|
takie tam... |
|
Wracałem dziś na prawobrzeże i zaraz za Basenem Górniczym na wysokości wjazdu na wiadukt w kierunku Dąbia zobaczyłem ok. 2-3m długości szramę na środku prawego pasa (szerokość wyrwy 1-2cm).. Grozi to czymś?
Pozdro Tomek -- [url]http://rowerowy.szczecin.pl[/url]
SHP napisał(a):[color=blue] > Wracałem dziś na prawobrzeże i zaraz za Basenem Górniczym na wysokości > wjazdu na wiadukt w kierunku Dąbia zobaczyłem ok. 2-3m długości szramę na > środku prawego pasa (szerokość wyrwy 1-2cm).. Grozi to czymś?[/color]
Prawdopodobnie asfalt był kładziony warstwami, nie zaspoili szwu i jak sie dostała woda, przyszedł mrozik, to rozerwało, raczej niec sie nie stanie, zaleja asfalcikiem i będzie garbik :(
-- 1.Trzymaj się treści głównego wątku. Gdy "musisz" go zmienić - zmień temat. 2.Nie kasuj "wrotki",odpisuj _pod_ cytatami a nieistotne przytnij 3.Zanim podasz "newsa" - zajrzyj np. pod -> [url]http://groups.google.pl[/url] 4.Pisz na tematy ZGODNE z opisem grupy -> [url]http://www.usenet.pl/opisy/[/url]
On Tue, 3 Jan 2006 17:30:08 +0100, "SHP" <shapie@onslaughters.org.kasuj> wrote: [color=blue] >Wracałem dziś na prawobrzeże i zaraz za Basenem Górniczym na wysokości >wjazdu na wiadukt w kierunku Dąbia zobaczyłem ok. 2-3m długości szramę na >środku prawego pasa (szerokość wyrwy 1-2cm).. Grozi to czymś?[/color] Na Nowo-czym? Ludzie na pomoooooc :( Wszystko przez tych pismakow, to oni wykreowali te Nowomode wraz z noworozpoczeciem nowobudowy Nowomostu :(
WAM -- Sylwester 2005! Może nad morze? [url]http://www.nadmorze.pl[/url]
TBL aka TLZ wrote: [color=blue] > Prawdopodobnie asfalt był kładziony warstwami, nie zaspoili szwu i jak > sie dostała woda, przyszedł mrozik, to rozerwało, raczej niec sie nie > stanie, zaleja asfalcikiem i będzie garbik :([/color]
Hmm, wydaje mi się, że szew, jeśli już, powinien być mniej więcej na linii rozdzielającej oba pasy ruchu. Wyrwa jest wzdłuż prawego pasa.
Pozdro Tomek -- [url]http://rowerowy.szczecin.pl[/url]
WAM wrote: [color=blue] > Na Nowo-czym?[/color]
Swego czasu patrzyłem na plan Szczecina...
[url]http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11123[/url]
i tak się właśnie nazywał ten wiadukt kolejowy... Teraz nazwy nie widzę. [color=blue] > Ludzie na pomoooooc :( Wszystko przez tych pismakow, to > oni wykreowali te Nowomode wraz z noworozpoczeciem nowobudowy > Nowomostu :([/color]
Podobno planach zagospodarowania przestrzennego jest jeszcze Nowoprzestrzenna :-)
Pozdro Tomek -- [url]http://rowerowy.szczecin.pl[/url]
Aaa!! Zabrali mój temat ;-P
[url]http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,3095593.html[/url]
"Pęka jezdnia na zjeździe z Basenu Górniczego w kierunku Dąbia w pobliżu mostu Pionierów. - A niedawno wiadukt był przerabiany, bo okazało się, że osiada. Czy robót drogowych nie można wykonać raz a porządnie? - denerwuje się czytelnik "Gazety"
Byliśmy na miejscu i sprawdziliśmy. Szczelina w asfalcie powstała wzdłuż prawego pasa zjazdu w kierunku Dąbia. Jest spora - ma ok. 10 m długości i ok. 5 cm grubości.
Co na to Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego? - Wysyłamy tam dziś [wtorek - red.] inspektorów, którzy zbadają to pęknięcie - mówi Marta Kwiecień-Zwierzyńska, rzecznik ZDiTM-u. - Gdy tylko wrócą, poinformuję o wynikach kontroli.
Niestety inspektorzy nie zdążyli wrócić przed końcem pracy pani rzecznik, czyli przed godz. 15.
- Nie można bagatelizować tego problemu - przestrzega prof. Maciej Werno, specjalista geotechnik, który współpracował przy wzmacnianiu gruntów pod przeprawą nad Regalicą. - Żeby powiedzieć coś konkretnego, musiałbym wykonać badania, ale do tej pory nikt się do mnie z tym nie zwrócił.
Profesor podkreśla, że warunki gruntowe na tym terenie są jednymi z najtrudniejszych w kraju. - Są tam pokłady torfu i mułu. To środowiska osiadające, a na takich najtrudniej się buduje tego typu obiekty - argumentuje.
Według inż. Jana Kosiedowskiego, dyrektora Biura Projektów Budownictwa Komunalnego w Gdańsku, które zaprojektowało przeprawę, przyczyną pęknięcia może być nierównomierne osiadanie gruntu.
- Zdarza się to szczególnie w wypadku niskich nasypów. Poza tym warunki rzeczywiste mogą być gorsze niż te przyjęte w badaniach geotechnicznych, ale nie można wykluczyć innych przyczyn - mówi.
Dojazdy do mostów zostały zbudowane na nasypach ze wzmocnieniem z kolumn wapienno-cementowych. Kosiedowski zaznacza, że bardziej niezawodną technologią są estakady.
- Przy pracach projektowych trzeba jednak przeprowadzić kalkulację kosztów. Trzeba wyważyć, czy warto inwestować w estakadę [8-10 tys. zł za m kw.], czy w nasyp [ok. 100 zł za m kw.].
Przeprawa nad Regalicą
Prace przygotowawcze do budowy mostu rozpoczęły się w 1988 r. Jednak kamień węgielny pod inwestycję został wmurowany dopiero w 1998 r. Przeprawa z mostem Pionierów została oddana do użytku 13 lipca 2003 r. Wstęgę przeciął Marian Jurczyk, a most poświęcił arcybiskup Zygmunt Kamiński. Inwestycja trwająca pięć lat kosztowała 420 mln zł. Na całą przeprawę składają się dojazdy, wiadukt, estakada i trzy mosty - każdy po 535 m."
Pozdro Tomek -- [url]http://rowerowy.szczecin.pl[/url]
Użytkownik "TBL aka TLZ" <tomek@warcnet.info.pl> napisał w wiadomości news:dpea28$t1s$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > SHP napisał(a):[color=green] > > Wracałem dziś na prawobrzeże i zaraz za Basenem Górniczym na[/color][/color] wysokości[color=blue][color=green] > > wjazdu na wiadukt w kierunku Dąbia zobaczyłem ok. 2-3m długości[/color][/color] szramę na[color=blue][color=green] > > środku prawego pasa (szerokość wyrwy 1-2cm).. Grozi to czymś?[/color] > > Prawdopodobnie asfalt był kładziony warstwami, nie zaspoili szwu i jak > sie dostała woda, przyszedł mrozik, to rozerwało, raczej niec sie nie > stanie, zaleja asfalcikiem i będzie garbik :( >[/color] nie asfalt a transporty wojska na poligon z portu........port zarobił miasto zapłaci
swoją drogą to tą sprawą i dokumentacją organizacji przemieszczania się ciężkiego sprzętu wojskowego jak i wykorzystania ulic miasta do transportu ciężkimi pojazdami powinien zająć się prokurator ...........albo normy są zbyt niskie i jest to jak zwykle niedopatrzenie albo ktoś nie patrzy na skutki swoich poczynań a to nie kosztuje parę złotych -- OPIX
> Aaa!! Zabrali mój temat ;-P[color=blue] > > [url]http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,3095593.html[/url] > > "Pęka jezdnia na zjeździe z Basenu Górniczego w kierunku Dąbia w pobliżu > mostu Pionierów. - A niedawno wiadukt był przerabiany, bo okazało się, że > osiada. Czy robót drogowych nie można wykonać raz a porządnie? - denerwuje > się czytelnik "Gazety"[/color]
Jak juz budowali ten most, to sie wypowiadlai na ten temat, ze ciagle trzeba bedzie miec nad nim kontorle bo jest tam duzo torfu i na 100 5 bedzie siadal. Budowlancy nie dawali nawet roku gwarancji, twierdzac, ze ruchy sa nieuniknione i co jakis czas trzeba edzie latac to robote
Fantom
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|