Udałem się z zagranicznymi partnerami na kolację do Starej Szafy na Ludną. Restauracja została wybrana losowo (kuchnia polska) poprzez internet. Zamówiliśmy przystawki, główne danie i alkohol. Pierwszy zgrzyt nastąpił po podaniu przystawek. Czekanie na główne danie znudziło się nam po godzinie. Wezwana kelnerka powiedziała, że nie podaje drugiego, bo przed jednym z gości stoi wciąż nie skończony śledź :-). Tłumaczenie przyjęliśmy ze zrozumieniem nakazując naszemu gościowi bezwzględnie zjeść wszystko do końca :-)
Po zakończeniu jedzenia i picia poprosiłem o fakturę deklarując płatność kartą. Pani przyniosła fakturę i skasowała płatność. Zaciekawiony wysokością rachunku poprosiłem o szczegółowy wykaz. Pani oświadczyła, że dołączyła go do "oryginału faktury", który należy do nich. Nalegałem by przyniosła. Po 20 minutach i konsultacjach za barem (było je widać z naszego stolika) Pani przyniosła kwitek bez szczegółowego wykazu zamówionych potraw. Cena na kwitku była o jakieś 50 złotych niższa niż na zapłaconej przeze mnie fakturze. Wyjaśnienie było dziwne: "Doliczamy 10% za serwis". Doliczona suma była większa niż 10%. A w menu zwróciłem uwagę na notatkę, że za serwis doliczają jeśli stolik liczy więcej niż 7 osób. Przyszliśmy w czwórkę.
Podsumowując: -Jedzenie bardzo dobre. -OBSŁUGA OSZUKUJE GOŚCI
Zalecam ostrożność przy korzystaniu z tego lokalu.
-- Paweł wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania
Paweł pisze:[color=blue] > Udałem się z zagranicznymi partnerami na kolację do Starej Szafy na Ludną.[/color] [...][color=blue] > Wyjaśnienie było dziwne: "Doliczamy 10% za serwis". Doliczona suma była > większa niż 10%. A w menu zwróciłem uwagę na notatkę, że za serwis doliczają > jeśli stolik liczy więcej niż 7 osób. Przyszliśmy w czwórkę.[/color]
Następnym razem będziesz wiedział, żeby z kontrahentami spotykać się pod gołym niebem, bo...
..
..
pogoda, w przeciwieństwie do kelnera, nie zawsze dopisuje :]
Dnia 02.02.2009 Paweł <billg@microsoft.com> napisał/a:
[...] [color=blue] > Zalecam ostrożność przy korzystaniu z tego lokalu.[/color]
Może zgłoś to na gastronauci.pl? Tam zagląda chyba trochę więcej osób w poszukiwaniu takich ostrzeżeń...
-- Daniel 'Nathell' Janus, [email]moveat@nathell.korpus.pl[/email], [url]http://korpus.pl/~nathell[/url] Microsoft Windows is to computing as the Ottoman Empire was to late nineteenth century politics: it covers a lot of territory, but no-one takes it seriously anymore. [Robert Uhl, comp.lang.lisp]
ojej! jaki upierdliwy klient się trafił! zamiast dać 200% napiwku to wykłóca się o te marne 50%!!! pewnie, kelnerzy słyszą obce języki to myślą że im tysiak w te czy wewte to rybka! powinieneś wiedzieć, że w takich reastauracjach żadnych gołodupców nie chcą! chcą gości z klasą - czytaj: Z GESTEM!
On 2 Lut, 09:02, Paweł <bi...@microsoft.com> wrote:[color=blue] > Udałem się z zagranicznymi partnerami na kolację do Starej Szafy naLudną. > Restauracja została wybrana losowo (kuchnia polska) poprzez internet. > Zamówiliśmy przystawki, główne danie i alkohol. > Pierwszy zgrzyt nastąpił po podaniu przystawek. Czekanie na główne danie > znudziło się nam po godzinie. Wezwana kelnerka powiedziała, że nie podaje > drugiego, bo przed jednym z gości stoi wciąż nie skończony śledź :-). > Tłumaczenie przyjęliśmy ze zrozumieniem nakazując naszemu gościowi > bezwzględnie zjeść wszystko do końca :-) > > Po zakończeniu jedzenia i picia poprosiłem o fakturę deklarując płatność > kartą. Pani przyniosła fakturę i skasowała płatność. Zaciekawiony wysokością > rachunku poprosiłem o szczegółowy wykaz. Pani oświadczyła, żedołączyła go > do "oryginału faktury", który należy do nich. Nalegałem by przyniosła. > Po 20 minutach i konsultacjach za barem (było je widać z naszego stolika) > Pani przyniosła kwitek bez szczegółowego wykazu zamówionych potraw. Cena na > kwitku była o jakieś 50 złotych niższa niż na zapłaconej przeze mnie > fakturze. > Wyjaśnienie było dziwne: "Doliczamy 10% za serwis". Doliczona suma była > większa niż 10%. A w menu zwróciłem uwagę na notatkę, że zaserwis doliczają > jeśli stolik liczy więcej niż 7 osób. Przyszliśmy w czwórkę.. > > Podsumowując: > -Jedzenie bardzo dobre. > -OBSŁUGA OSZUKUJE GOŚCI > > Zalecam ostrożność przy korzystaniu z tego lokalu. > > -- > Paweł > wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i > googlemail.com > kasuję bez czytania[/color]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|