ďťż
UWAGA!!! VOBIS - najgorszy serwis na swiecie???
ďťż
Start
takie tam...
 
witajcie,

juz mi rece opadają, gdy pomysle o Vobisie

prawie rok temu kupilem w Vobisie (to był błąd) laptopa - Simens/Fijitsu
i zepsul sie zawias od LCD, okej mial prawo...
wiec oddalem go na gwarancji też do Vobisu,
przyjeli z usmiechem na ustach i ...

i czekam juz na niego 2 MIESIĄCE !!!...

wymówka jest ciagle ta sama - czekają na części...
przecież nawet z końca świata sprowadzenie byle jakiej części nie trwa nawet
miesiąca...

poza tym twierdzą, że oni są tylko pośrednikiem (a co mnie to obchodzi)
z jakąś zabździaną firmą z Warszawy,
która to jest bezpośrednim serwisanetem z Fujitsu/Simens
nawet dali mi do niej telefon i co z tego...
niemiło powiedzieli, ze czekają na częsci...

najgorsze jest to, ze wlasciwie nic chyba nie mozna zrobic...
chcialem sprzet zastepczy, powiedzili w Vobisie, ze nie ma takiej mozliwosci
(to przeciez gdy odddalem w realu DVD (warte 300zł a nie jak przy laptopie
4500zł)
na gwaracji to po 3tyg. oddali mi nowe) A tutaj szanowny Vobis mowi, ze
nic nie moze zrobic.

Konczac tylko chcialbym przestrzec wszystkich chcących kupowac cokolwiek w
Vobisie:
wszystko jest okej dopóki będziecie musieli sprzet zaserwisować...

Pozdrawiam (ale nie Vobis)
PR.




Użytkownik "Niveks" <pawel.ryba@kantaro.pl> napisał w wiadomości
news:e0t7b0$d9t$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue]
> witajcie,
>
> juz mi rece opadają, gdy pomysle o Vobisie
>[color=green]
>>[/color]
> Pozdrawiam (ale nie Vobis)
> PR.
>[/color]
Witajcie!!!

Dlaczego ta niemoc potezna ogarnela Cie tak dotkliwie...???
Mialem podobna sytuacje z Vobisem w zeszlym miesiacu (Monitor LCD),po 14
dniach roboczych ktore przeczekalem bez szemrania zglosilem sie do
nich(15ty dzien roboczy) z pismem o wydanie nowego sprzetu z powodu
nieustosunkowania sie przez serwis ,ktory reprezentuja w ciagu 14 dni
roboczych do mozliwosci naprawy badz wymiany...Zrobila sie mala zadyma-pismo
zostalo przefaksowane do niejakiego Pana Adama ktory zajmuje sie w sieci
VOBIS reklamacjami,...zadzwonil do mnie jeszcze tego samego dnia bym zglosil
sie po nowy sprzet-co wiecej -moj monitor ,ktory mieli w serwisie to
15calowy ,ktory zakupilem u nich w zestawie 2,5 roku przedtem...-gosc
zaproponowal mi 15ke ,ja zas spytalem o doplate do 19ki wychodzac od
satysfakcjonujacej mnie ceny za 15 "+ DOPLATA...

Tak wiec nie rozczulaj sie, lecz dzialaj schematem ktory Tobie opisalem(nic
na gebe-pisma z potwierdzeniami odbioru).W przypadku problemow(choc nie
sadze)-zglos sie do Rzecznika Praw Konsumenta(Urzad Miejski),badz
Zachodniopomorskiej Inspekcji Handlowej(Urzad Wojewodzki)-pomoga Tobie w
owocnosci mediacji gdyby Twoje kroki nic nie dawaly...

Pozdrawiam

Niveks wrote:
[color=blue]
> i czekam juz na niego 2 MIESIĄCE !!!...[/color]

przeczytaj kolego warunki gwarancji którą Ci dali i się domagaj swego...

dzieki za radę... dzis jeszcze zloze pismo

Użytkownik "BODY" <bodyguarding@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e0t88t$ftl$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue]
>
> Użytkownik "Niveks" <pawel.ryba@kantaro.pl> napisał w wiadomości
> news:e0t7b0$d9t$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=green]
>> witajcie,
>>
>> juz mi rece opadają, gdy pomysle o Vobisie
>>[color=darkred]
>>>[/color]
>> Pozdrawiam (ale nie Vobis)
>> PR.
>>[/color]
> Witajcie!!!
>
> Dlaczego ta niemoc potezna ogarnela Cie tak dotkliwie...???
> Mialem podobna sytuacje z Vobisem w zeszlym miesiacu (Monitor LCD),po 14
> dniach roboczych ktore przeczekalem bez szemrania zglosilem sie do
> nich(15ty dzien roboczy) z pismem o wydanie nowego sprzetu z powodu
> nieustosunkowania sie przez serwis ,ktory reprezentuja w ciagu 14 dni
> roboczych do mozliwosci naprawy badz wymiany...Zrobila sie mala
> zadyma-pismo zostalo przefaksowane do niejakiego Pana Adama ktory zajmuje
> sie w sieci VOBIS reklamacjami,...zadzwonil do mnie jeszcze tego samego
> dnia bym zglosil sie po nowy sprzet-co wiecej -moj monitor ,ktory mieli w
> serwisie to 15calowy ,ktory zakupilem u nich w zestawie 2,5 roku
> przedtem...-gosc zaproponowal mi 15ke ,ja zas spytalem o doplate do 19ki
> wychodzac od satysfakcjonujacej mnie ceny za 15 "+ DOPLATA...
>
> Tak wiec nie rozczulaj sie, lecz dzialaj schematem ktory Tobie
> opisalem(nic na gebe-pisma z potwierdzeniami odbioru).W przypadku
> problemow(choc nie sadze)-zglos sie do Rzecznika Praw Konsumenta(Urzad
> Miejski),badz Zachodniopomorskiej Inspekcji Handlowej(Urzad
> Wojewodzki)-pomoga Tobie w owocnosci mediacji gdyby Twoje kroki nic nie
> dawaly...
>
> Pozdrawiam
>[/color]



> najgorsze jest to, ze wlasciwie nic chyba nie mozna zrobic...[color=blue]
> chcialem sprzet zastepczy, powiedzili w Vobisie, ze nie ma takiej[/color]
mozliwosci

No ja sie nei dziwie. Jak nie wiesz czego sie domagac to Cie roluja. Idz
ladnie po drugi nowy sprzet lub pelny zwrot kasy - teraz za to kupisz sobie
1,3 takiego co wtedy :)

Fantom


Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e0tma6$1r7$1@nemesis.news.tpi.pl...
[color=blue]
>
> No ja sie nei dziwie. Jak nie wiesz czego sie domagac to Cie roluja. Idz
> ladnie po drugi nowy sprzet lub pelny zwrot kasy - teraz za to kupisz
> sobie
> 1,3 takiego co wtedy :)
>
> Fantom
>[/color]

Witam!!!

Zwrot pieniedzy w takich przypadkach jest niemozliwy!!!

Musza zadeklarowac sie do wydania sprzetu o parametrach takich samych lub
lepszych od tego ktorego nastapila niemoznosc naprawy!!!

Pozdrawiam

[color=blue]
> witajcie,
>
> juz mi rece opadają, gdy pomysle o Vobisie
>
> prawie rok temu kupilem w Vobisie (to był błąd) laptopa - Simens/Fijitsu
> i zepsul sie zawias od LCD, okej mial prawo...
> wiec oddalem go na gwarancji też do Vobisu,
> przyjeli z usmiechem na ustach i ...
>
> i czekam juz na niego 2 MIESIĄCE !!!...
>
> wymówka jest ciagle ta sama - czekają na części...
> przecież nawet z końca świata sprowadzenie byle jakiej części nie trwa
> nawet miesiąca...
>
> poza tym twierdzą, że oni są tylko pośrednikiem (a co mnie to obchodzi)
> z jakąś zabździaną firmą z Warszawy,
> która to jest bezpośrednim serwisanetem z Fujitsu/Simens
> nawet dali mi do niej telefon i co z tego...
> niemiło powiedzieli, ze czekają na częsci...
>
> najgorsze jest to, ze wlasciwie nic chyba nie mozna zrobic...
> chcialem sprzet zastepczy, powiedzili w Vobisie, ze nie ma takiej
> mozliwosci
> (to przeciez gdy odddalem w realu DVD (warte 300zł a nie jak przy laptopie
> 4500zł)
> na gwaracji to po 3tyg. oddali mi nowe) A tutaj szanowny Vobis mowi, ze
> nic nie moze zrobic.
>
> Konczac tylko chcialbym przestrzec wszystkich chcących kupowac cokolwiek w
> Vobisie:
> wszystko jest okej dopóki będziecie musieli sprzet zaserwisować...
>
> Pozdrawiam (ale nie Vobis)
> PR.[/color]

Musisz zdać sobię sprawę że to nie VOBIS jest gwarantem sprzętu i w ogóle to
nie musieli od Ciebie przyjmować tego sprzętu do reklamacji, bo Ty
powinieneś wysłać go do serwisu producenta (lista jest napewno w karcie
gwarancyjnej). Trzeba nauczyć się odróżniać sprzedawcę od gwaranta, to dwie
różne rzeczy i do sprzedawcy nie możesz mieć roszczeń z tytułu _gwarancji_
gdyż gwarancji udziela producent nie sprzedawca ! Tak więc nie wiń firmy
Vobis a firmę Fujitsu bo Vobis jest tylko pośrednikiem w tym wypadku, wzieli
od Ciebie notebooka i wysłali do serwisu producenta co Ty mogłeś osobiście
zrobić.
Druga sprawa że uszkodzenie które wymieniłeś, czyli uszkodzenie zawiasu,
można by potraktować jako uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika :) A
takowe nie podlegają gwarancji :) Więc mogło być gorzej gdyż serwis mógłby
nie uznać reklamacji ;-)

Pozdrawiam

IceMan wrote:[color=blue]
>Trzeba nauczyć się odróżniać sprzedawcę od gwaranta, to dwie
> różne rzeczy i do sprzedawcy nie możesz mieć roszczeń z tytułu _gwarancji_
> gdyż gwarancji udziela producent nie sprzedawca !
>[/color]

to zabłysłeś... :) jeśli gwarancje daje sprzedawca (Vobis) to on już
kombinuje w swoim zakresie, jeśli zaś Vobis wydaje tzw. gwarancję
producenta (tak robi np. z towarami spod znaku LG - gw. door to door) to
wtedy kombinuje kupujący posiadając dokument zakupu z Vobisu i
podstęplowaną gwarancję producenta przez sprzedawcę (Vobis) dzwoni pod
odpowiedni numer i wysyła sprzęt bądź umawia kuriera.....

Użytkownik "Niveks" <pawel.ryba@kantaro.pl> napisał w wiadomości
news:e0t7b0$d9t$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue]
> Konczac tylko chcialbym przestrzec wszystkich chcących kupowac cokolwiek w
> Vobisie:
> wszystko jest okej dopóki będziecie musieli sprzet zaserwisować...[/color]

Coz, ja mam zupelnie inne doswiadczenia z ta firma... Czytalem na wilu
grupach o serwisie Vobis-a, gdy ludziom cos padalo - i problemow nie
bylo...Moze Twoj przypadek jest jakis wyjatkowy?

Pozdrawiam,

Robert

>> Konczac tylko chcialbym przestrzec wszystkich chcących kupowac cokolwiek[color=blue][color=green]
>> w
>> Vobisie:
>> wszystko jest okej dopóki będziecie musieli sprzet zaserwisować...[/color]
>
> Coz, ja mam zupelnie inne doswiadczenia z ta firma... Czytalem na wilu
> grupach o serwisie Vobis-a, gdy ludziom cos padalo - i problemow nie
> bylo...Moze Twoj przypadek jest jakis wyjatkowy?[/color]

Akurat ja tez mam dobre doswiadczenia z serwisem VOBIS. Kiedys hałasował mi
swiezo zakupiony kompter. Podjechalem na Sciegiennego w sobotę, miły pan od
ręki odkrecil, poprawil co trzeba i bylo ganz pomada. :-)

Pozdrawiam
_________________________
BN
[url]www.adekus.pl[/url]
[url]www.adekus.pl/kh[/url]

[url]www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html[/url]

--
Archiwum grupy: [url]http://niusy.onet.pl/pl.regionalne.szczecin[/url]

> to zabłysłeś... :) jeśli gwarancje daje sprzedawca (Vobis) to on już[color=blue]
> kombinuje w swoim zakresie, jeśli zaś Vobis wydaje tzw. gwarancję
> producenta (tak robi np. z towarami spod znaku LG - gw. door to door) to
> wtedy kombinuje kupujący posiadając dokument zakupu z Vobisu i
> podstęplowaną gwarancję producenta przez sprzedawcę (Vobis) dzwoni pod
> odpowiedni numer i wysyła sprzęt bądź umawia kuriera.....[/color]

notebooki fsc (zresztą jak wszystkie chyba) mają gwarancję producenta nie
gwarancję sprzedawcy

> notebooki fsc (zresztą jak wszystkie chyba) mają gwarancję producenta nie[color=blue]
> gwarancję sprzedawcy[/color]

To ja poproszę zebyś zapoznał się z Ustawami w tym temacie, bo
sprzedawca obecnie NIE MA PRAWA zrzucić żądań gwarancyjnych na kogoś
innego, choćby to był producent. Sprzedawca odpowiada za srzedaną rzecz
przez 2 lata od sprzedazy :)

--
TLZ, chcesz dzwonić za grosze? Rozliczać czas połączeń sekundowo?
[url]http://www.actio.pl/index.php?idpartner=262[/url]


Użytkownik "TLZ" napisał w wiadomości
[color=blue]
> To ja poproszę zebyś zapoznał się z Ustawami w tym temacie, bo sprzedawca
> obecnie NIE MA PRAWA zrzucić żądań gwarancyjnych na kogoś innego, choćby
> to był producent. Sprzedawca odpowiada za srzedaną rzecz przez 2 lata od
> sprzedazy :)[/color]

Zawsze jest 2 lata? I od kiedy to dziala? Miesiac temu kupowalem odtwarzacz
DVD i gwarancja byla na rok. Z tego co widze na stronach internetowych
sklepow to tez jest rok.

Pozdrawiam.

> to zabłysłeś...[color=blue]
> podstęplowaną[/color]

Ty też "zabłysłeś"...
.......aż w oczy kole!....brrrr

Kiedy Wy się "wszyscy" nauczycie podstawowych zasad tego pięknego
języka... ? Przecież aż ciary przechodzą czasem po plecach w czasie
czytania grup dyskusyjnych....brrrrrrrr

pozdrowienia!

[color=blue]
>
> Kiedy Wy się "wszyscy" nauczycie podstawowych zasad tego pięknego
> języka... ? Przecież aż ciary przechodzą czasem po plecach w czasie
> czytania grup dyskusyjnych....brrrrrrrr
>[/color]

idź napisz do Miodka :-) jak rozumiem u Ciebie z błędami ort. jest
0/0... poza tym OT

pozdro

[color=blue]
>
> To ja poproszę zebyś zapoznał się z Ustawami w tym temacie, bo sprzedawca
> obecnie NIE MA PRAWA zrzucić żądań gwarancyjnych na kogoś innego, choćby
> to był producent. Sprzedawca odpowiada za srzedaną rzecz przez 2 lata od
> sprzedazy :)[/color]

mylisz się :)
gwarancja to gwarancja i daje ją producent i do tego jest karta gwarancyjna.
do sprzedawcy uderzasz na zasadzie rękojmi (i właśnie chyba 2 lata na to
jest) - niezgodność towaru z umową czy jakoś tak ;)
nie mozna mylic gwarancji z rekojmią
rekojmia - > sprzedawca
gwarancja -> gwarant
jeśli oddajesz notebooka na gwarancji to obowiązuje Ciebie druk gwarancji -
czyli wolna amerykanka producenta :) i do sprzedawcy nie możesz miec
pretensji ;)
jeśli oddajesz na rekojmi to zasady okresla prawo - i tutaj jest chyba mowa
o 14 dniach i ma się wywiązać z nich sprzedawca nie gwarant

Witaj Znacznik,

W Twoim mailu wysłanym 5 kwietnia 2006, o godzinie (19:33:03), przeczytałem:

Z> Użytkownik "TLZ" napisał w wiadomości
[color=blue][color=green]
>> To ja poproszę zebyś zapoznał się z Ustawami w tym temacie, bo sprzedawca
>> obecnie NIE MA PRAWA zrzucić żądań gwarancyjnych na kogoś innego, choćby
>> to był producent. Sprzedawca odpowiada za srzedaną rzecz przez 2 lata od
>> sprzedazy :)[/color][/color]

Z> Zawsze jest 2 lata? I od kiedy to dziala? Miesiac temu kupowalem odtwarzacz
Z> DVD i gwarancja byla na rok. Z tego co widze na stronach internetowych
Z> sklepow to tez jest rok.

Z> Pozdrawiam.

Z tego co wiem wchodząc do UE mamy na każdy sprzet 2 lata gwarancji

--
Pozdrawiam serdecznie

Tomek

e-mail: [email]elevator220@o2.pl[/email] or GG#:731389

--
Archiwum grupy: [url]http://niusy.onet.pl/pl.regionalne.szczecin[/url]

>[color=blue]
> Z> Zawsze jest 2 lata? I od kiedy to dziala? Miesiac temu kupowalem
> odtwarzacz
> Z> DVD i gwarancja byla na rok. Z tego co widze na stronach internetowych
> Z> sklepow to tez jest rok.
>
> Z tego co wiem wchodząc do UE mamy na każdy sprzet 2 lata gwarancji[/color]

To widocznie nie odwiedzasz sklepów Tomku.

T68

złożyłem oficjalne pismo do Vobisu,
ze chce inny sprzęt,

po tygodniu zadzwonil pan i zaproponowal wymiane
skorzystalem z tego i mam teraz nowego HP nx 6110

i na tym sprawa sie skonczyla

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates