ďťż
KRK, Administrator ds. Wsparcia Technicznego i Obsługi Klienta
ďťż
Start
takie tam...
 
Światowy lider w sektorze usług
Outsourcingu Procesów Rekrutacyjnych (RPO)

poszukuje:
Administratora ds. Wsparcia Technicznego i Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Kraków
(Numer referencyjny: SA-KR)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za systemową
administrację aplikacji używanych w procesie rekrutacji oraz za bieżące
wsparcie klientów wewnętrznych z całego świata.

Obowiązki:
• Monitorowanie pojawiających się problemów i udzielanie wsparcia użytkownikom
• Wprowadzanie oraz weryfikacja danych
• Sporządzanie miesięcznych zestawień dla klientów
• Współpraca z konsultantami oraz z klientami w zakresie usprawniania
działania aplikacji używanych w procesach rekrutacyjnych.

Wymagania:
• Znajomość obsługi komputera na poziomie zaawansowanym
• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
• Doświadczenie w obsłudze klienta
• Dobra znajomość programu Excel
• Umiejętność pracy w zespole i wykazywanie się inicjatywą
• Umiejętności analityczne

Zapewniamy:
• Kreatywną pracę w międzynarodowym środowisku
• Atrakcyjne wynagrodzenie i świadczenia pozapłacowe
• Profesjonalny program szkoleń
• Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie

Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim na adres e-mailowy:

[email]recruitment@alexmann.com[/email]

W CV prosimy o dopisanie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
procesu rekrutacji przez firmę Alexander Mann Solutions sp. z o o. (zgodnie z
ustawą z dn. 28.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 833)”.

--



>[color=blue]
> Światowy lider w sektorze usług
> Outsourcingu Procesów Rekrutacyjnych (RPO)
>
> poszukuje:
> Administratora ds. Wsparcia Technicznego i Obsługi Klienta
>
>
> Miejsce pracy: Kraków
> (Numer referencyjny: SA-KR)
> Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za systemową
> administrację aplikacji używanych w procesie rekrutacji oraz za bieżące
> wsparcie klientów wewnętrznych z całego świata.
>[/color]

Cholera, ja już naprawdę jestem niedzisiejszy, bo napisałbym:

"Firma zajmująca się sprzedażą oprogramowania poszukuje osób
potrafiących szkolić i udzielać pomocy technicznej naszym klientom.
Oprogramnowanie jest systemem kadrowym."

Chociaż może to wcale nie o to chodzi? W końcu nie wiem.
Totalny bełkot.

Andrzej.

--

NKAB - pisze:[color=blue]
> Cholera, ja już naprawdę jestem niedzisiejszy, bo napisałbym:
>
> "Firma zajmująca się sprzedażą oprogramowania poszukuje osób
> potrafiących szkolić i udzielać pomocy technicznej naszym klientom.
> Oprogramnowanie jest systemem kadrowym."
>
> Chociaż może to wcale nie o to chodzi? W końcu nie wiem.
> Totalny bełkot.
>
> Andrzej.
>
>[/color]

jak dla mnie przerost formy nad trescia.

pozdrawiam

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates