|
takie tam... |
|
Kupię jeden bilet na mecz Lech-Legia 19-05 na 12 sektor cena do uzgodnienia .. Kontakt gg 603717. PILNE !!!!
Użytkownik <slawek.najewski@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:f2k79f$iff$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=blue] > Kupię jeden bilet na mecz Lech-Legia 19-05 na 12 sektor cena do uzgodnienia[/color]
Mam - 1700 pln
Piciu
Piotr Krzyżański pisze:[color=blue] > Mam - 1700 pln[/color]
Przed,czy po wypłacie?
-- Piotr Ratyński Skype:odziu1 GG:1064092
"odziu" <odziu@tlen.pl> wrote in message news:f2kpku$2br$1@atlantis.news.tpi.pl... [color=blue] > Piotr Krzyżański pisze:[color=green] >> Mam - 1700 pln[/color] > > Przed,czy po wypłacie?[/color]
Hehe --
Bluzgacz GG:5015 alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna [url]http://zjezdzalnia.wordpress.com[/url] - "blog" fanow zjezdzania na recznym
Użytkownik "odziu" <odziu@tlen.pl> napisał w wiadomości news:f2kpku$2br$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=blue] > Piotr Krzyżański pisze:[color=green] >> Mam - 1700 pln[/color] > > Przed,czy po wypłacie?[/color]
Przestań palić to świństwo.
Piciu
Piotr Krzyżański pisze:[color=blue][color=green][color=darkred] >>> Mam - 1700 pln[/color] >> >> Przed,czy po wypłacie?[/color] > > Przestań palić to świństwo.[/color]
Ja naćpany? Przecież to Ty się chwalisz, że masz 1700 pln, jakby to jakiś sukces był. No przed wypłatą to jeszcze...
-- Z uśmiechem Piotr Ratyński Skype:odziu1 GG:1064092
Użytkownik "odziu" <odziu@tlen.pl> napisał w wiadomości news:f2kv02$516$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > Piotr Krzyżański pisze:[color=green][color=darkred] >>>> Mam - 1700 pln >>> >>> Przed,czy po wypłacie?[/color] >> >> Przestań palić to świństwo.[/color] > > Ja naćpany? Przecież to Ty się chwalisz, że masz 1700 pln, jakby to jakiś > sukces był. No przed wypłatą to jeszcze...[/color]
Nie wiem, czy naćpany - może zwykły dym papierosowy tak na Ciebie wpływa - nie daj Boże opary alkoholu?...
Piciu
Piotr Krzyżański pisze:[color=blue] > Nie wiem, czy naćpany - może zwykły dym papierosowy tak > na Ciebie wpływa - nie daj Boże opary alkoholu?...[/color]
Hmm... To znaczy jak? Że niby mogę być ciekawy tylko pod wpływem... czegokolwiek? A Ty się chwalisz że masz 1700,- zyla na trzeźwo?
-- Piotr Ratyński Skype:odziu1 GG:1064092
"Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> wrote in message news:f2kveq$7pr$1@opal.icpnet.pl... [color=blue] > Nie wiem, czy naćpany - może zwykły dym papierosowy tak > na Ciebie wpływa - nie daj Boże opary alkoholu?...[/color]
Chyba z twojego odbytu. Przestan sepic i maczac waciki w spirycie, tylko idz do sklepu i kup sobie normalna wodke, ktora bedziesz napierdalal prosto do ryja. --
Bluzgacz GG:5015 alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna [url]http://zjezdzalnia.wordpress.com[/url] - "blog" fanow zjezdzania na recznym
Użytkownik "Bluzgacz" <bluzgacz@wypierdalaj.pl> napisał w wiadomości news:f2kvtp$o93$1@news.albasani.net...[color=blue] > > "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> wrote in message > news:f2kveq$7pr$1@opal.icpnet.pl... >[color=green] >> Nie wiem, czy naćpany - może zwykły dym papierosowy tak >> na Ciebie wpływa - nie daj Boże opary alkoholu?...[/color] > > Chyba z twojego odbytu. > Przestan sepic i maczac waciki w spirycie, tylko idz do sklepu i kup sobie > normalna wodke, ktora bedziesz napierdalal prosto do ryja.[/color]
To wszystko na Cię stać? Błyśnij trochę inteligencją i nie rób z siebie pośmiewiska, albo przestań wąchać kapsle od sikaczy.
Piciu
Piotr Krzyżański: [color=blue] > To wszystko na Cię stać?[/color]
Co za różnica? [color=blue] > Błyśnij trochę inteligencją[/color]
Po jaki kórva chuj? [color=blue] > i nie rób z siebie pośmiewiska[/color]
Dla kórva dlaczego nie? DLACZEGÓ KÓRVÓ?!
Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news:f2kp6m$12b$1@opal.icpnet.pl...[color=blue] > > Użytkownik <slawek.najewski@neostrada.pl> napisał w wiadomości > news:f2k79f$iff$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=green] >> Kupię jeden bilet na mecz Lech-Legia 19-05 na 12 sektor cena do >> uzgodnienia[/color] > > Mam - 1700 pln[/color]
Ale wiesz, że to jest karalne? A pod stadionem można jeszcze za taki manewr w zęby wyłapać.....
Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości news:f2l1f5$gg7$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > > Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości > news:f2kp6m$12b$1@opal.icpnet.pl...[color=green] >> >> Użytkownik <slawek.najewski@neostrada.pl> napisał w wiadomości >> news:f2k79f$iff$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=darkred] >>> Kupię jeden bilet na mecz Lech-Legia 19-05 na 12 sektor cena do uzgodnienia[/color] >> >> Mam - 1700 pln[/color] > > Ale wiesz, że to jest karalne?[/color]
Kto Ci to powiedział? [color=blue] > A pod stadionem można jeszcze za taki manewr w zęby wyłapać.....[/color]
Można oddać...
Piciu
Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: [color=blue][color=green][color=darkred] >>> Mam - 1700 pln[/color] >> >> Ale wiesz, że to jest karalne?[/color] > > Kto Ci to powiedział?[/color]
A jakie to ma znaczenie? Nieznajomość prawa szkodzi. [color=blue][color=green] >> A pod stadionem można jeszcze za taki manewr w zęby wyłapać.....[/color] > > Można oddać...[/color]
Spróbuj. Na okrzyk "łapaj konika" pewnie takich, którzy zechcą Ci przylać pewnie znajdzie się wielu.
Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości news:f2l26b$auq$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=blue] > > Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: >[color=green][color=darkred] >>>> Mam - 1700 pln >>> >>> Ale wiesz, że to jest karalne?[/color] >> >> Kto Ci to powiedział?[/color] > > A jakie to ma znaczenie? > Nieznajomość prawa szkodzi.[/color]
Może jakiś paragraf znajdziesz? [color=blue][color=green][color=darkred] >>> A pod stadionem można jeszcze za taki manewr w zęby wyłapać.....[/color] >> >> Można oddać...[/color] > > Spróbuj. > Na okrzyk "łapaj konika" pewnie takich, którzy zechcą Ci przylać pewnie > znajdzie się wielu.[/color]
Popatrz - myślałem, że rozmawiamy w cztery oczy, a Ty już kolegów wołasz...
Piciu
Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: [color=blue][color=green] >> Nieznajomość prawa szkodzi.[/color] > > Może jakiś paragraf znajdziesz?[/color]
Jak spróbujesz poszukać i nie dasz rady to daj znać. A jak Ci się nie chce próbować szukać - to na jakiej podstawie ja mam to robić za Ciebie?
[color=blue][color=green][color=darkred] >>>> A pod stadionem można jeszcze za taki manewr w zęby wyłapać..... >>> >>> Można oddać...[/color] >> >> Spróbuj. >> Na okrzyk "łapaj konika" pewnie takich, którzy zechcą Ci przylać pewnie >> znajdzie się wielu.[/color] > > Popatrz - myślałem, że rozmawiamy w cztery oczy, a Ty już > kolegów wołasz...[/color]
Nie mówiłem o sobie, ja nie z tych, co to jakieś mordobicia urządzają. Mówiłem o ogólnym nastawieniu do koników.
Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości news:f2l39j$lb7$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > > Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: >[color=green][color=darkred] >>> Nieznajomość prawa szkodzi.[/color] >> >> Może jakiś paragraf znajdziesz?[/color] > > Jak spróbujesz poszukać i nie dasz rady to daj znać.[/color]
Nie daję rady. [color=blue] > A jak Ci się nie chce próbować szukać - to na jakiej podstawie ja mam to robić > za Ciebie?[/color]
To Ty twierdzisz, że nie mogę odsprzedać biletu.
Piciu
Cavallino: [color=blue] > A jak Ci się nie chce próbować szukać - to na jakiej podstawie ja mam to > robić za Ciebie?[/color]
Ale z ciebie skretyniały popierdoleniec. To ty idioto szczekasz, że to jest nielegalne, a sam nie potrafisz podać stosownego paragrafu i masz pretensje, że ktoś poprosił cię o to, żebyś udowodnił swoje rzyganie.
Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: [color=blue][color=green] >> Jak spróbujesz poszukać i nie dasz rady to daj znać.[/color] > > Nie daję rady.[/color]
Kodeks Wykroczeń Art. 133. [color=blue] >[color=green] >> A jak Ci się nie chce próbować szukać - to na jakiej podstawie ja mam to >> robić za Ciebie?[/color] > > To Ty twierdzisz, że nie mogę odsprzedać biletu.[/color]
Możesz. Bez zysku.
Jakbyś nie mógł znaleźć i tego:
Art. 133. § 1. Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z zyskiem, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny. § 2. Usiłowanie oraz podżeganie i pomocnictwo są karalne.
Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości news:f2l3mr$gah$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=blue] > > Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: >[color=green][color=darkred] >>> Jak spróbujesz poszukać i nie dasz rady to daj znać.[/color] >> >> Nie daję rady.[/color] > > Kodeks Wykroczeń Art. 133.[/color]
Jesteś pewny, że do dzisiaj funkconuje artykuł tegoż kodeksu wydanego w 1971 roku?
Piciu
"Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> wrote in message news:f2l0qk$8nj$1@opal.icpnet.pl... [color=blue] > Błyśnij trochę inteligencją[/color]
Za duzo ode mnie wymagasz. To tak jakbys powiedzial, ze mam zajechac po Ciebie F Mustangiem z 1964 - nierealne..... Ale caly czas pracuje nad IQ - na razie dociskam do 15-20 --
Bluzgacz GG:5015 alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna [url]http://zjezdzalnia.wordpress.com[/url] - "blog" fanow zjezdzania na recznym
"sumar" <sumar@onet.eu> wrote in message news:sumar.1179518703@sumar.pl... [color=blue] > Po jaki kórva chuj?[/color] [color=blue] > Dla kórva dlaczego nie? DLACZEGÓ KÓRVÓ?![/color]
<CMOK!> --
Bluzgacz - APZ rules GG:5015 alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna [url]http://zjezdzalnia.wordpress.com[/url] - "blog" fanow zjezdzania na recznym
Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news:f2l46p$boh$1@opal.icpnet.pl...[color=blue] > > Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości > news:f2l3mr$gah$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=green] >> >> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości >> news: >>[color=darkred] >>>> Jak spróbujesz poszukać i nie dasz rady to daj znać. >>> >>> Nie daję rady.[/color] >> >> Kodeks Wykroczeń Art. 133.[/color] > > Jesteś pewny, że do dzisiaj funkconuje artykuł > tegoż kodeksu wydanego w 1971 roku?[/color]
Ten artykuł nie pochodzi z 1971 r - był wprowadzony całkiem niedawno (kilka lat temu). Wiele ustaw polskiego prawa w pierwszych wersjach było wydanych przed dzisięcioleciami, oczywiście są na bieżąco aktualizowane.
Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości news:f2l4l3$jr3$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=blue] > > Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości > news:f2l46p$boh$1@opal.icpnet.pl...[color=green] >> >> Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości >> news:f2l3mr$gah$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=darkred] >>> >>> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: >>> >>>>> Jak spróbujesz poszukać i nie dasz rady to daj znać. >>>> >>>> Nie daję rady. >>> >>> Kodeks Wykroczeń Art. 133.[/color] >> >> Jesteś pewny, że do dzisiaj funkconuje artykuł >> tegoż kodeksu wydanego w 1971 roku?[/color] > > Ten artykuł nie pochodzi z 1971 r - był wprowadzony całkiem niedawno (kilka > lat temu).[/color]
Troszkę sie mylisz. Dz.U. 1971 Nr 12 poz. 114 Data wydania: 1971.05.20 Data wejścia w życie: 1972.01.01
Piciu
Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: [color=blue][color=green] >> Ten artykuł nie pochodzi z 1971 r - był wprowadzony całkiem niedawno >> (kilka lat temu).[/color] > > Troszkę sie mylisz. > Dz.U. 1971 Nr 12 poz. 114 > Data wydania: 1971.05.20 > Data wejścia w życie: 1972.01.01[/color]
Sugerujesz że art 133 w tej treści był w nim w roku 1971? Zresztą nieważne - na dziś ten artykuł obowiązuje i tyle.
Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości news:f2l66g$5f$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > > Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: >[color=green][color=darkred] >>> Ten artykuł nie pochodzi z 1971 r - był wprowadzony całkiem niedawno (kilka >>> lat temu).[/color] >> >> Troszkę sie mylisz. >> Dz.U. 1971 Nr 12 poz. 114 >> Data wydania: 1971.05.20 >> Data wejścia w życie: 1972.01.01[/color] > > Sugerujesz że art 133 w tej treści był w nim w roku 1971?[/color]
Zajrzyj. [color=blue] > Zresztą nieważne - na dziś ten artykuł obowiązuje i tyle.[/color]
Uhmm, a ten artykuł o tym, że za zbieranie grzybów lub owoców leśnych sposobem niedozwolonym grozi grzywna lub nagana - też? (Art 153).
Piciu
Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: [color=blue][color=green] >> Sugerujesz że art 133 w tej treści był w nim w roku 1971?[/color] > > Zajrzyj.[/color]
Sugerujesz że mam szukać DU z roku 1971? Po co niby?
Skoro i tak chcesz odwrócić kota ogonem (jak większość naruszających bezczelnie prawo zresztą)?
<ciach>[color=blue] > > Jesteś pewny, że do dzisiaj funkconuje artykuł > tegoż kodeksu wydanego w 1971 roku? > > Piciu >[/color] Po pierwsze - ustawa jest ważna aż jej nie uchylą, a po drugie - jak weźmiesz jakikolwiek oficjalny papier gdzie jest nawiązanie do jakiejś ustawy- mas taki magiczny tekscik: "z późniejszymi zmianami"... Wiec co stękasz. Sprzedaż biletów z jakimkolwiek zyskiem jest passe, nieważne co się na ten temat uważa. askr.
Użytkownik "askr_mleche" <askr@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:f2mcj6$abq$1@news.onet.pl...[color=blue] > <ciach>[color=green] >> >> Jesteś pewny, że do dzisiaj funkconuje artykuł >> tegoż kodeksu wydanego w 1971 roku? >> >> Piciu >>[/color] > Po pierwsze - ustawa jest ważna aż jej nie uchylą, a po drugie - jak weźmiesz > jakikolwiek oficjalny papier gdzie jest nawiązanie do jakiejś ustawy- mas taki > magiczny tekscik: "z późniejszymi zmianami"... > Wiec co stękasz. Sprzedaż biletów z jakimkolwiek zyskiem jest passe, nieważne > co się > na ten temat uważa.[/color]
Więc nie teoretyzuj, tylko sprawdź czy jest przepis jest obowiązujący.
Piciu
Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: [color=blue][color=green] >> Po pierwsze - ustawa jest ważna aż jej nie uchylą, a po drugie - jak >> weźmiesz >> jakikolwiek oficjalny papier gdzie jest nawiązanie do jakiejś ustawy- mas >> taki >> magiczny tekscik: "z późniejszymi zmianami"... >> Wiec co stękasz. Sprzedaż biletów z jakimkolwiek zyskiem jest passe, >> nieważne co się >> na ten temat uważa.[/color] > > Więc nie teoretyzuj, tylko sprawdź czy jest przepis > jest obowiązujący.[/color]
W tym Twój problem że jest.
Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości news:f2l40p$n81$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > Jakbyś nie mógł znaleźć i tego: > > Art. 133. § 1. Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na > imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie > sprzedaje z zyskiem, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo > grzywny.[/color]
A jeśli ktos kupił bo chciał isc na mecz, ale plany mu sie pozmieniały to co ?
Aaa.. i zauwaz ze wyzsza ceny odsprzedazy wcale nie oznacza zysku. Jest jeszcze cos takiego jak koszty. :)
No i trzeba to udowodnic :) ze "nabył w celu odsprzedaży" albo ze "sprzedaje z zyskiem".
A.
Użytkownik "Arek Margraf" <margraf@WIADOMOCOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:f2rlvk$din$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=blue] > > Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości > news:f2l40p$n81$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=green] >> Jakbyś nie mógł znaleźć i tego: >> >> Art. 133. § 1. Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na >> imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie >> sprzedaje z zyskiem, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo >> grzywny.[/color] > > > A jeśli ktos kupił bo chciał isc na mecz, ale plany mu sie pozmieniały to > co ?[/color]
Wiesz co. [color=blue] > > Aaa.. i zauwaz ze wyzsza ceny odsprzedazy wcale nie oznacza zysku. Jest > jeszcze cos takiego jak koszty. :)[/color]
Jeśli będziesz w stanie je udowodnić, to zapewne sąd puści Cię wolno.
Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości news:f2rmnb$ge2$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=blue] > > Użytkownik "Arek Margraf" <margraf@WIADOMOCOpoczta.onet.pl> napisał w > wiadomości news:f2rlvk$din$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=green] >> >> Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości >> news:f2l40p$n81$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=darkred] >>> Jakbyś nie mógł znaleźć i tego: >>> >>> Art. 133. § 1. Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na >>> imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje >>> z zyskiem, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.[/color] >> >> >> A jeśli ktos kupił bo chciał isc na mecz, ale plany mu sie pozmieniały to co >> ?[/color] > > Wiesz co. >[color=green] >> >> Aaa.. i zauwaz ze wyzsza ceny odsprzedazy wcale nie oznacza zysku. Jest >> jeszcze cos takiego jak koszty. :)[/color] > > Jeśli będziesz w stanie je udowodnić, to zapewne sąd puści Cię wolno.[/color]
Taaa - to w Polsce trzeba udowadniać niewinność?
Piciu
Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości news:f2rgeb$2tg$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > > Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: >[color=green][color=darkred] >>> Po pierwsze - ustawa jest ważna aż jej nie uchylą, a po drugie - jak >>> weźmiesz >>> jakikolwiek oficjalny papier gdzie jest nawiązanie do jakiejś ustawy- mas >>> taki >>> magiczny tekscik: "z późniejszymi zmianami"... >>> Wiec co stękasz. Sprzedaż biletów z jakimkolwiek zyskiem jest passe, >>> nieważne co się >>> na ten temat uważa.[/color] >> >> Więc nie teoretyzuj, tylko sprawdź czy jest przepis >> jest obowiązujący.[/color] > > W tym Twój problem że jest.[/color]
Nie - to nie jest mój problem.
Piciu
Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: [color=blue][color=green][color=darkred] >>> Aaa.. i zauwaz ze wyzsza ceny odsprzedazy wcale nie oznacza zysku. Jest >>> jeszcze cos takiego jak koszty. :)[/color] >> >> Jeśli będziesz w stanie je udowodnić, to zapewne sąd puści Cię wolno.[/color] > > Taaa - to w Polsce trzeba udowadniać niewinność?[/color]
Nie, trzeba udowadniać że poniosło się koszty, jeśli się twierdzi że się je poniosło. Inaczej nikt w taką gadaninę nie da wiary, oczywiście jak kupiłeś za np. 30 zł a sprzedasz za 35 i powiesz że to za tramwaj do puntu sprzedaży biletów, to nikt Cię zapewne szarpać nie będzie. Ale jak będziesz próbował tłumaczyć że poniosłeś 1670 zł kosztów przy zakupie i sprzedaży jednego biletu to będziesz musiał mieć na to moooooocne dowody, żeby ktokolwiek Ci uwierzył.
Cavallino napisał(a): [color=blue] > Ale jak będziesz próbował tłumaczyć że poniosłeś 1670 zł kosztów przy > zakupie i sprzedaży jednego biletu[/color]
Z ciekawosci: skad taka a nie inna kwota?
Pozdrawiam!
-- yacoll $> cd pub *[url]www.nfilter.org*[/url] - troll filtering tool $> more beer ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Użytkownik "yacoll" <yacoll@nie-nie-nie.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:f2rpva$88l$1@news.onet.pl...[color=blue] > Cavallino napisał(a): >[color=green] >> Ale jak będziesz próbował tłumaczyć że poniosłeś 1670 zł kosztów przy >> zakupie i sprzedaży jednego biletu[/color] > > Z ciekawosci: skad taka a nie inna kwota?[/color]
Z ceny której zażyczył sobie za bilet na Lech-Legia mój przedpiszca.
Cavallino napisał(a):[color=blue] >[color=green] >> >> Z ciekawosci: skad taka a nie inna kwota?[/color] > > > Z ceny której zażyczył sobie za bilet na Lech-Legia mój przedpiszca.[/color]
O faktycznie, teraz dopiero zajrzalem na poczatek watku... ;-)
Pytalem bo bylem ciekaw ile tez taki bilet mogl "w drugim obiegu" kosztowac... Nie jestem kibicem ale slyszalem o tym, ze bilety na ten mecz byly towarem bardzo deficytowym.
Ale z kontekstu w jakim padla cena 1700 PLN wnosze, ze to byl tylko zart...? Bo jesli nie to ja wysiadam.
-- yacoll $> cd pub *[url]www.nfilter.org*[/url] - troll filtering tool $> more beer ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Użytkownik "Cavallino" <konioBEZ-SPAMU@z.pl> napisał w wiadomości news:f2rptg$39a$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > > Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości news: >[color=green][color=darkred] >>>> Aaa.. i zauwaz ze wyzsza ceny odsprzedazy wcale nie oznacza zysku. Jest >>>> jeszcze cos takiego jak koszty. :) >>> >>> Jeśli będziesz w stanie je udowodnić, to zapewne sąd puści Cię wolno.[/color] >> >> Taaa - to w Polsce trzeba udowadniać niewinność?[/color] > > Nie, trzeba udowadniać że poniosło się koszty, jeśli się twierdzi że się > je poniosło. > Inaczej nikt w taką gadaninę nie da wiary, oczywiście jak kupiłeś za np. > 30 zł a sprzedasz za 35 i powiesz że to za tramwaj do puntu sprzedaży > biletów, to nikt Cię zapewne szarpać nie będzie. > Ale jak będziesz próbował tłumaczyć że poniosłeś 1670 zł kosztów przy > zakupie i sprzedaży jednego biletu to będziesz musiał mieć na to > moooooocne dowody, żeby ktokolwiek Ci uwierzył.[/color]
Mylisz Wymiar Sprawiedliwosci z Urzędem Skarbowym. W US oczywiscie trzeba udowodnic koszty, ale przy orzekaniu o winie z KK wręcz przeciwnie.
A.
Użytkownik "Arek Margraf" <margraf@WIADOMOCOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: [color=blue][color=green] >> Nie, trzeba udowadniać że poniosło się koszty, jeśli się twierdzi że się >> je poniosło. >> Inaczej nikt w taką gadaninę nie da wiary, oczywiście jak kupiłeś za np. >> 30 zł a sprzedasz za 35 i powiesz że to za tramwaj do puntu sprzedaży >> biletów, to nikt Cię zapewne szarpać nie będzie. >> Ale jak będziesz próbował tłumaczyć że poniosłeś 1670 zł kosztów przy >> zakupie i sprzedaży jednego biletu to będziesz musiał mieć na to >> moooooocne dowody, żeby ktokolwiek Ci uwierzył.[/color] > > > Mylisz Wymiar Sprawiedliwosci z Urzędem Skarbowym. W US oczywiscie trzeba > udowodnic koszty, ale przy orzekaniu o winie z KK wręcz przeciwnie.[/color]
To Tobie się coś pomyliło, albo sąd znasz tylko z amerykańskich filmów. Jeśli oskarżenie zapoda dowody, że chciałeś sprzedać bilet za jego dwudziestokrotność ceny, a Ty nie zapodasz dowodów, że poniosłeś te koszty, to myślisz, że sąd da Ci wiarę na słowo, że tak było? Dowody na poparcie swoich słów zawsze podaje strona, które z nich wyciągnąć skutki prawne. Oskarżenie swoje dowody ma - bilet z ceną zakupu, oraz Twoją ofertę i na podstawie tychże dowodów łatwo wyliczyć zysk. I sąd tak zrobi, względnie nawet (na Twój koszt) zleci to biegłemu. A każdy biegły, jeśli będziesz mu nawijał o tajnych, nieudokumentowanych kosztach, po prostu Ci ich nie uwzględni.
>> Mylisz Wymiar Sprawiedliwosci z Urzędem Skarbowym. W US oczywiscie trzeba[color=blue][color=green] >> udowodnic koszty, ale przy orzekaniu o winie z KK wręcz przeciwnie.[/color] > > To Tobie się coś pomyliło, albo sąd znasz tylko z amerykańskich filmów. > Jeśli oskarżenie zapoda dowody, że chciałeś sprzedać bilet za jego > dwudziestokrotność ceny, a Ty nie zapodasz dowodów, że poniosłeś te > koszty, to myślisz, że sąd da Ci wiarę na słowo, że tak było? > Dowody na poparcie swoich słów zawsze podaje strona, które z nich > wyciągnąć skutki prawne. > Oskarżenie swoje dowody ma - bilet z ceną zakupu, oraz Twoją ofertę i na > podstawie tychże dowodów łatwo wyliczyć zysk. > I sąd tak zrobi, względnie nawet (na Twój koszt) zleci to biegłemu. > A każdy biegły, jeśli będziesz mu nawijał o tajnych, nieudokumentowanych > kosztach, po prostu Ci ich nie uwzględni.[/color]
Oczywiscie masz racje. Pod warunkiem że:
1. Sprzedałbyś tak 10 albo i 100 biletów, albo więcej 2. Komuś by się chciało i nie umorzyłby z powodu na niską szkodliwość społeczną. A przyznasz że trudno mówić o szkodliwości społecznej odsporzedawania biletów :)
Policja se może straszyć, ale to nie policja podejmuje takie decyzje
Dla jendego biletu za 1700 (bo chyba taka cena padła) nikomu by sie nawet nie chciało zaczynac pisac wniosku
A.
Użytkownik "Arek Margraf" <margraf@WIADOMOCOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: [color=blue] > Oczywiscie masz racje. Pod warunkiem że: > > 1. Sprzedałbyś tak 10 albo i 100 biletów, albo więcej > 2. Komuś by się chciało i nie umorzyłby z powodu na niską szkodliwość > społeczną. A przyznasz że trudno mówić o szkodliwości społecznej > odsporzedawania biletów :)[/color]
Jak to nie? Jak tylko sędzia byłby w temacie, albo poczytał reakcje kibiców na brak biletów i ich komentarze o koniach to nie miałby wątpliwości, że jest wysoka.
[color=blue] > > Policja se może straszyć, ale to nie policja podejmuje takie decyzje[/color]
O zatrzymaniu właśnei policja. [color=blue] > Dla jendego biletu za 1700 (bo chyba taka cena padła) nikomu by sie nawet > nie chciało zaczynac pisac wniosku[/color]
A dla mandatu za 50 zł się chce......
>>[color=blue][color=green] >> Policja se może straszyć, ale to nie policja podejmuje takie decyzje[/color] > > O zatrzymaniu właśnei policja.[/color]
Niedoprecyzowałem - chodzi o umorzenie. Policja zatrzymuje i co i nic.
A.
Użytkownik "Arek Margraf" <margraf@WIADOMOCOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:f2s738$m85$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue][color=green][color=darkred] >>> >>> Policja se może straszyć, ale to nie policja podejmuje takie decyzje[/color] >> >> O zatrzymaniu właśnei policja.[/color] > > > Niedoprecyzowałem - chodzi o umorzenie. Policja zatrzymuje i co i nic.[/color]
Często to wystarczy, żeby konik stracił możliwość zarobku. Jak go wywiozą spod stadionu i potrzymają odpowiednio długo, to nawet już skazanie robi się niepotrzebne. Co miał stracić to stracił i już biletów nie sprzeda.
Był 18 maj (piątek) gdy o godz. 19:53 Piotr Krzyżański napisał na pl.regionalne.poznan:
[color=blue] > Mam - 1700 pln > > Piciu[/color] Chetnie kupię , dam nawet 1800 !
-- I like startled not mixed
Napisane w Poznaniu 2007-05-21 19:14:54
Użytkownik "Mariusz Krzyżański" <"homerk(usuń to)"@icpnet.pl> napisał w wiadomości news:ebwvfvz9w7hf$.xvpnnie2iqyt$.dlg@40tude.net...[color=blue] > Był 18 maj (piątek) gdy o godz. 19:53 Piotr > Krzyżański napisał na pl.regionalne.poznan: > >[color=green] >> Mam - 1700 pln >> >> Piciu[/color] > Chetnie kupię , dam nawet 1800 ![/color]
W przyszłym sezonie ;)
Piciu
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
|
|
|