|
takie tam... |
|
Witam Szanownych. Mam pytanie czy ktokolwiek z tu zebranych ma jakieś opinie/doświadczenie odnośnie Speed Computer Service mieszczącego się przy Obrońców Stalingradu 12 w Szczecinie? Bo ja niestety mam negatywne. Zaniosłem do nich laptopa z uszkodzonym modułem zasilania. Powiedzieli, że za 400 PLN naprawią. I choć naprawili, bo laptop działa to ponownie w ramach gwarancji po naprawczej trafił bo miał zwarcie. Ponownie minął miesiąc, odebrałem komputer i ponownie niespodzianka - piszczy wysokie napięcie i terkocze jak maszynka do strzyżenia włosów. Kiedy przyszedłem do nich z tym problemem to owszem przyjęli w ramach gwarancji po naprawczej komputer, ale NIC nie zrobili. Łącznie komputer u nich przeleżał prawie 3 miesiące. Na koniec jeszcze mnie zwyzywali, że mam urojenia i jestem głupi. Czy może ktoś z Szanownych też miał jakieś przygody z tym "serwisem"??? I ogólnie jakie macie zdanie na temat serwisów w Szczecinie Pozdrawiam
Użytkownik "JMD" <jarekmd@.WYTNIJTO.wp.pl> napisał w wiadomości news:fnfms0$esp$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > Witam Szanownych. > Mam pytanie czy ktokolwiek z tu zebranych ma jakieś opinie/doświadczenie > odnośnie Speed Computer Service mieszczącego się przy Obrońców > Stalingradu 12 w Szczecinie?[/color]
Ja mam pozytywne, szczegoly w archiwum.
-- Lazi
On 26 Sty, 17:18, JMD <jarekmd@.WYTNIJTO.wp.pl> wrote: [color=blue] > Na > koniec jeszcze mnie zwyzywali, że mam urojenia i jestem głupi. > Czy może ktoś z Szanownych też miał jakieś przygody z tym "serwisem"??? > I ogólnie jakie macie zdanie na temat serwisów w Szczecinie > Pozdrawiam[/color]
niestety nie tylko Ty masz złe doświadczenia z tym serwisem... Ja z nimi doświadczenia nie miałem, ale słyszałem kilka niezbyt pochlebnych opinii na ich temat od znajomych. Lazi jesteś szczęściarzem :)
Użytkownik "JMD" <jarekmd@.WYTNIJTO.wp.pl> napisał w wiadomości news:fnfms0$esp$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > Witam Szanownych. > Mam pytanie czy ktokolwiek z tu zebranych ma jakieś opinie/doświadczenie > odnośnie Speed Computer Service mieszczącego się przy Obrońców > Stalingradu 12 w Szczecinie?[/color]
Żaden serwis cudotwórcą nie jest. Jeżeli komputer jest popularny, to istnieje wiele kanałów dostępu do części zamiennych, łatwiej o schematy, jest większe doświadczenie w naprawach. Wtedy naprawa jest szybka, rutynowa i po problemie choć oczywiście zdarzają się problemy (tzw. wesz natura). Na przykład producent indywidualnie dobiera podzespoły i wymiana uszkodzonego nie odtwarza stanu sprzed awarii jak to było z moim LCD.. Jeżeli komputer jest stary lub u nas egzotyczny, to schodków będzie więcej. Części zamienne trzeba sprowadzać indywidualnie, czasami są tylko regenerowane. Taki laptop przypomina domek z kart - ruszysz jedną, to reszta się wali. Styki pośniedziały, wentylatorek zarósł aż strach ruszać. Pamiętaj też, że serwisant to też człowiek i nie psuje komputera za złość Tobie. Czasami co prawda trafia się adept tego zawodu uczący się na błędach, ale nie podejrzewam, żeby w SCS takiego trzymali. Pozdrawiam SZ
Użytkownik "JMD" napisał w wiadomości[color=blue] > Witam Szanownych. > Mam pytanie czy ktokolwiek z tu zebranych ma jakieś opinie/doświadczenie > odnośnie Speed Computer Service mieszczącego się przy Obrońców > Stalingradu 12 w Szczecinie? > Bo ja niestety mam negatywne.[/color]
Nie Ty jeden. Mialem u nich 2 razy sprzet w naprawie. mianowicie laptopa i palmtopa. i to byly 1 i ostatni raz. [color=blue] >Na koniec jeszcze mnie zwyzywali, że mam urojenia i jestem głupi. > Czy może ktoś z Szanownych też miał jakieś przygody z tym "serwisem"??? > I ogólnie jakie macie zdanie na temat serwisów w Szczecinie[/color]
No jakze, oni preciez najmadrzejsi sa. Zwlaszcza ten lysy co przejmuje sprzet.... Pzdr.
> Witam Szanownych.[color=blue] > Mam pytanie czy ktokolwiek z tu zebranych ma jakieś opinie/doświadczenie > odnośnie Speed Computer Service mieszczącego się przy Obrońców > Stalingradu 12 w Szczecinie? > Bo ja niestety mam negatywne.[/color]
Ja niestety podobne.Ponad miesiac temu zepsul mi sie Dell D 400. Na komputerach sie nie znam, podejrzewalem modul zasilania bo przestal sie wlaczac.Zanioslem do serwisu j/w ktory polecono mi jako najlepszy w Szczecinie, tam przyjeli, obiecali zdiagnozowac w czasie 2 dni roboczych , zadzwonic i podac koszty naprawy.Oczywiscie nic takiego sie nie zdarzylo po paru moich telefonach pofatygowalem sie osobiscie i dalej nic nie bylo wiadomo.W koncu zameldowali mi ze jest zwarcie na plycie glownej i musza odeslac do serwisu zewnetrznego- cena ok 400 zl i termin 3 tygodnie. Kolega zabral do Warszawy i gdzies mu zrobili w 2 dni za 100 zl.
M@rek
--
A ja mam jak najbardziej pozytywne. I jeśli chodzi o laptopy to lepszego nie znam..
JMD <jarekmd@.WYTNIJTO.wp.pl> napisał(a): [color=blue] > Czy może ktoś z Szanownych też miał jakieś przygody z tym "serwisem"???[/color]
Ja miałem ciekawy kontakt z tym serwisem. W zeszłym roku zaniosłem im do naprawy całkiem jeszcze niezły model Toshiby. Padł chipset na płycie głównej. Naprawili całkiem szybko (chyba jakieś trzy tygodnie). Wzięli 700 pln. Komputer działa, ale zniszczenia, które zrobili powalają rozmachem. 1.Połamano w dwóch miejscach obudowę , 2.wyrwano włącznik sieci bezprzewodowej 3.zostały przekręcone główki dwóch śrub mocujących obudowę (tak że więcej nie da się tego tego laptopa otworzyć ),4.nie udało się też już nic połączyć przez bluetooth, byłem początkowo przekonany, że to jakiś problem programowy, jednak od tamtej pory system nie znajduje modułu bluetooth (a niestety przez przekręcone śrubki trudno powiedzieć czy fizycznie jest w środku). Kiedy zwróciłem uwagę na te drobne problemy, zaproponowano mi zniżkę na ewentualne dalsze naprawy.
Ale to był mój błąd, że tam naprawiałem komptuter bo wydaje mi się, że już od wejścia do ich lokalu na Obr.Stalingradu, wnętrza przy którym pewnie sklepy w Kijowie wyglądają luksusowo, powinienem był zachować ostrożność.
--
Użytkownik "Lazi" <lazi1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fng33f$s0l$1@inews.gazeta.pl... [color=blue] > Ja mam pozytywne, szczegoly w archiwum.[/color]
No i musze wyprostowac swoja opinie :-(
Pisze o nich "specjalisci" bo przy przyjmowaniu koputera kiedy chcialem naprowadzic goscia co moze byc nie tak i im powiedziec, ze m.in. wymienialismy dysk i naped CD itd. On sprawial wrazenie jakby chcial mi powiedziec: Dobra, leszczu skoncz i tak bredzisz. Przeciez my sie na tym znamy.
Stalo sie tak, ze spsul sie drugi komputer w firmie (nawet nie probowal bootowac, tylko powitalne HP bylo wyswietlane). O wejsciu do BIOSu tez mozna bylo zapomniec. A poniewaz mialem pozytywne doswiadczenia z SCS zanioslem ponownie. Dodam, ze laptopa wczesniej sami sprawdzilismy w miare mozliwosci na wszystkie sposoby. Panowie "specjalisci" stwierdzili, ze HDD ma badsektory i wymienia dysk. Zdziwilo mnie to, ale skoro sie znaja to ok. Oczywiscie okazalo sie, ze gowno prawda, a nie bedsektory. Usterka dalej wystepowala. Oddalem ponownie. Tym razem powodem usterki byl zle ustawiony zegar systemowy BUHAHAHA! Od razu mi to podpadalo, ale przeciez panowie "specjalisci" wiedza lepiej. Na szczescie poszli na to, ze im zwroce HDD i mi oddadza kase. Choc oczywiscie to nie bylo dla nich oczywiste, ze nie potrzebuje dysku, ktory mi wczesniej wcisneli. Dzisiaj szczesliwie udalo mi sie wyrwac nienaprawionego lapa z tej nory nedzy i rozpaczy.
Efekt? Wydane 60 zl za dwukrotne testy. I komputer nadal niesprawny. Gdyby to byly moje prywatne pieniadze to bym im nie podarowal. Bylo jeszcze sporo innych rzeczy, ale nie bede Was zanudzal. Reasumujac, tak jak Pawelek napisal bylem szczesciarzem :-)
A SCSu nie polecam! I tu wazna uwaga serwis laptopow przeniesli na Boh. Getta Warszawskiego 22 i zdaje sie, ze maja inna nazwe. Widac chca uciec od opinii.
-- Lazi
Nie oficjalnie wiem, że na struga wystartuje serwis, który będzie naprawiał/sprzedawał laptopy.
> Nie oficjalnie wiem, że na struga wystartuje serwis, który będzie[color=blue] > naprawiał/sprzedawał laptopy.[/color]
To moze wiesz tez nieoficjalnie czy beda mieli professjonalny stol do diagnostyki i lutowania laptopow ? No oczywiscie czy beda potrafili sie poslugiwac profesjonalnymi narzedziami. ( Jestem ciemny w tych sprawach ale to wiedza po rozmowach ze specjalistami )
M@rek
--
M@rek pisze:[color=blue] > > To moze wiesz tez nieoficjalnie czy beda mieli professjonalny stol do > diagnostyki i lutowania laptopow ? No oczywiscie czy beda potrafili sie > poslugiwac profesjonalnymi narzedziami. > ( Jestem ciemny w tych sprawach ale to wiedza po rozmowach ze specjalistami ) > > M@rek >[/color]
Po co większości serwisom te stoły, jak zazwyczaj naprawa uszkodzonej płyty głównej przy wykorzystaniu specjalistycznego sprzętu przewyższa cenę nowego laptopa...?
A z tego co ja się orientuję, to żadne narzędzia nie pomogą jak się nie wie co się robi ;) I chyba nie sprzęt się liczy a umiejętności.
Nie wiem dokładnie - młodzi ludzie, dobrze znają się na IBMach, no ale to się jeszcze okaże. Jak będą otwierać to napiszę, chociaż pewnie i sami będą się reklamować na ogłoszeniach - dam im znac ;)
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:fud79e$97o$1@atlantis.news.neostrada.pl... [color=blue] > Po co większości serwisom te stoły, jak zazwyczaj naprawa uszkodzonej > płyty głównej przy wykorzystaniu specjalistycznego sprzętu przewyższa cenę > nowego laptopa...? > > A z tego co ja się orientuję, to żadne narzędzia nie pomogą jak się nie > wie co się robi ;) I chyba nie sprzęt się liczy a umiejętności. > > Nie wiem dokładnie - młodzi ludzie, dobrze znają się na IBMach, no ale to > się jeszcze okaże. Jak będą otwierać to napiszę, chociaż pewnie i sami > będą się reklamować na ogłoszeniach - dam im znac ;)[/color]
najlepsi jakich znam są w firmie PC Center w Koszalinie. Mają dobrze wyposażone sterylne labolatorium i inżynierów w fartuchach a nie serwisanta-operatora lutownicy który w wolnych chwilach jest handlowcem za kasą. Nie są najtańsi, ale zawsze wiedzieli co robią. -- Stoout Nie umawiam sie z dziewczynami żeby ich słuchać. Do słuchania ma iPoda
Stoout pisze:[color=blue] > > najlepsi jakich znam są w firmie PC Center w Koszalinie. > Mają dobrze wyposażone sterylne labolatorium i inżynierów w fartuchach a > nie serwisanta-operatora lutownicy który w wolnych chwilach jest > handlowcem za kasą. > Nie są najtańsi, ale zawsze wiedzieli co robią.[/color]
No co kto lubi - jeden ma kasę i bierze specjalistów, inny musi polegać na innych. A zazwyczaj to tylko i wyłącznie o kasę się rozbija.
Dnia Sat, 19 Apr 2008 23:10:34 +0200, Stoout napisał(a): [color=blue] > najlepsi jakich znam są w firmie PC Center w Koszalinie.[/color]
Bo to jest serwis gwarancyjny kilku producentów mobo w Polsce.
-- Sabat JID:sabat@jabber.autocom.pl | GG:87338 | ICQ:81749963 [url]http://www.xfire.com/profile/samsabat/[/url]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|