ďťż
Restauracja Stara Szafa =28ul. Ludna=29 - OSTRZEŻENIE
ďťż
Start
takie tam...
 
Udałem się z zagranicznymi partnerami na kolację do Starej Szafy na Ludną.
Restauracja została wybrana losowo (kuchnia polska) poprzez internet.
Zamówiliśmy przystawki, główne danie i alkohol.
Pierwszy zgrzyt nastąpił po podaniu przystawek. Czekanie na główne danie
znudziło się nam po godzinie. Wezwana kelnerka powiedziała, że nie podaje
drugiego, bo przed jednym z gości stoi wciąż nie skończony śledź :-).
Tłumaczenie przyjęliśmy ze zrozumieniem nakazując naszemu gościowi
bezwzględnie zjeść wszystko do końca :-)

Po zakończeniu jedzenia i picia poprosiłem o fakturę deklarując płatność
kartą. Pani przyniosła fakturę i skasowała płatność. Zaciekawiony wysokością
rachunku poprosiłem o szczegółowy wykaz. Pani oświadczyła, że dołączyła go
do "oryginału faktury", który należy do nich. Nalegałem by przyniosła.
Po 20 minutach i konsultacjach za barem (było je widać z naszego stolika)
Pani przyniosła kwitek bez szczegółowego wykazu zamówionych potraw. Cena na
kwitku była o jakieś 50 złotych niższa niż na zapłaconej przeze mnie
fakturze.
Wyjaśnienie było dziwne: "Doliczamy 10% za serwis". Doliczona suma była
większa niż 10%. A w menu zwróciłem uwagę na notatkę, że za serwis doliczają
jeśli stolik liczy więcej niż 7 osób. Przyszliśmy w czwórkę.

Podsumowując:
-Jedzenie bardzo dobre.
-OBSŁUGA OSZUKUJE GOŚCI

Zalecam ostrożność przy korzystaniu z tego lokalu.

--
Paweł
wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i
googlemail.com
kasuję bez czytania



Paweł pisze:[color=blue]
> Udałem się z zagranicznymi partnerami na kolację do Starej Szafy na Ludną.[/color]
[...][color=blue]
> Wyjaśnienie było dziwne: "Doliczamy 10% za serwis". Doliczona suma była
> większa niż 10%. A w menu zwróciłem uwagę na notatkę, że za serwis doliczają
> jeśli stolik liczy więcej niż 7 osób. Przyszliśmy w czwórkę.[/color]

Następnym razem będziesz wiedział, żeby z kontrahentami spotykać się pod
gołym niebem, bo...

..

..

pogoda, w przeciwieństwie do kelnera, nie zawsze dopisuje :]

Dnia 02.02.2009 Paweł <billg@microsoft.com> napisał/a:

[...]
[color=blue]
> Zalecam ostrożność przy korzystaniu z tego lokalu.[/color]

Może zgłoś to na gastronauci.pl? Tam zagląda chyba trochę więcej osób
w poszukiwaniu takich ostrzeżeń...

--
Daniel 'Nathell' Janus, [email]moveat@nathell.korpus.pl[/email], [url]http://korpus.pl/~nathell[/url]
Microsoft Windows is to computing as the Ottoman Empire was to late
nineteenth century politics: it covers a lot of territory, but
no-one takes it seriously anymore. [Robert Uhl, comp.lang.lisp]

ojej! jaki upierdliwy klient się trafił! zamiast dać 200% napiwku to
wykłóca się o te marne 50%!!! pewnie, kelnerzy słyszą obce języki to
myślą że im tysiak w te czy wewte to rybka!
powinieneś wiedzieć, że w takich reastauracjach żadnych gołodupców nie
chcą!
chcą gości z klasą - czytaj: Z GESTEM!

On 2 Lut, 09:02, Paweł <bi...@microsoft.com> wrote:[color=blue]
> Udałem się z zagranicznymi partnerami na kolację do Starej Szafy naLudną.
> Restauracja została wybrana losowo (kuchnia polska) poprzez internet.
> Zamówiliśmy przystawki, główne danie i alkohol.
> Pierwszy zgrzyt nastąpił po podaniu przystawek. Czekanie na główne danie
> znudziło się nam po godzinie. Wezwana kelnerka powiedziała, że nie podaje
> drugiego, bo przed jednym z gości stoi wciąż nie skończony śledź :-).
> Tłumaczenie przyjęliśmy ze zrozumieniem nakazując naszemu gościowi
> bezwzględnie zjeść wszystko do końca :-)
>
> Po zakończeniu jedzenia i picia poprosiłem o fakturę deklarując płatność
> kartą. Pani przyniosła fakturę i skasowała płatność. Zaciekawiony wysokością
> rachunku poprosiłem o szczegółowy wykaz. Pani oświadczyła, żedołączyła go
> do "oryginału faktury", który należy do nich. Nalegałem by przyniosła.
> Po 20 minutach i konsultacjach za barem (było je widać z naszego stolika)
> Pani przyniosła kwitek bez szczegółowego wykazu zamówionych potraw. Cena na
> kwitku była o jakieś 50 złotych niższa niż na zapłaconej przeze mnie
> fakturze.
> Wyjaśnienie było dziwne: "Doliczamy 10% za serwis". Doliczona suma była
> większa niż 10%. A w menu zwróciłem uwagę na notatkę, że zaserwis doliczają
> jeśli stolik liczy więcej niż 7 osób. Przyszliśmy w czwórkę..
>
> Podsumowując:
> -Jedzenie bardzo dobre.
> -OBSŁUGA OSZUKUJE GOŚCI
>
> Zalecam ostrożność przy korzystaniu z tego lokalu.
>
> --
> Paweł
> wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i
> googlemail.com
> kasuję bez czytania[/color]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates