Do naszych lepkich i zarazem długich rąk wpadła ostatnio niepozorna kartka, potraktowana przez swojego poprzedniego właściciela w sposób wielce niedelikatny. Została bowiem zgnieciona, zmięta i sponiewierana i w takim stanie przemieszczona do kosza ze śmieciami. Nie powiemy Państwu, jakim cudem ten biały kruczek przywędrował na nasze biurko, bo wszak obowiązani jesteśmy chronić swoje źródła informacji.
Ów niewątpliwie ściśle tajny dokument (ową ścisłość powiększono znacznie, ściskając kartkę do kształtu nieszczególnie foremnej kulki) miał nigdy nie ujrzeć światła dziennego, dlatego też oglądaliśmy go uważnie w drżącym jak osika świetle świeczek. I przepiszemy tu teraz wiernie to wszystko, cośmy tam wyczytali.
(Pora kończyć z tym "my", bo mi się jaźń rozmnoży.)
Ocena wyników akcji promocyjnej "Do your blackout" - do użytku wewnętrznego.
Przed użytkiem wytrząsnąć.
Po zapoznaniu się z raportami służb Sztab Prokryzysowy w jednogłośnej uchwale postanowił wyrazić najwyższe uznanie wszystkim uczestnikom Akcji Promocyjnej, zwanej dalej Akcją. Wyniki Akcji przerosły najśmielsze oczekiwania i wykazały, że jakiekolwiek inne wcześniejsze formy promocji miasta są zaledwie nieśmiałym raczkowaniem. Akcja sprawiła, że przez co najmniej dwie doby dokładnie wszystkie serwisy informacyjne w mediach elektronicznych rozpoczynały się zdaniem, w którym występowało słowo "Szczecin" odmieniane w niemal wszystkich przypadkach (nie stwierdzono użycia wołacza). Jedynym wyjątkiem od tej niezwykle pomyślnej dla miasta reguły jest wiadoma rozgłośnia wiadomego ojca, co jednak w zgodnej opinii Sztabu jest okolicznością bez znaczenia.
Sztab podkreśla, że nigdy wcześniej nikomu i za żadne pieniądze nie udało się sprawić, że słowo "Szczecin" było używane w krajowym obrocie informacyjnym tak często i z taką ochotą. Mało tego. Sztab jest w posiadaniu nagrania fragmentu ekonomicznej audycji radiowej, w której dyskusja na temat spodziewanego wzrostu cen energii elektrycznej została przez redaktora prowadzącego podsumowana słowami "a w Szczecinie już oszczędzają".
Sztab konkluduje, że jego następnym zadaniem jest podtrzymanie przychylnego miastu klimatu i najwszechstronniejsze wykorzystanie efektów Akcji. Po burzliwej naradzie Sztab rekomenduje sam sobie następujące działania:
- starania o pozyskanie tytułu "Europejska Stolica Unplugged"
- wykreowanie marki promocyjnej "Szczecin. Tu zacierają się agregaty prądotwórcze" (zaprotokołowano głos odrębny z kontrpropozycją "Tu rodzą się nowe prądy")
- organizację festiwalu operatorów elektroenergetycznych pod nazwą "Przeciwfaza - Przegląd Linii Małych Napięć".
Tu następują podpisy, co do jednego nieczytelne.
PS. W związku z nielicznymi pytaniami moich przyjaciół oświadczam, że ujawniający się od czasu do czasu na internetowych forach szczecińskiej GW niejaki dyżurny_malkontent nie jest mną. Stwierdzam równie kategorycznie, że ja nie jestem nim.
Źródło: Gazeta Wyborcza Szczecin
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|