Ale nie do biuro obsługi klienta, lecz do kogoś "wyzej"
15 grudnia. odwiedziłem biuro obsługi klienta chcąc zmienić abonament internetowy na wyższy, oczywiście podpisałem nową umowe, jednak mila pani powiedziala mi ze szybszy net bede mial dopiero od 1 stycznia, bo za grudzien fakture juz wystawila i nie moze nic zrobic. po dluzszej wymianie zdan, z wielka laska, jeden z administratorow wypisal mi korekte faktury (obslugujaca biuro pani chyba tego nie potrafila) i dowiedzialem sie ze za godzine bede mial wyzszy pakiet. Niestety dzis mija tydzien od tego faktu, do administratora dzwonilem cztery razy, caly czas slyszac ze serwis sie tym zajmie. Nie polecam tej firmy, nie zalezy im na kliencie. Moze zna ktos numer do zwierzchnikow osob pracujacych w biurze? Chetnie z nimi porozmawiam. Pozdrawiam
makiavelli napisał(a):[color=blue] > Ale nie do biuro obsługi klienta, lecz do kogoś "wyzej" > > 15 grudnia. odwiedziłem biuro obsługi klienta chcąc zmienić abonament > internetowy na wyższy, oczywiście podpisałem nową umowe, jednak mila pani > powiedziala mi ze szybszy net bede mial dopiero od 1 stycznia, bo za > grudzien fakture juz wystawila i nie moze nic zrobic. po dluzszej wymianie > zdan, z wielka laska, jeden z administratorow wypisal mi korekte faktury > (obslugujaca biuro pani chyba tego nie potrafila) i dowiedzialem sie ze za > godzine bede mial wyzszy pakiet. Niestety dzis mija tydzien od tego faktu, > do administratora dzwonilem cztery razy, caly czas slyszac ze serwis sie tym > zajmie. Nie polecam tej firmy, nie zalezy im na kliencie. Moze zna ktos > numer do zwierzchnikow osob pracujacych w biurze? Chetnie z nimi > porozmawiam. > Pozdrawiam[/color]
A miało być tak pięknie i taka rewolucja.
-- Sometimes the only thing more dangerous than the question is an answer. (Ferengi Rule Of Acquisition #208)
> A miało być tak pięknie i taka rewolucja.
A w jakiej "globalnej" firmie jest pięknie? :-)))
On Mon, 19 Dec 2005 12:54:22 +0100, Grzegorz Z. wrote: [color=blue] > A miało być tak pięknie i taka rewolucja.[/color]
No rewolucja jest ;) -- "I love the smell of napalm in the morning." - Colonel Bill Kilgore e-mail >> kropa(at)post.pl GG >> 152255 ICQ >> 56538615
makiavelli napisał(a):[color=blue] > Ale nie do biuro obsługi klienta, lecz do kogoś "wyzej" > > 15 grudnia. odwiedziłem biuro obsługi klienta chcąc zmienić abonament > internetowy na wyższy, oczywiście podpisałem nową umowe, jednak mila pani > powiedziala mi ze szybszy net bede mial dopiero od 1 stycznia, bo za > grudzien fakture juz wystawila i nie moze nic zrobic. po dluzszej wymianie > zdan, z wielka laska, jeden z administratorow wypisal mi korekte faktury > (obslugujaca biuro pani chyba tego nie potrafila)[/color]
Zgodnie z umową moze Pan zmienić abonament z cyt. "nowym okresem rozliczeniowym" - co jest spowodowane sprawami techniczno-formalnymi. Zrobiliśmy dla Pana wyjątek i jak widać zupełnie niesłusznie, bo wystąpiły pewne problemy których nie sposób uniknąc w nietypowych sytuacjach. Faktycznie obsługująca Pana Pani miała tudności z wystawieniem korekty ponieważ pracuje od 01.11.2005 ale jak sądze nie miało to żadnego wpływu na załatwienie sprawy bo osobiście wystawiłem Panu korektę( gdyby zechciał Pan rozwinąć myśl dotyczącej "łaski" z jaką Panu tą korektę wystawiałem bo nie wydaje mi się żebym obsługiwał Pana w jakiś "szczególny" sposób pomijając fakt nagięcia dla Pana warunków umowy dotyczących zmiany parametów łącza) Należy uściślić że zminiał Pan abonament który rozpoczął się 01.12.2005 r w dniu 15.12.2005 r. Z tego co mi wiadomo wszystko już powinno działać dobrze.
Moze zna ktos[color=blue] > numer do zwierzchnikow osob pracujacych w biurze? Chetnie z nimi > porozmawiam. > Pozdrawiam >[/color]
Jeżeli chciałby Pan porozmowiać proszę o telefon do BOK i przełączenie rozmowy do mnie.
Marek Sagat
Użytkownik "Marek Sagat" <msagat@wytnijto.v.pl> napisał w wiadomości news:do6d74$d6g$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=blue] > makiavelli napisał(a):[/color] [color=blue] > Zgodnie z umową moze Pan zmienić abonament z cyt. "nowym okresem > rozliczeniowym" - co jest spowodowane sprawami techniczno-formalnymi.[/color] Tak?
21 punktu regulaminu:
"Umowa może ulec zmianie na podstawie porozumienia stron. Zmiana wynikająca z rozszerzenia posiadanej usługi, lub zamówienia nowej usługi, będzie skuteczna z dniem jej dokonania (...)" [color=blue] > Zrobiliśmy dla Pana wyjątek i jak widać zupełnie niesłusznie, bo wystąpiły > pewne problemy których nie sposób uniknąc w nietypowych sytuacjach.[/color]
To rozumiem, nie ma problemu, ale dziś mija tydzień od zmieny abonamentu, a ja niestety nie mam prędkości za którą zapłaciłem.
Należy uściślić że zminiał Pan[color=blue] > abonament który rozpoczął się 01.12.2005 r w dniu 15.12.2005 r.[/color]
Tak, zgadza się, regulamin na to pozwala. [color=blue] > Z tego co mi wiadomo wszystko już powinno działać dobrze.[/color]
niestety nie jest :( [color=blue] > Jeżeli chciałby Pan porozmowiać proszę o telefon do BOK i przełączenie > rozmowy do mnie.[/color]
Codziennie dzwonilem do biura, nic to nie zmieniło..
makiavelli napisał(a):[color=blue] > Użytkownik "Marek Sagat" <msagat@wytnijto.v.pl> napisał w wiadomości > news:do6d74$d6g$1@atlantis.news.tpi.pl... >[color=green] >>makiavelli napisał(a):[/color] > >[color=green] >>Zgodnie z umową moze Pan zmienić abonament z cyt. "nowym okresem >>rozliczeniowym" - co jest spowodowane sprawami techniczno-formalnymi.[/color] > > Tak? > > 21 punktu regulaminu: > > "Umowa może ulec zmianie na podstawie porozumienia stron. Zmiana wynikająca > z rozszerzenia posiadanej usługi, lub zamówienia nowej usługi, będzie > skuteczna z dniem jej dokonania (...)" >[/color]
Zgadza się, z tym że cytat pochodzi z nowego regulaminu podpisanego przez Pana właśnie 15.12.2005 r. a w momencie gdy Pan zmieniał abonament obowiązywał jeszcze poprzedni zapis przytoczony przeze mnie.
[color=blue] >[color=green] >>Jeżeli chciałby Pan porozmowiać proszę o telefon do BOK i przełączenie >>rozmowy do mnie.[/color] > > > Codziennie dzwonilem do biura, nic to nie zmieniło.. >[/color]
Rozumiem, ale ja poprosiłem żeby skontaktował się Pan ze mną. Sprawą zająłem się osobiście i powinien Pan zauważyć poprawę parametrów łącza. W razie dalszych pytań bądź problemów proszę o informację na maila lub telefoniczne.
pozdrawiam
Marek Sagat
Użytkownik "Marek Sagat"[color=blue] > Zgadza się, z tym że cytat pochodzi z nowego regulaminu podpisanego przez > Pana właśnie 15.12.2005 r. a w momencie gdy Pan zmieniał abonament > obowiązywał jeszcze poprzedni zapis przytoczony przeze mnie.[/color]
tak sobie z boku patrzę i niczyjej strony nie biorę, ale jak się to ma do:
"Zgodnie z umową moze Pan zmienić abonament z cyt. "nowym okresem rozliczeniowym" - co jest spowodowane sprawami techniczno-formalnymi."
Czy pomiędzy 1.12. a 14.12 te sprawy "techniczno-formalne przeszkadzały", a 15.12. (zmiana regulaminu) już nie, zmienić w trakcie miesiąca prędkość? P.
Dnia 19.12.2005 Marek Sagat <msagat@wytnijto.v.pl> napisał/a: ....[color=blue] > > Zgodnie z umową moze Pan zmienić abonament z cyt. "nowym okresem > rozliczeniowym" - co jest spowodowane sprawami techniczno-formalnymi. > Zrobiliśmy dla Pana wyjątek i jak widać zupełnie niesłusznie, bo[/color]
A podobno klient ma zawsze racje... ale chyba nie w Polsce. [color=blue] > Marek Sagat > >[/color]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|