|
takie tam... |
|
Witam Cie pl-regionalne-wroclaw,
Mam pytania jakie macie odczucia co do Vectry i funkcjonowania BOK we Wrocławiu?
Ja jestem mocno w....y bo właśnie od 1,5 godziny usiłuję się do nich dodzwonić i albo zajęte albo wolne i nikt nie podnosi. Sytuacja ta powtarza się za każdym razem kiedy chcę coś tam telefonicznie załatwić ponieważ jak mi wytłumaczył miły pan z ich infolinii "sprzedażowej" pani, która obsługuje face to face obsługuje też telefon...
Ręce opadają, niby duża firma...
Dlaczego chcę się dodzwonić? Nie przełączyli mnie na nowy pakiet internetowy.
Pozdrawiam
-- Artur Makowski GSM: +48 606 397 233 GG: 14 207 03 Słowo "wystarczy" nigdy nie dotyczy pieniędzy! (reguła akumulacji Ferengiego nr 97)
-- Archiwum grupy: [url]http://niusy.onet.pl/pl.regionalne.wroclaw[/url]
Użytkownik "Artur Makowski" napisał w wiadomości[color=blue] > Witam Cie pl-regionalne-wroclaw, > > Mam pytania jakie macie odczucia co do Vectry i funkcjonowania BOK we > Wrocławiu? > > Ja jestem mocno w....y bo właśnie od 1,5 godziny usiłuję się do nich > dodzwonić i albo zajęte albo wolne i nikt nie podnosi. Sytuacja ta > powtarza się za każdym razem kiedy chcę coś tam telefonicznie załatwić > ponieważ jak mi wytłumaczył miły pan z ich infolinii "sprzedażowej" > pani, która obsługuje face to face obsługuje też telefon... > > Ręce opadają, niby duża firma...[/color]
Witam odczucia mam podobne, ale w sumie troche panie stamtad usprawedliwie. Chcialem zeby mi zwiekszyli pakiet TV bo po poprzednich wlascicielach mialem raptem kikla programów. zlecenia przez ich formularz WWW nie dzialaj.. dodzwonic sie nie mozna (automat albo zajete), dodzwonilem sie na ogolnopolska infolinke 0 800 i powiedzialem czego chce to obiecali ich ponaglic .. ale tez kiszka i zero odzewu.. no to poslalem im maila co o nich sadze i 20 minut potem panienka z Wrocławskiej Vectry oddzwnila.. wypytala co jak.. poprzepraszala, przeslala informacje z godzinami otwarcia i takie tam pierdoly.. no i poszedłem nastepnego dnia rano.. o 8-ej zaraz po otwarciu bylem u nich... i wtedy zobaczylem jak biedaczki pracuja...
automat zgloszeniowy to poprostu telefon z automatyczna sekretarka.... jedna z kobitek rano włącza.. odsłuchuje (akurat sam slyszalem wszystkie zgloszenia bo to na glosno idzie) i im szczerze wspolczuje.. sam mam do czynienia zawodowo z praca na infolinii ale to co tam ludzie wygaduja to kosmos... juz pomijajac fakt, ze nie potrafia nawet powiedziec co to znaczy "nie działa"...
no i one odsluchuja to i spisuja do kogo maja zadzwonic (nieraz musza losowac sobie numery na jakie maja oddzwonic, bo rzadko ktory z tych co sie nagrywa poda namiary na jakie kobita powinna sie skontaktowac...)
3/4 to wyzwiska i tym podobne bo komus przez chwile cos nie działa.. takze jak sie zaczyna dzien od czegos takiego to trudno sie dziwic, ze czasem nie sa zbyt miłe...
co do mozliwosci dodzwonienia sie.. rzeczywiscie szanse sa marne... 3 kobity jednoczesnie przy biurkach.. zazwyczaj obsluguja Klientów w oddziale.. a telefony dryndaja az milo.. jak odbierze telefon to sie nasłucha LIVE od kogos kto czeka w kolejce przy biurku...
ale za to obsluga przy biureczku bardzo mila... (jak bylem ze 2 lata temu po cos to mialem insze odczucia).. wszystko zalatwione migiem + umowienie na wizyte montera w dogodnym terminie.. takze nie ma co narzekac...
dlatego proponuje wyslac maial z prosba o kontakt z ich strony... na pewno zadziała... to tyle...
Farfotzel
Cześć Farfotzel,
W(e) czwartek 1 lutego 2007 roku o godzinie 18:41:37, napisał(eś/aś): [color=blue] > Witam > odczucia mam podobne, ale w sumie troche panie stamtad usprawedliwie. > Chcialem zeby mi zwiekszyli pakiet TV bo po poprzednich wlascicielach mialem > raptem kikla programów. > zlecenia przez ich formularz WWW nie dzialaj.. dodzwonic sie nie mozna > (automat albo zajete), dodzwonilem sie na ogolnopolska infolinke 0 800 i > powiedzialem czego chce to obiecali ich ponaglic .. ale tez kiszka i zero > odzewu.. > no to poslalem im maila co o nich sadze i 20 minut potem panienka z > Wrocławskiej Vectry oddzwnila.. wypytala co jak.. poprzepraszala, przeslala > informacje z godzinami otwarcia i takie tam pierdoly.. no i poszedłem > nastepnego dnia rano.. o 8-ej zaraz po otwarciu bylem u nich... > i wtedy zobaczylem jak biedaczki pracuja...[/color]
Od razu się usprawiedliwię i powiem, że moje żale nie do pań, które mają wątpliwą przyjemność tam pracować tylko do tego kto pozwala aby to TAK funkcjonowało. To zapewne ktoś ho ho ho - wysoko.
Zadzwoniłem na 0-801 (ciekawe, że tu czeka się tylko minutę a czasem i mniej) i poprosiłem miłego pana (który również jest bogu ducha winny), aby przekazał wyżej, że taki problem występuje. Poinformował mnie, że mają często TAKIE telefony i że sytuacja jest znana. Poprosiłem aby ponowił sygnał w kierunku szczytu piramidy. Zgodził się. ;) [color=blue] > ale za to obsluga przy biureczku bardzo mila... (jak bylem ze 2 lata temu po > cos to mialem insze odczucia).. wszystko zalatwione migiem + umowienie na > wizyte montera w dogodnym terminie.. takze nie ma co narzekac...[/color]
Potwierdzam. Nie mam im nic do zarzucenia.
[color=blue] > dlatego proponuje wyslac maial z prosba o kontakt z ich strony... na pewno > zadziała... > to tyle...[/color] [color=blue] > Farfotzel[/color]
Skontaktowałem się e-mailowo z adminem i może to pomoże.
Pozdrawiam
-- Artur Makowski GSM: +48 606 397 233 GG: 14 207 03 Stirlitz pomyślał i to mu się bardzo spodobało, więc pomyślał jeszcze raz.
-- Archiwum grupy: [url]http://niusy.onet.pl/pl.regionalne.wroclaw[/url]
Cześć Farfotzel,
W(e) czwartek 1 lutego 2007 roku o godzinie 18:41:37, napisał(eś/aś): [color=blue] > Witam > odczucia mam podobne, ale w sumie troche panie stamtad usprawedliwie. > Chcialem zeby mi zwiekszyli pakiet TV bo po poprzednich wlascicielach mialem > raptem kikla programów. > zlecenia przez ich formularz WWW nie dzialaj.. dodzwonic sie nie mozna > (automat albo zajete), dodzwonilem sie na ogolnopolska infolinke 0 800 i > powiedzialem czego chce to obiecali ich ponaglic .. ale tez kiszka i zero > odzewu.. > no to poslalem im maila co o nich sadze i 20 minut potem panienka z > Wrocławskiej Vectry oddzwnila.. wypytala co jak.. poprzepraszala, przeslala > informacje z godzinami otwarcia i takie tam pierdoly.. no i poszedłem > nastepnego dnia rano.. o 8-ej zaraz po otwarciu bylem u nich... > i wtedy zobaczylem jak biedaczki pracuja...[/color]
Od razu się usprawiedliwię i powiem, że moje żale nie do pań, które mają wątpliwą przyjemność tam pracować tylko do tego kto pozwala aby to TAK funkcjonowało. To zapewne ktoś ho ho ho - wysoko.
Zadzwoniłem na 0-801 (ciekawe, że tu czeka się tylko minutę a czasem i mniej) i poprosiłem miłego pana (który również jest bogu ducha winny), aby przekazał wyżej, że taki problem występuje. Poinformował mnie, że mają często TAKIE telefony i że sytuacja jest znana. Poprosiłem aby ponowił sygnał w kierunku szczytu piramidy. Zgodził się. ;) [color=blue] > ale za to obsluga przy biureczku bardzo mila... (jak bylem ze 2 lata temu po > cos to mialem insze odczucia).. wszystko zalatwione migiem + umowienie na > wizyte montera w dogodnym terminie.. takze nie ma co narzekac...[/color]
Potwierdzam. Nie mam im nic do zarzucenia.
[color=blue] > dlatego proponuje wyslac maial z prosba o kontakt z ich strony... na pewno > zadziała... > to tyle...[/color] [color=blue] > Farfotzel[/color]
Skontaktowałem się e-mailowo z adminem i może to pomoże.
Pozdrawiam
-- Artur Makowski GSM: +48 606 397 233 GG: 14 207 03 Stirlitz pomyślał i to mu się bardzo spodobało, więc pomyślał jeszcze raz.
-- Archiwum grupy: [url]http://niusy.onet.pl/pl.regionalne.wroclaw[/url]
Użytkownik "Artur Makowski" napisał w wiadomości [color=blue] > Zadzwoniłem na 0-801 (ciekawe, że tu czeka się tylko minutę a czasem i > mniej)[/color]
minute wiszenia na telefonie w przypadku infolini? u nas byłaby afera :) a serio, tam czekasz krócej bo ci pod 0801 zazwyczaj robia tylko to - odbieraja telefony.. krótka spiewka "sprzedazowa".. i nastepny .... [color=blue] > i poprosiłem miłego pana (który również jest bogu ducha winny), > aby przekazał wyżej, że taki problem występuje. Poinformował mnie, że > mają często TAKIE telefony i że sytuacja jest znana. Poprosiłem aby > ponowił sygnał w kierunku szczytu piramidy. Zgodził się. ;)[/color]
a cuz miał zrobic.. najwyzej zadzwonisz jeszcze raz... mi tez mowił (niesamowicie miły pan) że juz przekazuje moje zgloszenie i w ogole do odzialu wrocławskiego i jak sie nie odezwa (to bylo jeszcze grudniu) to mam zadzwonic jeszcze raz... no to albo przekazuje i pilnuje realizacji przyjetego zgloszenia - bo to w koncu jego, bo z nim rozmawialem - albo od razu sugeruje mi, zebys sobie zapisale gdzies ten ich numer bo sie jeszcze raz przyda... oczywiscie nie zadzwonili... [color=blue] >[color=green] >> ale za to obsluga przy biureczku bardzo mila... (jak bylem ze 2 lata temu >> po >> cos to mialem insze odczucia).. wszystko zalatwione migiem + umowienie na >> wizyte montera w dogodnym terminie.. takze nie ma co narzekac...[/color] > > Potwierdzam. Nie mam im nic do zarzucenia. > > Skontaktowałem się e-mailowo z adminem i może to pomoże. >[/color]
ja słałem na adres Wrocławskiej vectry, bodajze [email]wroclaw@vectra.pl[/email]
pozdrawiam Farfotzel
Użytkownik "Artur Makowski" napisał w wiadomości[color=blue] > > Cześć Farfotzel,[/color] <ciach>[color=blue] >[/color]
raz wystarczy... :)
Pozdrawiam Farfotzel
Cześć Farfotzel,
W(e) czwartek 1 lutego 2007 roku o godzinie 19:34:13, napisał(eś/aś): [color=blue] > raz wystarczy... :)[/color] [color=blue] > Pozdrawiam > Farfotzel[/color]
Sie klikneło... ;) Pewnie przez to wolne łącze. ;)
Pozdrawiam
-- Artur Makowski GSM: +48 606 397 233 GG: 14 207 03 Słowo "wystarczy" nigdy nie dotyczy pieniędzy! (reguła akumulacji Ferengiego nr 97)
-- Archiwum grupy: [url]http://niusy.onet.pl/pl.regionalne.wroclaw[/url]
Cześć Artur,
Vectra dogrywka. Wracam do domu dzisiaj. Nadal stary, niższy pakiet internetowy (drugi dzień umowy). W skrzynce czeka e-mail od administratora w którym informuje mnie, że dzwonił do BOK-u i oni nic nie wiedzą... Telefon do BOK-u jak zwykle. Samochód, szybka jazda, a na miejscu cmok w klamkę. Troche zawistnie spojrzałem na pracowników opuszczających budynek. Powrót do domu. Telefon na 0-801 i oczekiwanie na reakcję... CDN
Pozdrawiam
-- Artur Makowski GSM: +48 606 397 233 GG: 14 207 03 Zasada Noego: Przepowiedzenie deszczu się nie liczy; liczy się budowa Arki. (Robert Campbell)
-- Archiwum grupy: [url]http://niusy.onet.pl/pl.regionalne.wroclaw[/url]
Użytkownik "Artur Makowski" <artur_makowski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1354411123.20070201172829@poczta.onet.pl...[color=blue] > Witam Cie pl-regionalne-wroclaw, > > Mam pytania jakie macie odczucia co do Vectry i funkcjonowania BOK we > Wrocławiu? >[/color] historia mi bliska, polecam odwiedziny na hallera. godziny pracy na www są zagadką, ale jakoś tak funkcjonują że co drugi dzień jest do 16, a co rugi :) do 18. na miejscu załatwisz więcej. BTW: ogólnie firma usługowa nawalająca w obsłudze klienta to dla mnie śmierć firmy, powolne konanie. LUDZIOM nie chce się pracować. jeśli pojawi się konkurencja, chętnie zrezygnuję z tego powodu. ale pod warunkiem, że będzie lepsza.
pozdr Irro
Użytkownik "Irro" napisał[color=blue] > historia mi bliska, > polecam odwiedziny na hallera. godziny pracy na www są zagadką, ale jakoś > tak funkcjonują że co drugi dzień jest do 16, a co rugi :) do 18. na > miejscu załatwisz więcej.[/color]
co do godzin to pozwole sobie sprecyzowac na podstawie info z maila od nich:
"Zapraszamy do Biura Obsługi Klienta we Wrocławiu przy ul. Gen. J. Hallera 130, w godzinach: pn., śr., pt. 8.00-16.00, wt., czw. 8.00-18.00, I i III sobota miesiąca 9.00-13.00."
pozdr Farfotzel
Cześć Farfotzel,
W(e) wtorek 6 lutego 2007 roku o godzinie 20:14:10, napisał(eś/aś): [color=blue] > co do godzin to pozwole sobie sprecyzowac na podstawie info z maila od nich:[/color] [color=blue] > "Zapraszamy do Biura Obsługi Klienta we Wrocławiu przy ul. Gen. J. Hallera > 130, w godzinach: pn., śr., pt. 8.00-16.00, wt., czw. 8.00-18.00, I i III > sobota miesiąca 9.00-13.00."[/color] [color=blue] > pozdr > Farfotzel[/color]
Ciąg dalszy historyjki o Vectrze: Oczywiście nikt się ze mną nie skontaktował. Oczywiście nie uruchomiono mi pakietu. Wróciłem sobie właśnie po 36 godzinach pracy do domu i zastałem status quo.
Jutro po pracy jadę do nich osobiście. Tylko czy uda się przed 16?
Co do konkurencji to niestety kablówki nie konkurują ze sobą. Tzn konkurują ale w wielkości pokrycia terenu ale jak już jakaś jakiś zaanektuje to druga się tam nie pojawia. Stąd takie traktowanie klienta.
Pozdrawiam
-- Artur Makowski GSM: +48 606 397 233 GG: 14 207 03 Miłość i sraczka przychodzą znienacka.
-- Archiwum grupy: [url]http://niusy.onet.pl/pl.regionalne.wroclaw[/url]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|