ďťż
Nowe Buspasa ojojoj
ďťż
Start
takie tam...
 
Buspas na Łazienkowskiej jest za krótki - stwierdzili społecznicy,
zajmujący się drogami. Komisja wnioskuje więc do ratusza o wydłużenie go
do Ronda Zesłańców Syberyjskich i ul do Płowieckiej (poprzez dobudowę
fragmentów trzeciego pasa ruchu w ciągu ulicy Ostrobramskiej).

Organizacje podpowiadają też miastu dziewięć nowych lokalizacji pasów
dla autobusów. Gdzie miałyby się znaleźć?

1. Grójecka - Al. Jerozolimskie – Most Poniatowskiego, na odcinku od ul.
Kopińskiej (docelowo ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. do Ronda Waszyngtona,
2. Świętokrzyska – Prosta, na odcinku od ul. Kopernika do Ronda ONZ w
formie buspasa, na odcinku od Ronda ONZ do Ronda Daszyńskiego w formie
pasa autobusowo–tramwajowego,
3. Trasa Toruńska – Most Grota-Roweckiego – Trasa Armii Krajowej, na
odcinku od ul. Modlińskiej do ul. Marymonckiej,
4. Towarowa, na odcinku od Ronda Daszyńskiego do Pl. Zawiszy,
5. Targowa, na odcinku od al. Zielenieckiej do al. Solidarności,
6. Al. Solidarności - Radzymińska, na odcinku od Targowej do Łodygowej,
Puławskiej na, odcinku od Al. Wilanowskiej do ul. Energetycznej w
Piasecznie (w porozumienu z GDDKiA Oddział w Warszawie, docelowo do ul.
Okulickiego),
7. Grochowska – Płowiecka, na odcinku od Ronda Wiatraczna do ul. Trakt
Lubelski,
8. al. Solidarności, na odcinku od ul. Okopowej do Pl. Bankowego,
9. Waryńskiego – Marszałkowska, na odcinku od ul. Puławskiej do ul.
Królewskiej.

Nowa ulica = nowy buspas



> Organizacje podpowiadają też miastu dziewięć nowych lokalizacji pasów

ja chciałaby m żeby w warszawie było tyle CO NAJMNIEJ buspoasów co w
Berlinie

Janina

On Fri, 06 Nov 2009 15:13:36 +0100, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>
wrote:
[color=blue]
>Nowa ulica = nowy buspas[/color]

Czyli po raz kolejny zestaw kretynizmów mających maksymalnie utrudnić
życie mieszkańcom a nie mających na celu poprawę. Nie ma żadnej nowej
obwodnicy ani tras między dzielnicami a na tych kilku które trzeba
wykorzystywać z braku tychże wprowadza się upierdliwe utrudnienia. Bo
te propozycje to nei ułatwienia dla KM tylko utrudnienia dla
wszelkiego pozostałego ruchu.

Zdrówko

jerzu wrote:
[color=blue][color=green]
>>ja chciałaby m żeby w warszawie było tyle CO NAJMNIEJ buspoasów co w
>>Berlinie[/color]
>
> Trolu, a wiesz jaka w Berlinie jest sieć metra?
>[/color]
Wniosek prosty: u nas buspasów powinno być nawet więcej.



Dnia Fri, 06 Nov 2009 16:02:28 +0100, jerzu napisał(a):
[color=blue]
> Trolu, a wiesz jaka w Berlinie jest sieć metra?[/color]

Ale wiesz, że to argument *za* rozszerzeniem sieci buspasów?

--
F♯A♯∼

> 7. Grochowska - Płowiecka, na odcinku od Ronda Wiatraczna do ul. Trakt[color=blue]
> Lubelski,[/color]

Bardzo często tędy jeżdżę. Niemożliwe i niepotrzebne - dużo wyjazdów z
posesji, bocznych uliczek. Ruzh z reguły jest dość płynny, a wąskim gardłem
jest właśnie przebudowywane skrzyżowanie. Do tego tramwaj. Już lepiej
przedłużyć tramwaj do skrzyżowania.[color=blue]
> 8. al. Solidarności, na odcinku od ul. Okopowej do Pl. Bankowego[/color]
W formie pasa T+B, oczywiście?[color=blue]
> 9. Waryńskiego - Marszałkowska, na odcinku od ul. Puławskiej do ul.
> Królewskiej.[/color]

Tak samo, tramwaj i autobus?

Jan Strybyszewski wrote:
[color=blue]
> 1. Grójecka - Al. Jerozolimskie -- Most Poniatowskiego, na odcinku od ul.
> Kopińskiej (docelowo ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. do Ronda Waszyngtona,[/color]

Nopaczpan. Tam już fragmentami jest, a fragmentami był buspas (przy pl.
Narutowicza) i zlikwidowano. Ciekawe, dlaczego.
No i już widzę ten buspas przy Marriotcie
[color=blue]
> 2. Świętokrzyska -- Prosta, na odcinku od ul. Kopernika do Ronda ONZ w
> formie buspasa, na odcinku od Ronda ONZ do Ronda Daszyńskiego w formie
> pasa autobusowo--tramwajowego,[/color]

Pas? Jaki pas? Już widzę tę budowę
[color=blue]
> 3. Trasa Toruńska -- Most Grota-Roweckiego -- Trasa Armii Krajowej, na
> odcinku od ul. Modlińskiej do ul. Marymonckiej,
> 4. Towarowa, na odcinku od Ronda Daszyńskiego do Pl. Zawiszy,[/color]

Taaaaakkk... Teraz jeżdzi 1 autobus co 10 minut. Szczególnie niezbędny
buspas
[color=blue]
> 5. Targowa, na odcinku od al. Zielenieckiej do al. Solidarności,
> 6. Al. Solidarności - Radzymińska, na odcinku od Targowej do Łodygowej,
> Puławskiej na, odcinku od Al. Wilanowskiej do ul. Energetycznej w
> Piasecznie (w porozumienu z GDDKiA Oddział w Warszawie, docelowo do ul.
> Okulickiego),
> 7. Grochowska -- Płowiecka, na odcinku od Ronda Wiatraczna do ul. Trakt
> Lubelski,[/color]

W połączeniu z węzłem Marsa... Tu już psychiatra konieczny
[color=blue]
> 8. al. Solidarności, na odcinku od ul. Okopowej do Pl. Bankowego,
> 9. Waryńskiego -- Marszałkowska, na odcinku od ul. Puławskiej do ul.
> Królewskiej.[/color]

To tam tramwaje już nie jeżdżą?

M.

Dnia Fri, 06 Nov 2009 19:09:31 +0100, jerzu napisał(a):
[color=blue]
> Nie, nie jest.[/color]

Którą nóżką tupniesz?

--
F♯A♯∼

Dnia Fri, 06 Nov 2009 15:13:36 +0100 na fali pl.regionalne.warszawa
stacja Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> nadala:
[color=blue]
> 3. Trasa Toruńska – Most Grota-Roweckiego – Trasa Armii Krajowej, na
> odcinku od ul. Modlińskiej do ul. Marymonckiej,[/color]

W sumie to akurat tu już jest niepotrzebny... Bardziej by się przydał
na części Ostródzka - Modlińska, tu autobusy stoją w korkach. Choć
generalnie źle nie jest, na ogół się sprawnie jedzie.

--
Tomasz Szczesniak

[email]tszczesn@stareradia.pl[/email]
FIDO: 2:480/127.134 HYDEPARK moderator
[url]http://www.stareradia.pl[/url] - wszystko o przedwojennej radiotechnice

On 6 Lis, 15:13, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
(...)[color=blue]
> Organizacje podpowiadają też miastu dziewięć nowych lokalizacji pasów
> dla autobusów. Gdzie miałyby się znaleźć?
>[/color]
(...)

Ja uważam, że tam, gdzie są tramwaje powinny po torowisku jeździć
autobusy (np Al. Jerozolimskie). Zabieranie kolejnego pasa nic nie da,
bo stanie kompletnie całe miasto i fakt, że autobus przez 5 min
przejedzie przez miasto nic mu nie da.
Dodatkowo na dużych ulicach z brakiem bezkolizyjnych skrzyżowań pas
wydzielony jest trudny do zorganizowania. Przed i za skrzyżowaniem
musi być przecież możliwość zjazdu na niego i włączenia siędo ruchu.

Co do poruszanego tematu sieci metra w Warszawie, to uzupełnieniem są
tramwaje, które nie powinny być dublowane w miejscach dużego natężenia
ruchu przez autobusy (te powinny jeździć głównie tam, gdzie szyn nie
ma lub w obrębie osiedla, a nie przez całe miasto snują się takie
bezsensu).

Pozdrawiam,
Przyjezdny

On 6 Lis, 15:13, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:[color=blue]
> Buspas na Łazienkowskiej jest za krótki - stwierdzili społecznicy,
> zajmujący się drogami. Komisja wnioskuje więc do ratusza o wydłużenie go
> do Ronda Zesłańców Syberyjskich i ul do Płowieckiej (poprzez dobudowę
> fragmentów trzeciego pasa ruchu w ciągu ulicy Ostrobramskiej).
>
> Organizacje podpowiadają też miastu dziewięć nowych lokalizacji pasów
> dla autobusów. Gdzie miałyby się znaleźć?
>[/color]
[color=blue]
> 4. Towarowa, na odcinku od Ronda Daszyńskiego do Pl. Zawiszy,[/color]

CZyli pieprzyc społeczników bo punkt 4. to juz naprawde jakis
społecznik wymyslił!!!!!!!!!

159 i 501 sa co 15-20 min
M[color=blue]
>[/color]

misha wrote:
[color=blue][color=green]
>> 4. Towarowa, na odcinku od Ronda Daszyńskiego do Pl. Zawiszy,[/color]
>
> CZyli pieprzyc społeczników bo punkt 4. to juz naprawde jakis
> społecznik wymyslił!!!!!!!!!
>
> 159 i 501 sa co 15-20 min[/color]

Tak jest jeszcze 150.

Maksymalnie łączna liczba to 14 kursów na godzinę, a faktycznie 11.
Ciekawe, co tam puszczą, żeby buspas zapełnić :-P

4"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisał:
[color=blue]
> Ciekawe, co tam puszczą, żeby buspas zapełnić :-P[/color]

Masę Krytyczną?

JoteR

Dnia Sat, 07 Nov 2009 21:04:08 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):
[color=blue]
> Ciekawe, co tam puszczą, żeby buspas zapełnić :-P[/color]

Wszystkie autobusy z Prostej, jak ją pod metro rozkopią.

--
F♯A♯∼

> 3. Trasa Toruńska – Most Grota-Roweckiego – Trasa Armii Krajowej, na[color=blue]
> odcinku od ul. Modlińskiej do ul. Marymonckiej,[/color]

Ale będzie czad, jak te wszystkie autobusy spotkają się... No może nie
przy Marymonckiej, ale przy Powązkach już bez wątpienia.

Pozdrawiam,
MAG

Jan Strybyszewski wrote:[color=blue]
> Buspas na Łazienkowskiej jest za krótki - stwierdzili społecznicy,
> zajmujący się drogami.[/color]

Społecznicy??? A co to za czort?
yamma

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates