ďťż
We are flat broken ;)
ďťż
Start
takie tam...
 
Że tak z lengłydża pojadę:

"- Tramwajów na Psie Pole i Nowy Dwór w ciągu następnych czterech lat
nie będzie. Podobnie jak przebudowy pl. Strzegomskiego. Dziś nikt nie
jest w stanie wyrokować, kiedy nastąpi ożywienie gospodarcze i
będziemy mieli kolejne zwyżki w budżecie. Jeśli się taka zwyżkaprzed
2014 rokiem nie pojawi, to będziemy dopełniać te projekty, które już
rozpoczęliśmy, a nie rozpoczynać nowe. Po prostu nie będzie tylu
pieniędzy"

To słowa sternika:
[url]http://www.tuwroclaw.com/wywiady,nowych-inwestycji-w-ciagu-4-lat-nie-bedzie,wyw4-1029.html[/url]

Generalnie to ja bym nie chciał teraz wygrać wyborów samorządowych -
ale wietrzenie gabinetu by się przydało.



Tomi pisze:[color=blue]
> Że tak z lengłydża pojadę:
> "- Tramwajów na Psie Pole i Nowy Dwór w ciągu następnych czterech lat
> nie będzie. Podobnie jak przebudowy pl. Strzegomskiego. Dziś nikt [..][/color]

Dzięki Opatrzności, że zatrzymała to tramwajowe szaleństwo!

Arek

--
[url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]

> Generalnie to ja bym nie chciał teraz wygrać wyborów samorządowych -[color=blue]
> ale wietrzenie gabinetu by się przydało.[/color]

Generalnie to ja bym chcial zeby Sternik wypowiedzial sie co zrobil ze
swoich planow sprzed 4 lat?
Bo jakos ciezko mi znalezc realizacje chociaz jednego sztandarowego
pomyslu.

k.

[color=blue]
> Generalnie to ja bym chcial zeby Sternik wypowiedzial sie co zrobil ze
> swoich planow sprzed 4 lat?
> Bo jakos ciezko mi znalezc realizacje chociaz jednego sztandarowego
> pomyslu.[/color]

A co obiecal 4 lata temu? Nie pamietam szczerze mowiac, na pewno nie waly!

Cos mowil o obwodnicy lesnicy hmmmm?



On 24 Пај, 19:21, Arek <a...@eteria.net> wrote:[color=blue]
> Tomi pisze:
>[color=green]
> > Że tak z lengłydża pojadę:
> > "- Tramwajów na Psie Pole i Nowy Dwór w ciągu następnych czterech lat
> > nie będzie. Podobnie jak przebudowy pl. Strzegomskiego. Dziś nikt [..][/color]
>
> Dzięki Opatrzności, że zatrzymała to tramwajowe szaleństwo![/color]

Nie będzie również obwodnicy, tunelu na społecznym, połaczenia
strzegomski - tęczowa ;) Generalnie będzie Kononowicz ;)

Dnia Mon, 24 May 2010 10:31:23 -0700, kendy napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Generalnie to ja bym nie chciał teraz wygrać wyborów samorządowych -
>> ale wietrzenie gabinetu by się przydało.[/color]
>
> Generalnie to ja bym chcial zeby Sternik wypowiedzial sie co zrobil ze
> swoich planow sprzed 4 lat?
> Bo jakos ciezko mi znalezc realizacje chociaz jednego sztandarowego
> pomyslu.[/color]

Czekamy na pomysły wrocławskiego sztabu PO ;-)

--
:) Olgierd ||
Lege Artis ==> [url]http://legeartis.org.pl[/url]
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko [url]http://foto-krzyki.pl[/url]

W dniu 2010-05-24 21:50, Olgierd pisze:
[color=blue]
> Czekamy na pomysły wrocławskiego sztabu PO ;-)[/color]

Przydałyby się jakieś. PISozbliżeni grupowicze też mogliby przestać
tylko narzekać i szukać układu.

Cyprian


Użytkownik "Tomi" <decomposed06@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:f72041a7-b7aa-4179-991b-7478e9ff784b@z17g2000vbd.googlegroups.com...[color=blue]
> Że tak z lengłydża pojadę:
>
> "- Tramwajów na Psie Pole i Nowy Dwór w ciągu następnych czterech lat
> nie będzie.[/color]

Jeśli ktoś myślał że na te osiedla pojedzie tramwajem do 2020 roku to był
chyba głupkiem :)
Na Jagodno tym bardziej nie będzie dlatego w dalszym ciągu nie rozumiem
dlaczego kładą ten 200m kawałek toru na Bardzkiej przy Świeradowskiej.

Olgierd wrote:[color=blue]
>
> Czekamy na pomysły wrocławskiego sztabu PO ;-)
>[/color]

Dokładnie.
To mi przypomina familiadę.
Trzy błędne odpowiedzi rodziny Dutkiewiczów już padły.
Pytanie przejmują przeciwnicy.

> Jeśli ktoś myślał że na te osiedla pojedzie tramwajem do 2020 roku to był[color=blue]
> chyba głupkiem :)
> Na Jagodno tym bardziej nie będzie dlatego w dalszym ciągu nie rozumiem
> dlaczego kładą ten 200m kawałek toru na Bardzkiej przy Świeradowskiej.[/color]

Bo ktos musi wziac za to pieniadze. Za 10 lat bede sie nadawaly tylko
na zlom

k.

Thus wrote Neo[EZN] <ssskasujadessax@wp.pl>:[color=blue]
> dlaczego kładą ten 200m kawałek toru na Bardzkiej przy Świeradowskiej.[/color]

Bo tak było w projekcie :^P

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | Who is General Failure and why is he reading my hard disk? -- vL |

> A co obiecal 4 lata temu? Nie pamietam szczerze mowiac, na pewno nie waly![color=blue]
>
> Cos mowil o obwodnicy lesnicy hmmmm?[/color]

A to mi osobiscie obiecywal 2 lata temu na spotkaniu w Lesnicy (prace
mialy ruszyc w drugiej polowie 2009). Mam na to jakies 2 tuziny
swiadkow :) I sciezke rowerowa do Marszowic tez obiecal. Do konca
2009.

Jezeli sie nie myle to obiecywal:
- parkingi (m.in. pod Nowym Targiem i w okolicach placu JP2)
- KM polaczona z PKP
- Tramwaj Plus (m.in. do Lesnicy - juz ukrucili rozmiar inwestycji)
- Tramwaj na Kozanow
- Spotkania (!!!) z mieszkancami (cotygodniowe dyzury)

Nie przypominam sobie aby cos z tego zostalo zrealizowane. Za to szumu
przy tym bylo co niemiara ;)

Niestety to co sie dzieje teraz (czyli inwestycje "Stadion" i AOW) to
nie 'zasluga' Dutkiewicza a tego ze UEFA wylosowala i ze rzad (chyba
PiS) dal kase GDDKiA na AOW.
Prawda jest taka ze Dutkiewicz robi duzo szumu, wielkie hasla ale z
realizacja znacznie gorzej. Pora chyba powiedziec, ze 'krol jest nagi'

Oglaszam konkurs na opisanie duzych inwestycji jakie powstaly dzieki
Dutkiewiczowi. Nagroda - wdziecznosc Sternika Sudetow, ze ktos
dostrzegl jego prace i starania :)

k.

> Bo tak było w projekcie :^P[color=blue]
>[/color]

Ktos zaprojektowal - wzial kase, ktos wybuduje - wezmie kase.
A ze to niepotrzebne na chwile obecna i pewnie szlag to trafi albo
rozkradna, a srodki mozna bylo przekazac np. na renowacje nawierzchni
ulic to malo istotne :)

k.

Użytkownik "kendy" <kedzior.kamil@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:3b92fe7d-2107-42e0-9f3f-129242e20335@a16g2000vbr.googlegroups.com...[color=blue]
> A ze to niepotrzebne na chwile obecna i pewnie szlag to trafi albo
> rozkradna, a srodki mozna bylo przekazac np. na renowacje nawierzchni
> ulic to malo istotne :)[/color]

Niby ktoś może odpisać, że lepiej jest teraz to zbudować niż rozkopać za 2
lata ale JESTEM PEWNY że tramwaju na Jagodnie nie zobaczymy minimum do 2020
roku więc lepiej już było robić to tak jakby tej linii miało nie być.

Thus wrote Neo[EZN] <ssskasujadessax@wp.pl>:[color=blue]
> Niby ktoś może odpisać, że lepiej jest teraz to zbudować niż rozkopać za 2[/color]

Ależ dokładnie tak jest w projekcie napisane.

Co więcej w dotychczasowym projekcie przebudowy Buforowej (dotychczasowym, bo
poszedł przetarg na nowy, lowcostowy) jest napisane, że mają być wstawione
odcinki trowiska na wszystkich skrzyżowaniach po zachodniej stronie ulicy :^P
[color=blue]
> lata ale JESTEM PEWNY że tramwaju na Jagodnie nie zobaczymy minimum do 2020
> roku więc lepiej już było robić to tak jakby tej linii miało nie być.[/color]

No wiesz, zupełnie niedawno planowano ją do 2016 zrobić. Że plany u nas
potrafią się baaardzo przesuwać (Pułaskiego niech robi za przykład) to wszyscy
wiedzą, ale trudno, żeby z góry zakładali, że plan sie pójdzie kochać, bo po
co by wtedy cokolwiek planowali.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | Who is General Failure and why is he reading my hard disk? -- vL |

Użytkownik "Paweł Więcek" <coven@vmh.net> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jt1sc7-pu1.ln1@lilith.rlyeh.org...[color=blue]
> No wiesz, zupełnie niedawno planowano ją do 2016 zrobić. Że plany u nas
> potrafią się baaardzo przesuwać (Pułaskiego niech robi za przykład) to
> wszyscy
> wiedzą, ale trudno, żeby z góry zakładali, że plan sie pójdzie kochać, bo
> po
> co by wtedy cokolwiek planowali.[/color]

To skoro jesteśmy przy tematach budowy linii tramwajowych to czy wiesz coś o
budowie linii na Kozanów i do stadionu na Maślicach? Miała powstać ta linia
do 2012 roku a przecież czasu jest coraz mniej, nie widziałem nawet żeby był
jakiś przetarg na budowę tej linii. I kolejne pytanie - czy ten odcinek
wokół osiedla (chyba przez Kozanowską, Ignuta i Gwarecką) też ma powstać do
2012 roku czy później?

Użytkownik "Neo[EZN]" <ssskasujadessax@wp.pl> napisał[color=blue]
> To skoro jesteśmy przy tematach budowy linii tramwajowych to czy
> wiesz coś o budowie linii na Kozanów i do stadionu na Maślicach?
> Miała powstać ta linia do 2012 roku a przecież czasu jest coraz
> mniej, nie widziałem nawet żeby był jakiś przetarg na budowę tej
> linii. I kolejne pytanie - czy ten odcinek wokół osiedla (chyba
> przez Kozanowską, Ignuta i Gwarecką) też ma powstać do 2012 roku
> czy później?[/color]

A po co wam te tramwaje - autobusy zle rozwoza czy co ?
Autobusy daje sie puscic inna droga w razie powodzi, a tramwaju nie
:-P

J.

> A po co wam te tramwaje - autobusy zle rozwoza czy co ?

Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc w
pojeździe.

Neo[EZN] pisze:[color=blue]
> Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc w
> pojeździe.[/color]

Dawno nieprawda to raz.
Dwa - Wrocław nie jest tak gęstym miastem by pojemność pojazdów była
problemem.

Arek

--
[url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]

>> Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc w[color=blue][color=green]
>> pojeździe.[/color]
>
> Dawno nieprawda to raz.[/color]

A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy jeszcze po
metr na skrajnię i możemy się zmieścić w 2,5m szerokości zajmowanej przez
tramwaj. Wystarczy to porównać z np. 7m szerokości jezdnią dwukierunkową i
mamy oszczędność aż dwóch metrów! Dlatego jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ
to zawsze łatwiej jest to zrobić dla tramwaju.
[color=blue]
> Dwa - Wrocław nie jest tak gęstym miastem by pojemność pojazdów była
> problemem.[/color]

.... ale szerokość ulic jest często ograniczona.

[color=blue]
> Dwa - Wrocław nie jest tak gęstym miastem by pojemność pojazdówbyła
> problemem.[/color]

Jasne, można zlikwidować chodnik na Krupniczej, aby się 2 autobusy
mogły minąć :P


Użytkownik "Przemek" <p.filar@gmail.com> napisał w wiadomości
news:d9aeb2eb-fedc-4da8-94d7-12a2a8bf1ac1@j27g2000vbp.googlegroups.com...[color=blue]
>Jasne, można zlikwidować chodnik na Krupniczej, aby się 2 autobusy[/color]
mogły minąć :P

juz Ty lepiej Arkowi parafii nie mebluj... :-)

--
serdeczności! zbisa

Neo[EZN] pisze:[color=blue]
> A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy jeszcze[/color]

Dlatego, że nieprawda.
Przepustowość linii autobusowych jest podobna jak tramwajów.
[color=blue]
> Dlatego jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ to zawsze łatwiej jest
> to zrobić dla tramwaju.[/color]

A kto powiedział, że chcemy wydzielać pasy dla KZ !?
[color=blue]
> ale szerokość ulic jest często ograniczona.[/color]

Gdyby usunąć torowisko to będzie kolejny szeroki pas.

Arek

--
[url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]

Użytkownik "kendy" <kedzior.kamil@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1d4808e6-e31e-40d5-a3f9-e7780437a572@m21g2000vbr.googlegroups.com...[color=blue]
> Generalnie to ja bym nie chciał teraz wygrać wyborów samorządowych -
> ale wietrzenie gabinetu by się przydało.[/color]

Generalnie to ja bym chcial zeby Sternik wypowiedzial sie co zrobil ze
swoich planow sprzed 4 lat?
Bo jakos ciezko mi znalezc realizacje chociaz jednego sztandarowego
pomyslu.

->
Podobno naiwnością jest oczekiwanie, że polityk wywiąże się ze swoich
obietnic. Chociaż gdyby Tusk dał dobry przykład, to kto wie.

Użytkownik "M&C" <cyprianSKASUJ30@TOinteria.pl> napisał w wiadomości
news:htem08$hkc$1@news.dialog.net.pl...[color=blue]
>W dniu 2010-05-24 21:50, Olgierd pisze:
>[color=green]
>> Czekamy na pomysły wrocławskiego sztabu PO ;-)[/color]
>
> Przydałyby się jakieś. PISozbliżeni grupowicze też mogliby przestać tylko
> narzekać i szukać układu.[/color]

Napisz do GW, żeby postarała się o większą równowagę. Chociaż to chyba
strata czasu.

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:htgjdh$d7p$1@news.onet.pl...[color=blue][color=green]
>> A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy jeszcze[/color]
> Dlatego, że nieprawda.
> Przepustowość linii autobusowych jest podobna jak tramwajów.[/color]

Ale ja nie pisałem o przepustowości linii autobusowych i tramwajowych tylko
o tym, że te drugie zajmują mniej miejsca. Tramwaj na 200 osób vs autobus na
200 osób - to drugie zabierze więcej szerokości jezdni niż to pierwsze.
[color=blue][color=green]
>> Dlatego jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ to zawsze łatwiej jest to
>> zrobić dla tramwaju.[/color]
>
> A kto powiedział, że chcemy wydzielać pasy dla KZ !?[/color]

.... dlatego że pas dla KZ jest w stanie zapewnić transport dla znacznie
większej liczby osób niż pas dla wszystkich.
[color=blue][color=green]
>> ale szerokość ulic jest często ograniczona.[/color]
>
> Gdyby usunąć torowisko to będzie kolejny szeroki pas.[/color]

.... i znacznie spadnie liczba osób, które będą mogły skorzystać z tej drogi.

On 2010-05-25 13:41:31 +0200, "Neo[EZN]" <adessaxKASUJ@wp.pl> said:
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Zajmują mniej miejsca niÄąź autobusy przy takiej samej liczbie miejsc w
>>> pojeĹşdzie.[/color]
>>
>> Dawno nieprawda to raz.[/color]
>
> A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokoı›ci. Dajmy
> jeszcze po metr na skrajnię i moÄąźemy się zmieı›cić w 2,5m
> szerokoı›ci zajmowanej przez tramwaj.[/color]

Czekaj, czy ja dobrze rozumiem?
2400cm + 1m < 2,5m ?

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

On 2010-05-25 13:45:30 +0200, Przemek <p.filar@gmail.com> said:
[color=blue]
>[color=green]
>> Dwa - Wrocław nie jest tak gęstym miastem by pojemność pojazdów[/color]
> była[color=green]
>> problemem.[/color]
>
> Jasne, można zlikwidować chodnik na Krupniczej, aby się 2 autobusy
> mogły minąć :P[/color]

Zawsze można zlikwidować Krupniczą, żeby nic już się mijać nie musiało...

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

On 2010-05-25 16:01:31 +0200, "Neo[EZN]" <ssskasujadessax@wp.pl> said:
[color=blue]
> Tramwaj na 200 osĂłb vs autobus na 200 osĂłb - to drugie zabierze
> więcej szerokoı›ci jezdni niÄąź to pierwsze.[/color]

A porównaj jeszcze długości... Bo taka "dżdżownica" też w nanosekundę
nie zjedzie na jednym cyklu. Poza tym długości przystanków, itd.

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

W dniu 2010-05-25 15:54, MC pisze:[color=blue]
> Użytkownik "M&C" <cyprianSKASUJ30@TOinteria.pl> napisał w wiadomości
> news:htem08$hkc$1@news.dialog.net.pl...[color=green]
>> W dniu 2010-05-24 21:50, Olgierd pisze:
>>[color=darkred]
>>> Czekamy na pomysły wrocławskiego sztabu PO ;-)[/color]
>>
>> Przydałyby się jakieś. PISozbliżeni grupowicze też mogliby przestać
>> tylko narzekać i szukać układu.[/color]
>
> Napisz do GW, żeby postarała się o większą równowagę. Chociaż to chyba
> strata czasu.[/color]

Sugerujesz, ze ma się stać tubą PISu? To chyba faktycznie strata czasu.

Cyprian

Neo[EZN] pisze:[color=blue]
> Ale ja nie pisałem o przepustowości linii autobusowych i tramwajowych
> tylko o tym, że te drugie zajmują mniej miejsca. Tramwaj na 200 osób vs
> autobus na 200 osób - to drugie zabierze więcej szerokości jezdni niż to
> pierwsze.[/color]

Nie. Tramwaj zabierze wielokrotnie więcej miejsca bo po jego trasie nie
pojadą inne pojazdy.
Poza tym zmierz sobie szerokość trasy zajmowanej przez tramwaje na np.
K. Wielkiego i się przekonasz ile jest warte Twoje przekonanie, że to
takie wąskie.
[color=blue]
> dlatego że pas dla KZ jest w stanie zapewnić transport dla znacznie
> większej liczby osób niż pas dla wszystkich.[/color]

Ale we Wrocławiu NIE ISTNIEJE problem braku przepustowości (nadmiaru
ludzi) lecz problem zakorkowania ulic. Wydzielony pas tylko go potęguje.
[color=blue]
> i znacznie spadnie liczba osób, które będą mogły skorzystać z tej
> drogi.[/color]

Nie. Założymy się?

Arek

--
[url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]

at Tue 25 of May 2010 13:41, Neo[EZN] wrote:
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc
>>> w pojeździe.[/color]
>>
>> Dawno nieprawda to raz.[/color]
>
> A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy
> jeszcze po metr na skrajnię i możemy się zmieścić w 2,5m szerokości
> zajmowanej przez tramwaj. Wystarczy to porównać z np. 7m szerokości
> jezdnią dwukierunkową i mamy oszczędność aż dwóch metrów! Dlatego
> jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ to zawsze łatwiej jest to zrobić dla
> tramwaju.[/color]

Zastanawiające, jak opłacało się w Pradze zbudować kawałek trasy
tramwajowej nie dzielonej z ruchem samochodowym i ze specjalnie
wybudowanym mostem nad Wełtawą (między Holeszowicami a Troją).

[color=blue]
>[color=green]
>> Dwa - Wrocław nie jest tak gęstym miastem by pojemność pojazdów była
>> problemem.[/color]
>
> ... ale szerokość ulic jest często ograniczona.[/color]

--
nb

Thus wrote Neo[EZN] <ssskasujadessax@wp.pl>:[color=blue]
> do 2012 roku a przecież czasu jest coraz mniej, nie widziałem nawet żeby był
> jakiś przetarg na budowę tej linii. I kolejne pytanie - czy ten odcinek[/color]

Przetargów ci u nas dostatek:

[url]http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi/p_36/index.html[/url]
[url]http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi/p_33_2009/index.html[/url]
[url]http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi/p_14_2010/index.html[/url]

Dwa pierwsze rozstrzygnięte wielki temu.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] |
< o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |
\ ^ / | * * There are two kinds of people: those who divide * * |
(") | * * people into two kinds, and those who don't. * * |

[color=blue]
> Ale we Wrocławiu NIE ISTNIEJE problem braku przepustowości (nadmiaru
> ludzi) lecz problem zakorkowania ulic. Wydzielony pas tylko go potęguje.
>[/color]

Na razie jeszcze tego nie wypróbowaliśmy (wydzielonego pasa, te małe
kawałki sie nie liczą). Wypróbowali natomiast w Warszawie i udało sie.

Użytkownik "nb" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości
news:hth58n$ruq$1@news.dialog.net.pl...[color=blue]
> at Tue 25 of May 2010 13:41, Neo[EZN] wrote:
>[color=green][color=darkred]
>>>> Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc
>>>> w pojeździe.
>>>
>>> Dawno nieprawda to raz.[/color]
>>
>> A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy
>> jeszcze po metr na skrajnię i możemy się zmieścić w 2,5m szerokości
>> zajmowanej przez tramwaj. Wystarczy to porównać z np. 7m szerokości
>> jezdnią dwukierunkową i mamy oszczędność aż dwóch metrów! Dlatego
>> jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ to zawsze łatwiej jest to zrobić dla
>> tramwaju.[/color]
>
> Zastanawiające, jak opłacało się w Pradze zbudować kawałek trasy
> tramwajowej nie dzielonej z ruchem samochodowym i ze specjalnie
> wybudowanym mostem nad Wełtawą (między Holeszowicami a Troją).[/color]

Nie trzeba aż do Pragi, wystarczy do Poznania - 6 km bezkolizyjnej
tramwajowej trasy z czego 10% na własnej, niedzielonej z innymi pojazdami
estakadzie.

pzdrw
gl12d4

fakir pisze:[color=blue]
> Na razie jeszcze tego nie wypróbowaliśmy (wydzielonego pasa, te małe
> kawałki sie nie liczą). Wypróbowali natomiast w Warszawie i udało sie.[/color]

Nie udało się.
Nigdzie się nie udało gwoli jasności.

Arek

--
[url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]

On Mon, 24 May 2010 14:16:52 -0700 (PDT), kendy wrote:[color=blue]
>Jezeli sie nie myle to obiecywal:
>- parkingi (m.in. pod Nowym Targiem i w okolicach placu JP2)[/color]

Cos mowiliscie ze pod NT sie szykuje ?

Niestety obecna wladza to raczej sprzedawala kazdy skrawek miejsca
gdzie mozna bylo zaparkowac.
[color=blue]
>- KM polaczona z PKP[/color]

Bedzie wkrotce. Na Stadion :-)
[color=blue]
>- Spotkania (!!!) z mieszkancami (cotygodniowe dyzury)
>Nie przypominam sobie aby cos z tego zostalo zrealizowane. Za to szumu
>przy tym bylo co niemiara ;)[/color]

A taka drobna sprawa - nie moglyby urzedy niektore pracowac 7-21
codziennie ? A to nie wymaga nawet zlotowki.

J.

Użytkownik "M&C" <cyprianSKASUJ30@TOinteria.pl> napisał w wiadomości
news:htgtq1$nls$1@news.dialog.net.pl...
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Przydałyby się jakieś. PISozbliżeni grupowicze też mogliby przestać
>>> tylko narzekać i szukać układu.[/color]
>>
>> Napisz do GW, żeby postarała się o większą równowagę. Chociaż to chyba
>> strata czasu.[/color]
>
> Sugerujesz, ze ma się stać tubą PISu? To chyba faktycznie strata czasu.[/color]

Sprzedajny dziennikarz sprzeda się każdemu. To tylko kwestia ceny.

Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue]
> A taka drobna sprawa - nie moglyby urzedy niektore pracowac 7-21
> codziennie ? A to nie wymaga nawet zlotowki.[/color]

Ależ wymaga, wymaga. Chyba, że chcesz, żeby urzedy były otwarte, ale
urzednikóww nich nie było.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] |
< o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |
\ ^ / | * * * Unix is mature OS, windows is still in * * * |
(") | * * * diapers and they smell badly. -- Rafael Skodlar |

On 25 Пај, 22:11, Arek <a...@eteria.net> wrote:[color=blue]
> fakir pisze:
>[color=green]
> > Na razie jeszcze tego nie wypróbowaliśmy (wydzielonego pasa, te małe
> > kawałki sie nie liczą). Wypróbowali natomiast w Warszawie i udało sie.[/color]
>
> Nie udało się.
> Nigdzie się nie udało gwoli jasności.[/color]

blabla
Napisz do faktu:
[url]http://www.fakt.pl/Ekspert-Faktu-ostrzega-Przez-buspasy-Gdansk-stanie-,artykuly,71037,1.html[/url]

Arek pisze:[color=blue]
> fakir pisze:[color=green]
>> Na razie jeszcze tego nie wypróbowaliśmy (wydzielonego pasa, te małe
>> kawałki sie nie liczą). Wypróbowali natomiast w Warszawie i udało sie.[/color]
>
> Nie udało się.
> Nigdzie się nie udało gwoli jasności.
>
> Arek
>
>
>[/color]
Nie zaklinaj rzeczywistości - obecnie w Warszawie jest 30km bus pasów, a
będzie więcej. We Wproście z tego roku był artykuł na temat ich
funkcjonowania PO PEWNYM OKRESIE OD ICH POWSTANIA (wiadomo że początki
są trudne), oraz ich wpływu na komunikację w mieście. Efekt jest taki że
powstaną kolejne, a u nas cóż, zobaczymy - wg mnie czekanie na to że
obwodnica poprawi sytuację komunikacyjną w mieście w dłuższej
perspektywie to mrzonka...

fakir pisze:
[..][color=blue]
> obwodnica poprawi sytuację komunikacyjną w mieście w dłuższej
> perspektywie to mrzonka...[/color]

Zaklinanie rzeczywistości jest w tym, że osobne pasy dla KZ cokolwiek
poprawiają.
NIC i NIGDZIE.
Wręcz przeciwnie.
Ale w tych decyzjach niestety nie rządzi intelekt tylko ideologia.

To, że obwodnica niewiele poprawi już wiadomo.
Ale powodem dalszego zakorkowania miasta jest Dutkiewicz ze swoją ekipą,
która systematycznie zamyka kolejne ulice i mosty a chce ten proces
nasilić jak tylko ruszy obwodnica.
Dlatego wielbię Dutkiewicza i ekipę jego!

Arek

--
[url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]

[color=blue]
> Czekaj, czy ja dobrze rozumiem?
> 2400cm + 1m < 2,5m ?[/color]

typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra.
Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasem dla
tramwajów.

Przemek pisze:[color=blue]
> typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra.
> Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasem dla
> tramwajów.[/color]

A założymy się?

Arek

--
[url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]

On 26 Пај, 12:09, Arek <a...@eteria.net> wrote:[color=blue]
> Przemek pisze:
>[color=green]
> > typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra.
> > Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasemdla
> > tramwajów.[/color]
>
> A założymy się?[/color]

Wybierzcie najlepiej deszczowy dzień. ;)

Tomi pisze:[color=blue]
> Wybierzcie najlepiej deszczowy dzień. ;)[/color]

Dlaczego akurat deszczowy?
Jak dla mnie nie ma różnicy.

Arek

--
[url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]

[color=blue]
>[color=green]
> > typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra.
> > Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasem dla
> > tramwajów.[/color]
>
> A założymy się?[/color]

że pas ma 3,5 metra? to wyjrzyj przez okno.

On 2010-05-26 12:05:23 +0200, Przemek <p.filar@gmail.com> said:
[color=blue]
>[color=green]
>> Czekaj, czy ja dobrze rozumiem?
>> 2400cm + 1m < 2,5m ?[/color]
>
> typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra.
> Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasem dla
> tramwajów.[/color]

Abstrahując od jezdni typowej czy nie, ja pytałem jedynie o logiczną i
arytmetyczną stronę powyższego zagadnienia.

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

On 2010-05-26 12:09:38 +0200, Arek <arek@eteria.net> said:
[color=blue]
> Przemek pisze:[color=green]
>> typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra.
>> Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasem dla
>> tramwajów.[/color]
>
> A założymy się?[/color]

Jeśliby dać tym wszystkim ludziom tzw "rolki", to kto wie, może
popylaliby szybciej.

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

Dnia Mon, 24 May 2010 22:21:07 +0200, Neo[EZN] napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> "- Tramwajów na Psie Pole i Nowy Dwór w ciągu następnych czterech lat
>> nie będzie.[/color]
>
> Jeśli ktoś myślał że na te osiedla pojedzie tramwajem do 2020 roku to był
> chyba głupkiem :)
> Na Jagodno tym bardziej nie będzie dlatego w dalszym ciągu nie rozumiem
> dlaczego kładą ten 200m kawałek toru na Bardzkiej przy Świeradowskiej.[/color]

Zapewne będą ten fragment wykorzystywać tak, jak podobne, choć krótsze
miejsce na Dmowskiego, a więc parking dla tramu zastępczego.

--
CGC

Dnia Tue, 25 May 2010 22:09:13 +0200, gl12d4 napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Zastanawiające, jak opłacało się w Pradze zbudować kawałek trasy
>> tramwajowej nie dzielonej z ruchem samochodowym i ze specjalnie
>> wybudowanym mostem nad Wełtawą (między Holeszowicami a Troją).[/color]
>
> Nie trzeba aż do Pragi, wystarczy do Poznania - 6 km bezkolizyjnej
> tramwajowej trasy z czego 10% na własnej, niedzielonej z innymi pojazdami
> estakadzie.[/color]

I w ten sposób można mieć coś prawie jak metro w cenie wielokrotnie
niższej.

Dlatego też zamiast bajdurzyć o metrze we Wrocławiu, lepiej pomyśleć o
sensownym rozwoju tramów. Gdyby to jeszcze połączyć z sensowną koleją
miejską i regionalną, co zważywszy na dostępność wydzielonej bezkolizyjnej
infrastruktury kolejowej wydaje się być w zasięgu naszych możliwości...

--
CGC

Dnia Tue, 25 May 2010 13:41:31 +0200, Neo[EZN] napisał(a):
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc w
>>> pojeździe.[/color]
>>
>> Dawno nieprawda to raz.[/color]
>
> A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy jeszcze po
> metr na skrajnię i możemy się zmieścić w 2,5m szerokości zajmowanej przez
> tramwaj. Wystarczy to porównać z np. 7m szerokości jezdnią dwukierunkową i
> mamy oszczędność aż dwóch metrów! Dlatego jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ
> to zawsze łatwiej jest to zrobić dla tramwaju.[/color]

Z tym, że w Polsce przyjęło się tory tramwajowe umieszczać między pasami
jezdni, przez co trzeba jeszcze doliczyć miejsce na przystanki i to raczej
trochę szersze, niż te na Dominikańskim, gdzie można zostać zadeptanym w
szczycie.

Czasem tory są z boku drogi, dzięki czemu tylko jeden przystanek "zawadza",
można to też w pewnym stopniu zniwelować "wykrzywiając" tory i drogę. Coś
jak Osobowicka.

Skądinąd ciekawe, czemu tam torów nie zrobili do drugiej stronie drogi?
Wtedy prawie wszystkie przejścia dla pieszych zrobiłyby się zbędne, więc
zarówno piesi jak i auta miałyby mniej świateł.

--
CGC

On 26 Пај, 22:17, CGC <c...@ry.org> wrote:
[color=blue]
> Z tym, że w Polsce przyjęło się tory tramwajowe umieszczać między pasami
> jezdni, przez co trzeba jeszcze doliczyć miejsce na przystanki i to raczej
> trochę szersze, niż te na Dominikańskim, gdzie można zostać zadeptanym w
> szczycie.[/color]

I trzeba znaczyć, że to jest przyczyna wielu wypadków "bo babcia
biegła na czerwonym na tramwaj który akurat jest pomiędzy jezdniami".
Ale, że coś się robi w polsce do dupy to nie oznacza, że jest to cecha
tramwajów.
[color=blue]
> Czasem tory są z boku drogi, dzięki czemu tylko jeden przystanek "zawadza",
> można to też w pewnym stopniu zniwelować "wykrzywiając" tory i drogę. Coś
> jak Osobowicka.
>
> Skądinąd ciekawe, czemu tam torów nie zrobili do drugiej stronie drogi?
> Wtedy prawie wszystkie przejścia dla pieszych zrobiłyby się zbędne, więc
> zarówno piesi jak i auta miałyby mniej świateł.[/color]

Takie same pytanie kiedyś zadałem Komarowi - pełnomocnikowi
Dutkiewicza d/s rozwoju transportu szynowego i usłyszałem mniej
więcej, że tramwaj jest lepiej jak jest dalej bo jest ciszej i
mieszkańcy się nie skarżą - bardziej durniejszej odpowiedzi nie można
sobie wyobrazić. I co najciekawsze tramwaj na Popowickiej też
obmyślono w ten sposób, że torowisko będzie od strony Odry a jezdnia
pomiędzy torowiskiem a blokami. Żeby dojść na tramwaj trzeba będzie
zagrać w real frodgera - normalnie. Przystanki na placu Grunwaldzkim
też są zrobione jak średniowieczna forteca czy więzienie gdzie tylko
przekopem ;) A można było np. tak:
[url]http://matomi.blogspot.com/2010/01/plac-grunwaldzki-czyli-opowiesc-z-cyklu.html[/url]

[color=blue]
> Dlatego też zamiast bajdurzyć o metrze we Wrocławiu, lepiej pomyśleć o
> sensownym rozwoju tramów. Gdyby to jeszcze połączyć zsensowną koleją
> miejską i regionalną, co zważywszy na dostępność wydzielonej bezkolizyjnej
> infrastruktury kolejowej wydaje się być w zasięgu naszych możliwości...[/color]

Ależ o tym się myśli:
[url]http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,miejskie-szynobusy-na-psie-pole-w-przyszlym-roku,wia5-3266-2678.html[/url]
Oczywiście jak na Wrocław przystało to nawet dobry pomysł może się
okazać totalną spierdoliną w wykonaniu bo:
[url]http://matomi.blogspot.com/2010/05/przesiadac-sie-bedziem-w-nieskonczonosc.html[/url]

I tak do za...bania.

PS. Wcześniej był projekt premetra, 3+, 7+, 21+ ale pan Wild z każdym
miesiącem schodzi na ziemię i "dostosowuje" się do realiów.

Tomi pisze:
[color=blue]
>
> Takie same pytanie kiedyś zadałem Komarowi - pełnomocnikowi
> Dutkiewicza d/s rozwoju transportu szynowego i usłyszałem mniej
> więcej, że tramwaj jest lepiej jak jest dalej bo jest ciszej i
> mieszkańcy się nie skarżą - b[/color]

szczególnie nocą (gdy cisza jest ważna) są w naszych warunkach
uciążliwe, bo jak wiemy samochody maja zakaz ruchu nocą - za to tramwaje
hulają ze zgroza...

gl12d4 wrote:[color=blue]
> Nie trzeba aż do Pragi, wystarczy do Poznania - 6 km bezkolizyjnej
> tramwajowej trasy z czego 10% na własnej, niedzielonej z innymi
> pojazdami estakadzie.[/color]

A Areczek jak zwykle zamilkł w obliczy twardych argumentów
przeciwstawiających się jego urojeniom ;-)

--
Pozdrawiam
Tomek

W dniu 2010-05-25 23:37, MC pisze:
su.[color=blue][color=green]
>>
>> Sugerujesz, ze ma się stać tubą PISu? To chyba faktycznie strata czasu.[/color]
>
> Sprzedajny dziennikarz sprzeda się każdemu. To tylko kwestia ceny.[/color]

Nasz Dziennik i inne takie są chyba bardzo tanie, coś jak bułgarki przy
drogach.

Cyprian

Dnia Wed, 26 May 2010 13:48:11 -0700 (PDT), Tomi napisał(a):
[color=blue]
> I trzeba znaczyć, że to jest przyczyna wielu wypadków "bo babcia
> biegła na czerwonym na tramwaj który akurat jest pomiędzy jezdniami".
> Ale, że coś się robi w polsce do dupy to nie oznacza, że jest to cecha
> tramwajów.[/color]

Wiadomo. Tak samo jak wiele innych często podnoszonych argumentów, np. że
zepsuty tramwaj blokuje ruch wszystkim pozostałym. To cecha słabo
rozwiniętej sieci torów a nie samych tramwajów. Autobus/auto na wąskiej
drodze jednokierunkowej też blokuje ją całkowicie w przypadku awarii. Gdyby
od Maja do Leśnicy było tylko po jednej drodze jednokierunkowej, to również
awaria autobusu koło Jyska paraliżowałaby cały zachodni Wrocław.

Itd. itp.
[color=blue][color=green]
>> Czasem tory są z boku drogi, dzięki czemu tylko jeden przystanek "zawadza",
>> można to też w pewnym stopniu zniwelować "wykrzywiając" tory i drogę. Coś
>> jak Osobowicka.
>>
>> Skądinąd ciekawe, czemu tam torów nie zrobili do drugiej stronie drogi?
>> Wtedy prawie wszystkie przejścia dla pieszych zrobiłyby się zbędne, więc
>> zarówno piesi jak i auta miałyby mniej świateł.[/color]
>
> Takie same pytanie kiedyś zadałem Komarowi - pełnomocnikowi
> Dutkiewicza d/s rozwoju transportu szynowego i usłyszałem mniej
> więcej, że tramwaj jest lepiej jak jest dalej bo jest ciszej i
> mieszkańcy się nie skarżą - bardziej durniejszej odpowiedzi nie można[/color]

Dokładnie, przesunięcie torów o jakieś 7 metrów to żadna ulga. Wolałbym
pewnie tory po północnej stronie z jakimś ekranem i na cichym torowisku.
[color=blue]
> sobie wyobrazić. I co najciekawsze tramwaj na Popowickiej też
> obmyślono w ten sposób, że torowisko będzie od strony Odry a jezdnia
> pomiędzy torowiskiem a blokami. Żeby dojść na tramwaj trzeba będzie
> zagrać w real frodgera - normalnie. Przystanki na placu Grunwaldzkim
> też są zrobione jak średniowieczna forteca czy więzienie gdzie tylko
> przekopem ;) A można było np. tak:
> [url]http://matomi.blogspot.com/2010/01/plac-grunwaldzki-czyli-opowiesc-z-cyklu.html[/url][/color]

Budowę na Popowickiej jeszcze długo będą blokować wiadukty kolejowe.
Skądinąd jeden z nich daje pewne argumenty za zbudowaniem przystanku po
stronie północnej, zakładając dalszy rozwój komunikacji szynowej -- będzie
tam węzeł przesiadkowy PKP/tram.
[color=blue][color=green]
>> Dlatego też zamiast bajdurzyć o metrze we Wrocławiu, lepiej pomyśleć o
>> sensownym rozwoju tramów. Gdyby to jeszcze połączyć z sensowną koleją
>> miejską i regionalną, co zważywszy na dostępność wydzielonej bezkolizyjnej
>> infrastruktury kolejowej wydaje się być w zasięgu naszych możliwości...[/color]
>
> Ależ o tym się myśli:
> [url]http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,miejskie-szynobusy-na-psie-pole-w-przyszlym-roku,wia5-3266-2678.html[/url]
> Oczywiście jak na Wrocław przystało to nawet dobry pomysł może się
> okazać totalną spierdoliną w wykonaniu bo:
> [url]http://matomi.blogspot.com/2010/05/przesiadac-sie-bedziem-w-nieskonczonosc.html[/url][/color]

Wiem. Wiem też, gdzie leżą wrocławskie przystanki PKP i w jakim są stanie.
Dlatego też bardziej wierzę w kolej metropolitarną/regionalną niż miejską.
Przy trasie typu Trzebnica-Wrocław szynobus może stać się realną opcją,
jeśli tylko zacznie być trochę częstszy i pewniejszy.

Natomiast do tras "śródmiejskich" obecny układ przystanków i torów nie jest
najszczęśliwszy i wymagałby wielu kosztownych i czasochłonnych korekt. A
wiemy, z jaką hojnością i rozmachem obecna władza inwestuje w zbiorkom.

--
CGC

On Tue, 25 May 2010 13:41:31 +0200, Neo[EZN] wrote:[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Zajmują mniej miejsca niż autobusy przy takiej samej liczbie miejsc w
>>> pojeździe.[/color]
>> Dawno nieprawda to raz.[/color]
>A dlaczego nieprawda? Konstal 105Na ma 2400cm szerokości. Dajmy jeszcze po[/color]

A autobus 2.5m. I ma np 18m - to niby czemu ma jakos znaczaco mniej
ludzi zmiescic ?
[color=blue]
>metr na skrajnię i możemy się zmieścić w 2,5m szerokości zajmowanej przez
>tramwaj.[/color]

Jakas dziwna arytmetyka.
[color=blue]
>Wystarczy to porównać z np. 7m szerokości jezdnią dwukierunkową i
>mamy oszczędność aż dwóch metrów![/color]

A z dobra arytmetyka .. metr ?
[color=blue]
>Dlatego jeśli chcemy wydzielić pas dla KZ
>to zawsze łatwiej jest to zrobić dla tramwaju.[/color]

Tylko dochodzi maly problem - gdzie zmiescic przystanki

J.

On Wed, 26 May 2010 03:05:23 -0700 (PDT), Przemek wrote:[color=blue][color=green]
>> Czekaj, czy ja dobrze rozumiem?
>> 2400cm + 1m < 2,5m ?[/color]
>
>typowy pas jezdni dla samochodów we Wrocławiu to 3,25 - 3,5 metra.[/color]

czyli mniej wiecej tyle samo co "2400cm"+1m ?
[color=blue]
>Przejedzie nim kilka-, kilkanaście razy mniej ludzi niż pasem dla
>tramwajów.[/color]

A te tramwaje beda jedzily co 15m czy co 5 minut ?
Bo autobusy tez moga co 5 minut, i jeszcze osobowki beda miedzy nimi
jechaly.

J.

On 28 Пај, 00:56, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
[color=blue]
> A te tramwaje beda jedzily co 15m czy co 5 minut ?[/color]

Jest pięć miejsc we Wrocławiu, gdzie tramwaje jeżdżą co 15 minut i
żadne z nich nie leży nawet w okolicy centrum.
Kazimierza Wielkiego: linie 3,4,10,12,23 to daje częstotliwość dwóch/
trzech minut w jedną stronę.
Piotra Skargi: linie 2,5,8,9,11,17 to daje częstotliwość dwóch minut
Piłsudskiego: linie 0,2,5,11,17 to pomiędzy dwie a trzy minuty
Powstańców: linie 2,6,7,14/24,17,20 to też pomiędzy dwie a trzy
minuty :D
Mówimy o godzinach szczytu.
Tramwaje nie rzucają się tak w oczy bo jadą a nie stoją.. Ale wystarczy
10 minut zatrzymania i mamy wypełnioną całą ulicę nimi.
[color=blue]
> Bo autobusy tez moga co 5 minut, i jeszcze osobowki beda miedzy nimi
> jechaly.[/color]

Nie, wtedy nie będą jechały - będą stali... wszyscy a nie o to chodzi.

Tomi pisze:[color=blue]
> Jest pięć miejsc we Wrocławiu, gdzie tramwaje jeżdżą co 15 minut i
> żadne z nich nie leży nawet w okolicy centrum.
> Kazimierza Wielkiego: linie 3,4,10,12,23 to daje częstotliwość dwóch/
> trzech minut w jedną stronę.[/color]

Bzdury gadasz. Nie raz stoję tam z dzieckiem i jeszcze nie spotkałem
się z taką częstotliwością.
Chyba, że mówisz o jakichś 15 minutach w szczycie?
[color=blue]
> Nie, wtedy nie będą jechały - będą stali... wszyscy a nie o to chodzi.[/color]

Tak, nie będą jechały jeśli będzie wydzielony pas dla KZ.

Jeżeli nie będzie - będą jechały.
Jeszcze raz powtórzę - Wrocław NIE jest miastem, w którym powinny robić
się korki.
To, że się będą robić po oddaniu obwodnicy będzie TYLKO I WYŁĄCZNIE
celowym działaniem Dutkiewicza i jego ekipy.
Do tej pory myślałem, że to szaleńcze oszołomstwo, ale coraz częściej
myślę, że jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi :)
Na tych 1,5 mld roztrwonionych pieniędzy na tramwaje ustawi się 10
pokoleń potomków urzędasów.
A może i więcej.

Arek

--
[url]www.arnoldbuzdygan.com[/url]

On 2010-05-28 00:56:13 +0200, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> said:
[color=blue]
> A te tramwaje beda jedzily co 15m czy co 5 minut ?[/color]

Nie mam nic przeciwko temu żeby jeździły co 15m (metrów) ;))))))

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał:
[color=blue]
> Tomi pisze:[color=green]
>> Jest pięć miejsc we Wrocławiu, gdzie tramwaje jeżdżą co 15 minut i
>> żadne z nich nie leży nawet w okolicy centrum.
>> Kazimierza Wielkiego: linie 3,4,10,12,23 to daje częstotliwość dwóch/
>> trzech minut w jedną stronę.[/color]
>
> Bzdury gadasz. Nie raz stoję tam z dzieckiem i jeszcze nie spotkałem
> się z taką częstotliwością.
> Chyba, że mówisz o jakichś 15 minutach w szczycie?[/color]

W życiu. Na Kazimierza w szczycie podjeżdżają jeden za drugim, a czasem stoją
w małej kolejce, gdy jest dużo pasażerów. Jeżdżę czesto z Galerii Dominikańskiej
na Legnicką, najczesciej wsiadam od razu, rzadziej po 2 minutach, gdy akurat
przystanek zajmuje tramwaj tam nie jadący.

Krystian

> Jeszcze raz powtórzę - Wrocław NIE jest miastem, w którym powinnyrobić[color=blue]
> się korki.[/color]

Ponieważ?

On 28 Пај, 10:44, Przemek <p.fi...@gmail.com> wrote:[color=blue][color=green]
> > Jeszcze raz powtórzę - Wrocław NIE jest miastem, w którym powinny robić
> > się korki.[/color]
>
> Ponieważ?[/color]

Tak jest i nie dyskutuj ;) Korki są przez to, że Rynek jest zamknięty
dla aut.

Tomi pisze:
[color=blue]
> Tak jest i nie dyskutuj ;) Korki są przez to, że Rynek jest zamknięty
> dla aut.[/color]

I przez żółwie w fosie! które nawet pasują do obowiązującej bobrzo-piżmaczej
ideologii ;)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates