|
takie tam... |
|
Światowy lider w sektorze usług Outsourcingu Procesów Rekrutacyjnych (RPO)
poszukuje: Administratora ds. Wsparcia Technicznego i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków (Numer referencyjny: SA-KR) Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za systemową administrację aplikacji używanych w procesie rekrutacji oraz za bieżące wsparcie klientów wewnętrznych z całego świata.
Obowiązki: • Monitorowanie pojawiających się problemów i udzielanie wsparcia użytkownikom • Wprowadzanie oraz weryfikacja danych • Sporządzanie miesięcznych zestawień dla klientów • Współpraca z konsultantami oraz z klientami w zakresie usprawniania działania aplikacji używanych w procesach rekrutacyjnych.
Wymagania: • Znajomość obsługi komputera na poziomie zaawansowanym • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie • Doświadczenie w obsłudze klienta • Dobra znajomość programu Excel • Umiejętność pracy w zespole i wykazywanie się inicjatywą • Umiejętności analityczne
Zapewniamy: • Kreatywną pracę w międzynarodowym środowisku • Atrakcyjne wynagrodzenie i świadczenia pozapłacowe • Profesjonalny program szkoleń • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim na adres e-mailowy:
[email]recruitment@alexmann.com[/email]
W CV prosimy o dopisanie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji przez firmę Alexander Mann Solutions sp. z o o. (zgodnie z ustawą z dn. 28.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 833)”.
--
>[color=blue] > Światowy lider w sektorze usług > Outsourcingu Procesów Rekrutacyjnych (RPO) > > poszukuje: > Administratora ds. Wsparcia Technicznego i Obsługi Klienta > > > Miejsce pracy: Kraków > (Numer referencyjny: SA-KR) > Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za systemową > administrację aplikacji używanych w procesie rekrutacji oraz za bieżące > wsparcie klientów wewnętrznych z całego świata. >[/color]
Cholera, ja już naprawdę jestem niedzisiejszy, bo napisałbym:
"Firma zajmująca się sprzedażą oprogramowania poszukuje osób potrafiących szkolić i udzielać pomocy technicznej naszym klientom. Oprogramnowanie jest systemem kadrowym."
Chociaż może to wcale nie o to chodzi? W końcu nie wiem. Totalny bełkot.
Andrzej.
--
NKAB - pisze:[color=blue] > Cholera, ja już naprawdę jestem niedzisiejszy, bo napisałbym: > > "Firma zajmująca się sprzedażą oprogramowania poszukuje osób > potrafiących szkolić i udzielać pomocy technicznej naszym klientom. > Oprogramnowanie jest systemem kadrowym." > > Chociaż może to wcale nie o to chodzi? W końcu nie wiem. > Totalny bełkot. > > Andrzej. > >[/color]
jak dla mnie przerost formy nad trescia.
pozdrawiam
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|