|
takie tam... |
|
Witam!
Gratuluję tak wielkiej i bogatej firmie jak ENERGIAPRO wspaniałego sukcesu! W zaledwie bodaj sześć lat od wprowadzenia liczników przedpłatowych we Wrocławiu zainstalowano supernowoczesny wpłatomat. Gratuluję - co prawda tylko na monety, ale co tam, pracownicy koncernu zapewne świetnie liczą. Pamiętam zapowiedzi wprowadzenia płatności kartami i przez internet, były to artykuły sponsorowane w "Słowie" czy czymś podobnym. Jestem pewien, że za kolejne 10 lat uda się je zrealizować.
Jeszcze raz gratuluję sukcesu
Cyprian
-- Robótki Marzeny [url]http://fanturia.googlepages.com/home[/url]
Użytkownik "M&C" <cyprian30CIACH@CIACHCIACHinteria.pl> napisał w wiadomości news:etusbc$jtv$3@atlantis.news.tpi.pl...[color=blue] > > Witam! > > Gratuluję tak wielkiej i bogatej firmie jak ENERGIAPRO wspaniałego > sukcesu! W zaledwie bodaj sześć lat od wprowadzenia liczników > przedpłatowych we Wrocławiu zainstalowano supernowoczesny wpłatomat. > Gratuluję - co prawda tylko na monety, ale co tam, pracownicy koncernu > zapewne świetnie liczą. > Pamiętam zapowiedzi wprowadzenia płatności kartami i przez internet, były > to artykuły sponsorowane w "Słowie" czy czymś podobnym. Jestem pewien, że > za kolejne 10 lat uda się je zrealizować.[/color]
:) Rzeczywiscie, jest to jakies rozwiazanie, aczkolwiek duzym krokiem na przod bylo zorganizowanie osobnego okienka w celu nabycia kilowatogodzin i mozliwosci oplacenia ich poza ogolna kolejka do kas. Czulem sie prawie jak VIP ;) Przynajmniej na ul. Trzebnickiej.
Co do automatu, powinny one byc na kazdym skrzyzowaniu tak samo jak automaty z biletami na parking i biletami MPK ;)
Pozdrawiam!
-- A5tu5
M&C napisał(a): [color=blue] > Gratuluję tak wielkiej i bogatej firmie jak ENERGIAPRO wspaniałego > sukcesu! W zaledwie bodaj sześć lat od wprowadzenia liczników > przedpłatowych we Wrocławiu zainstalowano supernowoczesny wpłatomat. > Gratuluję - co prawda tylko na monety, ale co tam, pracownicy koncernu > zapewne świetnie liczą.[/color]
to i tak pikus w porownaniu z troska o wlasciwa obsluge klientow, ktora wykazuja gazownicy - koles raportowal, ze otrzymal wlasnie komplet rachunkow na caly rok, prognozowanych na podstawie zuzycia gazu w styczniu... [color=blue] > Pamiętam zapowiedzi wprowadzenia płatności kartami i przez internet, > były to artykuły sponsorowane w "Słowie" czy czymś podobnym. Jestem > pewien, że za kolejne 10 lat uda się je zrealizować.[/color]
hmmm no ale co stoi na przeszkodzie by rachunki oplacac przez internet... przelewem?
-- c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC Cigarettes and coffee, man, that's a combination
Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości news:etuua7$k4u$1@news.onet.pl... [color=blue] > hmmm no ale co stoi na przeszkodzie by rachunki oplacac przez > internet... przelewem?[/color]
Nic nie stoi - tak właśnie płacę, na podstawie prognoz rzecz jasna.
-- pzdr, Jędrzej
Mężczyźni oddają duszę, jak kobiety ciało - stopniowo, strefami dobrze bronionymi. (Andre Maurois)
A5tu5 napisał(a):[color=blue] >[color=green] >> Gratuluję tak wielkiej i bogatej firmie jak ENERGIAPRO wspaniałego >> sukcesu! W zaledwie bodaj sześć lat od wprowadzenia liczników >> przedpłatowych we Wrocławiu zainstalowano supernowoczesny wpłatomat.[/color][/color]
[color=blue] > aczkolwiek duzym krokiem na przod > bylo zorganizowanie osobnego okienka w celu nabycia kilowatogodzin i > mozliwosci oplacenia ich poza ogolna kolejka do kas.[/color]
Oj to dawno tam nie byłeś. Wczoraj dwie godziny +- 10 minut.
Marzena -- Robótki Marzeny [url]http://fanturia.googlepages.com/home[/url]
click napisał(a): [color=blue] >[color=green] >> Pamiętam zapowiedzi wprowadzenia płatności kartami i przez internet, >> były to artykuły sponsorowane w "Słowie" czy czymś podobnym. Jestem >> pewien, że za kolejne 10 lat uda się je zrealizować.[/color] > > hmmm no ale co stoi na przeszkodzie by rachunki oplacac przez > internet... przelewem? >[/color] W przypadku liczników przedpłatowych po zapłacie uzyskuje się kod dostępny tylko i wyłącznie w energetyce. Podobne do zassilania konta w komórce.
Marzena -- Robótki Marzeny [url]http://fanturia.googlepages.com/home[/url]
Dnia Thu, 22 Mar 2007 22:49:40 +0100, A5tu5 napisał(a):[color=blue] > Co do automatu, powinny one byc na kazdym skrzyzowaniu tak samo jak automaty > z biletami na parking i biletami MPK ;)[/color] Aż tyle osób używa liczników przedpłatowych? Chyba przesadzasz...
-- Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]
Pooh napisał(a): [color=blue][color=green] >> Co do automatu, powinny one byc na kazdym skrzyzowaniu tak samo jak automaty >> z biletami na parking i biletami MPK ;)[/color] > Aż tyle osób używa liczników przedpłatowych? Chyba przesadzasz... >[/color] Nie widziałeś kolejek w energetyce ;-) Jak jeszcze zakładali takie liczniki (podobno już nie zakładają) to na przedpłatowy czekało się do tygodnia, na zwykły około miesiąca...
Marzena
-- Robótki Marzeny [url]http://fanturia.googlepages.com/home[/url]
> Oj to dawno tam nie byłeś. Wczoraj dwie godziny +- 10 minut.
O jezu, jak musze jechac do EPro na Trzebnicką, to mi sie na torsje zbiera. Kolejny zasmarkany monopolista.
Hej!
"M&C" <cyprian30CIACH@CIACHCIACHinteria.pl> napisał w wiadomości news:etvrhv$q19$2@atlantis.news.tpi.pl... [color=blue] > W przypadku liczników przedpłatowych po zapłacie uzyskuje się kod dostępny tylko i wyłącznie w energetyce. Podobne do zassilania > konta w komórce.[/color]
No to rzeczywiście powinni zrobić: - płatność kartą - płatność SMS.
-- Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >[color=blue] >jak sie nazywaja butki z malymi cholewkami, na 7 liter?[/color] sandały! ;-)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|