ďťż
Autostrada Wrocław- Łódź
ďťż
Start
takie tam...
 
[url]http://wiadomosci.onet.pl/1631212,11,item.html[/url]
"Połączenie Wrocławia i Łodzi ma za to zyskać status autostrady. Zdaniem PO
Wrocław jest bowiem najszybciej rozwijającą się metropolią. "

może jednak Schetyno-Zdrój coś zrobi dla regionu, jak już Gosiewo poszło w
niełaskę;)

pzdr,
dkzzzzzzzz.



In <news:ffu1le$kqt$1@inews.gazeta.pl>, dekazzze wrote:
[color=blue]
> może jednak Schetyno-Zdrój coś zrobi dla regionu, jak już Gosiewo poszło w
> niełaskę;)[/color]

Taaa, zamiast niepłatnej drogi ekspresowej chce zrobić płatną
autostradę. Gut lok.

--
Perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

[color=blue]
> "Połączenie Wrocławia i Łodzi ma za to zyskać status autostrady.[/color]
Zdaniem PO[color=blue]
> Wrocław jest bowiem najszybciej rozwijającą się metropolią. "
>
> może jednak Schetyno-Zdrój coś zrobi dla regionu, jak już Gosiewo[/color]
poszło w[color=blue]
> niełaskę;)
>[/color]
To potwierdza, że polityka decyduje o gospodarce.
Trzeba ukarac Kielce a wybudowac droge Schetynie i Zdrojowi.
Ciekawe że ani Schetyna ani Zdrój nie występowali nigdy o budowe
autostrady miedzy Łodzią a Warszawą.
Pomietam jak się wsciekałem przed laty kiedy nie było tyle aut co dzis
a Wrocław był cały w dziurach.
Wtedy wyremontowano ul Hermanowską (ale jaki standard) choć
przejeżdzało nią na godzinę 20 aut.
Któregos dnia jednak zrozumiałem dlaczego miasto wpakowało tam tyle
kasy, zamiast wyremontowac Bystrzycką lub Żernicką.
Z krzaków na wiadukcie wyszedł Zdrojewski z wiaderkiem (ponoc tam
mieszka).

Dutkiewicz mieszka gdzieś w stronę Oleśnicy (Raków?) .
Kiedyś podjadę sprawdzić jak wygląda dojazd do jego domu.

Ciekawe ile pogardy jest w ludziach dla innych.
Gosiewo; a jakby pisali o Kieleczcyźnie gdyby głosowali na Dupkiewicza
albo Korwalewskiego ?

Inna sprawa to to, że PO obiecywało nam wiecej dróg a tymczasem juz
rezygnują z części.
Następna sprawa to piszą, że jeśli wybudują to wiele z nich i tak po
2012 r.
Może do tego czasu inna opcja polityczna spręży się i jednak podgoni
budowę dróg.
Choć tak naprawdę przestaje mi zależeć na EURO i tych drogach, bo nikt
nie mówi ile to bedzie kosztowac i czyim kosztem będzie zbudowane.
Utrzymanie stadionu we Wrocławiu ma ponoć kosztować milion złotych.
Radzę zapamiętac tę kwotę i porównać w przyszłości z rzeczywistymi
kosztami.
Ostatnio przyglądałem się ile osób pracuje przy Stadionie Olimpijskim
i myślę że to worek bez dna.
Podobnie kilka dni temu zapadła decyzja o likwidacji stadionów na
ul.Skarbowców.
Wiele lat wojsko i miasto myślało jak zagospodarować ten kompleks
sportowy.
Ja uważałem, że się nie uda i nie pomyliłem się.

--
m

> Taaa, zamiast niepłatnej drogi ekspresowej chce zrobić płatną[color=blue]
> autostradę.[/color]

lepsze drogi powinny być płatne.
inna rzecz ze opłaty powinny byc bardzo niskie.



Wujek Dobra Rada z kraju Rad pisze:[color=blue]
> lepsze drogi powinny być płatne.[/color]
Są płatne- wszyscy płacimy kupując paliwo[color=blue]
> inna rzecz ze opłaty powinny byc bardzo niskie.[/color]
inna rzecz, że pieniądze te nie idą na drogi
Pozdrawiam

OB <niedlaspamu@interia.pl> wrote:[color=blue]
> Wujek Dobra Rada z kraju Rad pisze:[color=green]
>> lepsze drogi powinny być płatne.[/color]
> Są płatne- wszyscy płacimy kupując paliwo[/color]

I ledwo to starcza na to co jest. Poza tym akcyza jest zwyklym podatkiem
i moze isc rownie dobrze na szkly, emerytow i sluzbe zdrowia.
[color=blue][color=green]
>> inna rzecz ze opłaty powinny byc bardzo niskie.[/color]
> inna rzecz, że pieniądze te nie idą na drogi[/color]

A czy pieniadze z VATu za czekolade ida na produkcje czekolady? Albo akcyza
na alkohol na nowe fabryki wodki?

Użytkownik "Tomi" <tomi@test.net> napisał w wiadomości
news:ffv932$n08$1@z-news.pwr.wroc.pl...
OB <niedlaspamu@interia.pl> wrote:
[color=blue]
> I ledwo to starcza na to co jest. Poza tym akcyza jest zwyklym podatkiem
> i moze isc rownie dobrze na szkly, emerytow i sluzbe zdrowia.[/color]

no jest.
[color=blue][color=green]
> > inna rzecz ze opłaty powinny byc bardzo niskie.
> > inna rzecz, że pieniądze te nie idą na drogi[/color]
>
> A czy pieniadze z VATu za czekolade ida na produkcje czekolady? Albo
> akcyza
> na alkohol na nowe fabryki wodki?[/color]

no nie, ale mamili ludzi, że te pieniądze pójdą na drogi ....a wyszło jak
zawsze;)

Ja w każdym razie jestem za płatnymi drogami, byleby te drogi wreszcie były.
Połączenia z Wrocławia poza A4 to jest tragedia i rzeczywiście, oczywistą
oczywistością jest, że połączenie Wrocław - Łódź jest bardzo ważne i bez
porównania bardziej uzasadnione niż droga przez Kielce, głupi wymysł
Gosiewskiego jak Wołoszczowa, zresztą nawet jakieś 2 lata temu specjalnie
przejechałem się Katowice-Warszawa-Katowice żeby zobaczyć tą naszą centralną
magistrale kolejową i 160-180km/h;)

pzdr,
dkzzzzzzzz.

Użytkownik Tomi napisał:[color=blue]
> OB <niedlaspamu@interia.pl> wrote:
> [color=green]
>>Wujek Dobra Rada z kraju Rad pisze:
>>[color=darkred]
>>>lepsze drogi powinny być płatne.[/color]
>>
>>Są płatne- wszyscy płacimy kupując paliwo[/color]
>
>
> I ledwo to starcza na to co jest. Poza tym akcyza jest zwyklym podatkiem
> i moze isc rownie dobrze na szkly, emerytow i sluzbe zdrowia.
>
> [color=green][color=darkred]
>>>inna rzecz ze opłaty powinny byc bardzo niskie.[/color]
>>
>>inna rzecz, że pieniądze te nie idą na drogi[/color]
>
>
> A czy pieniadze z VATu za czekolade ida na produkcje czekolady? Albo akcyza
> na alkohol na nowe fabryki wodki?
>
>
> [/color]

Ale w cenie paliwa jest podatek drogowy. Akcyza jest zupełnie
innym haraczem.

Rysiek

czyli jestes za podatkami ogólnymi?
a nie opłatami celowymi?

kto używa ten płaci, a nie wszyscy.

Użytkownik "dekazzze" <dekazzzek@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ffvfuh$q86$1@inews.gazeta.pl...
[color=blue]
> oczywistością jest, że połączenie Wrocław - Łódź jest bardzo ważne i bez
> porównania bardziej uzasadnione niż droga przez Kielce, głupi wymysł
> Gosiewskiego jak Wołoszczowa, zresztą nawet jakieś 2 lata temu specjalnie[/color]

Za jeden peron Gosiewskiego autostrady do Łodzi raczej nie zbudujesz nawet
przy talentach PO.
[color=blue]
> przejechałem się Katowice-Warszawa-Katowice żeby zobaczyć tą naszą
> centralną magistrale kolejową i 160-180km/h;)[/color]

180 nie ma czym pociągnąć. Najszybsze lokomotywy PKP wyciągają 160. Skądinąd
to ciekawy argument przejechać się pociągiem i na tej podstawie postulować
budowę autostrady.

Hej!

"Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <miliarder@wywal.gazeta.stad.pl.to>
napisał w wiadomości news:ffuvin$cd6$1@news.dialog.net.pl...
[color=blue]
> lepsze drogi powinny być płatne.
> inna rzecz ze opłaty powinny byc bardzo niskie.[/color]

Zobacz A4 Katowice-Kraków. 13zł za przejechanie 61km odcinka koncesyjnego.
To już jest bliskie kosztowi spalanego paliwa przez mój samochód.
Do tego dodajmy w kierunku do Krakowa:

1. 11km ruchu dwukierunkowego
2. zwężenia do jednego pasa - nie wiem, jak teraz - kiedyś łącznie
z kilka km by się uzbierało.

I okazuje się, że buli się więcej, niż kosztuje paliwo, a otrzymuje się
niepełnowartościową usługę. Tak swoja drogą, to 2-3 lata temu też nie
chciałem zapłacić na drugim punkcie poboru, bo nie zostałem ostrzeżony,
że produkt jest niepełnowartościowy. Mało tego - odmówiono przyjęcia
reklamacji w punkcie sprzedaży, wysylając mnie do Stalexportu SA - czyli
innej firmy!
Stalexport nie raczył odpowiedzieć na moją reklamację wysłaną do nich
mailem. Czyli serwis też dziadowski.

--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
to idiotyczne tlumaczenie "za bardzo cie szanuje..."
wole zeby facet mnie mniej szanowal za to czesciej bzykal... <rysa>

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
news:fg0rgg$h1h$1@news.dialog.net.pl...[color=blue]
> Użytkownik "dekazzze" <dekazzzek@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> news:ffvfuh$q86$1@inews.gazeta.pl...
>
> 180 nie ma czym pociągnąć. Najszybsze lokomotywy PKP wyciągają 160.
> Skądinąd to ciekawy argument przejechać się pociągiem i na tej podstawie
> postulować budowę autostrady.[/color]

co wymyślasz za bzdury, przejechałem się żeby zobaczyć tą prędkość, ciekaw
jestem czy dalej tam mimo Wołoszczowy 160 rozwija, z autostradą poza wątkiem
ta wypowiedź nie ma nic wspólnego, nie wiem czego nie rozumiesz. A podstaw
do budowy autostrady też nie widzisz i nie rozumiesz? to dopiero jest
ciekawe.

pzdr,
dkzzzzzzzzzzz.

dekazzze wrote:
[color=blue]
> Połączenia z Wrocławia poza A4 to jest tragedia i rzeczywiście,
> oczywistą oczywistością jest, że połączenie Wrocław - Łódź jest
> bardzo ważne i bez porównania bardziej uzasadnione niż droga przez
> Kielce,[/color]

Rzadko jeździsz tą trasą, prawda? W sensie Piotrków Trybunalski - Sulejów -
Radom i PT -Sulejów - Kielce. Otóż dowcip polega na tym, że gross ruchu z
Piotrkowa na wschód odbija właśnie w Sulejowie w kierunku Kielc. A
wzmiankowana droga 74 jest wąska i miejscami bardziej plugawa, niż
Krakowska we Wrocławiu.

I nie twierdzę, że drogi z Wro do Łodzi nie trzeba. Trzeba. Sam z niej będę
korzystał, może czas przejazdu mi się skróci?. I może być autostrada, bo co
mi po S8, skoro w każdej wsi ograniczenie do 50 i fotoradar? Ale
sprzeciwiam się twierdzeniu, że droga z PT na południowy-wschód nie jest
potrzebna.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Nowy poczmistrz przybyły do Kodnia
pojął trzy żony w ciągu tygodnia.
Gdy go spytano, czy zawsze mieć zwykł trzy,
odparł: ,,Tak, jedna łatwo się sprzykrzy.
Bigamia zaś, a fe! -- to zbrodnia!''
(C) Janusz Minkiewicz

Użytkownik "dekazzze" <dekazzzek@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fg1oft$nvm$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
> news:fg0rgg$h1h$1@news.dialog.net.pl...[color=green]
>> Użytkownik "dekazzze" <dekazzzek@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>> news:ffvfuh$q86$1@inews.gazeta.pl...
>>
>> 180 nie ma czym pociągnąć. Najszybsze lokomotywy PKP wyciągają 160.
>> Skądinąd to ciekawy argument przejechać się pociągiem i na tej podstawie
>> postulować budowę autostrady.[/color]
>
> co wymyślasz za bzdury, przejechałem się żeby zobaczyć tą prędkość, ciekaw[/color]

Ta bzdura jest twoim dziełem.
[color=blue]
> jestem czy dalej tam mimo Wołoszczowy 160 rozwija, z autostradą poza
> wątkiem ta wypowiedź nie ma nic wspólnego, nie wiem czego nie rozumiesz.[/color]

Skoro nie ma nic wspólnego, to dlaczego napisałes o obu w jednym zdaniu?
[color=blue]
> A podstaw do budowy autostrady też nie widzisz i nie rozumiesz? to dopiero
> jest ciekawe.[/color]

To wymień te podstawy, których rzekomo nie widzę i nie rozumiem.

Grzegorz Sapijaszko pisze:
[color=blue]
> I nie twierdzę, że drogi z Wro do Łodzi nie trzeba. Trzeba. Sam z niej będę
> korzystał, może czas przejazdu mi się skróci?. I może być autostrada, bo co
> mi po S8, skoro w każdej wsi ograniczenie do 50 i fotoradar? Ale
> sprzeciwiam się twierdzeniu, że droga z PT na południowy-wschód nie jest
> potrzebna.
>[/color]
Wszystkie drogi są potrzebne tylko że niektóre bardziej a niektóre mniej
i Wrocław-Łódź-warszawa zalicza się do tej pierwszej kategorii, a
PT-Kielce-SW do drugiej (a może i trzeciej).

Użytkownik "garym" <garym&do_wyciecia&@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fg3422$m4m$2@srv.cyf-kr.edu.pl...
[color=blue]
> Wszystkie drogi są potrzebne tylko że niektóre bardziej a niektóre mniej i
> Wrocław-Łódź-warszawa zalicza się do tej pierwszej kategorii, a
> PT-Kielce-SW do drugiej (a może i trzeciej).[/color]

o dokładnie o to chodzi, a przez Łódź, Piotrków zdarza mi się jeździć
czasami kilka razy w miesiącu.

pzdr,
dkzzzzzzzz.

On Sat, 27 Oct 2007 11:15:03 +0200, Wujek Dobra Rada z kraju Rad[color=blue][color=green]
>> Taaa, zamiast niepłatnej drogi ekspresowej chce zrobić płatną
>> autostradę.[/color]
>
>lepsze drogi powinny być płatne.
>inna rzecz ze opłaty powinny byc bardzo niskie.[/color]

Czemu niska ? Prawdziwa powinna byc.
Pod warunkiem ze na benzyne tez prawdziwa :-)

J.

On Sat, 27 Oct 2007 11:57:22 +0000 (UTC), Tomi wrote:[color=blue]
>OB <niedlaspamu@interia.pl> wrote:[color=green]
>> Wujek Dobra Rada z kraju Rad pisze:[color=darkred]
>>> lepsze drogi powinny być płatne.[/color]
>> Są płatne- wszyscy płacimy kupując paliwo[/color]
>
>I ledwo to starcza na to co jest.[/color]

Starcza z 3-krotnym naddatkiem.
[color=blue]
>Poza tym akcyza jest zwyklym podatkiem
>i moze isc rownie dobrze na szkly, emerytow i sluzbe zdrowia.[/color]

Moze, ale czemu na szkoly, emerytow i szpitale opodatkowac
paliwo ? Podatek od luksusu ?
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> inna rzecz ze opłaty powinny byc bardzo niskie.[/color]
>> inna rzecz, że pieniądze te nie idą na drogi[/color]
>
>A czy pieniadze z VATu za czekolade ida na produkcje czekolady?[/color]

Ale czekolada jest opodatkowana tak samo jak zasadniczo wszelkie
inne towary. A benzyna ekstra.

J.

[color=blue]
> no nie, ale mamili ludzi, że te pieniądze pójdą na drogi ....a[/color]
wyszło jak[color=blue]
> zawsze;)
>[/color]
Czego ty chcesz przeceiż na drogi i tak idzie więcej niz z podatku
drogowego.
I tak na drogi idzie za dużo.Przez rozwój drog cierpi kolej a po
autostradach śmigaja głównie przewoźnicy tranzytowi którzy wnosza
jakies tam symboliczne opłaty.
Białorus pobiera za tranzyt takie opłaty, że starcza na budowę
autostrad.
W polsce nie ma autostrad nie dlatego że nie ma na nie pieniędzy tylko
dlatego że ci co dostali koncesje uznali że opłaty będą za wysokie i
gro Polaków będzie jeżdziło bocznymi drogami.
Dlatego zarządali aby państwo partycypowało w kosztach budowy dróg.
To jest głowna przyczyna poślizgów bo prywatni inwestorzy zamarzyli
sobie aby więcej zarobić.

--
m

[color=blue]
> porównania bardziej uzasadnione niż droga przez Kielce, głupi wymysł
> Gosiewskiego jak Wołoszczowa,
>[/color]
Skąd wiesz ze głupi ?
To punk widzenia kierowcy.
Wybetonowanie przystanku PkP w Wołoszczowej kosztuje grosze w
porównaniu z ceną budowy autostrady.
Może metr a moze 10 metrow autostrady za tę kasę wybudujesz.
To miało wydzwiek propagandowy gdy przez piejscowość przebiega kolej
kóra nareszcie sie tam zaterzymuje dzieki czemu ludzie nie musza
kupowac aut .
Inna sprawa czy muszą sie tam zatrzymywac ekspresy ale to nie ma
zwiazku z kosztami i mozna dopracować.

zresztą nawet jakieś 2 lata temu specjalnie[color=blue]
> przejechałem się Katowice-Warszawa-Katowice żeby zobaczyć tą naszą[/color]
centralną[color=blue]
> magistrale kolejową i 160-180km/h;)
>[/color]
I masz odpowiedź na swoje pytanie.

Śmieszne że polityka decyduje o budowie dróg.
Kielce głosowaly na PIS to je ukarzemy .
Haha .
Jak na razie to więcej dróg odwołano niż zaplanowano.
A miało byc tak pięknie .
Jeśli za krótki odcinek autostrady koło Krakowa trzeba było płacić ok
10-12 zł to ile będą wynosiły opłaty za cały kraj ?
Rozumiem budowę autostrad jako alternatywę dla koleji ale nie zamiast.
Po kiego mi autostrada Zdroja do Warszawy skoro już tyle kasy wtopiono
w obecna drogę.
Jak tak będą zmieniać szybka droge na autostradę to pewnie ta szybka
kolej do Warszawy "ominie Wrocław".
Ciekawe dlaczego tak przycichło.

--
m

[color=blue]
> co wymyślasz za bzdury, przejechałem się żeby zobaczyć tą prędkość,[/color]
ciekaw[color=blue]
> jestem czy dalej tam mimo Wołoszczowy
>[/color]
Jakaś fobia powyborcza ?

160 rozwija, z autostradą poza wątkiem[color=blue]
> ta wypowiedź nie ma nic wspólnego, nie wiem czego nie rozumiesz. A[/color]
podstaw[color=blue]
> do budowy autostrady też nie widzisz i nie rozumiesz? to dopiero[/color]
jest[color=blue]
> ciekawe.
>[/color]
Jest oczywiste że normalny Polak który chce dojechac szybko do
Warszawy woli wydac pieniądze na kolej niż na autostradę.
Chodzi tu o koszty, bezpieczeństwo, wygode itd .
To raczej dziwne dlaczego ty nie zrozumiałeś wypowiedzi poprzednika.
NAm obiecywano szybka kolej i szybka droge .
Teraz mozemy dostać płatną autostradę czyli nici z darmowej drogi i
superkoleji.
--
m

[color=blue]
> Moze, ale czemu na szkoly, emerytow i szpitale opodatkowac
> paliwo ?
>[/color]
A co bys chciał opodatkować szkoły na szkoły, emerytów na emerytów ,
szpitale na szpitale ?
A może na krzyż ?

[color=blue]
> Podatek od luksusu ?
>[/color]
Nie, od głupoty.
Podatek od paliwa ma ograniczyc niejkontrolowany rozwój motoryzacji.
Podatek sie powinno nakładac tam gdzie go najchetniej ludzie płacą.
Podatek powinien byc sopawiedzliwy.
To znaczy ze na autostrady nie powinnii tyle samo płacic z podatków ci
co nie mają samochodu z tymi co bez samochodu życ nie mogą.
Każdy sam decyduje ile benzyny spali i ile podatku w niej zapłaci.
Jak pisałem to sa podatki od głupoty a nie od luskusu.
Wysoka akcyza jest w paliwie, paierosach, wódce.
jak można to krytykować ?
Co możnaby w zamian opodatkować ?

[color=blue][color=green][color=darkred]
> >>> inna rzecz ze opłaty powinny byc bardzo niskie.[/color][/color]
>[/color]
Che che ale to akurat najłatwiej obliczyć.Znane sa koszty budowy dróg
, okres eksploatacji w dzierżawie i opłaty muszą być takie aby chiało
się komus na te drogi wydac kasę.
Opłąty nie moga byc tanie.
Tempo budowy autostrad nie może być za duże bo to znaczy ze zyski będa
nadmierne.
Inwestorzy sami powinni zabiegać o koncesje na budowe autostrad aż
rynek to wyreguluje.

[color=blue]
> Ale czekolada jest opodatkowana tak samo jak zasadniczo wszelkie
> inne towary. A benzyna ekstra.
>[/color]
Nie tylko benzyna .
Praca ludzka jest bardziej opodatkowana .
Kazda zarbiona złotówka to 22% VAtu i 19 dochodowego plus 43 % ZUS co
daje 84 % podatku ( trzeba dodać do tego koszt zorganizowania miejsca
pracy , koszt pozyskania klienta itd).
Zatem z pracy pożytek ( z grubsza zysk netto ) to kilka %.
Dlaczego benzyna , która niedługo będzie kosztowała 20 zł za litr ( i
tak ją będą kupować) bo złoża się kurczą nie ma byc opodatkowana tak
aby z tych podatków pokryć straty zwiazana e zkomunikacją ?
Zatrucie środowiska (ołów, opony,plastiki,spaliny) wypadki i koszty
społeczne, koszty budowy dróg. To sa ogromne koszty , których i tak
opłaty zawarte w benzynie nie pokrywaja tak jak i akcyza w wódce nie
pokrywa strat związanych z naduzywaniem alkoholu.

Benzyna według mnie powinna radykalnie zdrożeć bo wrocławscy kierowcy
z braku miejsca zaczynają parkować na trawnikach i w miejscach
niedozwolonych.
Autostrady nie służą równo społeczeństwu.
Płącą wszyscy a korzysta cześć .
Dobrze by to było widać gdyby państwo nie wchodziło z udziałem w
partnerstwie państwowo-prywatnym, a autostrady byłyby budowane z
kredytów skoro są takie potrzebne ( w domysle opłacalne).

--
m


[color=blue]
> czyli jestes za podatkami ogólnymi?
> a nie opłatami celowymi?
>
> kto używa ten płaci, a nie wszyscy.
>
>[/color]
Tak właśnie napisał.
To jest polityka liberalna.
Łatwo wykazać wzrost gospodaczy rejonu i natychmiastowe efekty rozwoju
dróg.
Trudno policzyć koszty społeczne.
Jakoś nikt nie myśli o poprawieniu komunikacji miejskiej i o stratach
gdy milony pasazerów tracą codzienie kilkadziesiąt minut.
Podobnie z remontem drogi w mieście , którą traktuje się jako "bank
czasu" i ruchomą bazę sprzętu.
Budowy przeprowadzane są na jedną zmianę a firma czeka na następne
zlecenie aby dowolnie przerzucać sprzet i ludzi między budowami.
Nikt nie liczy ( bo i po co ) kosztów stania w korkach.
Paryż wypowiedział wojnę samochodom i pod pozorem poprawiania układu
komunikacyjnego zbił juz ruch o 15%.
Polskie autostrady będą służyły Niemcom do handlu z Rosją co będzie
powodowało systematyczny spadek hadlu polskiego.

Dlatergo UE tak chętnie dotuje inwestycje w drogi w Polsce, zamiast w
ochronę środowiska.

--
m


[color=blue]
> Czemu niska ? Prawdziwa powinna byc.
> Pod warunkiem ze na benzyne tez prawdziwa :-)
>[/color]

A co to jest cena prawdziwa skoro cena ropy jest dyktowana wedle
widzimisię ?
Gdyby opłata za autostradę miała byc prawdziwa to trzeba by doliczyć
koszty utrzymywania cała zycie kalek , koszty wychowania i
kształcenia.
Koszty eksmisji ludzi z pasa pod autostradę itd .
Cena "prawdziwa" mogłaby być nie do przyjęcia przez kierowców.

Cena powinna być wysoka ograniczona przez państwo do datiej wysokosći
aby kolejni inwestorzy zabijali się o koncesje.
Z czasem państwo powinno ograniczyć tę kwotę mocniej .
Kto pierwszy by wybudował ten by najwięcej zarobił.
Przecież czas jest najważniejszy.
Jeśli inwestor przesadziłby z opłatą to ludzi jeździliby bocznymi
darmowymi drogami.
Można by robić promocyjne obniżki opłat tak aby dobrać ją tak by
zmaksymalizować zyski.
Zatem cena nie powinna być prawdziwa tylko gwarantująca szybkie
zaspokojenie potrzeb w zakresie budowy dróg.
Wtedy nie bylibyśmy ogłupiani czy zawinił PiS czy PO tylko byłoby
wiadomo że mało się buduje bo trudno na tym zarobić bo ludzie
autostrad nie potrzebują.
A autostrady dla TiRów to głupi pomysł bo łatwo policzyć ile by
kosztowało wożenie TiRów na lawetach od granicy do granicy.
Zresztą już za rok obcy przewoźnicy kolejowi nam pokażą czy wożenie
TiRów pociągami obniża koszty transportu.

--
m

Witam!

No nie mogłem się postrzymać, sorry...

m <NoSpam@onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fgcfar$u5k$1@atena.e-wro.net...

(...)[color=blue]
> Benzyna według mnie powinna radykalnie zdrożeć bo wrocławscy kierowcy
> z braku miejsca zaczynają parkować na trawnikach i w miejscach
> niedozwolonych.[/color]
(...)

Mistrzowski łańcuch przyczynowo-skutkowy :-)))
Autor! Autor!

Zdrówka - Wojtek H.

Użytkownik "Wojtek H." <sp6mlz@poczta.ciach.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fgfsa7$f2f$1@news.onet.pl...
[color=blue][color=green]
>> Benzyna według mnie powinna radykalnie zdrożeć bo wrocławscy kierowcy
>> z braku miejsca zaczynają parkować na trawnikach i w miejscach
>> niedozwolonych.[/color]
> (...)
>
> Mistrzowski łańcuch przyczynowo-skutkowy :-)))
> Autor! Autor![/color]

też już chciałem coś napisać, ale wg mnie szkoda klawiatury było w tym
przypadku, niemal jak na boukuna;)))

pzdr,
dkzzzzzzzzz.


[color=blue][color=green]
> > Mistrzowski łańcuch przyczynowo-skutkowy :-)))
> > Autor! Autor![/color]
>
> też już chciałem coś napisać, ale wg mnie szkoda klawiatury było w[/color]
tym[color=blue]
> przypadku,
>[/color]
Chciałes ale nie wiedziałes co.
Klawiatury było ci szkoda aby napisac coś na temat, ale nigdy nie
jest ci "szkoda klawiatury " aby wyładowywać swoje frustracje lub
dopieprzać się do ludzi

[color=blue]
> niemal jak na boukuna;)))
>[/color]
Zostaw boukuna w spokoju (on kocha Żydów tak jak ty grupowiczów :P)
Jak zamiast pisać o Wrocławiu bedziesz dalej robił osobiste wycieczki
to boukun przy dekazzze będzie się wydawał normalnym człowiekiem.

--
m

[color=blue][color=green]
> > Benzyna według mnie powinna radykalnie zdrożeć bo wrocławscy[/color][/color]
kierowcy[color=blue][color=green]
> > z braku miejsca zaczynają parkować na trawnikach i w miejscach
> > niedozwolonych.[/color]
> (...)
>
> Mistrzowski łańcuch przyczynowo-skutkowy :-)))
> Autor! Autor!
>[/color]

Proste, w latach 70-tych benzyna kosztowała grosze i motoryzacja na
zachodzie rozwijała się w takim tempie, że nie nadążano budowac nowych
dróg.
Pomógł kryzys naftowy po którym ceny benzyny znacznie skoczyły do
góry, a ludzie zaczeli rezygnowac z aut.

Ponieważ państwo nie może windować cen samochodów ( juz i tak
próbowało wszystkiego) bo stare auta trzeba gdzies upchnąć aby
sprzedawaly się nowe, więc może tylko podnosić cenę benzyny lub
stosować szykany administracyjne itp.
Np w Japoni cena miejsca parkingowego w centrum jest wyższa niż
wartośc auta.

Inny przykład
Gdyby we Wrocławiu znieść bilety parkingowe to uzyskano by efekt
psychologiczny powodujący chęć posiadania samochodu u większej ilości
ludzi.
Gdyby przy tym SM nie karała mandatami to trudno sobie nawet wyobrazić
co by kierowcy wyrabiali.

Oczywiście sztuczne podnoszenie ceny benzyny nie jest juz bardziej
możliwe , bo wkrótce jej cena zacznie się sama piąć w górę.

--
m

Witam!

Użytkownik m <NoSpam@onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fgi7gi$s9m$1@atena.e-wro.net...[color=blue]
>[color=green][color=darkred]
> > > Benzyna według mnie powinna radykalnie zdrożeć bo wrocławscy[/color][/color]
> kierowcy[color=green][color=darkred]
> > > z braku miejsca zaczynają parkować na trawnikach i w miejscach
> > > niedozwolonych.[/color]
> > (...)
> >
> > Mistrzowski łańcuch przyczynowo-skutkowy :-)))
> > Autor! Autor!
> >[/color]
>
> Proste, w latach 70-tych (...)[/color]

Spoko. Każdy ma prawo mieć słabszy dzień. Byle tego prawa nie nadużywać.

Pozdrawiam serdecznie - Wojtek H.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pruchnik.xlx.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates