ďťż
Multimedia Internet
ďťż
Start
takie tam...
 
Witam

Szukam internautów korzystających z dostępu do Internetu przez firmę
Multimedia. Interesują mnie opinie użytkowników na temat szybkości,
wydajność czy awaryjności. Proszę o info.

Pzdr



Obywatel mawazs (mawazs@gmail.com) wygenerował swymi paluchami messega
o treści niebanalnej:
| Witam
|
| Szukam internautów korzystających z dostępu do Internetu przez firmę
| Multimedia. Interesują mnie opinie użytkowników na temat szybkości,
| wydajność czy awaryjności. Proszę o info.
|
| Pzdr

poczytaj archiwum...

Użytkownik "mawazs" <mawazs@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1170061936.474364.61610@j27g2000cwj.googlegroups.com...
Witam
[color=blue][color=green]
>> Szukam internautów korzystających z dostępu do Internetu przez firmę
>> Multimedia (...)[/color][/color]

Jestem ich klientem od ok. pół roku (Szczecin Dąbie).
W pierwszych miesiącach wszystko było bez zarzutu.
Ostatnio dość często wyłączają dostęp do internetu na kilkanaście,
kilkadziesiąt minut.
Oczywiście brak jakiejkolwiek informacji, czy była to awaria,
jakieś kontrolowane wyłączenie czy coś takiego ...
Jest to dość uciążliwe, gdyż według mnie ważniejsza od samych transferów,
pingów itp parametrów
jest stabilność i bezawaryjność świadczonej usługi.

Jeśli chodzi o transfery, to nie narzekam. Przy przesyłaniu p2p osiągam max
zarówno w down- i uploadzie.
Przy www (test na [url]http://numion.com/[/url]) osiągi są na poziomie 90-95 % łącza.

Gdyby nie te chwilowe awarie nie miałbym nic do zarzucenia.
Szkoda, że nie pozwalają legalnie dzielić łącza w obrębie lokalu bez
dodatkowych kosztów.
To dość poważna wada w ich ofercie.

Pozdrawiam
Grzegorz

mawazs napisał(a):[color=blue]
> Witam
>
> Szukam internautów korzystających z dostępu do Internetu przez firmę
> Multimedia. Interesują mnie opinie użytkowników na temat szybkości,
> wydajność czy awaryjności. Proszę o info.
>
> Pzdr[/color]

Kiedys przez pol roku mialem okazje korzystac z ich lacza.
To co mnie bolalo to to, ze przez skype albo voip to sobie nie pogadalem
- strasznie rwalo.

Strony www, ftp i inne dzialalo calkiem sprawnie, z wyjatkiem godzin >
17:00 - 18:00 gdzie lacze umieralo.

Moze mialem pecha....

pozdrawiam
Jacek



> Szkoda, że nie pozwalają legalnie dzielić łącza w obrębie lokalu bez[color=blue]
> dodatkowych kosztów.
> To dość poważna wada w ich ofercie.[/color]

W Espolu też tak jest z tym że drugie łącze netowe w danym lokalu jest za
50% ceny.

Tom

> Szkoda, że nie pozwalają legalnie dzielić łącza w obrębie lokalu bez[color=blue]
> dodatkowych kosztów.
> To dość poważna wada w ich ofercie.[/color]

A kto Ci zabroni? Ty kupujesz łącze i masz prawo zrobić z nim w ramach
mieszkania co zechcesz :-).

Tom wrote:
[color=blue][color=green]
>> Szkoda, że nie pozwalają legalnie dzielić łącza w obrębie lokalu bez
>> dodatkowych kosztów.
>> To dość poważna wada w ich ofercie.[/color]
>
> W Espolu też tak jest z tym że drugie łącze netowe w danym lokalu jest za
> 50% ceny.
>[/color]

Masz chyba błędne informacje, z tego co wiem w Espolu z łączem możesz sobie
robić w obrębie lokalu co chcesz, nie możesz go tylko udostępniać poza
lokal. Tak jest moim zdaniem logicznie, obecnie posiadanie kilku komputerów
w domu jest dosyć częste, a szeroki wybór małych routerków (linksys, dlink)
rozwiązuje problem podziału łacza. Żaden normalny provider nie będzie się
bawił w wykrywanie ile jest komputerów za jednym IP...

pozdrowienia
--
Also Known As Stefan

Tom napisał(a):[color=blue]
> W Espolu też tak jest z tym że drugie łącze netowe w danym lokalu jest za
> 50% ceny.[/color]

Mam internet z Espola od kwietnia 2005. Wtedy oficjalnie nie mozna było
dzielić łącza w lokalu niby, ale monter sam mi zarobił dodatkowe kable
do routera.
Można sobie podłączyć drugie łącze w danym lokalu za miesięczną opłatą
wynoszącą 50% abonamentu. Tylko po co?
Nie można dzielić łącza poza lokal.

--
Artur Pawłowski
apawlowski(at)list(dot)pl

Użytkownik "Robert J." <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości
news:epl72p$68b$1@opal.futuro.pl...[color=blue][color=green]
>> Szkoda, że nie pozwalają legalnie dzielić łącza w obrębie lokalu bez
>> dodatkowych kosztów.
>> To dość poważna wada w ich ofercie.[/color]
>
> A kto Ci zabroni? Ty kupujesz łącze i masz prawo zrobić z nim w ramach
> mieszkania co zechcesz :-).[/color]

Zabrania tego regulamin.
Mówię jak jest formalnie. Podpisujesz umowę i zgadzasz się na regulamin, w
którym stoi:

Opłata za samowolne podłączenie większej liczby terminali (komputerów) niż
liczba określona w Umowie Abonenckiej
Opłata jednorazowa 2 000,01 zł za każdy dodatkowo podłączony terminal.

A jak jest w praktyce to inna sprawa.

Pozdrawiam
Grzegorz

Dane nieaktualne.
Mozna podlaczac router do koncowki.
Byl to warunek przejscia do ESPOL i przy podpisaniu umowy potwierdzono ze
mozna dzielic lacze.

W kwestii organizacyjnej omijac z daleka.
Nie wiem jak jakość.

Nie jestem klientem Multimedia od wrzesnia (fizycznie nie mam kabelka) al
regularnie dostaje faktury. Ostatnio zagrozono odlaczeniem internetu. :)

Nie jestes w stanie NIC zalatwic bo telefon jest tylko do gdyni. Tam
odsylają do Szczecina (ale osobiscie) na miejscu balagan i burdel do tego
stopnia, ze proszono mnie o zgode na wykonanie kopii mojej kopii rezygnacji.

polowa czekajacych w kolejce do wyjasnienia to reklamacje.

ja - bo dostaje faktury choc nie jestem klientem
gosc przed mna - jest klientem i nie dostaje faktur - a mimomonitorowania po
4 miesiącach wylaczono mu telefon za... nieplacenie.

Obslugujacy w BOKu Gburem jest (pewnie zmeczony) do tego stopnia ze na moim
pismie podbitym z rezygnacją z wrzesnia stwierdzil ze czesc rzeczy "to sobie
mogl Pan sam dopisac"

bajzel bajzel bajzel

Opinia potwierdzona przez innych znajomych.

W sumie podobno wszystko OK do poki nie ma problemu bo wtedy dolina

inni znajomi rezygnowali dwa razy (za drugim skutecznie)

Użytkownik "Arek B" <arekwytnijtobis@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:epnfhd$hrc$1@news2.ipartners.pl...[color=blue]
> Dane nieaktualne.
> Mozna podlaczac router do koncowki.
> Byl to warunek przejscia do ESPOL i przy podpisaniu umowy potwierdzono ze
> mozna dzielic lacze.[/color]

Możesz podać jakąś podstawę tej tezy?
Bo na oficjalnej stronie MM nic się chyba nie zmieniło:
[url]http://www.multimedia.pl/a0b099fdc764bf78730c68653fb3e230[/url]

Pozdrowienia
Grzegorz

rowniez nie polecam ! Niestety byl to jedyny mozliwy dostawca w mojej
okolicy. Ogolnie tak jak kolega wczesniej napisal. Jeden wielki burdel...
rozdawali ulotki ze zlymi nr tel, w glownym biurze podali mi adres oddzialu
w sz-nie, jak sie okazalo ktory jeszcze nie istnial. Jedni przedstawiciele
mowili ze samego internetu nie moge ze musze z kablowka... inni mowili co
innego. Lokalnie w sz-nie nic nie szlo zalatwic wiec dodzwonilem sie do
oddzialu w Gdyni gdzie okazalo sie ze jednak mozna bez kablowki i ze przez
telefon moge zlecic podlaczenie i wiazaca umowe zalatwic - tez
telefonicznie... co oczywiscie uczynilem.
Pani wypytala mnie o wszystkie dane, wczesniej uprzedzila ze rozmowa jest
nagrywana, (papierowa wersja umowy miala przyjsc wraz z pierwszym
rachunkiem), wyznaczyla mi termin (7 dni) i godz. o ktorej mial pojawic sie
instalator - oczywiscie godziny takie ze na ta okazje musialem brac urlop w
pracy................. i dupa - nikt nie przyszedl.
Znowu zadzwonilem, odebrala inna pani, ktora przelaczyla mnie do innej pani
ktora bardzo sie zdziwila czego ja wogole chce i ze nie ma podpisanej umowy
to nie ma instalatora... Czyli, nie ma instalatora to nie ma netu.... nie ma
netu to nie ma rachunku z umowa do podpisania... i kolo sie zamyka.

Minely kolejne 2 tygodnie zanim pojawil sie instalator, postawil mi wielki
stary modem kablowy Motoroli ktory jest niewiele mniejszy od laptopa i kilka
metrow sztywnego kabla koncentrycznego. I kuleje mi to tak juz przez rok.
Czekam az sie umowa skonczy...
Ogolnie niepolecam. Jak chesz sie przekonac to sprobuj zapytac o cos
operatora na chacie na ich stronie www - powodzenia.

PS.
Dodatkowo wpychaja umowy 12 a nawet 24 miesiace, moim zdaniem nie warto sie
wladowac w tak dluga umowe bo dostep do internetu tanieje z dnia na dzien...
A moze juz niedlugo pojawi sie w Sz-nie provider z WIFI MAX :-)

pozdrawiam
tomaroc.

Użytkownik "Grzegorz" <zapytaj@mnie.pl> napisał w wiadomości
news:epng3o$4e6$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Użytkownik "Arek B" <arekwytnijtobis@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:epnfhd$hrc$1@news2.ipartners.pl...[color=green]
>> Dane nieaktualne.
>> Mozna podlaczac router do koncowki.
>> Byl to warunek przejscia do ESPOL i przy podpisaniu umowy potwierdzono ze
>> mozna dzielic lacze.[/color]
>
> Możesz podać jakąś podstawę tej tezy?
> Bo na oficjalnej stronie MM nic się chyba nie zmieniło:
> [url]http://www.multimedia.pl/a0b099fdc764bf78730c68653fb3e230[/url][/color]

Mowa o Espolu

--
Lazi

Mam prosbe do Panow Arka B i tomaroc'a. Mozecie napisac w jakiej okolicy
mieliscie lacze i w jakim okresie?

--
Lazi

Osiedle kaliny/przyjazni.
Dla scislosci. Mialem SYSNET i to chyba najlepszy znany mi dostawca.
Multimedia przejęła SYSNET i co ciekawe dziala na ich infrastrukturze co nie
zniemia faktu ze burdel jest nadal

Jeszcze bardziej uscislając nie mialem lacza bo umowe mialem przedluzyc do
konca wrzesnia zeby miec sygnal od 1 pazdziernika. Przedluzylem na poczatku
wrzesnia ale przed uruchomieniem w polowie wrzesnia sie rozmyslilem i
zrezygnowalem (wyprowadzilem)

ArekB

[color=blue]
> Mam prosbe do Panow Arka B i tomaroc'a. Mozecie napisac w jakiej okolicy
> mieliscie lacze i w jakim okresie?[/color]

warszewo, od około roku
256/128 za 60 PLN miesiecznie.
pozdr....
t.

mawazs napisał(a):
[color=blue]
> Szukam internautów korzystających z dostępu do Internetu przez firmę
> Multimedia. Interesują mnie opinie użytkowników na temat szybkości,
> wydajność czy awaryjności.[/color]

Mam od nich internet w domu od kilku lat i tylko brak czasu na
załatwienie alternatywy jeszcze mnie z nimi trzyma. Kontakt z infolinią
to fikcja. Działa różnie ale w większości nędznie. Kiedyś byłem
zadowolony z jakości działania ale od jakiegoś czasu (1,5 roku) działa
słabo. Lokalizacja Stargard Szczeciński. Pomijam procedurę podłączenia
bo to była tragedia w 3 aktach - technicy najpierw się nie pojawili na
umówiony termin, później (jakiś tydzień) przyjechali żeby poinformować,
że nic nie zrobią bo i tak nie mają modemu. Za trzecim razem się udało -
po jakiś 3 tygodniach od podpisania umowy.
Najlepsze zostawiam na koniec: Podpisałem z nimi umowę na warunkach
promocyjnych 64 zŁ za 128 kbps ale oprócz tego standardową umowę na czas
nieokreślony w cenie 99 zl za (promocja była aneksowana) po roku czasu z
automatu zaczęli naliczać 99 zl za to łącze - chociaż w cenniku ten
abonament już kosztował inaczej, podpisałem kolejny aneks i teraz płace
64 za 256 i az się boję przegapić momentu kiedy skończy się promocja bo
jak mi znowu naliczą 99 zl to żebym miał wziąść specjalnie urlop na tą
okoliczność to się z nimi pożegnam z hukiem.
Nie polecam.

Marek


"tomaroc" <tomaroc@poczta.fm> wrote in message
news:epnmdu$pka$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue]
> rowniez nie polecam ! Niestety byl to jedyny mozliwy dostawca w mojej
> okolicy. Ogolnie tak jak kolega wczesniej napisal. Jeden wielki burdel...
> rozdawali ulotki ze zlymi nr tel, w glownym biurze podali mi adres[/color]
oddzialu[color=blue]
> w sz-nie, jak sie okazalo ktory jeszcze nie istnial. Jedni przedstawiciele
> mowili ze samego internetu nie moge ze musze z kablowka... inni mowili co
> innego. Lokalnie w sz-nie nic nie szlo zalatwic wiec dodzwonilem sie do
> oddzialu w Gdyni gdzie okazalo sie ze jednak mozna bez kablowki i ze przez
> telefon moge zlecic podlaczenie i wiazaca umowe zalatwic - tez
> telefonicznie... co oczywiscie uczynilem.
> Pani wypytala mnie o wszystkie dane, wczesniej uprzedzila ze rozmowa jest
> nagrywana, (papierowa wersja umowy miala przyjsc wraz z pierwszym
> rachunkiem), wyznaczyla mi termin (7 dni) i godz. o ktorej mial pojawic[/color]
sie[color=blue]
> instalator - oczywiscie godziny takie ze na ta okazje musialem brac urlop[/color]
w[color=blue]
> pracy................. i dupa - nikt nie przyszedl.[/color]

Powaznie miesliscie z nimi takie problemy??Ja swego czasu podlaczylem sobie
tzw Emila z dawnego Teletonu-przez kablówke i gdy kablowe przejela
multimedia nie bylo z nimi zadnych problemow. Potem wróciłem do Teletonu bo
mieli korzystniejsza oferte na ADSL (dalej Emil) ale po jakims czasie to tez
wpadlo pod multimedie i musze przyznać ze nadal nie narzekam - nie mialem do
tej pory problemów z obsluga mimo że wszystko z regoly zalatwiam przez
infolinie. Kłopotem moze byc to że technicy pracuja u nich chyba tylko do 17
i jak swego czasu zglaszalem do nich awarie ( poluzowal sie kabelek w
skrzynce w piwnicy) tak ok 13 to pani uprzedziła mnie że bedzie trudno to
zalatwic jeszcze tego samego dnia ale cos spróbuje zrobic- gdy nic z tego
nie wyszlo grzecznie oddzwonila na komórke czy mozna sie umówic na nastepny
dzien, panowie zjawili sie o umówionej porze, wszystko raz dwa zalatwili.
Nie wiem moze ja mam takiego farta ale naprawde jak do tej pory to na jakosc
obslugi raczej nie narzekam szczególnie gdy rozmawiam ze znajomymi ktorzy
maja net z tepsy, UPC czy jakis innych firm. Co do awaryjnosci to czasem
zdarzaja sie krotkie przerwy takie po kilka, kilkanascie minut ale to jest
naprawiane z automatu, nie trzeba nawet do nich dzwonic- chyba po prostu
sprzet im przysypia bo czesto po prostu wystarczy zrestartowac modem.
Natomiast takie powązniejsze awarie że dluzej nie ma netu zdarzaja sie
bardzo rzadko i zawsze sa szybko usuwane. Do tej pory nie zdarzylo mi sie
chyba żebym nie mial netu dluzej niz kilka godzin (poza wspomnianym przeze
mnie przypadkiem) Predkosc - mam łacze 512kbps i transfery na poziomie
50-60KB, czasem mozna tylko ponarzekac na lagi i na to że w ciagu dnia
zdarza sie że net jest troche "zapchany" ale generalnie jest ok.

> Zabrania tego regulamin.

Regulamin może sobie zabraniać. Ja kupuję usługę (towar itp.) i mam prawo
zrobić z nim co chcę, jeśli nie narusza to interesów usługodawcy (tzn. nie
odsprzedaję łącza dalej). Gdyby do mnie gutek z MM przyszedł i powiedział że
mam router i mnie wyłączą to bym ich podał do sądu :-). Ja swoim klientom
wręczo doradzam routery (przy okazji z VoIP), żeby mi nie marudzili co
miesiąc że kupili nowy komputer...

[color=blue]
> Opłata za samowolne podłączenie większej liczby terminali (komputerów) niż
> liczba określona w Umowie Abonenckiej
> Opłata jednorazowa 2 000,01 zł za każdy dodatkowo podłączony terminal.[/color]

Równie dobrze mogą w regulaminie napisać że "picie piwa podczas oglądania
stron z gołymi d... podlega karze 10.000 zł lub przepadkowi mienia" ;-)))).

Akurat w zeszłym roku miałem kontrolę URTiP-u właśnie w zakresie
przestrzegania zapisów Ustawy. I takie praktyki są zabronione. Żeby było
śmieszniej to właśnie ich można zaskarżyć że nie pozwalają Ci w pełni
korzystać z zakupionej usługi :-).

Pozdr.
RJ

[color=blue]
> Szukam internautów korzystających z dostępu do Internetu przez firmę
> Multimedia. Interesują mnie opinie użytkowników na temat szybkości,
> wydajność czy awaryjności. Proszę o info.[/color]

Wracajac do tematu... Mamy wlasnie przyklad awaryjnosci internetu od Firmy
Multimedia. Na te chwile net nie dziala prawdopodobnie w calym sz-nie to
uslyszalem od milej pani z infolini technicznej. Na pytanie kiedy awaria
zostanie usunieta dostalem odpowiedz ze "nie wie do kiedy, ale wie ze
niedziala od godz 12:00, i ze jest to grubsza sprawa" :-)

pozdro
tom.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates