|
takie tam... |
|
Że tak z lengłydża pojadę:
"- Tramwajów na Psie Pole i Nowy Dwór w ciągu następnych czterech lat nie będzie. Podobnie jak przebudowy pl. Strzegomskiego. Dziś nikt nie jest w stanie wyrokować, kiedy nastąpi ożywienie gospodarcze i będziemy mieli kolejne zwyżki w budżecie. Jeśli się taka zwyżkaprzed 2014 rokiem nie pojawi, to będziemy dopełniać te projekty, które już rozpoczęliśmy, a nie rozpoczynać nowe. Po prostu nie będzie tylu pieniędzy"
To słowa sternika: [url]http://www.tuwroclaw.com/wywiady,nowych-inwestycji-w-ciagu-4-lat-nie-bedzie,wyw4-1029.html[/url]
Generalnie to ja bym nie chciał teraz wygrać wyborów samorządowych - ale wietrzenie gabinetu by się przydało.
Tomi pisze:[color=blue] > Że tak z lengłydża pojadę: > "- Tramwajów na Psie Pole i Nowy Dwór w ciągu następnych czterech lat > nie będzie. Podobnie jak przebudowy pl. Strzegomskiego. Dziś nikt [..][/color]
Dzięki Opatrzności, że zatrzymała to tramwajowe szaleństwo!
Arek
-- [url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]
> Generalnie to ja bym nie chciał teraz wygrać wyborów samorządowych -[color=blue] > ale wietrzenie gabinetu by się przydało.[/color]
Generalnie to ja bym chcial zeby Sternik wypowiedzial sie co zrobil ze swoich planow sprzed 4 lat? Bo jakos ciezko mi znalezc realizacje chociaz jednego sztandarowego pomyslu.
k.
[color=blue] > Generalnie to ja bym chcial zeby Sternik wypowiedzial sie co zrobil ze > swoich planow sprzed 4 lat? > Bo jakos ciezko mi znalezc realizacje chociaz jednego sztandarowego > pomyslu.[/color]
A co obiecal 4 lata temu? Nie pamietam szczerze mowiac, na pewno nie waly!
Cos mowil o obwodnicy lesnicy hmmmm?
On 24 ПаŃ, 19:21, Arek <a...@eteria.net> wrote:[color=blue] > Tomi pisze: >[color=green] > > Że tak z lengłydża pojadę: > > "- Tramwajów na Psie Pole i Nowy Dwór w ciągu następnych czterech lat > > nie będzie. Podobnie jak przebudowy pl. Strzegomskiego. Dziś nikt [..][/color] > > Dzięki Opatrzności, że zatrzymała to tramwajowe szaleństwo![/color]
Nie będzie również obwodnicy, tunelu na społecznym, połaczenia strzegomski - tęczowa ;) Generalnie będzie Kononowicz ;)
Dnia Mon, 24 May 2010 10:31:23 -0700, kendy napisał(a): [color=blue][color=green] >> Generalnie to ja bym nie chciał teraz wygrać wyborów samorządowych - >> ale wietrzenie gabinetu by się przydało.[/color] > > Generalnie to ja bym chcial zeby Sternik wypowiedzial sie co zrobil ze > swoich planow sprzed 4 lat? > Bo jakos ciezko mi znalezc realizacje chociaz jednego sztandarowego > pomyslu.[/color]
Czekamy na pomysły wrocławskiego sztabu PO ;-)
-- :) Olgierd || Lege Artis ==> [url]http://legeartis.org.pl[/url] [reklama] fotograf+Wrocław? tylko [url]http://foto-krzyki.pl[/url]
W dniu 2010-05-24 21:50, Olgierd pisze: [color=blue] > Czekamy na pomysły wrocławskiego sztabu PO ;-)[/color]
Przydałyby się jakieś. PISozbliżeni grupowicze też mogliby przestać tylko narzekać i szukać układu.
Cyprian
Użytkownik "Tomi" <decomposed06@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f72041a7-b7aa-4179-991b-7478e9ff784b@z17g2000vbd.googlegroups.com...[color=blue] > Że tak z lengłydża pojadę: > > "- Tramwajów na Psie Pole i Nowy Dwór w ciągu następnych czterech lat > nie będzie.[/color]
Jeśli ktoś myślał że na te osiedla pojedzie tramwajem do 2020 roku to był chyba głupkiem :) Na Jagodno tym bardziej nie będzie dlatego w dalszym ciągu nie rozumiem dlaczego kładą ten 200m kawałek toru na Bardzkiej przy Świeradowskiej.
Olgierd wrote:[color=blue] > > Czekamy na pomysły wrocławskiego sztabu PO ;-) >[/color]
Dokładnie. To mi przypomina familiadę. Trzy błędne odpowiedzi rodziny Dutkiewiczów już padły. Pytanie przejmują przeciwnicy.
> Jeśli ktoś myślał że na te osiedla pojedzie tramwajem do 2020 roku to był[color=blue] > chyba głupkiem :) > Na Jagodno tym bardziej nie będzie dlatego w dalszym ciągu nie rozumiem > dlaczego kładą ten 200m kawałek toru na Bardzkiej przy Świeradowskiej.[/color]
Bo ktos musi wziac za to pieniadze. Za 10 lat bede sie nadawaly tylko na zlom
k.
Thus wrote Neo[EZN] <ssskasujadessax@wp.pl>:[color=blue] > dlaczego kładą ten 200m kawałek toru na Bardzkiej przy Świeradowskiej.[/color]
Bo tak było w projekcie :^P
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | Who is General Failure and why is he reading my hard disk? -- vL |
> A co obiecal 4 lata temu? Nie pamietam szczerze mowiac, na pewno nie waly![color=blue] > > Cos mowil o obwodnicy lesnicy hmmmm?[/color]
A to mi osobiscie obiecywal 2 lata temu na spotkaniu w Lesnicy (prace mialy ruszyc w drugiej polowie 2009). Mam na to jakies 2 tuziny swiadkow :) I sciezke rowerowa do Marszowic tez obiecal. Do konca 2009.
Jezeli sie nie myle to obiecywal: - parkingi (m.in. pod Nowym Targiem i w okolicach placu JP2) - KM polaczona z PKP - Tramwaj Plus (m.in. do Lesnicy - juz ukrucili rozmiar inwestycji) - Tramwaj na Kozanow - Spotkania (!!!) z mieszkancami (cotygodniowe dyzury)
Nie przypominam sobie aby cos z tego zostalo zrealizowane. Za to szumu przy tym bylo co niemiara ;)
Niestety to co sie dzieje teraz (czyli inwestycje "Stadion" i AOW) to nie 'zasluga' Dutkiewicza a tego ze UEFA wylosowala i ze rzad (chyba PiS) dal kase GDDKiA na AOW. Prawda jest taka ze Dutkiewicz robi duzo szumu, wielkie hasla ale z realizacja znacznie gorzej. Pora chyba powiedziec, ze 'krol jest nagi'
Oglaszam konkurs na opisanie duzych inwestycji jakie powstaly dzieki Dutkiewiczowi. Nagroda - wdziecznosc Sternika Sudetow, ze ktos dostrzegl jego prace i starania :)
k.
> Bo tak było w projekcie :^P[color=blue] >[/color]
Ktos zaprojektowal - wzial kase, ktos wybuduje - wezmie kase. A ze to niepotrzebne na chwile obecna i pewnie szlag to trafi albo rozkradna, a srodki mozna bylo przekazac np. na renowacje nawierzchni ulic to malo istotne :)
k.
Użytkownik "kendy" <kedzior.kamil@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3b92fe7d-2107-42e0-9f3f-129242e20335@a16g2000vbr.googlegroups.com...[color=blue] > A ze to niepotrzebne na chwile obecna i pewnie szlag to trafi albo > rozkradna, a srodki mozna bylo przekazac np. na renowacje nawierzchni > ulic to malo istotne :)[/color]
Niby ktoś może odpisać, że lepiej jest teraz to zbudować niż rozkopać za 2 lata ale JESTEM PEWNY że tramwaju na Jagodnie nie zobaczymy minimum do 2020 roku więc lepiej już było robić to tak jakby tej linii miało nie być.
Thus wrote Neo[EZN] <ssskasujadessax@wp.pl>:[color=blue] > Niby ktoś może odpisać, że lepiej jest teraz to zbudować niż rozkopać za 2[/color]
Ależ dokładnie tak jest w projekcie napisane.
Co więcej w dotychczasowym projekcie przebudowy Buforowej (dotychczasowym, bo poszedł przetarg na nowy, lowcostowy) jest napisane, że mają być wstawione odcinki trowiska na wszystkich skrzyżowaniach po zachodniej stronie ulicy :^P [color=blue] > lata ale JESTEM PEWNY że tramwaju na Jagodnie nie zobaczymy minimum do 2020 > roku więc lepiej już było robić to tak jakby tej linii miało nie być.[/color]
No wiesz, zupełnie niedawno planowano ją do 2016 zrobić. Że plany u nas potrafią się baaardzo przesuwać (Pułaskiego niech robi za przykład) to wszyscy wiedzą, ale trudno, żeby z góry zakładali, że plan sie pójdzie kochać, bo po co by wtedy cokolwiek planowali.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | Who is General Failure and why is he reading my hard disk? -- vL |
Użytkownik "Paweł Więcek" <coven@vmh.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jt1sc7-pu1.ln1@lilith.rlyeh.org...[color=blue] > No wiesz, zupełnie niedawno planowano ją do 2016 zrobić. Że plany u nas > potrafią się baaardzo przesuwać (Pułaskiego niech robi za przykład) to > wszyscy > wiedzą, ale trudno, żeby z góry zakładali, że plan sie pójdzie kochać, bo > po > co by wtedy cokolwiek planowali.[/color]
To skoro jesteśmy przy tematach budowy linii tramwajowych to czy wiesz coś o budowie linii na Kozanów i do stadionu na Maślicach? Miała powstać ta linia do 2012 roku a przecież czasu jest coraz mniej, nie widziałem nawet żeby był jakiś przetarg na budowę tej linii. I kolejne pytanie - czy ten odcinek wokół osiedla (chyba przez Kozanowską, Ignuta i Gwarecką) też ma powstać do 2012 roku czy później?
Użytkownik "Neo[EZN]" <ssskasujadessax@wp.pl> napisał[color=blue] > To skoro jesteśmy przy tematach budowy linii tramwajowych to czy > wiesz coś o budowie linii na Kozanów i do stadionu na Maślicach? > Miała powstać ta linia do 2012 roku a przecież czasu jest coraz > mniej, nie widziałem nawet żeby był jakiś przetarg na budowę tej > linii. I kolejne pytanie - czy ten odcinek wokół osiedla (chyba > przez Kozanowską, Ignuta i Gwarecką) też ma powstać do 2012 roku > czy później?[/color]
A po co wam te tramwaje - autobusy zle rozwoza czy co ? Autobusy daje sie puscic inna droga w razie powodzi, a tramwaju nie :-P
J.
> A po co wam te tramwaje - autobusy zle rozwoza czy co ?
Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc w pojeździe.
Neo[EZN] pisze:[color=blue] > Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc w > pojeździe.[/color]
Dawno nieprawda to raz. Dwa - Wrocław nie jest tak gęstym miastem by pojemność pojazdów była problemem.
Arek
-- [url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]
>> Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc w[color=blue][color=green] >> pojeździe.[/color] > > Dawno nieprawda to raz.[/color]
A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy jeszcze po metr na skrajnię i możemy się zmieścić w 2,5m szerokości zajmowanej przez tramwaj. Wystarczy to porównać z np. 7m szerokości jezdnią dwukierunkową i mamy oszczędność aż dwóch metrów! Dlatego jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ to zawsze łatwiej jest to zrobić dla tramwaju. [color=blue] > Dwa - Wrocław nie jest tak gęstym miastem by pojemność pojazdów była > problemem.[/color]
.... ale szerokość ulic jest często ograniczona.
[color=blue] > Dwa - Wrocław nie jest tak gęstym miastem by pojemność pojazdówbyła > problemem.[/color]
Jasne, można zlikwidować chodnik na Krupniczej, aby się 2 autobusy mogły minąć :P
Użytkownik "Przemek" <p.filar@gmail.com> napisał w wiadomości news:d9aeb2eb-fedc-4da8-94d7-12a2a8bf1ac1@j27g2000vbp.googlegroups.com...[color=blue] >Jasne, można zlikwidować chodnik na Krupniczej, aby się 2 autobusy[/color] mogły minąć :P
juz Ty lepiej Arkowi parafii nie mebluj... :-)
-- serdeczności! zbisa
Neo[EZN] pisze:[color=blue] > A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy jeszcze[/color]
Dlatego, że nieprawda. Przepustowość linii autobusowych jest podobna jak tramwajów. [color=blue] > Dlatego jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ to zawsze łatwiej jest > to zrobić dla tramwaju.[/color]
A kto powiedział, że chcemy wydzielać pasy dla KZ !? [color=blue] > ale szerokość ulic jest często ograniczona.[/color]
Gdyby usunąć torowisko to będzie kolejny szeroki pas.
Arek
-- [url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]
Użytkownik "kendy" <kedzior.kamil@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d4808e6-e31e-40d5-a3f9-e7780437a572@m21g2000vbr.googlegroups.com...[color=blue] > Generalnie to ja bym nie chciał teraz wygrać wyborów samorządowych - > ale wietrzenie gabinetu by się przydało.[/color]
Generalnie to ja bym chcial zeby Sternik wypowiedzial sie co zrobil ze swoich planow sprzed 4 lat? Bo jakos ciezko mi znalezc realizacje chociaz jednego sztandarowego pomyslu.
-> Podobno naiwnością jest oczekiwanie, że polityk wywiąże się ze swoich obietnic. Chociaż gdyby Tusk dał dobry przykład, to kto wie.
Użytkownik "M&C" <cyprianSKASUJ30@TOinteria.pl> napisał w wiadomości news:htem08$hkc$1@news.dialog.net.pl...[color=blue] >W dniu 2010-05-24 21:50, Olgierd pisze: >[color=green] >> Czekamy na pomysły wrocławskiego sztabu PO ;-)[/color] > > Przydałyby się jakieś. PISozbliżeni grupowicze też mogliby przestać tylko > narzekać i szukać układu.[/color]
Napisz do GW, żeby postarała się o większą równowagę. Chociaż to chyba strata czasu.
Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htgjdh$d7p$1@news.onet.pl...[color=blue][color=green] >> A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy jeszcze[/color] > Dlatego, że nieprawda. > Przepustowość linii autobusowych jest podobna jak tramwajów.[/color]
Ale ja nie pisałem o przepustowości linii autobusowych i tramwajowych tylko o tym, że te drugie zajmują mniej miejsca. Tramwaj na 200 osób vs autobus na 200 osób - to drugie zabierze więcej szerokości jezdni niż to pierwsze. [color=blue][color=green] >> Dlatego jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ to zawsze łatwiej jest to >> zrobić dla tramwaju.[/color] > > A kto powiedział, że chcemy wydzielać pasy dla KZ !?[/color]
.... dlatego że pas dla KZ jest w stanie zapewnić transport dla znacznie większej liczby osób niż pas dla wszystkich. [color=blue][color=green] >> ale szerokość ulic jest często ograniczona.[/color] > > Gdyby usunąć torowisko to będzie kolejny szeroki pas.[/color]
.... i znacznie spadnie liczba osób, które będą mogły skorzystać z tej drogi.
On 2010-05-25 13:41:31 +0200, "Neo[EZN]" <adessaxKASUJ@wp.pl> said: [color=blue][color=green][color=darkred] >>> ZajmujĂÂ
mniej miejsca niÄąź autobusy przy takiej samej liczbie miejsc w >>> pojeĹşdzie.[/color] >> >> Dawno nieprawda to raz.[/color] > > A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokoÄąÂci. Dajmy > jeszcze po metr na skrajniĂ i moÄąźemy siĂ zmieÄąÂciĂ w 2,5m > szerokoÄąÂci zajmowanej przez tramwaj.[/color]
Czekaj, czy ja dobrze rozumiem? 2400cm + 1m < 2,5m ?
-- DJ
PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu
On 2010-05-25 13:45:30 +0200, Przemek <p.filar@gmail.com> said: [color=blue] >[color=green] >> Dwa - Wrocław nie jest tak gęstym miastem by pojemność pojazdów[/color] > była[color=green] >> problemem.[/color] > > Jasne, można zlikwidować chodnik na Krupniczej, aby się 2 autobusy > mogły minąć :P[/color]
Zawsze można zlikwidować Krupniczą, żeby nic już się mijać nie musiało...
-- DJ
PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu
On 2010-05-25 16:01:31 +0200, "Neo[EZN]" <ssskasujadessax@wp.pl> said: [color=blue] > Tramwaj na 200 osÄłb vs autobus na 200 osÄłb - to drugie zabierze > wiĂÂcej szerokoÄąÂci jezdni niÄąź to pierwsze.[/color]
A porównaj jeszcze długości... Bo taka "dżdżownica" też w nanosekundę nie zjedzie na jednym cyklu. Poza tym długości przystanków, itd.
-- DJ
PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu
W dniu 2010-05-25 15:54, MC pisze:[color=blue] > Użytkownik "M&C" <cyprianSKASUJ30@TOinteria.pl> napisał w wiadomości > news:htem08$hkc$1@news.dialog.net.pl...[color=green] >> W dniu 2010-05-24 21:50, Olgierd pisze: >>[color=darkred] >>> Czekamy na pomysły wrocławskiego sztabu PO ;-)[/color] >> >> Przydałyby się jakieś. PISozbliżeni grupowicze też mogliby przestać >> tylko narzekać i szukać układu.[/color] > > Napisz do GW, żeby postarała się o większą równowagę. Chociaż to chyba > strata czasu.[/color]
Sugerujesz, ze ma się stać tubą PISu? To chyba faktycznie strata czasu.
Cyprian
Neo[EZN] pisze:[color=blue] > Ale ja nie pisałem o przepustowości linii autobusowych i tramwajowych > tylko o tym, że te drugie zajmują mniej miejsca. Tramwaj na 200 osób vs > autobus na 200 osób - to drugie zabierze więcej szerokości jezdni niż to > pierwsze.[/color]
Nie. Tramwaj zabierze wielokrotnie więcej miejsca bo po jego trasie nie pojadą inne pojazdy. Poza tym zmierz sobie szerokość trasy zajmowanej przez tramwaje na np. K. Wielkiego i się przekonasz ile jest warte Twoje przekonanie, że to takie wąskie. [color=blue] > dlatego że pas dla KZ jest w stanie zapewnić transport dla znacznie > większej liczby osób niż pas dla wszystkich.[/color]
Ale we Wrocławiu NIE ISTNIEJE problem braku przepustowości (nadmiaru ludzi) lecz problem zakorkowania ulic. Wydzielony pas tylko go potęguje. [color=blue] > i znacznie spadnie liczba osób, które będą mogły skorzystać z tej > drogi.[/color]
Nie. Założymy się?
Arek
-- [url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]
at Tue 25 of May 2010 13:41, Neo[EZN] wrote: [color=blue][color=green][color=darkred] >>> Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc >>> w pojeździe.[/color] >> >> Dawno nieprawda to raz.[/color] > > A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy > jeszcze po metr na skrajnię i możemy się zmieścić w 2,5m szerokości > zajmowanej przez tramwaj. Wystarczy to porównać z np. 7m szerokości > jezdnią dwukierunkową i mamy oszczędność aż dwóch metrów! Dlatego > jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ to zawsze łatwiej jest to zrobić dla > tramwaju.[/color]
Zastanawiające, jak opłacało się w Pradze zbudować kawałek trasy tramwajowej nie dzielonej z ruchem samochodowym i ze specjalnie wybudowanym mostem nad Wełtawą (między Holeszowicami a Troją).
[color=blue] >[color=green] >> Dwa - Wrocław nie jest tak gęstym miastem by pojemność pojazdów była >> problemem.[/color] > > ... ale szerokość ulic jest często ograniczona.[/color]
-- nb
Thus wrote Neo[EZN] <ssskasujadessax@wp.pl>:[color=blue] > do 2012 roku a przecież czasu jest coraz mniej, nie widziałem nawet żeby był > jakiś przetarg na budowę tej linii. I kolejne pytanie - czy ten odcinek[/color]
Przetargów ci u nas dostatek:
[url]http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi/p_36/index.html[/url] [url]http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi/p_33_2009/index.html[/url] [url]http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi/p_14_2010/index.html[/url]
Dwa pierwsze rozstrzygnięte wielki temu.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] | < o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 | \ ^ / | * * There are two kinds of people: those who divide * * | (") | * * people into two kinds, and those who don't. * * |
[color=blue] > Ale we Wrocławiu NIE ISTNIEJE problem braku przepustowości (nadmiaru > ludzi) lecz problem zakorkowania ulic. Wydzielony pas tylko go potęguje. >[/color]
Na razie jeszcze tego nie wypróbowaliśmy (wydzielonego pasa, te małe kawałki sie nie liczą). Wypróbowali natomiast w Warszawie i udało sie.
Użytkownik "nb" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:hth58n$ruq$1@news.dialog.net.pl...[color=blue] > at Tue 25 of May 2010 13:41, Neo[EZN] wrote: >[color=green][color=darkred] >>>> Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc >>>> w pojeździe. >>> >>> Dawno nieprawda to raz.[/color] >> >> A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy >> jeszcze po metr na skrajnię i możemy się zmieścić w 2,5m szerokości >> zajmowanej przez tramwaj. Wystarczy to porównać z np. 7m szerokości >> jezdnią dwukierunkową i mamy oszczędność aż dwóch metrów! Dlatego >> jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ to zawsze łatwiej jest to zrobić dla >> tramwaju.[/color] > > Zastanawiające, jak opłacało się w Pradze zbudować kawałek trasy > tramwajowej nie dzielonej z ruchem samochodowym i ze specjalnie > wybudowanym mostem nad Wełtawą (między Holeszowicami a Troją).[/color]
Nie trzeba aż do Pragi, wystarczy do Poznania - 6 km bezkolizyjnej tramwajowej trasy z czego 10% na własnej, niedzielonej z innymi pojazdami estakadzie.
pzdrw gl12d4
fakir pisze:[color=blue] > Na razie jeszcze tego nie wypróbowaliśmy (wydzielonego pasa, te małe > kawałki sie nie liczą). Wypróbowali natomiast w Warszawie i udało sie.[/color]
Nie udało się. Nigdzie się nie udało gwoli jasności.
Arek
-- [url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]
On Mon, 24 May 2010 14:16:52 -0700 (PDT), kendy wrote:[color=blue] >Jezeli sie nie myle to obiecywal: >- parkingi (m.in. pod Nowym Targiem i w okolicach placu JP2)[/color]
Cos mowiliscie ze pod NT sie szykuje ?
Niestety obecna wladza to raczej sprzedawala kazdy skrawek miejsca gdzie mozna bylo zaparkowac. [color=blue] >- KM polaczona z PKP[/color]
Bedzie wkrotce. Na Stadion :-) [color=blue] >- Spotkania (!!!) z mieszkancami (cotygodniowe dyzury) >Nie przypominam sobie aby cos z tego zostalo zrealizowane. Za to szumu >przy tym bylo co niemiara ;)[/color]
A taka drobna sprawa - nie moglyby urzedy niektore pracowac 7-21 codziennie ? A to nie wymaga nawet zlotowki.
J.
Użytkownik "M&C" <cyprianSKASUJ30@TOinteria.pl> napisał w wiadomości news:htgtq1$nls$1@news.dialog.net.pl... [color=blue][color=green][color=darkred] >>> Przydałyby się jakieś. PISozbliżeni grupowicze też mogliby przestać >>> tylko narzekać i szukać układu.[/color] >> >> Napisz do GW, żeby postarała się o większą równowagę. Chociaż to chyba >> strata czasu.[/color] > > Sugerujesz, ze ma się stać tubą PISu? To chyba faktycznie strata czasu.[/color]
Sprzedajny dziennikarz sprzeda się każdemu. To tylko kwestia ceny.
Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue] > A taka drobna sprawa - nie moglyby urzedy niektore pracowac 7-21 > codziennie ? A to nie wymaga nawet zlotowki.[/color]
Ależ wymaga, wymaga. Chyba, że chcesz, żeby urzedy były otwarte, ale urzednikóww nich nie było.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] | < o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 | \ ^ / | * * * Unix is mature OS, windows is still in * * * | (") | * * * diapers and they smell badly. -- Rafael Skodlar |
On 25 ПаŃ, 22:11, Arek <a...@eteria.net> wrote:[color=blue] > fakir pisze: >[color=green] > > Na razie jeszcze tego nie wypróbowaliśmy (wydzielonego pasa, te małe > > kawałki sie nie liczą). Wypróbowali natomiast w Warszawie i udało sie.[/color] > > Nie udało się. > Nigdzie się nie udało gwoli jasności.[/color]
blabla Napisz do faktu: [url]http://www.fakt.pl/Ekspert-Faktu-ostrzega-Przez-buspasy-Gdansk-stanie-,artykuly,71037,1.html[/url]
Arek pisze:[color=blue] > fakir pisze:[color=green] >> Na razie jeszcze tego nie wypróbowaliśmy (wydzielonego pasa, te małe >> kawałki sie nie liczą). Wypróbowali natomiast w Warszawie i udało sie.[/color] > > Nie udało się. > Nigdzie się nie udało gwoli jasności. > > Arek > > >[/color] Nie zaklinaj rzeczywistości - obecnie w Warszawie jest 30km bus pasów, a będzie więcej. We Wproście z tego roku był artykuł na temat ich funkcjonowania PO PEWNYM OKRESIE OD ICH POWSTANIA (wiadomo że początki są trudne), oraz ich wpływu na komunikację w mieście. Efekt jest taki że powstaną kolejne, a u nas cóż, zobaczymy - wg mnie czekanie na to że obwodnica poprawi sytuację komunikacyjną w mieście w dłuższej perspektywie to mrzonka...
fakir pisze: [..][color=blue] > obwodnica poprawi sytuację komunikacyjną w mieście w dłuższej > perspektywie to mrzonka...[/color]
Zaklinanie rzeczywistości jest w tym, że osobne pasy dla KZ cokolwiek poprawiają. NIC i NIGDZIE. Wręcz przeciwnie. Ale w tych decyzjach niestety nie rządzi intelekt tylko ideologia.
To, że obwodnica niewiele poprawi już wiadomo. Ale powodem dalszego zakorkowania miasta jest Dutkiewicz ze swoją ekipą, która systematycznie zamyka kolejne ulice i mosty a chce ten proces nasilić jak tylko ruszy obwodnica. Dlatego wielbię Dutkiewicza i ekipę jego!
Arek
-- [url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]
[color=blue] > Czekaj, czy ja dobrze rozumiem? > 2400cm + 1m < 2,5m ?[/color]
typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra. Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasem dla tramwajów.
Przemek pisze:[color=blue] > typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra. > Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasem dla > tramwajów.[/color]
A założymy się?
Arek
-- [url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]
On 26 ПаŃ, 12:09, Arek <a...@eteria.net> wrote:[color=blue] > Przemek pisze: >[color=green] > > typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra. > > Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasemdla > > tramwajów.[/color] > > A założymy się?[/color]
Wybierzcie najlepiej deszczowy dzień. ;)
Tomi pisze:[color=blue] > Wybierzcie najlepiej deszczowy dzień. ;)[/color]
Dlaczego akurat deszczowy? Jak dla mnie nie ma różnicy.
Arek
-- [url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]
[color=blue] >[color=green] > > typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra. > > Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasem dla > > tramwajów.[/color] > > A założymy się?[/color]
że pas ma 3,5 metra? to wyjrzyj przez okno.
On 2010-05-26 12:05:23 +0200, Przemek <p.filar@gmail.com> said: [color=blue] >[color=green] >> Czekaj, czy ja dobrze rozumiem? >> 2400cm + 1m < 2,5m ?[/color] > > typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra. > Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasem dla > tramwajów.[/color]
Abstrahując od jezdni typowej czy nie, ja pytałem jedynie o logiczną i arytmetyczną stronę powyższego zagadnienia.
-- DJ
PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu
On 2010-05-26 12:09:38 +0200, Arek <arek@eteria.net> said: [color=blue] > Przemek pisze:[color=green] >> typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra. >> Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasem dla >> tramwajów.[/color] > > A założymy się?[/color]
Jeśliby dać tym wszystkim ludziom tzw "rolki", to kto wie, może popylaliby szybciej.
-- DJ
PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu
Dnia Mon, 24 May 2010 22:21:07 +0200, Neo[EZN] napisał(a): [color=blue][color=green] >> "- Tramwajów na Psie Pole i Nowy Dwór w ciągu następnych czterech lat >> nie będzie.[/color] > > Jeśli ktoś myślał że na te osiedla pojedzie tramwajem do 2020 roku to był > chyba głupkiem :) > Na Jagodno tym bardziej nie będzie dlatego w dalszym ciągu nie rozumiem > dlaczego kładą ten 200m kawałek toru na Bardzkiej przy Świeradowskiej.[/color]
Zapewne będą ten fragment wykorzystywać tak, jak podobne, choć krótsze miejsce na Dmowskiego, a więc parking dla tramu zastępczego.
-- CGC
Dnia Tue, 25 May 2010 22:09:13 +0200, gl12d4 napisał(a): [color=blue][color=green] >> Zastanawiające, jak opłacało się w Pradze zbudować kawałek trasy >> tramwajowej nie dzielonej z ruchem samochodowym i ze specjalnie >> wybudowanym mostem nad Wełtawą (między Holeszowicami a Troją).[/color] > > Nie trzeba aż do Pragi, wystarczy do Poznania - 6 km bezkolizyjnej > tramwajowej trasy z czego 10% na własnej, niedzielonej z innymi pojazdami > estakadzie.[/color]
I w ten sposób można mieć coś prawie jak metro w cenie wielokrotnie niższej.
Dlatego też zamiast bajdurzyć o metrze we Wrocławiu, lepiej pomyśleć o sensownym rozwoju tramów. Gdyby to jeszcze połączyć z sensowną koleją miejską i regionalną, co zważywszy na dostępność wydzielonej bezkolizyjnej infrastruktury kolejowej wydaje się być w zasięgu naszych możliwości...
-- CGC
Dnia Tue, 25 May 2010 13:41:31 +0200, Neo[EZN] napisał(a): [color=blue][color=green][color=darkred] >>> Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc w >>> pojeździe.[/color] >> >> Dawno nieprawda to raz.[/color] > > A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy jeszcze po > metr na skrajnię i możemy się zmieścić w 2,5m szerokości zajmowanej przez > tramwaj. Wystarczy to porównać z np. 7m szerokości jezdnią dwukierunkową i > mamy oszczędność aż dwóch metrów! Dlatego jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ > to zawsze łatwiej jest to zrobić dla tramwaju.[/color]
Z tym, że w Polsce przyjęło się tory tramwajowe umieszczać między pasami jezdni, przez co trzeba jeszcze doliczyć miejsce na przystanki i to raczej trochę szersze, niż te na Dominikańskim, gdzie można zostać zadeptanym w szczycie.
Czasem tory są z boku drogi, dzięki czemu tylko jeden przystanek "zawadza", można to też w pewnym stopniu zniwelować "wykrzywiając" tory i drogę. Coś jak Osobowicka.
Skądinąd ciekawe, czemu tam torów nie zrobili do drugiej stronie drogi? Wtedy prawie wszystkie przejścia dla pieszych zrobiłyby się zbędne, więc zarówno piesi jak i auta miałyby mniej świateł.
-- CGC
On 26 ПаŃ, 22:17, CGC <c...@ry.org> wrote: [color=blue] > Z tym, że w Polsce przyjęło się tory tramwajowe umieszczać między pasami > jezdni, przez co trzeba jeszcze doliczyć miejsce na przystanki i to raczej > trochę szersze, niż te na Dominikańskim, gdzie można zostać zadeptanym w > szczycie.[/color]
I trzeba znaczyć, że to jest przyczyna wielu wypadków "bo babcia biegła na czerwonym na tramwaj który akurat jest pomiędzy jezdniami". Ale, że coś się robi w polsce do dupy to nie oznacza, że jest to cecha tramwajów. [color=blue] > Czasem tory są z boku drogi, dzięki czemu tylko jeden przystanek "zawadza", > można to też w pewnym stopniu zniwelować "wykrzywiając" tory i drogę. Coś > jak Osobowicka. > > Skądinąd ciekawe, czemu tam torów nie zrobili do drugiej stronie drogi? > Wtedy prawie wszystkie przejścia dla pieszych zrobiłyby się zbędne, więc > zarówno piesi jak i auta miałyby mniej świateł.[/color]
Takie same pytanie kiedyś zadałem Komarowi - pełnomocnikowi Dutkiewicza d/s rozwoju transportu szynowego i usłyszałem mniej więcej, że tramwaj jest lepiej jak jest dalej bo jest ciszej i mieszkańcy się nie skarżą - bardziej durniejszej odpowiedzi nie można sobie wyobrazić. I co najciekawsze tramwaj na Popowickiej też obmyślono w ten sposób, że torowisko będzie od strony Odry a jezdnia pomiędzy torowiskiem a blokami. Żeby dojść na tramwaj trzeba będzie zagrać w real frodgera - normalnie. Przystanki na placu Grunwaldzkim też są zrobione jak średniowieczna forteca czy więzienie gdzie tylko przekopem ;) A można było np. tak: [url]http://matomi.blogspot.com/2010/01/plac-grunwaldzki-czyli-opowiesc-z-cyklu.html[/url]
[color=blue] > Dlatego też zamiast bajdurzyć o metrze we Wrocławiu, lepiej pomyśleć o > sensownym rozwoju tramów. Gdyby to jeszcze połączyć zsensowną koleją > miejską i regionalną, co zważywszy na dostępność wydzielonej bezkolizyjnej > infrastruktury kolejowej wydaje się być w zasięgu naszych możliwości...[/color]
Ależ o tym się myśli: [url]http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,miejskie-szynobusy-na-psie-pole-w-przyszlym-roku,wia5-3266-2678.html[/url] Oczywiście jak na Wrocław przystało to nawet dobry pomysł może się okazać totalną spierdoliną w wykonaniu bo: [url]http://matomi.blogspot.com/2010/05/przesiadac-sie-bedziem-w-nieskonczonosc.html[/url]
I tak do za...bania.
PS. Wcześniej był projekt premetra, 3+, 7+, 21+ ale pan Wild z każdym miesiącem schodzi na ziemię i "dostosowuje" się do realiów.
Tomi pisze: [color=blue] > > Takie same pytanie kiedyś zadałem Komarowi - pełnomocnikowi > Dutkiewicza d/s rozwoju transportu szynowego i usłyszałem mniej > więcej, że tramwaj jest lepiej jak jest dalej bo jest ciszej i > mieszkańcy się nie skarżą - b[/color]
szczególnie nocą (gdy cisza jest ważna) są w naszych warunkach uciążliwe, bo jak wiemy samochody maja zakaz ruchu nocą - za to tramwaje hulają ze zgroza...
gl12d4 wrote:[color=blue] > Nie trzeba aż do Pragi, wystarczy do Poznania - 6 km bezkolizyjnej > tramwajowej trasy z czego 10% na własnej, niedzielonej z innymi > pojazdami estakadzie.[/color]
A Areczek jak zwykle zamilkł w obliczy twardych argumentów przeciwstawiających się jego urojeniom ;-)
-- Pozdrawiam Tomek
W dniu 2010-05-25 23:37, MC pisze: su.[color=blue][color=green] >> >> Sugerujesz, ze ma się stać tubą PISu? To chyba faktycznie strata czasu.[/color] > > Sprzedajny dziennikarz sprzeda się każdemu. To tylko kwestia ceny.[/color]
Nasz Dziennik i inne takie są chyba bardzo tanie, coś jak bułgarki przy drogach.
Cyprian
Dnia Wed, 26 May 2010 13:48:11 -0700 (PDT), Tomi napisał(a): [color=blue] > I trzeba znaczyć, że to jest przyczyna wielu wypadków "bo babcia > biegła na czerwonym na tramwaj który akurat jest pomiędzy jezdniami". > Ale, że coś się robi w polsce do dupy to nie oznacza, że jest to cecha > tramwajów.[/color]
Wiadomo. Tak samo jak wiele innych często podnoszonych argumentów, np. że zepsuty tramwaj blokuje ruch wszystkim pozostałym. To cecha słabo rozwiniętej sieci torów a nie samych tramwajów. Autobus/auto na wąskiej drodze jednokierunkowej też blokuje ją całkowicie w przypadku awarii. Gdyby od Maja do Leśnicy było tylko po jednej drodze jednokierunkowej, to również awaria autobusu koło Jyska paraliżowałaby cały zachodni Wrocław.
Itd. itp. [color=blue][color=green] >> Czasem tory są z boku drogi, dzięki czemu tylko jeden przystanek "zawadza", >> można to też w pewnym stopniu zniwelować "wykrzywiając" tory i drogę. Coś >> jak Osobowicka. >> >> Skądinąd ciekawe, czemu tam torów nie zrobili do drugiej stronie drogi? >> Wtedy prawie wszystkie przejścia dla pieszych zrobiłyby się zbędne, więc >> zarówno piesi jak i auta miałyby mniej świateł.[/color] > > Takie same pytanie kiedyś zadałem Komarowi - pełnomocnikowi > Dutkiewicza d/s rozwoju transportu szynowego i usłyszałem mniej > więcej, że tramwaj jest lepiej jak jest dalej bo jest ciszej i > mieszkańcy się nie skarżą - bardziej durniejszej odpowiedzi nie można[/color]
Dokładnie, przesunięcie torów o jakieś 7 metrów to żadna ulga. Wolałbym pewnie tory po północnej stronie z jakimś ekranem i na cichym torowisku. [color=blue] > sobie wyobrazić. I co najciekawsze tramwaj na Popowickiej też > obmyślono w ten sposób, że torowisko będzie od strony Odry a jezdnia > pomiędzy torowiskiem a blokami. Żeby dojść na tramwaj trzeba będzie > zagrać w real frodgera - normalnie. Przystanki na placu Grunwaldzkim > też są zrobione jak średniowieczna forteca czy więzienie gdzie tylko > przekopem ;) A można było np. tak: > [url]http://matomi.blogspot.com/2010/01/plac-grunwaldzki-czyli-opowiesc-z-cyklu.html[/url][/color]
Budowę na Popowickiej jeszcze długo będą blokować wiadukty kolejowe. Skądinąd jeden z nich daje pewne argumenty za zbudowaniem przystanku po stronie północnej, zakładając dalszy rozwój komunikacji szynowej -- będzie tam węzeł przesiadkowy PKP/tram. [color=blue][color=green] >> Dlatego też zamiast bajdurzyć o metrze we Wrocławiu, lepiej pomyśleć o >> sensownym rozwoju tramów. Gdyby to jeszcze połączyć z sensowną koleją >> miejską i regionalną, co zważywszy na dostępność wydzielonej bezkolizyjnej >> infrastruktury kolejowej wydaje się być w zasięgu naszych możliwości...[/color] > > Ależ o tym się myśli: > [url]http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,miejskie-szynobusy-na-psie-pole-w-przyszlym-roku,wia5-3266-2678.html[/url] > Oczywiście jak na Wrocław przystało to nawet dobry pomysł może się > okazać totalną spierdoliną w wykonaniu bo: > [url]http://matomi.blogspot.com/2010/05/przesiadac-sie-bedziem-w-nieskonczonosc.html[/url][/color]
Wiem. Wiem też, gdzie leżą wrocławskie przystanki PKP i w jakim są stanie. Dlatego też bardziej wierzę w kolej metropolitarną/regionalną niż miejską. Przy trasie typu Trzebnica-Wrocław szynobus może stać się realną opcją, jeśli tylko zacznie być trochę częstszy i pewniejszy.
Natomiast do tras "śródmiejskich" obecny układ przystanków i torów nie jest najszczęśliwszy i wymagałby wielu kosztownych i czasochłonnych korekt. A wiemy, z jaką hojnością i rozmachem obecna władza inwestuje w zbiorkom.
-- CGC
On Tue, 25 May 2010 13:41:31 +0200, Neo[EZN] wrote:[color=blue][color=green][color=darkred] >>> Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc w >>> pojeździe.[/color] >> Dawno nieprawda to raz.[/color] >A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy jeszcze po[/color]
A autobus 2.5m. I ma np 18m - to niby czemu ma jakos znaczaco mniej ludzi zmiescic ? [color=blue] >metr na skrajnię i możemy się zmieścić w 2,5m szerokości zajmowanej przez >tramwaj.[/color]
Jakas dziwna arytmetyka. [color=blue] >Wystarczy to porównać z np. 7m szerokości jezdnią dwukierunkową i >mamy oszczędność aż dwóch metrów![/color]
A z dobra arytmetyka .. metr ? [color=blue] >Dlatego jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ >to zawsze łatwiej jest to zrobić dla tramwaju.[/color]
Tylko dochodzi maly problem - gdzie zmiescic przystanki
J.
On Wed, 26 May 2010 03:05:23 -0700 (PDT), Przemek wrote:[color=blue][color=green] >> Czekaj, czy ja dobrze rozumiem? >> 2400cm + 1m < 2,5m ?[/color] > >typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra.[/color]
czyli mniej wiecej tyle samo co "2400cm"+1m ? [color=blue] >Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasem dla >tramwajów.[/color]
A te tramwaje beda jedzily co 15m czy co 5 minut ? Bo autobusy tez moga co 5 minut, i jeszcze osobowki beda miedzy nimi jechaly.
J.
On 28 ПаŃ, 00:56, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote: [color=blue] > A te tramwaje beda jedzily co 15m czy co 5 minut ?[/color]
Jest pięć miejsc we Wrocławiu, gdzie tramwaje jeżdżą co 15 minut i żadne z nich nie leży nawet w okolicy centrum. Kazimierza Wielkiego: linie 3,4,10,12,23 to daje częstotliwość dwóch/ trzech minut w jedną stronę. Piotra Skargi: linie 2,5,8,9,11,17 to daje częstotliwość dwóch minut Piłsudskiego: linie 0,2,5,11,17 to pomiędzy dwie a trzy minuty Powstańców: linie 2,6,7,14/24,17,20 to też pomiędzy dwie a trzy minuty :D Mówimy o godzinach szczytu. Tramwaje nie rzucają się tak w oczy bo jadą a nie stoją.. Ale wystarczy 10 minut zatrzymania i mamy wypełnioną całą ulicę nimi. [color=blue] > Bo autobusy tez moga co 5 minut, i jeszcze osobowki beda miedzy nimi > jechaly.[/color]
Nie, wtedy nie będą jechały - będą stali... wszyscy a nie o to chodzi.
Tomi pisze:[color=blue] > Jest pięć miejsc we Wrocławiu, gdzie tramwaje jeżdżą co 15 minut i > żadne z nich nie leży nawet w okolicy centrum. > Kazimierza Wielkiego: linie 3,4,10,12,23 to daje częstotliwość dwóch/ > trzech minut w jedną stronę.[/color]
Bzdury gadasz. Nie raz stoję tam z dzieckiem i jeszcze nie spotkałem się z taką częstotliwością. Chyba, że mówisz o jakichś 15 minutach w szczycie? [color=blue] > Nie, wtedy nie będą jechały - będą stali... wszyscy a nie o to chodzi.[/color]
Tak, nie będą jechały jeśli będzie wydzielony pas dla KZ.
Jeżeli nie będzie - będą jechały. Jeszcze raz powtórzę - Wrocław NIE jest miastem, w którym powinny robić się korki. To, że się będą robić po oddaniu obwodnicy będzie TYLKO I WYŁĄCZNIE celowym działaniem Dutkiewicza i jego ekipy. Do tej pory myślałem, że to szaleńcze oszołomstwo, ale coraz częściej myślę, że jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi :) Na tych 1,5 mld roztrwonionych pieniędzy na tramwaje ustawi się 10 pokoleń potomków urzędasów. A może i więcej.
Arek
-- [url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]
On 2010-05-28 00:56:13 +0200, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> said: [color=blue] > A te tramwaje beda jedzily co 15m czy co 5 minut ?[/color]
Nie mam nic przeciwko temu żeby jeździły co 15m (metrów) ;))))))
-- DJ
PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu
Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał: [color=blue] > Tomi pisze:[color=green] >> Jest pięć miejsc we Wrocławiu, gdzie tramwaje jeżdżą co 15 minut i >> żadne z nich nie leży nawet w okolicy centrum. >> Kazimierza Wielkiego: linie 3,4,10,12,23 to daje częstotliwość dwóch/ >> trzech minut w jedną stronę.[/color] > > Bzdury gadasz. Nie raz stoję tam z dzieckiem i jeszcze nie spotkałem > się z taką częstotliwością. > Chyba, że mówisz o jakichś 15 minutach w szczycie?[/color]
W życiu. Na Kazimierza w szczycie podjeżdżają jeden za drugim, a czasem stoją w małej kolejce, gdy jest dużo pasażerów. Jeżdżę czesto z Galerii Dominikańskiej na Legnicką, najczesciej wsiadam od razu, rzadziej po 2 minutach, gdy akurat przystanek zajmuje tramwaj tam nie jadący.
Krystian
> Jeszcze raz powtórzę - Wrocław NIE jest miastem, w którym powinnyrobić[color=blue] > się korki.[/color]
Ponieważ?
On 28 ПаŃ, 10:44, Przemek <p.fi...@gmail.com> wrote:[color=blue][color=green] > > Jeszcze raz powtórzę - Wrocław NIE jest miastem, w którym powinny robić > > się korki.[/color] > > Ponieważ?[/color]
Tak jest i nie dyskutuj ;) Korki są przez to, że Rynek jest zamknięty dla aut.
Tomi pisze: [color=blue] > Tak jest i nie dyskutuj ;) Korki są przez to, że Rynek jest zamknięty > dla aut.[/color]
I przez żółwie w fosie! które nawet pasują do obowiązującej bobrzo-piżmaczej ideologii ;)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|