ďťż
Poznań rozkopany, ale to dobrze wróży...
ďťż
Start
takie tam...
 
....znaczy się, że za dwa trzy lata będziemy poruszać się po mieście dużo
szybciej. Mnie szczególnie cieszy rozpoczęte poszerzanie głogowskiej na
odcinku ostatnia-komorniki i wymiana nawierzchni na katowickiej (poznań -
kórnik) :)

Grys



Użytkownik <grysM@UPAop.pl> napisał w wiadomości
news:ecgvoi$ghm$1@news.onet.pl...[color=blue]
> ...znaczy się, że za dwa trzy lata będziemy poruszać się po mieście dużo
> szybciej.[/color]

tak samo albo i gorzej - samochodów przybedzie dużo więcej niż pasów drogi
no i są jeszcze miejsca, gdzie poszerzyć sie nic nie da

Pozdrawiam

<grysM@UPAop.pl> napisał(a):
[color=blue]
> ....znaczy się, że za dwa trzy lata będziemy poruszać się po mieście dużo
> szybciej. Mnie szczególnie cieszy rozpoczęte poszerzanie głogowskiej na
> odcinku ostatnia-komorniki i wymiana nawierzchni na katowickiej (poznań -
> kórnik) :)[/color]

Raczej za 5-6 lat... o godzinie 13 nie było ani jednego robotnika przy
wiadukcie na Hetmańskiej - pytanie tylko: dlaczego?

Podobnie sytuacja z ul. Polską... i tak możnaby wszystkie przebudowy
wymienić.

[url]http://epoznan.net/inne/foto/foto.php[/url]


Użytkownik <grysM@UPAop.pl> napisał w wiadomości
news:ecgvoi$ghm$1@news.onet.pl...[color=blue]
> ...znaczy się, że za dwa trzy lata będziemy poruszać się po mieście dużo
> szybciej. Mnie szczególnie cieszy rozpoczęte poszerzanie głogowskiej na
> odcinku ostatnia-komorniki i wymiana nawierzchni na katowickiej (poznań -
> kórnik) :)[/color]

Tam akurat to gruntowna przebudowa, włącznie z budową rozjazdów
bezkolizyjnych, dostosowanie do wymogów drogi ekspresowej, a nie li tylko
wymiana nawierzchni.




Użytkownik "gasper" <gasper@polbox.comp> napisał w wiadomości
news:ech0s4$6v2$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Użytkownik <grysM@UPAop.pl> napisał w wiadomości
> news:ecgvoi$ghm$1@news.onet.pl...[color=green]
> > ...znaczy się, że za dwa trzy lata będziemy poruszać się po mieście dużo
> > szybciej.[/color]
>
> tak samo albo i gorzej - samochodów przybedzie dużo więcej niż pasów drogi
> no i są jeszcze miejsca, gdzie poszerzyć sie nic nie da[/color]

Ale kolejne obwodnice powinny wyprowadzić ruch z centrum, chociażby
tranzytowy.

Osobnik posiadający mail'a [email]konioNO-SPAM@konto.pl[/email] napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[color=blue][color=green]
>> ...znaczy się, że za dwa trzy lata będziemy poruszać się po mieście
>> dużo szybciej. Mnie szczególnie cieszy rozpoczęte poszerzanie
>> głogowskiej na odcinku ostatnia-komorniki i wymiana nawierzchni na
>> katowickiej (poznań - kórnik) :)[/color]
>
> Tam akurat to gruntowna przebudowa, włącznie z budową rozjazdów
> bezkolizyjnych, dostosowanie do wymogów drogi ekspresowej, a nie li
> tylko wymiana nawierzchni.
>[/color]
no wlasnie to mnie troche zastanawia. Wyjazd na Wrocław oczywiscie
potrzebny jest ,tylko czy to cos da? Przeciez i tak cały ruch korkuje sie
dalej w Komornikach. Wydano tam ogromne pieniadze, ale zamiast zbudowac
obwodnice, cały ruch puszczono przez Komorniki, jestes zatrzymywany przez 4
sygnalizacje swietlne i kiszka z pynnego przejazdu. Nie sadzicie ze
Komorniki mozna było potraktowac inaczej?

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; [url]www.rowery.rejtravel.pl[/url]
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
nie przekonam się, co mówię?" E.M. Forster


Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:
[color=blue]
>wymiana nawierzchni na[color=green][color=darkred]
> >> katowickiej (poznań - kórnik) :)[/color]
> >
> > Tam akurat to gruntowna przebudowa, włącznie z budową rozjazdów
> > bezkolizyjnych, dostosowanie do wymogów drogi ekspresowej, a nie li
> > tylko wymiana nawierzchni.
> >[/color]
> no wlasnie to mnie troche zastanawia. Wyjazd na Wrocław oczywiscie
> potrzebny jest ,tylko czy to cos da? Przeciez i tak cały ruch korkuje sie
> dalej w Komornikach. Wydano tam ogromne pieniadze, ale zamiast zbudowac
> obwodnice, cały ruch puszczono przez Komorniki, jestes zatrzymywany przez[/color]
4[color=blue]
> sygnalizacje swietlne i kiszka z pynnego przejazdu. Nie sadzicie ze
> Komorniki mozna było potraktowac inaczej?[/color]

Ale o jakim wyjeździe mowa, bo ja mówiłem o wyjeździe na Katowice, a nie
Wrocław?
Ale co do clou masz rację - rozwiązanie ruchu w Komornikach woła o pomstę do
nieba, o niebo lepsze było przed remontem.
Z tego powodu nigdy nie jeżdżę do Wrocka przez Komorniki.
Byłoby to rozwiązanie dobre, gdyby zamiast świateł i skrzyżowań były
przejazdy dla ruchu lokalnego górą/dołem.

> no wlasnie to mnie troche zastanawia. Wyjazd na Wrocław oczywiscie[color=blue]
> potrzebny jest ,tylko czy to cos da? Przeciez i tak cały ruch korkuje sie
> dalej w Komornikach. Wydano tam ogromne pieniadze, ale zamiast zbudowac
> obwodnice, cały ruch puszczono przez Komorniki, jestes zatrzymywany przez 4
> sygnalizacje swietlne i kiszka z pynnego przejazdu. Nie sadzicie ze
> Komorniki mozna było potraktowac inaczej?[/color]

W tej przebudowie nie chodzi tyle o wylot na wroclaw tylko o dobry
dojazd do autostrady z centrum, z tego samego powodu robia katowicka i z
tego samego powodu sa / byly plany poszerzenia dolnej wildy lub drogi
debinskiej

Pozdro
Jacek

> Byłoby to rozwiązanie dobre, gdyby zamiast świateł i skrzyżowań były[color=blue]
> przejazdy dla ruchu lokalnego górą/dołem.[/color]

No tak to bylo by idealnie wszedzie no ale to nie te pieniadze niestety :(

Pozdro
Jacek

> W tej przebudowie nie chodzi tyle o wylot na wroclaw tylko o dobry dojazd[color=blue]
> do autostrady z centrum, z tego samego powodu robia katowicka i z tego
> samego powodu sa / byly plany poszerzenia dolnej wildy lub drogi
> debinskiej[/color]

na głogowskiej robią się korki na wyjeździe (za wiaduktem górczyńskim).
potem samochody stoją na przewężeniu przed ostatnią, potem posuwają się
powoli aż do Auchan. po przebudowie korek przesunie się w całości do
Komornik.

Grys


Użytkownik <grysM@UPAop.pl> napisał w wiadomości
news:ech5uv$6r4$1@news.onet.pl...[color=blue][color=green]
> > W tej przebudowie nie chodzi tyle o wylot na wroclaw tylko o dobry[/color][/color]
dojazd[color=blue][color=green]
> > do autostrady z centrum, z tego samego powodu robia katowicka i z tego
> > samego powodu sa / byly plany poszerzenia dolnej wildy lub drogi
> > debinskiej[/color]
>
> na głogowskiej robią się korki na wyjeździe (za wiaduktem górczyńskim).
> potem samochody stoją na przewężeniu przed ostatnią, potem posuwają się
> powoli aż do Auchan. po przebudowie korek przesunie się w całości do
> Komornik.[/color]

Niekoniecznie, zależy ilu ludzi dojeżdża tamtędy do autostrady, a nie li
tylko wyjeżdża na Wrocław.


Użytkownik "Jaceq" <dzacek83@WYWALTOo2.pl> napisał w wiadomości
news:ech5ct$v6$3@opal.icpnet.pl...[color=blue][color=green]
> > Byłoby to rozwiązanie dobre, gdyby zamiast świateł i skrzyżowań były
> > przejazdy dla ruchu lokalnego górą/dołem.[/color]
>
> No tak to bylo by idealnie wszedzie no ale to nie te pieniadze niestety :([/color]

Wystarczyłoz robić jedną dziurę w ziemi na środku Komornik.
I tak osobne drogi dla ruchu lokalnego porobili.
W większym Swarzędzu też tak jest i nikt nie narzeka.

Osobnik posiadający mail'a [email]grysM@UPAop.pl[/email] napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[color=blue][color=green]
>> W tej przebudowie nie chodzi tyle o wylot na wroclaw tylko o dobry
>> dojazd do autostrady z centrum, z tego samego powodu robia katowicka
>> i z tego samego powodu sa / byly plany poszerzenia dolnej wildy lub
>> drogi debinskiej[/color]
>
> na głogowskiej robią się korki na wyjeździe (za wiaduktem
> górczyńskim). potem samochody stoją na przewężeniu przed ostatnią,
> potem posuwają się powoli aż do Auchan. po przebudowie korek przesunie
> się w całości do Komornik.
>[/color]
to mnie wlasnie zastanaiwa, co tam sie bedzie działo...

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; [url]www.rowery.rejtravel.pl[/url]
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Stanęliśmy na skraju przepaści,
ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"

Osobnik posiadający mail'a [email]dzacek83@WYWALTOo2.pl[/email] napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[color=blue][color=green]
>> Byłoby to rozwiązanie dobre, gdyby zamiast świateł i skrzyżowań były
>> przejazdy dla ruchu lokalnego górą/dołem.[/color]
>
> No tak to bylo by idealnie wszedzie no ale to nie te pieniadze
> niestety :(
>[/color]
wydaje mi sie ze akurat w Komornikach wydano tyle pieniedzy ze mozna to
było zrobc duzo lepiej.

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; [url]www.rowery.rejtravel.pl[/url]
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
Paulo Coelho

Osobnik posiadający mail'a [email]dzacek83@WYWALTOo2.pl[/email] napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[color=blue][color=green]
>> no wlasnie to mnie troche zastanawia. Wyjazd na Wrocław oczywiscie
>> potrzebny jest [...][/color][/color]
[color=blue]
> W tej przebudowie nie chodzi tyle o wylot na wroclaw tylko o dobry
> dojazd do autostrady z centrum, z tego samego powodu robia katowicka i
> z tego samego powodu sa / byly plany poszerzenia dolnej wildy lub
> drogi debinskiej
>[/color]
to rzeczywiscie ma sens.

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; [url]www.rowery.rejtravel.pl[/url]
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
milczysz." Nina Liedtke


Użytkownik "Jaceq" <dzacek83@WYWALTOo2.pl> napisał w wiadomości news:
[color=blue]
> W tej przebudowie nie chodzi tyle o wylot na wroclaw tylko o dobry
> dojazd do autostrady z centrum, z tego samego powodu robia katowicka[/color]

Nieprawda, zwłaszcza że katowicką robią ZA autostradą patrząc od strony
Poznania..

Osobnik posiadający mail'a [email]konioNO-SPAM@konto.pl[/email] napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[color=blue][color=green]
>> na głogowskiej robią się korki na wyjeździe (za wiaduktem górczyńskim).
>> potem samochody stoją na przewężeniu przed ostatnią, potem posuwają się
>> powoli aż do Auchan. po przebudowie korek przesunie się w całości do
>> Komornik.[/color]
>
> Niekoniecznie, zależy ilu ludzi dojeżdża tamtędy do autostrady, a nie li
> tylko wyjeżdża na Wrocław.[/color]

tyle ze korki w Komornikach sa juz teraz, wiec moze byc tylko gorzej.

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; [url]www.rowery.rejtravel.pl[/url]
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu."
Winston Churchill

[color=blue]
> Nieprawda, zwłaszcza że katowicką robią ZA autostradą patrząc od strony
> Poznania..
>[/color]
taaaaaaA???????
ojej to moje informacje sa troszke zle, zatem zwracam honor


Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:
[color=blue][color=green]
> > Niekoniecznie, zależy ilu ludzi dojeżdża tamtędy do autostrady, a nie li
> > tylko wyjeżdża na Wrocław.[/color]
>
> tyle ze korki w Komornikach sa juz teraz, wiec moze byc tylko gorzej.[/color]

Względnie tak samo.


Użytkownik "Jaceq" <dzacek83@WYWALTOo2.pl> napisał w wiadomości
news:ech9pf$7uq$2@opal.icpnet.pl...[color=blue]
>[color=green]
> > Nieprawda, zwłaszcza że katowicką robią ZA autostradą patrząc od strony
> > Poznania..
> >[/color]
> taaaaaaA???????[/color]

Tak, dokładniej na razie dwa odcinki Krzesiny-Koninko i Gądki-Kórnik.
Potem ma być kolejny Koninko-Gądki.
A z zupełnie innej puli, chyba w przyszłym roku, mają być też remontowane
oba wiadukty na Franowie w ciągu Katowickiej.

>> > Nieprawda, zwłaszcza że katowicką robią ZA autostradą patrząc od strony[color=blue][color=green][color=darkred]
>> > Poznania..
>> >[/color]
>> taaaaaaA???????[/color]
>
> Tak, dokładniej na razie dwa odcinki Krzesiny-Koninko i Gądki-Kórnik.
> Potem ma być kolejny Koninko-Gądki.
> A z zupełnie innej puli, chyba w przyszłym roku, mają być też remontowane
> oba wiadukty na Franowie w ciągu Katowickiej.
>[/color]

też coś słyszałem, chyba w wyborczej z poniedziałku pisano

Grys

[color=blue]
> A z zupełnie innej puli, chyba w przyszłym roku, mają być też remontowane
> oba wiadukty na Franowie w ciągu Katowickiej.
>[/color]
oby bo mozna tam zeba pogubic :)

Osobnik posiadający mail'a [email]konioNO-SPAM@konto.pl[/email] napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[color=blue][color=green][color=darkred]
>> > Niekoniecznie, zależy ilu ludzi dojeżdża tamtędy do autostrady, a
>> > nie li tylko wyjeżdża na Wrocław.[/color]
>>
>> tyle ze korki w Komornikach sa juz teraz, wiec moze byc tylko gorzej.[/color]
>
> Względnie tak samo.[/color]

w kazdym razie dla mieszkanców Komornik nie mamy dobrych wiesci - w
najlepszym przypadku ich sytuacja sie nie pogorszy...

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; [url]www.rowery.rejtravel.pl[/url]
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż
najgłośniejszy zew obowiązku." Pablo Picasso

Budzik napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Tam akurat to gruntowna przebudowa, włącznie z budową rozjazdów
>> bezkolizyjnych, dostosowanie do wymogów drogi ekspresowej, a nie li
>> tylko wymiana nawierzchni.[/color]
> no wlasnie to mnie troche zastanawia. Wyjazd na Wrocław oczywiscie
> potrzebny jest ,tylko czy to cos da? Przeciez i tak cały ruch korkuje sie
> dalej w Komornikach. Wydano tam ogromne pieniadze, ale zamiast zbudowac
> obwodnice, cały ruch puszczono przez Komorniki, jestes zatrzymywany przez 4
> sygnalizacje swietlne i kiszka z pynnego przejazdu. Nie sadzicie ze
> Komorniki mozna było potraktowac inaczej?[/color]
Idea jest taka ze w przyszlosci ma byc nowowybudowana obwodnica Komornik
OIDP po wschodniej stronie miasta (czyli patrzac z Poznania po
prawej). I wtedy obecna droga krajowa bedzie tylko centralna ulica
Komornik, a caly ruch pojdzie obok.
Tylko nie wiem kiedy to sie stanie.

watz

Dnia Wed, 23 Aug 2006 07:53:33 +0000 (UTC), [email]dmk@epoznan.net[/email] (Dawid Morzyński aka
DMK) wklepał(-a):
[color=blue]
>Raczej za 5-6 lat... o godzinie 13 nie było ani jednego robotnika przy
>wiadukcie na Hetmańskiej - pytanie tylko: dlaczego?[/color]

O 13 monopol otwierają. ;)

--
Sławomir Szyszło mailto:slaszysz@poczta.onet.pl
FAQ pl.comp.[url]www.nowe-strony[/url] [url]http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/[/url]


Użytkownik "watz" <watz@wp.pl> napisał w
[color=blue]
> Idea jest taka ze w przyszlosci ma byc nowowybudowana obwodnica Komornik
> OIDP po wschodniej stronie miasta (czyli patrzac z Poznania po prawej). I
> wtedy obecna droga krajowa bedzie tylko centralna ulica Komornik, a caly
> ruch pojdzie obok.
> Tylko nie wiem kiedy to sie stanie.[/color]

Jak jedziesz do Kórnika od strony Poznania to zjeżdżając do Kórnika po
prawej widać już budowaną obwodnicę.

Pozdrawiam
..: Cudny :.

Użytkownik "Sławomir Szyszło" <slaszysz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:eci3t8.3cs.1@slaszysz.poczta.onet.pl...[color=blue]
> Dnia Wed, 23 Aug 2006 07:53:33 +0000 (UTC), [email]dmk@epoznan.net[/email] (Dawid[/color]
Morzyński aka[color=blue]
> DMK) wklepał(-a):
>[color=green]
> >Raczej za 5-6 lat... o godzinie 13 nie było ani jednego robotnika przy
> >wiadukcie na Hetmańskiej - pytanie tylko: dlaczego?[/color]
>
> O 13 monopol otwierają. ;)[/color]

Kolega jest "starej daty" ;-)

Teraz monopol otwierają o siódmej rano :-)))

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński
"Niebo człowiek widzi, las może przepatrzeć, ale prawdziwej rzeki nigdy się
nie przejrzy. Do prawdziwej rzeki zagląda się jedynie wędką." Ota Pavel

Maciej Ślużyński napisał(a):
[color=blue]
> Użytkownik "Sławomir Szyszło" <slaszysz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:eci3t8.3cs.1@slaszysz.poczta.onet.pl...[color=green]
> > Dnia Wed, 23 Aug 2006 07:53:33 +0000 (UTC), [email]dmk@epoznan.net[/email] (Dawid[/color]
> Morzyński aka[color=green]
> > DMK) wklepał(-a):
> >[color=darkred]
> > >Raczej za 5-6 lat... o godzinie 13 nie było ani jednego robotnika przy
> > >wiadukcie na Hetmańskiej - pytanie tylko: dlaczego?[/color]
> >
> > O 13 monopol otwierają. ;)[/color][/color]
[color=blue]
> Kolega jest "starej daty" ;-)[/color]
[color=blue]
> Teraz monopol otwierają o siódmej rano :-)))[/color]

Kolega też jest "starej daty" ;)

Teraz monopole są 24h :-))

Maciej Ślużyński napisał(a):[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Raczej za 5-6 lat... o godzinie 13 nie było ani jednego robotnika przy
>>> wiadukcie na Hetmańskiej - pytanie tylko: dlaczego?[/color]
>> O 13 monopol otwierają. ;)[/color]
>
> Kolega jest "starej daty" ;-)
>
> Teraz monopol otwierają o siódmej rano :-)))[/color]

Kolo mnie na rondzie jest otwarte nonstop ;D

--
pzdr
robbi

Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

Dnia Wed, 23 Aug 2006 20:04:39 +0000 (UTC), [email]dmk@epoznan.net[/email] (Dawid Morzyński aka
DMK) wklepał(-a):
[color=blue]
>Kolega też jest "starej daty" ;)
>
>Teraz monopole są 24h :-))[/color]

No i jak tu robotnicy mają pracować, kiedy dookoła reklamy procentów tak kuszą i
dostęp powszechny jest?

--
Sławomir Szyszło mailto:slaszysz@poczta.onet.pl
FAQ pl.comp.[url]www.nowe-strony[/url] [url]http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/[/url]

Użytkownik "Dawid Morzyński aka DMK" <dmk@epoznan.net> napisał w wiadomości
news:eciccn$hev$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue]
> Maciej Ślużyński napisał(a):
>[color=green]
> > Użytkownik "Sławomir Szyszło" <slaszysz@poczta.onet.pl> napisał w[/color][/color]
wiadomości[color=blue][color=green]
> > news:eci3t8.3cs.1@slaszysz.poczta.onet.pl...[color=darkred]
> > > Dnia Wed, 23 Aug 2006 07:53:33 +0000 (UTC), [email]dmk@epoznan.net[/email] (Dawid[/color]
> > Morzyński aka[color=darkred]
> > > DMK) wklepał(-a):
> > >
> > > >Raczej za 5-6 lat... o godzinie 13 nie było ani jednego robotnika[/color][/color][/color]
przy[color=blue][color=green][color=darkred]
> > > >wiadukcie na Hetmańskiej - pytanie tylko: dlaczego?
> > >
> > > O 13 monopol otwierają. ;)[/color][/color]
>[color=green]
> > Kolega jest "starej daty" ;-)[/color]
>[color=green]
> > Teraz monopol otwierają o siódmej rano :-)))[/color]
>
> Kolega też jest "starej daty" ;)
>
> Teraz monopole są 24h :-))[/color]

No to obaj jesteśmy starej daty...

A'propos - byłem lat temu paręnaście w Czechosłowacji na wycieczce.
Zwiedzaliśmy między innymi zakład w Mlada Boleslav (dla niewiedzących - tam
robili swego czasu Skody).

W przerwie śniadaniowej wjechał nahalę prdukcyjną facet z wózkiem z
napojami. Miał herbatę, kawę, soki i... piwo!

A największe nasze zdumienie wzbudził fakt, że nie wszyscy robotnicy brali
piwo :-)))

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński
"Niebo człowiek widzi, las może przepatrzeć, ale prawdziwej rzeki nigdy się
nie przejrzy. Do prawdziwej rzeki zagląda się jedynie wędką." Ota Pavel

Użytkownik "robbi" <robbi@nieto.frompoznan.com> napisał w wiadomości
news:ecifsj$oqo$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Maciej Ślużyński napisał(a):[color=green][color=darkred]
> >>> Raczej za 5-6 lat... o godzinie 13 nie było ani jednego robotnika przy
> >>> wiadukcie na Hetmańskiej - pytanie tylko: dlaczego?
> >> O 13 monopol otwierają. ;)[/color]
> >
> > Kolega jest "starej daty" ;-)
> >
> > Teraz monopol otwierają o siódmej rano :-)))[/color]
>
> Kolo mnie na rondzie jest otwarte nonstop ;D[/color]

Koło mnie też. Ale to stacja benzynowa jest :-)))

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński
"Niebo człowiek widzi, las może przepatrzeć, ale prawdziwej rzeki nigdy się
nie przejrzy. Do prawdziwej rzeki zagląda się jedynie wędką." Ota Pavel

Maciej Ślużyński napisał(a):
[color=blue]
> A największe nasze zdumienie wzbudził fakt, że nie wszyscy robotnicy brali
> piwo :-)))[/color]

Przepraszam, musiałem: co kraj to obyczaj...

Maciej Ślużyński napisał(a):
[color=blue]
> Ale to stacja benzynowa jest :-)))[/color]

To oni to też tankują?


Użytkownik "Cudny" <cudny@BEZSPAMUwp.pl> napisał w wiadomości news:eci023$3hh$1@opal.icpnet.pl...[color=blue]
>
> Użytkownik "watz" <watz@wp.pl> napisał w
>[color=green]
>> Idea jest taka ze w przyszlosci ma byc nowowybudowana obwodnica Komornik OIDP po wschodniej stronie miasta (czyli patrzac z
>> Poznania po prawej). I wtedy obecna droga krajowa bedzie tylko centralna ulica Komornik, a caly ruch pojdzie obok.
>> Tylko nie wiem kiedy to sie stanie.[/color]
>
>
> Jak jedziesz do Kórnika od strony Poznania to zjeżdżając do Kórnika po prawej widać już budowaną obwodnicę.[/color]

To jest obwodnica Kórnika ma Śrem a nie zachodnia obwodnica Poznania. (To są 2 zupełnie różne drogi). ta druga bedzie patrząc od
Kórnika szła za Stęszewem ale jej prespektywa wcale nie jest taka odległa.

A.

Użytkownik "Dawid Morzy&ntilde;ski aka DMK" <dmk@epoznan.net> napisał w
wiadomości news:ecioai$940$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue]
> Maciej Ślużyński napisał(a):
>[color=green]
> > Ale to stacja benzynowa jest :-)))[/color]
>
> To oni to też tankują?[/color]

Tak, ale nie do baku :-)))

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński
"Niebo człowiek widzi, las może przepatrzeć, ale prawdziwej rzeki nigdy się
nie przejrzy. Do prawdziwej rzeki zagląda się jedynie wędką." Ota Pavel

watz napisał(a):[color=blue]
> Nie sadzicie ze Komorniki mozna było potraktowac inaczej?[/color]
[color=blue]
> Idea jest taka ze w przyszlosci ma byc nowowybudowana obwodnica Komornik
> OIDP po wschodniej stronie miasta (czyli patrzac z Poznania po prawej).
> I wtedy obecna droga krajowa bedzie tylko centralna ulica Komornik, a
> caly ruch pojdzie obok.
> Tylko nie wiem kiedy to sie stanie.[/color]

Docelowo Poznań z Wrocławiem będzie łączyć autostrada, na odcinku do
okolic Kórnika wspólna dla Katowic i Wrocławia :0

Dziwne, ale w którymś z planów zagospodarowania woj. wielkopolskiego
przedstawiono właśnie takie rozwiązanie.

--
spp


Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości
news:ecjv1p$pdf$3@news.onet.pl...
watz napisał(a):[color=blue]
> Nie sadzicie ze Komorniki mozna było potraktowac inaczej?[/color]
[color=blue]
> Idea jest taka ze w przyszlosci ma byc nowowybudowana obwodnica Komornik
> OIDP po wschodniej stronie miasta (czyli patrzac z Poznania po prawej).
> I wtedy obecna droga krajowa bedzie tylko centralna ulica Komornik, a
> caly ruch pojdzie obok.
> Tylko nie wiem kiedy to sie stanie.[/color]

[color=blue]
>Docelowo Poznań z Wrocławiem będzie łączyć autostrada, na odcinku do
>okolic Kórnika wspólna dla Katowic i Wrocławia :0[/color]

Pierwsze słyszę.
Nie pomyliłeś autostrady z S5?
Dawno już zrezygnowano z planów autostrady A5, pozostała właśnie
ekspresówka.
Tylko i aż.

Cavallino napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Docelowo Poznań z Wrocławiem będzie łączyć autostrada, na odcinku do
>> okolic Kórnika wspólna dla Katowic i Wrocławia :0[/color]
>
> Pierwsze słyszę.
> Nie pomyliłeś autostrady z S5?
> Dawno już zrezygnowano z planów autostrady A5, pozostała właśnie
> ekspresówka.
> Tylko i aż.
> [/color]

To były rzeczywiście plany z przeszłości :)

Do do aktualnych zamierzeń - niewiele wiem, sądzę jednak iż
prezentowana dzisiaj docelowa sieć autostrad po zbliżeniu sie do
końca jej realizacji (10-15 lat) ulegnie dalszemu powiększeniu
(Niemcy do dzisiaj znajdują sobie nowe potrzeby choć wydawać by się
mogło że już tam trudno coś zmieścić :) ).

Wierzę, że kiedyś Poznań i Wrocław połączy autostrada, nawet śladem
5, ale to i tak będzie omijała Komorniki.

Pozdrawiam

--
spp


[color=blue]
>Docelowo Poznań z Wrocławiem będzie łączyć autostrada,[/color]

Bzdura

Ma byc droga ekspresowa S-5.

Choc faktycznie był pomysł żeby DK-3 przesunąć na wschód tak by była to droga Szczecin-Poznan-Wrocław-Jelenia i wtedy jakoby
miało byc opłacalne zbudowanie A3 a nie S-3 (bo Niemcy planują/budują bezpłatną autostradę wzdłuż Polskiej granicy), ale to
taka efemeryda o której nie warto w tej chwili pisać.
[color=blue]
> na odcinku do okolic Kórnika wspólna dla Katowic i Wrocławia :0[/color]

Nie prawda. Kórnik mam iec obwodnice z jednej strony S-11 na Katowice (dodatkowa jezdnia na wysokości Kórnika, a w przyszłoci
cała DK11 ma byc S-11) a poza tym obwodnica łącząca od pn-zachodu drogi ze Śremu i Mosiny z S-11
[color=blue]
>Dziwne, ale w którymś z planów zagospodarowania woj. wielkopolskiego przedstawiono właśnie takie rozwiązanie.[/color]

No dziwne podaj konkretnie w którym

Częscią wspołną S5 i S11 jest autostrada A2 na odcinku on planowanego węzła Gołuski do planowanego węzła Tulce/Kleszczewo.

--
spp

> To były rzeczywiście plany z przeszłości :)

W drugim poście napisałem że planów A5 nigdy nie było. "Mówiło się" o przesunięciu DK3 ale to był fakt medialno-samorządowa a
instytucje zajmujące sie budową dróg a zwłaszcza autrostrad nigdy się tym nie zjamowały

A.

Arek Margraf napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Dziwne, ale w którymś z planów zagospodarowania woj. wielkopolskiego przedstawiono właśnie takie rozwiązanie.[/color][/color]

Mam nadzieję, że wyjaśniłem to w poprzednim poście :)
(Być może dotyczy to okresu 1 poł. lat 80-tych ub.w.).

Pozdrawiam

--
spp


Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości news:
[color=blue]
>Wierzę, że kiedyś Poznań i Wrocław połączy autostrada, nawet śladem
>5, ale to i tak będzie omijała Komorniki.[/color]

Budowanie autostrady dla 200 km w odległości 150 km od następnej mija się z
celem IMO.

Cavallino napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Wierzę, że kiedyś Poznań i Wrocław połączy autostrada, nawet śladem
>> 5, ale to i tak będzie omijała Komorniki.[/color]
>
> Budowanie autostrady dla 200 km w odległości 150 km od następnej mija się z
> celem IMO.[/color]

Jak nas będzie na stać ... :)

Ale chodzi o połączenie Wrocławia z Gdańskiem, nie tylko z naszym
pięknym miastem :)

--
spp

>[color=blue]
>Ale chodzi o połączenie Wrocławia z Gdańskiem, nie tylko z naszym pięknym miastem :)[/color]

I takie jest planowane - z Gdanska do Piotrkowa Tryb. A-1 a dalej S-8 Kiedys wbyło w planach nawet A-8 (i to było w planach w
przeciwienstwie do A5) ale obecenie zrdukowanoo to do autostradowej obwodnicy Wrocka a reszta bedzie "S". Przestan wiec
wymyslac naciągane argumenty nie mające potwierdzenia w rzeczywistości.

A.


Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości
news:eck1mt$6vp$1@news.onet.pl...
Cavallino napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Wierzę, że kiedyś Poznań i Wrocław połączy autostrada, nawet śladem
>> 5, ale to i tak będzie omijała Komorniki.[/color]
>
> Budowanie autostrady dla 200 km w odległości 150 km od następnej mija się[/color]
z[color=blue]
> celem IMO.[/color]
[color=blue]
>Jak nas będzie na stać ... :)[/color]

Nie grozi.
[color=blue]
>Ale chodzi o połączenie Wrocławia z Gdańskiem, nie tylko z naszym
>pięknym miastem :)[/color]

No o tym mówię, tym banrdziej to nie ma sensu
Praktycznie równolegle poleci A1, nikt nie wybuduje drugiej autostrady,
tylko po to żeby zaoszczędzić pojedynczym ludziom 150 km z Katowic do
Wrocławia.
Też cały czas autostradą.

Arek Margraf napisał(a):[color=blue][color=green]
>> Ale chodzi o połączenie Wrocławia z Gdańskiem, nie tylko z naszym pięknym miastem :)[/color]
>
>
> I takie jest planowane - z Gdanska do Piotrkowa Tryb. A-1 a dalej S-8 Kiedys wbyło w planach nawet A-8 (i to było w planach w
> przeciwienstwie do A5) ale obecenie zrdukowanoo to do autostradowej obwodnicy Wrocka a reszta bedzie "S". Przestan wiec
> wymyslac naciągane argumenty nie mające potwierdzenia w rzeczywistości.[/color]

Drogi Przedpiśco,

O jakich argumentach piszesz?
Przecież ja pisałem o marzeniach, jakim docelowo ma być powstanie
autostrady z Wrocławia do Gdańska i tyle :)
Przecież to nie jest argument!

Nie przyjmuję zaś do wiadomości, iż z faktu że dzisiaj jest to
zaplanowana droga ekspresowa (podobnie jak Szczecin-Lubawka) wynika,
iż _nigdy_ w przyszłości nie będzie inaczej.:)

Polecam lekturę np. książki M. Banaszak 'Dębiec' (z serii Kronik
Miasta Poznania), gdzie zobaczysz jak przez lata zmieniała się
koncepcja rozwiązania węzła Czechosłowacka - Dzierżyńskiego (wtedy)
- Opolska i linii kolejowej na Wrocław czy też linii tramwajowej na
Klin Dębiecki (wtedy)- może łatwiej będzie zauważyć, że ' patna rhei".

:)

Serdecznie pozdrawiam

--
spp


Drogi Przedpiśco,
[color=blue]
>O jakich argumentach piszesz?[/color]

O tym co co chwila wymyslasz. Jeśli coś jest marzeniem to wyraźnie to zaznacza, a nie piszesz o marzeniach tak samo jak o
faktycznie istniejących planach. Osoby które nie mają pojecia jak są planowane rozwiązania komunikacyjne po prostu wprowadzasz w
błąd. A potme mamy setki óżnych protestów że "gdzies tam podobno mają droge budowac". Zaznacz wyraznie co jest planem, co jest
byłym planem (i najlepiej wtedy podaj źródło) a co jest Twoim marzeniem

[color=blue]
>Przecież ja pisałem o marzeniach, jakim docelowo ma być powstanie autostrady z Wrocławia do Gdańska i tyle :)
>Przecież to nie jest argument![/color]

No tak to maiły być bardziej lub mniej realne "plany" a nie "argumenty" masz rację. Często gdy ktos chwyta się słowek nie ma
pomysłu na dalszą MERYTORYCZNĄ dyskusję ale akurat w tym miejscu ne ma to zastosowania.

[color=blue]
>Nie przyjmuję zaś do wiadomości, iż z faktu że dzisiaj jest to zaplanowana droga ekspresowa (podobnie jak Szczecin-Lubawka)
>wynika, iż _nigdy_ w przyszłości nie będzie inaczej.:)[/color]

Oczywiscie tak samo jak możemy pomarzyć o tym że w promieniu 10 km od centrum Poznania będzie autostradowy ring. Tylko napiszmy
wyrażnioe że to są mażenia o których nie mówią żadne dokumenty, żadni spece od dróg, żadne samorządy, a nawet nie jest to "fakt
medialny". Też miewam takie marzenia i co z tego.
[color=blue]
>Polecam lekturę np. książki M. Banaszak 'Dębiec' (z serii Kronik Miasta Poznania), gdzie zobaczysz jak przez lata zmieniała się
>koncepcja rozwiązania węzła Czechosłowacka - Dzierżyńskiego (wtedy) - Opolska i linii kolejowej na Wrocław czy też linii
>tramwajowej na Klin Dębiecki (wtedy)- może łatwiej będzie zauważyć, że ' patna rhei".[/color]

Książkę tą w zasadzie znam na pamięć, podobnie jak inne kroniki MP o Osiedlach/Dzielnicahc, Plan rozwoju niemieckich autostrad
oraz plany rozwoju autostrad po 2WŚ w Polsce i dlatego proszę bys podawał jasno źródła jak o czymś piszesz nawet jeśli to źródło
nazywa się "Twoje marzenia". Wtedy nie bedzie nieścisłości.

[color=blue]
>:)[/color]
[color=blue]
>Serdecznie pozdrawiam[/color]

Wzajemnie

A.

(jesli o mnie chodzi to kończę dyskusję)

Arek Margraf napisał(a):
[color=blue]
> Oczywiscie tak samo jak możemy pomarzyć o tym że w promieniu 10 km od centrum Poznania będzie autostradowy ring. Tylko napiszmy
> wyrażnioe że to są mażenia o których nie mówią żadne dokumenty, żadni spece od dróg, żadne samorządy, a nawet nie jest to "fakt
> medialny". Też miewam takie marzenia i co z tego.[/color]

W zasadzie nie do końca tak (jeżeli rozmawiamy o A-5):

[url]http://tinyurl.com/pg8p9[/url]

to ze Studium kierunkowego zagospodarowania przestrzennego obszaru
wzdłuż granicy polsko-niemieckiej wykonywanego na zlecenie
Ministerstwa Infrastruktury - Realizacja projektu PHARE ref.
PL2002/000-606.21.02

a to opina z:

[url]http://www.urbanista.pl/arch/1106.php[/url]

Po pierwsze, należy w istotny sposób zmodyfikować aktualnie
obowiązujące koncepcje rozwoju sieci infrastruktury transportowej i
komunikacyjnej. Na zasadzie inercji, są one dostosowane do schematów
powstałych w warunkach gospodarki centralnie sterowanej. Koncepcje
te nie odpowiadają aktualnym potrzebom i zarysowującym się
tendencjom rozwojowym związanym z integracją europejską i
globalizacją. Wymagana jest co najmniej zasadnicza korekta lub nowa
wizja i koncepcja rozwoju infrastruktury, dostosowanej przede
wszystkim do potrzeb gospodarki narodowej, a następnie dopiero do
potrzeb innych członków Unii Europejskiej. Istotne jest też
ustalenie kolejności budowy poszczególnych elementów infrastruktury
zgodnie z aktualnymi potrzebami kraju, a nie z interesami różnego
rodzaju grup o charakterze regionalnym, lokalnym, kapitałowym i
sektorowym (np. przedsiębiorstw budujących autostrady).
W interesie gospodarki polskiej, jako całości, inwestycją
infrastrukturalną do realizacji w pierwszej kolejności powinna być
autostrada o układzie trójkąta Warszawa - Poznań - Wrocław -
Warszawa, jako powiązanie trzech najbardziej dynamicznie
rozwijających się obszarów metropolitalnych kraju. Pozwoliłoby tona
uzyskanie efektów synergii w procesie przyciągania zewnętrznego
kapitału oraz dalszego rozwoju i modernizacji tych obszarów.
Pozwoliłoby również na osiągnięcie standardów dostępności
przestrzennej południowo-zachodniej i centralnej Polski względem
trzonowych regionów Unii Europejskiej, porównywalnych z osiągniętymi
standardami w przypadku Czech i Węgier.
Bardzo niekorzystne jest, zapisane w obowiązujących planach,
pozostawianie obszaru metropolitalnego Wrocławia bez połączenia
autostradowego z Warszawą i Poznaniem. Obecnie, w Polsce
południowo-zachodniej ukształtował się obszar relatywnie dobrze
skomunikowany z zachodnią częścią Unii Europejskiej, a jednocześnie
oderwany od centralnej części kraju.
Do korekty koncepcji budowy sieci powiązań transportowych skłaniają
również opracowania ESPON, które wskazują na kluczowe znaczenie
relacji pomiędzy ośrodkami metropolitalnymi Europy (na terenie
Polski wyróżnianych jest 8 tzw. MEGA - Metropolitan European Growth
Areas, tj.: Warszawa, Trójmiasto, Szczecin, Poznań, Łódź, Wrocław,
Kraków i konurbacja górnośląska). Analogicznymi centrami
europejskimi znajdującymi się w bezpośrednim sąsiedztwie Polski i
oddziaływującymi na jej przestrzeń są Berlin, Praga, Wiedeń,
Bratysława, Budapeszt i Wilno. Istniejący i planowany system
nowoczesnej infrastruktury lądowej pomija powiązania pomiędzy
niektórymi z wymienionych MEGA.
Analiza współczesnego układu powiązań handlowych, delimitacja
obszarów koncentracji eksportu oraz prognozy wynikające z realizacji
projektowanych dotychczas koncepcji korytarzy transeuropejskich
pozwalają przewidywać istotne zmiany w strukturze przestrzennej
naszego kraju. Prawdopodobnie nastąpi przesunięcie się obszaru
największej aktywności gospodarczej, czyli tzw. Polskiego Bieguna
Europy Środkowej (obecna Koncepcja, MP 26/2001) w kierunku północnym
i zachodnim. Połączenia autostradowe przyczynią się głównie do
wzmocnienia roli Poznania, Wrocławia i Szczecina jako centrów
wymiany międzynarodowej i uzyskania przez te obszary metropolitalne
wyższej od obecnej rangi w skali całej Unii Europejskiej. W
interesie Polski, jednym z głównych celów polityki regionalnej
państwa powinno być nie tylko wzmacnianie, ale również rozszerzanie
terytorialne zasięgu oddziaływania Bieguna Europy Środkowej.

Problem A5 występuje i występował (od tego zacząłem udział w
dyskusji), propouję więc pozostać przy swoich zdaniach.

Dla mnie też EOT

Z szacunkiem

--
spp

Dnia Thu, 24 Aug 2006 13:26:51 +0200, "Cavallino" <konioNO-SPAM@konto.pl>
wklepał(-a):
[color=blue]
>Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości
>news:eck1mt$6vp$1@news.onet.pl...[color=green]
>>Ale chodzi o połączenie Wrocławia z Gdańskiem, nie tylko z naszym
>>pięknym miastem :)[/color]
>
>No o tym mówię, tym banrdziej to nie ma sensu
>Praktycznie równolegle poleci A1, nikt nie wybuduje drugiej autostrady,
>tylko po to żeby zaoszczędzić pojedynczym ludziom 150 km z Katowic do
>Wrocławia.
>Też cały czas autostradą.[/color]

Czyli A4 ma być alternatywną drogą z Wrocławia do Gdańska? :D

--
Sławomir Szyszło mailto:slaszysz@poczta.onet.pl
FAQ pl.comp.[url]www.nowe-strony[/url] [url]http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/[/url]


Użytkownik "Sławomir Szyszło" <slaszysz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:
[color=blue][color=green]
>>Praktycznie równolegle poleci A1, nikt nie wybuduje drugiej autostrady,
>>tylko po to żeby zaoszczędzić pojedynczym ludziom 150 km z Katowic do
>>Wrocławia.
>>Też cały czas autostradą.[/color]
>
> Czyli A4 ma być alternatywną drogą z Wrocławia do Gdańska? :D[/color]

A1+A4
Jak już ktoś musi jechać WYŁĄCZNIE autostradą to dlaczego nie?
Już dziś jest alternatywą z Poznania na Śląsk.


<grysM@UPAop.pl> wrote in message news:ecgvoi$ghm$1@news.onet.pl...
[color=blue]
> ...znaczy się, że za dwa trzy lata będziemy poruszać się po mieście dużo
> szybciej. Mnie szczególnie cieszy rozpoczęte poszerzanie głogowskiej na
> odcinku ostatnia-komorniki i wymiana nawierzchni na katowickiej (poznań -
> kórnik) :)[/color]

Ale co sie nawkurwiacie to druga sprawa.
Jestem od kwietnia we Wroclawiu i nawet nie pytaj jak klne - cale miasto
rozjebane.
Jakis czas temu liczylem ile spedzam czasu w korkach i wyszlo ze 2-3 doby
miesiecznie....
Teraz troche sie to skrocilo i dziennie spedzam w korkach tylko 1-1,5h nie
liczac normalnego dojazdu.
Co do Glogowskiej to kurwa wreszcie sie cos z tym dzieje, bo mozna bylo
ocipiec.....
Mi w ogole marzy sie autostrada Poznan-Wroclaw, jest cos takiego w ogole w
planach?
--

Bluzgacz
GG:5015
pierdolic sygnature

[color=blue]
> Mi w ogole marzy sie autostrada Poznan-Wroclaw, jest cos takiego w ogole
> w planach?[/color]

To jest nas dwóch 'marzycieli', ale mój oponent sprowadza mnie na ziemię
- ma być tylko droga ekspresowa a w necie znalazłem, że po 2013 r. :(

--
spp


"spp" <spp@op.pl> wrote in message news:ecjv1p$pdf$3@news.onet.pl...
watz napisał(a):

Docelowo Poznań z Wrocławiem będzie łączyć autostrada, na odcinku do
okolic Kórnika wspólna dla Katowic i Wrocławia :0

Dziwne, ale w którymś z planów zagospodarowania woj. wielkopolskiego
przedstawiono właśnie takie rozwiązanie.

A to ciekawe. Nic mi o tym niewiadomo - masz gdzies jakies info na ten
temat?
Jakby taka trasa byla i zrobiliby obwodnice we Wroclawiu to na Slask z
Poznania pojedzie sie max 2,5h - doczekac sie nie moge.
Bede jezdzil taka droga kiedys.
Ale kurwa do wnukow......
--

Bluzgacz
GG:5015
pierdolic sygnature

Dnia Thu, 24 Aug 2006 19:30:52 +0200, "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl>
wklepał(-a):
[color=blue]
>A1+A4
>Jak już ktoś musi jechać WYŁĄCZNIE autostradą to dlaczego nie?[/color]

No pewnie, warto nadłożyć jakieś 300 km. :)

--
Sławomir Szyszło mailto:slaszysz@poczta.onet.pl
FAQ pl.comp.[url]www.nowe-strony[/url] [url]http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/[/url]


"stachu" <sp@hot.pl> wrote in message news:44ede322$1@news.home.net.pl...
[color=blue]
> To jest nas dwóch 'marzycieli', ale mój oponent sprowadza mnie na ziemię -
> ma być tylko droga ekspresowa a w necie znalazłem, że po 2013 r. :([/color]

W tym roku to pewnie juz umre na raka....
--

Bluzgacz
GG:5015
pierdolic sygnature

Bluzgacz napisał(a):
[color=blue]
> Docelowo Poznań z Wrocławiem będzie łączyć autostrada, na odcinku do
> okolic Kórnika wspólna dla Katowic i Wrocławia :0[/color]
[color=blue]
> A to ciekawe. Nic mi o tym niewiadomo - masz gdzies jakies info na ten
> temat?[/color]

Niestety nie mam nic, co potwierdzałoby moją pamięć.
Kojarzę taką koncepcję z latami osiemdziesiątymi (i wcześniejszą budową
dwupasmówki do Kórnika), ale w necie czy posiadanych dokumentach nawet
śladu.
Dzisiaj w planach jest tylko droga szybkiego ruchu, choć myślę, że z
czasem może i ona przekształci się w autostradę. Mimo braków
jakichkolwiek objawów na szybki rozwój gospodarczy pozostaję wiecznym
optymistą. ;)
[color=blue]
> ...zrobiliby obwodnice we Wroclawiu[/color]

To chyba jest pilniejsze - nie wiem czy Wrocław nie ma dzisiaj
najgorszego układu komunikacyjnego spośród wielkich miast w kraju. :(
[color=blue]
> Ale kurwa do wnukow......[/color]

Lepsze to niż ich brak :)

--
spp


Użytkownik "Sławomir Szyszło" <slaszysz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:eckvff.31s.1@slaszysz.poczta.onet.pl...[color=blue]
> Dnia Thu, 24 Aug 2006 19:30:52 +0200, "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl>
> wklepał(-a):
>[color=green]
>>A1+A4
>>Jak już ktoś musi jechać WYŁĄCZNIE autostradą to dlaczego nie?[/color]
>
> No pewnie, warto nadłożyć jakieś 300 km. :)[/color]

A nie 1000?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates