ďťż
Stacja Wrocław Zakrzów
ďťż
Start
takie tam...
 

Stacja Wrocław Zakrzów

[url]http://www.youtube.com/watch?v=qbymMvzSiCA[/url]

Nikto--



On 25 Paź, 17:49, "news.dialog.net.pl" <ni...@o7.pl> wrote:[color=blue]
> Stacja Wrocław Zakrzów[/color]

Stacja fajna, ale "parking" przy stacji to delikatnie mówiąc
nieporozumienie :))

k.


Użytkownik "kwieciu" <pawel.kwiecien@gmail.com> napisał w wiadomości
news:5766ad73-cf12-492e-85a4-0e82accae4fc@33g2000vbe.googlegroups.com...
On 25 Paź, 17:49, "news.dialog.net.pl" <ni...@o7.pl> wrote:[color=blue]
> Stacja Wrocław Zakrzów[/color]

Stacja fajna, ale "parking" przy stacji to delikatnie mówiąc
nieporozumienie :))

k.
Przeczytaj komentarz na dole ;} [Wklejam:To we Wrocławiu na stacjach
kolejowych jest? takie błoto? Jak mam dojechać swoim jaguarem ?]

Nikto

kwieciu napisal(a):
[color=blue]
> Stacja fajna, ale "parking" przy stacji to delikatnie mówiąc
> nieporozumienie :))[/color]

ale może on jest w trakcie implementowania, tak jak i stacja:)

--
pozdrawiam, Zbylut
* Usenet news. Learn what you know, share what you don't *




Użytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisał w wiadomości
news:slrnhe95ag.9b7.Zbylut@NoWhere.zzz...[color=blue]
> kwieciu napisal(a):
>[color=green]
>> Stacja fajna, ale "parking" przy stacji to delikatnie mówiąc
>> nieporozumienie :))[/color]
>
> ale może on jest w trakcie implementowania, tak jak i stacja:)
>
> --
> pozdrawiam, Zbylut[/color]

raczej rozwalania

[url]http://z.cba.pl/wilczkowska.htm[/url]

Nikto

news.dialog.net.pl napisał[color=blue]
> Stacja Wrocław Zakrzów
>
> [url]http://www.youtube.com/watch?v=qbymMvzSiCA[/url][/color]

A ta wiata to jak na przystanku tramwajowym. I ci urzędnicy chcą, żeby ludzie
się przesiedli na komunikację zbiorową. Jak będzie deszcz zacinał a zimą śnieg
to reszta która nie zmieści się pod zadaszeniem będzie musiała chronić się pod
parasolami. Przy założeniu, że sporo ludzi by chciał korzystać z tej linii.

Pozdrawiam MJ

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:


Użytkownik "MJ" <marianmjWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:192f.00000132.4ae4b159@newsgate.onet.pl...[color=blue]
> news.dialog.net.pl napisał[color=green]
>> Stacja Wrocław Zakrzów
>>
>> [url]http://www.youtube.com/watch?v=qbymMvzSiCA[/url][/color]
>
> A ta wiata to jak na przystanku tramwajowym.[/color]
MJ

Rewelacyjny przejazd przez krzyżówke!
[url]http://www.youtube.com/watch?v=oDCnPjbC3ic[/url]
Fenomenalne rozwiązanie. Pociąg zatrzymuje się przed krzyżówką z drogą,
wychodzi z pociągu kolejarz z chorągiewką ,zatrzymuje samochody i pociąg
wtedy podjeżdza kawałek, kolejarz wsiada i pociąg już spokojnie odjezdza.

Podobnież kiedyś samochody miały obowiązek wysłania przodem posłańca z
choragiewką , aby ostrzegał przechodniów o niebezpieczeństwie. Czyżby stare
czasy wracały? ;}

Nikto

news.dialog.net.pl pisze:
[color=blue]
> Podobnież kiedyś samochody miały obowiązek wysłania przodem posłańca z
> choragiewką , aby ostrzegał przechodniów o niebezpieczeństwie. Czyżby
> stare czasy wracały? ;}[/color]

Jest to rozwiązanie tymczasowe. Aby mieć sukces, samorządowcy uruchomili
pociągi już we wrześniu. Oznaczało to jednak, że ruszyły w sile nędznych
3 par upchniętych w napiętym z powodu remontu mostów na Widawie i Odrze
rozkładzie jazdy pomiędzy kiblami do/z Oleśnicy, Ostrowa i Krotoszyna
oraz towarowymi z węglem i że nie zdążono zamontować sygnalizacji
samoczynnej na przejazdach, wskutek czego pociągi muszą często zwalniać,
a na najruchliwszych skrzyżowaniach nawet się zatrzymywać i wypuszczać
konduktora z lizakiem.
Biorąc to pod uwagę oraz zważywszy prężną konkurencję ze strony busów
fakt sporego zainteresowania pasażerów pociągami nie tylko przez
pierwszy tydzień (kiedy mogła ich zwabić ciekawość), ale i później w
codziennych dojazdach do pracy dobitnie świadczy o tym, jak potrzebne
było to połączenie.
--
A poza tym torowiska tramwajowe powinny zostać wydzielone.

Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl
[url]http://psoras.republika.pl[/url]


--

---------------------------------------------------------------------
"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
[url]http://mail.spaminspector.com[/url]

Użytkownik "Piotr Waszkielewicz" <wynocha@spamerze.com> napisał w wiadomości
news:hc3sb9$6rq$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=blue]
> news.dialog.net.pl pisze:
>[color=green]
>> Podobnież kiedyś samochody miały obowiązek wysłania przodem posłańca z
>> choragiewką , aby ostrzegał przechodniów o niebezpieczeństwie. Czyżby
>> stare czasy wracały? ;}[/color][/color]

[color=blue]
>
> Jest to rozwiązanie tymczasowe.
> Piotr Waszkielewicz[/color]

Mimo niezbyt kameralnych zdjęć jestem pełen podziwu dla inicjatywy i
realizacji. Ubolewałem przed laty kiedy likwidowano połaczenie,mimo że
osobiśvcie nie korzystałem.Ale wiadomo:Rozwój to wymiana
informacji,usług,towarów,ludzi...Więc jeśli chcemy rozwoju wielu zakątków
takich jak Trzebnica musimy stworzyc kanały łącznosci. Drogi,koleje, net,
tv,radio,itd itd..Wtedy i Trzebnica skorzysta i Wrocław i Polska. A
realizacja tej linii...[?] No cóż...Potworne przeoczenia drobiazgów, ale
powoli i konsekwentnie do przodu. Z drobiazgów [jako że to widzę]
kilka...Wylot torów na drogę ze stacji Zakrzów. Długi czas płot był
potwornie obrośnięty bluszczem i nie było widoczności ani od strony drogi na
tory, ani w drugą strone. Mimo, ze już ruszyły pociągi nikt nie pokwapił sie
aby oczyścic ten płot. Dopiero pewna kobieta w Suzuki zdenerwowała sie
słabym wyjazdem, wysiadła z samochodu i osobiście zrywał bluszcz oczyszczjąc
płot.wzdłuż toru kolejowego.Ale ten płot dalej przedstawia żałosny widok.Aż
się prosi o regenerację i oczyszczenie z zieleni. Poprawi sie wtedy
widocznośc, estetyka i bezpieczeństwo...Może i w planach jest to do
realizacji...Inna ciekawostka to jest droga -ul.Wilczkowska. kiedys piekna
brukowana, czysta, sucha. Za rządów PKP
roztrwoniona,zniszczona,okradziona...Ciekawi mnie, że miasto przyjeło drogę
która kiedyś była trzypasmówką pokryta kostką ręcznie [podobnie jak na
ul.Bierutowskiej obrabianą ręcznie przez więźniów] obrabianą wartą
fortunę -teraz kupa błota w tym miejscu, a kostka "wyparowała"... nie ma
winnych,odpowiedzialnych,sprawców...PKP się nic nie ima...PKP za nic nie
odpowiada...
A już żeby nie truć...Wkoło stacji operował cięzki sprzęt. Obserwowałem z
ciekawościa . Do czasów powojennych na Stacji Wrocław Zakrzów stał duży
budynek stacyjny. Znacznie większy od tego szarego na wprost stacji i był
bardziej "kwadratowy"...Kiedy przez Zakrzów [po wojnie] przejeżdzały wojska
radzieckie ktoś z okolic stacji oddał do nich strzał.Odpowiedzieli ogniem
artylerii skierowanej na budynek stacyjny totalnie go niszcząc.Wiele lat
jeszcze stały zgliszcza po świetnym budynku. Wiele lat bawiłem się w
zakamarkach ruin. Potem nadjechał dzwig z duża metalową kula i rozbijał do
końca resztki murów. Teraz w tym miejscu nie ma nic, ale mało kto wie, że
pod stacją były piwnice które w trakcie ostrzału zostały częsciowo
zasypane.Tam było 6 wejśc do piwnic [tak! aż tyle , na całej długości
budynku po 3 z każdej strony]. Po ostrzale tylko 2 wejścia były drożna [były
tam silniki i hydrofor,rury wodne i przewody kanalizacyjne-budynek stacyjny
był połączony kanalizacją wodną , telefonem z budynkiem który jest widoczny
na wprost stacji a który kiedyś był budynkiem stomatologów [prodentyków]
niemieckich], reszta zasypana. Dzieciaki próbowały dokopać sie do wejśc, ale
okazało się to na tyle trudne, ze zrezygnowali. Ciekawi mnie co kryją te
piwnice i ciekawi mnie kiedy jakiś dzwig wpadnie do tych piwnic nieostrożnie
manerując po tej okolicy...

Nikto

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates