ďťż
Tramwaj na Tarchomin
ďťż
Start
takie tam...
 
Witam,

psia krew, w mordę jeża.
Kolejna porażka zarządu m.st. Warszawy.
Dziś, z tak zwanego nienacka, ogłoszono przetarg na ten tramwaj.
Zamieściłem, bo cóż? -:)
[url]http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/Dla_mieszkanca/Komunikacja/Tramwaje/50,2453,2,1,0,0-Tramwaj_na_Tarchomin.html[/url]

I przytoczę, bo po co macie nadwyrężać łącza :)

<cytat>
Mieszkańcy Tarchomina w końcu doczekają się "swojej" trasy tramwajowej.

Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił dziś przetarg na projekt linii od Trasy
Mostu Północnego do pętli Winnica.

Kto choć raz próbował, w godzinach szczytu, przedostać się z Tarchomina do
centrum Warszawy samochodem, wie że nie jest to łatwe. Zakorkowany bywa nie
tylko "komunikacyjny kręgosłup" Białołęki, czyli ul. Modlińska. Korki tworzą
się także na prowadzących do niej mniejszych ulicach. Dzięki wydzielonemu
wzdłuż ul. Modlińskiej buspasowi, o wiele szybciej można dojechać autobusem
do stacji metra. Lecz mimo to, że linii "tarchomińskich" jest dużo i kursują
one naprawdę często, zdajemy sobie sprawę z ciągle rosnących potrzeb.
Dlatego najlepszym lekarstwem na komunikacyjne bolączki mieszkańców
Tarchomina jest budowa linii tramwajowej. Tramwaj będzie dowoził ich do
stacji metra Młociny. Dzięki temu, będą mogli dojechać do centrum miasta o
wiele szybciej i wygodniej.

Inwestorem budowy trasy został Zarząd Transportu Miejskiego. Ogłoszony przez
nas dziś przetarg jest pierwszym krokiem ku budowie linii. Na oferty
zainteresowanych firm będziemy czekali do 28 maja. Tego samego dnia nastąpi
ich otwarcie. O wyborze zwycięskiej oferty zdecyduje cena. Firma, która
wygra przetarg, na wykonanie projektu będzie miała 19 miesięcy od dnia
podpisania umowy. Oprócz samego projektu, wykonawca będzie musiał również
uzyskać pozwolenie na budowę.

Trasa tramwajowa na Tarchomin będzie biegła od Trasy mostu Północnego
(inwestorem budowy pozostałej części trasy, czyli odcinka z Młocin przez
most Północny jest Zarząd Dróg Miejskich), wzdłuż ul. Projektowanej po jej
zachodniej stronie. Potem linia pobiegnie wzdłuż ul. Światowida po jej
północnej i wschodniej stronie. W przyszłości, gdy ul. Światowida będzie
poszerzona o drugą jezdnię, tramwaje będą jeździły środkiem. Ul. Światowida
tramwaje dojadą do Winnicy. W rejonie skrzyżowania z ul. Modlińską powstanie
tam pętla tramwajowa, a w przyszłości najprawdopodobniej także pętla
autobusowa oraz parking "Parkuj i Jedź" na 250 samochodów. Cała trasa będzie
miała ok. 5,2 km długości. Wzdłuż niej będzie w sumie 9 przystanków:

Projektowana/Trasa Mostu Północnego
Projektowana/Światowida
Myśliborska
Tarchomin
Mehoffera
Stefanika
Nowodwory
Dzierzgońska
Winnica

Wybudowana zostanie także druga pętla - Tarchomin. Powstanie między ul.
Botewa i Ćmielowską, po wschodniej stronie ul. Światowida. Pętla Tarchomin
będzie mogła być wykorzystywana w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku
konieczności czasowego skrócenia trasy tramwajów.

Wszystkie przystanki będą miały ujednolicony standard, zarówno w zakresie
stosowanych materiałów jak i rozlokowania urządzeń dla podróżnych a także w
zakresie podstawowego wyposażenia i kolorystyki. Podobnie jak przystanki
wzdłuż Al. Jerozolimskich, postoje wzdłuż trasy tramwajowej na Tarchominie
będą wyposażone w dynamiczny System Informacji Pasażerskiej. Elektroniczne
tablice będą pokazywały np. za ile minut przyjedzie na przystanek kolejny
tramwaj. Będą oczywiście mogły wydawać także komunikaty głosowe dla osób
niedowidzących.

Linia tramwajowa na Tarchominie będzie bardzo mocno wykorzystywana.
Przewidujemy, że obciążenie będzie ok. 50 składów na godzinę.

</cytat>

Przetarg jest publiczny.
Mam nadzieję, że nie będzie ptotestów, pytań i innych sztuczek, by
przeciągnąć terminy lub uwalić postępowanie.
Życzmy sobie tego.

--

Pozdrawiam
Szuwaks



> Użytkownik "Szuwaks"[color=blue]
> Witam,
> psia krew, w mordę jeża.
> Kolejna porażka zarządu m.st. Warszawy.
> Dziś, z tak zwanego nienacka, ogłoszono przetarg na ten tramwaj.
> Zamieściłem, bo cóż? -:)[/color]
[ciach]
[color=blue]
> Przetarg jest publiczny.
> Mam nadzieję, że nie będzie ptotestów, pytań i innych sztuczek, by
> przeciągnąć terminy lub uwalić postępowanie.
> Życzmy sobie tego.
> Pozdrawiam
> Szuwaks[/color]

No i fajnie ze mieszkancy Tarchomina beda sobie mogli po swoim osiedlu
pojezdzic tramwajem. Bo zdaje sie ze po wybudowaniu "tramwaju" na most
trzeba bedzie poczekac jeszcze ze 2 lata i szkoda by bylo zeby wybudowana
trasa tramwajowa nie byla wykorzystywana. Co za bezsens, coz za glupota!
50 skladow na godzine, kilkadziesiat autobusow aby ludzi dowiez do metra
przy hucie zamiast metra na Tarchominie. Czy kiedys w tym kraju bedzie
NORMALNIE
AM

Szuwaks pisze:[color=blue]
> Witam,
>
> psia krew, w mordę jeża.
> Kolejna porażka zarządu m.st. Warszawy.
> Dziś, z tak zwanego nienacka, ogłoszono przetarg na ten tramwaj.
> Zamieściłem, bo cóż? -:)
> [url]http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/Dla_mieszkanca/Komunikacja/Tramwaje/50,2453,2,1,0,0-Tramwaj_na_Tarchomin.html[/url]
>[/color]
[cyk][color=blue]
> Przetarg jest publiczny.
> Mam nadzieję, że nie będzie ptotestów, pytań i innych sztuczek, by
> przeciągnąć terminy lub uwalić postępowanie.
> Życzmy sobie tego.[/color]

Witam!

Palcem na wodzie - zawracanie Wisly... Wisla sie pali!
Jednym slowem - na nasza wies pod_warszawska na Nowotworach/Tarchominie
moze i wraz z mostem Polnocnym dotrze ten elektryczny polgwizdek, ale
nie rozwiaze problemow na MO-dlinskiej z korkami samochodowymi, ktore
zaczynaja sie juz od jeszcze bardziej pod_warszawskiej Jablonnej i tym
bardziej pod_warszawskiego Legionowa - ktore generuja ruch samochody na
tej trasie...
Skret w pod_warszawskie Bielany jest glownym 'winowajca' tego korka w
godzinach porannych, czego na szczescie mnie udaje sie uniknac, ale
dziesiatkom tysiecy zmuszonych pracowac w Warszawie (czyli po LEWEJ
stronie Wisly) - nie. Jak sie wybuduja most Polnocny - tez problem nie
zniknie, bo waska uliczka przy bielanskiej, pod_warszawskiej strazy
pozarnej, NIE PRZEJMIE tego ruchu...
Do momentu, kiedy warszawskie metro nie dotrze tutaj - nie widze sukcesu...

Uklony

kpawlak
(ze straznicy warszawskiej na wsi nowo-tworskiej)
--
Tylko nie po oczach!! Tylko nie polityka!!! :))
Witryna P.R.W.: [url]http://www.prw.waw.pl/[/url]
.....a PKiN im. Jozefa Wissarionowicza ksywa bandycka "Stalin" - IMHO
powinien zostac zburzony!
"kpawlak to jad w najczystszej postaci, łatwo się samemu zatruć"

> Użytkownik "kpawlak"
[ciach]
[color=blue]
> Skret w pod_warszawskie Bielany jest glownym 'winowajca' tego korka w
> godzinach porannych, czego na szczescie mnie udaje sie uniknac, ale
> dziesiatkom tysiecy zmuszonych pracowac w Warszawie (czyli po LEWEJ
> stronie Wisly) - nie. Jak sie wybuduja most Polnocny - tez problem nie
> zniknie, bo waska uliczka przy bielanskiej, pod_warszawskiej strazy
> pozarnej, NIE PRZEJMIE tego ruchu...
> Do momentu, kiedy warszawskie metro nie dotrze tutaj - nie widze sukcesu...
> Uklony
> kpawlak[/color]

Tak wlasnie prawdopdobnie bedzie. Most Polnocny niewiele (wcale?) zmieni
sytuacje wlasnie ze wzgleu na uklad drogowyo w rejonie huty. Moim zdaniem
sytuacje moglo by zdecydowanie poprawic most w Jablonnie aby caly ruch
tranzytowy ominal Warszawe.
AM



Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości
news:fu9h4q$7e8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
[color=blue]
> Tak wlasnie prawdopdobnie bedzie. Most Polnocny niewiele (wcale?) zmieni
> sytuacje wlasnie ze wzgleu na uklad drogowyo w rejonie huty. Moim zdaniem
> sytuacje moglo by zdecydowanie poprawic most w Jablonnie aby caly ruch
> tranzytowy ominal Warszawe.[/color]

Tranzyt nie ma w tym mieście większego znaczenia. Niby jakie miasta miałyby
ten tranzyt generować? Łomża, Białystok?

kpawlak pisze:
(..)[color=blue]
> Skret w pod_warszawskie Bielany jest glownym 'winowajca' tego korka w
> godzinach porannych, czego na szczescie mnie udaje sie uniknac, ale
> dziesiatkom tysiecy zmuszonych pracowac w Warszawie (czyli po LEWEJ
> stronie Wisly) - nie. Jak sie wybuduja most Polnocny - tez problem nie
> zniknie, bo waska uliczka przy bielanskiej, pod_warszawskiej strazy
> pozarnej, NIE PRZEJMIE tego ruchu...
> Do momentu, kiedy warszawskie metro nie dotrze tutaj - nie widze sukcesu...[/color]

metro coś w tym przypadku zmieni ? ludzie przesiądą się z tych
samochodów do autobusów/tramwajów i metra nagle jakimś magicznym sposobem ?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates