ďťż
DTŚ - Gliwice
ďťż
Start
takie tam...
 
W TVS wystąpił prezes DTŚ i oznajmił, że uruchomiono stronę internetową dotyczącą
konsultacji w sprawie projektu DTŚ przez Gliwice.

[url]http://www.ikonsultacje-dts.pl/[/url]

Warianty są ciekawe i niekiedy cechują się szaleństwem ;-)
Wariant 1a, 1b i 2 - to wariacje na temat szerokości drogi

Wariant 3 - wyburzenie szlaku ulic Dąbrowskiego, Opolskiej, Świętojańskiej - i
tamtędy DTŚ

Wariant 4 - Przecięcie Trynku i Sikornika - a potem planowaną obwodnicą Gliwic

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)



Jacek Kruszniewski pisze:[color=blue]
> W TVS wystąpił prezes DTŚ i oznajmił, że uruchomiono stronę internetową
> dotyczącą konsultacji w sprawie projektu DTŚ przez Gliwice.
>
> [url]http://www.ikonsultacje-dts.pl/[/url]
>
> Warianty są ciekawe i niekiedy cechują się szaleństwem ;-)
> Wariant 1a, 1b i 2 - to wariacje na temat szerokości drogi
>
> Wariant 3 - wyburzenie szlaku ulic Dąbrowskiego, Opolskiej,
> Świętojańskiej - i tamtędy DTŚ
>
> Wariant 4 - Przecięcie Trynku i Sikornika - a potem planowaną obwodnicą
> Gliwic
>
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski
>[/color]

bardzo dobre! :)

właśnie mieszkańcy 101 domów do wyburzenia z wariantu 3 oraz 43 domów z
wariantu 4 oraz połowa sikornika, trynku, zubrzyckiego i millenium
została zaktywizowana do zciągnięcia kapci, wyjścia z domów i
wypowiedzenia się na temat DTS ;) (no, albo tylko klikniecia) Jakieś
30.000 dobrze wkurzonych ludzi ;)

jeden minus jaki widzę to możliwość oszustwa wypełniającego ankietę :(

a wracając do DTS - wariant 2 bardzo mi się podoba :)
- i perspektywa trzech pasów wypełnionych autami pędzącymi od Katowic,
stojących po chwili na kilku pod rzad światłach na jednym pasie :) Nie
mówiąc już o tym co będzie kiedy dojdzie do wypadku na A1/A4 lub na
węźle Gliwice i cały ruch pójdzie przez Gliwice ;)
No ale 20.000 aut na dobę, stojące na światłach koło Balcerka to pewnie
20.000 potencjalnych klientów Balcerka :-)

Swoją drogą mapa zaludnienia Gliwic
[url]http://www.ikonsultacje-dts.pl/files/Rys_27.pdf[/url]
chyba najlepiej pokazuje jaką bzdurą są argumenty ludzi przeciwnych DTS.
Sam nawet nie zdawałem sobie sprawy ze w sladzie oryginalnego projektu
drogi tak mało ludzi mieszka - mnie to przekonalo do konca.


Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <jacek.kropka.k@proinfo.kropka.pl> napisał w
wiadomości news:h8rcn2$t9e$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=blue]
>W TVS wystąpił prezes DTŚ i oznajmił, że uruchomiono stronę internetową
>dotyczącą konsultacji w sprawie projektu DTŚ przez Gliwice.
>
> [url]http://www.ikonsultacje-dts.pl/[/url]
>
> Warianty są ciekawe i niekiedy cechują się szaleństwem ;-)
> Wariant 1a, 1b i 2 - to wariacje na temat szerokości drogi
>
> Wariant 3 - wyburzenie szlaku ulic Dąbrowskiego, Opolskiej,
> Świętojańskiej - i tamtędy DTŚ
>
> Wariant 4 - Przecięcie Trynku i Sikornika - a potem planowaną obwodnicą
> Gliwic[/color]

Te warianty ktos tak pomyslal, by wybor byl jeden sluszny ;-)

Użytkownik Jacek Kruszniewski napisał:[color=blue]
> W TVS wystąpił prezes DTŚ i oznajmił, że uruchomiono stronę internetową
> dotyczącą konsultacji w sprawie projektu DTŚ przez Gliwice.
>
> [url]http://www.ikonsultacje-dts.pl/[/url]
>
> Warianty są ciekawe i niekiedy cechują się szaleństwem ;-)
> Wariant 1a, 1b i 2 - to wariacje na temat szerokości drogi
>
> Wariant 3 - wyburzenie szlaku ulic Dąbrowskiego, Opolskiej,
> Świętojańskiej - i tamtędy DTŚ
>
> Wariant 4 - Przecięcie Trynku i Sikornika - a potem planowaną obwodnicą
> Gliwic
>
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski
>[/color]
Wariant 1A w Zabrzu totalnie rozwala tę część parku Powstańców, która
jest najbardziej "rekreacyjna". Kto zna ten wie, że jest tam taka wielka
"grillowa" polana, szeroka aleja spacerowa i generalnie mnóstwo ludzi
tam odpoczywa...
Poza tym po drugiej stronie torów biegnie totalnie po potoku Guido,
akurat tam jest fajny las, dziki, wielkie drzewa i dzięcioły kują...

Więc ten nowy Wariant 1B w sumie ma sens - jest fajnie przytulony do
ogródków, biegnie dużo dalej od domów (będą mieli ciszej), park dalej
jest dostępny dla ludzi no i niszczy nie tak fajny las.

A warianty 3 i 4? Chyba faktycznie "sztuka dla sztuki" i tylko po to aby
procedury im się zgadzały...
percivall



Czy Gliwice mają decydować o przebiegu DTŚ w Zabrzu czy to jakaś ściema?
chodzi o wariant 1a i 1b

MAc

Ghost pisze:[color=blue]
>
> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <jacek.kropka.k@proinfo.kropka.pl>
> napisał w wiadomości news:h8rcn2$t9e$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=green]
>> W TVS wystąpił prezes DTŚ i oznajmił, że uruchomiono stronę
>> internetową dotyczącą konsultacji w sprawie projektu DTŚ przez Gliwice.
>>
>> Warianty są ciekawe i niekiedy cechują się szaleństwem ;-)[/color][/color]
[color=blue]
>
> Te warianty ktos tak pomyslal, by wybor byl jeden sluszny ;-)[/color]

jak tak popatrzysz na mapę Gliwic to nie za bardzo jest jak wymyślić coś
innego.

Ale jeśli się mylę i masz jakąś koncepcję to zarzuć, na pewno masa
dyskutantów się znajdzie :)

MAc pisze:[color=blue]
> Czy Gliwice mają decydować o przebiegu DTŚ w Zabrzu czy to jakaś ściema?
> chodzi o wariant 1a i 1b
>
> MAc[/color]

Niestety trochę to nieprzemyślane - ale może przy ocenianiu głosów
będzie to brane pod uwagę. Bo i w drugą stronę też tak jest, że ludzie
spoza Gliwic się wypowiadają i są potem takie perełki:

[url]http://www.ikonsultacje-dts.pl/aktualnosci.php?str=ankieta_odpowiedzi[/url]

| Opinia nr 28 ....... Sebastian, Zabrze
| Wariant 3 przebiegu DTŚ jest właściwy w Gliwicach
|
| "Dla Zabrza bardziej mi się podoba wariant 1A bo jest dodatkowy zjazd,
| dla Gliwic 3 wariant wydaje się najlepszy bo nie rozbije się o plac
| piastów i wygląda na to że zjazdy i wjazdy będą bez świateł co jest w
| wariancie a to by spowolniło przejazd przez miasto"

co oczywiście jest mega obiektywne i widać że facet zna Gliwice jak
własną kieszeń :-))))

Jacek Kruszniewski pisze:[color=blue]
> W TVS wystąpił prezes DTŚ i oznajmił, że uruchomiono stronę internetową
> dotyczącą konsultacji w sprawie projektu DTŚ przez Gliwice.
>
> [url]http://www.ikonsultacje-dts.pl/[/url]
>
> Warianty są ciekawe i niekiedy cechują się szaleństwem ;-)
> Wariant 1a, 1b i 2 - to wariacje na temat szerokości drogi
>
> Wariant 3 - wyburzenie szlaku ulic Dąbrowskiego, Opolskiej,
> Świętojańskiej - i tamtędy DTŚ
>
> Wariant 4 - Przecięcie Trynku i Sikornika - a potem planowaną obwodnicą
> Gliwic
>[/color]

Śledzę sobie z ciekawości opinie ludzi jakie są dodawane na podanej
przez Ciebie stronę - wydaje mi się, że doskonale już nawet teraz, przy
takiej małej próbce jaka zebrała się przez 3 dni, oddają one duch
problemów jakie powoduje protestujące towarzystwo (de'facto generujących
tylko kolejne koszty społeczne w kolejnych sprawach). Warto chyba
zacytować jedną z opini jaka się znalazła wśród już złożonych.

Najpierw trzeba zauważyć że na 82 wypowiedzi tylko 2 mówią że żaden
wariant DTŚ nie jest właściwy, z czego tylko jeden ankietowany
wypowiada się dlaczego. A dlaczego ? proszę bardzo:

| Opinia nr 74 od: Kupczyk Radosław, Gliwice, z 2009-09-17
| Tak potrzebna jest budowa DTŚ Gliwice - Katowice
| Żaden wariant przebiegu DTŚ nie jest właściwy w Gliwicach
|
| DTŚ powinna się kończyć na węźle z autostradą A1! Jestem inż
| budownictwa, doktorantem wydziału budownictwa, mam styczność z
| architektami, planistami. Wszyscy krytykują przebieg tej drogi na
| terenie Gliwic a są to osoby wysoko kompetentne. Proszę zacząć
| projektować tak jak należy - czyli nie wprowadzać tak dużego natężenia
| ruchu pojazdów do centrum miasta tylko ruchem obwodnicowym. Wydaje mi
| się, że alternatywne rozwiązania są mydleniem oczu bo jedno jest
| gorsze od kolejnego. Wydaje się iż jest to celowe.

Czyli to że 97,56% ludzi chce czegoś to jest nieważne bo pan jest
inżynierem i doktorantem i wie lepiej niż ludzie którym de'facto
powinien SŁUŻYĆ swoją pracą.
Czyli to jest odpowiedź na to dlaczego (m.in.) drogi w Polsce są takie a
nie inne.

no tak, jakies 95% ludzi jest za wariantem 1 ale chyba nikogo kto
mieszka w Gliwicach to nie dziwi.
Szkoda ze potrzebujemy dodatkowych kilku lat zeby o tym kolejny raz
sie przekonac.

kulig postukal w klawiature i 2009-09-17 20:30 napisal:
[color=blue]
>
> Czyli to że 97,56% ludzi chce czegoś to jest nieważne bo pan jest
> inżynierem i doktorantem i wie lepiej niż ludzie którym de'facto
> powinien SŁUŻYĆ swoją pracą.
> Czyli to jest odpowiedź na to dlaczego (m.in.) drogi w Polsce są takie a
> nie inne.
>[/color]

Modelowo rzecz ujmując, to ten Pan ma rację. Bo jak się tak zastanowić,
to faktycznie bezsensem jest przepuszczanie obwodnicy przez środek
miasta. W końcu sama nazwa mówi o "obwodnicy".

Tyle tylko, że w przypadku Gliwic - gdzie w centrum jest znaczne
natężenie ruchu ulicznego (a komunikacja miejska tego nie rozładowuje) -
to jest słuszne rozwiązanie. Bo właśnie tam ci ludzie jeżdżą i stamtąd
wracając.

Obawiam się jednego po wybudowaniu DTŚ - zmniejszy się natężenie na
autostradzie i jej łącznikach z centrum (głównie Pszczyńska i Rybnicka),
bo ruch wewnątrzaglomeracyjny przeniesie się na DTŚ właśnie. I zrobią
się problemy w centrum, bo przepustowość tamtejszych ulic nie wystarczy
do rozprowadzenia tak znacznej ilości pojazdów.

To mniej więcej będzie taki efekt, jakby nalewać wody do wanny - przy
pełnym przepływie będzie się rozlewać i przybierać, bo sitko nie ma z
reguły takiej przepustowości.

Poza tym samochody przejżdżające tranzytem przez miasto nie znikną. Ci
jądący na osi wschód-zachód już dawno nie jeżdżą przez miasto, tylko
korzystają z A4. Ci, którzy jeżdżą północ-południe nadale będą tak
jeździć, bo nie będzie drogi dla nich odpowiedniej (częściowo A1).

pozdr
eMeM

>[color=blue]
> Modelowo rzecz ujmując, to ten Pan ma rację. Bo jak się tak zastanowić, to
> faktycznie bezsensem jest przepuszczanie obwodnicy przez środek miasta. W
> końcu sama nazwa mówi o "obwodnicy".
>[/color]
A ktoz twierdził, że DTS ma byc obwodnicą?? Od zarania miała byc
"kregosłupem" komunikacyjnym a nie zadną obwodnicą. Chodziło o to aby
połączyć ze sobą centra miast sprawnym układem komunikacyjnym i wszedzie
sie udało tylko nie w w Zabrzu i Gliwicach. W Rudzie tez jest z tym problem
(bo gdzie tam jest tradycyjne centrum??) ale przynajmniej DTS idzie jakby w
"srodku".
Jestem zawiedziony przebiegiem DTS w Zabrzu bo liczyłem że pojdzie
poczatkowo sladem ul. Wolnosci a potem.... no własnie sam nie wiem ktoredy
moglaby isc zeby szła jak najbliżej centrum. TRudno niech juz idzie blizej
południa (w sumie od polnocy ratuje nas DK 88) byle tylko czesc ruchu
pomiedzy Rudą a Gliwicami poszła własnie nią. Teraz ludzie muszą sie
przebijac ul. Wolnosci i to jest katastrofa.

A to czy DTS-ka skończy sie na wezle z A1 czy na Portowej dla Zabrza chyba
nie ma zadnego znaczenia. Niech sobie gliwiczanie protestują stojąc w
korkach. Szkoda tylko, ze te etapy budowy podzielili tak, ze zablokowali
budowe w Zabrzu

> Wariant 1A w Zabrzu totalnie rozwala tę część parku Powstańców, która[color=blue]
> jest najbardziej "rekreacyjna". Kto zna ten wie, że jest tam taka wielka
> "grillowa" polana, szeroka aleja spacerowa i generalnie mnóstwo ludzi
> tam odpoczywa...[/color]

Chyba wiem o czym mówisz... parę razy tam byłem... choć nie znam
projektów na tyle, żeby ocenić czy i kiedy polana przetrwa, a kiedy
nie... poza tym, jaki będzie do niej dojazd po powstaniu DTŚki?? Czy
jakieś drogi nie przetną istniejących ścieżek itp?? Poza tym - niestety,
czasem trzeba wybrać, co jest ważniejsze - lepsza komunikacja, czy
polana do grillowania :/....

Pozdrawiam
Konop


Użytkownik "Maciej Makula" <maciej@TUMOJENAZWISKO.pl> napisał w wiadomości
news:h8u4jb$hb0$1@kushnir.sileman...[color=blue]
> kulig postukal w klawiature i 2009-09-17 20:30 napisal:
>[/color]
[color=blue]
> Modelowo rzecz ujmując, to ten Pan ma rację. Bo jak się tak zastanowić, to
> faktycznie bezsensem jest przepuszczanie obwodnicy przez środek miasta. W
> końcu sama nazwa mówi o "obwodnicy".[/color]

Paczpan jaki ten jenzyk polski trudne jezd: napisane "srednicowa",
przepisane "obwodnica".

Ten matol z argumantacja ala przedszkole ("kozdy Ci to powiye") - niby spec
od budow - nie wie nawet co to jest srednica.

Dnia 2009-09-17 20:13, użytkowniczka/użytkownik kulig napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):[color=blue]
> MAc pisze:[color=green]
>> Czy Gliwice mają decydować o przebiegu DTŚ w Zabrzu czy to jakaś
>> ściema? chodzi o wariant 1a i 1b
>>
>> MAc[/color]
>
> Niestety trochę to nieprzemyślane - ale może przy ocenianiu głosów
> będzie to brane pod uwagę. Bo i w drugą stronę też tak jest, że ludzie
> spoza Gliwic się wypowiadają i są potem takie perełki:
>
> [url]http://www.ikonsultacje-dts.pl/aktualnosci.php?str=ankieta_odpowiedzi[/url]
>
> | Opinia nr 28 ....... Sebastian, Zabrze
> | Wariant 3 przebiegu DTŚ jest właściwy w Gliwicach
> |
> | "Dla Zabrza bardziej mi się podoba wariant 1A bo jest dodatkowy zjazd,
> | dla Gliwic 3 wariant wydaje się najlepszy bo nie rozbije się o plac
> | piastów i wygląda na to że zjazdy i wjazdy będą bez świateł co jest w
> | wariancie a to by spowolniło przejazd przez miasto"
>
>
> co oczywiście jest mega obiektywne i widać że facet zna Gliwice jak
> własną kieszeń :-))))[/color]

No widać że tak :-)
W ogóle to bzdura polega na tym - że Gliwicki odcinek powinien być konsultowany w
dwóch częściach - do węzła z A1 ( Gliwiczanom oba warianty są obojętne - i od węzła z
A1 do DK88 - ten odcinek jest obojętny dla Zabrzan).

Wariant 3 to szaleństwo - to jest zniszczenie Zatorza :/ przesiedlenie ponad dwóch
tysięcy ludzi. Prace rozbiórkowe, przebudowa wszystkiego w okolicy.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Dnia 2009-09-17 20:30, użytkowniczka/użytkownik kulig napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):[color=blue]
> Jacek Kruszniewski pisze:[color=green]
>> W TVS wystąpił prezes DTŚ i oznajmił, że uruchomiono stronę
>> internetową dotyczącą konsultacji w sprawie projektu DTŚ przez Gliwice.
>>
>> [url]http://www.ikonsultacje-dts.pl/[/url]
>>
>> Warianty są ciekawe i niekiedy cechują się szaleństwem ;-)
>> Wariant 1a, 1b i 2 - to wariacje na temat szerokości drogi
>>
>> Wariant 3 - wyburzenie szlaku ulic Dąbrowskiego, Opolskiej,
>> Świętojańskiej - i tamtędy DTŚ
>>
>> Wariant 4 - Przecięcie Trynku i Sikornika - a potem planowaną
>> obwodnicą Gliwic
>>[/color]
>
> Śledzę sobie z ciekawości opinie ludzi jakie są dodawane na podanej
> przez Ciebie stronę - wydaje mi się, że doskonale już nawet teraz, przy
> takiej małej próbce jaka zebrała się przez 3 dni, oddają one duch
> problemów jakie powoduje protestujące towarzystwo (de'facto generujących
> tylko kolejne koszty społeczne w kolejnych sprawach). Warto chyba
> zacytować jedną z opini jaka się znalazła wśród już złożonych.
>
> Najpierw trzeba zauważyć że na 82 wypowiedzi tylko 2 mówią że żaden
> wariant DTŚ nie jest właściwy, z czego tylko jeden ankietowany
> wypowiada się dlaczego. A dlaczego ? proszę bardzo:
>
> | Opinia nr 74 od: Kupczyk Radosław, Gliwice, z 2009-09-17
> | Tak potrzebna jest budowa DTŚ Gliwice - Katowice
> | Żaden wariant przebiegu DTŚ nie jest właściwy w Gliwicach
> |
> | DTŚ powinna się kończyć na węźle z autostradą A1! Jestem inż
> | budownictwa, doktorantem wydziału budownictwa, mam styczność z
> | architektami, planistami. Wszyscy krytykują przebieg tej drogi na
> | terenie Gliwic a są to osoby wysoko kompetentne. Proszę zacząć
> | projektować tak jak należy - czyli nie wprowadzać tak dużego natężenia
> | ruchu pojazdów do centrum miasta tylko ruchem obwodnicowym. Wydaje mi
> | się, że alternatywne rozwiązania są mydleniem oczu bo jedno jest
> | gorsze od kolejnego. Wydaje się iż jest to celowe.
>
>
> Czyli to że 97,56% ludzi chce czegoś to jest nieważne bo pan jest
> inżynierem i doktorantem i wie lepiej niż ludzie którym de'facto
> powinien SŁUŻYĆ swoją pracą.
> Czyli to jest odpowiedź na to dlaczego (m.in.) drogi w Polsce są takie a
> nie inne.
>
>[/color]

Znajomy się śmieje - bo w Wiedniu, takie trasy lecą tunelami i mają klasę Autostrad.
Widać że Pan inż. świata ni widział :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Dnia 2009-09-17 21:39, użytkowniczka/użytkownik BearBag napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):[color=blue]
> no tak, jakies 95% ludzi jest za wariantem 1 ale chyba nikogo kto
> mieszka w Gliwicach to nie dziwi.
> Szkoda ze potrzebujemy dodatkowych kilku lat zeby o tym kolejny raz
> sie przekonac.[/color]

Ten wariant (1) powinien mieć 1 poprawkę - tunel powinien się kończyć za palmiarnią ,
a zaczynać na wysokości Częstochowskiej (wiem że podnosi to koszty, ale i tak je już
ponosimy) za to nie zniszczymy Parku a plus dodatkowy teren.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Użytkownik kulig napisał:[color=blue]
> jeden minus jaki widzę to możliwość oszustwa wypełniającegoankietę :([/color]

Wg ulotki brane pod uwagę będą tylko ankiety podpisane imieniem,
nazwiskiem i adresem. To trochę jednak ogranicza możliwość oszustwa.

--
-----------------------------------------------------------------------
* Bartłomiej Zieliński [url]http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/[/url] *
* Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 *
-----------------------------------------------------------------------

Użytkownik Maciej Makula napisał:[color=blue]
> Modelowo rzecz ujmując, to ten Pan ma rację. Bo jak się tak zastanowić,
> to faktycznie bezsensem jest przepuszczanie obwodnicy przez środek
> miasta. W końcu sama nazwa mówi o "obwodnicy".[/color]

A od kiedy DTŚ ma być obwodnicą? DTŚ to skrót od "Drogowa Trasa
Średnicowa", ostatnie słowo sugeruje, że w założeniu ma przechodzić
przez środek, a nie po obwodzie.

--
-----------------------------------------------------------------------
* Bartłomiej Zieliński [url]http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/[/url] *
* Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 *
-----------------------------------------------------------------------

[color=blue]
> Wariant 3 - wyburzenie szlaku ulic Dąbrowskiego, Opolskiej,
> Świętojańskiej - i tamtędy DTŚ
>[/color]

Ten wariant chyba nie bedzie brany pod uwage,
na Dąbrowskiego kładą nowe chodniki ... wiec licze na to ze ktos to
przemyslal i nie beda ich zrywac za jakis czas jak wystraruja z DTŚ.

--
yaro


Użytkownik "yaro" <yaro@yaro.pl> napisał w wiadomości
news:h9v3lu$bu6$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=blue]
>[color=green]
>> Wariant 3 - wyburzenie szlaku ulic Dąbrowskiego, Opolskiej,
>> Świętojańskiej - i tamtędy DTŚ
>>[/color]
>
> Ten wariant chyba nie bedzie brany pod uwage,
> na Dąbrowskiego kładą nowe chodniki ... wiec licze na to ze ktos to
> przemyslal i nie beda ich zrywac za jakis czas jak wystraruja z DTŚ.[/color]

Wiesz jak sie ma koszt chodnikow do kosztu DTŚ?

yaro pisze:[color=blue]
>[color=green]
>> Wariant 3 - wyburzenie szlaku ulic Dąbrowskiego, Opolskiej,
>> Świętojańskiej - i tamtędy DTŚ
>>[/color]
>
> Ten wariant chyba nie bedzie brany pod uwage,
> na Dąbrowskiego kładą nowe chodniki ... wiec licze na to ze ktos to
> przemyslal i nie beda ich zrywac za jakis czas jak wystraruja z DTŚ.[/color]

na 99,999% pomysł remontu chodników nie był analizowany w kontekście DTŚ :(

Użytkownik Ghost napisał:[color=blue]
> Wiesz jak sie ma koszt chodnikow do kosztu DTŚ?[/color]

A jakie to ma znaczenie, jeśli obecna budowa chodnika okaże się
wyrzuceniem kasy w błoto?

--
-----------------------------------------------------------------------
* Bartłomiej Zieliński [url]http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/[/url] *
* Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 *
-----------------------------------------------------------------------

On 1 Paź, 07:57, Bartłomiej Zieliński <Bartlomiej.Zielin...@polsl.pl>
wrote:[color=blue]
> Użytkownik Ghost napisał:
>[color=green]
> > Wiesz jak sie ma koszt chodnikow do kosztu DTŚ?[/color]
>
> A jakie to ma znaczenie, jeśli obecna budowa chodnika okaże się
> wyrzuceniem kasy w błoto?[/color]

ten wariant jest na tyle wirtualny i na tyle nieprawdopodobny ze
remont chodnikow spokojnie mozna uznac za uzasadniony.

[color=blue]
> na 99,999% pomysł remontu chodników nie był analizowany w kontekście DTŚ :([/color]

no cóż widocznie nas stac ...

--
yaro

[color=blue]
> ten wariant jest na tyle wirtualny i na tyle nieprawdopodobny ze
> remont chodnikow spokojnie mozna uznac za uzasadniony.[/color]

taka ma tez nadzieje ...
bo to chyba najgorszy wariant jaki moglby byc ...

--
yaro

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates