały przez całe miasto,
>na Gaj lub Nowy Dwór. Podobnie autobusy z Bartoszowic na wschodzie
>Wrocławia mają docierać na Kuźniki w zachodnim Wrocławiu.[/color]

Z tym ze to akurat jest naturalne. Jak juz sie autobus przebil do
centrum, to czemu ma zawracac, skoro moze pojechac dalej ?
A zamiast niego "wroci" drugi, ten ktory do centrum przebil sie z
konca dlugiej trasy.

A czy wladze sie zapytaly pasazerow czy wola jechac na drugi koniec
miasta zakorkowanym autobusem, czy z dwiema przesiadkami ?

Do tego dochodzi cena biletow .. choc tu akurat moze i dobrze - kto
dalej jedzie wiecej placi ..
[color=blue]
>Czy władze Wrocławia ponownie ugną się pod takim argumentem?[/color]

Ale co sie maja nie uginac - zrobia na sile i zakorkuja rondo na amen?
Trzeba bylo nie upychac miasta na sile, to byloby miejsce manewru, a
tak juz za pozno na nastepne 20 lat ..

A w sumie to kto wie czy nie dobrze, bo przerzuciliby wszystko na
tramwaje a potem jedna mala awaria i pol miasta stoi .. tzn biegnie na
drugi koneic centrum :-)

J.

Dnia 25.10.2008 Covalus <wunderwaffe_wytnij@tlen.pl> napisał/a:[color=blue]
> Autobusy z Psiego Pola i Zakrzowa nadal będą kursować do centrum. Ale to
> nie wszystko. Urzędnicy chcą, by nie tylko przebijały się przez
> najbardziej zakorkowane ulice w mieście, ale jechały przez całe miasto,
> na Gaj lub Nowy Dwór.[/color]

Autobus z Psiego Pola na Gaj?

Dnia 25.10.2008 Covalus <wunderwaffe_wytnij@tlen.pl> napisał/a:[color=blue]
> Autobusy z Psiego Pola i Zakrzowa nadal będą kursować do centrum. Ale to
> nie wszystko. Urzędnicy chcą, by nie tylko przebijały się przez
> najbardziej zakorkowane ulice w mieście, ale jechały przez całe miasto,
> na Gaj lub Nowy Dwór.[/color]

Autobus z Psiego Pola na Gaj?

Thus wrote Jacek Popławski <jpopl@interia.pl>:[color=blue]
> Autobus z Psiego Pola na Gaj?[/color]

Już raz (11 lat temu) prawie tak było, rozkłądy były gotowe, informacje już
wisiały, związkowcy zmianę w ostatniej chwili uwalili. Wtedy miało być 145 z
Buforowej na Zgorzelisko, teraz jak widać ma być połączenie 146 z 141.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | * * Reality is for people who lack imagination. * * |

Thus wrote Jacek Popławski <jpopl@interia.pl>:[color=blue]
> Autobus z Psiego Pola na Gaj?[/color]

Już raz (11 lat temu) prawie tak było, rozkłądy były gotowe, informacje już
wisiały, związkowcy zmianę w ostatniej chwili uwalili. Wtedy miało być 145 z
Buforowej na Zgorzelisko, teraz jak widać ma być połączenie 146 z 141.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | * * Reality is for people who lack imagination. * * |

Dnia Sat, 25 Oct 2008 15:28:23 +0200, Covalus napisał(a):
[color=blue]
> Kolejne planowane są przy pl. Jana Pawła II[/color]

Że co ? Jeszcze wszystkiego na legnickiej zrobili to teraz bedą jeszcze
rozp**** plac? Moze po prostu poustawiają zapory przeciwczołgowe na
głównych ulicach wrocławia. Problem z utrzymaniem dróg zniknie bo nikt nie
będzie nimi jeździł.

[color=blue]
> Proponowane przez miasto rozwiązanie mogło sprawić, że wrocławianie
> przekonają się wreszcie do komunikacji miejskiej. Teraz wolą stać w
> korku we własnym aucie niż w autobusie.[/color]

Siedzieć we własnym aucie. We własnym aucie, w którym za przejazd płacę JA
i korzystam z tego JA. A nie 20 innych osób. Do tego kasa za bilet idzie do
miasta które i tak nic nie robi. To jest dopiero _strata_ pieniędzy.

[color=blue]
> Urzędnicy zaproponowali, by zlikwidować autobusy N, 131, 139, 141 oraz
> 146 i utworzyć nowe linie z połączenia ich tras. Np. autobus 111
> jechałby z ul. Litewskiej na Nowy Dwór trasami dotychczasowych linii 131
> i 149.[/color]

To jakieś chyba magiczne muszą kupić. Takie co będą miały 200m dugości i
30m szerokości żeby pasażerów pomieścić. No chyba że będą puszczać jeden za
drugim co minute.

--
SOCAR

Dnia Sat, 25 Oct 2008 15:28:23 +0200, Covalus napisał(a):
[color=blue]
> Kolejne planowane są przy pl. Jana Pawła II[/color]

Że co ? Jeszcze wszystkiego na legnickiej zrobili to teraz bedą jeszcze
rozp**** plac? Moze po prostu poustawiają zapory przeciwczołgowe na
głównych ulicach wrocławia. Problem z utrzymaniem dróg zniknie bo nikt nie
będzie nimi jeździł.

[color=blue]
> Proponowane przez miasto rozwiązanie mogło sprawić, że wrocławianie
> przekonają się wreszcie do komunikacji miejskiej. Teraz wolą stać w
> korku we własnym aucie niż w autobusie.[/color]

Siedzieć we własnym aucie. We własnym aucie, w którym za przejazd płacę JA
i korzystam z tego JA. A nie 20 innych osób. Do tego kasa za bilet idzie do
miasta które i tak nic nie robi. To jest dopiero _strata_ pieniędzy.

[color=blue]
> Urzędnicy zaproponowali, by zlikwidować autobusy N, 131, 139, 141 oraz
> 146 i utworzyć nowe linie z połączenia ich tras. Np. autobus 111
> jechałby z ul. Litewskiej na Nowy Dwór trasami dotychczasowych linii 131
> i 149.[/color]

To jakieś chyba magiczne muszą kupić. Takie co będą miały 200m dugości i
30m szerokości żeby pasażerów pomieścić. No chyba że będą puszczać jeden za
drugim co minute.

--
SOCAR


Użytkownik "SOCAR" <socar@os.pl> napisał w wiadomości
news:1kvvszvyhdtdh.dlg@norad.mil...[color=blue]
> To jakieś chyba magiczne muszą kupić. Takie co będą miały 200m dugości i
> 30m szerokości żeby pasażerów pomieścić. No chyba że będą puszczać jeden
> za
> drugim co minute.[/color]

nie - bedzie ich na nowej linii mniej niz było na dwóch starych i beda
jeździć rzadziej i z jeszcze wiekszymi opóźnieniami niz teraz - przynajmniej
beda mieli wytłumaczenie, ze na tak długiej linii nie da rady nie zrobic
spóźnienia :-(((

--
serdeczności! zbisa


Użytkownik "SOCAR" <socar@os.pl> napisał w wiadomości
news:1kvvszvyhdtdh.dlg@norad.mil...[color=blue]
> To jakieś chyba magiczne muszą kupić. Takie co będą miały 200m dugości i
> 30m szerokości żeby pasażerów pomieścić. No chyba że będą puszczać jeden
> za
> drugim co minute.[/color]

nie - bedzie ich na nowej linii mniej niz było na dwóch starych i beda
jeździć rzadziej i z jeszcze wiekszymi opóźnieniami niz teraz - przynajmniej
beda mieli wytłumaczenie, ze na tak długiej linii nie da rady nie zrobic
spóźnienia :-(((

--
serdeczności! zbisa

Dnia 25.10.2008 Paweł Więcek <coven@vmh.net> napisał/a:[color=blue][color=green]
>> Autobus z Psiego Pola na Gaj?[/color]
>
> Już raz (11 lat temu) prawie tak było, rozkłądy były gotowe, informacje już
> wisiały, związkowcy zmianę w ostatniej chwili uwalili. Wtedy miało być 145 z
> Buforowej na Zgorzelisko, teraz jak widać ma być połączenie 146 z 141.[/color]

Mógłbyś napisać coś więcej o tym połączeniu 141 ze 146? Kiedy to ma być? To
tylko pomysł czy realne plany?

Dnia 25.10.2008 Paweł Więcek <coven@vmh.net> napisał/a:[color=blue][color=green]
>> Autobus z Psiego Pola na Gaj?[/color]
>
> Już raz (11 lat temu) prawie tak było, rozkłądy były gotowe, informacje już
> wisiały, związkowcy zmianę w ostatniej chwili uwalili. Wtedy miało być 145 z
> Buforowej na Zgorzelisko, teraz jak widać ma być połączenie 146 z 141.[/color]

Mógłbyś napisać coś więcej o tym połączeniu 141 ze 146? Kiedy to ma być? To
tylko pomysł czy realne plany?

Użytkownik "Covalus" <wunderwaffe_wytnij@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:gdv6ur$vo2$2@news.dialog.net.pl...[color=blue]
> [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5847688,Wroclawskie_autobusy_wpuszczone_w_korek.html?skad=rss[/url][/color]

Kolejna faza wojny wyborczej przeciwko Dutkiewiczowi. Nie jestem entuzjastą
tego pana, ale wyborcza już dawno przekroczyła granice rzetelnego
dziennikarstwa.

Użytkownik "Covalus" <wunderwaffe_wytnij@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:gdv6ur$vo2$2@news.dialog.net.pl...[color=blue]
> [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5847688,Wroclawskie_autobusy_wpuszczone_w_korek.html?skad=rss[/url][/color]

Kolejna faza wojny wyborczej przeciwko Dutkiewiczowi. Nie jestem entuzjastą
tego pana, ale wyborcza już dawno przekroczyła granice rzetelnego
dziennikarstwa.

Thus wrote Jacek Popławski <jpopl@interia.pl>:[color=blue]
> Mógłbyś napisać coś więcej o tym połączeniu 141 ze 146? Kiedy to ma być? To
> tylko pomysł czy realne plany?[/color]

Przeczytaj ten artykuł na górze, tam wszystko jest, choć trochę między
wierszami.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | * * * * Evil isn't all bad. * * * * |

Thus wrote Jacek Popławski <jpopl@interia.pl>:[color=blue]
> Mógłbyś napisać coś więcej o tym połączeniu 141 ze 146? Kiedy to ma być? To
> tylko pomysł czy realne plany?[/color]

Przeczytaj ten artykuł na górze, tam wszystko jest, choć trochę między
wierszami.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | * * * * Evil isn't all bad. * * * * |

J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue]
> On Sat, 25 Oct 2008 15:28:23 +0200, Covalus wrote:[color=green]
>>[url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5847688,Wroclawskie_autobusy_wpuszczone_w_korek.html?skad=rss[/url]
>>Władze Wrocławia od lat obiecują, że w centrum miasta będą kursować
>>wyłącznie tramwaje, bo autobusy i tak stoją tam w korkach.[/color]
>
> I tak miasto wpuscilo sie w kanal kolejny raz :-)
> Moze czas docenic prywatne samochody ..[/color]

Tak od dwudziestu lat doceniaja - i chuja to daje.
[color=blue]
> Ale co sie maja nie uginac - zrobia na sile i zakorkuja rondo na amen?
> Trzeba bylo nie upychac miasta na sile, to byloby miejsce manewru, a
> tak juz za pozno na nastepne 20 lat ..
>
> A w sumie to kto wie czy nie dobrze, bo przerzuciliby wszystko na
> tramwaje a potem jedna mala awaria i pol miasta stoi .. tzn biegnie na
> drugi koneic centrum :-)[/color]

Zdanie ignorantow jak zawsze najcenniejsze a najwiecej w temacie KM maja ci ktorzy z niej nie korzystaja.

J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue]
> On Sat, 25 Oct 2008 15:28:23 +0200, Covalus wrote:[color=green]
>>[url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5847688,Wroclawskie_autobusy_wpuszczone_w_korek.html?skad=rss[/url]
>>Władze Wrocławia od lat obiecują, że w centrum miasta będą kursować
>>wyłącznie tramwaje, bo autobusy i tak stoją tam w korkach.[/color]
>
> I tak miasto wpuscilo sie w kanal kolejny raz :-)
> Moze czas docenic prywatne samochody ..[/color]

Tak od dwudziestu lat doceniaja - i chuja to daje.
[color=blue]
> Ale co sie maja nie uginac - zrobia na sile i zakorkuja rondo na amen?
> Trzeba bylo nie upychac miasta na sile, to byloby miejsce manewru, a
> tak juz za pozno na nastepne 20 lat ..
>
> A w sumie to kto wie czy nie dobrze, bo przerzuciliby wszystko na
> tramwaje a potem jedna mala awaria i pol miasta stoi .. tzn biegnie na
> drugi koneic centrum :-)[/color]

Zdanie ignorantow jak zawsze najcenniejsze a najwiecej w temacie KM maja ci ktorzy z niej nie korzystaja.

Dnia 25.10.2008 MC <m5c@go2.pl> napisał/a:[color=blue][color=green]
>> [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5847688,Wroclawskie_autobusy_wpuszczone_w_korek.html?skad=rss[/url][/color]
>
> Kolejna faza wojny wyborczej przeciwko Dutkiewiczowi. Nie jestem entuzjastą
> tego pana, ale wyborcza już dawno przekroczyła granice rzetelnego
> dziennikarstwa.[/color]

Podaj mi rok w którym GW miała cokolwiek wspólnego z rzetelnym dziennikarstwem.

Dnia 25.10.2008 MC <m5c@go2.pl> napisał/a:[color=blue][color=green]
>> [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5847688,Wroclawskie_autobusy_wpuszczone_w_korek.html?skad=rss[/url][/color]
>
> Kolejna faza wojny wyborczej przeciwko Dutkiewiczowi. Nie jestem entuzjastą
> tego pana, ale wyborcza już dawno przekroczyła granice rzetelnego
> dziennikarstwa.[/color]

Podaj mi rok w którym GW miała cokolwiek wspólnego z rzetelnym dziennikarstwem.


Użytkownik "Paweł Więcek" <coven@vmh.net> napisał w wiadomości
news:6b8ct5-rs7.ln1@lilith.rlyeh.org...[color=blue]
> Przeczytaj ten artykuł na górze, tam wszystko jest, choć trochę między
> wierszami.[/color]

No nie do końca w artykule wszystko jest ;-) Za to jest tu:
[url]http://www.tinyurl.pl/?j2BVbLHC[/url] :-)


Użytkownik "Paweł Więcek" <coven@vmh.net> napisał w wiadomości
news:6b8ct5-rs7.ln1@lilith.rlyeh.org...[color=blue]
> Przeczytaj ten artykuł na górze, tam wszystko jest, choć trochę między
> wierszami.[/color]

No nie do końca w artykule wszystko jest ;-) Za to jest tu:
[url]http://www.tinyurl.pl/?j2BVbLHC[/url] :-)

Dnia 26.10.2008 bystrzak2000 <bystrzak2000@gazeta.pl> napisał/a:[color=blue]
> No nie do końca w artykule wszystko jest ;-) Za to jest tu:
> [url]http://www.tinyurl.pl/?j2BVbLHC[/url] :-)[/color]

111:
(KIEŁCZÓW/KIEŁCZOWSKA CMENTARZ -) LITEWSKA - Litewska - Żmudzka - Kiełczowska - B. Krzywoustego - A. Brucknera - J. Kochanowskiego - Most Szczytnicki - pl. Grunwaldzki - Rondo R. Reagana - pl. Grunwaldzki - Most Grunwaldzki - "pl. Społeczny" -> Traugutta -> Podwale -> Dworcowa -> Piłsudskiego (<- Krasińskiego <- Dąbrowskiego <- Kościuszki <- Kołłątaja) - Peronowa - Stawowa - Borowska (-> Armii Krajowej -> Bardzka) - Świeradowska - FERIO GAJ

Wow.

Dnia 26.10.2008 bystrzak2000 <bystrzak2000@gazeta.pl> napisał/a:[color=blue]
> No nie do końca w artykule wszystko jest ;-) Za to jest tu:
> [url]http://www.tinyurl.pl/?j2BVbLHC[/url] :-)[/color]

111:
(KIEŁCZÓW/KIEŁCZOWSKA CMENTARZ -) LITEWSKA - Litewska - Żmudzka - Kiełczowska - B. Krzywoustego - A. Brucknera - J. Kochanowskiego - Most Szczytnicki - pl. Grunwaldzki - Rondo R. Reagana - pl. Grunwaldzki - Most Grunwaldzki - "pl. Społeczny" -> Traugutta -> Podwale -> Dworcowa -> Piłsudskiego (<- Krasińskiego <- Dąbrowskiego <- Kościuszki <- Kołłątaja) - Peronowa - Stawowa - Borowska (-> Armii Krajowej -> Bardzka) - Świeradowska - FERIO GAJ

Wow.

Thus wrote bystrzak2000 <bystrzak2000@gazeta.pl>:[color=blue]
> No nie do końca w artykule wszystko jest ;-) Za to jest tu:[/color]

Wszystko, wszystko, tylko z błędem. To czego nie ma wynika z tego co jest
napisane.

A kilka komentarzy jeszcze:
- numery dla tych linii to z rzyci są wyciągnięte...
- ja się oczywiście cieszę z częstotliwości 10 minut (na 111), ale jakby nie
patrzeć oznacza ona totalne rozsynchronizowanie wszystkiego

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] |
< o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |
\ ^ / | * Time will kill... Time will heal, Time will come and go away, * |
(") | * * But time will never stay -- MF |

Thus wrote bystrzak2000 <bystrzak2000@gazeta.pl>:[color=blue]
> No nie do końca w artykule wszystko jest ;-) Za to jest tu:[/color]

Wszystko, wszystko, tylko z błędem. To czego nie ma wynika z tego co jest
napisane.

A kilka komentarzy jeszcze:
- numery dla tych linii to z rzyci są wyciągnięte...
- ja się oczywiście cieszę z częstotliwości 10 minut (na 111), ale jakby nie
patrzeć oznacza ona totalne rozsynchronizowanie wszystkiego

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] |
< o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |
\ ^ / | * Time will kill... Time will heal, Time will come and go away, * |
(") | * * But time will never stay -- MF |

Dnia 26.10.2008 Paweł Więcek <coven@vmh.net> napisał/a:[color=blue]
> - ja się oczywiście cieszę z częstotliwości 10 minut (na 111), ale jakby nie
> patrzeć oznacza ona totalne rozsynchronizowanie wszystkiego[/color]

Ale o jakiej synchronizacji mówisz? Przecież 131 czy N-ki często jeżdza grupami.

Dnia 26.10.2008 Paweł Więcek <coven@vmh.net> napisał/a:[color=blue]
> - ja się oczywiście cieszę z częstotliwości 10 minut (na 111), ale jakby nie
> patrzeć oznacza ona totalne rozsynchronizowanie wszystkiego[/color]

Ale o jakiej synchronizacji mówisz? Przecież 131 czy N-ki często jeżdza grupami.

Thus wrote Jacek Popławski <jpopl@interia.pl>:[color=blue]
> Ale o jakiej synchronizacji mówisz? Przecież 131 czy N-ki często jeżdza grupami.[/color]

146 (-> 111) z 145, K i 136.
111 z 121 też zsynchronizowane nie będzie.

Zresztą jeśli chodzi o synchronizację, to tę teoretyczną nawet i tak zabije
to, że z różnych korków będą jeździć, ale to detal.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | Linux is like a teepee: no Gates, no Windows, Apache inside. |

Thus wrote Jacek Popławski <jpopl@interia.pl>:[color=blue]
> Ale o jakiej synchronizacji mówisz? Przecież 131 czy N-ki często jeżdza grupami.[/color]

146 (-> 111) z 145, K i 136.
111 z 121 też zsynchronizowane nie będzie.

Zresztą jeśli chodzi o synchronizację, to tę teoretyczną nawet i tak zabije
to, że z różnych korków będą jeździć, ale to detal.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | Linux is like a teepee: no Gates, no Windows, Apache inside. |

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates