ďťż
Krzywoustego - pierwszy dzien roboczy
ďťż
Start
takie tam...
 
Witam
Opiszcie jak bylo?

--
Pozdrawiam
Hunter



Hunter wrote:[color=blue]
> Opiszcie jak bylo?[/color]

Ciut gorzej jak w niedziele ale nie bylo tragicznie.

Zaobserwowalem sporo cwaniakow skracajacych sobie objazd i kierujacych
sie w ul. Lokietka mimo wyznaczenia tej drogi jako 'dla autobusow' -
ciekawi mnie czemu Policja nie zarabia na tych cwaniakach ...

Nieprzemyslany wg. mnie jest ciag al.Piastow/Narutowicza. W mojej opinii
z al.Piastow od strony Pomorzan powinne byc dwa pasy dla skrecajacych w
Narutowicza - mozliwosci techniczne sa - Narutowicza ma dwa pasy ruchu.
Widzialbym to jako:

- wewnetrzny pas al.Piastow tylko dla jadacych prosto
- srodkowy pas dla jadacych prosto i skrecajacych w prawo
- zewnetrzny pas dla jadacych w prawo

Usprawniloby to komunikacje Piastow z kierunku Pomorzany/Reda oraz z
kierunku Ku Sloncu, z ktorej kierowcy w ostatniej fazie swiatel zawsze
blokowali ruch na Piastow.

--
Arek

Dnia Mon, 04 Jul 2005 19:07:45 +0200, Arek P.
<arek@info.szczecin.wytnij_to.pl> napisał:
[color=blue]
> - zewnetrzny pas dla jadacych w prawo[/color]
Mogliby tam jakas kamerke wstawic tez. Walona zlotowa chciala mnie zabic
na pasach na warunkowym skrecie w prawo, no bo po co zrobic zgodnie z
kodeksem stop?

--
Jaroslaw "Jaros" Berezowski

Witam
Objazdy objazdami , ale nasze wspaniale miasto jakos w planach remontowych
nie raczylo ujac drobnej klauzulki na temat dojazdu do podworek z wjazdem od
ul. Krzywoustego dla ich mieszkancow. Ktos by powiedzial zostawiac samochody
na ulicach Kr. Jadwigi lub Boguslawa , ale i tu nasze miasto zadbalo o to
zeby bylo to conajmniej kosztowne. Sople chodza i lupia mandaty za
parkowanie jak sie patrzy. Nie wiem co maja do powiedzenia wlasciciele
sklepow przy Krzywoustego , ale czym ze sa tak male firemki wobec tak
wielkiej "inwestycji".... Żenada poprostu (jak wszystko w Polsce a w
Szczecinie w szczegolnosci)
Pozdrawiam z odcietego od swiata podworka przy Krzywoustego.
C3Rv



CERv wrote:
[color=blue]
> Nie wiem co maja do powiedzenia wlasciciele sklepow przy
> Krzywoustego , ale czym ze sa tak male firemki wobec tak wielkiej
> "inwestycji"....[/color]

Ponoć mieli się dogadać z miastem w sprawie umorzenia, czy obniżenia
niektórych kosztów na czas remontu.

--
Pozdro
Tomek
[url]http://szczecin.rowery.org.pl[/url]

CERv napisał(a):[color=blue]
> Nie wiem co maja do powiedzenia wlasciciele
> sklepow przy Krzywoustego , ale czym ze sa tak male firemki wobec tak
> wielkiej "inwestycji".... Żenada poprostu (jak wszystko w Polsce a w
> Szczecinie w szczegolnosci)[/color]

Jasne, Firemki powinny policzyć straty - za nie zapłaciło by miasto
(czyli my). Potem miasto policzyło by o ile bardziej atrakcyjne są to
lokalizacje (z tytułu wyremontowania Krzywoustego) i zwróciło by się o
dopłatę (odbiło by sobie z nawiązką swoje wydatki na te firemki).

W polsce, a w Szczecinie w szczególności to ciężko coś zrobić aby ludzie
byli zadowoleni. Ciągle ale to ciągle coś nie pasuje, coś jest nie tak.
Ulica stara to źle, jest remont, tragedia; tłok w marketach - źle,
wybudować nowy - przecież jest już za dużo.

> Jasne, Firemki powinny policzyć straty - za nie zapłaciło by miasto[color=blue]
> (czyli my). Potem miasto policzyło by o ile bardziej atrakcyjne są to
> lokalizacje (z tytułu wyremontowania Krzywoustego) i zwróciło by się o
> dopłatę (odbiło by sobie z nawiązką swoje wydatki na te firemki).[/color]

Ja bym nie byl taki na 100 % pewny, czy po remoncie ta ulica bedzie taka
'chodliwa'.

Fantom
ps. Czy maja tam byc jeszcze wysepki na autobusy czy maja zostac
zlikwidowane ?

Hunter wrote:
[color=blue]
> Witam
> Opiszcie jak bylo?[/color]

nie wesoło-w skrócie
rano jechałem na wydział, to co normalnie zajmowało mi ok 8 minut
jazdy linią 61 albo 81 zajęło wczoraj równe 15
później po godzinie 16-na dworzec zamiast jechać 17minut jechałem
30,przez co spóźniłem się na pociąg(całe 2 minuty) i musiałem czekać
2 godziny na następny

reasumując:
totalna dezorganizacja:)
korek zaczynał się już koło przystanku tramwajowego na
dąbrowskiego(nazwy dokładnie nie pamiętam) i ciągnął się do
narutowicza,pozatym wyjazd z łokietka też nie był zbyt prosty:)

--
wonski
GG # 1236285 LRU # 275820
Zbieram na auto: pomóż i wpłać złotówkę:)
40114020040000370231661781 - mBank

Obywatel wonski (pbohdal@poczta.onet.pl) wygenerował swymi paluchami
messega o treści niebanalnej:
| Hunter wrote:
|
|| Witam
|| Opiszcie jak bylo?
|
| nie wesoło-w skrócie
| rano jechałem na wydział, to co normalnie zajmowało mi ok 8 minut
| jazdy linią 61 albo 81 zajęło wczoraj równe 15
| później po godzinie 16-na dworzec zamiast jechać 17minut jechałem
| 30,przez co spóźniłem się na pociąg(całe 2 minuty) i musiałem czekać
| 2 godziny na następny
|
| reasumując:
| totalna dezorganizacja:)
| korek zaczynał się już koło przystanku tramwajowego na
| dąbrowskiego(nazwy dokładnie nie pamiętam) i ciągnął się do
| narutowicza,pozatym wyjazd z łokietka też nie był zbyt prosty:)

szczerze mowiac .. tak bywa ze jak cos sie zaczyna robic to jest zamieszanie
... ale jaki debil wymyslil pozamykane ulice (wyjazd na orlen przy 3ch
kosciolach) ... wogole paranoja to jest jak jakis urzedas wymyslil objazdy

pozdrawiam,
przesiadam sie na rower juz calkowicie ..

[color=blue]
> W polsce, a w Szczecinie w szczególności to ciężko coś zrobić aby ludzie
> byli zadowoleni. Ciągle ale to ciągle coś nie pasuje, coś jest nie tak.
> Ulica stara to źle, jest remont, tragedia; tłok w marketach - źle,
> wybudować nowy - przecież jest już za dużo.[/color]

Słuchaj kolego , nie w tym rzecz że jest remont , bo istotnie był
potrzebny. Nie wiem czy widziałeś jak ma wyglądać Krzywoustego po
przebudowie , nie o to idzie w tej dyskusji. O funkcjonalności ulicy
podyskutujemy za 8 miesięcy. Remont ma zakończyć się w lutym przyszłego
roku, ale też nie w tym rzecz. Chodzi o samą organizacje tego remontu. O ile
objazdy porobione są w miare znośnie, o tyle cała reszta w postaci
wspomnianych dojazdów do posesji została schrzaniona koncertowo. Pozatym kto
zamyka całkowicie na tak długi okres czasu ulicę, przez którą w szczycie w
jednym kierunku przejeżdża 1300 pojazdów na godzinę nie licząc komunikacji
miejskiej ?!.
Pomijam już tak "nieistotną" rzecz że na wspomnianych wyżej posesjach ludzie
posiadają garaże. Z jakiej racji mają trzymać samochody na ulicy lub płacić
dodatkowo za parking? Pomijam też wyżej spomnianą kwestię SPP. Może nie
zauważyłeś ale jest wiele osób którym samochód jest niezbędny do pracy.
Niewiem gdzie mieszkasz Ty, ale z tonu twojej wypowiedzi wnioskuje że
postawiony w mojej sytuacji grzmiałbyś na grupie najgłośniej.
Ja poruszyłem tylko dość drażliwą kwestię całkowitego nieliczenia się władz
miasta z mieszkańcami.

Co do firemek , to może lepiej idź i zapytaj się właścicieli jak miasto
"Pomaga" w prowadzeniu jakiejkolwiek działalności i jak bardzo "stara się"
zadośćuczynić wyrządzonym szkodom. Im wyraź swoje zdanie na ten temat ,
jeśli z co 2 firemki nie wylecisz na zbity **** to twoje szczęście.

Pozdrawiam, przepraszam za błędy i czekam na dalszy rozwój sytuacji. :-)
C3Rv

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates