ďťż
Niedawno wyremontowana Borowska...
ďťż
Start
takie tam...
 
Jadąc wczoraj koło 22 ul. Borowską naprzeciwko dawnego technikum
samochodowego zauważyłem że na środku jezdni zaczyna już wykruszać się
asfalt :/

Czyli mamy kolejną fuszerę odwaloną przez drogowców.
Postaram się dziś zrobić fotki.

Już teraz można sobie pomyśleć co będzie się działo z tą ulicą na wiosnę. Po
prostu szkoda słów :/



[color=blue]
> Już teraz można sobie pomyśleć co będzie się działo z tą ulicą na
> wiosnę. Po prostu szkoda słów :/[/color]

a ja Ci powiem ze nie przygladalem sie nigdy tej kostce na Grunwaldzie ale
ostatnio jechalem rowerem i po prostu pojechalem tam srodkiem gdize nie wolno
:P I sie zalamalem, ta kostka wyglada tam jakby 100lat temu ktos to zrobil a z
boku ulicy rosly olbrzymie drzewa ktore rozsadzaja korzeniami nawierzchnie
przez te 100lat. Po prostu koszmar i tamtedy jezdza i tlucza nowe BUSy. I chca
to zalac betonem. Nie da sie ulozyc kostki miedzy torami bez zapadania sie? Nie
sadze, jakies kleje zywiczne wlac miedzy to i bedzie jak skala.

Papkin napisal(a):
[color=blue]
> przez te 100lat. Po prostu koszmar i tamtedy jezdza i tlucza nowe BUSy. I chca
> to zalac betonem. Nie da sie ulozyc kostki miedzy torami bez zapadania sie? Nie
> sadze, jakies kleje zywiczne wlac miedzy to i bedzie jak skala.[/color]

da się, ale nie na piasku tak jak to zrobiono. Przy ołówku i kredce są
płyty betonowe (afair) i to dobre rozwiązanie, więc nie ma co narzekać
na betonowy pomysł.

--
pozdrawiam, Zbylut
* Usenet news. Learn what you know, share what you don't *


Użytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisał w wiadomości
news:slrnh7g9b8.dtd.Zbylut@NoWhere.zzz...[color=blue]
> da się, ale nie na piasku tak jak to zrobiono. Przy ołówku i kredce są
> płyty betonowe (afair) i to dobre rozwiązanie, więc nie ma co narzekać
> na betonowy pomysł.[/color]

a jak wygląda obecnie ul. Chrobrego - dawno tam nie byłem, a był to pierwszy
remont dla mnie zrobiony ówczas rewelacyjnie. Parę lat ogladałem potem
torowisko i trzymało się bardzo zdrowo...

--
serdeczności! zbisa



Użytkownik "zbisa" <zbisaSPAM_FUJ@zr.ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:h59b5d$24q$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...[color=blue]
> a jak wygląda obecnie ul. Chrobrego - dawno tam nie byłem, a był to
> pierwszy remont dla mnie zrobiony ówczas rewelacyjnie. Parę lat ogladałem
> potem torowisko i trzymało się bardzo zdrowo...[/color]

Podwale przy pl. 1 Maja to chyba lepszy przykład - Traugutta też. Na
Chrobrego jest bardzo mały ruch, nie jeżdżą tędy za dnia autobusy, nie ma
zwrotnic, tiry nie stają w korku.
--
Piotr Herba
[url]http://www.youtube.com/user/neoezn[/url] - Tramwajem po Wrocławiu
[url]http://www.gorny-slask.eu[/url] | [url]http://slask.org.pl[/url] | Wratislaviae Amici

Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości
news:4a782117$1@news.home.net.pl...[color=blue]
> to zalac betonem. Nie da sie ulozyc kostki miedzy torami bez zapadania
> sie? Nie sadze, jakies kleje zywiczne wlac miedzy to i bedzie jak skala.[/color]

Da się tylko nasi tego nie potrafią zrobić. Kostka musi być tak do siebie
dopasowana, żebyś palca w szpary nie włożył. A u nas zobacz jak robią jak
remontują drogę z bruku. Wyciągają kostkę, kładą ją na stos a później jak z
powrotem ją ułożą to jeszcze sterta zostaje. Cuda panie! Wyciągli, wciągli z
powrotem i jeszcze zostało!
--
Piotr Herba
[url]http://www.youtube.com/user/neoezn[/url] - Tramwajem po Wrocławiu
[url]http://www.gorny-slask.eu[/url] | [url]http://slask.org.pl[/url] | Wratislaviae Amici

On 4 Sie, 15:28, "Neo[EZN]" <adessaxKASUJT...@wp.pl> wrote:[color=blue]
>
> Podwale przy pl. 1 Maja to chyba lepszy przykład - Traugutta też. Na
> Chrobrego jest bardzo mały ruch, nie jeżdżą tędy za dnia autobusy, nie ma
> zwrotnic, tiry nie stają w korku.[/color]

Autobusy jeżdżą, 144.


Użytkownik "Neo[EZN]" <adessaxKASUJTOTO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:h59d2g$teb$1@news.dialog.net.pl...[color=blue]
> Podwale przy pl. 1 Maja to chyba lepszy przykład - Traugutta też. Na
> Chrobrego jest bardzo mały ruch, nie jeżdżą tędy za dnia autobusy, nie ma
> zwrotnic, tiry nie stają w korku.[/color]

nie wiem jak gdzie indziej, ale na Chrobrego maiłem okazję porównac hałas
przed remontem i po remoncie - rewelacyjnie cicho było po zbudowaniu nowego
torowiska, a tramwaje wówczas stareńkie jeździły...

--
serdeczności! zbisa


Użytkownik "Neo[EZN]" <adessaxKASUJTOTO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:h59d7a$thu$1@news.dialog.net.pl...[color=blue]
> Da się tylko nasi tego nie potrafią zrobić. Kostka musi być tak do siebie
> dopasowana, żebyś palca w szpary nie włożył. A u nas zobacz jak robią jak
> remontują drogę z bruku. Wyciągają kostkę, kładą ją na stos a później jak
> z powrotem ją ułożą to jeszcze sterta zostaje. Cuda panie! Wyciągli,
> wciągli z powrotem i jeszcze zostało![/color]

a to nowe co układają to nawet trudno byłoby kostką nazwać, wystarczy na
Grunwaldzie pooglądać.
Kurna - za Niemca to chyba ówczesne kostki szlifowali... każdą z osobna...
:-(

--
serdeczności! zbisa

Użytkownik "Daniel I. Michalak" <dim@aol.pl> napisał w wiadomości
news:5cf14c95-cbe4-4f97-866b-6d0eb78fd6df@g31g2000yqc.googlegroups.com...
[color=blue][color=green]
>> Podwale przy pl. 1 Maja to chyba lepszy przykład - Traugutta też. Na
>> Chrobrego jest bardzo mały ruch, nie jeżdżą tędy za dnia autobusy, nie ma
>> zwrotnic, tiry nie stają w korku.[/color][/color]
[color=blue]
> Autobusy jeżdżą, 144.[/color]

To teraz przez Chrobrego jeździ? Kiedyś jeździł przez pl. św. Macieja -
Trzebnicką. No ale jeśli jeździ to pewnie od niedawna.

--
Piotr Herba
[url]http://www.youtube.com/user/neoezn[/url] - Tramwajem po Wrocławiu
[url]http://www.gorny-slask.eu[/url] | [url]http://slask.org.pl[/url] | Wratislaviae Amici

Neo[EZN] pisze:[color=blue]
> Użytkownik "Daniel I. Michalak" <dim@aol.pl> napisał w wiadomości
> news:5cf14c95-cbe4-4f97-866b-6d0eb78fd6df@g31g2000yqc.googlegroups.com...
>[color=green][color=darkred]
>>> Podwale przy pl. 1 Maja to chyba lepszy przykład - Traugutta też. Na
>>> Chrobrego jest bardzo mały ruch, nie jeżdżą tędy za dnia autobusy,
>>> nie ma
>>> zwrotnic, tiry nie stają w korku.[/color][/color]
>[color=green]
>> Autobusy jeżdżą, 144.[/color]
>
> To teraz przez Chrobrego jeździ? Kiedyś jeździł przez pl. św. Macieja -
> Trzebnicką. No ale jeśli jeździ to pewnie od niedawna.
>[/color]

odkad wyremontowano pl Powst. Wlkp.
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

[color=blue]
> a to nowe co układają to nawet trudno byłoby kostką nazwać, wystarczy
> na Grunwaldzie pooglądać.
> Kurna - za Niemca to chyba ówczesne kostki szlifowali... każdą z
> osobna... :-([/color]

na P. Śl sa odcinki nie tkniete przez "Polaczkow" i nawet dzis sie nimi w miare
milo jedzie. Jedynie drzewa moga kostke wypchnac w gore. Wlasnie sa rowno
ulozone i ladnie dopasowane. Tyle lat, taki ruch a nadal dobrze.

A Polacy co robia jak musza rozkuc? Wlasnie to co napisales, mlotem wysadza
kostki a po robocie na odpierdol sie (wybaczcie) wloza kilka i czesc. Debile
mogliby (tzn nadzorca roboli) nawet markerem jakims ponumerowac kosteczki. Ale
po co, jak cos bedize nie rowno sie asfaltem zaleje i bedzie git krowa w łaty.
Dziwi mnie ze ZDIUM na to pozwala, w wielu miejscach, dobra i wieczna kostka,
zostala po chamsku "odrestaurowana". Nie dosc ze to widac to jeszcze czuc.

Po prostu nie umiemy utrzymac ladu :-(

Zreszta nie tylko drogi, kamienice piekne, z sufitami po 3.5m. Dewastacja,
czesto prostaki zamieszkujace mieszkania komunalne, dzicz i HOOLIGANS. Raz
zabralem kobiete do swojej rodziny ktora mieszka w takiej kamienicy to jej
szczeka opadla ze takie wielkie drzwi sa miedzy pokojami (od urodzenia
mieszkala na 60m w wielkiej plycie). Nigdy juz nie beda budowac tak pieknych
kamienic z takimi ciekawymi zdobieniami :( A szkoda. Mieszkanie w kamienicy na
Podwalu (ostatnia za ambasada niemiecka) cos 110m2 ponoc poszlo za 1.2mln
zlotch. Szok. Ale jak pieknie odrestaurowana? Szczeka opada. Jedyny minus z nie
ma podziemnych garazy (choc tam z parkowaniem wiekszych problmow nie ma) :-).

Teraz zamawiasz w chinach 3 kontenery szklanych plytek z uchwytami,
przyczepiasz na betonowy szkielet i wychodzi super duper nowoczesny budynek ala
Globis (ten syf dostal nawet nagrode afair od miasta w kategori projekt).
Wymiotuje jak patrze na ten Globis. Albo cos rownie super jak Legnicka Park,
tutaj komus sie chcialo w autocadzie obrocic kilka plaszyzn o 20 stopni. Inne
budynki sie chyba robi jakims "Wizardem" w CAD.

Z nowych budynkow ladny jest jedynie budynek TETA/Spolem
Hallera/Wisniowa/Powstancow. Jakos sie komponuje w to miejsce. Ale pewnie te
cegly to tez plastik ;)

Zobaczcie na wieze cisnien na Wisniowej, kto jej nie zna? Jaka to ogromna
budowla, jak pieknie wyglada nawet dzis. Ile wysilku wymagalo zbudowanie tych
lukow. Bez komputera to zaprojektowali. Jesli by nie wymyslono hydroforow to
dzis by lali to z betonu a na szczycie umiescili gruszke paskudna. Brrrr.

Użytkownik "zbisa" <zbisaSPAM_FUJ@zr.ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:h59f05$dva$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...[color=blue]
> a to nowe co układają to nawet trudno byłoby kostką nazwać, wystarczy na
> Grunwaldzie pooglądać.
> Kurna - za Niemca to chyba ówczesne kostki szlifowali... każdą z osobna...
> :-([/color]

Oni robili kilka rzeczy których nasi nie potrafią zrobić.

1. Sortowali kostki według szerokości - to widać doskonale na każdej
poniemieckiej ulicy - rzędy kosteczek mają taką samą szerokość ale same
rzędy między sobą różnią się szerokością.
2. Sortowali kostki według długości - tak żeby w poszczególnych rzędach
kostki ułożyły się na przemian z tymi w sąsiednich rzędach.
3. Podbudowa pod bruk miała łukowaty kształt - woda dzięki temu spływała
elegancko do kanalizacji a sama kostka tworzyła coś w rodzaju sklepienia
opartego na krawężnikach.
4. Na koniec szlifowanko.

A teraz przepis na kostkę typu Wrocław:

Najpierw kostkę trzeba wydobyć z likwidowanej nawierzchni brukowej - do tego
najlepiej nadaje się młot pneumatyczny oraz kopara z widłami, która od spodu
podważa nawierzchnię z bruku. Tak wydobytą kostkę obłupujemy młotami z
resztek przedwojennego betonu, nadając każdej z nich oryginalny,
niepowtarzalny kształt.

Przygotowana w ten sposób kostka wędruje na stosie - stos wyładowujemy w
pobliżu miejsca w którym mamy zamiar ją ułożyć. Bierzemy dowolny koci łeb i
kładziemy go na warstwie betonu - oczywiście spodem do góry. W ten sposób
otrzymujemy piękny, złocisty kolor bo spód kostki zakonserwowany był w
poniemieckim piasku. Kostkę układamy na tyle szeroko od sąsiedniej, żeby
układając kolejny rząd można było w razie czego przesunąć ją obok a każdy
rząd na tyle daleko od siebie, żeby kostki o różnych szerokościach mogły się
zmieścić. Stukamy dwa razy młotkiem a całość zasypujemy piachem i czekamy aż
panie w szpilkach wdeptają go w szpary.

No i mamy piękną świeżą nawierzchnię, na której można sobie nogi połamać
albo zęby wybić, jadąc po niej na rowerze. Brukowy recycling we wrocławskim
wydaniu.

Acha, najważniejsze jest to, że jak pan Staszek przywiezie kostkę z 50m kw.
poniemieckiej nawierzchni to musi wystarczyć na 70.
--
Piotr Herba
[url]http://www.youtube.com/user/neoezn[/url] - Tramwajem po Wrocławiu
[url]http://www.gorny-slask.eu[/url] | [url]http://slask.org.pl[/url] | Wratislaviae Amici

Papkin pisze:

[color=blue]
> na P. Śl sa odcinki nie tkniete przez "Polaczkow" i nawet dzis sie nimi
> w miare milo jedzie. Jedynie drzewa moga kostke wypchnac w gore. Wlasnie
> sa rowno ulozone i ladnie dopasowane. Tyle lat, taki ruch a nadal dobrze.[/color]

juz nie pamietam ktora to ulica pomiedzy Sepolnem a biskupinem jest
najlepsza ilustracja tego zagadnienia
duze rowne fragmenty
i te zapadniete placki gdzie jacys wodociagowcy czy gazownicy szukali
dziury w calym

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

On 2009-08-04 13:52:45 +0200, "Papkin" <spam@spamerssux.net> said:
[color=blue]
> I sie zalamalem, ta kostka wyglada tam jakby 100lat temu ktos to
> zrobil a z boku ulicy rosly olbrzymie drzewa ktore rozsadzaja
> korzeniami nawierzchnie przez te 100lat. Po prostu koszmar i tamtedy
> jezdza i tlucza nowe BUSy. I chca to zalac betonem. Nie da sie ulozyc
> kostki miedzy torami bez zapadania sie? Nie sadze, jakies kleje
> zywiczne wlac miedzy to i bedzie jak skala.[/color]

Dziś przechodziłem pieszo przez Grabiszyńską w poprzek, i widziałem
"technologię" przy montażu torowiska. Już z daleka coś mi materiały
znane wyglądały (a przecież nie powinny, bo przy torowiskach nie
pracuję). No to się schyliłem i pomacałem. Twardy styropian, i pianka,
nieco podobna jak okienna.
Tylko czekać jak szyny będą robione z tektury falistej ;)

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

Użytkownik "DJ" <johnny12-WYTNIJTO-@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:h59h72$viv$1@news.dialog.net.pl...[color=blue]
> Dziś przechodziłem pieszo przez Grabiszyńską w poprzek, i widziałem
> "technologię" przy montażu torowiska. Już z daleka coś mi materiały znane
> wyglądały (a przecież nie powinny, bo przy torowiskach nie pracuję). No to
> się schyliłem i pomacałem. Twardy styropian, i pianka, nieco podobna jak
> okienna.[/color]

Styropian jest stosowany jako bufor przy układaniu nawierzchni. Później jest
wyciągany i w szparę wlewają takiego plastycznego gluta, który czasem lubi
sobie w gorące dni pozwiedzać okolicę. Gorzej jak zajdzie na szynę - wtedy
hamowanie w tramwajach może sprawiać problemy.
--
Piotr Herba
[url]http://www.youtube.com/user/neoezn[/url] - Tramwajem po Wrocławiu
[url]http://www.gorny-slask.eu[/url] | [url]http://slask.org.pl[/url] | Wratislaviae Amici

On 2009-08-04 16:50:01 +0200, "Neo[EZN]" <adessaxKASUJTOTO@wp.pl> said:
[color=blue]
> Użytkownik "DJ" <johnny12-WYTNIJTO-@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:h59h72$viv$1@news.dialog.net.pl...[color=green]
>> Dziś przechodziłem pieszo przez Grabiszyńską w poprzek, i widziałem
>> "technologię" przy montażu torowiska. Już z daleka coś mi materiały
>> znane wyglądały (a przecież nie powinny, bo przy torowiskach nie
>> pracuję). No to się schyliłem i pomacałem. Twardy styropian, i pianka,
>> nieco podobna jak okienna.[/color]
>
> Styropian jest stosowany jako bufor przy układaniu nawierzchni. Później
> jest wyciągany[/color]

Szkoda... tak fajnie się komponował ze stalową szyną.
Tyle że on był przyklajstrowany tą pianką, to fizycznie trudno będzie
wyciągnąć czy nawet wyrwać - chyba że jakimś frezem to "wyjmują".
[color=blue]
> i w szparę wlewają takiego plastycznego gluta,[/color]

No to jak wleją tego gluta na gorąco, to styropian pod wpływem
temperatury sam się "zwinie" do dziury ;)

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

[color=blue]
> juz nie pamietam ktora to ulica pomiedzy Sepolnem a biskupinem jest[/color]

Spoldzielcza moze? Taka z skrzyzowaniem ala rondo?

Papkin pisze:[color=blue]
>[color=green]
>> juz nie pamietam ktora to ulica pomiedzy Sepolnem a biskupinem jest[/color]
>
> Spoldzielcza moze? Taka z skrzyzowaniem ala rondo?
>[/color]
wlasnie
--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Thus wrote Papkin <spam@spamerssux.net>:[color=blue]
> Dziwi mnie ze ZDIUM na to pozwala, w wielu miejscach, dobra i wieczna kostka,[/color]

A myslisz, że miasto da pieniądze na fabrycznei nową kostkę trzymającą te
przepisowe 18x20 cm skoro na magazynie leżą tony "staroużytecznej"?

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] |
< o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |
\ ^ / | Other planes lie beyond the reach of common sense and common roads |
(") | But they are no less real than what we see or touch or feel. -B |

DJ napisał(a):

[...]

Niedługo pewnie otworza cala Krakowska, a przy torach widac tam spekania,
ukruszenia, nie wspominając o niektórych studzienkach... :-/

--
Pozdrawiam,
Kerry

On 2009-08-04 16:50:01 +0200, "Neo[EZN]" <adessaxKASUJTOTO@wp.pl> said:[color=blue]
>
> Styropian jest stosowany jako bufor przy układaniu nawierzchni. Później
> jest wyciągany i w szparę wlewają takiego plastycznego gluta[/color]

Zaintrygowany tym tematem, przyjrzałem się dziś dokładniej. Styropian
jest umieszczony przy stopce szyny, i nie wystaje zbyt wysoko. Sięga
nie wyżej niż do połowy wysokości szyny. Może mniej. Na pewno nie do
"główki". To chyba nie to zastosowanie.

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

Thus wrote DJ <johnny12-WYTNIJTO-@poczta.onet.pl>:[color=blue]
> Zaintrygowany tym tematem, przyjrzałem się dziś dokładniej. Styropian
> jest umieszczony przy stopce szyny, i nie wystaje zbyt wysoko. Sięga
> nie wyżej niż do połowy wysokości szyny. Może mniej. Na pewno nie do
> "główki". To chyba nie to zastosowanie.[/color]

Ale naprawdę kostka się o góry nie robi szersza.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] |
< o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |
\ ^ / | * * Either throw the windows out of your computer, * * |
(") | * * or throw your computer out the window! -- RMS |

On 2009-08-05 20:24:18 +0200, =?UTF-8?Q?Pawe=C5=82_Wi=C4=99cek?=
<coven@vmh.net> said:
[color=blue]
> Thus wrote DJ <johnny12-WYTNIJTO-@poczta.onet.pl>:[color=green]
>> Zaintrygowany tym tematem, przyjrzałem się dziś dokładniej. Styropian
>> jest umieszczony przy stopce szyny, i nie wystaje zbyt wysoko. Sięga
>> nie wyżej niż do połowy wysokości szyny. Może mniej. Na pewno nie do
>> "główki". To chyba nie to zastosowanie.[/color]
>
> Ale naprawdę kostka się o góry nie robi szersza.[/color]

Wprawdzie nie wiem co to są "o góry"... ale ten styropianik jest
poukładany łatkami, z 20 cm przerwami, czasem na odcinku metra go nie
ma, potem znów jest. Może i wygląda na dylatację, zrobioną "bylejak".
Poza tym nie sądzę żeby w Grabiszyńską została ułożona kostka.

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

Thus wrote DJ <johnny12-WYTNIJTO-@poczta.onet.pl>:[color=blue]
> Poza tym nie sądzę żeby w Grabiszyńską została ułożona kostka.[/color]

Ciekawe czym ten osąd uzasadnisz ;^)
Bo to co widzę (na zdjęciach) wskazuje na standardowe torowisko zabrukowane.
No, może jeszcze być zabetonowane, z cienkim dywanikiem asfaltobetonowym,
odłażącym na brzegach.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] |
< o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |
\ ^ / | * * The superior man understands what is right; * * |
(") | * * the inferior man understands what will sell. -- Confucius |

On 2009-08-06 00:14:39 +0200, =?UTF-8?Q?Pawe=C5=82_Wi=C4=99cek?=
<coven@vmh.net> said:
[color=blue]
> Thus wrote DJ <johnny12-WYTNIJTO-@poczta.onet.pl>:[color=green]
>> Poza tym nie sądzę żeby w Grabiszyńską została ułożona kostka.[/color]
>
> Ciekawe czym ten osąd uzasadnisz ;^)
> Bo to co widzę (na zdjęciach)[/color]

To jeszcze pokaż te zdjęcia, bo wyjdzie że o dwóch różnych odcinkach
Grabiszyńskiej rozmawiamy ;)

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

Thus wrote DJ <johnny12-WYTNIJTO-@poczta.onet.pl>:[color=blue][color=green]
>> Bo to co widzę (na zdjęciach)[/color]
> To jeszcze pokaż te zdjęcia, bo wyjdzie że o dwóch różnych odcinkach
> Grabiszyńskiej rozmawiamy ;)[/color]

No ja pisze o odcinku przebudowywanym i jego zdjeciach na
[url]http://www.wi.wroc.pl/html/inwestycje/02300/index.html[/url].

Na remontowanym będzie to co przed remontem. Czyli o ile mnie pamięć nie myli
zabetonowane i dywanik asfaltobetonowy po wierzchu.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | * * You know my only pleasure is to hear you cry... -- MF |

On 2009-08-06 20:27:58 +0200, =?UTF-8?Q?Pawe=C5=82_Wi=C4=99cek?=
<coven@vmh.net> said:
[color=blue]
> Thus wrote DJ <johnny12-WYTNIJTO-@poczta.onet.pl>:[color=green][color=darkred]
>>> Bo to co widzę (na zdjęciach)[/color]
>> To jeszcze pokaż te zdjęcia, bo wyjdzie że o dwóch różnych odcinkach
>> Grabiszyńskiej rozmawiamy ;)[/color]
>
> No ja pisze o odcinku przebudowywanym i jego zdjeciach na
> [url]http://www.wi.wroc.pl/html/inwestycje/02300/index.html[/url].
>
> Na remontowanym będzie to co przed remontem. Czyli o ile mnie pamięć nie myli
> zabetonowane i dywanik asfaltobetonowy po wierzchu.[/color]

No to ja pisałem o tym drugim, a obserwacje poczynione podczas pieszych
spacerów do Lidla...

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

Użytkownik "Neo[EZN]" <[color=blue]
>
> Oni robili kilka rzeczy których nasi nie potrafią zrobić.[/color]

[...]
[color=blue]
> 3. Podbudowa pod bruk miała łukowaty kształt - woda dzięki temu spływała
> elegancko do kanalizacji a sama kostka tworzyła coś w rodzaju sklepienia
> opartego na krawężnikach.[/color]

I pod wyplywem nacisku pojazdow ta kostka jeszcze bardziej sie zkleszczala,
dociskala, aby nic jej nie ruszylo.

Tak jak bylo juz gdzies mowione, przy kazdym remoncie troche kostki zostaje,
bo byla tak ulozona ze byla bardzo scisnieta, a nie jak teraz luzno.

A ten styropian to nie jest jakis rodzaj wytlumienia torowiska?

On 2009-08-08 23:32:55 +0200, "[MD]Cinek" <md_cinek@tlen.pl> said:
[color=blue]
> A ten styropian to nie jest jakis rodzaj wytlumienia torowiska?[/color]

No nie... do wytłumienia to są takie gumowe płytki. Inna inszość.
Widziałem jak torowisko zalewali. Styropian został.

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates