ďťż
[TVN] z czym tu =?UTF-8?B?cHJ6ZWtvbmHEhyBsdWR6aSBkbyBwcnplc2lhZGs==?UTF-8?B?aSB6IHfFgmFzbmVnbyBhdXRhPw==
ďťż
Start
takie tam...
 
zamknięcie Wału M. na linii otwockiej dało Kolejom mazowieckim mozliwosc
by pokazać że pociągiem jezdzi się szybko miło i pewnie .

myślałem, ze z tej okazji puszcza pociągi trójzespołowe zamiast
dwuzespołowych.

Niestety tak sie nie stało - jeździły podwójne, a w środę w szczycie
(6:57 z Otwocka) pojawiła sie tylko jedna jednostka. Szczesciem wsiadlem
w Otwocku ale scisk byl niemilosierny przez cale 50 minut drogi
RW

P.S.
[url]http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1658032,0,,tlok__scisk__horror__czyli_komunikacja_zastepcza,wiadomosc.html[/url]

"Tłok, ścisk, horror", czyli komunikacja zastępcza
19:48 26.05.2010 / TVN WARSZAWA

Tłok w komunikacji zastępczej TVN Warszawa
- Gorzej niż śledzie w beczce - żalą się pasażerowie, którzy zgodnie z
zaleceniami władz miasta przesiedli się z samochodów do pociągów na czas
zamknięcie Wału Miedzeszyńskiego. Niestety o komforcie jazdy mogli
zapomnieć. Ogromny ścisk i setki ludzi - tak wyglądała przejażdżka z
Otwocka do Warszawy w środę rano.

- Jak można w takim tłoku jechać. To jest po prostu horror - mówił jeden
z niezadowolonych pasażerów Kolei Mazowieckich. Chociaż pociąg jechał
szybciej niż samochód, to ze stacji na stację było coraz trudniej
zmieścić się do wagonu.

Taki ścisk to efekt zamknięcia Wału Miedzeszyńskiego. Kierowcy chętnie
przesiadali się do pociągów - tak jak chciały tego władze miasta.
Jeszcze w niedziele wiceprezydent Jacek Wojciechowicz prosił kierowców o
wyrozumiałość i cierpliwość. - Ta sytuacja dla nikogo nie jest
komfortowa - mówił. I rzeczywiście nie była.

"Koszmar i zgroza"

O tym, że powróż nie jest przyjemna informowali pasażerowie w mailach,
jakie wysyłali na [email]warszawa@tvn.pl[/email]:
Koszmar i zgroza. Tłok i ścisk, gorzej niż śledzie w beczce. Ponad
połowa ludzi pozostawała na peronie, bo nie było możliwości aby wsiąść
do wagonu.

Andrzej

"Koszmar i zgroza. Tłok i ścisk, gorzej niż śledzie w beczce. Ponad
połowa ludzi pozostawała na peronie, bo nie było możliwości, aby wsiąść
do wagonu. To skandal dla władz i koszmar dla mieszkańców dojeżdżających
do pracy" - pisze Andrzej.

Przedstawiciele Kolei Mazowieckich bezradnie rozkładają ręce.

Więcej taborów nie mamy

- Monitorujemy cały czas potoki podróżnych - mówi tymczasem Donata
Nowakowska, rzeczniczka KM. Jak przekonuje, przewoźnik nie mógł
podstawić dodatkowych składów, bo po prostu nie ma więcej pociągów.

- Tabor, którym w tej chwili dysponujemy jest naprawdę maksymalnie
wykorzystany. Nie mamy więcej pociągów, które mogłyby posłużyć, jako
wzmocnienie otwockiej linii - tłumaczyła Nowakowska. I prosiła
podróżnych o wyrozumiałość...

Oczywiście tych, którzy nie wsiądą z powrotem do samochodów. W środę po
południu władze miasta zdecydowały o ponownym otwarciu Wału
Miedzeszyńskiego.

Jacek Smaruj
ran/par
Artykuł TVNWarszawa.pl
Š TVN-Warszawa
ÂŤ powrót



On Thu, 27 May 2010 15:26:37 +0200, Rafał Wiśniewski
<rafalson@poczta.onet.pl> wrote:
[color=blue]
>zamknięcie Wału M. na linii otwockiej dało Kolejom mazowieckim mozliwosc
>by pokazać że pociągiem jezdzi się szybko miło i pewnie .
>
>myślałem, ze z tej okazji puszcza pociągi trójzespołowe zamiast
>dwuzespołowych.[/color]

Naiwny? Koleje Mazowieckie to spółka samorządu województwa a nie
Warszawy. A Wał zamknęło miasto. A Koleje Mazowieckie to mogą coś
zrobić dla miasta ale nie muszą. A jak nei muszą to nie zrobią.

Nie od dawna wiadomo ze Struzik&Co ma Warszawę w głębokim poważaniu bo
wiedzą że tu w wyborach PSL wiele głosów nie dostanie więc nie ma się
co starać i kase dawać. Liczy się tzw. "teren" - po wsiach i
miasteczkach dostają głosy w wyborach więc tam ewentulanei pomogą.
Zwróć uwagę na działania Struzika i jego podwładnych - liczą się dla
nich inwestycje w Płocku, Siedlcach czy Radomiu bo tam na nich
zagłosują. I dlatego tam masz np. nowe deficytowe kina za pieniądze
samorządowej spółki które ta buduje z wyprzedawania tego co ma w
Warszawie. A Warszawa według nich jest bogata i "sobie poradzi". I
potem masz poronione pomysły kolei z Modlina do Płocka w sytuacji gdy
wyrzuca się z listy zakupów wagony które pomogłyby w rozładowywaniu
tłoku w ruchu aglomeracyjnym w Warszawie. Dziwisz się nadal że KM nei
powiększyły składów?

Zdrówko

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates