Witam, szukam serwisu ktory by zajął sie skrzynią biegów w vw (bora, r.2000 - kto w temacie wie o co chodzi z tymi skrzyniami). Podejrzewam ze trzeba wymienic nity na śruby, ew. wymienic synchronizator i sprawdzic ja ogolnie co by dzialala poprawnie. Dzieki za sprawdzone info
-- gg: 1237441 [url]http://www.pawel1983.w8w.pl/[/url]
On 3 Lut, 11:13, Paweł R <100-denc...@wp.pl> wrote:[color=blue] > Witam, szukam serwisu ktory by zajął sie skrzynią biegów w vw (bora, > r.2000 - kto w temacie wie o co chodzi z tymi skrzyniami). Podejrzewam > ze trzeba wymienic nity na śruby, ew. wymienic synchronizator i > sprawdzic ja ogolnie co by dzialala poprawnie. > Dzieki za sprawdzone info > > -- > gg: 1237441http://www.pawel1983.w8w.pl/[/color]
Portal motoryzacyjny w Szczecinie [url]www.motoinfo.com.pl[/url]
[color=blue] > Witam, szukam serwisu ktory by zajął sie skrzynią biegów w vw (bora, > r.2000 - kto w temacie wie o co chodzi z tymi skrzyniami). Podejrzewam > ze trzeba wymienic nity na śruby, ew. wymienic synchronizator i > sprawdzic ja ogolnie co by dzialala poprawnie. > Dzieki za sprawdzone info[/color]
Witam W skrzyniach biegów vw najczęściej ścinają się nity mocujące koło zębate przekłądni głównej do obudowy mechanizmu różnicowego. Efektem są uszkodzenia kół zębatych, obudowy, łożysk itp. Dosyć często dochodzi do wyszczerbienia zębów wałka głównego i naprawa jest nieopłacalna. Często dochodzi do uszkodzenia obudowy skrzyni i olej wycieka poprzez komorę sprzęgła. Polecam SP SERVICE [url]www.spservice.pl[/url]
Pozdrawiam PAWCIO [color=blue] > > -- > gg: 1237441 > [url]http://www.pawel1983.w8w.pl/[/url][/color]
PAWCIO pisze:[color=blue][color=green] >> Witam, szukam serwisu ktory by zajął sie skrzynią biegów w vw (bora, >> r.2000 - kto w temacie wie o co chodzi z tymi skrzyniami). Podejrzewam >> ze trzeba wymienic nity na śruby, ew. wymienic synchronizator i >> sprawdzic ja ogolnie co by dzialala poprawnie. >> Dzieki za sprawdzone info[/color] > > Witam > W skrzyniach biegów vw najczęściej ścinają się nity mocujące koło zębate > przekłądni głównej do obudowy mechanizmu różnicowego. Efektem są uszkodzenia > kół zębatych, obudowy, łożysk itp. Dosyć często dochodzi do wyszczerbienia > zębów wałka głównego i naprawa jest nieopłacalna. Często dochodzi do > uszkodzenia obudowy skrzyni i olej wycieka poprzez komorę sprzęgła. > Polecam SP SERVICE [url]www.spservice.pl[/url] >[/color]
Wiem co jest przyczyna najczestsza, czytalem sporo. Mi Mniej więcej wiem co by nalezało zrobic w tej skrzyni, ale nic na pewno. Puki co zle jest tylko z 1 biegiem. Dziekuje za podaie sprawdzonego warsztatu. Rozumiem ze na miejscu mechanik zna sie na tych skrzyniach i fachowo zdiagnozuje co jest grane, a nie teksty typu - "tylko do wymiany, akurat mamy tu jakas inna" - to juz slyszalem, i to bez konkretnego sprawdzenia. Poza tym wiekszosc skrzyn uzywek to stare po regeneracji, nowki powyzej 4tys, wiec raczej warto robic.
-- gg: 1237441 [url]http://www.pawel1983.w8w.pl/[/url]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|