|
takie tam... |
|
Stacja Wrocław Zakrzów
[url]http://www.youtube.com/watch?v=qbymMvzSiCA[/url]
Nikto--
On 25 Paź, 17:49, "news.dialog.net.pl" <ni...@o7.pl> wrote:[color=blue] > Stacja Wrocław Zakrzów[/color]
Stacja fajna, ale "parking" przy stacji to delikatnie mówiąc nieporozumienie :))
k.
Użytkownik "kwieciu" <pawel.kwiecien@gmail.com> napisał w wiadomości news:5766ad73-cf12-492e-85a4-0e82accae4fc@33g2000vbe.googlegroups.com... On 25 Paź, 17:49, "news.dialog.net.pl" <ni...@o7.pl> wrote:[color=blue] > Stacja Wrocław Zakrzów[/color]
Stacja fajna, ale "parking" przy stacji to delikatnie mówiąc nieporozumienie :))
k. Przeczytaj komentarz na dole ;} [Wklejam:To we Wrocławiu na stacjach kolejowych jest? takie błoto? Jak mam dojechać swoim jaguarem ?]
Nikto
kwieciu napisal(a): [color=blue] > Stacja fajna, ale "parking" przy stacji to delikatnie mówiąc > nieporozumienie :))[/color]
ale może on jest w trakcie implementowania, tak jak i stacja:)
-- pozdrawiam, Zbylut * Usenet news. Learn what you know, share what you don't *
Użytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisał w wiadomości news:slrnhe95ag.9b7.Zbylut@NoWhere.zzz...[color=blue] > kwieciu napisal(a): >[color=green] >> Stacja fajna, ale "parking" przy stacji to delikatnie mówiąc >> nieporozumienie :))[/color] > > ale może on jest w trakcie implementowania, tak jak i stacja:) > > -- > pozdrawiam, Zbylut[/color]
raczej rozwalania
[url]http://z.cba.pl/wilczkowska.htm[/url]
Nikto
news.dialog.net.pl napisał[color=blue] > Stacja Wrocław Zakrzów > > [url]http://www.youtube.com/watch?v=qbymMvzSiCA[/url][/color]
A ta wiata to jak na przystanku tramwajowym. I ci urzędnicy chcą, żeby ludzie się przesiedli na komunikację zbiorową. Jak będzie deszcz zacinał a zimą śnieg to reszta która nie zmieści się pod zadaszeniem będzie musiała chronić się pod parasolami. Przy założeniu, że sporo ludzi by chciał korzystać z tej linii.
Pozdrawiam MJ
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Użytkownik "MJ" <marianmjWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:192f.00000132.4ae4b159@newsgate.onet.pl...[color=blue] > news.dialog.net.pl napisał[color=green] >> Stacja Wrocław Zakrzów >> >> [url]http://www.youtube.com/watch?v=qbymMvzSiCA[/url][/color] > > A ta wiata to jak na przystanku tramwajowym.[/color] MJ
Rewelacyjny przejazd przez krzyżówke! [url]http://www.youtube.com/watch?v=oDCnPjbC3ic[/url] Fenomenalne rozwiązanie. Pociąg zatrzymuje się przed krzyżówką z drogą, wychodzi z pociągu kolejarz z chorągiewką ,zatrzymuje samochody i pociąg wtedy podjeżdza kawałek, kolejarz wsiada i pociąg już spokojnie odjezdza.
Podobnież kiedyś samochody miały obowiązek wysłania przodem posłańca z choragiewką , aby ostrzegał przechodniów o niebezpieczeństwie. Czyżby stare czasy wracały? ;}
Nikto
news.dialog.net.pl pisze: [color=blue] > Podobnież kiedyś samochody miały obowiązek wysłania przodem posłańca z > choragiewką , aby ostrzegał przechodniów o niebezpieczeństwie. Czyżby > stare czasy wracały? ;}[/color]
Jest to rozwiązanie tymczasowe. Aby mieć sukces, samorządowcy uruchomili pociągi już we wrześniu. Oznaczało to jednak, że ruszyły w sile nędznych 3 par upchniętych w napiętym z powodu remontu mostów na Widawie i Odrze rozkładzie jazdy pomiędzy kiblami do/z Oleśnicy, Ostrowa i Krotoszyna oraz towarowymi z węglem i że nie zdążono zamontować sygnalizacji samoczynnej na przejazdach, wskutek czego pociągi muszą często zwalniać, a na najruchliwszych skrzyżowaniach nawet się zatrzymywać i wypuszczać konduktora z lizakiem. Biorąc to pod uwagę oraz zważywszy prężną konkurencję ze strony busów fakt sporego zainteresowania pasażerów pociągami nie tylko przez pierwszy tydzień (kiedy mogła ich zwabić ciekawość), ale i później w codziennych dojazdach do pracy dobitnie świadczy o tym, jak potrzebne było to połączenie. -- A poza tym torowiska tramwajowe powinny zostać wydzielone.
Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl [url]http://psoras.republika.pl[/url]
--
--------------------------------------------------------------------- "Are you still wasting your time with spam?... There is a solution!"
Protected by GIANT Company's Spam Inspector The most powerful anti-spam software available. [url]http://mail.spaminspector.com[/url]
Użytkownik "Piotr Waszkielewicz" <wynocha@spamerze.com> napisał w wiadomości news:hc3sb9$6rq$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=blue] > news.dialog.net.pl pisze: >[color=green] >> Podobnież kiedyś samochody miały obowiązek wysłania przodem posłańca z >> choragiewką , aby ostrzegał przechodniów o niebezpieczeństwie. Czyżby >> stare czasy wracały? ;}[/color][/color]
[color=blue] > > Jest to rozwiązanie tymczasowe. > Piotr Waszkielewicz[/color]
Mimo niezbyt kameralnych zdjęć jestem pełen podziwu dla inicjatywy i realizacji. Ubolewałem przed laty kiedy likwidowano połaczenie,mimo że osobiśvcie nie korzystałem.Ale wiadomo:Rozwój to wymiana informacji,usług,towarów,ludzi...Więc jeśli chcemy rozwoju wielu zakątków takich jak Trzebnica musimy stworzyc kanały łącznosci. Drogi,koleje, net, tv,radio,itd itd..Wtedy i Trzebnica skorzysta i Wrocław i Polska. A realizacja tej linii...[?] No cóż...Potworne przeoczenia drobiazgów, ale powoli i konsekwentnie do przodu. Z drobiazgów [jako że to widzę] kilka...Wylot torów na drogę ze stacji Zakrzów. Długi czas płot był potwornie obrośnięty bluszczem i nie było widoczności ani od strony drogi na tory, ani w drugą strone. Mimo, ze już ruszyły pociągi nikt nie pokwapił sie aby oczyścic ten płot. Dopiero pewna kobieta w Suzuki zdenerwowała sie słabym wyjazdem, wysiadła z samochodu i osobiście zrywał bluszcz oczyszczjąc płot.wzdłuż toru kolejowego.Ale ten płot dalej przedstawia żałosny widok.Aż się prosi o regenerację i oczyszczenie z zieleni. Poprawi sie wtedy widocznośc, estetyka i bezpieczeństwo...Może i w planach jest to do realizacji...Inna ciekawostka to jest droga -ul.Wilczkowska. kiedys piekna brukowana, czysta, sucha. Za rządów PKP roztrwoniona,zniszczona,okradziona...Ciekawi mnie, że miasto przyjeło drogę która kiedyś była trzypasmówką pokryta kostką ręcznie [podobnie jak na ul.Bierutowskiej obrabianą ręcznie przez więźniów] obrabianą wartą fortunę -teraz kupa błota w tym miejscu, a kostka "wyparowała"... nie ma winnych,odpowiedzialnych,sprawców...PKP się nic nie ima...PKP za nic nie odpowiada... A już żeby nie truć...Wkoło stacji operował cięzki sprzęt. Obserwowałem z ciekawościa . Do czasów powojennych na Stacji Wrocław Zakrzów stał duży budynek stacyjny. Znacznie większy od tego szarego na wprost stacji i był bardziej "kwadratowy"...Kiedy przez Zakrzów [po wojnie] przejeżdzały wojska radzieckie ktoś z okolic stacji oddał do nich strzał.Odpowiedzieli ogniem artylerii skierowanej na budynek stacyjny totalnie go niszcząc.Wiele lat jeszcze stały zgliszcza po świetnym budynku. Wiele lat bawiłem się w zakamarkach ruin. Potem nadjechał dzwig z duża metalową kula i rozbijał do końca resztki murów. Teraz w tym miejscu nie ma nic, ale mało kto wie, że pod stacją były piwnice które w trakcie ostrzału zostały częsciowo zasypane.Tam było 6 wejśc do piwnic [tak! aż tyle , na całej długości budynku po 3 z każdej strony]. Po ostrzale tylko 2 wejścia były drożna [były tam silniki i hydrofor,rury wodne i przewody kanalizacyjne-budynek stacyjny był połączony kanalizacją wodną , telefonem z budynkiem który jest widoczny na wprost stacji a który kiedyś był budynkiem stomatologów [prodentyków] niemieckich], reszta zasypana. Dzieciaki próbowały dokopać sie do wejśc, ale okazało się to na tyle trudne, ze zrezygnowali. Ciekawi mnie co kryją te piwnice i ciekawi mnie kiedy jakiś dzwig wpadnie do tych piwnic nieostrożnie manerując po tej okolicy...
Nikto
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|