ďťż
Wiadukt na Nowogdańskiej się rozpada
ďťż
Start
takie tam...
 
Wracałem dziś na prawobrzeże i zaraz za Basenem Górniczym na wysokości
wjazdu na wiadukt w kierunku Dąbia zobaczyłem ok. 2-3m długości szramę na
środku prawego pasa (szerokość wyrwy 1-2cm).. Grozi to czymś?

Pozdro
Tomek
--
[url]http://rowerowy.szczecin.pl[/url]



SHP napisał(a):[color=blue]
> Wracałem dziś na prawobrzeże i zaraz za Basenem Górniczym na wysokości
> wjazdu na wiadukt w kierunku Dąbia zobaczyłem ok. 2-3m długości szramę na
> środku prawego pasa (szerokość wyrwy 1-2cm).. Grozi to czymś?[/color]

Prawdopodobnie asfalt był kładziony warstwami, nie zaspoili szwu i jak
sie dostała woda, przyszedł mrozik, to rozerwało, raczej niec sie nie
stanie, zaleja asfalcikiem i będzie garbik :(

--
1.Trzymaj się treści głównego wątku. Gdy "musisz" go zmienić - zmień temat.
2.Nie kasuj "wrotki",odpisuj _pod_ cytatami a nieistotne przytnij
3.Zanim podasz "newsa" - zajrzyj np. pod -> [url]http://groups.google.pl[/url]
4.Pisz na tematy ZGODNE z opisem grupy -> [url]http://www.usenet.pl/opisy/[/url]

On Tue, 3 Jan 2006 17:30:08 +0100, "SHP"
<shapie@onslaughters.org.kasuj> wrote:
[color=blue]
>Wracałem dziś na prawobrzeże i zaraz za Basenem Górniczym na wysokości
>wjazdu na wiadukt w kierunku Dąbia zobaczyłem ok. 2-3m długości szramę na
>środku prawego pasa (szerokość wyrwy 1-2cm).. Grozi to czymś?[/color]
Na Nowo-czym? Ludzie na pomoooooc :( Wszystko przez tych pismakow, to
oni wykreowali te Nowomode wraz z noworozpoczeciem nowobudowy
Nowomostu :(

WAM
--
Sylwester 2005!
Może nad morze?
[url]http://www.nadmorze.pl[/url]

TBL aka TLZ wrote:
[color=blue]
> Prawdopodobnie asfalt był kładziony warstwami, nie zaspoili szwu i jak
> sie dostała woda, przyszedł mrozik, to rozerwało, raczej niec sie nie
> stanie, zaleja asfalcikiem i będzie garbik :([/color]

Hmm, wydaje mi się, że szew, jeśli już, powinien być mniej więcej na linii
rozdzielającej oba pasy ruchu. Wyrwa jest wzdłuż prawego pasa.

Pozdro
Tomek
--
[url]http://rowerowy.szczecin.pl[/url]



WAM wrote:
[color=blue]
> Na Nowo-czym?[/color]

Swego czasu patrzyłem na plan Szczecina...

[url]http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11123[/url]

i tak się właśnie nazywał ten wiadukt kolejowy... Teraz nazwy nie widzę.
[color=blue]
> Ludzie na pomoooooc :( Wszystko przez tych pismakow, to
> oni wykreowali te Nowomode wraz z noworozpoczeciem nowobudowy
> Nowomostu :([/color]

Podobno planach zagospodarowania przestrzennego jest jeszcze
Nowoprzestrzenna :-)

Pozdro
Tomek
--
[url]http://rowerowy.szczecin.pl[/url]

Aaa!! Zabrali mój temat ;-P

[url]http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,3095593.html[/url]

"Pęka jezdnia na zjeździe z Basenu Górniczego w kierunku Dąbia w pobliżu
mostu Pionierów. - A niedawno wiadukt był przerabiany, bo okazało się, że
osiada. Czy robót drogowych nie można wykonać raz a porządnie? - denerwuje
się czytelnik "Gazety"

Byliśmy na miejscu i sprawdziliśmy. Szczelina w asfalcie powstała wzdłuż
prawego pasa zjazdu w kierunku Dąbia. Jest spora - ma ok. 10 m długości i
ok. 5 cm grubości.

Co na to Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego? - Wysyłamy tam dziś [wtorek -
red.] inspektorów, którzy zbadają to pęknięcie - mówi Marta
Kwiecień-Zwierzyńska, rzecznik ZDiTM-u. - Gdy tylko wrócą, poinformuję o
wynikach kontroli.

Niestety inspektorzy nie zdążyli wrócić przed końcem pracy pani rzecznik,
czyli przed godz. 15.

- Nie można bagatelizować tego problemu - przestrzega prof. Maciej Werno,
specjalista geotechnik, który współpracował przy wzmacnianiu gruntów pod
przeprawą nad Regalicą. - Żeby powiedzieć coś konkretnego, musiałbym wykonać
badania, ale do tej pory nikt się do mnie z tym nie zwrócił.

Profesor podkreśla, że warunki gruntowe na tym terenie są jednymi z
najtrudniejszych w kraju. - Są tam pokłady torfu i mułu. To środowiska
osiadające, a na takich najtrudniej się buduje tego typu obiekty -
argumentuje.

Według inż. Jana Kosiedowskiego, dyrektora Biura Projektów Budownictwa
Komunalnego w Gdańsku, które zaprojektowało przeprawę, przyczyną pęknięcia
może być nierównomierne osiadanie gruntu.

- Zdarza się to szczególnie w wypadku niskich nasypów. Poza tym warunki
rzeczywiste mogą być gorsze niż te przyjęte w badaniach geotechnicznych, ale
nie można wykluczyć innych przyczyn - mówi.

Dojazdy do mostów zostały zbudowane na nasypach ze wzmocnieniem z kolumn
wapienno-cementowych. Kosiedowski zaznacza, że bardziej niezawodną
technologią są estakady.

- Przy pracach projektowych trzeba jednak przeprowadzić kalkulację kosztów.
Trzeba wyważyć, czy warto inwestować w estakadę [8-10 tys. zł za m kw.], czy
w nasyp [ok. 100 zł za m kw.].

Przeprawa nad Regalicą

Prace przygotowawcze do budowy mostu rozpoczęły się w 1988 r. Jednak kamień
węgielny pod inwestycję został wmurowany dopiero w 1998 r. Przeprawa z
mostem Pionierów została oddana do użytku 13 lipca 2003 r. Wstęgę przeciął
Marian Jurczyk, a most poświęcił arcybiskup Zygmunt Kamiński. Inwestycja
trwająca pięć lat kosztowała 420 mln zł. Na całą przeprawę składają się
dojazdy, wiadukt, estakada i trzy mosty - każdy po 535 m."

Pozdro
Tomek
--
[url]http://rowerowy.szczecin.pl[/url]


Użytkownik "TBL aka TLZ" <tomek@warcnet.info.pl> napisał w wiadomości
news:dpea28$t1s$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue]
> SHP napisał(a):[color=green]
> > Wracałem dziś na prawobrzeże i zaraz za Basenem Górniczym na[/color][/color]
wysokości[color=blue][color=green]
> > wjazdu na wiadukt w kierunku Dąbia zobaczyłem ok. 2-3m długości[/color][/color]
szramę na[color=blue][color=green]
> > środku prawego pasa (szerokość wyrwy 1-2cm).. Grozi to czymś?[/color]
>
> Prawdopodobnie asfalt był kładziony warstwami, nie zaspoili szwu i jak
> sie dostała woda, przyszedł mrozik, to rozerwało, raczej niec sie nie
> stanie, zaleja asfalcikiem i będzie garbik :(
>[/color]
nie asfalt a transporty wojska na poligon z portu........port zarobił
miasto zapłaci

swoją drogą to tą sprawą i dokumentacją organizacji przemieszczania się
ciężkiego sprzętu wojskowego jak i wykorzystania ulic miasta do
transportu ciężkimi pojazdami powinien zająć się prokurator
...........albo normy są zbyt niskie i jest to jak zwykle niedopatrzenie
albo ktoś nie patrzy na skutki swoich poczynań a to nie kosztuje parę
złotych
--
OPIX

> Aaa!! Zabrali mój temat ;-P[color=blue]
>
> [url]http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,3095593.html[/url]
>
> "Pęka jezdnia na zjeździe z Basenu Górniczego w kierunku Dąbia w pobliżu
> mostu Pionierów. - A niedawno wiadukt był przerabiany, bo okazało się, że
> osiada. Czy robót drogowych nie można wykonać raz a porządnie? - denerwuje
> się czytelnik "Gazety"[/color]

Jak juz budowali ten most, to sie wypowiadlai na ten temat, ze ciagle trzeba
bedzie miec nad nim kontorle bo jest tam duzo torfu i na 100 5 bedzie
siadal. Budowlancy nie dawali nawet roku gwarancji, twierdzac, ze ruchy sa
nieuniknione i co jakis czas trzeba edzie latac to robote

Fantom

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates